Partyflock

Forumonderwerp · 1023407
3 volgers · 60438x bekeken

Waarschuw beheerder
+2-1
We proberen het gewoon nog een keer. Roofvissers kom op met die plaatjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op dinsdag 14 juli 2009 om 19:24:
en vergeet nooit: doe nooit dingen die ik wel zou doen en houdt em in de broek

goeie rubbersmee;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 11:28:
goeie rubbersmee

top rubber ,ha ha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op woensdag 15 juli 2009 om 17:57:
top rubber ,ha ha

ja..zo ken je het ook zien:x

of je smelt je shads om tot condooms:lol:
Waarschuw beheerder
en vergeet vooral deze niet mee te nemen :

[img width=443 height=654 cacheid=0010a889002dbeac94bc4f341a02886927]http://www.toyarchive.com/MacGyverKnifeSetMOC1a.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op woensdag 15 juli 2009 om 19:52:
en vergeet vooral deze niet mee te nemen :

wtf, dat ding bestaat echt?:o :lol:

Mac Gyver:respect:

de man die meteen paperclip en een doosje lucifers een boot maakt :D
Waarschuw beheerder
kan je dus beter het bekende zwitserse zakmes kopen ;).

maarja messen zijn voor padvinders :P daar win je tegenwoordig de oorlog niet meer mee.

vanavond ff inkopen doen bij de Hengeldiscount GIGANT...... bijna alle pluggen. ja je hoort het ALLE. 3 voor een tientje :P:D dus ben ik nu ff blij dat ik een busje rijdt schuiven we er zo een pallet vol in :D
Waarschuw beheerder
gewoon te lomp veel pluggen gekocht....... ik was voor ongeveer 500 eetjes kwijt :O:S ik spoor niet...

vanmorgen 3 snoekjes, ik begon met een van 66cm daarna 62cm en eindigede met een van 77cm. daarna ook nog paar mooiere baarzen op de Mann's Follow Me. super plugje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op vrijdag 17 juli 2009 om 18:05:
gewoon te lomp veel pluggen gekocht....... ik was voor ongeveer 500 eetjes kwijt ik spoor niet...

wees gerust je bent niet de enige hoor ,ik flik dat ook wel eens ,ha ha .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op vrijdag 17 juli 2009 om 18:05:
ik spoor niet

dat wisten we al ;):X

Waarschuw beheerder
Word weer eens tijd om meerval te gaan pesten in het buitenland denk ik :D
Waarschuw beheerder
succes haasie.
ga je daar dan gewoon op de bonefooi heen of boek/plan je wel eerst van te voren????

Waarschuw beheerder
ligt eraan waar ik heen ga :9 spanje boek ik wat,frankrijk op de bonefooi.Met eigen boot de rivier op ofzo :p
Waarschuw beheerder
ja ik gaat in september lekker naar zweden toe. iemand nog tips qua aas of zo??? heb al wel flinke lading groot spul ingeslagen.

Waarschuw beheerder
Gewoon van alles meenemen,als je er hier mee vangt,vang je er daar ook mee :9
Waarschuw beheerder
idd dat denk ik ook wel. ik heb zelf al heel wat fatso's, dikke spinners, dikke shads bulldawgs enzo ingeslagen.
ook nog maar ff wat meer oppervlakte aas kopen voor op die wierbedden enzo lijkt me ook wel verstandig.

[img width=679 height=453 cacheid=0010aaff002dc250b2e4ef841a0288e327]https://album.partyflock.nl/68607867.jpg[/img]
dit soort plaatjes gaan we voor lijkt me wel hé onder andere.
dit seizoen 102cm :D

Waarschuw beheerder
kwaliteit van de foto mag wel wat hoger :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 21:24:
kwaliteit van de foto mag wel wat hoger

helemaal mee eens, was 's morgens vroeg, laaghangende zon en camera stond op verkeerde stand. vandaar dat de vis zo flets is.

Waarschuw beheerder
Hele foto is wat onscherp :9
Waarschuw beheerder
de vernis was ook nog niet droog zie ik ha ha ,hij drupt nog .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 22:29:
Hele foto is wat onscherp

ja idd, dat is het risico als een blinde een foto maakt hé ;)

Uitspraak van pekske op zondag 19 juli 2009 om 22:30:
de vernis was ook nog niet droog zie ik ha ha ,hij drupt nog .

arme dier schuimde idd flink :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op zondag 19 juli 2009 om 22:44:
ja idd, dat is het risico als een blinde een foto maakt hé

:lol:

Waarschuw beheerder
Het word de Moselle in Frankrijk,iemand mee? :P zijn veel kleine meervallen daar du met een jerkbaitstok kom je een heel eind
Waarschuw beheerder
wanneer ga je????

