whehehehe, is het zo erg mensen.
ook nog nadat ik jullie vertel hoe mijn visdag was die vandaag in het water is gevallen

Robert, waarom in het water, het regende toch niet. neej idd.
vanmorgen half 3 ging de wekker, ik was half 4 bij de trailerhelling en was ongeveer 4 uur aan het vissen.
na kwartiertje trollen had ik op de salmo chubby een mooie snoek van 81cm gevangen.
gewoon catch -> photo -> release.
daarna nog weer een snoek van ergens in de 70 (niet opgemeten) toen het lichter werd ff mijn mooi stekkie opgezoch om te gaan verticalen. ging allemaal perfect paar mooie snoekbaarsjes gevangen (spul van 35 tot 45cm) toen was het een poosje stil. daarna nog een nmooie baars gevangen van ergens in de 30.
na een poosje trollen kreeg ik een gignaitsche beukerd op mijn spiksplinter nieuwe salmo fatso. die na een hevige doch korte dril werd gelost. deze plug kwam zeer gehavend uit de strijd en zo gevoeld te hebben leek het wel een zeer mooie vis. balen maar helaas het is niet anders. nog weer ff verder getrold te hebben een mooie snoek van 98cm.
Robert denken jullie, wat is hier aan in het water gevallen?? nadat de 98cm snoek was gefotografeerd en terug was gezet kwam er een groot vrachtschip (was toen inmiddels al 12 uur dus tijd om ongeveer weer richting huis te gaan) flinke golfslag, boot vol water. en zodanig veel dat mijn bootje kelderde

gelukkig hield ik het touw vast en is mijn boot bij de kant gekomen. de schade bedraagd een mobieltje, de buitenboormotor, 1 accu. flinke tas vol met kunstaas, me stoeltje en enkele hengelsteunen en niet geheel onbelangrijk. me camera is foetsie mijn mooi EOS met daarop de foto's van de gevangen vissen

jullie wouden visbloopers, jammer dat er geen filmer bij was, je had je kapot gelachen