| Betreft: | evenement: A Campingflight to Lowlands Paradise 2008, vrijdag 15 augustus 2008 om 12:00 |
Ik heb inderdaad meer gehoord/gelezen dat ie arrogant kan zijn ... nou en !!
Hij kan ook hardstikke relax zijn..vooral op z'n eigen feestje club r_AW is ie prima aan te spreken..neem rustig de tijd voor je om met je te kleppen. Zo ook vroegah bij Midtown A'dam op donderdagavond...weet niet of ie daar nu nog komt, kom er zelf niet zo vaak meer
vAaG! 
Van industrial tot Drumm 'n bass, van breakcore tot mainstream
en iedereen stond compleet los te gaan, de bouten trilden letterlijk los uit de X-Ray.
Punkers, krakers, gabbers en emo's, er was van alles wat en iedereen ging door het lint.
Hulde voor Promo, dat hij terecht een beetje arrogant mag zijn want ik hoop dat hardcore nu definitief een plekje op LL heeft
Van industrial tot Drumm 'n bass, van breakcore tot mainstream
en iedereen stond compleet los te gaan, de bouten trilden letterlijk los uit de X-Ray.
Punkers, krakers, gabbers en emo's, er was van alles wat en iedereen ging door het lint.
Hulde voor Promo, dat hij terecht een beetje arrogant mag zijn want ik hoop dat hardcore nu definitief een plekje op LL heeft
Uitspraak van kierewietje op maandag 4 augustus 2008 om 00:44:En voor alle mensen die promo verafgoden als hc dj. Het is een beste vent met een aantal leuke producties. Maar innovatief...neuh. En nee, Rude Awakening is ook niet vernieuwend. Had liever iemand als Void Settler op ll gezien. Maar goed, die man draait alleen vrijwel nooit, helaas.
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 13:56:Hulde voor Promo, dat hij terecht een beetje arrogant mag zijn want ik hoop dat hardcore nu definitief een plekje op LL heeft
Dan hopelijk in een iets grotere area want promo was duidelijk iets te populair om in de x-ray te draaien
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 augustus 2008 om 14:51:Ik vind promo terecht een beetje overgewaardeerd
ik vind jou een zeikerd
laatste aanpassing
Over Promo kun je zeggen wat je wil, maar bijzonder gruwelijk was het wel!! De eerste paar meters waren klote om binnen te komen, maar dan had je ook wat.. Muziek was snoeihard en iedereen om je heen ging uit zijn plaat, was echt vet wanneer de bass erin sloeg dat de mensen aan de zijkant op die stalenplaten begonnen te ragge.. De X-ray was geweldig dit jaar..
hieronder een filmpje van promo voor de liefhebber..
http://www.youtube.com/watch?v=EBm9NVbUlCE
Tering wat vet was dat... Wist gelukkkig aan het einde van de set van Bong-Ra (die trouwens nog een plaat van TOA draaide) een plekje binnen te bemachtigen. Zodra Promo begon rammelde echt de hele X-Ray uit elkaar. De halve rechterzijkant wwas aan het einde losgemept, het publiek schreeuwde af en toe zelfs over de bassen heen, alles en iedereen ging los, gekkenhuis.
En qua draaiwerk werd ik ook compleet verrast... Had een set á la Rude Awakening verwacht, niet al te hard. Maar hij ging vanaf het begin al snoeihard los, veel breaks, veel onbekends gehoord, en echt ongelofelijk hard knallen.
En qua draaiwerk werd ik ook compleet verrast... Had een set á la Rude Awakening verwacht, niet al te hard. Maar hij ging vanaf het begin al snoeihard los, veel breaks, veel onbekends gehoord, en echt ongelofelijk hard knallen.
laatste aanpassing
Mensen die hier lopen te roepen dat Promo niet veelzijdig en innovatief is (geweest) moeten eens een keer objectief gaan kijken. Ik heb zijn set op Lowlands nog niet gehoord maar was zaterdag op Decibel, en de enige man die in de hardcore4life tent weer een verrassende en originele set neerzet is Promo. Voor de rest was het allemaal behoorlijk voorspelbaar. Bovendien heb ik Promo nog nooit op een slechte set kunnen betrappen.