Waarschuw beheerder
Wanneer ik wil :9 auto en boot heb ik,je moet alleen campeerspullen hebben om op een camping te staan :9
Waarschuw beheerder
beters.
ja ik zou maar wat graag willen, maar heb ook al een reisje naar Zweden staan en moet nog redelijk wat werken deze vakantie. zit helaas nu op dit moment in de ziektewet omdat ik door me F*cking rug ben gegaan Kut zooi.

Waarschuw beheerder
Dit is maar voor een dag of 3 of 4 :9
Waarschuw beheerder
ik zocht al ff op google maps. maar kon het niet vinden.

Waarschuw beheerder
plaats liverdun :9 5uurtje rijden

Waarschuw beheerder
zucht...nog geen vakantie:(
Waarschuw beheerder
net terug uit frankrijk en ga 16 september weer :P

Waarschuw beheerder
vanavond weer ff de meerval pesten hier :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 17:20:
vanavond weer ff de meerval pesten hier

en al wat ebro-monsters uit de modder getrokken?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 18:49:
en al wat ebro-monsters uit de modder getrokken?

lihjkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij in 1 uur en 29 minuten naar de ebro is gejakkerd ;)

vanmiddag ff op de witvis gezeten 5 brasems en mooi zwikkie voorns :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op woensdag 22 juli 2009 om 21:08:
lihjkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij in 1 uur en 29 minuten naar de ebro is gejakkerd

daar ging ie toch heen? of heb ik iets gemist?:$

Uitspraak van D-T-C op woensdag 22 juli 2009 om 21:08:
vanmiddag ff op de witvis gezeten 5 brasems en mooi zwikkie voorns

JIJ??? op witvis?:P zeker aasvis verzamelen he?:P

vandaag me nieuwe plugjes van Snoekshop binnen gekregen...ik zou toch alleen zweren dat ik om een skitterpop van 7cm gevraagd had ipv 9 :\

Beste Ro, is aspius aspius ook te vangen op 9cm poppers?:P anders ga ik m inruilen o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 23:09:
Beste Ro, is aspius aspius ook te vangen op 9cm poppers? anders ga ik m inruilen

ze zijn zelfs te vangen op de 17cm grote Spro Pike Fighter ;) dus moet een 9 cm skiterpop geen enkel probleem ;)
JIJ??? op witvis? zeker aasvis verzamelen he?

ja kan, maar dit keer niet. me neefje wou weten hoe feederen is. dus vooruit toch maar ff over mijn hart gestreken en hem ff het feederen geleerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op woensdag 22 juli 2009 om 23:13:
ze zijn zelfs te vangen op de 17cm grote Spro Pike Fighter dus moet een 9 cm skiterpop geen enkel probleem

hmm...ok...houden dus:P dacht alleen dat deze maand er nog flink op speldaas geaasd werd door vriendje roofblei:P
maatje groter proberen kan ook...als ze 17 cm pakken, dan doen ze niet moeilijk over 8cm minder:P

Uitspraak van D-T-C op woensdag 22 juli 2009 om 23:13:
ja kan, maar dit keer niet. me neefje wou weten hoe feederen is. dus vooruit toch maar ff over mijn hart gestreken en hem ff het feederen geleerd

aaahw...wat ben je toch een kindervriend:D

(toch wel wat voorntjes bewaard he?:P)

Waarschuw beheerder
daar ging ie toch heen? of heb ik iets gemist

Nee,heb gewoon in eigen land gevist :9 1 aanbeet maar gemist :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 23:35:
hmm...ok...houden dus dacht alleen dat deze maand er nog flink op speldaas geaasd werd door vriendje roofblei
maatje groter proberen kan ook...als ze 17 cm pakken, dan doen ze niet moeilijk over 8cm minder

ja tuurlijk lukt het ook wel op kleiner aas. maar dat gelul dat ze bekend staan om het feit dat ze "alleen" klein aas pakken van de oppervlakte is gelul ik pakte er weer 1 van 5 meter diepte met een spro pike fighter. dus dat zegt weer helemala niets.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 23:35:
aaahw...wat ben je toch een kindervriend

(toch wel wat voorntjes bewaard he?)

ja je moet toch de jeugd die de toekomst is een kans geven om zich ook volledig te laten ontwikkelen binnen de hengelsport. het hoeven van mij niet allemaal snoekvissertjes te worden. liever niet zelfs ;)
neej geen 1 voorntje bewaard dat wou hij niet. vond ie zielig enzo. ja als dat jonk dan gaat janken is ook zo lullig als ik me zin doordrijf voor 10 voorntjes en hem tekst en uitleg moet geven waarom het is.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 00:39:
Nee,heb gewoon in eigen land gevist 1 aanbeet maar gemist

wat voor aas gebruik je dan ben ik wel ff benieuwd naar. hier zit ook een mooi watertje met dikke meervallen maar ik vis daar dan met een kapot gesneden brasem. :$ misschien andere tips.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op donderdag 23 juli 2009 om 10:23:
wat voor aas gebruik je dan ben ik wel ff benieuwd naar. hier zit ook een mooi watertje met dikke meervallen maar ik vis daar dan met een kapot gesneden brasem. misschien andere tips.

