Partyflock

Forumonderwerp · 1020451
1 volger · 18064x bekeken
Betreft: evenement: BLACK, zaterdag 12 juli 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
Black...
Te mooi en de avond is nog lang... Wat jullie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo net thuis aan gekomen, vertomme. Het was nog veel te lang veel te gezellig in de zon opt gras bij het station. Nu KO. Oh ja BLACK was leuk

Waarschuw beheerder
Was zeer goed feestje! Heb me vanaf het begin tot het eind zeer goed vermaakt!!! Enige set die ik minder vond was technoboy (maar das gewoon persoonlijk denk ik) Afsluiters EA en NS waren Briljant, echt ff helemaal loos gegaan daar...

Jammer van de grote vechtpartijen aan het eind, hele avond topsfeertje maar na al dat gevecht merkte je dat mensen wat agressiever werden :(

En parkeren: wij hebben netjes de evenementenknop gebruikt maar moesten toch echt 20 euro afrekenen, ach ja, boeiend :S
Waarschuw beheerder
dazzler is niet de MC hoor, bij evil activities live is kelly zelf altijd mc. wie het wel was weet ik niet, misschien gewoon die kerel die oom het nummer no body said it was easy heeft ingezongen!! mooi stukje was dat zeg!! live gespeeld :D

en nz met zijn drumstel, wat geweldig, mogen ze vaker doen!! zeker de eerste bass die ze eruit knalde, echt nog nooie zoiets geweldigs gehoord :D mensen stonden ons raar aan te kijken toen we nog om 7uur sochtends compleet los gingen!
Waarschuw beheerder
Net wakker en de eerste report erover staat alweer online :)

http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?V=899
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij Evil Activties live zijn er twee mc's: Dazzler en Kelly.
Maar gisteren was het gewoon Ruffian.
Waarschuw beheerder
id&t :loser: wat een trieste bende is dat zeg:/

Mensen weigeren omdat ze een DB spijkerbroek aanhebben.. en dan kom ik binnen.. hangt de troep van de week ervoor ernog..:/:S:x
Waar halen ze het lef vandaan om mensen te weigeren.. :s

En dan heb je die schandalige prijzen..:/
WTF!!:|..Vind dat je van z'n grote organisatie wel wat mag verwachten (N)

Veel slechte sets gehoord.. Met veel pauzes ertussen.. erg jammer..:(

K had veel verwacht van dit feest, maar het is grof onderuit geschopt!:/

Maar wel een leuke avond gehad ;)
De sfeer was overigens, om niet alles kut te laten zijn, wel goed (Y)
Erg gezellig!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 19:27:
Jammer van de grote vechtpartijen aan het eind

Ja foei!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 20:18:
Uitspraak van Donna Dyson op zondag 13 juli 2008 om 19:27:
Jammer van de grote vechtpartijen aan het eind

Ja foei!

mmm waar was dat?
Helemaal niks van meegekregen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheWhiteraver op zondag 13 juli 2008 om 20:14:
Bij Evil Activties live zijn er twee mc's: Dazzler en Kelly.

dazler was weer zoek met zijn kwest om de nodige snacks te scoren, maar die deed idd niet mee omdat kelly er was ja, hij was zowiezo niet meer voor in staat ook :P

Waarschuw beheerder
donateur
Zo, weer ontwaakt uit een diepe coma..
En zit nog steeds in een roes.. Wat was het geweldig (L)

Er komen steeds meer stukjes terug van vannacht.. Het duurde eventjes :lol:
Black in Time (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..Mike op zondag 13 juli 2008 om 20:14:
Mensen weigeren omdat ze een DB spijkerbroek aanhebben.. en dan kom ik binnen.. hangt de troep van de week ervoor ernog..

WTF ben je blind ofzo?
Het podium was totaal anders. Er hingen veel meer lasers. Tot zo ver ik me nu in kan beelden was het verschil tussen white en Black nog nooit eerder zo groot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 13 juli 2008 om 20:23:
WTF ben je blind ofzo?

