Partyflock

Forumonderwerp · 1022849
Betreft: evenement: Nature One, donderdag 31 juli 2008 om 12:00
evenement: Nature One, vrijdag 1 augustus 2008 om 20:00
evenement: Nature One, zaterdag 2 augustus 2008 om 18:00
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Waarschuw beheerder
donateur
Poll, geopend op zaterdag 2 augustus 2008, looptijd van 6361.7 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Nou hoe was Nature One in 2008??

6348%
Pfft... wat een week!! (Y) :D
2620%
Dit was pas een een vet jaar!
1915%
wacht ff: ik ga eerst slapen :Z
118%
Vorig jaar was beter! of een ander jaar (jaartal invullen)
65%
Mooi kut die Controles achteraf :S :/
32%
Vaag op de camping, kwam er gewoon niet weg!
22%
Ging wel....

Zal mij benieuwen, want er gaan steeds meer Nederlanders heen.
Ben zelf in 2002, 2003 & 2004 geweest, toen kon je op Zaterdag avond rond 12 en al niet meer lopen.

Dit festival bestaat trouwens al net zo lang al Mysteryland in Nederland,
alleen is Mysteryland zo Commercieel als de Pest geworden.
Wat een lokatie, hadden we dat hier maar....

Kortom vertel hier je verhalen

Iemand t Anthem nog meegekregen?? hoe was dat dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie was die mongool die de Century Circus opende op zaterdag??

wat een bosui was dat zeg, niet normaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 14:55:
wat een bosui was dat zeg, niet normaal

ging inderdaad nergens over, snel langs gelopen :)

Artiest Symteck
Waarschuw beheerder
was de eerste keer voor mij, maar damn wat een festival zeg echt heel erg vet :respect:
volgend jaar zeker weer.

enigste waar ik me echt aan stoorde was het feit dat 10 meter van onze tent vandaan een dikke geluids set 24/7 stond te pompen, dit maakte slaap echt bijna onmogelijk :S

maar voor de rest de campingparty's en vooral het festival zelf geweldig, wat een sfeer en wat een geluid ook daar :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:21:
snel langs gelopen

ik niet want wilde geen minuut van elton d. missen

maar mn geduld werd dus behoorlijk op de proef gesteld
laatste aanpassing
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:23:
enigste waar ik me echt aan stoorde was het feit dat 10 meter van onze tent vandaan een dikke geluids set 24/7 stond te pompen

welkom op N1 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:23:
enigste waar ik me echt aan stoorde was het feit dat 10 meter van onze tent vandaan een dikke geluids set 24/7 stond te pompen, dit maakte slaap echt bijna onmogelijk

er lopen genoeg mensen rond die je zover kunt krijgen het een en ander aan draadjes door te laten knippen... ;)

wij hebben ook behoorlijk wat herrie geproduceerd maar stopten wel op tijden dat het niet meer relevant was om door te gaan. juist op die momenten ging een groep duitsers die ook behoorlijk uitgebouwd hadden door met draaien van duffe saaie nietszeggende techno, al haat ik het om die baggerzooi die ze produceerden het predikaat techno op te moeten leggen, zo beroerd..
nog erger: er stond niemand te dansen, ruimte voor de draaitafels leger dan leeg en toch nog presteren om met 2 a 3 man te blijven draaien met een houding alsof ze internationaal bekend waren!!!
meiden die we bij ons hadden en niks gebruiken kwamen echt zwaar pissed hun tenten uit omdat ze echt niet konden slapen door die scheitduitsers. en dat lag niet aan het volume maar aan de eentonigheid van wat ze draaiden, heb echt meerdere keren nee-schuddend voor ze gestaan omdat ik echt niet kon inzien waarom ze er maar mee door bleven gaan!

achteraf gezien was t eigenlijk toch best wel gerechtvaardigd geweest de boel te saboteren daar :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat was t m ook, ze draaiden gwoon door op uren dat dr toch niemand was, en echt ook de hele tijd, heb gelukkig nog een paar uurtjes geslapen met oordoppen in.
mja voor de rest waren de campingparty's echt vet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ti-Ta-Tovenaar op zondag 3 augustus 2008 om 22:37:
Is er ook iemand bij de set van Tillman Uhrmacher geweest? Ik ben op zoek naar de trance track waar hij mee opende, met de tekst "There's a feeling sometime to go.. A time to live, a time to dieee!"

Hij begon met het nummer 'Time of our Lives - Paul van Dyk'.

Ik ben de hele set gebleven, ongelooflijk wat een lekkere trance classics die oude duitser eruit knalt.

