Partyflock

Forumonderwerp · 1022849
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Poll, geopend op zaterdag 2 augustus 2008, looptijd van 6338.3 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Nou hoe was Nature One in 2008??

6348%
Pfft... wat een week!! (Y) :D
2620%
Dit was pas een een vet jaar!
1915%
wacht ff: ik ga eerst slapen :Z
118%
Vorig jaar was beter! of een ander jaar (jaartal invullen)
65%
Mooi kut die Controles achteraf :S :/
32%
Vaag op de camping, kwam er gewoon niet weg!
22%
Ging wel....

Zal mij benieuwen, want er gaan steeds meer Nederlanders heen.
Ben zelf in 2002, 2003 & 2004 geweest, toen kon je op Zaterdag avond rond 12 en al niet meer lopen.

Dit festival bestaat trouwens al net zo lang al Mysteryland in Nederland,
alleen is Mysteryland zo Commercieel als de Pest geworden.
Wat een lokatie, hadden we dat hier maar....

Kortom vertel hier je verhalen

Iemand t Anthem nog meegekregen?? hoe was dat dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van Ro...:banana: op woensdag 6 augustus 2008 om 10:53:
Op de heenweg "butt-naked" gegaan en een achterlijk strenge autocontrole gehad, maar dat hadden we helaas al voorspeld dus clean erheen

wij ook geen contolles, wanneer zijn jullie gegaan?? En stel dat je wat meegenomen had, denk je dat ze het gevonden hadden"?
Uitspraak van Vliegje op woensdag 6 augustus 2008 om 12:03:
wanneer zijn jullie gegaan??

donderdag rond 5 uur werden we gecontroleerd.

Uitspraak van Vliegje op woensdag 6 augustus 2008 om 12:03:
En stel dat je wat meegenomen had, denk je dat ze het gevonden hadden"?

Dat was zeker gevonden ja, ze hebben in de auto echt op de gekste plekken grondig gezocht. Kwam mede door de drugstest die afgenomen was bij 1 van de passagiers, die sloeg nogal uit geloof ik 8)
Tweede deel van de aftermovie online: http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?ID=DHzqIz (f) Hier nog het eerste deel, met alle gekste op de camping: http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?V=940 (f)
laatste aanpassing

Daarom moet je gewoon zorgen dat je vroeg aankomt en laat gaat, dan heb je vrij weinig kans van controles...

Mensen die we zijn tegen gekomen hebben boetes vanaf 400 en meer, en moesten zelfs auto achterlaten omdat die helemaal gestript moest worden.....moet niet gekker worden met die duitsers..

Maar ik heb net gehoord dat er een duitser was vermist en later dood is terug gevonden in het bos...weet hier iemand meer van en zijn er eigk nog meer dooie gevallen..???

haha die filmpies van dance connection zijn echt strak!!!

Krijg er meteen weer heimwee door :S
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 12:25:
Maar ik heb net gehoord dat er een duitser was vermist en later dood is terug gevonden in het bos

Paar jaar terug zijn er wel twee mensen overleden, waren erg jong en wilde xtc proberen...Heb zaterdag wel Duitse trauma heli zien landen op de camping.

Uitspraak van Ro...:banana: op woensdag 6 augustus 2008 om 12:05:
donderdag rond 5 uur werden we gecontroleerd

Wij gingen donderdagavond, rond 2300 daar, ghelemaal geen controlle niets! We hadden wat hash bij, verstopt in een curryfles...:)
laatste aanpassing
Artiest The Jackal
Maar ik heb net gehoord dat er een duitser was vermist en later dood is terug gevonden in het bos...weet hier iemand meer van en zijn er eigk nog meer dooie gevallen..???

dat gerucht gaat elk jaar weer..
foto's willen we zien!
Uitspraak van Ro...:banana: op woensdag 6 augustus 2008 om 10:53:
Op de heenweg "butt-naked" gegaan en een achterlijk strenge autocontrole gehad, maar dat hadden we helaas al voorspeld dus clean erheen

gewoon dag van tevoren heen gaan. dan heb je nergens last van.

