t was wel een vet feestje..Black in time was wel vet, alleen jammer dat ik alleen hitjes heb gehoord, maar dat zal ongetwijfeld de juiste keuze zijn geweest voor bij dit feest... Ik snap werkelijk niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan Noize Suppressor?! Ik zelf vind daar nu echt geen ruk aan, ze hadden wel wat langer early mogen draaien van mij, zoveel mooier en geeft veel meer sfeer. Noize is helemaal hip op het moment, je kunt ze werkelijk overal ''bewonderen''..vind ik dus niet speciaal meer voor op black.. Ze konden beter iets orgineels doen zoals toen met Rob Gee, al werd dat door de meeste niet gewaardeerd (door mij wel natuurlijk)

Al met al echt wel een goed feest, al leek het wel een stuk kleiner als in mijn herinneringen

Volgend jaar moeten ze gewoon houten planken over die ijzeren platen leggen, zoals je op veel feesten wel ziet..dit werd echt super glad:waardeloos dus

houten vloertje hakt veel lekkerder, veert lekker mee

verder nog ff de prodigy gehoord, jammer dat het zo snel werd afgebroken, altijd genieten als er een plaat van hun voorbij komt