Ja dat is ie :/

En Mike je moet niet zo zeiken :D wie werd er geweigerd dan?

Waarschuw beheerder
ja was wel grapig(y)
laatste aanpassing
Werkzaam bij N201
Artiest Jor-D
Waarschuw beheerder
Livesetjessssssssssss:
http://www.hardtraxx.nl/feesten/livesets-black-2008.html

Vond het geweldig! Beter als Qlimax (2007) die toch bekend staat om het beste (Hardstyle) indoor feest...

Word moeilijk om dit te overtreffen
Waarschuw beheerder
weet iemand welke foto sites er zijn want ben alle kaartjes kwijt:S
Waarschuw beheerder
ben niet geweest maarree

dat black in time klinkt wel erg gruwelijk :kwijl:

klinkt alleen wel erg voorgeprogrameerd :P maar wel uitermate vet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lyon_NL op zondag 13 juli 2008 om 17:43:
Showtek, ..., de beste dit jaar.

Na hun set verwacht ik een remix-album van hen, met alle uitgemolken nummers door de mixer heen gehaald... Wat een aanfluiting man :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaEvilMikie op zondag 13 juli 2008 om 20:29:
ben niet geweest

Lambal :[

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 13 juli 2008 om 20:23:
WTF ben je blind ofzo?

Thijs jongeee 8) Doe eens normaal, tis zondag hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3M op zondag 13 juli 2008 om 17:29:
en dit was gewoon n pre-mix met oude (getransformeerde) nr's van 3 kwartier.

Volgens mij niet hoor? Je kon mooi op die schermen meekijken... Alles wat je zag "gebeurde" ook (Qua geluid dus hè ;))

Uitspraak van Kickass! op zondag 13 juli 2008 om 17:38:
Black Identity is ... scantraxx

Juist :S

Uitspraak van Kickass! op zondag 13 juli 2008 om 17:38:
Tatanka zou niet misstaan hebben ipv the Prophet denk ik, maargoed het is al geweest

Goed idee, bel jij Duncan ff? :D

Uitspraak van ..Mike op zondag 13 juli 2008 om 20:14:
Mensen weigeren omdat ze een DB spijkerbroek aanhebben

Wat maak je je druk, het is aangekondigd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op zondag 13 juli 2008 om 20:22:
dazler was weer zoek met zijn kwest om de nodige snacks te scoren, maar die deed idd niet mee omdat kelly er was ja, hij was zowiezo niet meer voor in staat ook

Hij deed niet mee omdat het een dj set was en geen live act.
Waarschuw beheerder
Ik vond de show van 2007 wel beter dan dit jaar. Ik vond dit op de een of andere manier saaier overkomen.

De sfeer was weer prima maar idd op het laatst vanaf evil activities sloeg het wel een beetje om. Toen werd ik ook hardhandig duidelijk gemaakt dat dit een non smoking feest was. :s Verder overigens gewoon lekker kunnen roken.

Overigens heb ik mensen zien lopen in beige, bijna witte truien, blauwe spijkerbroeken of rokjes, grijze blousen of witte longsleeves, wtf!

De muziek vond ik best goed. Woods en Fausto waren errug saai helaas. Bij fausto trok ik het niet meer en ben ik maar gaan sightsee'en op de omloop. Headhunterz begon saai maar werd steeds beter. Hetzelfde met technoboy. Showtek vond ik verrassend goed, niet gedacht. The prophet blijft een hitjes machine maar daar vind ik niks mis mee :p Donkey Rollers... Waar was Thunderbeats?? verder wel ok. Black in time heb ik helaas compleet gemist. Evil activities vond ik lekker (alles naar de klote!!) Noize suppressor niet meer gezien aangezien 1 iemand besloot dat we nu moesten gaan en maar de jassen uit het kluisje ging halen zodat we geen keus meer hadden... :s Verder wel een leuk feestje maar 2007 vond ik beter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^^NoUd^^ op zondag 13 juli 2008 om 20:29:
weet iemand welke foto sites er zijn want ben alle kaartjes kwijt

Waarschijnlijk zal www.waarstaatmijnfoto.nl uiteindelijk wel alle foto sites van BLACK weergeven, maar degene die ik heb:

www.tilllate.com
www.djguide.nl
www.hardmusic-community.de
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dikke show
Dikke dj's :respect: aan iedereen.