dat ziet er echt verdomd strak uit ouwe, zeker door de filmkwaliteiten
Uitspraak van wartus op maandag 18 augustus 2008 om 20:29:
dat ziet er echt verdomd strak uit ouwe, zeker door de filmkwaliteiten, nee maar is echt gruwelikj
Ik vind het al klote om zo'n nacht me fototoestel me te nemen, maar als ik dan film.. ga ik natuurlijk niet stil staan op die vette muziek
Uitspraak van lolow29386 op dinsdag 19 augustus 2008 om 09:30:luister niet te veel hardcore meer , maar heb er nu wel weer zin an als dit de richting is waarin promo gaat!!!!
Vind hardcore nog steeds geweldig, werd alleen het publiek nu maar eens beter
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2008 om 14:12:Vind hardcore nog steeds geweldig, werd alleen het publiek nu maar eens beter
amen....
Setje van Promo is super! Lekkere vage platen er tussendoor.....
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 23 augustus 2008 om 20:06:http://rapidshare.com/files/139518611/Promo_-_Live___Lowlands_Festival_15-08-2008.mp3
thanks!
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 23 augustus 2008 om 20:06:http://rapidshare.com/files/139518611/Promo_-_Live___Lowlands_Festival_15-08-2008.mp3
Bedankt!
Downloading
01. ID
02. Enzyme X - Dissonant Poetry (The Outside Agency Remix)
03. The DJ Producer - The Signal (D-Passion Remix)
04. The DJ Producer - What I'm Talking About
05. Unexist - Counter Virus
06. The Outside Agency - The Ressurection
07. Fly By Wire - Alkaline 3dh (Catscan Remix)
08. Panacea feat. AC Slater - Rave Music Resurrected
09. Ophidian & Tapage - The Mine
10. DJ Hidden - Times Like TheseVIP
11. ID
12. Promo - Don't Be Fucking With My Shit
13. Cooh - Duuure
14. The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
15. Stormtrooper - Caliburn
16. Mystification - Crack Up
17. The Outside Agency- Barker (Born Of Darkness)
18. G-Shock - Demons (Promo Remix)
19. Hellfish - Humalien
20. N-Vitral - Bunck
21. Mystification - Computers
22. Unexist - Fistortion
23. Hellfish - R.I.P
24. Krumble - Time To
24. Krumble - Time To Burn
25. Dolphin - Crowdrocka
26. ID
27. The Outside Agency - Edited For Content
28. The DJ Producer - The True Creators (We're Back!! pt.1)
29. Venetian Snares - Hand Throw
30. Unexist - Line Got Crossed
31. N-Vitral - Smitgotten
32. Promo - Can't Fake the Breaks
02. Enzyme X - Dissonant Poetry (The Outside Agency Remix)
03. The DJ Producer - The Signal (D-Passion Remix)
04. The DJ Producer - What I'm Talking About
05. Unexist - Counter Virus
06. The Outside Agency - The Ressurection
07. Fly By Wire - Alkaline 3dh (Catscan Remix)
08. Panacea feat. AC Slater - Rave Music Resurrected
09. Ophidian & Tapage - The Mine
10. DJ Hidden - Times Like TheseVIP
11. ID
12. Promo - Don't Be Fucking With My Shit
13. Cooh - Duuure
14. The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
15. Stormtrooper - Caliburn
16. Mystification - Crack Up
17. The Outside Agency- Barker (Born Of Darkness)
18. G-Shock - Demons (Promo Remix)
19. Hellfish - Humalien
20. N-Vitral - Bunck
21. Mystification - Computers
22. Unexist - Fistortion
23. Hellfish - R.I.P
24. Krumble - Time To
24. Krumble - Time To Burn
25. Dolphin - Crowdrocka
26. ID
27. The Outside Agency - Edited For Content
28. The DJ Producer - The True Creators (We're Back!! pt.1)
29. Venetian Snares - Hand Throw
30. Unexist - Line Got Crossed
31. N-Vitral - Smitgotten
32. Promo - Can't Fake the Breaks

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)