Was muss, das muss!!!! du hast nichts zu verführen!!! zusammen met der Anschluss hast du nichts zu willen , jawooooooooooooooohl!!!!!
ZUM BEVEL!!!!!!!
Was Sagst du??? Bäume!
Wass ist loss???
Alles was nicht Fest gebunden ist
genoeg gelachen. heb vandaag op me klote ngehad mijn inzet was te laag ik werkte namelijk MAAR 70 uur in de week vond ie te weinig Jawol Mein Fuhrer hahahhaha
*edit: ben er ook achtergekomen dat het NL record barbeel sinds paar weken gigantisch hard is verbroken op de ijssel. namelijk van 89cm naar 114cm
ik wil nu echt meer van die vis weten. dat meot een zeer interessante drill hebben gegeven
laatste aanpassing
Uitspraak van D-T-C op vrijdag 11 december 2009 om 21:29:
ja ik zit er ook wel over te denken voor me zelf te gaan beginnen.
Pelletier inc.
zou wel graag ee nbosbouw/boomverzorgings bedrijfje willen beginnen maar je bent zo'n gigantisch startkapitaal nodig machines kosten al snel 2 ton maar die wereld ligt compleet op zijn kop en het is hard werken om je centen te verdienen.
behalve als je mooie klimklus hebt dagje werk minimaal 1000 eetjes vangen na aftrek van alle blauwebrieven boeven
Uitspraak van D-T-C op vrijdag 11 december 2009 om 22:03:
toen bleek het beestje maar 40 cm te zijn. jij krijgt controle en krijgt dikke prent voor het feit dat je ondermaatse vis hebt. leg dan maar eens uit dat het echt uit een aalscholver kwam
ga nu naar Leiden voorlichting over snoekvissen in zweden geven
ja idd, was bij ons hier ook wel op veel plekken het water flink helder
waar het is zo dat de water kwaliteit en de helderheid steeds verder verbeterd.
zal het dan toch komen omdat iedereen zo actief deelneemt aan gekkigheid als die klimaat top in Denemarken
zoow ben dr net weer van de dutchfishing doodaasdag
paar mooie fox takels gemaakt en een mooie foxdeathbait pencil gekocht. !
helaas waren de vangsten slecht
altijd de moeite waard
gewoon gaan naar Värmland. dat is het snoekenmekka
dan moet je er nog met de auto heen of met vliegtuig. dat is opzich prima te doen. mijn voorkeur ligt bij auto vanwege hoeveelheid materiaal en uiteraard beetje pezen over die duitsche autobaan daar kan ik geen genoeg van krijgen