Partyflock

Forumonderwerp · 1019307

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het wassen beeld van Adolf Hitler in Madame Tussauds in Berlijn is onthoofd. Een bezoeker, een 41-jarige Berlijner, trok het hoofd eraf, uit protest tegen de tentoonstelling van het beeld. De man is overmeesterd. Het beeld is inmiddels uit het museum bij de Brandenburger Tor gehaald om te worden gerepareerd.

Het 200.000 euro kostende beeld toont Hitler als een oude, verslagen man. Uit vrees voor ophef had het museum het in een donkere hoek gezet en bepaald dat het niet mocht worden gefotografeerd.

In Madama Tussauds in Londen staat ook een beeld van de Fuhrer. Het is meerdere malen bespuugd en bekogeld.

Bron: NOS Teletekst

Belachelijk dat er nog een beeld staat van die gestoorde teringhond; afbranden lijkt me een goeie optie. We zetten toch ook geen beeld van Sadam Hoessein neer? Sterker nog, die is laatst nog omver gerost :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 14:39:
Welke 6 miljoen?
Er zijn nooit sluitende bewijzen voor de holocaust geleverd.
Zelfs zeer streng othodoxe joden zeggen dat de holokots een joods verzinsel was om de staat isreal te bemachtigen.

:loser: NEO-NAZI
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 14:40:
:loser: NEO-NAZI

also, also, also....:[
Barry heeft wel degelijk een punt daar......:yes:

Waarschuw beheerder
Lekker kortzichtig weer. :lol:
Als je niet in de holokots geloofd ben je meteen een neo nazi.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op zondag 6 juli 2008 om 14:43:
Barry heeft wel degelijk een punt daar

Merci!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 14:43:
Als je niet in de holokots geloofd ben je meteen een neo nazi

Hoe dom ben je als je die gaat ontkennen.. Sluit jij je ogen maar lekker, hoor:bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 14:46:
Hoe dom ben je als je die gaat ontkennen

Hoe dom ben je als je die geloofd.

Sluit jij je ogen maar lekker

Zei de ketel tegen de pot. :)
Waarschuw beheerder
Hoe dom ben je als je die gaat ontkennen..

waarom zou je het klakkeloos geloven....
propaganda is een machtig wapen in een oorlog...
er zijn zeker vele slachtoffers gevallen maar de Joodse gemeenschap is nu wel een van de machtigste volkeren op deze bol....
en wat ze nu in Israel tegen de Palestijnen flikken lijkt ook verdacht veel op Hitler's werkwijze....en dat staat dan met het machtigste leger ter wereld tegenover een moslim met een steen....:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op zondag 6 juli 2008 om 14:50:
waarom zou je het klakkeloos geloven....
propaganda is een machtig wapen in een oorlog...
er zijn zeker vele slachtoffers gevallen maar de Joodse gemeenschap is nu wel een van de machtigste volkeren op deze bol....
en wat ze nu in Israel tegen de Palestijnen flikken lijkt ook verdacht veel op Hitler's werkwijze....en dat staat dan met het machtigste leger ter wereld tegenover een moslim met een steen....

Damn juist op het moment dat je dacht dat je de enige was met een eigen denk vermogen. :)
Waarschuw beheerder
Waarom moet zo'n beeld weer kapot?

Het is gewoon een historisch figuur. Die hoort daar thuis. Zo staan er wel meer beelden daar
van politiek leiders en andere figuren die slecht waren. Beeld is niet bedoeld om een persoon
te verheerlijken of te aanbidden maar gewoon om stil te staan wat er is gebeurd onder zijn bewind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 14:54:
Damn juist op het moment dat je dacht dat je de enige was met een eigen denk vermogen. :)

het mes snijd aan twee kanten...;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 21:58:
Met dat beeld kunnen ze een beetje het verleden loslaten. Hij heeft niet allemaal goede dingen gedaan. Maar toch is het een historisch figuur die voor vele dingen heeft gezorgd, zoals de kinderbijslag, dus zo vreemd is het niet dat er een beeld van Hitler komt.

gewoon zo ja, en niet om:

Uitspraak van Robjah op zondag 6 juli 2008 om 14:55:
te verheerlijken of te aanbidden maar gewoon om stil te staan wat er is gebeurd onder zijn bewind.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 juli 2008 om 21:31:
Belachelijk dat er nog een beeld staat van die gestoorde teringhond; afbranden lijkt me een goeie optie. We zetten toch ook geen beeld van Sadam Hoessein neer? Sterker nog, die is laatst nog omver gerost

Ik vind het juist goed dat dit soort beelden bestaan (maar dan wel in musea uiteraard). Ik kan Justin Timberlake ook niet uitstaan, maar das nog geen reden om zijn wassen beeld te vernielen.

Wat Xinx zegt:

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 00:52:
je kan het verleden niet begraven.

Straks krijg je ook nog van die malloten die geschiedenisboeken verbranden waar een hoofdstuk over Hitler gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 15:05:
Straks krijg je ook nog van die malloten die geschiedenisboeken verbranden waar een hoofdstuk over Hitler gaat.

Een geschiedenisboek waarin geschiedenis beschreven staat is wel wat anders dan een eerbetoon in de vorm van een wassen beeld.

Als je niet in de holokots geloofd ben je meteen een neo nazi.

Als je hem ontkent ben je in bepaalde landen strafbaar. Logisch, want er zijn er nog genoeg in leven die vrienden en familie hebben zien weghalen en nooit meer terugkomen.

"Wir haben es nicht gewusst" is blijkbaar veranderd in "es is nicht geschehen"...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 15:05:

Net zo dom als die Duitsland haters van nu! :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 6 juli 2008 om 15:46:
Logisch,

Vindt ik persoonlijk van niet.

Waarschuw beheerder
een eerbetoon in de vorm van een wassen beeld.

is toch geen eerbetoon :/

Uitspraak van Mike E op zondag 6 juli 2008 om 15:54:
Net zo dom als die Duitsland haters van nu!

nou idd

Waarschuw beheerder
Een geschiedenisboek waarin geschiedenis beschreven staat is wel wat anders dan een eerbetoon in de vorm van een wassen beeld.

Zo'n wassen beeld is ook een vorm van geschiedenis. Geschiedenis bestaat niet alleen uit geschreven tekst natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Er zijn ook standbeelden van Stalin een man die miljoenen mensen de dood injoeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je hem ontkent ben je in bepaalde landen strafbaar. Logisch, want er zijn er nog genoeg in leven die vrienden en familie hebben zien weghalen en nooit meer terugkomen.
"Wir haben es nicht gewusst" is blijkbaar veranderd in "es is nicht geschehen"...

Als je niet in de holocaust geloofd hoef je niet strafbaar te zijn vind ik, maar je hebt wel terdege wat los in je kop. Dat de aantallen vermoorde joden overdreven zullen zijn, daar zal wel mogelijk een stuk waarheid inzitten, maar dat het niet gebeurd is. Dan ben je gewoon achterlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 16:10:
Er zijn ook standbeelden van Stalin een man die miljoenen mensen de dood injoeg

Is ook niet OK vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
een beeld hoef je ook niet als een eerbetoon te zien.
zeker dit beeld van Hitler, ik weet niet of jij het als een eer ziet dat je als depressief hangend achter een bureau wilt herinnert worden, maar als ik zo herinnert zou worden, dan liever niet hoor. Dit is geen eerbetoon, maar gewoon een stuk geschiedenis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 juli 2008 om 21:31:
Het 200.000 euro kostende beeld

:rot: dat je daar zoveel geld aan uitgeeft :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 14:39:
Welke 6 miljoen?
Er zijn nooit sluitende bewijzen voor de holocaust geleverd.
Zelfs zeer streng othodoxe joden zeggen dat de holokots een joods verzinsel was om de staat isreal te bemachtigen.

