Partyflock

Forumonderwerp · 1023407
3 volgers · 60416x bekeken

Waarschuw beheerder
+2-1
We proberen het gewoon nog een keer. Roofvissers kom op met die plaatjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 20:26:
ik koop nooit meer iets van Shakespear

is idd ook rommel :D gewoon goeie shit kopen.

Floucrabon slijt of kan ook breken,staaldraad of titanium is DE shit B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op donderdag 2 juli 2009 om 23:15:
uiteraard ben ik altijd te porren om ff te gaan vissen

mooi...binnekort vakantie...komik wel richting zwolle:P

dikke baars is ook nooit verkeerd. kunnen ook flink vechten.

zeker nie verkeerd:P jammer dat meplug 5 minuten laten kwam boven drijven 10 meter uit de kant in de stroming:(

schot voor open doel, je geeft het zelf al aan. als je die bende koopt is vragen om ellende

sja...gemak dient de mens:$ de hengelsportzaak hier had geen andere behalve die en Rdam wasme t ver rijden voor effeeen paar uurtjes vissen

nahja...voortaan maar goeie bestellen in bulk:D

Uitspraak van pekske op donderdag 2 juli 2009 om 23:18:
lusverbinding met fluorcarbon .bijt de snoek ook niet kapot geweldig spul .
40 100ste van prologic .wel duur maar goed .
en het is onzichtbaar .onder water

vis nu met fluorcarbon voorslag van Berkley Vanish...doet het ook aardig:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juli 2009 om 01:21:
vis nu met fluorcarbon voorslag van Berkley Vanish...doet het ook aardig:)

Ik standaard met een zelfgemaakte titanium onderlijn...wil niks anders meer (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yups! op vrijdag 3 juli 2009 om 08:22:
Ik standaard met een zelfgemaakte titanium onderlijn...wil niks anders meer

True, maar hadden we het hier over roofblei dan blijft een dunne fluo carbon onderlijn en een shimano stradic toch een must. Als je gericht met klein kunstaas vist blijft die kans dat er een snoek bijt er altijd. Ik neem dat risico. Als ik gericht op snoek ga ik titanium een must :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juli 2009 om 01:01:
een dunne fluo carbon onderlijn en een shimano stradic

heb ik .maar dat helpt niet hoor ,met de vangst.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op zaterdag 4 juli 2009 om 03:18:
heb ik .maar dat helpt niet hoor ,met de vangst.

Dan moet je naar het Oosten verhuizen :lol: Als robert je morgen meeneemt vang jij roofblei. Dat is een 95% vangstgarantie ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whehehehe, is het zo erg mensen.

ook nog nadat ik jullie vertel hoe mijn visdag was die vandaag in het water is gevallen :$
Robert, waarom in het water, het regende toch niet. neej idd.

vanmorgen half 3 ging de wekker, ik was half 4 bij de trailerhelling en was ongeveer 4 uur aan het vissen.
na kwartiertje trollen had ik op de salmo chubby een mooie snoek van 81cm gevangen.
gewoon catch -> photo -> release.

daarna nog weer een snoek van ergens in de 70 (niet opgemeten) toen het lichter werd ff mijn mooi stekkie opgezoch om te gaan verticalen. ging allemaal perfect paar mooie snoekbaarsjes gevangen (spul van 35 tot 45cm) toen was het een poosje stil. daarna nog een nmooie baars gevangen van ergens in de 30.
na een poosje trollen kreeg ik een gignaitsche beukerd op mijn spiksplinter nieuwe salmo fatso. die na een hevige doch korte dril werd gelost. deze plug kwam zeer gehavend uit de strijd en zo gevoeld te hebben leek het wel een zeer mooie vis. balen maar helaas het is niet anders. nog weer ff verder getrold te hebben een mooie snoek van 98cm.

