Partyflock

Forumonderwerp · 1021620
ja lekker hakkuh, dj promo is toegevoegd aan de line up
Artiest Xerxes
:dood:...rude awakening had beter gestaan :x
Uitspraak van Xerxes op dinsdag 22 juli 2008 om 18:00:
rude awakening had beter gestaan

Joh, en jij denkt dat we dat niet al bij de line-up van LL, of het LL-topic hadden kunnen lezen?

Doe je broek omhoog vlegel!

Uitspraak van Xerxes op dinsdag 22 juli 2008 om 18:00:
rude awakening had beter gestaan

bla bla bla ik ben dj promo ik ben zo experimenteel en volwassen dat iedere plaat uit dezelfde kick bestaat .. sterker nog ik pak hiphop samples..

Altijd! Overal! bij Alles!

ik haal geen jong talent zelf van de straat die mijn platen inspreekt.....

beetje overgewaardeerd

beetje jammer.

Jammer dat de buitenwereld Promo als ons visitekaartje moet zien...
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 juli 2008 om 19:20:
ons visitekaartje

??????????

Nou ja ...

en anders hij wel!
Gaat wel ff checken, maar wat had 't tof geweest als ze TOA hadden laten komen b-)

Idd.. was een veel betere representatie geweest van hoe volwassen, anders en fris hardcore kan zijn.
Evil Activities:)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 juli 2008 om 09:49:
Idd.. was een veel betere representatie geweest van hoe volwassen, anders en fris hardcore kan zijn.

Promo is veel veelzijdiger dan TOA
En al veel langer vernieuwend bezig...

Mensen, wees blij dat er gvd eens een keer een serieuse hardcore dj op Lowlands staat.
Als je op 3voor12 kijkt zie je dat Promo zichzelf echt meerdere malen heeft aangeboden bij Mojo om hardcore een kans te geven op LL.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2008 om 13:00:
Promo is veel veelzijdiger dan TOA
En al veel langer vernieuwend bezig...

Wat is veelzijdig en vernieuwend aan Promo? Ik ken al zijn nummers en ik heb ze meerdere malen gehoord maar ik kan er echt niks nieuws meer in ontdekken, alles is een kopie van file 1-5... het zijn altijd de samples van dezelfde hiphop artiesten, zelfde thema's ook.

Ik ben dj promo... ik ben zo goed, jullie begrijpen me allemaal niet. Jullie producties zijn rommel want ik ben de enige echte hc-producer. Ik ben niet arrogant.. is alleen the strength behind the pride... Hoe nodeloos saai moet je trouwens zijn, als dit telkens de boodschap is waarmee je je luisteraar wilt tergen.

o ja hij heeft rude awakening dat is wat langzamer en ligt wat meer tegen overstuurde techno aan... maar is ook altijd hetzelfde.
Uitspraak van Tomba op woensdag 23 juli 2008 om 12:50:
Evil Activities

rititiuuw? :(

(vond geen hol aan die laatste cd ;p )
vrijdagavond in de x-ray 01.00 uur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 juli 2008 om 13:00:
Mensen, wees blij dat er gvd eens een keer een serieuse hardcore dj op Lowlands staat.
Als je op 3voor12 kijkt zie je dat Promo zichzelf echt meerdere malen heeft aangeboden bij Mojo om hardcore een kans te geven op LL.

idd (y)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 juli 2008 om 13:08:
Wat is veelzijdig en vernieuwend aan Promo? Ik ken al zijn nummers en ik heb ze meerdere malen gehoord maar ik kan er echt niks nieuws meer in ontdekken, alles is een kopie van file 1-5... het zijn altijd de samples van dezelfde hiphop artiesten, zelfde thema's ook.

wat kan jij zeuren zeg :S
Zo te zien op het blokkenschema kan je nog naar:
poppin'in : george jacaranda, hotlipzz & jane, ille bitch, eastern vibes: di polvesta, steve rawlings+ applaus om niets show, sneak previes of professione: reporter. Genoeg keus hoef je niet naar die eenzijdige promo waar je toch alles van hebt gehoord!
laatste aanpassing

Wat is veelzijdig en vernieuwend aan Promo?

Hij is degene die er zijn best voor heeft gedaan om op Lowlands te mogen staan, of dachten jullie dat hij gevraagd is???

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39303192

En over veelzijdig; draait happy hardcore, mainstream hardcore, industrial hardcore, hardtechno, etc.
Organiseert verder feesten, beheert labels, produceert, en begeleid nieuw talent en geeft ze een kans om hun eigen sound te ontwikkelen.

