Partyflock

Forumonderwerp · 1018782

Waarschuw beheerder
Hond doodgeslagen in Biddinghuizen
Uitgegeven: 2 juli 2008 11:43
Laatst gewijzigd: 2 juli 2008 11:54

BIDDINGHUIZEN - Een jonge hond is doodgeslagen gevonden aan het strand bij Biddinghuizen.

De hond, een bordeaux dog, was verschillende keren met een stomp voorwerp geslagen, maakte de Dierenbescherming woensdag bekend.

Het dier werd met grote bloeduitstortingen over het hele lijf aangetroffen, vertelt voorzitter Renée Spaans van de Dierenbescherming in Dronten.

De hond werd op een heel stil stukje gevonden door iemand die reeën aan het spotten was.

De Dierenbescherming heeft het sterke vermoeden dat de eigenaar zijn hond heeft doodgemarteld. „De riem, halsband en zelfs het hondenrek voor in de auto zijn bij de hond gevonden.” Ook stak een deel van het hondenrek uit de buik van de hond.

Spaans hoopt dat de eigenaar snel wordt gevonden. „Er moet toch iemand zijn die denkt: hé, mijn buurman heeft zijn hond niet meer.”

"Ze is doodgebloed. Ook was haar oogkas ingeslagen en ze miste tanden. Ze heeft echt geleden."

bron: ANP, Telegraaf, Nu.nl

[img width=426 height=240]http://www.hartvannederland.nl/images/web/pics/large/hond1(1).jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:-(

Er moet toch iemand zijn waarvan de buurman opeens geen hond meer heeft? Ik snap hier de ballen niet van hoor, dierenmishandeling. En waarom toch op zo'n wrede manier?
Waarschuw beheerder
donateur
triest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 2 juli 2008 om 15:08:
Uitspraak van Brinksie op woensdag 2 juli 2008 om 15:07:
triest

verzin zelf is wat joh:p

* bezig met scriptie *

Waarschuw beheerder
donateur
oud nieuws, staat al een dag op nu.nl O:)

maar toch sneu.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Degene die dit geflikt heeft mag van mij dezelfde behandeling ondergaan :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 2 juli 2008 om 15:09:
Uitspraak van Brinksie op woensdag 2 juli 2008 om 15:09:
verzin zelf is wat joh

Okee wat zielig zeg.

:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 98267, 26665}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 juli 2008 om 15:10:
Degene die dit geflikt heeft mag van mij dezelfde behandeling ondergaan

wel wat erger hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Kan niet begrijpen dat mensen dit kunnen doen..

Als je geen tijd of geen geld meer heb om je hond te kunnen verzorgen dan zijn er zat instellingen of mensen die de hond met liefde van je overnemen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 2 juli 2008 om 15:11:
Als je geen tijd of geen geld meer heb om je hond te kunnen verzorgen dan zijn er zat instellingen of mensen die de hond met liefde van je overnemen

er zijn ook gewoon mensen die daar op kicken... nekschot die gasten

Waarschuw beheerder
donateur
Ziek!!

Waarschuw beheerder
NEKSCHOT, wat een misselijke mongool!!!!

Zo iemand moeten ze martelen, jarenlang!!!! Ik help wel meeO:)
Waarschuw beheerder
Jezus zeg wat erg :'(

Als je dan zon grote man bent, sla dan lekker iemand in elkaar die groter is als jou, i.p.v. een onschuldig dier :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 15:38:
NEKSCHOT

Waarschuw beheerder
Ze moeten die dader gewoon doodstraf geven;)

vindt echt niet normaal meer..:S
hoe ze met dieren omgaan:(
Waarschuw beheerder
Zo iemand moeten ze martelen, jarenlang!!!! Ik help wel mee

Count me in!
Waarom zou je een hond zoiets aandoen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En wat krijgt diegene als hij gepakt wordt?
Een huisdierverbod :/

Hier in Nederland is een dier niets waard volgens mij :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ilike2party op woensdag 2 juli 2008 om 16:17:
Hier in Nederland is een dier niets waard volgens mij

:lol: Beetje id war meisje?

Zo iemand moeten ze martelen, jarenlang

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze de dader snel vinden, zodat ze hem zijn 100,- euro boete kunnen geven... Meer doen ze er toch niet aan jammer genoeg...

Wat vind ik dit vreselijk zeg. Ik kan me met m'n kop niet bij hoe dat iemand, tot zoiets in staat is. Dat beestje moet vreselijk geleden hebben...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
godver degodver X100000000000000000000000000000000

tering stumpers die dit soort dingen flikken

Waarschuw beheerder
wat een held :/

Waarschuw beheerder
Ze moeten gewoon hetzelfde bij de dader doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 15:05:
Er moet toch iemand zijn waarvan de buurman opeens geen hond meer heeft? Ik snap hier de ballen niet van hoor, dierenmishandeling. En waarom toch op zo'n wrede manier?

ik snap het ook echt niet :S kan echt niet geloven dat mensen zoiets doen!
moet er niet van opkijken dat t weer z,on idioot is, die vakantie belangrijker vind als z,n hondje.
Waarschuw beheerder
Damn wat een zieke mensen lopen er rond.
Waarschuw beheerder
http://www.depers.nl/binnenland/218975/Eigenares-hond-meldt-zich.html

Arm dier :(
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
iemand die reeën aan het spotten was.