Robert denken jullie, wat is hier aan in het water gevallen?? nadat de 98cm snoek was gefotografeerd en terug was gezet kwam er een groot vrachtschip (was toen inmiddels al 12 uur dus tijd om ongeveer weer richting huis te gaan) flinke golfslag, boot vol water. en zodanig veel dat mijn bootje kelderde :( gelukkig hield ik het touw vast en is mijn boot bij de kant gekomen. de schade bedraagd een mobieltje, de buitenboormotor, 1 accu. flinke tas vol met kunstaas, me stoeltje en enkele hengelsteunen en niet geheel onbelangrijk. me camera is foetsie mijn mooi EOS met daarop de foto's van de gevangen vissen :(
jullie wouden visbloopers, jammer dat er geen filmer bij was, je had je kapot gelachen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan lach je wel ja als je dat ziet :lol:

maar ik denk dat jij wel kan janken.. ppfff wat een kutzooi :/

Waarschuw beheerder
word eens tijd voor een echte boot :D

Waarschuw beheerder
donateur
uurtje met oldschool flying lure vanaaf 2 snoekbaarsies (Y)
Waarschuw beheerder
wij hadden nog een paar leuke baarzen :D
Waarschuw beheerder
dinsdag een paar nachtjes naar frankrijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op zaterdag 4 juli 2009 om 16:17:
de schade bedraagd een mobieltje, de buitenboormotor, 1 accu. flinke tas vol met kunstaas, me stoeltje en enkele hengelsteunen en niet geheel onbelangrijk. me camera is foetsie mijn mooi EOS met daarop de foto's van de gevangen vissen :(

Oef..pijnlijk :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op zaterdag 4 juli 2009 om 16:17:
whehehehe, is het zo erg mensen.

ook nog nadat ik jullie vertel hoe mijn visdag was die vandaag in het water is gevallen
Robert, waarom in het water, het regende toch niet. neej idd.

vanmorgen half 3 ging de wekker, ik was half 4 bij de trailerhelling en was ongeveer 4 uur aan het vissen.
na kwartiertje trollen had ik op de salmo chubby een mooie snoek van 81cm gevangen.
gewoon catch -> photo -> release.

daarna nog weer een snoek van ergens in de 70 (niet opgemeten) toen het lichter werd ff mijn mooi stekkie opgezoch om te gaan verticalen. ging allemaal perfect paar mooie snoekbaarsjes gevangen (spul van 35 tot 45cm) toen was het een poosje stil. daarna nog een nmooie baars gevangen van ergens in de 30.
na een poosje trollen kreeg ik een gignaitsche beukerd op mijn spiksplinter nieuwe salmo fatso. die na een hevige doch korte dril werd gelost. deze plug kwam zeer gehavend uit de strijd en zo gevoeld te hebben leek het wel een zeer mooie vis. balen maar helaas het is niet anders. nog weer ff verder getrold te hebben een mooie snoek van 98cm.

Robert denken jullie, wat is hier aan in het water gevallen?? nadat de 98cm snoek was gefotografeerd en terug was gezet kwam er een groot vrachtschip (was toen inmiddels al 12 uur dus tijd om ongeveer weer richting huis te gaan) flinke golfslag, boot vol water. en zodanig veel dat mijn bootje kelderde gelukkig hield ik het touw vast en is mijn boot bij de kant gekomen. de schade bedraagd een mobieltje, de buitenboormotor, 1 accu. flinke tas vol met kunstaas, me stoeltje en enkele hengelsteunen en niet geheel onbelangrijk. me camera is foetsie mijn mooi EOS met daarop de foto's van de gevangen vissen
jullie wouden visbloopers, jammer dat er geen filmer bij was, je had je kapot gelachen

tyfes!!!!!!! je vertelde het vanmiddag al toen ik aan het vissen was...goddamnkerel...dit is niet om te lachen:no::(

