| Betreft: | evenement: Decibel, zaterdag 16 augustus 2008 om 11:00 |
alle festivals vallen erg tegen dit jaar.
alleen jammer dat de main zo stampvol zat bij showtek
en dat de hardbass tent zo fucking warm was
in de main stond je echt krab op elkaar
als je in de hadbass los ging, was zo warm dat je snel weer naar buiten wilde, allemaal plakkerige zweterige mensen daar haha
ben de main niet eens opgegaan
alleen rechts op het dijkje gaan staan, maar dan zit je weer met alle mensen die er de hele tijd doorwillen
Ander zal ik wel eens ff terug gaan douwen
Dat is niet erg, maar dan mogen ze wel ff sorry zeggen,
Ja, kun je idd beter doen. Komt de sfeer ten goede
ondanks dat ik een halve dag vast heb gezeten de vetste decibel tot nu toe
Gepakt met een hoop of viel wel mee?
de officier van justitie die me liet gaan zonder boete of dagvaarding ofzo
Kijk das goud, en daarna gewoon wappie verder gefeest op de stuf van je vrienden
Viel mee en hun zagen aan mij dat ik wist hoe het ging en er weinig om gaf
ben ik een rondje in een woutenbusje om het terrein gereden en daarna een paar uur in die warme bak met 2 personen gezeten en toen naar de officier van justitie die me liet gaan zonder boete of dagvaarding ofzo
en niet meer naar binne maja ik had munten al gehaald dus ben ik even over het hek geklommen om die op te maken
Je verhaal klinkt een beetje vaag...
gepakt worden door de politie en dan geen boete of iets,
dan klim je over het hek heen, zonder dat een hond of security je gepakt heb,
en dan kom je die vent tegen die jou eruit heeft gegooid,
Als het echt waar is,
Dan heb je wel heel veel geluk gehad,
of gaat op je voeten staan
Alleen dat godsammense bereik van de telefoon
Olskool area was geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
De telefoon zat in een roze hello kitty-zakje.
Op de telefoon staan o.a. foto's van mijn (eerste) nieuwbouwhuis
ik zou mijn telefoon daarom graag terug willen
100 euro
Plak er een nulletje aan vast en de telefoon is weer van jou
En ohja..de rekening is nog wel je eigen kosten hoor
P.s. Vond decibel geen Qut aan
Leon10!
parkerenop noord. we waren er om kwart voor 11 en reden pas rond 1en weg stonden al die tijd stil en waarom geen idee. wel leuk auto's kijken die zichzelf vast reden in de bagger
1minpunt wat een putlucht zeg in die wc`s bah
parkerenop noord. we waren er om kwart voor 11 en reden pas rond 1en weg stonden al die tijd stil en waarom geen idee. wel leuk auto's kijken die zichzelf vast reden in de bagger
Paar van die stumpers in de hc tent, die de loshangende touwen inklommen en gingen schommelen thnx nog voor die elleboog in me smoel
En brak me nek ook nog over een paal die naar beneden was komen zetten
zo dat was inderdaad erg irritant kreeg een stuk of 8 smsjes tegelijk toen ik naar huis ging
Wie weet er trouwens wat voor bus dat was die ik op het einde op de parkeerplaats zag. Zag een ietwat verjaarde bus, welke was ingericht als Partybus ofzo... Lichten erin, House knallend door de speakers. Zag er erg gezellig uit.
mijn dagje (ja ik weet het, veel hardstyle.. maar dat is eigen keuze)
Wie weet er trouwens wat voor bus dat was die ik op het einde op de parkeerplaats zag. Zag een ietwat verjaarde bus, welke was ingericht als Partybus ofzo... Lichten erin, House knallend door de speakers. Zag er erg gezellig uit.
Dat "kwibus" stond inderdaad op een bus ja, weet niet 100% zeker of dat die betreffende bus was alleen. Paars kon ik niet zien, was het te donker voor. Was waar die verkeersregelaar zijn werk aan het verprutsen was.
