Partyflock

Forumonderwerp · 1022849
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Poll, geopend op zaterdag 2 augustus 2008, looptijd van 6337.8 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Nou hoe was Nature One in 2008??

6348%
Pfft... wat een week!! (Y) :D
2620%
Dit was pas een een vet jaar!
1915%
wacht ff: ik ga eerst slapen :Z
118%
Vorig jaar was beter! of een ander jaar (jaartal invullen)
65%
Mooi kut die Controles achteraf :S :/
32%
Vaag op de camping, kwam er gewoon niet weg!
22%
Ging wel....

Zal mij benieuwen, want er gaan steeds meer Nederlanders heen.
Ben zelf in 2002, 2003 & 2004 geweest, toen kon je op Zaterdag avond rond 12 en al niet meer lopen.

Dit festival bestaat trouwens al net zo lang al Mysteryland in Nederland,
alleen is Mysteryland zo Commercieel als de Pest geworden.
Wat een lokatie, hadden we dat hier maar....

Kortom vertel hier je verhalen

Iemand t Anthem nog meegekregen?? hoe was dat dan?
laatste aanpassing
Zonder duitsers idd geen Nature One!! Het maakt het feest alleen maar mooier!! Heel nature one vol met Nederlanders is ook niet leuk :no: Dan is de specialiteit eraf!! Het is ook juist lekker en bijzonder dat je hier een beetje in de anonimiteit kan blijven ;) Die duitsers kennen je toch niet:P En bovendien kan je lekker om ze lachen, als ze zwaar naar de klote zijn lopen ze het lelijkst erbij en doen ze de gekste dingen!!
Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 21:42:
hehe ja je maakt wat mee

vrienden van mij hebben zondag ochtend een gast in zijn boxershort vol schijt zien lopen op zijn sokken met zijn broek over de schouder :P

zelf idd een paar gasten gezien die ongeveer 1,5 uur over de grond hebben gerold in de gekleurde snippers, vermoed dat ze dachten dat ze in het geld zwommen
Uitspraak van VREESTYLE op zaterdag 2 augustus 2008 om 07:24:
Nou hoe was Nature One in 2008??

toch typisch dat dit topic uitdraait op ervaringen met vertyfte duitsers :roflol:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Pfft... wat een week!! (Y) :D"

correctie: 6 dagen :bounce:
Uitspraak van Ti-Ta-Tovenaar op maandag 4 augustus 2008 om 16:21:
Thanks! Dat moment was echt magisch bij de Classic Terminal! :D

Tillmann Uhrmacher Alleen jammer dat ie niet kan mixen, al draaide ie wel vette plaatjes
Vrijdag was stukken beter als de zaterdag, vond zat. de dj's wat tammetjes draaien en in de thunderdometent deden ze vlgns mij wie het gevaarlijkste kon kijken zonder te dansen, wat wel weer vet was was drum & bass bij de classic terminal en uiteraard de tresorbunker. Op naar volgend jaar!
laatste aanpassing
Nature One uber alles (L)
Uitspraak van JayB op maandag 4 augustus 2008 om 23:16:
Vrijdag was stukken beter als de zaterdag

ja wrijf het er maar in :[

heb de vrijdag overgeslagen ivm complete gaarheid
hoor je achteraf van iedereen dat 't toen vetter was :/
vond het zaterdag op 't feest dus ook maar matig

Uitspraak van TB op maandag 4 augustus 2008 om 13:07:
heenweg de hele bus gecontroleerd haha maar die hond was nog niet echt wakker geloof ik :vaag: mochten zo weer door

was niet eens een drugshond :P hij stond er veel te slapjes bij, drugshonden zijn altijd alert als ze bij de controles zijn ghehe :P
nature one :lief:
mijntje is zooooooooooooooooo verkocht :lief:
Het was weer geweldig :respect: :bounce:

Derde jaar op rij, en weer gigantisch vermaakt B) ..
Camping @ Veld 13 was weer geniaal, oa. door Hit N Run en Neetjur Wan vlak om de hoek :D

Festival ook weer top, enorm genoten van oa. Outside Agency, Brachiale Musikgestalter, Wittekind en al het andere waar ik ben wezen kijken :D

Weer veel mensen leren kennen, goed doorgehaald en erg weinig op het pad gebleven 8) ..