hopelijk kun je nog wat spulletjes terugvinden
Waarschuw beheerder
verzekering ?? tis idd rot voor je .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op zaterdag 4 juli 2009 om 17:45:
dan lach je wel ja als je dat ziet

maar ik denk dat jij wel kan janken.. ppfff wat een kutzooi

op dat moment lachte ik er niet echt om maar later wel :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juli 2009 om 00:31:
word eens tijd voor een echte boot

jep idd, hij is bij deze ook te koop ;)
Uitspraak van Yups! op zondag 5 juli 2009 om 14:37:
Oef..pijnlijk

ja pijnlijk is het wel, maar het leven gaat gewoon door hé ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 00:00:
hopelijk kun je nog wat spulletjes terugvinden

ja dikke lul, zie je mij al met een snorkel zoeken naar die shit ????:S
Uitspraak van pekske op maandag 6 juli 2009 om 17:35:
verzekering ?? tis idd rot voor je .

neej is geen verzekering werk. maarja tis geowon kut niets aan te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op maandag 6 juli 2009 om 20:48:
ja dikke lul, zie je mij al met een snorkel zoeken naar die shit ????

nee...maar wel met duikflessen:x als je St.Croix-stokken op de bodem lagen weet ik het wel zeker:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 19:22:
nee...maar wel met duikflessen als je St.Croix-stokken op de bodem lagen weet ik het wel zeker

dat klopt, maar het waren niet mijn St.Croix stokken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op dinsdag 7 juli 2009 om 21:52:
dat klopt, maar het waren niet mijn St.Croix stokken

was je wss met een sub gaan duiken naar je hengels:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 12:06:
was je wss met een sub gaan duiken naar je hengels

nej hoor, ik had dat stuk afgedamd en leeg gepompt.

Waarschuw beheerder
Mijn nieuwe aanwinst :)

[img width=497 height=335]http://www.hengelspullen.nl/uploadacties/a28X0q0C8X0q_0Ue3s_011128.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
dat is een hele leuke belly !!!!
ik krijg binnenkort ook iets binnen
de Mitchell Privilege 0-3 gram ! dus dat is egt enorm ultra ulta light
Waarschuw beheerder
ik heb dezelfde tim ,ligt ook lekker stevig op het water .ben aleen nog op zoek naar een max4 hoes voor die bellyboat als die er is .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op woensdag 8 juli 2009 om 22:45:
ik heb dezelfde tim ,ligt ook lekker stevig op het water .ben aleen nog op zoek naar een max4 hoes voor die bellyboat als die er is .

Misschien heeft mac fishing ze zelf of kunnen ze ze daar bestellen. Ik had nog een full size karpertas waar hij prima in past :)

Waarschuw beheerder
hmmmm...een bellyboat:D

miss ook eentje halen:P
Waarschuw beheerder
Lijkt mij ook wel leuk, maar dan zou ik ook nieuwe hengel + fishfinder + flippers + de rest moeten kopen :\
Hoewel...ik heb nog ergens een werkloze dropshothengel liggen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yups! op donderdag 9 juli 2009 om 14:12:
maar dan zou ik ook nieuwe hengel + fishfinder + flippers + de rest moeten kopen

ik heb nog een bon van baron marine, dus fishfinder en accesoires komen eraan :) Ik heb bij de boot een nieuw waadpak en flippers gekocht.

haas heeft volgens mij ook een bellyboat....toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
net weer een lief klein snoekje van 53cm gevangen:P

verder laat roofblei zich niet zien:(
Waarschuw beheerder
mensen, ff een vraagje. ik ben op zoek naar foto's van snoekverwondingen. maar moeten niet vaker gepubliceerd zijn. ben namleijk artikel aan het schrijven in de nieuwe snoekerijen over verwondingen tijdens het snoeken en wat je er aan akn doen enz. nu is mijn vraag of jullie die foto's hebben. ik weet toevallig dat hakka er in had van een haak in de hand. dat soort dingen mag ook. klinkt gek maar ben er wel naar op zoek
Waarschuw beheerder
ik zal het eens in de gaten houden ,als ze hier de sloten gemaaid hebben ,vang ik ze wel eens met verwondingen .maar maak er nooit foto,s van .maar zal er aan denken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je kunt het niet goed zien maar deze vis had een tumor onder zen bek :S