Gekke hobby...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ......:cheer: op woensdag 2 juli 2008 om 17:31:
http://www.depers.nl/binnenland/218975/Eigenares-h­ond-meldt-zich.html

Arm dier

Eén minuutje maar met de eigenaresse, eentje maar.........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
echt wat kan ik me hier toch BOOS om maken :@

zou die gasten echt zo gruwelijk verminken als ik wist wie t waren , lekker laten lijden :@

arm hondje :'( (K)

Waarschuw beheerder
Arm mormel...

Mag toch hopen dat het mn hondje NOOIT overkomt. Laat haar maar lekker op de bank oud en stoffig worden.

*huggs* voor dit hondje, hopelijk heeft het er maar weinig van meegekregen.

@Thyrfing: niet letten op mensen die een fake profiel hebben zoals El Loco. 1 Vriendje maar en altijd provocerende reacties. Lekker vis weer he ;)

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
als iemand ooit aan mijn hond komt, dan gaat ie eraan..

ik heb aan mijn hond meer, dan dat ik ooit aan 1 persoon heb gehad..

zo'n persoon zouden ze op dezelfde manier moeten afmaken! Fuck you!

Waarschuw beheerder
Ik zag het net bij hart van Nederland.
Echt te ziek:S
Waarschuw beheerder
laat de dader dat ook maar bij een grizly beer proberen
Waarschuw beheerder
Ze is doodgebloed. Ook was haar oogkas ingeslagen en ze miste tanden. Ze heeft echt geleden."

klootzakken die dit soort dingen doen.
kan me er zo kwaad om maken
Waarschuw beheerder
ah wat zielig :cry:

tiefuslui, afknallen :cheer:
Waarschuw beheerder
Die foto had ik liever niet gezien, zo zielig wat moet dat beestje in zijn laatste minuten/uren hebben mee gemaakt. Kanker ziek figuur die dit gedaan heeft, mja CDA heeft het drukker met onze dna en gegeven te verzamelen dan een fatsoenlijke wet te bedenken voor dieren mishandeling. Of moeten we zeggen dat 'terrorsiten' het gedaan hebben??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 2 juli 2008 om 21:56:
nee weet ik... Maar ik zei het alvast Meestal komt zo'n opmerking als eerste..

:) Ach ja, partyflock he O:)
Nja, zo laag ben ik nou ook weer niet in ieder geval aangezien taalkundigheid een heel andere tak is..

Waarschuw beheerder
:nosmile:
te erg gewoon :yes:

en idd
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op woensdag 2 juli 2008 om 22:49:
mja CDA heeft het drukker met onze dna en gegeven te verzamelen dan een fatsoenlijke wet te bedenken voor dieren mishandeling

Ik zal stiekem hopen dat als ze die vent vinden dat ie bij mij geplaatst word :[
Dan ben ik maar ff niet integer!!

arm beessie :cry:

Ennuh El loco als je zo mans ben wees dan een echte kerel maar probeer niet stoer te doen door met K te beginnen.
teken van woordengebrek en proberen zo je kracht bij te zetten. Wil alleen maar zeggen dat jij een kneus ben. Die eens flink genomen moet worden door een paar aids klanten ofzo. Zodat jij een pijnlijke dood kan krijgen ;-) (f)

Waarschuw beheerder

:respect:

stoute hong

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 03:09:
stoute hong

Waarschuw beheerder
spuitje voor de baas!!! :[
Waarschuw beheerder
zag het gisteravond bij hart van nederland, wat zag dat beestje eruit zeg :S
de eigenares werd gister verhoort.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bazin heeft zich al gemeld. zal er wel vanaf komeng met een geldboete

Waarschuw beheerder
echt doodtrappen zulke mensen

Waarschuw beheerder
baas van die hond doormartelen :@(6)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Degene die zoiets gedaan heeft moet branden in hel!
Walgelijk, mocht ik het ooit iemand zien doen, ik steek je echt met 30 messteken over je hele lichaam!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 18:04:
Uitspraak van ......:cheer: op woensdag 2 juli 2008 om 17:31:
http://www.depers.nl/binnenland/218975/Eigenares-hond-meldt-zich.html

Arm dier

Eén minuutje maar met de eigenaresse, eentje maar.........laatste aanpassing 2 juli 2008 18:04

Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 3 juli 2008 om 10:12:
Bazin heeft zich al gemeld. zal er wel vanaf komeng met een geldboete

Als je gewoon het artikel lees dat staat er ook dat ze (nog) niet gezien wordt als verdachte!
Beetje lomp om dan al te zeggen dat ze het gedaan heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 3 juli 2008 om 10:41:
Als je gewoon het artikel lees dat staat er ook dat ze (nog) niet gezien wordt als verdachte!
Beetje lomp om dan al te zeggen dat ze het gedaan heeft

Ook al zou ze het niet gedaan hebben, maar de hond (ik noem maar een voorbeeld) hebben meegegeven aan de één of andere imbeciel die de hond n.a.v. een advertentie op MP heeft opgehaald vind ik haar nog net zo verantwoordelijk voor hetgene wat haar dier is overkomen.

