Carola om 15.00 uur op de main neerzetten met een funkende pompende trein techno set zoals in 2003...
Juist
Ik zou het niet waarderen als ze het nog groter maken, eigenlijk vond ik het vorig jaar iets te groot maar het kon nog net. Als ze de indeling iets beter hadden gedaan was het misschien al beter.
5 stages vind ik wel prima eigenlijk. Liever 4 stages zoals in 2007, maar die detroit (achtige) area vond ik erg vet dit jaar. Van mij part mag die minimal stage eigenlijk wel weg en dan gewoon alleen minimal s'ochtends op de main stage. Maar goed er zijn nu eenmaal een hoop minimal fans dus ja... Maar dan niet ook op de Main minimal draaien en in die area X (giacomotto, adam beyer etc) zo soft draaien dat was iets te veel van het 'goede'.
Om 3 uur van die pompende trein techno op de Main zou echt helemaal geweldig zijn

En als je op de main toch het rustig moet houden, maak het in die tent waar vorig jaar Olvier Giacomotto en Adam Beyer draaide iets spectaculairder met van die lekkere vrolijke maar pompende techno. Die funky techno komt gewoon niet genoeg aan bod...
Maar goed ik vermaak me altijd op Awakenings dus ik maak me echt geen zorgen