En zoals al mijn voorgaande keren op Nature One sloot hij af met z'n mashup van 'For an Angel - Paul van Dyk' en 'Silence - Delirium'!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Dit jaar was mijn 3e Nature One en het is en blijft een ongelofelijk bruut festijn!
Volgend jaar weer (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 15:39:
dat lag niet aan het volume maar om de eentonigheid van wat ze draaiden

ik slaap juist beter met eentonig muziek.. als ze dingen draaien die je kent kan je helemaal niet slapen. en op n1 gaan er veel mensen 3 dagen door met de muziek, dat hoort er nou eenmaal bij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 15:51:
ik sluip juist beter met eentonig muziek.. als ze dingen draaien die je kent kan je helemaal niet slapen. en op n1 gaan er veel mensen 3 dagen door met de muziek, dat hoort er nou eenmaal bij

vanmorgen op de terugweg heerlijk kunnen slapen met een ketswakker figuur naast me die reed, onder het genot van hele harde en voornamelijk bekende hardcoremuziek... heb er geen seconde van wakker gelegen maar de muziek die gedraaid werd door die duitsers was dusdanig dat we echt begonnen te geloven dat ze het express deden....

maar misschien overdrijf ik wel.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ik denk dat er genoeg mense onze hardcore ook niet konden waarderen op de camping :)

veel mensen proberen overdag toch ook wat te slapen omdat ze snachts naar het feest zijn geweest, en er werd aardig geknalt overdag :p
Waarschuw beheerder
donateur
Held van het festival: O.B.I. :O
Helden van de campingparties: Hilarious en Drama :respect:
De sfeer in de Neetjur Wan tent, vooral zaterdagavond 8) B)
USB area op zaterdag :cry: :banana:

Ja, het was me weer vetjes B)
Waarschuw beheerder
donateur
dat hoort er nou eenmaal bij

you win.. ;)
Artiest {SHOWLIST artist 42053, 28199}
Waarschuw beheerder
altijd dat gezeur van mensen die niet kunnen slapen... dat weet je gewoon van te voren als je naar N1 gaat jongens. heb er nooit zo'n prob mee, slaap thuis ook altijd op volumieke muziek :) maar je kunt evt. ook oordopjes in doen, dat dempt wat.

veel erger vind ik altijd de hitte in een tent, staat 's morgens al pal de zon op in dat veld. als je smorgens wilt pitten kun je al in je tent zwemmen. anyways ben dit jaar alleen maar zaterdag aanwezig geweest dus heb er deze keer zelf geen last van gehad ;)

je hoort ook welleens dat mensen bijtijds een hotel in de buurt boeken, kost wat maar dan heb je echt nergens last van (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trauma op maandag 4 augustus 2008 om 16:11:
veel erger vind ik altijd de hitte in een tent, staat 's morgens al pal de zon op in dat veld.

juist

Uitspraak van Trauma op maandag 4 augustus 2008 om 16:11:
je hoort ook welleens dat mensen bijtijds een hotel in de buurt boeken, kost wat maar dan heb je echt nergens last van

maar dan mis je juist het leukste van n1 :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
meiden die we bij ons hadden en niks gebruiken kwamen echt zwaar pissed hun tenten uit omdat ze echt niet konden slapen door die scheitduitsers. en dat lag niet aan het volume maar aan de eentonigheid van wat ze draaiden, heb echt meerdere keren nee-schuddend voor ze gestaan omdat ik echt niet kon inzien waarom ze er maar mee door bleven gaan

ik sluip juist beter met eentonig muziek.. als ze dingen draaien die je kent kan je helemaal niet slapen. en op n1 gaan er veel mensen 3 dagen door met de muziek, dat hoort er nou eenmaal bij

:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 4 augustus 2008 om 15:49:
Hij begon met het nummer 'Time of our Lives - Paul van Dyk'.

Thanks! Dat moment was echt magisch bij de Classic Terminal! :D

Uitspraak van actief op maandag 4 augustus 2008 om 15:49:
Ik ben de hele set gebleven, ongelooflijk wat een lekkere trance classics die oude duitser eruit knalt.

Ik heb alleen het laatste kwartier gemist, helaas, maar de rest was echt top ja! :-) Ik hoop dat de set online komt te staan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 14:55:
wie was die mongool die de Century Circus opende op zaterdag??

heb t ff opgezocht, t was dus niet degene die opende

die dorpsgek heet Brixton
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 16:23:
maar die dorpsgek heet Brixton

Wat was het dan, draaide hij bijzonder slecht of draaide hij rare platen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 augustus 2008 om 16:33:
Wat was het dan

ik heb genoeg slechte dj's horen en zien draaien

maar deze kerel sloeg écht alles

kut muziek, gedroeg zich als een malloot, kansloze mixen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 16:41:
kut muziek, gedroeg zich als een malloot, kansloze mixen

Dan zal het wel een duitser zijn geweest ;)

Ben je onzeker over je uiterlijk dan raad ik je aan een paar dagen naar Nature One te gaan dan ga je weer met een goed gevoel naar huis :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 4 augustus 2008 om 11:20:
Ik vond het (Y)
en het was echt suppppppper lekker weer.... :cheer: precies goed!!