Ik heb zelf 2 herplaatsers in huis en ik heb heel veel moeite moeten doen en mijzelf als goede eigenaar moeten bewijzen om deze 2 honden te mogen verzorgen. En ik houd de vorige baasjes nog steeds op de hoogte van het wel en wee van hun honden. Dat ben ik ze verplicht.

Mensen moeten gewoon eens normaal omgaan met hun dieren. In plaats van er door middel van deze gruwelijke manieren vanaf proberen te komen.

Waarschuw beheerder
BIDDINGHUIZEN - De eigenaresse van de 'doodgeslagen' hond die zaterdag werd gevonden in Biddinghuizen, heeft zich gemeld. Dat maakte de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming donderdag bekend.

Volgens Susan van de Waal van de Flevolandse afdeling van de Dierenbescherming heeft de eigenaresse bij de politie verklaard dat de jonge hond - een bordeaux dog - is overleden door een ongeluk.

"Maar dat is onmogelijk. Een deel van het hondenrek voor in de auto stak uit haar borst, ze miste tanden en haar oogkas was ingeslagen. Dat kan geen ongelukje zijn."

De vrouw meldde zich bij de politie, maar zowel het korps als de Landelijke Inspectiedienst wil niks zeggen over de zaak zolang het onderzoek loopt.

De hond werd zaterdag op een heel stille plek gevonden door iemand die reeën aan het spotten was.

Bron: nu.nl

Waarschuw beheerder
Hoop dat ze haar naam bekend maken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 2 juli 2008 om 21:48:
kan me er zo kwaad om maken

:yes: Hufters! :@
Wat zal dat beestje geleden hebben :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 11:30:
Ook al zou ze het niet gedaan hebben, maar de hond (ik noem maar een voorbeeld) hebben meegegeven aan de één of andere imbeciel die de hond n.a.v. een advertentie op MP heeft opgehaald vind ik haar nog net zo verantwoordelijk voor hetgene wat haar dier is overkomen.

Jij zit ook op het Staffordforum, of niet? Ik dacht al, wat komt die uitspraak me bekend voor 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maandag stond dit op www.112groningen.nl

Groningen - De politie is op zoek naar de eigenaar van een Mechelse herder. De hond werd vrijdag 27 juni omstreeks 00.30 uur dood aangetroffen in een boot aan de U.T. Delfiaweg.

Uit sectie op het lichaam van de hond is gebleken dat het dier vermoedelijk door verstikking om het leven is gekomen. De politie stelt daarom een nader onderzoek in. De politie wil allereerst weten wie de eigenaar van de hond is. Ook is de politie op zoek naar mensen die de viervoeter denken te herkennen en weten wie de eigenaar is.
Het gaat om een Mechelse herder of een kruising daarvan. Het betreft een teef met een geschatte leeftijd van ongeveer 5 a 6 jaar oud. De schofthoogte van de hond is circa 62 cm en dat is hoog voor een Mechelse herder teef. Het dier heeft een fijne donkere kop en zwarte oren. Het lijf zelf is gelig van kleur met zwarte pootjes, de voorpoten zijn aan de binnenkant ook zwart van kleur. De achterpoten zijn wel iets donkerder maar niet zo oplopend zwart als de voorpoten. De staart is ook iets donkerder dan het lichaam eindigend in een zwarte punt.
Daarnaast is de politie op zoek naar getuigen die woensdag 26 en donderdag 27 juni in de buurt van de U.T. Delfiaweg zijn geweest en iets hebben gezien wat voor het onderzoek belangrijk kan zijn. Vooral als getuigen mensen hebben gezien bij één van de boten, terwijl deze een grote zak of tas bij zich droegen.
Men kan contact opnemen met Regiopolitie Groningen via het landelijke telefoonnummer 0900-8844.

[img width=800 height=600 cacheid=000fa5c4002bdd7579030b701a0247111c]http://www.112nederland.nl/data/fotos/2008/07/01/163115/dscn0148aangepasttcm6382296.jpg[/img]

Mensen die zoiets doen sporen niet :no:

Waarschuw beheerder

Ik heb zelf 2 herplaatsers in huis en ik heb heel veel moeite moeten doen en mijzelf als goede eigenaar moeten bewijzen om deze 2 honden te mogen verzorgen. En ik houd de vorige baasjes nog steeds op de hoogte van het wel en wee van hun honden. Dat ben ik ze verplicht.

Mensen moeten gewoon eens normaal omgaan met hun dieren. In plaats van er door middel van deze gruwelijke manieren vanaf proberen te komen.

Hulde! :respect:
Waarschuw beheerder
Zieke geest (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dat vind ik dus ook!
je geeft je hond niet zomaar aan iemand mee!
en ik vind dat ze de bazin gewoon een verbod moeten geven (dat ze dus nooit geen honden meer mag houden)
blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt een ziek persoon die dat heeft gedaan.

zou die kerel echt kapot willen schieten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Claudjuh! op donderdag 3 juli 2008 om 13:11:
Uitspraak van Nastik Being Nasti! op donderdag 3 juli 2008 om 11:30:

dat vind ik dus ook!
je geeft je hond niet zomaar aan iemand mee!
en ik vind dat ze de bazin gewoon een verbod moeten geven (dat ze dus nooit geen honden meer mag houden)
blijkbaar kan ze die verantwoording niet aan...