Prijzen interesseren mij nooit zo, maar 5 euro voor een flesje water is trouwens best bizar
Prijzen interesseren mij nooit zo, maar 5 euro voor een flesje water is trouwens best bizar
Ik dacht dat ik heel de dag 1 muntje er voor betaalde Gooi altijd gewoon wat muntjes neer en laat hun het pakken, maar om 23.10 wilde ik ff 4 flesjes voor de terugreis meenemen en gaf 4 muntjes... Zegtie gast dat water 2 muntjes is Zeg ik tegen hem 'ow sorry, wist ik niet... ik kom net binnen joh'.. Volgens mij geloofde hij het nog ook aan zijn serieuze reactie te zien
Zag inderdaad mensen die flesjes vullen bij de plee ja, whehe... zo hopeloos ben ik dan ook weer niet
Wie weet er trouwens wat voor bus dat was die ik op het einde op de parkeerplaats zag. Zag een ietwat verjaarde bus, welke was ingericht als Partybus ofzo... Lichten erin, House knallend door de speakers. Zag er erg gezellig uit
De thuisblijvers hebben weer wat gemist
zo hopeloos ben ik dan ook weer niet
zo hopeloos ben ik dan ook weer niet.
kun je ook drinken voor je maten halen op de plee?
Zag inderdaad mensen die flesjes vullen bij de plee ja, whehe... zo hopeloos ben ik dan ook weer niet.
Koop zowiezo bij binnenkomst altijd al voor 70 euro aan munten
Maarja, was gratis he
en helaas hebben ze geen smirnoff en bier op de plee
Uit ander topic:
ik vond het goorder dat ze op een gegeven moment die toiletten aan het legen waren, en er vanuit die vrachtwagen smerig water (??) zo over de straat liep..
Dat water was echt ranzig.....Een vrouwtje wilde haar witte shirtje ff schoonspoelen maar dat werd gewoon bruin....
denk dat we blij mogen zijn dat ze tussendoor geleegd werden (waar ik overigens weinig van heb meegekregen...) niemand zit te wachten op een overstroomde dixie toch?
Zijn er trouwens meer mensen die tijdens het vuurwerk een regen voelde van '"íets"" wat naar beneden kwam..
Vriendin hoop zooi in haar oog, nee was geen stof ,kwam zeker doore het vuurwerk
Het enige minpuntje vond ik dat bellen en sms'en onmogelijk was
En lag het nu aan mij, of is de tijd echt voorbij gevlogen? Damn wat ging voor mijn gevoel de tijd snel voorbij..
En lag het nu aan mij, of is de tijd echt voorbij gevlogen? Damn wat ging voor mijn gevoel de tijd snel voorbij..
Had alleen veel verwacht van The JackFoundation (up) maar die vielen me toch wat tegen helaas
De harbass tent was veel te heet!! soort van silverdome (zoetermeer)
ook wel wat mensen met een taairip zien afgevoerd worden (logisch zag er 1 die een kopstoot wou geven aan zo een securtity uhh nee dat gaat niet in je voordeel werken dacht ik zelf )
iemand enig id hoe het met die gast gaat die in de H4L tent, die ijzerenpaal op zn harsens kreeg?
ging aardig hard, iets wat je niet kan zeggen van het geluid
Behalve rond een uur of half 10 - 10 uur.
Toen overkwam het mij weer dat er een facking tent paal uit de Hardcore4life stage naar beneden donderde!
Vol tegen mijn kop aan. Ik dacht eerst dat ik een klap tegen me kop aan kreeg,
maar toen ik omkeek lag er een paal van een meter of 9 op de grond!!
Een andere gast was Knock gegaan!
Naar EHBO geweest en heel het einde dus gemist..
Uiteindelijk nog naar het ziekenhuis geweest waar ik nog bijna 3 uur heb gezeten..
Wat een feest!!