Volgend jaar duidelijk weer B)
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Dit was pas een een vet jaar!"

net ietsje meer dan vorig jaar :bounce:

b)
Vrijdag vond ik het kut :( was moe en chagy en zaterdag was echt geweldig het zwembad de camping en het feest :D

Dit jaar ownde zoveel harder dan vorig jaar :D Echt geweldige tijd gehad (L)
Uitspraak van JayB op maandag 4 augustus 2008 om 23:16:
in de thunderdometent deden ze vlgns mij wie het gevaarlijkste kon kijken zonder te dansen

Dan maakte je daar toch ffies wat ruimte in om eventjes wat te kunnen :bounce:

Nog nooit meegemaakt!
Donderdag aangekomen, netjes alle drugscontroles ontweken en klaar om te gaan.
Richting veld 7 gereden, die helemaal leeg stond behalve 1 groep NL'ers dus daar lekker naast gaan staan. Erg gezellig.
Toen begon het feest, 's middags alles meteen opgezet en met een dikke glimlach rond gelopen daar terwijl alles steeds voller stroomde.

's avonds lekker naar veld 13 gelopen, neetjurwan tent en adhd sessions en nog wat meuk wat ik niet meer kan herinneren. Meteen 2 t shirts gekocht en lekker tot heeeeel vroeg staan hakken. Ook cool daar, die stand met fear en loathing in las vegas op de beamer met een schranz podium.

s'ochtends erg gaar wakker, zon op je tent en niet kunnen slapen (muziek, speedcore duitsers in onze buurt, had ik niet zo'n last van, maar die zon!) 7 uur slapen, 9 uur wakker dus en maar weer doorgegaan.

Verbaasd idd over hoe FUCKING lelijk het Duitse volk is, MAAR ze weten verdomme hoe ze een feestje moeten bouwen (wel irritant trouwens als je een NL kenteken hebt en ze 30 x per dag om drugs komen schooien), maar die sfeer op het feest zelf. Elke beat juichen ze al voor en als je iemand op zn tenen trapt wordt je omhelst. Amok broeken en wijduitlopendebroeken en roze kapsels (allemaal bij mannen!) zijn wel irritant :D

Op het feest zelf vooral in een paar bunkers geweest (dat geluid! tering) en in de techno tent (century circus?) en gelachen om al die duitsers die bijna van hun stokje gingen. Want dat snap ik niet: waarom kunnen Duitsers niet normaal met drugs omgaan? Wij hadden de laatste dag wat pillen verkocht omdat we niet met die zooi terug wilden rijden. De gasten aan wie we verkochten liepen rond met een fles jack daniels en EISTEN 2 pil per man omndat ze kapot wilden gaan. Aangezien je met een halfje al van de wereld was raadden wij hun aan dit niet te doen, maargoed.. schijt, wij moesten er vanaf. Ik denk dat 1 van de ambulances die er elk half uur wel reden wel voor hun zijn gekomen. Maarja, we hebben ze gewaarschuwd :D

Verder heel slecht geslapen (zelf geen drugs gebruikt behalve hash dus vond het wel knap dat ik het toch vol kon houden)
Vrijdag nacht alleen HEEL kutgaar naar het feest gegaan en was echt bang dat ik het niet ging trekken, keelpijn vooral. We lopen dus naar hardcore overdose bunker en wat daar gebeurde.. hahaha die bass ging zo hard dat die, en de adrelaline mijn hele gaarheid weg hebben gehaald als sneeuw voor de zon en ik tot het laatst bij judge jules ben doorgegaan.