Helemaal met je eens, was kaput toen ik gisteravond thuis kwam, meteen onder de douche gekropen en het duurde even
dat ik weer kon slapen. Had in de bus alwat ingehaald :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 16:41:
ik heb genoeg slechte dj's horen en zien draaien

[quote element=message id=38577252]{element is niet toegankelijk}Dan zal het wel een duitser zijn geweest

? Amerikaan Rob Gee presteerde het op de allereerste Defqon 1, te draaien, met alleen maar platen op te zetten en die niet eens te mixen. Dus plaat 1 6 min. Stop Plaat 2 5min. Stop.

Dat was het domste wat ik ooit heb gezien op een feest. Maar die kerel niet gezien iig.. Noize Suppressor vond ik bizar goed draaien. Verder niet zo op techniek gelet..meer in het feest opgegaan. Dj's moeten vaak wel van heel goede huizen komen wil ik me aan ze irriteren.. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bowiemaster op maandag 4 augustus 2008 om 16:56:
Ben je onzeker over je uiterlijk dan raad ik je aan een paar dagen naar Nature One te gaan dan ga je weer met een goed gevoel naar huis

Veel mooie vrouwen gezien hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 augustus 2008 om 17:12:
? Amerikaan Rob Gee presteerde het op de allereerste Defqon 1, te draaien, met alleen maar platen op te zetten en die niet eens te mixen. Dus plaat 1 6 min. Stop Plaat 2 5min. Stop.

Dat was het domste wat ik ooit heb gezien op een feest

doet hij altijd.. en dan van heel snel ineens naar langzaam
Waarschuw beheerder
Ben je onzeker over je uiterlijk dan raad ik je aan een paar dagen naar Nature One te gaan dan ga je weer met een goed gevoel naar huis :)

:roflol: Inderdaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 augustus 2008 om 17:13:
Veel mooie vrouwen gezien hoor

ik heb het over de duitse varianten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bowiemaster op maandag 4 augustus 2008 om 17:25:
ik heb het over de duitse varianten

hehe dat die door metaal detectoren heen komen is mij een raadsel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deev op zondag 3 augustus 2008 om 22:53:
Mijn compilatie:

Gaaf filmpje :D
Laatste stuk met het vuurwerk heb je zeker bij de Classic Terminal opgenomen?
Stond daar op dat moment ook en meen me te herinneren dat op dat moment die plaat van The Prodigy werd gedraaid...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Druppel op maandag 4 augustus 2008 om 17:28:
hehe dat die door metaal detectoren heen komen is mij een raadsel...

in het kader van "hoe lelijker des te opvallender" scoren die duitse vrouwen uitermate goed, tis opzich best een kunst om met de meest afgrijselijke kleding een nog afgrijselijker lichaam te accentueren :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 17:36:
in het kader van "hoe lelijker des te opvallender" scoren die duitse vrouwen uitermate goed, tis opzich best een kunst om met de meest afgrijselijke kleding een nog afgrijselijker lichaam te accentueren

Zo is dat wat een gedrochten !

En ik vraag me ook af welke blinde in een rolstoelzittende mongool daar kapper is
wat een rare schijtkapsels leek af en toe net of dat er een regenboog voor me door kwam gelopen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bowiemaster op maandag 4 augustus 2008 om 17:38:
Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 17:36:
in het kader van "hoe lelijker des te opvallender" scoren die duitse vrouwen uitermate goed, tis opzich best een kunst om met de meest afgrijselijke kleding een nog afgrijselijker lichaam te accentueren

Zo is dat wat een gedrochten !

En ik vraag me ook af welke blinde in een rolstoelzittende mongool daar kapper is
wat een rare schijtkapsels

Vergeet de markergele broeken met 20 kilometer lint eraan niet! Bahbah, wat een gedrochten!:kots:

Maar jongens zeg, wat een feest! Ik was vanmiddag in het centrum van Eindhoven. Maar wat is het daar stil zeg! De open air, classics en reverze zijn me goed bevallen. Maar onverwacht toch ook nog goed kunnen genieten van felix krocher. Heb me top vermaakt daar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 14:03:
Stonden op veld 7 (roosendaaldegekste vlag.)

