Uitspraak van actief op maandag 1 september 2008 om 17:39:moet jij weten
Bepaal jij niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:39:Fijn voor je nog meer nutteloos nieuws te melden?
Nee. Ik bedacht dat me zo, en vind dat iedereen dat mag weten!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 september 2008 om 17:40:Als ik jou was zou ik m'n behoeftes is gaan overdenken
Je breekt mijn hartje..
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:41:Nee. Ik bedacht dat me zo, en vind dat iedereen dat mag weten!
Ok nou bedankt dat je dit met ons wil delen. En nu kan je zeker weer rustig slapen he nu je het ongevraagd met iedereen van PF heb gedeeld... echt ook zo'n orgineel topic ook!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:44:Ok nou bedankt dat je dit met ons wil delen. En nu kan je zeker weer rustig slapen he nu je het ongevraagd met iedereen van PF heb gedeeld... echt ook zo'n orgineel topic ook!!!
Precies jij hebt het door!
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:46:Precies jij hebt het door!
Ben benieuwd wat je volgende topic wordt: ik hou van mooie vrouwen??
Geef maar toe dat je hartstikke jaloers bent
Ja onwijs, zij is mijn droomvrouw en ze geeft me geen aandacht, mijn wereld stort compleet in
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:49:Ben benieuwd wat je volgende topic wordt: ik hou van mooie vrouwen??
Nee daar hou ik weer niet zo van. Alleen van mijn mama.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:37:Ik hou van mooie mannen!!
Leuk voor je!
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:50:Alleen van mijn mama.
Mama
Mooie vrouwen
Mooie mannen heb ik niks mee
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:37:Ik hou van mooie mannen!!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 september 2008 om 17:40:Maar mooie mannen willen mooie vrouwen...
Als ik jou was zou ik m'n behoeftes is gaan overdenken
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 september 2008 om 17:43:Neuken...?
hmm zelfspot
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 18:09:baco b0i
fa'ka?
eyyy swa
rustig jwt en met jou?
Dank je...ik hou ook van jou hoor
Uitspraak van actief op maandag 1 september 2008 om 18:11:eyyy swa
rustig jwt en met jou?
rustig rustig
goed, qbase moeten missen
maar goed
verder wel oké
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 18:15:qbase moeten missen
je heb toch wel wat gemist man
Uitspraak van actief op maandag 1 september 2008 om 18:18:je heb toch wel wat gemist man
dát is overdreven, heb was leuk
maar niet om een kaartje te kopen
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 september 2008 om 18:20:dát is overdreven, heb was leuk
maar niet om een kaartje te kopen
Heb je haar ook weer hoor
Nou, ik hoorde het ook al ja
pfuuuuuu
jij bent ook best wel een mooie vrouw..
Uitspraak van anywhichway op maandag 1 september 2008 om 18:35:jij bent ook best wel een mooie vrouw..
ja dankje
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:37:Ik hou van mooie mannen
heb je wel geld voor operaties om ze ook daadwerkelijk te kunnen krijgen dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 18:46:Beetje rood, verder wel oké
heb je het nu over je billengtjens

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)