:respect: voor showtek voor early soundz remix :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 17:37:
alleen werd ik persoonlijk niet warm van de Donkey Rollers.

Me 2, ze blijven maar de zelfde nummers draaien. In 2jaar tijd hebben ze 4 nieuwe nummers ofzo :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 13 juli 2008 om 18:59:
maar wie ik echt zou willen zien is Marc Acardipane

vorige keer gezien bij ehmm nigtmare geloof ik viel vet tegen als je nagaat wat voor super vette tracks hij heeft gemaakt...
T was een beetje tof doen terwijl er elke keer een mini stukje van zn hits werd gedraaid....
Heel de zaal werd er fucking aggresief van...van t ware vette tracks die maar heel ff gedaaid werden..
Waarschuw beheerder
gewerkt op vip-deck... wat een top nacht! :D

Genoten van de show, muziek, sfeer en gezellige mensen (y)

Ik schaamde me alleen af en toe voor die belachelijk hoge prijzen... :x

Prachtig op het einde :p @ http://www.youtube.com/watch?v=rbm-JaUJVpM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 juli 2008 om 20:37:
Uitspraak van zeeprest op zondag 13 juli 2008 om 17:29:
en dit was gewoon n pre-mix met oude (getransformeerde) nr's van 3 kwartier.

Volgens mij niet hoor? Je kon mooi op die schermen meekijken... Alles wat je zag "gebeurde" ook (Qua geluid dus hè )

dan heb je niet goed opgelet ;-)
het leek af en toe idd overkomen alsof ze alle nrs zelf draaiden,maar t was gewoon n vooraf gestart bestand met daar overheen wat gescratch en gefade van de dj's.
was duidelijk te horen.

ben nie gek......................en ben ook geen vliegtuig :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn eerste BLACK,
moesten kaartjes afhalen bij ticketbox, ging opzich redelijk snel dus was goed te doen.
toen naar binnen, geen rijen en foullieren ging lekker snel.

eenmaal binnen eerst even rustig op tribune gezeten, moet zeggen fausto draaide prima!
decor zag er prachtig uit, toen naar beneden voor headhunterz, lekker setje met verrassende nummers zoals shreek(zelf nooit verwacht dat HH die zou draaien) maar ik kwam niet echt lekker in het feest.

daarna technoboy die een heerlijke set neerzette.

toen was het de beurt aan showtek, had er niet zoveel van verwacht maar ohohoh wat een setje was dat, echt gruwlijk vet echt helemaal los staan gaan vooraan.
Black Identity(naar mijn mening Brennan Heart) draaide wel aardig maar niet bijzonder, toen naar de ehbo post gegaan voor mn enkel, zwaar gekneusd en kon er dus niet meer op lopen haha. Zat nog iemand voor me helemaal out te gaan dus was minder prettig allemaal. Daardoor ook de set van the prophet gemist, maar hoorde dat ik weinig gemist had dusja.

Net op tijd terug voor donkeyrollers, DE set van de avond, verrassende set met lekker wat nieuwe nummers en een flink tempo!!

Daarna hardcore, niet echt mijn ding, bij EA op tribune gezeten en bij Noize Supressor vooraan gestaan, was verder leuk!

Geweldig feestje dus!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3M op zondag 13 juli 2008 om 20:51:
ben nie gek......................en ben ook geen vliegtuig :-D

Er liepen genoeg mensen die hetzelfde dachten vannacht :lol:...