ja dit hoorde ik ook al op het festival zelf, weet niet of het waar is
Uitspraak van TB op woensdag 6 augustus 2008 om 12:52:
dat gerucht gaat elk jaar weer..

dat zal vast wel, als 1 iemand het verzint wordt het heeeel snel overgenomen..
Uitspraak van anders op woensdag 6 augustus 2008 om 12:55:
gewoon dag van tevoren heen gaan. dan heb je nergens last van.

Dat was ook het plan, maar de chauffeur kon woensdag geen vrij krijgen.

hmm zonde laatste dode daar was in 2005 geloof ik :( die DUitsers ook :(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:44:
adhd sessions tent

TNX!!! Wij vonden het een groot succes! De muziek is van donderdag 13.00 tot zondag 16.00 aangebleven en er is maar 1 minuutje pauze geweest (de diesel van de aggregraat bijvullen ;)). Als er nog mensen filmpjes of foto's van onze stage hebben, zien wij die graag tegemoet :D. En wat zijn we trots dat we hét beste soundsystem van veld 13 hadden :D

Tot Nature Zoo 2009.

p.s.: wij zijn nu al bezig met de voorbereidingen voor 2009
laatste aanpassing
heb ook een aantal mensen zien liggen waarbij je eerste reactie is, die is dood, maar uiteindelijk zal het wel weer meegevallen zijn. snap iig wel hoe de geruchten er elk jaar weer komen ;)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Wat een MEESTERLIJK feest zeg. Ubergoed georganiseerd. Camping zwaar lachen!! Mijn 1e keer, maar absoluut NIET de laatste keer 8)
Uitspraak van Jeroen-Theo (l) Techno op woensdag 6 augustus 2008 om 15:03:
En wat zijn we trots dat we hét beste soundsystem van veld 13 hadden

Maar gelukkig hadden wij het gaafste feest! B)

:P (f)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 15:19:
Wat een MEESTERLIJK feest zeg. Ubergoed georganiseerd. Camping zwaar lachen!! Mijn 1e keer, maar absoluut NIET de laatste keer

sluit mij hier bij aan :D
De muziek is van donderdag 13.00 tot zondag 16.00 aangebleven

Ach, Neertjur Wan had em geloof 6:00 al aan...
Uitspraak van AWuitK op woensdag 6 augustus 2008 om 08:58:
This is Nature One! Be prepared!

IDD, verwacht niks anders dan 4 dagen non stop muziek!!! en zo was het voor mij ook weer dit jaar!!! Toppie!

Uitspraak van Sjor op woensdag 6 augustus 2008 om 11:58:
na in totaal iets van 40 autos rechts ingehaald te hebben. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt, blijf je gaan! :D

hahahaha jah das waar :D :P maar blijft mooi :D

En wat zijn we trots dat we hét beste soundsystem van veld 13 hadden :D

moh ik zou het niet weten, maar heb jullie hele stage niet eens gezien :S en ben toch zeker aantal keer over veld 13 heen gedwarreld :D
, maar tja we zijn volwasse en gaan hier niet zegge wie het beste of de grootste had! Voor iedereen anders, Neetjur Wan blijft voor mij de beste, want overal harde midden en hoge tonen en kwam je er eenmaal was er geen bass. Bij Neetjur Wan was het eerder andersom :D als ik op me bed lag trilde deze zelfs :D te geniaal gewoon :D.....SUPER TOLL :D
Iedereen had gewoon een leuk feest op de camping, het is maar net hoe je het allemaal bekijkt :)
Ik wil juist voorkomen dat iedereen gaat lopen roepen dat die het beste, grootste, hardste, leukste, zonnigste, geelste, whatever feestje heeft neergezet, dat is gewoon een kwestie van smaak.
Respect voor iedereen die tenminste de moeite doet om er iets van te maken op de camping!
Uitspraak van Cliffie op woensdag 6 augustus 2008 om 17:18:
maar heb jullie hele stage niet eens gezien