:respect:

Toch nog veel aanspraak door die vlag.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [WBS] Joker.one op maandag 4 augustus 2008 om 17:29:
Stond daar op dat moment ook en meen me te herinneren dat op dat moment die plaat van The Prodigy werd gedraaid...

Twee stuks achter elkaar zelfs :9
En daarna snel weer terug naar USB om door te schranzen :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Felix Krocher vond ik echt heel erg tegenvallen dit jaar.. Echt een beetje n half tamme set was dat.
Die Dj Murphy en Christian Fischer vond ik wel heeeel erg strak!

Daarna kwam Arkus Pannekoek, maar damn.. die begon met dat mongolische lied van het EK, maar dan in een hardtechno versie.. Zeer triest, ben toch ook maar meteen weggegaan daar.. want als het zo moet neem ik een dj al niet meer serieus.
Waarschuw beheerder
Hier alvast het eerste deel met alle gekte op de camping op Nature One: http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?V=940 (f)
Waarschuw beheerder
Dit was de zesde keer voor mij en het blijft gewoon vet! Dit jaar stond ik eens niet op veld 13 en volgens mij deden dat er meer. Met het campingfeest ben ik er nog wel geweest, maar ik vond het er (relatief) rustig, alleen bij de bosrand achterin was het ouderwets druk :P
Op het feest zelf een flinke tijd in de Reverze bunker gestaan, daar werd je gewoon de bunker weer uitgeblazen :)
Kan niet wachten tot volgend jaar :(
Waarschuw beheerder
Dit was ook mijn zesde keer dit jaar!
Nadat ik vorig jaar niet was gegaan wist ik weer helemaal wat ik gemist had,wat een feest!!

Leuk sfeerfilmpie van danceconnection,geeft goed aan hoe de sfeer daar is! :jaja:

Nature one :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 4 augustus 2008 om 13:29:
Inderdaad hahahahaha
wat een geluk voor heeeeeeeeeel veeeel mensen in onze bus!

daar zijn we goed mee weg gekomen dacht ik zo :yes:

Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 16:12:
Uitspraak van DJ Trauma op maandag 4 augustus 2008 om 16:11:
je hoort ook welleens dat mensen bijtijds een hotel in de buurt boeken, kost wat maar dan heb je echt nergens last van

maar dan mis je juist het leukste van n1

heb na 4 jr op de camping maar eens hotelltje geprobeerd
voor 25euro pn.
baas van t hotel bracht ons `s avonds mooi naar t terrein

en de camping is ook te bezoeken als je er geen tentje hebt staan hoor (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 augustus 2008 om 17:13:
Ben je onzeker over je uiterlijk dan raad ik je aan een paar dagen naar Nature One te gaan dan ga je weer met een goed gevoel naar huis

Ja, ik heb me er ook weer over lopen verbazen hoe lelijk die (meeste) duitsers zijn!!

Heb het ook weer geweldig naar mijn zin gehad, al vond ik helaas vorig jaar de vrijdag stukken leuker!!

Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 13:07:
heenweg de hele bus gecontroleerd haha maar die hond was nog niet echt wakker geloof ik mochten zo weer door

Dat was idd wel apart ook, controle terwijl je met de bus komt :D Iedereen moest langs de hond de bus uit en in de bus was al het 1 en ander gebruikt en de hond deed helemaal niks! En die duitse polizei kon niks vinden :S Maar goed dat het bagagehok niet open is gegaan!!

Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 13:07:
Ook nog ff kunnen draaien bij de mensen uit zetten met een top geluidsinstallatie

Hoogtepunt van de camping :D Voor de eerste keer erheen en alles gelijk zo voor elkaar (Y) Konden wij lekker vaak ff kijken bij mn broertje ;)

wij hebben ook behoorlijk wat herrie geproduceerd maar stopten wel op tijden dat het niet meer relevant was om door te gaan. juist op die momenten ging een groep duitsers die ook behoorlijk uitgebouwd hadden door met draaien van duffe saaie nietszeggende techno, al haat ik het om die baggerzooi die ze produceerden het predikaat techno op te moeten leggen, zo beroerd..
nog erger: er stond niemand te dansen, ruimte voor de draaitafels leger dan leeg en toch nog presteren om met 2 a 3 man te blijven draaien met een houding alsof ze internationaal bekend waren!!!
meiden die we bij ons hadden en niks gebruiken kwamen echt zwaar pissed hun tenten uit omdat ze echt niet konden slapen door die scheitduitsers. en dat lag niet aan het volume maar aan de eentonigheid van wat ze draaiden, heb echt meerdere keren nee-schuddend voor ze gestaan omdat ik echt niet kon inzien waarom ze er maar mee door bleven gaan!