Maar wbt die mix; je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik dacht alleen dat Dana op een gegeven moment "weggeduwd" werd door een andere DJ, omdat hij dat plaatje er op wilde gooien wat ook niet veel later kwam. Of het nou ingeprogrammeerd was of niet; het was erg cool :). Hopelijk is dit weer een klein steuntje in de rug voor Pavo, hij wil graag nog een keer Black doen, wat mij betreft mag 'ie! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 13 juli 2008 om 20:56:
Hopelijk is dit weer een klein steuntje in de rug voor Pavo, hij wil graag nog een keer Black doen, wat mij betreft mag 'ie!

Ik zou hem ook graag wel weer een keer willen horen op Black. Hij was in 2004 erg goed (L)
Waarschuw beheerder
Helemaal leip ouwe !!!!!!!!!!!!!! Wat een feesie was het weer,was mijn 5e X en moet zeggen dat dit 1 van de betere was (Y) Dankzij m'n Maatjes die er op 1 na waren,was de sfeer gelijk al top,trouwens in heel de Arena (is mijn mening) :bounce: !!!!!!!!! en mijn visjes op mijn shirt voelden zich ook lekker thuis :P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 13 juli 2008 om 20:38:
Ik vond de show van 2007 wel beter dan dit jaar. Ik vond dit op de een of andere manier saaier overkomen.

Wtf? Ik vond de show echt supervet :respect:.

Ik vond het echt heel vet.

Headhunterz met aardig wat project 1 spul maar wat klinkt het vet.. Fantasy or Reality :respect:!
Technoboy draaide de nieuwe Ivan Carsten en die is echt fucking dik, verder alle bekende tracks van hem maar hij mixte aardig door (y).
Showtek was een aardige verassing, veel nieuwe edit's. Goeie shit :respect:
Black Identity begon lekker met early hardstyle en ging daarna over naar de grotendeels scantraxx hits.
Prophet draaide best lekker, spacer remix en die nieuwe van Davide Sonar :respect:
Donkeys vond ik zwaar tegenvallen.. Die nieuwe track sloeg niet echt aan en in tegenstelling tot Showtek hadden ze volgens mij nergens lopen editen of iets gedaan met hun oude tracks..
Black in Time was geweldig, vooral die eerste battle met Bass D. Vince was ook erg lekker bezig en draaide volgens mij 98 to your mind nog. Heldentrack :respect:.
Evil Activities was erg goed te doen. Final Disposal Of Outer Power :respect:. Jammer dan weer van het afsluitende nummer..
Noize Suppressor was fucking geweldig. Bike achter een drumstel en gaan met die typische noize suppressor sounds. Die nieuwe track van hun is ook geweldig en Lost STFY blijft kippenvel :kwijl:.

ID&T :respect: Black :respect:!

Waarschuw beheerder
Wat een te dik feest hoor, maar donkey rollers waren het beste. Ook black in time en headhunterz waren gruwelijk,maar dikke :respect voor alle dj's, het niveau was echt hoor.;)

Enige minpunten waren de te plakkerige vloer, de zaal die in 2en was gedeeld en het decor van white wat was blijven hangen:).

Maar echt geweldig en ga volgend jaar zeker weer:honger:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 21:01:
Ik zou hem ook graag wel weer een keer willen horen op Black. Hij was in 2004 erg goed (L)

Juistem :)

Waarschuw beheerder
En nog wat fimmelmateriaal van mijn kant :)

Black Identity - Part 1

Black Identity - Part 2

The Prophet... 1... 2... 3!

