Partyflock

Forumonderwerp · 1024908
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 16 augustus 2008 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Partygangers!,

Ben wel benieuwd, wat vonden jullie Decibel Outdoor 2008? :D
Voor de genen die nu ookal thuis zijn, barst los....

Gr.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 14:30:
Mental Theo

Mental Theo liep net alweer op Noordereiland hier voor dat Bavaria City Racing, die heeft z'n tweede schnabbel te pakken dit weekend :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 17 augustus 2008 om 13:08:
Wie weet er trouwens wat voor bus dat was die ik op het einde op de parkeerplaats zag. Zag een ietwat verjaarde bus, welke was ingericht als Partybus ofzo... Lichten erin, House knallend door de speakers. Zag er erg gezellig uit

Dat was de kwi
Uitspraak van Housefreak op zondag 17 augustus 2008 om 13:04:
De thuisblijvers hebben weer wat gemist

Wrijf het er maar in :[
K baalde gisteren echt dat ik aan de bak moest.
Onbderweg terug vanuit Moerdijk zag ik o.a. de kwibus richting decibel gaan. Toen had ik het echt heel erg zuur :(
Op naar Q-base. Dat vond ik afgelopen jaar vetter dan Decibel :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 17 augustus 2008 om 14:13:
zo hopeloos ben ik dan ook weer niet

ik wel :lief:..ik vind het wel best.

maar wat een feest..was bij de afsluiter van Luna in de early hardstyle :respect:
wat heeft die man een lol tijdens het draaien..veel contact met het publiek 8)

mijn kruk heeft volgens mij alleen maar in de lucht gehangen..en weinig mijn been ondersteund :X :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 17 augustus 2008 om 14:34:
Wrijf het er maar in

Orgelmuziek hè Thijs :lol:
Ik wel Heeft me weer een flinke duit gescheelt

Mooi voor jou :) Toch weer mooi €10,- in je zak gehouden (Y) Gelukkig let ik nooit op me geld... kun je ook drinken voor je maten halen op de plee? :D

Waarschuw beheerder
Mijn eerste Decibel. SUPERFEEST

Beetje gare vechtpartijen bij mainstage alleen. Een gozer ging helemaal flippen omdat er wat energydrink over zn witte shirtje was gekomen. Te triest hoor. Lekker feesten mensen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 17 augustus 2008 om 14:13:
zo hopeloos ben ik dan ook weer niet.

Wat is daar nou weer hopeloos aan?? :S Ik heb me 50 euro bespaard door 10 keer naar de plee te lopen! :)

Anyway, vet feestje hoor, geluid bij de main! :lief: Hardbass tent wel heel erg warm hoor, Headhunterz & Wildstylez heerlijk setje neergezet! (Y) Echt een topdag gehad! :respect:

Voor de liefhebber, ik heb nog een paar dikke filmpjes gemaakt :)
http://www.youtube.com/profile_videos?user=Frenkyceps
Charly Lownoise & Mental Theo -> GOUD

Dat vond ik echt té happy, snel maar weer de Pussylounge tent ingedoken waar darkneger best lekker stond te draaien (Y)

Waarschuw beheerder
zeker een geslaagd feest!!!!!!
Waarschuw beheerder
Zag inderdaad mensen die flesjes vullen bij de plee ja, whehe... zo hopeloos ben ik dan ook weer niet.

Dat water was echt ranzig.....Een vrouwtje wilde haar witte shirtje ff schoonspoelen maar dat werd gewoon bruin....Cheers Lads! :lol:
Waarschuw beheerder
Super gaaf feestje!

Jammer dat als je goed losging op de main je jezelf aan het ingraven was als een duitser! Toch redelijk wat meters omgespit daar!
Verder was de blue area echt te ziekelijk warm, met shirt uit droop het nog van je lijf af!

Over het algemeen echt een super gaaf feestje!
Doet zeker niet onder voor defkwon, muziek vond ik zelfs beter.. mainstage ging harder! :D
Wat is daar nou weer hopeloos aan?? Ik heb me 50 euro bespaard door 10 keer naar de plee te lopen!

10x? :O Zozo, da's best veel :D Maarja, was gratis he :Lol: Nee, moet je helemaal zelf weten, vertrouw de hygiëne op die plees daar nooit zo :D.. Koop zowiezo bij binnenkomst altijd al voor 70 euro aan munten, als ik me flesje bij ga vullen krijg ik ze niet op :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op zondag 17 augustus 2008 om 12:13:
en tenten stonden ver uit elkaar .....

Dat is toch juist leuk 8) Lekker de hele dag rondjes lopen en zo (L)

Uitspraak van bonaparte op zondag 17 augustus 2008 om 13:20:
superfeest en heb genoten Volgend jaar weer

Was jij er ook?? :o :o :o
Dat water was echt ranzig.....Een vrouwtje wilde haar witte shirtje ff schoonspoelen maar dat werd gewoon bruin....Cheers Lads!