Vet zuur als je daar net staat!
Wat hilarisch trouwens bij uitgang zuid dat de complete camping daar stond te kijken toen we met ze allen weer weg gingen..
Als of ze dagje dierenpark hadden
The Prophet @ Decibel 2008 (Mainstage)
wel warm he??
dan liep ik op het einde bij jou in de buurt, na 3 x kijken had ik het dus tog goed
vette shit
Mensen die je heel verbaasd staan te kijken of het nou echt is wat ze zien
want er zaten ook van die kleine rode lampjes op toch??
Volgende week op Mysteryland moeten we het volgens mij zonder bier stellen, maar met grolsch.
vodafone
welnee..om 1 uur was iedereen die eraf wilde..eraf
Iemand een idee hoe je een filmpje kan opslaan vanaf de b2s site??
tijd ging te snel, vooral laatste uur met paul elstak
mensen trouwens nog de maansverduistering gezien?
stond zelf toen bij Refuse
Ik was zelf ook aardig verknaapt eigenlijk
Wat super vet dat bij de ingang al een dj stond te draaien!
mensen trouwens nog de maansverduistering gezien?
Wat liepen er trouwens weer een hoop wausen rond zeg, ongelofelijk hoe sommige mensen zich toch laten gaan
Early Rave was waanzinnig!!!
Niet getreurd, op naar de pussylounge tent voor de pussylounge allstars. Alles was daar prima in orde, behalve de sfeer, wat een dooie boel zeg!!
viel mij dus weer op..dat er zoveel mensen echt custom-made oordoppen droegen
Mijn enige dikke minpunt was 'n uur zoeken naar de bus
Wat liepen er trouwens weer een hoop wausen rond zeg, ongelofelijk hoe sommige mensen zich toch laten gaan
Het mooie was dat je met doppen in het geluid veel beter en zuiverder door kreeg. Hoe schel de muziek soms uit de speakers kwam
Rond het dance-event Decibel Outdoor in Hilvarenbeek zijn gisteren zo'n zestig klachten binnengekomen over geluidsoverlast. Dat is volgens de organisatie het laagste aantal in de drie jaar dat het festival op het terrein van de Beekse Bergen wordt gehouden.
Er belden ook mensen die alleen maar even wilden zeggen dat ze het waarderen dat we dit voor jongeren organiseren
Wat een feest , wat een feest![]()
En op het einde ook trouwens, toen stonden er ook wat mensen te kijken hoe iedereen naar huis ging
and this is the wayy wee crashh aa partyyy..
Mijn enige dikke minpunt was 'n uur zoeken naar de bus
Alleen fakking gaar dat ik heel de tijd weinig tot geen bereik had
En over de wc's, ik vind dat altijd wel lache om te lezen want WIJ als bezoekers maken er een teringzooi van
Snap nog altijd niet hoe mensen het voor elkaar krijgen als ik soms zie hoe die Dixi's er van binnen uitzien..
Iemand een linkje voor mij?? ik kreeg net van mn dochter op mn donder dat ik de tweeling niet had horen huilen..heb nog een beetje last van tuutoren
Doe graag met ze mee
Blijft altijd beter dan iritante dronke mense
ik kon op Decibel toch met geen mogelijkheid pissen
Net als de andere 90% die bij de heren een dixie in gaan
Mogen voortaal alleen wat neergleggen voor mainstage, kut zand.
Amen.. Dat was best triest..
Uitspraak van Hallo Piet! op zondag 17 augustus 2008 om 18:55:
setje van Charly Lownoise en Mental Theo was heerlijk fout en met een grote grijns op me smoel heerlijk staan stuiteren vooraan bij de B2S stage...
daar stond ik dus ook dat was echt genieten
Mogen voortaal alleen wat neergleggen voor mainstage, kut zand.