Ik hoorde het ook al van de meiden ja. Das wel balen maar gelukkig heb ik nooit problemen met slapen en al helemaal niet op eentonige muziek :P Gele oordoppen in en liggen maar. Ik heb dit jaar wel het slechtse geslapen tot nu toe, kwam ook door die zon :(
Waarschuw beheerder
Ik heb nog steeds die klote pieeeeeeeeeeeeeeeeeep van die geweldige herrie in mijn oren :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Vond alle vorige jaren beter dan dit jaar. Kwam misschien deels ook doordat ik woensdag al iets te fanatiek gestart was ;)
maar sowieso waren er zaterdag echt veeeeeeeeel te veel mensen op 't feest, was toen zo weer terug op de camping (die ik dit jaar voor 't eerst ook echt een stuk beter vond dan 't feest zelf)

Verder me ook maximaal geirriteerd aan die moffen dit jaar, wat een zielige schooiers echt niet normaal. En er lopen daar ook echt randdebielen rond van het ergste soort :nee:

Feesten in Duitsland, echt top (y), alleen jammer van die Duitsers..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 4 augustus 2008 om 20:01:
Verder me ook maximaal geirriteerd aan die moffen dit jaar, wat een zielige schooiers echt niet normaal.

zaterdag hadden wij 3 keer een mof die de tent in wilde van een van ons omdat ze zeker wisten dat het hun tent was :S
zelfs toen we echt gingen schreeuwen etc moesten ze alsnog de tent van binnen zien :S

zondag weer die schooiers die blikjes rapen onder je partytent terwijl je er onder zat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 20:09:
zondag weer die schooiers die blikjes rapen onder je partytent terwijl je er onder zat.

Of gaan schooien om je beker of blikje terwijl je je drinken niet eens op hebt!!
Waarschuw beheerder
donateur
komt er dus gewoon op neer dat we het er grotendeels over eens zijn dat duitsers vage gasten zijn, in veel gevallen opvallen door lelijkheid of overdreven foute kledingkeuze, over het algemeen totaal niet sporen, laat staan als ze aan de zooi gaan, maar juist daarom een happening als Nature One helemaal compleet maken :P

ik zou dan ook niet zomaar een lokatie kunnen bedenken in NL die wat sfeer betreft ook maar enigszins een alternatief voor N1 zou kunnen zijn... :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 4 augustus 2008 om 20:50:
Uitspraak van Tjitse op maandag 4 augustus 2008 om 20:09:

Of gaan schooien om je beker of blikje terwijl je je drinken niet eens op hebt

Dat is wel het toppunt! Bij ons waren het meisjes van een jaar of 10 die het zondags opkwamen ruimen. Vind dat wel leuk voor ze, kunnen zij ook (voor hun doen) aardig wat verdienen. Heb zaterdag nacht zelf nog voor 2 rondjes bekers opgerapen:$. Omdat ik de pinautomaat kwijt was. Maar gelukkig na 2 rondjes weer gevonden. Konden we weer lekker verder bieren :bier:
Dat geluid in die reverze bunker :kwijl: Volgend jaar oordoppen mee en vooraan staan! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 21:20:
komt er dus gewoon op neer dat we het er grotendeels over eens zijn dat duitsers vage gasten zijn, in veel gevallen opvallen door lelijkheid of overdreven foute kledingkeuze, over het algemeen totaal niet sporen, laat staan als ze aan de zooi gaan, maar juist daarom een happening als Nature One helemaal compleet maken

precies, zonder de moffen geen nature 1 :D

er zijn ook genoeg duitsers waar je wel mee (of vooral om) kan lachen. een vent en vrouw van een jaar of 40 gingen op hun knieen en lopen buigen bij onze auto waar wat muziek uit kwam echt leip :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 21:30:
echt leip

bizar!

of vanuit een strandstoel een kopje vanuit de greppel (jij weet welke ik bedoel ;)) omhoog zien komen en steeds weer naar beneden zien gaan oftewel meneer de duitser was te vaag om zn hoofd recht op zn romp te houden... :P
ik heb er echt op zitten letten en het heeft een half uur geduurd voordat meneer UBERHAUBT de energie op wist wekken om die greppel uit te komen..

en ow wat hebben we gelachen op de manier hoe hij wegliep omdat ie vrij laat doorhad dat er zo'n 30 mensen op de grond lagen te rollen van het lachen... denk dat er minstens 3 tenten zijn gesneuveld voordat ie uit het zicht verdween :roflol:
laatste aanpassing