veel mensen zijn te redden
die niet en dat zal ook nooit lukken
is dit niet een site waar je zelf kan wete welke leeftijd je neer zet?^^
nee helaas verbeter de wereld begin met het verbranden van
ja en ik ben echt een lekker wijf heb t net nog gezien in de spiegel...beetje jammer hoor
*krijgt weer kotsnijgingen*
nee maar das de charme ervan
is dit niet een site waar je zelf kan wete welke leeftijd je neer zet?^^
kom jij dan maar eens met het bewijs dat het dat wel is
ga s naar n psychiater of zo
wil je erover praten
2 van de tokio hotel boys zijn praktisch mn buren en t is niet normaal wat je zegt
scheiss auf eure meinung
ich bin th fan und scheiss auf eure meinung
dat mens was gestoord
blijkbaar ben jij er een want je houdt je er wel heel erg mee bezig
volgens mij ben je gewoon 16.
been there done that
er is een meisje doodgegaan onder invloed van dat langharige tuig.
hoe kom je erbij dat ze pedofieltjes zijn
zoals dus al gezegt werd.. niets meer aan tedoen
og je moest eens weten geloof je zelf dat een chickie van 16 zo geod in nederlands is
weet ik veel boeit me eigenlijk ook niet
omdat ze slechts intresse tonen in meisjes of jongetjes van 12 tot 17 jaar vanaf 16 oke maar daaronder, ronduit zi
16 oke maar daaronder, ronduit ziek.
dus je gaat een discussie aan, maar staat totaal niet open voor een andere mening.
ja ik schijt er ook op
dat bedoel ik je sluit je af van de buitenwereld. alleen tokiohotel kan je nog intresseren over een tijdje. je voelt gewoon geen enkele compassie voor andere lotgenoten zo erg is het al.
uhmm,, jewel alleen van de mensen die niet zo zielig doen^^ ik ga met zat th haters om^^ en zijn tenminste niet zo laag bezig als jij
volgens mij is er hier maar 1 pedo en dat ben jij aan t plaatje te zien
dat bedoel ik je sluit je af van de buitenwereld. alleen tokiohotel kan je nog intresseren over een tijdje. je voelt gewoon geen enkele compassie voor andere lotgenoten zo erg is het al.
mwaoh je grammatica is nou ook weer niet iets om trots op te zijn hoor
ja dat merkte ik net zelf ook al op
ik scheit ook op you^^ o nee doe ik mijn edele kontje niet aan ^^
en zijn tenminste niet zo laag bezig als jij
waarom zou ik me gaan intreseren in iemand die zelfmoord pleegt die ik helemaal niet ken like if i even care?
eindelijk
misschien omdat het toch een beetje triest is dat een meisje met haar hele leven nog voor zich, zo geindroctineerd raakte door dat zieke groepje dat ze geen andere uitweg zag dan zichzelf van het leven te beroven? denk is aan haar ouders, vrienden, familie zijn die niet voor het leven getekend?
daarom intresseert een normaal mens ,die in een vrije cultuur leeft en niet onder het schrikbewind van Tokio hotel, zich daarvoor
sex
dat is lief van je
dit kind heeft vast ouders gehad die net zoals jij waren
oke mischien toch maar kotsen
je merkt het zelf al neit eens xD
zeker heel erg ziek in je hoofd aan je opmerkingen te zien
ik zit vol goede ideën