Correctie...een verzinsel van de zionisten...dat is wat anders...
Ook niet als in dat het nooit gebeurd is maar als in dat de zionisten de echte initiators waren van de holocaust...
De zionisten liepen namelijk tegen het probleem aan dat de joden geen enkele zin hadden om weg te trekken uit het land waar ze waren geboren, woonden en werken...ze voelden zich bijvoorbeeld duits ipv joods...
Als ze keihard aangevallen zouden worden op hun "joods-zijn" dan zouden ze zich wel joods gaan voelen en te porren zijn om te vertrekken richting israel...dat was het idee van de zionisten...
Dat is wat ze stellen en dat is heel wat anders dan beweren dat de holocaust niet gebeurd is... :no:
Integendeel...de joden moesten lijden zodat ze massaal naar israel zouden vertrekken...met een of andere fictieve holocaust valt er bar weinig te lijden denk je ook niet? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 6 juli 2008 om 17:15:
De zionisten liepen namelijk tegen het probleem aan dat de joden geen enkele zin hadden om weg te trekken uit het land waar ze waren geboren, woonden en werken...ze voelden zich bijvoorbeeld duits ipv joods...
Als ze keihard aangevallen zouden worden op hun "joods-zijn" dan zouden ze zich wel joods gaan voelen en te porren zijn om te vertrekken richting israel...dat was het idee van de zionisten...

:lol: Dit is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
Zionisten zjn juist mensen die overal ter wereld zichzelf nestellen versprijden en zo langzaam een land naar hun hand proberen te zetten.
Dus waarom zouden ze dan uit duitsland waar ze vrij sterk in de samenleving stonden/staan weg willen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan zou ik als ik jou was het werk van Theodor Herzl...de oprichter van het zionisme...maar eens goed lezen betreft wat het doel van het zionisme is/was...
Waarom denk je dat ze uberhaupt zionisten heten? 8)
Het doel van het zionisme was een eigen staat...die hebben ze nu...alles wat ze nu doen is om die staat te behouden en daar hebben ze een sterke lobby voor opgericht die actief is in allerlei landen ja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 6 juli 2008 om 17:36:
daar hebben ze een sterke lobby voor opgericht die actief is in allerlei landen ja...

onder leiding van jawel, Amerika....
heel da Israel is gewoon een Westerse basis in het midden-Oosten.....
hebben niet voor niets de beste geheime dienst ter wereld....;)
Waarschuw beheerder
Israel vertegenwoordigd niet de agenda van Amerika hoor...ze hebben Amerika juist zover gekregen om HUN agenda te behartigen...dat is de lobby die ze voeren...met succes...
To immanentize the eschaton...that's the purpose... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De winnaar schrijft geschiedenis! Hitler heeft verloren. En nu ook z'n wassenhoofd.

Waarschuw beheerder
ach tis maar een wassen beeld ...

verleden kun je niet veranderen , mensen kunnen er juist leer uit trekken , fuck mij dat nou dat hitler her en der staat
Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt voor de strafpunt (Y) :Z :Z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 23:11:
De winnaar schrijft geschiedenis! Hitler heeft verloren. En nu ook z'n wassenhoofd.

Hitler verloor maar schrijft wel meer geschiedenis dan het hele Spaanse voetbal team die het EK won in 2008 :)
Wie onthoofd hier wie, Laat die kop daar gewoon opstaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 12:24:
Nee Bush doet het voor olie dollars Hitler uit lieve voor eigen volk

De haat tegen een ander volk bedoel je toch he? ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 14:40:
NEO-NAZI

Lekker kortzichtig weer.
Als je niet in de holokots geloofd ben je meteen een neo nazi

Ja maar barry, je bent toch ook een neo-nazi? :loL:
Waarschuw beheerder
Al die ''helden'' die Hitler vereren zouden ze zelf in Aushwitz moeten flikkeren, kijken of ze dan nog zo verguld zijn met zijn daden.
Heb zelf weinig problemen met dat beeld, was wellicht anders als ik 80 jaar geleden geboren was.

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 23:28:
verleden kun je niet veranderen , mensen kunnen er juist leer uit trekken

Dat sowieso. Helaas zijn er nog genoeg stakkers die menen dat het allemaal niet zo erg was. Kijken of ze zelf zo'n grote bek hebben als ze van hun vrouw en kinderen worden weggehaald en in een werk- of erger concentratiekamp worden geplaatst.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 23:47:
Hitler verloor maar schrijft wel meer geschiedenis dan het hele Spaanse voetbal team die het EK won in 2008

:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 7 juli 2008 om 00:22:
De haat tegen een ander volk bedoel je toch he?

