3 volgers · 56576x bekeken
zelfs Ro de Hakkuhbijler kan het
jazeker
alleen het vangen nog niet
oh jawel hoor
forelletjes op de vlieg
vangen doe ik ook nooit alleen op forelvijvers
en meerval
ach dat zal wel de firma list en bedrog zijn die alleen 's nachts werken van 2 tot 5
tering koud mensen buiten..... jammer dat alles hier al bijna is dichtgevroren zelfs de haventjes
hier niet hoor
hoezo?omdat ik in het weekend wil gaan vissen?
en doordeweeks ff naar frankrijk
maar wat voor werk doe je eigenlijk haasie???
je gaat offtopic
handelaar in alles?
Rotterdam is wel ver om met de boot achter de auto te gaan
ach schei toch uit
ja hier ligt het zwarte water en de vecht ook nog wel open, maar gewoon kut om nu te vissen
vandaag GVD fucking bekeuring gehad voor het niet leesbaar zijn van mijn kenteken
ach schei toch uit
dat is trouwens ook wel zo, het is volgens mij ongeveer 1.5 uur rijden.
nou ro laat maar weten als het nog open ligt.
vandaag GVD fucking bekeuring gehad
das lullig
ja behoorlijk lullig
stagaiere had het boekje denk ik nog niet vol 
was eerder 20 minuten. toen ik vertrok van me werk had ik de sneeuw eraf geveegd en aan de grens aangekomen stonden ze controle te doen op vuurwerk enzo van de marechaussee. dus ik stopte gewoon en ze keken ff in de auto niets aan de hand totdat die stagebegeleider begon te wijzen en dat jonk moest gaan schrijven
donderjuu nog aan toe. vuile donderstenen. ze zien dat het sneeuwt als een malle en konden gewoon zien dat het door sneeuw er op was gekomen. maarja hun woord tegen de mijne.
maar ze zien in ieder geval geen ene cent van mij......
was hem dan optijd joh, na 1 dag zo onleesbaar ???
was eerder 20 minuten. toen ik vertrok van me werk had ik de sneeuw eraf geveegd en aan de grens aangekomen stonden ze controle te doen op vuurwerk enzo van de marechaussee. dus ik stopte gewoon en ze keken ff in de auto niets aan de hand totdat die stagebegeleider begon te wijzen en dat jonk moest gaan schrijven
donderjuu nog aan toe. vuile donderstenen. ze zien dat het sneeuwt als een malle en konden gewoon zien dat het door sneeuw er op was gekomen. maarja hun woord tegen de mijne.
schei toch uit ik jaag overal met de boot heen maar zowieso aanhanger, van noord tot zuid NL en door heel DLD heen
idd,rij ook met de boot naar frankrijk of spanje,snap niet waarom dat een probleem moet zijn
Ro
In bernisse kan toch alleen met elektro?
donderstenen. ze zien dat het sneeuwt als een malle en konden gewoon zien dat het door sneeuw er op was gekomen. maarja hun woord tegen de mijne.
Je zal wel moeten meneer de boatje