Stelletje zeikwijven, het is gvd ook nooit goed
laatste aanpassing
Uitspraak van brainless op donderdag 24 juli 2008 om 07:51:
vrijdagavond in de x-ray 01.00 uur

kom ik wel naar toe als ik uitge:bounce: bent bij promo :P :D
als ik er aan denk ga ik toch wel even kijken hoor, gewoon om te zien hoe dit op LL opgevat word
afsluiter 2 jaar geleden wat ook niet mis en dat ging heel goed!
Uitspraak van Franzelare op zondag 27 juli 2008 om 01:12:
afsluiter 2 jaar geleden wat ook niet mis en dat ging heel goed

Ik trok dat echt niet meer :no:

Maar gelukkig is dat lowlands, voor ieder wat wils :D:D
Uitspraak van brainless op zondag 27 juli 2008 om 12:19:
Maar gelukkig is dat lowlands, voor ieder wat wils :D:D

idd :D

ik zie dan wel of ik er zin in heb of niet, maar ben wel vanplan even te gaan kijken hoe dit opgepakt word op LL
Uitspraak van Franzelare op zondag 27 juli 2008 om 14:54:
maar ben wel vanplan even te gaan kijken hoe dit opgepakt word op LL

Ja gezellig franz, gewoon gezellig komen doen we een dansje :p :D
Ik denk dat er wel foto waardige momentje bij promo zijn :lol:
o ja hij heeft rude awakening dat is wat langzamer en ligt wat meer tegen overstuurde techno aan... maar is ook altijd hetzelfde.

nee maar die monotone suffe techno op LL, die klinkt altyd even anders en vernieuwend zeg...daar kun je verdomme toch geen 3 dagen kompleet uit je dak op gaan wanneer je een paar pillen achter de kiezen hebt, dan is promo een welkomme afwisseling om eens lekker de vloer van de tent te testen..
en over dat hoge eigen dunk van hem: nou en, wat dacht je van al die suffe hip hop artiesten..

dus nie zo zeuren jochie ;)

Promo heeft een aantal maal geschiedenis geschreven...
Het is echt weer typisch Nederlands om mensen die groot worden in hun scene af te rekenen op hun succes.
Kijk naar Tiesto, Darkraver, DJ Paul, Miss Kittin en ook Promo dus

Tis ineens verdacht stil, ik wil weleens horen wat dhr. Zeiksnor tegen die feiten in te brengen heeft
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 juli 2008 om 19:20:
bla bla bla ik ben dj promo ik ben zo experimenteel en volwassen dat iedere plaat uit dezelfde kick bestaat .. sterker nog ik pak hiphop samples..

Altijd! Overal! bij Alles!

ik haal geen jong talent zelf van de straat die mijn platen inspreekt.....

beetje overgewaardeerd

beetje jammer.

Jammer dat de buitenwereld Promo als ons visitekaartje moet zien...

Aub.. lul niet jongen
who cares wie er hardcore gaat draaien op lowlands, dr IS eindelijk eens een keer echt hardcore :D

en promo verdient het gwoon om op llow de eerste te zijn. Volgend jaar moeten ze Nosferatu gwoon een setje laten doen ofzo, en het jaar erop een hele avond de X-ray hardcore maken B)

1996: DJ Dano
1999: Atari Teenage Riot
2000: DJ Ruffneck

niet de eerste dus...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 16:37:
niet de eerste dus...

en ook niet de laatste.
Wat ik niet begrijp is dat een aantal mensen zo enorm blij is dat er EINDELIJK een x hardcore is op lowlands. Wat lullen jullie nou? Hebben jullie hier nou echt jaren op ziten wachten? Kan lowlands nu eindelijk doorgaan als echt feest oid? Want eerlijk gezegd snap ik alle commotie rond promo niet. Poeh poeh eindelijk hakken op lowlands, dat heb ik nou altijd al gewild....

En voor alle mensen die promo verafgoden als hc dj. Het is een beste vent met een aantal leuke producties. Maar innovatief...neuh. En nee, Rude Awakening is ook niet vernieuwend. Had liever iemand als Void Settler op ll gezien. Maar goed, die man draait alleen vrijwel nooit, helaas.
Uitspraak van Lunatic Asylum op zaterdag 2 augustus 2008 om 16:36:
Maar innovatief...neuh

Promo heeft wel net juist een goeie album afgeleverd. En wil je mij zeggen dat hij niet kan produceren; hardcore in topkwaliteit. Waarom breng je niet even visite bij z'n studio ? Misschien wordt je dan eens wijzer, dan zulke domme opmerkingen te maken. Loser!
laatste aanpassing

Artiest Garong
TOA is veel veelzijdiger dan Promo

laatste aanpassing
De grootste loser ben jij Lightseeker. Schrijf ik dat promo niet kan produceren? Ik heb het over innovatief en vernieuwend. En sorry, maar promo is niet innovatief. HC fans zullen zijn platen ongetwijfeld waarderen, maar daar heb ik niet over.

Een naam die altijd wel blijft vernieuwen en je mag beschouwen als zijnde innovatief is the dj producer. Heeft vaak verrassende producties. Maar goed, promo mag je blijkbaar niet afzeiken. Heilig huisje in hardcore land.
Wat ik niet begrijp is dat een aantal mensen zo enorm blij is dat er EINDELIJK een x hardcore is op lowlands. Wat lullen jullie nou? Hebben jullie hier nou echt jaren op ziten wachten? Kan lowlands nu eindelijk doorgaan als echt feest oid? Want eerlijk gezegd snap ik alle commotie rond promo niet. Poeh poeh eindelijk hakken op lowlands, dat heb ik nou altijd al gewild....