Voor de fucking zoveelste keer Daantje het heeft niks met haat te maken!
Ja maar barry, je bent toch ook een neo-nazi?

Nee daan wederom voor de zoveelste keer dat ben ik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 15:56:
De haat tegen een ander volk bedoel je toch he?

Dus je mag spreken van "koelen bloede"?
Waarschuw beheerder
hmm juist, vind het trouwens wel een goede positie waarin hitler is gezet,
juist het moment dat hij merkt dat hij de oorlog verloren heeft,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op maandag 7 juli 2008 om 16:38:
hmm juist, vind het trouwens wel een goede positie waarin hitler is gezet,
juist het moment dat hij merkt dat hij de oorlog verloren heeft,

Da's wel het enige positieve. Maar het is wel misdadig om alleen al op het idee te komen om een beeld van dit gedrocht te maken.

Vernielen is natuurlijk ook niet goed te praten, dan wordt er NOG meer geld besteed aan die galbak...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 7 juli 2008 om 16:33:
Dus je mag spreken van "koelen bloede"?

bekijk het eens niet bevooroordeeld en vanuit een ander daglicht en probeer open te staan voor andermans mening mischien kom jij dan ook tot een andere conclusie.
Waarschuw beheerder

Hoe kan je dat nou zeggen? :/

Dat is een makkelijke manier van denken zeg. Ik haat je niet maar toch moord ik je volk uit en een deel daarvan laat ik nog eerst ff hard zwoegen in de mijnen en die maak ik daarna ook af. En om mijn vriendelijkheid nog eens te benadrukken bouw ik vernietingskampen zodat het allemaal nog wat sneller gaat. Sterker nog, toen ik de oorlog al zo goed als verloren had heb ik gauw nog ff wat bevelen uit laten gaan om de resterende mensen van dat volk ook nog dood te krijgen.

Als dat niet als haat te boek staat wat dan wel?

En kom alsjeblieft niet aan met "Maar hij deed het om de raszuiverheid van het 'germaanse' ras te behouden" bullshit, please! :/

Nee daan wederom voor de zoveelste keer dat ben ik niet.

Tja, wederom geloof ik er helemaal niks van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 7 juli 2008 om 18:32:
Ik haat je niet maar toch moord ik je volk uit en een deel daarvan laat ik nog eerst ff hard zwoegen in de mijnen en die maak ik daarna ook af. En om mijn vriendelijkheid nog eens te benadrukken bouw ik vernietingskampen zodat het allemaal nog wat sneller gaat. Sterker nog, toen ik de oorlog al zo goed als verloren had heb ik gauw nog ff wat bevelen uit laten gaan om de resterende mensen van dat volk ook nog dood te krijgen.

Potver het lijkt Stalin wel. :lol:

Uitspraak van Fietsketting op maandag 7 juli 2008 om 18:32:
Tja, wederom geloof ik er helemaal niks van.

Alsof mij het ook maar een seconde kan boeiend wat jij ervan vindt zeg!
Ben je wel lekker spimpel en nutteloos aan het vervelen geweest in dordrecht met je krakers buddy's ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daan. Waar was je nou? Ben verdomme zelfs in Amsterdam naar je wezen zoeken!

Waarschuw beheerder
Ja sta je daar voor vrankrijk met je goeie gedrag. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 18:40:
Potver het lijkt Stalin wel.

Heb ik ook niks mee. :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 18:40:
Alsof mij het ook maar een seconde kan boeiend wat jij ervan vindt zeg!

Blijkbaar toch wel een beetje anders zou je niet reageren he?

Uitspraak van SchwarzeReihe op maandag 7 juli 2008 om 18:41:
Daan. Waar was je nou? Ben verdomme zelfs in Amsterdam naar je wezen zoeken!

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 18:42:
Ja sta je daar voor vrankrijk met je goeie gedrag.

Wha? Hoe laat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 7 juli 2008 om 18:46:
Hoe laat?

Rond 00:30 half 1 is dat Daan. ;)