6 juli 2008 23:39donateurAmerikaanse aktiefilm met Morgan Freeman, Angelina Jolie en James McAvoy, Iemand toevallig deze film al gezien? Hij komt pas 11 september in de Nederlandse bioscopen, maar deze film lijkt mij echt ontzettend stoer.laatste aanpassing 11 maart 2023 03:38 door een beheerder
6 oktober 2008 19:04Uitspraak van 1231-1321 op maandag 6 oktober 2008 om 18:24:▶Realisme is ver te zoeken, maar de actie is wel vet! klopt aardig ja gister gezien in de bios, gewoon alles lekker kapot knallen
Amy_ 8 oktober 2008 13:48Ik heb de film laatst gezien, vond et wel een leuke film. alleen had er meer verwachtingen van!
Simon Stokvis 9 oktober 2008 08:49Uitspraak van 1231-1321 op maandag 6 oktober 2008 om 18:24:▶Realisme is ver te zoeken, maar de actie is wel vet!
Tony-T 11 oktober 2008 15:08Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 oktober 2008 om 14:30:▶standaard actie film Dat is dit JUIST niet...
11 oktober 2008 18:45Uitspraak van Tony-T op zaterdag 11 oktober 2008 om 15:08:▶Dat is dit JUIST niet... Het enige wat niet standaard is, is het feit dat die kogels bochten maken... Verder gewoon een standaard hollywood film, maar heb er van genoten!
Tony-T 11 oktober 2008 19:00De actie word op een manier gedaan die wel bekend is, maar doordat de actie die er gebeurd zo goed is bedacht, maakt deze film beter dan 9/10 actie films
K@mphouse 28 oktober 2008 09:17Uitspraak van Mr. Thompson op vrijdag 19 september 2008 om 15:39:▶Ontzettende gare domme KUT film
6 november 2008 01:10Film was zeker ok .. Beetje overdreven af en toe, maar special effects waren wel goed..
Bart Xtreme!!!1 3 december 2008 00:35Deze film staat op de 2e plaats in mijn persoonlijke top 5 van 2008. Super film! Mooi acteerwerk, mooi camerawerk, goede special effects waar aandacht aan besteed is, mooie vrouwen, goed verhaal, een verhaal zonder eind.
Artiest Liam C. 3 december 2008 11:05Goeie actie shots maar niet zo baanbrenekend als werd beweerd (de nieuwe standaard in actie). Verhaal is erbarmelijk slecht en het eind nog slechter. toch wel een aardige film.....7,5*
*david 26 februari 2009 23:38Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 december 2008 om 11:05:▶Verhaal is erbarmelijk slecht en het eind nog slechter. gwn van de actie en van jolie genieten