De eigenaresse geeft aan dat het een ongeluk is :vaag:
Daarmee geeft ze dus toe dat ze de hond nog steeds in bezit had.. Toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jane Doe op donderdag 3 juli 2008 om 15:38:
De eigenaresse geeft aan dat het een ongeluk is

:-(

Per ongeluk helemaal de hersens ingeslagen en een hondenrekje in haar buik gespietst. Wat een mongool. Hoop dat haar adres en persoonsgegevens bekend worden. Lynchen dat wijf.

Kan hier zo boos om worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 12:51:
Maandag stond dit op www.112groningen.nl

Groningen - De politie is op zoek naar de eigenaar van een Mechelse herder. De hond werd vrijdag 27 juni omstreeks 00.30 uur dood aangetroffen in een boot aan de U.T. Delfiaweg.

Uit sectie op het lichaam van de hond is gebleken dat het dier vermoedelijk door verstikking om het leven is gekomen. De politie stelt daarom een nader onderzoek in. De politie wil allereerst weten wie de eigenaar van de hond is. Ook is de politie op zoek naar mensen die de viervoeter denken te herkennen en weten wie de eigenaar is.
Het gaat om een Mechelse herder of een kruising daarvan. Het betreft een teef met een geschatte leeftijd van ongeveer 5 a 6 jaar oud. De schofthoogte van de hond is circa 62 cm en dat is hoog voor een Mechelse herder teef. Het dier heeft een fijne donkere kop en zwarte oren. Het lijf zelf is gelig van kleur met zwarte pootjes, de voorpoten zijn aan de binnenkant ook zwart van kleur. De achterpoten zijn wel iets donkerder maar niet zo oplopend zwart als de voorpoten. De staart is ook iets donkerder dan het lichaam eindigend in een zwarte punt.
Daarnaast is de politie op zoek naar getuigen die woensdag 26 en donderdag 27 juni in de buurt van de U.T. Delfiaweg zijn geweest en iets hebben gezien wat voor het onderzoek belangrijk kan zijn. Vooral als getuigen mensen hebben gezien bij één van de boten, terwijl deze een grote zak of tas bij zich droegen.
Men kan contact opnemen met Regiopolitie Groningen via het landelijke telefoonnummer 0900-8844.

Nog een slachtoffer, wat een trieste berichten toch allemaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 15:49:
Lynchen dat wijf.

Waarschuw beheerder
"Nee hoor agent, ik heb niets verkeerd gedaan het was een ongeluk, eerst vloog opeens vanzelf het hondenrek door de hond heen, waarna door een ongelukkige beweging van me in een poging haar te helpen haar oogkas is verbrijzeld, en toen is ze vanzelf naar een zeer afgelegen plek ge.... ja wat eigenlijk? Ik heb waarschijnlijk iets te hard geduwd tijdens het reanimeren zodat ze nu onder de blauwe plekken zit. Vorig jaar is mijn man ook al per ongeluk zelf in een mes gelopen, erg he?"

Lijkt iemand dit geloofwaardig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 15:58:
Lijkt iemand dit geloofwaardig?

Je oordeelt voordat je ook maar weet wat er precies is gebeurd :loser:

Inderdaad een ziek verhaal, en degene die het heeft gedaan mogen ze van mij ook ophangen. Maar wie zegt dat ze eigenaresse dat zelf heeft gedaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op donderdag 3 juli 2008 om 16:30:
Maar wie zegt dat ze eigenaresse dat zelf heeft gedaan?

Lezen. Eigenaresse zegt dat het een ongeluk was!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 16:44:

Bron (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 16:44:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 16:56:

Nogmaals; Bron?
Waarschuw beheerder

dat geeft ze dan inderdaad aan... :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geef mij de dader en alles komt zoals die verdiend.
Waarschuw beheerder

Dat moet dan toch met de auto zijn gebeurt?, nou dan wil ik die auto wel eens zien :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Plotseling remmen ofzo en dan is dat beest door dat hek gepureerd?

Vrouw laadt de hond uit met hek nog in zich en probeert te kijken of dr nog wat te redden valt...

beest sterft in dr armen en ze verlaat verdwaasd de plaats van het ongeluk.... en meldt zich daarop bij de politie als ze weer bij dr positieven is gekomen.

Vind het erg geloofwaardig eerlijk gezegd. Ik bedoel je gaat dan geen 112 bellen als het net gebeurd is, je belt überhaupt geen 112 voor een dooie hond...
Waarschuw beheerder
te ziek voor woorden dit.
maarja vind die gasten maar eens
Waarschuw beheerder
Mensen die niet van dieren houden deugen (in mijn ogen) NIET!:loser:
Waarschuw beheerder
als je de mens leert kennen, ga je van de dieren houden

Waarschuw beheerder
Je oordeelt voordat je ook maar weet wat er precies is gebeurd

Ik sta achter je.

Het scenario dat Fred frituurvet bijvoorbeeld schetst, zou best kunnen.

Hoe vaak is het wel niet dat de media van een mug een olifant maakt? Meestal is het zo dat als ik het nieuws hoor dat ik denk: Afschieten dat mens!!
Maar als ik dan even later het echte verhaal hoor, dan denk ik al gauw: Daar was ik weer zo stom om de media te geloven!!