Vond verder Felix Krocher, Carl Cox, Alter Ego, Judge Jules erg lekker bezig en heb ook best wel waardering gekregen voor schranz.

En dat je bij het zwembad aankomt en DENKT dat je ff rust meepakt en je er weer fucking schranz uit de boxen aantreft, geweldig!
Dat was mijn reportje wel zo, nog teveel vergeten magoed, het was vet :D (wel keelontsteking nu :()
Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 15:39:
heb echt meerdere keren nee-schuddend voor ze gestaan omdat ik echt niet kon inzien waarom ze er maar mee door bleven gaan!

Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 16:02:
de muziek die gedraaid werd door die duitsers was dusdanig dat we echt begonnen te geloven dat ze het express deden....

Wat denk je zelf?

Die Duitsers zitten nu op de Duitse PF te lachen over een Nederlander die 'nee' schuddend voor hun stond en hun maar doorgaan;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:44:
die stand met fear en loathing in las vegas op de beamer met een schranz podium

Haha als je dat schranz noemt :X :lol: Maar was heldig inderdaad (L)

Ik liep er 3 keer langs om te pissen en daar werd het toen toch echt gedraaid :frusty:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:13:
Ik liep er 3 keer langs om te pissen en daar werd het toen toch echt gedraaid :frusty:

Ze hebben het daar wel gedraaid volgens mij.

Uitspraak van Danig op zondag 3 augustus 2008 om 13:19:
Ahaaaa! Ik heb geen verstand van N1.. I'm just the messenger..

volgend jaar dus maar gewoon meegaan ;) vond dit t vetste jaar van de afgelopen 3 :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:59:
volgend jaar dus maar gewoon meegaan

Het wordt wel een keer tijd :D Ben nu al zo lang nieuwsgierig!
En dat je bij het zwembad aankomt en DENKT dat je ff rust meepakt en je er weer fucking schranz uit de boxen aantreft, geweldig!

Hehe ik vind schranz echt bout, net een superlange trein die voorbij raast. Maar deze actie kon ik wel waarderen.. haha! Arme badmeesters (f)

Verder leuk verslag! Ben zelf met de neetjur wan groep meegegaan. Supergezellig gehad, veel onzin. En als we even zin hadden in wat klappers stond de hit n run toch op 20 metervan ons :)
mijn 3de N1 vond ik de beste tot nu toe.
mede door de super-gezellige groep van een man of 20 en de complete dik-voor-mekaar thuisbasis uiteraard te vinden op veld 13.
het enige nadeel van feesten in Duitsland zijn de drugscontroles, in totaal zijn 3 bekenden gepakt (enigsinds eigen schuld) en hebben een belachelijk hoge boete gekregen.
verder weinig aan te merken op het festival zelf, niet altijd een hele goede sfeer, weinig schranz en gekke duitsers.
wel maf trouwens dat ze de camping uitgebreid hebben met 2 velden
Uitspraak van DopeyXXL op dinsdag 5 augustus 2008 om 18:54:
in totaal zijn 3 bekenden gepakt (enigsinds eigen schuld) en hebben een belachelijk hoge boete gekregen.

Ja stom... Voorzichtig zijn of niets doen!

niet altijd een hele goede sfeer,

Miste ik af en toe ook!

maar vond het echt te mooi, als het dit weekend weer is ben ik er zeker weer bij !
Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 10:22:
2 grote legertenten en behoorlijk wat apparatuur neergezet op veld 13, zo goed als tegen de ingang aan, met het geasfalteerde weggetje als 2e dansvloer.... en draaien maar!!! :D