Schraal dat ze precies om 11 uur stopten en niet ff doorgingen
Dat vind ik altijd het leukst als ze nog een liedje draaien dat iedereen extra hard gaat
schrale anthem
Vond het precies goed,
was dat de anthem, jezus wat amateuristich zeg.....
Iemand een linkje voor mij?? ik kreeg net van mn dochter op mn donder dat ik de tweeling niet had horen huilen ..heb nog een beetje last van tuutoren
http://www.elacin.nl/exinore_nl/index.html
Gewoon alweer niet gezien he ..
Is daar als organisatie eigenlijk iets aan te doen??
was dat de anthem, jezus wat amateuristich zeg.....
Bijna net zo slecht als hoe dj paul draaide het laatste uurtje!
Haha, inderdaadkon jammer genoeg ook niet naar de meeting komen
volgende keer beter
Weet iemand wat er met de beelden gaat gebeuren die de verschillende camera-mensen gemaakt hebben??
nou idd, ik ben wel bij de main weze afsluiten, maar heb op het strand naar het vuurwerk en de maansverduistering zitten kijken.
lekker standaard setje...
lekker standaard setje
Schraal dat ze precies om 11 uur stopten en niet ff doorgingen
liedje
maansverduistering
Ah, maar je kijkt wel ff naar binnen om te kijken hoe ze eruit zien?
waanzinnig genoeten met je
Decibel verslaat Defqon1 dit jaar!!.. kijken of defqon hier volgend jaar tegenop kan
Vooral Partyraiser vs Day-mar beukte er echt goed op los
weet iemand welk nummer hierhien word gedraaid??
Charly Lownoise & Mental Theo
Echt een dik feest,
Super feest,
Decibel is echt t beste feest van t jaar!!!
Decibel verslaat Defqon1 dit jaar!!..
Hele dag op de early hardstyle gestaan...heb zelfs smiddags nog een hele tijd in me eentje in die tent staan springen gruwelijk
Was de 1992 is 4 you tent trouwens erg klein of viel het mee?
Ik ga zaterdag genieten op Mysteryland dus hoop dat ook daar iedereen zich laat gaan
Was open lucht....Beetje minimal ingericht.....Maar wel groot genoeg eigenlijk. Enige nadeel was de iets te kleine bar daar.....Voor de rest kon je onder de bomen wel lekker in de koelte staan.....Geluid was overigens top, vooral tijdens de set van Ricky the Dragon.....
Dr. Lektroluv is een aanrader
Alsjeblieft niet zeg... is altijd dezelfde happy hardcore shit.
ja maar wat is er mooier dan iedereen met een grote grijns op de smoel de laatste anderhalf uur massaal rond te zien stuiteren op die heerlijk foute muziek?
Vond t prachtig om bij de B2S stage te staan toen ze moesten draaien en werd gewoon vrolijk van al die blije gezichten, was dat maar vaker zo op feesten...
Heb eerlijk gezegd heel de dag overal maar blije (en vage) gezichten gezien Ik stond ook een tijd bij hun maar denk niet dat dit de muziek is om zo'n feest af te sluiten Op de main komt toch iedereen uiteindelijk bij elkaar en denk dat veel mensen die happyhardcore van hun helemaal niks vinden
Dr. Lektroluv is een aanrader
Heb eerlijk gezegd heel de dag overal maar blije (en vage) gezichten gezien Ik stond ook een tijd bij hun maar denk niet dat dit de muziek is om zo'n feest af te sluiten Op de main komt toch iedereen uiteindelijk bij elkaar en denk dat veel mensen die happyhardcore van hun helemaal niks vinden
het was GE-WEL-DIG, het enige nadeel is dat ze wel eens belgisch bier mogen bestellen wij hebben daar nood aan omdat heineken jaah n/o niet echt te drinken valt als je anders gewend bent
Nou, ik houd van Belgische bieren, maar om nou te zeggen dat ik op een feest een Chimay'tje blauw, een Corsendonkje of een andere trappist zou willen..... eeeuh, neee
Hele dag op de early hardstyle gestaan...heb zelfs smiddags nog een hele tijd in me eentje in die tent staan springen gruwelijk
Ivan Carsten; Amazing Combination..HEERLIJKE plaat!!!