Dus ja :) Ik wacht af tot er ooit aan het licht komt wat er echt is gebeurd. Het is zo makkelijk om meteen een dader aan te wijzen!

Waarschuw beheerder
Dit haalt uiteraard nog steeds niets weg van mijn mening dat het ontzettend zielig is voor de hond... ontzettend zielig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CjurLjuntje op donderdag 3 juli 2008 om 16:54:

Bron (Y)

Eigenares: Hond dood door ongeluk
Gerelateerde artikelen

AMSTERDAM - De eigenares van de doodgemartelde hond die bij Biddinghuizen is gevonden, claimt dat haar huisdier is overleden door een ongeluk. Dat heeft Susan de Waal van de Flevolandse afdeling van de Dierenbescherming gezegd, om daar aan toe te voegen dat die verklaring niet kan kloppen.

De eigenares van de zwaar toegetakelde bordeaux dog, meldde zich woensdag bij de politie, heeft een woordvoerder van de Landelijke Inspectiedienst gezegd. Zowel het korps als de Landelijke Inspectiedienst wil niks zeggen over de zaak zolang het onderzoek loopt.

De Bordeaux Dog werd zaterdagavond door een automobilist gevonden aan het strand bij Biddinghuizen Het dier was met een stomp voorwerp op zijn kop en lichaam geslagen.

Het dier werd met grote bloeduitstortingen over het hele lijf aangetroffen, zegt voorzitter Renée Spaans van de Dierenbescherming in Dronten. „Ze is doodgebloed. Ook was haar oogkas ingeslagen en ze miste tanden. Ze heeft echt geleden.”

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1410741/__Eigenares__Hond_dood_door_ongeluk__.html?cid=rss

Waarschuw beheerder
Oke, nou dan als bewezen is da zij het wel gedaan heeft----> NEKSCHOT:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 19:20:
Plotseling remmen ofzo en dan is dat beest door dat hek gepureerd?

Vrouw laadt de hond uit met hek nog in zich en probeert te kijken of dr nog wat te redden valt...

beest sterft in dr armen en ze verlaat verdwaasd de plaats van het ongeluk.... en meldt zich daarop bij de politie als ze weer bij dr positieven is gekomen.

Vind het erg geloofwaardig eerlijk gezegd. Ik bedoel je gaat dan geen 112 bellen als het net gebeurd is, je belt überhaupt geen 112 voor een dooie hond...

Al zou één van mijn honden in stukjes liggen, dan gingen die nog mee. Het verhaal rammelt gewoon. Bij een ongeluk zoals jij schetst leg je het lichaam niet op een zéér afgelegen plekje. 112 belen is natuurlijk onzin, maar je dagen later bij de politie melden klopt ook van geen kante.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 09:49:
Al zou één van mijn honden in stukjes liggen, dan gingen die nog mee. Het verhaal rammelt gewoon. Bij een ongeluk zoals jij schetst leg je het lichaam niet op een zéér afgelegen plekje. 112 belen is natuurlijk onzin, maar je dagen later bij de politie melden klopt ook van geen kante.

Precies, een ongeluk gaat er bij mij echt niet in..
Ook de verwondingen wijzen op opzet, niet op een ongeluk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 11:50:
Volgens Susan van de Waal van de Flevolandse afdeling van de Dierenbescherming heeft de eigenaresse bij de politie verklaard dat de jonge hond - een bordeaux dog - is overleden door een ongeluk.

Oh ja, tuurlijk...dat beest is aangereden door een opgevoerd hondenrek zeker :no:

Die eigenaresse mogen ze dan een winkelrek in d'r maag rammen. WAT een verhaal, zeg :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jane Doe op vrijdag 4 juli 2008 om 10:00:
Precies, een ongeluk gaat er bij mij echt niet in..
Ook de verwondingen wijzen op opzet, niet op een ongeluk

je laat je hond sowieso niet ergens achter als ie verwond is :no:
dan ben je echt fout bezig!
Dit beestje heeft hele zware verwondingen, dus een ongeluk is het echt niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 09:49:
Bij een ongeluk zoals jij schetst leg je het lichaam niet op een zéér afgelegen plekje.

oww dus ongelukken gebeuren alleen in de bewoonde wereld?

Juist niet, als het ergens donker is (geen lantaarnpalen) is de kans dat je van de weg raakt en bijv. onverwachts je stuur moet omgooien omdat je die boom niet ziet aankomen of die haarspeldbocht veel groter dan in een bewoond gebied waar wél straatverlichting is en waar begroeiing voor verkeersborden verwijderd wordt...

mjah boeie ook, het is maar n hond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 12:19:

Had liever gehad dat jij daar had gelegen:jaja:
Waarschuw beheerder
Inderdaad een ziek verhaal, en degene die het heeft gedaan mogen ze van mij ook ophangen. Maar wie zegt dat ze eigenaresse dat zelf heeft gedaan?

Maar ze WEET toch aan wie ze de hond heeft meegegeven als ze het zelf niet gedaan heeft?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 13:03:
Had liever gehad dat jij daar had gelegen

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 12:19:

wat een zielig figuur ben jij zeg!
een hond heeft net zoveel recht op een fijn leven, als een mens!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja sorry, meneer de agent.. Ik had m'n hond al 5 dagen geen eten gegeven dus hij zat de hele tijd te janken.. Toen heb ik 'm maar met autorek en al m'n auto uitgegooid.. Heb 'm nog een x overreden, maar nee, hij stopte maar nie met ademhalen! Dus toen heb ik maar z'n bot gepakt en daar heb ik 'm zo lang mee op z'n kop geslagen totdat ie eindelijk stil was.. Echt een ongelukje hoor!