Opening Donkeyrollers

Evil Activities aan het raggen met de Peppers
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Stukje Headhunterz

Frontliner - Warphole @ de set van The prophet

DJ Neophyte & Tha playah - still No.1
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister w op zondag 13 juli 2008 om 20:22:
Helemaal niks van meegekregen

Hahaha nou ze gingen zo ongeveer heel de zaal door :S
Waarschuw beheerder
http://tracklisten.web-log.nl/weblog/2008/07/sensation-black.html

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 13 juli 2008 om 21:45:
http://tracklisten.web-log.nl/weblog/2008/07/sensa­tion-black.html

Top! (Y) :D Thnx hè :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gezellig feestje gehad, kon alleen mijn draai niet vinden. Denk vermoeidheid ofzo, maar niet de hele avond staan knallen.
TBY :respect: & Donkey Rollerz :respect: 1,5 uur zwaar hard los gegaan op die 2 setjes. Alleen had toch liever de dib dub mix gehoord van Oh my god, die knalt net ff iets lekkerder.

Minpunten:
- die plakvloer, me schoen bleef op de vloer staan toen ik ff een minuutje stil stond. Haal ff een hoge drukspuit over de vloer heen ofzo als er een week geleden een feest is geweest.
- drank, water drink ik liever uit een beker dan uit zo'n danoontje geval.

op naar decibel
Waarschuw beheerder
Over 2 uur is me filmpje klaar met uploaden :D 10min showtek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Om 19.30 uur besloten om te gaan. :P :P Kaartverkoop bij kassa KUT geregeld,ook nog eens 65 euro :| Kluisjes ook KUT geregeld,helemaal aan de andere kant :| Alhoewel de show, het geluid (veel me heel erg mee,niets over te klagen), lasers en het licht écht fenomenaal was :) Ben er van 1 tot 5 geweest dus in dat opzicht was het het geld niet waard. Maar wel vermaakt :yes: (Y) En mensen niet binnen laten omdat ze zich niet aan de dresscode houden oke.. maar hun kaartje afpakken is écht schandalig (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 juli 2008 om 21:29:
En nog wat fimmelmateriaal van mijn kant

Film jij altijd exact 3 minuten? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 19:27:
Jammer van de grote vechtpartijen aan het eind, hele avond topsfeertje maar na al dat gevecht merkte je dat mensen wat agressiever werden

heb geen vechten gezien alleen bij kaartjes halen was het 1 groot gekkenhuis:S

wat was dat kut geregeld!

IK WIL TERUG:bounce:!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ivm die dresscode..ik denk dat het er heel erg vanaf hing waar je binnenkwam..
Ik had speciaal een kaart voor ingang B gevraagt ( dichtbij liften..handig als je je pootje in een brace hebt en met 2 krukken hobbelt)
Echt iedereen werd eruit geplukt die blauw aanhad..terwijl ik er later binnen genoeg zag lopen :S
controle was goed..moest mn verband opzij schuiven om te laten zien dat ik er niets tussengestoken had...en kreeg zelfs een opmerking dat het wel BLACK was...met een schuin oog naar mn witte verband :|

wel kut geregelt dat ik 's morgens alsnog naar zuid kon hobbelen omdat de noordlift al afgesloten was :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het geluid op het veld viel trouwens erg tegen, op de tribunes voelde je de bass beter en klonk het geluid harder.
Waarschuw beheerder
Had je lekker thuis moeten blijven als je amper ken lopen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jor-D. op zondag 13 juli 2008 om 22:07:
Het geluid op het veld viel trouwens erg tegen, op de tribunes voelde je de bass beter en klonk het geluid harder.

5 meter vanaf de hekken bij de DJ booth was het geluid superrr (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 13 juli 2008 om 22:09:
Had je lekker thuis moeten blijven als je amper ken lopen

:| bij een vechtpartij betrokken geweest ofzo??

doe niet zo raar man..voor de rest heeft niemand last van mij gehad..zat perfect met geweldig uitzicht :P
Uitspraak van Jor-D. op zondag 13 juli 2008 om 22:07:

:jaja: ook dat ja 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 22:11:
bij een vechtpartij betrokken geweest ofzo??

Hoezo :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 13 juli 2008 om 22:11:
5 meter vanaf de hekken bij de DJ booth was het geluid superrr (Y)

Ja helaas kan niet iedereen daar staan :p