Echt he :(

Ik heb daar zeker een uur staan dansen op het dijkje, maar heb je niet gezien :(

Wat een feest verder zeg... ben het nog steeds een beetje aan het verwerken hahaha.
zowwwww eingelijk ff reageren :D

het was weer allemaal teveel om op te noemen, niet normaal meer echt super gewoon :D alsof het elk jaar beter wordt :D

denk dat ik vanacht maar even een flink verslag gaat schrijven van alles want echt super geweest allemaal zoveel herrineringen niet normaal zo super allemaal :D

maar tja blijf de camping en het hele gevoel wat daar bij zit gewoon 10x beter dan het hele festival vinden :D super gewoon :D
Aftermovie online Nature one part2 http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?V=943
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghghfhfdsfadfa­ :cry::cry::cry::cry:
baal opeens heel heel HEEEL­ ERG dat mijn verstand het dit jaar heeft gewonnen­ van de expressie:(

ik ga mezelf in slaap hui­len vanavond en wil niemand meer spreken die er ge­weest is!!!
:D

Uitspraak van Plons de Kicker op dinsdag 5 augustus 2008 om 20:17:
Heb denk wel 12 pizza's op heur

Jaaaa die waren lekker! Zeker om 7 uur 's ochtends

Ohja ik zocht nog een titel van een nummer dat o.a. Chris Liebing draaide en dat ik ook nog een keer hoorde bij de adhd tent. Set van Chris Liebing @ 55 minuten

alvast bedankt
laatste aanpassing
Artiest Koev
De tering wat een dolle bende!

Was echt vet..vooral de carnavalstocht op veld 13!

Stelletje gekken!
Haha gaaf ik sta op dat filmpje van dance connection :P bij 02.25

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:13:
Ik liep er 3 keer langs om te pissen en daar werd het toen toch echt gedraaid

Ik was er om 22.00 uur en ging om 5.00 uur weer weg daar, en tussen die tijd is er in ieder geval geen schranz gedraaid :) En aangezien ik weet dat de jongens van dat systeem het niet zo op schranz hebben lijkt 't me nogal sterk, sorry :)
Uitspraak van MarrieMarrie op dinsdag 5 augustus 2008 om 19:48:
Echt he :(

Ik heb daar zeker een uur staan dansen op het dijkje, maar heb je niet gezien :(

NEEEEEEEEEEEEE!!!!

was jij er ook????

waarom hebben wij mekaar niet getroffen dat had ik echt leuk gevonden! wel leuk feest gehad verder??? stomme vraag.... :P
:hug:
laatste aanpassing
mede door de super-gezellige groep van een man of 20 en de complete dik-voor-mekaar thuisbasis uiteraard te vinden op veld 13.

{argument 'id' ontbreekt}
:woop:
laatste aanpassing
Uitspraak van Da sidde gij op dinsdag 5 augustus 2008 om 15:06:
Wat denk je zelf?

Die Duitsers zitten nu op de Duitse PF te lachen over een Nederlander die 'nee' schuddend voor hun stond en hun maar doorgaan

dat hoop ik wel voor ze ja.. heeft er tenminste nog iemand plezier aan beleefd ;)

te vet voor woorden....echt een super week gehad en gelukkig geen last van controles gehad???

iemand anders wel dan??
wij wel op de heenweg... maar potjes pindakaas doen wonderen :P
Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op dinsdag 5 augustus 2008 om 22:35:
Volgens mij sta ik op dat eerste filmpje, ik herken mezelf alleen niet mét baard :lol:

wij weten wie je bent :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 00:30:
te vet voor woorden....echt een super week gehad en gelukkig geen last van controles gehad???

op de snelweg werden we aangehouden omdat we aantal auto's recht inhaalden...vertelde de bestemming en ineens moesten we veel meer doen :D :lol:
Want dat snap ik niet: waarom kunnen Duitsers niet normaal met drugs omgaan?