En toen dacht ik goh, das toch wel zwaar, om zo'n grote hond op te tillen, dus heb 'm daar maar laten liggen. Helaas had iemand 'm in de tussentijd al gevonden en ineens stond 't in alle kranten.. Maar als ik dit van tevoren geweten had, had ik 'm toch gewoon meegenomen en begraven in m'n achtertuin, zodat nooit niemand had geweten dat ik een slecht baasje was voor m'n hond:( Had ik gewoon tegen m'n buren gezegd dattie ziek was en dat ik 'm in had moeten laten slapen..

Nou krijg ik door die rothond ook nog een slechte naam! Nee, meneer.. Het was echt een ongeluk!!!

Vieze vuile stoephoer!! Opsluiten die handel, martelen of een nekschot.. Alles behalve dat dit wijf straks gewoon weer vrij rondloopt en dit weer kan doen bij een hond die er btw nooit om gevraagd heeft..:s

Waarschuw beheerder
dood aan de dader :loser: laffe actie zeg!! ##$%%@#$%#

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 10:31:
Degene die zoiets gedaan heeft moet branden in hel!
Walgelijk, mocht ik het ooit iemand zien doen, ik steek je echt met 300 messteken over je hele lichaam!

Waarschuw beheerder
Gelukkig is er zoiets als de politie die het onderzoekt en is het niet aan ons om iemand schuldig of onschuldig te bevinden.
Tuurlijk is het zielig voor die hond, maar de kortzichtigheid van sommige mensen hier is nog veel triester (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 4 juli 2008 om 14:02:
Gelukkig is er zoiets als de politie die het onderzoekt en is het niet aan ons om iemand schuldig of onschuldig te bevinden.
Tuurlijk is het zielig voor die hond, maar de kortzichtigheid van sommige mensen hier is nog veel triester

Maar dus als blijkt dat zij het wel gedaan heeft, dan kom jij hier natuurlijk je excuses aanbieden aan de mensen die jij kortzichtig noemt.

Overigens, als blijkt dat deze mevrouw er niks mee te maken heeft, zal ik hier ook uitgebreid m'n excuses neerplanten:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 14:12:
Maar dus als blijkt dat zij het wel gedaan heeft, dan kom jij hier natuurlijk je excuses aanbieden aan de mensen die jij kortzichtig noemt.

Nee hoor, dan nog vind ik de mensen die meteen hebben geoordeeld kortzichtig.

Ik zeg toch niet dat ze onschuldig is, zeg alleen ook niet dat ze schuldig is...Get the picture? :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 4 juli 2008 om 14:23:
Ik zeg toch niet dat ze onschuldig is, zeg alleen ook niet dat ze schuldig is...Get the picture?

jij blijft neutraal?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 4 juli 2008 om 14:23:
Nee hoor, dan nog vind ik de mensen die meteen hebben geoordeeld kortzichtig.

Feit is da eerst in de krant staat da d'r hond dood is, en daarna komt ze zich pas melden op 't bureau.. Hoe dan ook is ze nie goed bezig geweest! Als ik mijn hond kwijt ben ga ik 'm zoeken, maar goed da geldt helaas nie voor elk baasje:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 4 juli 2008 om 14:36:
jij blijft neutraal?

Tuurlijk heb ik er een mening over, maar om nou meteen conclusies te trekken en een oordeel te vellen vind ik wat anders (Y)
Zijn hier mensen die doen alsof ze 100% zeker weten dat de eigenaresse 'schuldig' is, dat vind ik kortzichtig. Meteen oordelen (N)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 14:39:
Feit is da eerst in de krant staat da d'r hond dood is, en daarna komt ze zich pas melden op 't bureau.. Hoe dan ook is ze nie goed bezig geweest! Als ik mijn hond kwijt ben ga ik 'm zoeken, maar goed da geldt helaas nie voor elk baasje

Dat zijn de feiten, maar staat er ergens het feit dat ze schuldig of onschuldig is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 4 juli 2008 om 14:45:
Dat zijn de feiten

Daar baseer ik mijn mening op.. En gelukkig heb ik ook het recht om mijn mening bij te stellen mocht ik daar behoefte aan krijgen..
Waarschuw beheerder
maar staat er ergens het feit dat ze schuldig of onschuldig is?

Nee dat staat nergens, maar dan maar kortzichtig... Dat mens is zo schuldig als het maar kan!!

Die idioot heeft zich moeten melden, anders waren er vast buren geweest die de hond hadden herkent.. Dan kon ze niet meer komen met haar domme achterlijke verhaal!!