Haha :lol: yummie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op zondag 17 augustus 2008 om 14:49:
Was jij er ook??

:| Jullie hebben elkaar toch gesproken :|

8)

Waarschuw beheerder
De kluisjes van noord waren echt chaos op het einde. Maarja, eigen schuld hadden we maar een kwartiertje eerder weg moeten lopen. Wel lachen dat we als 1 van de laatste het terrein afgingen. En er door de chaos een hele boel mensen geen zin hadden het sleuteltje terug te brengen. Toch aan het einde nog even 50 euro terugverdiend met alle sleuteltjes die op de grond lagen :lol:
Waarschuw beheerder
heel dik bruut feest weer nummer 1 festival van nederland :yes:

EN ONTHOUD DE BALONNEN 8)
Ga jij B2S maar lekker spekken door 70 euro aan flesjes water uit te geven!

Drink niet heel de dag water hoor. :D Alleen als ik echt leip ben gaan we daar op over :lol: En als ik drinken haal, haal ik gelijk voor mijn maten ook en helaas hebben ze geen smirnoff en bier op de plee ;)
Waarschuw beheerder
Bodylotion :respect:
Vince&Zany :respect:
Panic&The Viper :respect:
Partyraiser :respect:

Hardcore4life Echt bagger tent.helaas

Waarschuw beheerder
donateur
fucking vet feest !
Waarschuw beheerder
Max Walder & Manu Kenton, sodemieters! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 17 augustus 2008 om 14:57:
en helaas hebben ze geen smirnoff en bier op de plee

Nee, das toch weer jammer he :P

Ik zou het zelf niet kunnen hoor, zoveel geld uitgeven en de hele dag aan bv Bacos gaan :x

Mnja ik ben ook maar een arme student he;)
Uit ander topic:

Uitspraak van THP op zondag 17 augustus 2008 om 15:06:
hoorde helaas achteraf dat ze bij de wc's drinkwater hadden

Uitspraak van CHARLOTTE (6) op zondag 17 augustus 2008 om 15:12:
is dat zo? de ehbo mensen vertelden ons dat dat niet zo was

:O :x :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 17 augustus 2008 om 15:16:
Uit ander topic:

Heel fijn dat ze dat zeggen. Heb zelf 2x onderweg ook me flesje even bijgevuld, omdat ik er toch was (scheelde weer ritje naar de bar). En ik let er altijd goed op, omdat met festivals nog wel eens het water uit de dichtsbijzijnde sloot wil komen. Dit was echt schoon drinkwater. Wel uit tanks en leidingen die de hele dag in de zon hebben gestaan, maar het was wel drinkbaar.
Heel fijn dat ze dat zeggen. Heb zelf 2x onderweg ook me flesje even bijgevuld, omdat ik er toch was (scheelde weer ritje naar de bar). En ik let er altijd goed op, omdat met festivals nog wel eens het water uit de dichtsbijzijnde sloot wil komen. Dit was echt schoon drinkwater. Wel uit tanks en leidingen die de hele dag in de zon hebben gestaan, maar het was wel drinkbaar.

Dat water was echt ranzig.....Een vrouwtje wilde haar witte shirtje ff schoonspoelen maar dat werd gewoon bruin....Cheers Lads!

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 15:22:
maar het was wel drinkbaar.

ja hoor..het was absoluut drinkbaar... ik vond het goorder dat ze op een gegeven moment die toiletten aan het legen waren, en er vanuit die vrachtwagen smerig water (??) zo over de straat liep.. :nosmile:

Waarschuw beheerder
donateur
Superfeestje! Mooie locatie, prima geregeld allemaal. Had gl dus geen rij 8) Prima vermaakt, vooral op de main rondgehangen, tenten waren me net iets te warm. Afsluiten bij Luna was ook perfect! Back to the good old days :lief: Water is duur voor zo'n flesje, maar ik ben en blijf een Hollander, dus lekker bijvullen op de wc (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 15:27:
Afsluiten bij Luna was ook perfect!

:jaja: jij stond rechts vooraan he??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 15:26:
ik vond het goorder dat ze op een gegeven moment die toiletten aan het legen waren, en er vanuit die vrachtwagen smerig water (??) zo over de straat liep..

Op een festival kan je nou eenmaal niet alles hebben, en met het warme weer stinkt het inderdaad, maar denk dat we blij mogen zijn dat ze tussendoor geleegd werden (waar ik overigens weinig van heb meegekregen...) niemand zit te wachten op een overstroomde dixie toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 17 augustus 2008 om 15:24:
Dat water was echt ranzig.....Een vrouwtje wilde haar witte shirtje ff schoonspoelen maar dat werd gewoon bruin....

Dan zal ze hem wel in de wasbak zelf gehangen hebben.
Waarschuw beheerder
Buitengewoon feesie!!