We zijn er nog ff gestopt om carnaval te vieren op donderdag Clif ;)
Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op woensdag 6 augustus 2008 om 17:36:
Iedereen had gewoon een leuk feest op de camping, het is maar net hoe je het allemaal bekijkt :)
Ik wil juist voorkomen dat iedereen gaat lopen roepen dat die het beste, grootste, hardste, leukste, zonnigste, geelste, whatever feestje heeft neergezet, dat is gewoon een kwestie van smaak.
Respect voor iedereen die tenminste de moeite doet om er iets van te maken op de camping!

:jaja: idd! helemaal mee eens :D

We zijn er nog ff gestopt om carnaval te vieren op donderdag Clif ;)

het is clifF (fafahh :D) maaruh waar zaten hun dan?? :D

amen :respect:
maar wat was het weer bruut zeg...
dit was mijn 2e keer en zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeker niet de laatste!!!
echt de camping hele dag onzin, zuipen en feesten op veld 13...
verder het feest ook gewoon top!!!!

kan niet wachten tot volgende keer ;)
58.000 besucherrekord!
Uitspraak van TB op woensdag 6 augustus 2008 om 15:18:
heb ook een aantal mensen zien liggen waarbij je eerste reactie is, die is dood, maar uiteindelijk zal het wel weer meegevallen zijn. snap iig wel hoe de geruchten er elk jaar weer komen ;)

ik ging 2 jaar terug voor de gein in een ambulance kijken lag daar een kerel helemaal grijs, die leek me echt wel dood

Volkomen mee eens...Ik heb me echt bij elke tent wel vermaakt!! Zelfs bij menige duitse tenten :lol:
laatste aanpassing
Maar ik heb net gehoord dat er een duitser was vermist

staat mij ook iets van bij, zondagochtend uurtje of 9 kwam er een duits gastje de hele camping over, om zijn vriend te zoeken die totaal van de kaart van de paddo's e.d. verdwenen was.

misschien die?
Uitspraak van -Jet- op woensdag 6 augustus 2008 om 20:45:
staat mij ook iets van bij, zondagochtend uurtje of 9 kwam er een duits gastje de hele camping over, om zijn vriend te zoeken die totaal van de kaart van de paddo's e.d. verdwenen was.

misschien die?

whehe... paddo's op nature one, ik zou denk ik ook niet helemaal goed gaan dan ;)
Uitspraak van JayB op woensdag 6 augustus 2008 om 18:54:
58.000 besucherrekord!

Uitspraak van Tjitse op woensdag 6 augustus 2008 om 15:18:
heb ook een aantal mensen zien liggen waarbij je eerste reactie is, die is dood, maar uiteindelijk zal het wel weer meegevallen zijn. snap iig wel hoe de geruchten er elk jaar weer komen

ik ging 2 jaar terug voor de gein in een ambulance kijken lag daar een kerel helemaal grijs, die leek me echt wel dood

Iemand die dood is mag de ziekenwagen niet in. Die moet in een lijkwagen...

Iedereen had gewoon een leuk feest op de camping, het is maar net hoe je het allemaal bekijkt
Respect voor iedereen die tenminste de moeite doet om er iets van te maken op de camping

Amen!
Je staat wel heel erg leuk op de aftermovie dannny :lol:
Uitspraak van -Jet- op woensdag 6 augustus 2008 om 20:45:
paddo's

Als je dat daar doet ben je echt een VERREKTE MONGOOL ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van JayB op woensdag 6 augustus 2008 om 18:54:
die leek

precies.. heel veel mensen lijken dood, zo komen alle geruchten :)

ik geloof het pas als er een officieel bericht is met dit soort dingen
laatste aanpassing
Uitspraak van Cliffie op woensdag 6 augustus 2008 om 17:46:
maaruh waar zaten hun dan?? :D