Zo dit is mijn mening en ze moet wel met hele goede feiten komen, eer ik haar geloof..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 13:03:
Had liever gehad dat jij daar had gelegen

Right back at ya! :loser:

Ik zeg nergens dat ik het goed keur, maar kom op, dit is toch geen nieuws? Als mijn oma dr heup breekt en komt te overlijden komt dat toch ook niet in de krant te staan? En dat is n stuk groter leed als je het mij vraagt, voor mij hebben mensen nog altijd meer waarde dan dieren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 15:35:
Right back at ya! :loser:

Ik zeg nergens dat ik het goed keur, maar kom op, dit is toch geen nieuws? Als mijn oma dr heup breekt en komt te overlijden komt dat toch ook niet in de krant te staan? En dat is n stuk groter leed als je het mij vraagt, voor mij hebben mensen nog altijd meer waarde dan dieren.

Als de hond aan een natuurlijke dood was gestorven was er zeker weinig nieuwswaardig aan..

Het gene waarom dit wel in het nieuws hoort, is de manier hoe de hond aan zijn einde is gekomen..

Als jouw oma gevonden wordt in het bos, met een rek door haar buik en veel verwondingen, komt dat ook in het nieuws ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn hier mensen die doen alsof ze 100% zeker weten dat de eigenaresse 'schuldig' is, dat vind ik kortzichtig. Meteen oordelen

ze zal er toch wel iets vanaf weten hoe komt die hond anders daar op zo'n verlaten plek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ......:cheer: op vrijdag 4 juli 2008 om 15:18:
Dat mens is zo schuldig als het maar kan!!

Uitspraak van ......:cheer: op vrijdag 4 juli 2008 om 15:18:
dit is mijn mening

Dat is geen mening :aai:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 15:06:
En gelukkig heb ik ook het recht om mijn mening bij te stellen mocht ik daar behoefte aan krijgen..

Je hebt me nooit zien zeggen dat dat niet zo is (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jane Doe op vrijdag 4 juli 2008 om 15:41:
Als jouw oma gevonden wordt in het bos, met een rek door haar buik en veel verwondingen, komt dat ook in het nieuws laatste aanpassing 4 juli 2008 15:42

Ik vind een enkel dood dier sowieso niet nieuwswaardig.
Als er nu ergens een kattenmoordenaar actief is en er zijn dr al n paar verdwenen en later opgeknoopt terug gevonden, wat wel eens is voorgekomen, dan vind ik het nieuws.

1 enkel baasje die mogelijk zn beest af maakt vind ik niet dat dat de krant moet halen. En al helemaal niet als de toedracht niet duidelijk is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Claudjuh! op vrijdag 4 juli 2008 om 13:29:
wat een zielig figuur ben jij zeg!
een hond heeft net zoveel recht op een fijn leven, als een mens!

Jij snapt het niet he...

natuurlijk moet je n hond niet af maken maar wat is hier nieuws aan?

Als jantje n lego toren bouwt van 2 meter en zn broertje gooit m om en Jantje is daar danig door getraumatiseerd wil jij dat in de krant lezen?

Dit is voor mij nog niet nieuwswaardig genoeg voor kort binnenlands nieuws...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jane Doe op vrijdag 4 juli 2008 om 15:41:
Als de hond aan een natuurlijke dood was gestorven was er zeker weinig nieuwswaardig aan..

Het gene waarom dit wel in het nieuws hoort, is de manier hoe de hond aan zijn einde is gekomen..

Als jouw oma gevonden wordt in het bos, met een rek door haar buik en veel verwondingen, komt dat ook in het nieuws

Er zijn genoeg honden/katten/konijnen etc die op een kutmanier aan hun einde komen. Vooral in de zomer als mensen op vakantie gaan zijn er enorm veel mensen die hun honden ergens aan de rand van een weg/bos achterlaten of 'vermoorden'.
Daarbij, ooit van de windhonden in bijv. Spanje gehoord? Die worden met stenen aan hun poten in het water gedumpt omdat ze na een jaar al niet meer top zijn.

Nogmaals; keur het ook niet goed (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 4 juli 2008 om 15:50:
Vooral in de zomer als mensen op vakantie gaan zijn er enorm veel mensen die hun honden ergens aan de rand van een weg/bos achterlaten of 'vermoorden'.

Dat vind ik ook zoiets doms, bind je hond dan gewoon net voor openingstijd vast aan n fietsenrek bij n drukke supermarkt ofzo dan wordt ie iig nog aan het eind van de dag door iemand op gevangen...

Waarschuw beheerder
Arm diertje :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 15:51:
Dat vind ik ook zoiets doms, bind je hond dan gewoon net voor openingstijd vast aan n fietsenrek bij n drukke supermarkt ofzo dan wordt ie iig nog aan het eind van de dag door iemand op gevangen...

Gewoon geen hond nemen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 4 juli 2008 om 16:45:
Gewoon geen hond nemen

Kan ook, maar je hebt toch altijd idioten die niet na kunnen denken. Maar waarom laten die hun hond danvastgebonden aan een boom achter in n bos?

Elke mongool kan toch bedenken dat het logisch is om m op n rustig moment (bijv. in de vroege ochtend) bij een drukke openbare gelegenheid te dumpen? Dan word je ook niet betrapt maar het beest wel binnen afzienbare tijd gered van de hongerdood.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 16:47:
Kan ook, maar je hebt toch altijd idioten die niet na kunnen denken. Maar waarom laten die hun hond danvastgebonden aan een boom achter in n bos?

