Partyflock
 
Forumonderwerp · 1019432
839x bekeken
 
Waarschuw beheerder
donateur
Amerikaanse aktiefilm met Morgan Freeman, Angelina Jolie en James McAvoy,



Iemand toevallig deze film al gezien? Hij komt pas 11 september in de Nederlandse bioscopen, maar deze film lijkt mij echt ontzettend stoer.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Realisme is ver te zoeken, maar de actie is wel vet!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op maandag 6 oktober 2008 om 18:24:
Realisme is ver te zoeken, maar de actie is wel vet!


klopt aardig ja (y) gister gezien in de bios, gewoon alles lekker kapot knallen :lol:
Waarschuw beheerder
Top :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb de film laatst gezien, vond et wel een leuke film.
alleen had er meer verwachtingen van!
 
Waarschuw beheerder
donateur
vette film :yes:
 
Waarschuw beheerder
Vermakelijk film maar het is gewoon weer een standaard actie film
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 oktober 2008 om 14:30:
standaard actie film


Dat is dit JUIST niet...:no:
Waarschuw beheerder
von m wel vet hoor...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony-T op zaterdag 11 oktober 2008 om 15:08:
Dat is dit JUIST niet...


Het enige wat niet standaard is, is het feit dat die kogels bochten maken... Verder gewoon een standaard hollywood film, maar heb er van genoten!
Waarschuw beheerder
De actie word op een manier gedaan die wel bekend is, maar doordat de actie die er gebeurd zo goed is bedacht, maakt deze film beter dan 9/10 actie films :P
 
Waarschuw beheerder
Film was zeker ok .. :)
Beetje overdreven af en toe, maar special effects waren wel goed..
 
Waarschuw beheerder
Uber vet
Waarschuw beheerder
Deze film staat op de 2e plaats in mijn persoonlijke top 5 van 2008.

Super film!

Mooi acteerwerk, mooi camerawerk, goede special effects waar aandacht aan besteed is, mooie vrouwen, goed verhaal, een verhaal zonder eind.
 
Artiest Liam C.
Waarschuw beheerder
Goeie actie shots maar niet zo baanbrenekend als werd beweerd (de nieuwe standaard in actie).
Verhaal is erbarmelijk slecht en het eind nog slechter.

toch wel een aardige film.....7,5*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 december 2008 om 11:05:
Verhaal is erbarmelijk slecht en het eind nog slechter.


gwn van de actie en van jolie genieten:D