Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 september 2008 om 22:36:Betekend dat NEUQEN KRENG?
Yep
bestaan er dan mooie mannen, waar je ook wat aan hebt? 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:37:Ik hou van mooie mannen!!
Joh, wie niet...
Uitspraak van draco-heemskerk op donderdag 4 september 2008 om 00:10:bestaan er dan mooie mannen, waar je ook wat aan hebt?
da's nou een goede vraag!!!!!!! bestaan die dan??
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 23:30:me 14-jarige zusje zoekt nog een jongen,
wil je d'r msn?
laat maar komen :*
laatste aanpassing
Uitspraak van CjurLjuntje op donderdag 4 september 2008 om 00:23:Uitspraak van Katyanah op maandag 1 september 2008 om 17:37:
Ik hou van mooie mannen!!
Ikke ook
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 12:57:en ik hou van lekkere geile vrouwen
Dus ze hoeven van jou niet knap te zijn (dus gewoon lelijk) als ze maar alle gaten beschikbaar stellen?
Uitspraak van Sonny B. Good op zaterdag 6 september 2008 om 15:08:ik hou van verslaafde snollen met overal open wonden
Hou je dan van necrofilie?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 september 2008 om 15:14:Hou je dan van necrofilie?
Wie niet?
Uitspraak van Sonny B. Good op zaterdag 6 september 2008 om 15:35:Hou je dan van necrofilie?
Wie niet?
Ja, wat zal ik zeggen?
Ieder zijn hobby?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 september 2008 om 15:13:Dus ze hoeven van jou niet knap te zijn (dus gewoon lelijk) als ze maar alle gaten beschikbaar stellen?
met een paar drankies op is alles lekker op een gegeven moment . maar moet niet te lelijk zijn natuurlijk. en als iemand jou heel graag wil waarom zou je degene dan niet plezieren?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 17:19:met een paar drankies op is ALLES (MAN-VROUW-TRANS) lekker op een gegeven moment
Weet je dat wel zeker?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 september 2008 om 17:29:Weet je dat wel zeker?
jaja jij bent heel grappig
verveel je je een beetje?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 17:31:jaja jij bent heel grappig
verveel je je een beetje
Ja, beetje kinderachtig van mij.
Ik ga me al als een echte FLOCKER gedragen.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 september 2008 om 17:34:Ik ga me al als een echte FLOCKER gedragen.
ja ik merk t . maar dat moet je niet tegen iedereen doen . we zijn niet allemaal hepies
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 17:39:we zijn niet allemaal hepies
Wat is een hepie?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 september 2008 om 18:25:Nee, wie zijn dat?
hepie en hepie
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 september 2008 om 17:29:Een mooie man heb je niet voor je zelf.. moet je vaak delen....heb liever iemand met een goed karakter....
Een goedkarakter, goede uitstraling .... is zo wie zo een mooi iemand
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 18:35:Nee, wie zijn dat?
hepie en hepie
Lekker vaag Barry White.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 september 2008 om 18:47:Lekker vaag Barry White.
ja toggg
Uitspraak van draco-heemskerk op maandag 8 september 2008 om 18:49:uhhhhmmmm ikkuh geef toch liever de voorkeur aan een mooie vrouw haha... maar das dan ook weer eeen ander topic
Begrijpelijk
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 11:54:FF mijn Buddie promoten:
Ah das echt gay gewoon
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 19:06:Ah das echt gay gewoon
Ja Booyaka, dat is weer eens wat anders dan een wollen muts.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 september 2008 om 19:09:dat is weer eens wat anders dan een wollen muts.
Oh sorry ik vergat te lachen, let op, komt ie : hahahah
Nah, dat was leuk zeg
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 19:11:Nah, dat was leuk zeg
nou he ...vond ik ook al
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 17:37:Ik hou van mooie mannen!!
ik ook,
toedels...