lihjkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij in 1 uur en 29 minuten naar de ebro is gejakkerd
vanmiddag ff op de witvis gezeten 5 brasems en mooi zwikkie voorns
Beste Ro, is aspius aspius ook te vangen op 9cm poppers? anders ga ik m inruilen
JIJ??? op witvis? zeker aasvis verzamelen he?
ze zijn zelfs te vangen op de 17cm grote Spro Pike Fighter dus moet een 9 cm skiterpop geen enkel probleem
ja kan, maar dit keer niet. me neefje wou weten hoe feederen is. dus vooruit toch maar ff over mijn hart gestreken en hem ff het feederen geleerd
hmm...ok...houden dus dacht alleen dat deze maand er nog flink op speldaas geaasd werd door vriendje roofblei
maatje groter proberen kan ook...als ze 17 cm pakken, dan doen ze niet moeilijk over 8cm minder
aaahw...wat ben je toch een kindervriend
(toch wel wat voorntjes bewaard he?)
Nee,heb gewoon in eigen land gevist 1 aanbeet maar gemist
wat voor aas gebruik je dan ben ik wel ff benieuwd naar. hier zit ook een mooi watertje met dikke meervallen maar ik vis daar dan met een kapot gesneden brasem. misschien andere tips.
waarom zit alle mooie vis bij juliie?
hier heb je misschien maar 2watertjes waar je meerval hebt...en dan zijn het 60-70'ers die zeer sporadisch gevangen worden
Btw...kippenlevertjes, pellets&boilies (26mm) en dikke tros pieren werkt ook prima
(levende palingen zelfs nog beter mahja,da mag nie he?)
waarom zit alle mooie vis bij juliie?
maar kan het niet over me hart verkrijgen om die aan de haak te doen
ja al het mooie zit in het oosten hier zitten ze wel tot 2 meter ongeveer. hier aan de ijssel al wel foto's voorbij zien komen die er niet om logen. hier op de vecht een keer een dode gevonden en opgemeten van 162cm en heb er zelf keertje 1 gevangen aan de vecht van 68cm en nog wel meerdere wateren waar dikke meerval rondzwemt hier in de buurt.
een dode zeelt schijnt ook goed te zijn. maar kan het niet over me hart verkrijgen om die aan de haak te doen.
Dan kan je net zo goed een voorn gebruiken als ie toch al dood is.Gaat er juist om dat zeelt en karper lang levend blijven
Waarom dan?Dood aas is dood aas
Een levend karpertje is veel beter enkele haak door zijn bek en een dreg 2/0 door zijn rug
vanavnd weer meerval pesten
jammer dat er een prent van 90 staat
waarzit jij dan?