Waarschuw beheerder
WAT EEN FEEST! de laatste 2 uur gingen zo fokking snel! ik wou nog nie na huis slot was egt toppie! heerlijke sfeer dan ook!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 15:33:
denk dat we blij mogen zijn dat ze tussendoor geleegd werden (waar ik overigens weinig van heb meegekregen...) niemand zit te wachten op een overstroomde dixie toch?

oo..dat absoluut!! :respect:
maar het ging mij ff over wat als smerig ervaren werd. Dan vind ik dat vieze water over straat goorder dan de discussie of het water in de toiletten nou drinkbaar was ja of nee (F)

maar sowieso petje of voor de organisatie :respect:..

Waarschuw beheerder
Ik vond het superrrrrrrrr :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CHEDDAR op zondag 17 augustus 2008 om 14:57:
EN ONTHOUD DE BALONNEN

1tje over voor ML?
Waarschuw beheerder
yes yes. Heb me weer prima vermaakt!! :D

supervet feestje!

Voornamelijk bij de hardbass tent te vinden, wel erg warm trouwens :P

ZATOX!!!! :respect::respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op zondag 17 augustus 2008 om 10:02:
Zijn er trouwens meer mensen die tijdens het vuurwerk een regen voelde van '"íets"" wat naar beneden kwam..
Vriendin hoop zooi in haar oog, nee was geen stof ,kwam zeker doore het vuurwerk

Ja ik kreeg ook iets van raar spul op me hoofd :S dacht eerst dat t aan mij lag maar haalde allemaal troep uit me haren.
Waarschuw beheerder
Mooiii feestje, alleen vond ik het niet erg verzorgd af en toe. Geen flonders op de mainstage(als het zou regen zou heeen grote teringzooi worden daar, gelukkig was het heerlijk weer), hardbass tent belachelijk warm(kan je eigenlijk niet maken op z'n feest), indeling van de tent niet bepaald ideaal. Geluid was daarintegen wel echt knallend en wat dat betreft heeft het feest de naam wel eer aan gedaan:D. Josh&Wesz en the Prophet heldensetjes, Yves bij de b2s:respect: en Southstylerz was ook knallen. Zeer goedje dus:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeer goed feest: hardstyle masterz, panic vs the viper, paul elstak:respect:
ook geen enkel gevecht gezien: 1 van de weinige keren dat ik dit meemaak(y)

Iemand mijn kameraad gezien die onder de pillen zat en in de vijver sprong?:p
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij weer het beste festival van het jaar, wat een topdag. Extreem goed vermaakt weer :D. Hier nog wat filmpies om bij na te genieten :)

Stukjes Main stage (voor 15.30 ergens):
{argument 'id' ontbreekt}{argument 'id' ontbreekt}

Stukjes Early Rave (Rechtse filmpie is bij Charly Lownoise & Mental Theo):

Stukjes Darkness4Life (Daymar en Partyraiser) :

Stukje Hardcore4Life:
{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
donateur
Gave filmpjes!! :respect:
Waarschuw beheerder
Erg vet feestje (Y)

Sfeer was top, met alleen maar vrolijke uitbundige mensen. Veel bekende tegen gekomen :D Het was voor mij echt het feest van de oude klappers :D Helaas maar heel kort geschranzzzzzzzd. Overal werd top gedraaid! Had alleen veel verwacht van The JackFoundation (up) maar die vielen me toch wat tegen helaas. En de locatie is echt super!

Voor het eerst sinds 5 jaar weer eens met het openbaar vervoer naar een feest gegaan (was ook maar 20 min. met de trein). Maar het viel me reuze mee! Pendel bussen waren heen en vooral terug erg goed geregeld (Y) Als dat zo goed loopt mag dat van mij best 5 euro kosten.

Het enige minpuntje vond ik dat bellen en sms'en onmogelijk was. Ben op die manier veel vrienden kwijt geraakt die ik de hele dag niet meer heb gezien :( Maargoed, op zo'n gezellig feestje is iedereen je vriend ;)

En lag het nu aan mij, of is de tijd echt voorbij gevlogen? Damn wat ging voor mijn gevoel de tijd snel voorbij..

Om dan toch maar een vergelijking te maken: Decibel heeft Defqon dik overtroffen :yes: !! Qua muziek, maar vooral vanwege de sfeer (Y) Zou het met die Brabantse gezelligheid te maken hebben ;)?

:bier::bier::bier::bier::bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Thompson op zondag 17 augustus 2008 om 16:21:
Het enige minpuntje vond ik dat bellen en sms'en onmogelijk was

Orange (y) geen enkel probleem 8)
Uitspraak van Mr. Thompson op zondag 17 augustus 2008 om 16:21:
En lag het nu aan mij, of is de tijd echt voorbij gevlogen? Damn wat ging voor mijn gevoel de tijd snel voorbij..

lag niet aan jou...ik keek op mijn klokje..:| WAT???? kwart voor 8??? :| ...shittttttttttt 8)
Waarschuw beheerder
was mijn 1e keer decibel en is goed bevallen. Mogen voortaal alleen wat neergleggen voor mainstage, kut zand.