| Betreft: | evenement: BLACK, zaterdag 12 juli 2008 om 22:00 |
Het geluid op het veld viel trouwens erg tegen, op de tribunes voelde je de bass beter en klonk het geluid harder.
Nee, de camera die ik mee had (Een oude Digital Ixus) stop na 180 seconden
Juist
Het geluid op het veld viel trouwens erg tegen, op de tribunes voelde je de bass beter en klonk het geluid harder.
- ik moet lachen om iedereen die vind dat er teveel hardstyle werd gedraaid. Het is toch een hardstylefeest?
btw, hoe verliep het met het roken? apparte ruimtes?
btw, hoe verliep het met het roken? apparte ruimtes?
Nee, het is een harder style feest. Dus hardtrance, hardstyle, hardcore. Er kunnen nog veel meer stijlen onder vallen, maar goed dat past niet op 1 avond. Defqon heeft toch ook niet 10 hardstyle podia.
wat een feest was mijn 5de x maar toch 1 van de betere
Ik vond de muziekale verdeling dit maak perfect
ik denk dat dit wel de beste was tot nu toe voor mij.
En al die HS boeide mij wederom niks
Foto's op www.nongetjie.nl
Beter volgend jaar al om half 4 beginnen met Hardcore opbouwend van Early naar de wat moeilijke sound jwt
Beter volgend jaar al om half 4 beginnen met Hardcore opbouwend van Early naar de wat moeilijkere sound jwt
beginnen met Hardcore opbouwend van Early naar de wat moeilijkere sound
Als je daar naar boven had gekeken was je vast opgevallen dat daar extra subs hingen rondom de ring aan het plafon bevestigd...
Vandaar dat goede geluid op de tribune!
Uitspraak van ^^NoUd^^ op zondag 13 juli 2008 om 20:29:
weet iemand welke foto sites er zijn want ben alle kaartjes kwijt
Waarschijnlijk zal www.waarstaatmijnfoto.nl uiteindelijk wel alle foto sites van BLACK weergeven, maar degene die ik heb:
www.tilllate.com
www.djguide.nl
www.hardmusic-community.delaatste aanpassing 13 juli 2008 20:43
Alleen in de hoeken dan, als je een beetje dichtbij was dan druende het aardig door. K had gisteren zelfs een piepje in mijn linker oor en dat terwijl ik mijn oordoppen gewoon in heb gehad de hele nacht
Ik kreeg de indruk dat de time table helemaal in elkaar gepropt zat, en dan is het ook minder erg mocht er nog een artiest te laat op komen dagen, noem maar geen namen, showtek dus...
Black in time was harstikke leuk, maar ik vind niet dat ze dat volgend jaar weer moeten doen, maar er moet wel een stukje Early Rave zijn van een uur of meer.
Bike achter dat drumstel .