Partyflock
 
Forumonderwerp · 1019432
795x bekeken
 
Waarschuw beheerder
donateur
Amerikaanse aktiefilm met Morgan Freeman, Angelina Jolie en James McAvoy,



Iemand toevallig deze film al gezien? Hij komt pas 11 september in de Nederlandse bioscopen, maar deze film lijkt mij echt ontzettend stoer.
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op zondag 6 juli 2008 om 23:45:
crap.


Waar basseer je dat op, heb je hem gezien?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 6 juli 2008 om 23:48:
Uitspraak van Alpha X op zondag 6 juli 2008 om 23:45:
crap.

Waar basseer je dat op, heb je hem gezien?


download hem nu.. ben benieuwd..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 23:58:
download hem nu.. ben benieuwd..


Ja ben ook druk bezig op het moment, ben ook best nieuwgierig.
Het verhaal zal wel weer als een lul op een drumstel slaan, maar qua akties en special effects ziet het er zeker spectaculair uit :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 6 juli 2008 om 23:48:
Waar basseer je dat op, heb je hem gezien?


Ja, cliche .
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op maandag 7 juli 2008 om 00:02:
Ja, cliche .


Oke, naja dat mag jij vinden natuurlijk..mij lijkt het wel een toppertje
 
Waarschuw beheerder
Die filmpje ziet er goed uit. (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 00:11:
Die filmpje ziet er goed uit. (Y)


Jatogh(y)
Waarschuw beheerder
donateur
heb hem van de week in de bios gezien vond het wel een aardige film alleen het einde een beetje saai
Waarschuw beheerder
Allemaal de cam versie aan het downen?? kan orgineel nog nergens vinden:(:(
 
Waarschuw beheerder
Alle filmen van
Uitspraak van actief op zondag 6 juli 2008 om 23:39:
Morgan Freeman,


zijn (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel een vermakelijke film :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neutron K op maandag 7 juli 2008 om 00:52:
kan orgineel nog nergens vinden


omdat die er ook niet is
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 12:11:
omdat die er ook niet is


Volgens mij is de goeie versie nu al wel verkrijgbaar ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
dat science fiction is toch niet helemaal mijn ding geloof ik :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 7 juli 2008 om 00:05:
mij lijkt het wel een toppertje


Eerst kijken dan andere mensen aanvallen.
 
Waarschuw beheerder
vond het zeker een goede film
(Y)
 
Waarschuw beheerder
drama gewoon. ga er verder geen woorden aan vuil maken
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 17:10:
drama gewoon. ga er verder geen woorden aan vuil maken


Toelichting aub? Waar lag het aan...special effects, casting, verhaallijn of wat precies?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 augustus 2008 om 17:19:
special effects


die vond ik iig errug overdreven. Kogels die met een boog kunnen gaan yeah right.
voor de rest bijv. Angelina Jolie :kwijl:
dat maakt wel weer aardig wat goed.
Waarschuw beheerder
kutfilm

ik miste mc gyver alleen nog, man man je moet echt dik aan de crack hangen wil je deze film schrijven :rot:
dat instappen in de auto in een spin ook, normaal breek je bij je enkels af whe
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 20:45:
Angelina Jolie
dat maakt wel weer aardig wat goed


dat wel :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nouu, ik vond um wel apart en vet :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 11 augustus 2008 om 20:53:
je moet echt dik aan de crack hangen


Waarschuw beheerder
Ik heb de R5 versie gezien, en was zeker een hele vermakelijke popcorn actie film.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 9 juli 2008 om 13:24:
Volgens mij is de goeie versie nu al wel verkrijgbaar


sinds 26 juli was die er pas, je bericht komt uit 9 juli
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 12:29:
sinds 26 juli was die er pas, je bericht komt uit 9 juli


Vreemd dat ik toen al wel de goeie versie had he (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 6 juli 2008 om 23:39:
Iemand toevallig deze film al gezien? Hij komt pas 11 september in de Nederlandse bioscopen, maar deze film lijkt mij echt ontzettend stoer.


Heb m gister gekeken en vond m echt tegenvallen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 12 augustus 2008 om 13:17:
Vreemd dat ik toen al wel de goeie versie had he


dat is onmogelijk :) (dan had jij een 'goede' ts of cam)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 11 augustus 2008 om 20:53:
dat instappen in de auto in een spin ook, normaal breek je bij je enkels af whe


Toen zat ik ook eff verbaasd te kijken van...
what the fuck gebeurt er nou net!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 14:08:
dat is onmogelijk :) (dan had jij een 'goede' ts of cam)


:bye:
 
Waarschuw beheerder
een vette film heb me smakelijk vermaakt :d
 
Waarschuw beheerder
Vette film(Y) gister gezien:D
Waarschuw beheerder
Vond het geen slechte film.... af en toe iets te veel Matrix moves, maar... zeker leuk om te zien!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag gezien in de bios.
Zeer brute film (y)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Link kan je hem direct bekijken :

http://www.watchnewfilms.com/html/megawanted.html
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Net gekeken en vond hem goed :jaja:
Waarschuw beheerder
t verhaal en de stunts zijn totaal ongeloofwaardig:P

maar de dikke special effects maken dat helemaal goed:D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op zondag 14 september 2008 om 14:43:
t verhaal en de stunts zijn totaal ongeloofwaardig


mwa opzich zat er wel een verrassende wending in het verhaal die je niet verwacht dat maakte hem wel leuk
 
Waarschuw beheerder
WAs op zich wel een leuke film, lekker over "the top"
Waarschuw beheerder
vrijdag gekocht, gister gekeken. was wel geinig (Y)
Waarschuw beheerder
lijkt me wel een leuke film :)
teminste,zo aan de trailers tezien :lol:
Waarschuw beheerder
heb um afgelopen weekend gezien.
vond hem zeer vermakelijk, wel veel "jaahhh" momenten:P
mar het is tenslotte ook maar een film he!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ontzettende gare domme KUT film :yes:

Vond zelfs Angelina Jolie er verneukt uitzien in deze film. Mager scharminkel.... Heb haar wel eens veel heter voorbij zien komen in een film.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
gruwelijk vette film

niet bij nadenken, gewoon lekker genieten van die gruwelijk geile special effects..... en... Angelina :kwijl:
Waarschuw beheerder
"Slow motion: Iiiiiiii'mmm soooooorrrrryyyyyy"

Hahaha :P Wel lache film ja.. apart
Waarschuw beheerder
Toffe film (Y)

Gewoon verstand op 0 en kijken..heerlijk!
Waarschuw beheerder
Vette film (Y)
 
Waarschuw beheerder
heb hem al gedownload perfecte kwaliteit via een newsgroup:p
ach ja nog niet gekeken lijkt me wel mooi vooral angelina, mooie stoere leuke en goed uitziende meid:D:D

wijf met ballen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony-T op vrijdag 26 september 2008 om 17:48:
Toffe film

Gewoon verstand op 0 en kijken..heerlijk!


idd :)

gwoon leuk om 1x tezien :)