Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 augustus 2008 om 17:13:
Uitspraak van bowiemaster op maandag 4 augustus 2008 om 16:56:
Ben je onzeker over je uiterlijk dan raad ik je aan een paar dagen naar Nature One te gaan dan ga je weer met een goed gevoel naar huis
Ja, ik heb me er ook weer over lopen verbazen hoe lelijk die (meeste) duitsers zijn!!
Heb het ook weer geweldig naar mijn zin gehad, al vond ik helaas vorig jaar de vrijdag stukken leuker!!
heenweg de hele bus gecontroleerd haha maar die hond was nog niet echt wakker geloof ik mochten zo weer door
Dat was idd wel apart ook, controle terwijl je met de bus komt

Iedereen moest langs de hond de bus uit en in de bus was al het 1 en ander gebruikt en de hond deed helemaal niks! En die duitse polizei kon niks vinden

Maar goed dat het bagagehok niet open is gegaan!!
Ook nog ff kunnen draaien bij de mensen uit zetten met een top geluidsinstallatie
Hoogtepunt van de camping

Voor de eerste keer erheen en alles gelijk zo voor elkaar

Konden wij lekker vaak ff kijken bij mn broertje
wij hebben ook behoorlijk wat herrie geproduceerd maar stopten wel op tijden dat het niet meer relevant was om door te gaan. juist op die momenten ging een groep duitsers die ook behoorlijk uitgebouwd hadden door met draaien van duffe saaie nietszeggende techno, al haat ik het om die baggerzooi die ze produceerden het predikaat techno op te moeten leggen, zo beroerd..
nog erger: er stond niemand te dansen, ruimte voor de draaitafels leger dan leeg en toch nog presteren om met 2 a 3 man te blijven draaien met een houding alsof ze internationaal bekend waren!!!
meiden die we bij ons hadden en niks gebruiken kwamen echt zwaar pissed hun tenten uit omdat ze echt niet konden slapen door die scheitduitsers. en dat lag niet aan het volume maar aan de eentonigheid van wat ze draaiden, heb echt meerdere keren nee-schuddend voor ze gestaan omdat ik echt niet kon inzien waarom ze er maar mee door bleven gaan!
Ik hoorde het ook al van de meiden ja. Das wel balen maar gelukkig heb ik nooit problemen met slapen en al helemaal niet op eentonige muziek

Gele oordoppen in en liggen maar. Ik heb dit jaar wel het slechtse geslapen tot nu toe, kwam ook door die zon