Beetje weggetje aflopen naar waar je 14 op kon.. Ben er donderdag nog ff wezen loeren B)
Uitspraak van Plons de Kicker op woensdag 6 augustus 2008 om 22:45:
Beetje weggetje aflopen naar waar je 14 op kon.. Ben er donderdag nog ff wezen loeren B)

hummm zegt me niks :D dus zal dan wel iets gemist hebben :D

En wat zijn we trots dat we hét beste soundsystem van veld 13 hadden

Ga toch weg :D Ik stond echt 20 meter verderop vanaf jullie tent en heb er helemaal niks van gehoord. Hoorde echter wel de Hit 'n Run en Neetjur Wanduidelijk er bovenuit terwijl die 100 meter vanaf onze tent stonden :)

Dat sowieso! :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 15:19:
Wat een MEESTERLIJK feest zeg. Ubergoed georganiseerd. Camping zwaar lachen!! Mijn 1e keer, maar absoluut NIET de laatste k

:jaja: sluit me hier helemaal bij aan. Top!

opvallend nog wel op het feest. Werd op een gegeven afgevoerd op zaterdagnacht rond 00.00 bij century circus. Lag die plat op de brancard en de camera met microfoon erachteraan:/ :lol:

Uitspraak van Sjor op woensdag 6 augustus 2008 om 16:35:
Ach, Neertjur Wan had em geloof 6:00 al aan...

idd DENNIS DENNIS BERGKAMP :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 12:52:
idd DENNIS DENNIS BERGKAMP :lol:

ik werd wel met een lach wakker toen :D

DENNIS DENNIS BERGKAMP

Ik begon er vorig jaar bij Neetjur Wan m'n set mee, toch leuk dat ze me zo gekopiëerd hebben :rot:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 13:56:
Ik begon er vorig jaar bij Neetjur Wan m'n set mee, toch leuk dat ze me zo gekopiëerd hebben

aha niet origineel dus;-)

foei:)
Uitspraak van Rudi! op woensdag 6 augustus 2008 om 21:32:
Als je dat daar doet ben je echt een VERREKTE MONGOOL

idd, maar veel duitsers doen dat wel, of lsd. en dan ook nog als een gek erbij gaan zuipen
Uitspraak van BassmaniaQ op donderdag 7 augustus 2008 om 13:37:
ik werd wel met een lach wakker toen :D

zoals elk jaar om stipt 6.00 uur :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 13:56:
Ik begon er vorig jaar bij Neetjur Wan m'n set mee, toch leuk dat ze me zo gekopiëerd hebben :rot:

Ik dacht idd al dat je alweer aan 't draaien was daar 8) ...
Uitspraak van BassmaniaQ op donderdag 7 augustus 2008 om 13:37:
ik werd wel met een lach wakker toen

Ik ook. En das me echt nog nooit gebeurd om 06.00 uur
de brancard

Als je dat ding uit de 2e wereld oorlog bedoeld heb ik er ook nog eentje afgevoerd zien worden. Ikn kon men lach toch niet inhouden toen ik die ehbo´ers met dat ding uit de oorlog zag rondsjouwen :lol:

Uitspraak van Rudi! op donderdag 7 augustus 2008 om 16:54:
Als je dat ding uit de 2e wereld oorlog bedoeld heb ik er ook nog eentje afgevoerd zien worden. Ikn kon men lach toch niet inhouden toen ik die ehbo´ers met dat ding uit de oorlog zag rondsjouwen

die bedoelde ik ja:lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van miss poes op donderdag 7 augustus 2008 om 16:40:
Ik ook. En das me echt nog nooit gebeurd om 06.00 uur

gebeurd idd niet vaak :p

:respect: