voor dat je hun kende was 9 en droeg je wat je moest dragen van papa en mama.
haha ik ben wel zo ongeveer vrienden met dr ='] hahaha strax miss familie ^^ en jij
nouja iets in de vorm van
bedankt trouwens dat je me een pubermeisje noemt, voel me vereerd
analfabeet
pfffffffffffff ha ha ha nou liever niet....
iedereen bij TH is elkaars vriendje toch
Het is lach kick
en dat noemen jij en die andere gast depresief
OneLove
haha ik ben wel zo ongeveer vrienden met dr ='] hahaha strax miss familie ^^ en jij
nouja iets in de vorm van
nee sorry ik heb altijd mijn eigen keuzes gemaakt en toen ik ze leerde kennen was ik 12 kweetniet hoor volgens mij is rekenen niet je beste vak
jij duidelijk aan t dementeren??
ben je al kneus x']
nee ik haat 3 kwart van de fans hoor die zijn zo dom Ô.o
en het is er nog trots op ook x'
hoe voel je je nu??
nee lijkt mij een algemeen bekend feit na een tijdje gaan mensen hun eigen identiteit vinden, en gaan ze sterker in hun schoenen staan.
heb je de puberteit nog niet bereikt?
monsoonsletten
ik weet jouw probleem al, jij ziet er niet uit, en zelfs de minst mooi van tokio hotel ziet er 10 keer beter uit dan jij
ik weet jouw probleem al, jij ziet er niet uit, en zelfs de minst mooi van tokio hotel ziet er 10 keer beter uit dan jij
doe niet zo eng
ik wel hoe meer jij lacht hoe meer het duidelijk is dat je krampachtig en geforceerd vrolijk te doen naar de buitenwereld
o inteeld
lees ff terug ik heb t daar nie over gehad..
ik heb soms wel is last van geheugenverlies maar dat heeft andere redenen.
en het is mevrouw het voor jou
Heerlijk gewoon..
echt je zou willen dat je er zo uitzag
monsoon?
je hersencellen zijn zeker meteen met je haar kortgewiekt
bij jou niet
ik wel hoe meer jij lacht hoe meer het duidelijk is dat je krampachtig en geforceerd vrolijk te doen naar de buitenwereld.
o dat was wel een aardig nummertje
jwt je hebt me door ik wil echt op die aandachthoertjes lijken.
Yep...
En wat is lelijk en mooi duidelijk oppervlakkigheid
BOE
je lijkt al op jezelf hoor ^^
ehm ik heb haar zat hoor schat....
jwt soms kan ik dingen niet meer terughalen, maar ik ben nog niet dementerend sorry
kijk nu dan eens in de spiegel
ja ik ben best een aandachtsteefje, maar volgens mij hadden we het over de schadelijke gevolgen van sektes zoals Tokio Hotel.
ja ik ben best een aandachtsteefje, maar volgens mij hadden we het over de schadelijke gevolgen van sektes zoals Tokio Hotel.
was ook ooit anders.. en ahw bijna ontroerd door je woorden
o hoef je geen sorry voor tezeggen hoor^^ weet je dalijk toch niet meer x']
ik zei spiegel niet mijn profiel plaatje xD
ik zei spiegel niet mijn profiel plaatje
volgens mij hadden we t daar eigenlijk helemaal niet over dat is in t begin daarheen verandert dus kan dit ook
puberhoertje, zij is niet die vent op de foto.
dit ga ik wel onthouden hoor heb niets tot mij genomen dat mijn geheugen dusdanig kan beinvloeden.
weet dalijk echt iedereen dat je schizofreen bent^^
ha ha ha ehm nee ik lijk nie op een mislukt kapseltje...
daar zijn wij chizos heel open over hoor
moet je neit slapen.. zelfs de langere versie van sesamstraat is al afgelopen ^^
weet je wat ik best grappig vind. jullie proberen slechts te beledigen zonder daadwerkelijk met bewijs te komen dat tokio hotel geen sekte is. die jonge meisjes teveel beinvloedt. jammer
was even vergeten dat jullie misvormt waren^^
weet je wat ik best grappig vind. jullie proberen slechts te beledigen zonder daadwerkelijk met bewijs te komen dat tokio hotel geen sekte is. die jonge meisjes teveel beinvloedt. jammer
was jij niet 16?
daar zijn wij chizos heel open over hoor
moet je neit slapen.. zelfs de langere versie van sesamstraat is al afgelopen ^^
was jij niet 16?
ja precies heb zovaak gesprekken met mezelf, ze lopen niet altijd vloeiend.