Was een puik feest alleen Defqon blijft nr 1 !
Vraag me alleen af of die partyflock fotografen soms nog verdwaald daar rondlopen aangezien de foto's er nog niet opstaan..
bij mij lukt het dus nog steeds niet
printscreen
plakken in paint
Je kan ze ook naar jezelf mailen
Dan krijg je een .JPG en dan kan je wel rechtermuisknop
Ik vond decibel vetter Maarja, dat is mijn mening.. Vond het ruimere aanbod en geluidskwaliteit het winnen van de aankleding van defqon
Alleen vond het wel jammer dat we geen bonushalfuur kregen bij decibel!
waarom zet je niet alle foto's van Decibel erop?
Daardoor was de Hardcore tent op Decibel echt ruk. Het geluid zelf in de Hardcore tent stond veelste zacht
Beetje mensen dood maken met een blije mus..
Geluidskwaliteit zeker niet.
Mainstage van Defqon was stukken groter en het was nog overal goed te horen. Wat ze daar ook slim hadden gedaan is de andere tenten een stuk bij de mainstage vandaan zodat je niet het geluid van de main in de andere tenten hoort. Daardoor was de Hardcore tent op Decibel echt ruk. Het geluid zelf in de Hardcore tent stond veelste zacht en de tent was te klein (Misschien ook wel omdat er in Brabant meer lust is naar Hardcore ).
Op Defqon stond het geluid bij de Hardcore keihard en je had lekker de ruimte.
Ook gingen de meeste tenten om 22:00/22:30 dicht op Decibel waardoor de al wat kleine mainstage ramvol zat tijdens Paul Elstak. Dansen/hakken werd onmogelijk
Even aan de PartyFlockfotograaf...waarom zet je niet alle foto's van Decibel erop?
klinkt heel gek.. maar die schijnen dus (niet verder vertellen hé...ons geheimpje..)..ook nog een leven te hebben...
Uitspraak van Cyrelle op woensdag 20 augustus 2008 om 23:03:
Even aan de PartyFlockfotograaf...waarom zet je niet alle foto's van Decibel erop?
Jij leest zeker niet goed genoeg..........
Uitspraak van Neillcee op woensdag 20 augustus 2008 om 17:45:
klinkt heel gek.. maar die schijnen dus (niet verder vertellen hé...ons geheimpje..)..ook nog een leven te hebben...
En maak dan geen foto's als je ze er dan toch niet op gaat zetten, scheelt ook weer mensen fotograferen!
NOg meer mensen die hun foto niet terugvinden op Flock??
Het Partyscene-report (van mijn hand ) staat inmiddels ook online!
http://www.partyscene.nl/news/reports/2008/532340laatste aanpassing 21 augustus 2008 18:31
Dominator was gewoon een verschrikking
Toen maar heel de dag aan de water
Het Partyscene-report (van mijn hand ) staat inmiddels ook online!
http://www.partyscene.nl/news/reports/2008/532340
Herkent iemand die jongen met Nickelson op zijn rug????
Uitspraak van *LiEnTjUh* ontspoord op donderdag 21 augustus 2008 om 13:52:
Uitspraak van Cyrelle op woensdag 20 augustus 2008 om 23:03:
hopelijk blijft het in de beekse bergen
Beste feest van het jaar
Yes, nu te bekijken op de site van b2s!!
Daar ga ik niet heen
Yes, nu te bekijken op de site van b2s!!
Dan ga ik ook niet....
Binnenkort mijn tattoo van DB laten zetten.
Maar b2s mag volgend jaar de wcs wel iets dichterbij zetten.. Dat was echt een heel eind lopen vanaf de main, als je vooraan stond
En ook niet maar 1 ingang hebben..want 't stank was daar..