Nja, haken wel scherp...maar pas een losser gehad van een heeeele dikke snoekbaars.
Viste met een snoekshad en zonder buikdreg...denk dat de haaksteel te dik was en te groot om hem goed door de bek te rammen.
Me andere missers waren snoekjes die met die kleine fijne dregjes niet goed vastzaten
...of ik word te gretig met binnenvissen en dat ik m dan verspeel
Inderdaad op de dropshot en soms gewoon een stuk FC van 60cm met één of twee loodhageltjes op 20cm van de haak. Als je de worm een beetje mooi op de haak rijgt word het een soort van twistertje die je kan vertikalen of werpen.
Maar ik doe het niet zo vaak want ik heb er een hekel om na bijna iedere aanbeet een nieuwe worm erop te moeten zetten.
Dan gebruik ik liever een nymphje kleiner dan 2,5cm op de dropshot.
Ha mooi! recent aangeschaft?
Wij zijn nog in het bezit vaan Rhea Gipsy met alles er op en er aan. Plan was om deze in de verkoop te doen...maar ik weet het niet
Misschien toch maar houden.
Flock is dood maar zo af en toe klinkt er een echo...
Word er nog wat gevist, ben laatst op de nederrijn geweest met de bb. Hartstikke leuk enzo maar geen fijne plek om er achter te komen dat je een lek heb...
Wel de "big three" gevangen vanuit de bb das dan weer lachen.
Zeker wordt er wel gevist. Laatst met de boot weggeweest op de snoek. We begonnen met werpen daarna trollen. Werpend niks gezien, in het begin te veel gespitst om misschien net iets te ondiep water. Zag een mooie lange rietkant, bleek echter maar 30 cm water te staan en ver voor de rietkanten uit was het een metertje. Toen maar veel trollen trollen en vanzelf op de vis lopen. Uitendelijk 2x 80 een kleinere 70er en 112 cm in de boot dus..
Vanaf t kantje wordt het langzamerhand ook weer beter, in de zomer her en der wel snoek gepakt maar met de warme temperaturen kan je ze beter even links laten liggen. Leukste middagje was toch nog ff 5 vissen op de kant in relatief korte tijd