Uitspraak van FC Lacoste op zondag 31 augustus 2008 om 18:51:de kromme stapt ook binnenkort op. let maar op.
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 31 augustus 2008 om 18:52:ik zou t geeneens erg vinden.
van gaal, als die nog een paar wedstrijdjes verliezen daar in alkmaar....
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 01:10:als je als trainer al je beste spelers moet missen voor de 1ste wedstrijd......
Uitspraak van Jeffers! op maandag 1 september 2008 om 01:06:
wat ben je dan voor een trainerT...
een trainer die zijn spelers uitleent voor allerlei kuttoernooien.
ben blij dat je die zaak bij het CAS hebt gehad had nu weinig invloed maar de volgende keer gewoon die gasten thuis houden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 13:41:je denkt wel erg vaak aan Feyenoord he?
hij heb zelfs Feyenoord in ze avatar.....
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 14:21:Ik ken geen trainer die een vliegbevret heeft
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 20:53:Ja en? Smerige kloteracist ben je, dat je daar n issue van maakt
vieze duitser
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 20:11:Ik hoop op Van Basten. Moet die gast niet en zijn club al helemaal niet. Begin steeds meer begrip te krijgen voor t feit dat Jürgen Kohler hem telkens door midden schopte als ie tegenover em stond.
Als je zijn club niet moet, vind ik het vreemd dat je hoopt dat hij ontslagen wordt. Laat hem maar een jaar of 5 blijven die stumpert.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 01:16:gertjan neem je rotzooi mee
Behalve Mols tog anders ken je niet op de foto
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 september 2008 om 01:06:Als je 'ruzie' loopt te maken met je beste spelerT, wat ben je dan voor een trainerT...
ruzie?
hij heeft gewoon het wijf van meeuwis geneukt
serieus
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 11:25:hij heeft gewoon het wijf van meeuwis geneukt
het is een gerucht, maar als speler pakte hij wel de dochter van achterberg
koolhof
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 september 2008 om 11:25:ruzie?
hij heeft gewoon het wijf van meeuwis geneukt
serieus
kan een kleine ruzie door ontstaan jah