1: Omdat wij er minder alcohol bij drinken
2: omdat wij minder combineren met drugs, bijvoorbeeld lsd,pep
3: omdat wij beter zijn voorgelicht door de overheid/verslavingszorg
Uitspraak van DopeyXXL op maandag 4 augustus 2008 om 23:13:
Uitspraak van VREE$TYLE™ gaat trouwen :D op zaterdag 2 augustus 2008 om 07:24:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Pfft... wat een week!! "

correctie: 6 dagen

Idd :bounce:
Uitspraak van -SnuutjuH- op maandag 4 augustus 2008 om 15:39:
wij hebben ook behoorlijk wat herrie geproduceerd maar stopten wel op tijden dat het niet meer relevant was om door te gaan. juist op die momenten ging een groep duitsers die ook behoorlijk uitgebouwd hadden door met draaien van duffe saaie nietszeggende techno, al haat ik het om die baggerzooi die ze produceerden het predikaat techno op te moeten leggen, zo beroerd..
nog erger: er stond niemand te dansen, ruimte voor de draaitafels leger dan leeg en toch nog presteren om met 2 a 3 man te blijven draaien met een houding alsof ze internationaal bekend waren!!!
meiden die we bij ons hadden en niks gebruiken kwamen echt zwaar pissed hun tenten uit omdat ze echt niet konden slapen door die scheitduitsers. en dat lag niet aan het volume maar aan de eentonigheid van wat ze draaiden, heb echt meerdere keren nee-schuddend voor ze gestaan omdat ik echt niet kon inzien waarom ze er maar mee door bleven gaan!

Na jah, het wordt alleen maar gekker! Dit is de 1e keer na 11 edities dat ik lees/verneem dat iemand met een dikke soundsystem gaat klagen over/bij een andere soundsystem over het geluid. Alleen maar omdat de vrouwtjes niet kunnen slapen, er geluid uitkomt die hij niet leuk vindt en omdat er niemand staat te dansen......This is Nature One! Be prepared!! Of accepteren of er over heen gaan....Omdat jij/jullie het niet meer relevant vinden om op bepaalde tijden door te gaan met het produceren van geluid betekent dat nog niet dat een ander dat ook moet vinden. Wel eens stilgestaan bij het feit dat jij/jullie ook met jullie gebeuk en gehak mensen wakker hebben gehouden???????
Het is van donderdagochtend tot zondagavond non stop feest. Dat is o.a. wat NatureOne Nature One maakt.

Mind Desire Mind Action
CU@NO09
its our 12th

Uitspraak van AWuitK op woensdag 6 augustus 2008 om 08:58:
This is Nature One!

Precies, niet zeiken :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 augustus 2008 om 00:30:
gelukkig geen last van controles gehad???

Op de heenweg "butt-naked" gegaan en een achterlijk strenge autocontrole gehad, maar dat hadden we helaas al voorspeld dus clean erheen (Y)
Uitspraak van -SnuutjuH- op dinsdag 5 augustus 2008 om 23:52:
was jij er ook????

Hebben we het op msn nog wel over gehad een poosje geleden ;)
Uitspraak van -SnuutjuH- op dinsdag 5 augustus 2008 om 23:52:
waarom hebben wij mekaar niet getroffen dat had ik echt leuk gevonden! wel leuk feest gehad verder??? stomme vraag.... :P
:hug:

Ik heb het echt super leuk gehad... en het stomme is dat op de heenweg ik het in de auto nog zei.. toen zat ik je te smsen maar op de een of andere manier ben ik met dat smsje gestopt :lol:

Er zijn nog wel filmpjes van dat we daar stonden op het dijkje... geen idee bij wie.. maar we liepen iig met een rare spin op een takje rond :D

Volgend jaar maar een nieuwe poging doen (L)
Uitspraak van Cliffie op woensdag 6 augustus 2008 om 01:35:
op de snelweg werden we aangehouden omdat we aantal auto's recht inhaalden...vertelde de bestemming en ineens moesten we veel meer doen

ach ja, we mogen nog blij zijn dat het bij een waarschuwing is gebleven na in totaal iets van 40 autos rechts ingehaald te hebben. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt, blijf je gaan! :D

b.t.w. Hulde aan de organisatie van Neetjur Wan! Het was weer een top jaar en hopelijk nog vele te gaan!
laatste aanpassing