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/4692872.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ja dat kan ook idd daar ga ik ook nog keertje wat over schrijven. maar ben nu op zoek naar PERSOONLIJK LETSEL. dus kapotte vingertjes, haakjes in vingertjes, haakjes in handjes. desnoods geamputeerde armen. zolang het maar tijdens snoekvissen is gebeurd.

Waarschuw beheerder
[img width=700 height=525]http://94.100.113.221/351150001-351200000/351187701-351187800/351187772_6_d5gN.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
kijk kijk kijk :D dat zoek ik.... mensen POSTEN die handel. ik weet dat hakka er 1 heeft van een haak in de hand :D

Waarschuw beheerder
had het robert al verteld maar ik ben vandaag een dag op het Gooimeer geweest. Machtig water met schitterende stekken :)....We hadden 28 snoekbaarzen en 2 baarzen en nog een keer zoveer gemist :) Productief dagje. Veelal maatse vissen
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]http://94.100.114.153/171800001-171850000/171829501-171829600/171829600_5_cBy7.jpeg[/img]

van het net door een wilde snoek..
Waarschuw beheerder
ff reisje geboekt :D:D:D:D
eerste week van september gaat deze jongen naar zweden toe om te vissen.....
in Värmland naar het plaatsje Säffle. ff kijken wat ik er van moet verwachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juli 2009 om 19:55:
net weer een lief klein snoekje van 53cm gevangen:P

Nieuw PR? :P :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op vrijdag 10 juli 2009 om 19:23:
ik weet dat hakka er 1 heeft van een haak in de hand

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DAHR4FV7.jpg[/img]

:P
Waarschuw beheerder
doet zeer al zeer als ik er naar kijk ,maar gestoken worden door een baars is pijnlijker .da doet me ook een partij pijn zeg .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yups! op maandag 13 juli 2009 om 11:31:
Nieuw PR?

nee...dat was me snoekje van 1.08m in me album:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op zondag 12 juli 2009 om 23:11:
ff reisje geboekt
eerste week van september gaat deze jongen naar zweden toe om te vissen.....
in Värmland naar het plaatsje Säffle. ff kijken wat ik er van moet verwachten.

niet weer omslaan met je boot dan he?:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op maandag 13 juli 2009 om 17:05:
doet zeer al zeer als ik er naar kijk ,maar gestoken worden door een baars is pijnlijker .da doet me ook een partij pijn zeg .

valt toch wel mee?:\

wees blij dat het geen steenvis of schorpioen vis is..of een pieterman:lol:
Waarschuw beheerder
het schijnt ook giftig te zijn ,in iedergeval had ik n vette ontsteking ha ha ,maar je moet wat over hebben voor je hobby .

Waarschuw beheerder
Ik vertrek overmorgen naar thailand. Tot over een maand :P
Waarschuw beheerder
nou fijne vakantie toegewenst ,en veul vis .
Waarschuw beheerder
veel plezier dan :bye:
Waarschuw beheerder
Thailand :respect:
Have fun over there! (Y)
Waarschuw beheerder
heey tim, veel plezier in Thailand....
en vergeet nooit: doe nooit dingen die ik wel zou doen en houdt em in de broek ;)
succes daaro.

vandaag ff wezen knooien op zwarte water. binnen half uurtje 3 snoeken. 99cm, 83cm en een 78 cm..... daarna geen donder meer gevangen :S sick toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 16:42:
Ik vertrek overmorgen naar thailand. Tot over een maand

ik over 4weken:P

have fun Timmie:P