waarom zit alle mooie vis bij juliie?:@:(

hier heb je misschien maar 2watertjes waar je meerval hebt...en dan zijn het 60-70'ers die zeer sporadisch gevangen worden :lol:

Btw...kippenlevertjes, pellets&boilies (26mm) en dikke tros pieren werkt ook prima:P

(levende palingen zelfs nog beter mahja,da mag nie he?;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 10:28:
waarom zit alle mooie vis bij juliie?

hier heb je misschien maar 2watertjes waar je meerval hebt...en dan zijn het 60-70'ers die zeer sporadisch gevangen worden

ja al het mooie zit in het oosten ;) hier zitten ze wel tot 2 meter ongeveer. hier aan de ijssel al wel foto's voorbij zien komen die er niet om logen. hier op de vecht een keer een dode gevonden en opgemeten van 162cm en heb er zelf keertje 1 gevangen aan de vecht van 68cm en nog wel meerdere wateren waar dikke meerval rondzwemt hier in de buurt.
Btw...kippenlevertjes, pellets&boilies (26mm) en dikke tros pieren werkt ook prima

(levende palingen zelfs nog beter mahja,da mag nie he?)

een dode zeelt schijnt ook goed te zijn. maar kan het niet over me hart verkrijgen om die aan de haak te doen.

Waarschuw beheerder
waarom zit alle mooie vis bij juliie?

Alle?Wij hebben hier geen rivieren en in de rivieren zitten de lijpe vissen :p Als ik een dagje met kwakhout bezig wil moet ik minimaal 150km rijden :P

Uitspraak van D-T-C op donderdag 23 juli 2009 om 11:19:
maar kan het niet over me hart verkrijgen om die aan de haak te doen

8) no problemo,moet eigelijk aasvissen hebben
Waarschuw beheerder
een dode zeelt schijnt ook goed te zijn. maar kan het niet over me hart verkrijgen om die aan de haak te doen.

Mooie vechtersbazen (Y)
Ik ken eigenlijk geen andere NL vis die ZO tegenspartelt als een zeelt.

Waarschuw beheerder
karper?Die kleine karpertjes zijn behoorlijk fel en knallen alle kanten op

Waarschuw beheerder
ja al het mooie zit in het oosten hier zitten ze wel tot 2 meter ongeveer. hier aan de ijssel al wel foto's voorbij zien komen die er niet om logen. hier op de vecht een keer een dode gevonden en opgemeten van 162cm en heb er zelf keertje 1 gevangen aan de vecht van 68cm en nog wel meerdere wateren waar dikke meerval rondzwemt hier in de buurt.

grrr...te er rijden om ff te vissen :( tenzij ik ga kamperen..maar at ag ook all niet :@

doe maar niet...veel te mooi:$

wel bij de toko hier ingevroren "common carp"zien liggen...ontdooien en takelen dan maar?:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 11:26:
Alle?Wij hebben hier geen rivieren en in de rivieren zitten de lijpe vissen Als ik een dagje met kwakhout bezig wil moet ik minimaal 150km rijden

ok...dacht dat ik het erg had:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:08:
common carp"zien liggen...ontdooien en takelen dan maar?

Dan kan je net zo goed een voorn gebruiken als ie toch al dood is.Gaat er juist om dat zeelt en karper lang levend blijven :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:13:
Dan kan je net zo goed een voorn gebruiken als ie toch al dood is.Gaat er juist om dat zeelt en karper lang levend blijven

Ro zei toch een dode zeelt?:o

denk dat een meerval eerder een dode karper opslokt dan een zielig klein voorntje:p das eerder voor snoeken

Waarschuw beheerder
Waarom dan?Dood aas is dood aas.Een levend karpertje is veel beter :P enkele haak door zijn bek en een dreg 2/0 door zijn rug :kwijl:

vanavnd weer meerval pesten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:39:
Waarom dan?Dood aas is dood aas

joh :x

Een levend karpertje is veel beter enkele haak door zijn bek en een dreg 2/0 door zijn rug

jammer dat er een prent van 90 staat:(

vanavnd weer meerval pesten

waarzit jij dan?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 17:41:
jammer dat er een prent van 90 staat

ja jullie hebben het er misschien voor over, maar zowieso vind ik levend aas boel gelul allemaal.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 17:41:
waarzit jij dan?

ja ro, dnek je nou zelf dat hij al zijn stekken gaat prijs geven ;)