Nog nooit meegemaakt!
Donderdag aangekomen, netjes alle drugscontroles ontweken en klaar om te gaan.
Richting veld 7 gereden, die helemaal leeg stond behalve 1 groep NL'ers dus daar lekker naast gaan staan. Erg gezellig.
Toen begon het feest, 's middags alles meteen opgezet en met een dikke glimlach rond gelopen daar terwijl alles steeds voller stroomde.
's avonds lekker naar veld 13 gelopen, neetjurwan tent en adhd sessions en nog wat meuk wat ik niet meer kan herinneren. Meteen 2 t shirts gekocht en lekker tot heeeeel vroeg staan hakken. Ook cool daar, die stand met fear en loathing in las vegas op de beamer met een schranz podium.
s'ochtends erg gaar wakker, zon op je tent en niet kunnen slapen (muziek, speedcore duitsers in onze buurt, had ik niet zo'n last van, maar die zon!) 7 uur slapen, 9 uur wakker dus en maar weer doorgegaan.
Verbaasd idd over hoe FUCKING lelijk het Duitse volk is, MAAR ze weten verdomme hoe ze een feestje moeten bouwen (wel irritant trouwens als je een NL kenteken hebt en ze 30 x per dag om drugs komen schooien), maar die sfeer op het feest zelf. Elke beat juichen ze al voor en als je iemand op zn tenen trapt wordt je omhelst. Amok broeken en wijduitlopendebroeken en roze kapsels (allemaal bij mannen!) zijn wel irritant
Op het feest zelf vooral in een paar bunkers geweest (dat geluid! tering) en in de techno tent (century circus?) en gelachen om al die duitsers die bijna van hun stokje gingen. Want dat snap ik niet: waarom kunnen Duitsers niet normaal met drugs omgaan? Wij hadden de laatste dag wat pillen verkocht omdat we niet met die zooi terug wilden rijden. De gasten aan wie we verkochten liepen rond met een fles jack daniels en EISTEN 2 pil per man omndat ze kapot wilden gaan. Aangezien je met een halfje al van de wereld was raadden wij hun aan dit niet te doen, maargoed.. schijt, wij moesten er vanaf. Ik denk dat 1 van de ambulances die er elk half uur wel reden wel voor hun zijn gekomen. Maarja, we hebben ze gewaarschuwd
Verder heel slecht geslapen (zelf geen drugs gebruikt behalve hash dus vond het wel knap dat ik het toch vol kon houden)
Vrijdag nacht alleen HEEL kutgaar naar het feest gegaan en was echt bang dat ik het niet ging trekken, keelpijn vooral. We lopen dus naar hardcore overdose bunker en wat daar gebeurde.. hahaha die bass ging zo hard dat die, en de adrelaline mijn hele gaarheid weg hebben gehaald als sneeuw voor de zon en ik tot het laatst bij judge jules ben doorgegaan.
Vond verder Felix Krocher, Carl Cox, Alter Ego, Judge Jules erg lekker bezig en heb ook best wel waardering gekregen voor schranz.
En dat je bij het zwembad aankomt en DENKT dat je ff rust meepakt en je er weer fucking schranz uit de boxen aantreft, geweldig!
Dat was mijn reportje wel zo, nog teveel vergeten magoed, het was vet

(wel keelontsteking nu

)