En voor alle mensen die promo verafgoden als hc dj. Het is een beste vent met een aantal leuke producties. Maar innovatief...neuh. En nee, Rude Awakening is ook niet vernieuwend. Had liever iemand als Void Settler op ll gezien. Maar goed, die man draait alleen vrijwel nooit, helaas.

void settleer is idd een beter plan! http://www.youtube.com/watch?v=oqkwKSI5B7k

promo hoeft voor mij niet, kga niet kijken... ooit bij dano in 96 helaas toen uitgevloten, maar die deuntjes, mij niet gezien.
Uitspraak van Lunatic Asylum op zondag 3 augustus 2008 om 18:36:
Ik heb het over innovatief en vernieuwend

soms hoef je gewoon nie innovatief te zijn, dat gezeik over wie er nu wel en nie innovatief bezig is; die of die, of weetikveelwie.. who gives a fuck!! wil jij dan zeggen dat je continue an luisteren ben of de gedraaide producties al dan wel niet te commercieel zijn, of totaal niets vernieuwend, maar misschien stiekem soms toch nog wel lekker klinken wanneer je daar toch aan rondspacen bent.. en anders heeft de organisatie blijkbaar te weinig zin gehad om zich te verdiepen in de nieuwere clitter/spetter/french-of weet ik veel wat voor core..en nee: je hoeft er geen ultieme representatieve naam neer te zetten, vernieuwend of groots van naam..daar komt niemand voor, gewoon: syntetisch verstand op nul en hakkuh!! :P

ik denk toch wel dat promo een rude awakening set gaat zetten op Lowlands ;)
Uitspraak van C-style op woensdag 30 juli 2008 om 19:02:
die monotone suffe techno

:(
Wat ik niet begrijp is dat een aantal mensen zo enorm blij is dat er EINDELIJK een x hardcore is op lowlands.

Wat ik niet begrijp is dat je zo in de verdediging etc gaat, innovatief etc. man wat maken jullie je allemaal druk!! als je het niet leuk vind ga je gewoon niet naar promo. Er is immers genoeg te doen op LL. En daarbij promo is zeker niet de eerste hardcore dj. Maar zoals al vele hebben gezegt LL staat voor veel verschillende muziekstromen, voor ieder wat wils.

Uitspraak van kierewietje op maandag 4 augustus 2008 om 00:44:
promo hoeft voor mij niet, kga niet kijken... ooit bij dano in 96 helaas toen uitgevloten, maar die deuntjes, mij niet gezien.

duidelijk hoef je er verder ook niet meer over te lullen...tadaaaaaa...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Promo is naar mijn mening wel de dj die hardcore na 1998 over het dooie punt heeft getrokken met zijn toen innovatieve sound. Dat hij anno 2008 niet meer zo heel vernieuwend is neem ik hem niet kwalijk, hij heeft wel genoeg gedaan om hardcore breder te maken door bij The Third Movement Industrial hardcore te releasen, zelfs (hard)techno, hardstyle, en hardtrance heeft hij gereleased op zijn label, en met zijn in 1998 innovatieve sound heb ik helemaal geen moeite, 10 jaar later vind ik het nog steeds goed klinken en het zit beter in elkaar dan vele (voornamelijk mainstream) hardcore producties van deze tijd.

Bovendien heeft Promo ook artiesten als Manu Le Malin op zijn eigen feest in een main area laten draaien, dat getuigt wel van lef naar mijn mening, want hoewel ik hierboven enkele keren The Outside Agency of The DJ Producer hoor roepen (die naar mijn mening ook heerlijke sound hebben en wel degelijk vernieuwend zijn, maar nooit zo'n omslag in de hardcore teweeg hebben gebracht als Promo ongeveer 10 jaar geleden) blijft Promo wat mij betreft toch wel hardcore-producer nummer 1.
Gaan ze promo ook live uitzenden? wanneer komt dat op 3voor12
Uitspraak van julian6 op vrijdag 15 augustus 2008 om 17:50:
wanneer komt dat op 3voor12

Als het over hardcore gaat, zijn ze meestal vaag met het laten zien ervan. Ik denk dat Promo niet de aandacht als artiest krijgt. Terwijl hij het wel onderhand kan eisen: "MY CLAME TO FAME"
laatste aanpassing
Promo heeft z'n plekkie :)

DJ Promo, vrijdag 01:30 X-Ray
"Lowlands durft me niet te boeken", zei Sebastian Hoff een half jaartje geleden op 3VOOR12. "Oh nee?", dachten ze bij Lowlands geprikkeld. Hij mag zich gaan bewijzen. Ik hoop dat ie gaat voor de meest bizar harde hardcore die bestaat.

Vandaag checken dus...misschien wel online te zien

En met de sex pistols is lowlands aan de ruige kant geslagen.
laatste aanpassing
dus kan ik het op TV zien vannacht? of op de site van 3voor12
laatste aanpassing
op de site
ah, en waar kan ik een livestream vinden?