| Betreft: | evenement: Awakenings Festival, zaterdag 27 juni 2009 om 10:30 |
niet groter, gewoon zoals vorig jaar niet als dit jaar...vond het te groot....verder prima vermaakt
gewoon lekker klein dat je iedereen tegenkomt en dat het een kleine puinhoop is..jwt....iedereen naar de godver prachtig...
raving the oldskool way..
echt he..ik was ff rustig maar ik kom weer op dreef geloof ik.....maar dan wel kleine feessies hoor dat grote hoeft van mij niet meer zo....
die hou je nog te goed van me maar wel als ik uber vaag ben
Ja of een keer helemaal anders ipv maar zoveel mogelijk djs boeken met meer dan 1000 pf fans.
1 Don Diablo electro house area
1 Tiesto techno area
1 David Guetta psytrance area
1 Carl Cox minimal area
1 Jeff Mills schranz area
Debuut: Modeselektor,Trentemoller,Holden (festival debuut) eventueel boys noize en nog wat namen in een eigen tent ipv die schranz tent
eens!!
en nog een partyraiser holland is godverdomme het hardste area en een gzg plattendaandjokerpeter 38 uur sprookjesbos en ik ben een blij mens!
godver awakenings festival 2009, kan al niet meer wachten zeg........
graag ook het terrein wat groter, dit jaar stond die detroit tent veel te dichtbij de minimal mainstage...
allemaal harde bassen, toch niet leuk meer......
1 Tiesto techno area
1 Carl Cox minimal area
Juist Awakenings, die alles kan maken mag wel een beetje een keer wat experimenteler programmeren in 2009.
Uitspraak van Crankafternoon op zaterdag 6 september 2008 om 21:21:
1 Tiesto techno area
1 Carl Cox minimal area
1 Jeff Mills schranz area
Juist Awakenings, die alles kan maken mag wel een beetje een keer wat experimenteler programmeren in 2009.
ben half suïcidaal van mijn herfstdip
morgen