Elke mongool kan toch bedenken dat het logisch is om m op n rustig moment (bijv. in de vroege ochtend) bij een drukke openbare gelegenheid te dumpen? Dan word je ook niet betrapt maar het beest wel binnen afzienbare tijd gered van de hongerdood.

Zeg dat even tegen die mensen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van CjurLjuntje op vrijdag 4 juli 2008 om 16:49:
Zeg dat even tegen die mensen

Ik zou ze liever allemaal opknopen. Domme mongolen hebben we immers al veels teveel in dit land.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 15:35:
En dat is n stuk groter leed als je het mij vraagt, voor mij hebben mensen nog altijd meer waarde dan dieren.

Nou sorry, maar als ik dit soort berichten lees, is dit leed vele malen groter dan dat jouw oma (of de mijne) valt, haar heup breekt en overlijdt. Is nog altijd de mens die ervoor kiest een hond te nemen, en het dan zo af te slachten. Neem aan dat jouw oma geen baasje heeft, dat ze uit is gekozen door iemand en waar ze al die jaren op heeft vertrouwd en trouw aan is geweest?

Iemand zei het hiervoor al, als je de mens leert kennen ga je van dieren houden.

Ga ik nog even mijn hond knuffelen.

Waarschuw beheerder
Ze zouden dierenmishandeling veel zwaarder moeten aanpakken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 15:43:
1 enkel baasje die mogelijk zn beest af maakt vind ik niet dat dat de krant moet halen

Niet in de zin van kijk eens, hoe goed dat ie dat heeft gedaan.

Vind het verschrikkelijk om te moeten zien op het nieuws, raak er echt door van slag maar laat het maar gerust zien. Kunt het wel allemaal mooier maken dan het is. Oh wat zijn we toch goed voor dieren!
Nou, mooi niet dus. Het is weer vakantietijd, en er worden weer dieren met bosjes gedumpt. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 15:45:
natuurlijk moet je n hond niet af maken maar wat is hier nieuws aan?

een dier dat zwaar mishandelt is, en dood is achergelaten is geen nieuws?
ik vind t goed dat het in het nieuws komt!
die eigenares haalt het dan in ieder geval nooit meer in haar hoofd, om een dier nog een keer zoiets aan te doen! (want ze moet zich schamen!)
Zo,n iemand mag nooit geen huisdieren meer houden vind ik.
Nederland moet met dat soort mensen strengere maatregelen nemen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Claudjuh! op vrijdag 4 juli 2008 om 17:28:
een dier dat zwaar mishandelt is, en dood is achergelaten is geen nieuws?

Nee. Het is rot dat het gebeurt, maar het is toch geen nieuws?

Er gebeuren elke dag namelijk genoeg dingen om 10 kranten mee te vullen die belangrijker zijn. Ik vind dat een redactie gewoon alleen belangrijke dingen moet vermelden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Claudjuh! op vrijdag 4 juli 2008 om 17:28:
die eigenares haalt het dan in ieder geval nooit meer in haar hoofd, om een dier nog een keer zoiets aan te doen! (want ze moet zich schamen!)
Zo,n iemand mag nooit geen huisdieren meer houden vind ik.

Kan allemaal zijn, maar dan nog, dit is een ver van mn bed show en het beinvloedt onze levens niet. Waar ga je de grens leggen?

Niet eens alle ernstige ongelukken worden vermeld in het nieuws, en om nu een geval van dierenmishandeling (of mogelijk ook slechts een ongeluk) in de krant te zetten vind ik n beetje overdrevem.

In een lokale krant misschien, maar toch niet in de landelijke media? Wat boeit mij het wat een ander met zn hond doet, dat beinvloedt mijn leven niet en dat van mijn hond (als ik die zou hebben) ook niet.

Kortgezegd: vind t lullig maar gewoon niet belangrijk genoeg om de krant te halen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 15:45:
Als jantje n lego toren bouwt van 2 meter en zn broertje gooit m om en Jantje is daar danig door getraumatiseerd wil jij dat in de krant lezen?

Hele goede vergelijking! (Y)Top! Jij snapt het!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 17:34:
In een lokale krant misschien, maar toch niet in de landelijke media? Wat boeit mij het wat een ander met zn hond doet, dat beinvloedt mijn leven niet en dat van mijn hond (als ik die zou hebben) ook niet.

mongool :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dus ik ben een mongool omdat ik vind dat, hoewel dit vreselijk is voor die hond, er genoeg belangrijkere berichten niet eens de krant halen?

De krant is veels te dun voor alle belangrijke nieuws. Laat staan om alle individuele gevallen van dierenmishandeling te gaan vermelden.

Het kan me helemaal niks schelen of boer Keuterleut zn tochtige koe slaat tot ie kreupel is want met die kennis KAN ik niks.

Anders is het wanneer bijv. ergens een hond 's nachts vergiftigd wordt, dan is het relevant want weten mensen dat ze op moeten passen voor hun hond en hem niet in de tuin moeten laten lopen 's nachts.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stoute hong
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isor op vrijdag 4 juli 2008 om 17:37:
Hele goede vergelijking! Top! Jij snapt het

vind het geen vergelijking :no:

Uitspraak van actief op vrijdag 4 juli 2008 om 17:38:
mongool

inderdaad!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 17:45:
Dus ik ben een mongool omdat ik vind dat, hoewel dit vreselijk is voor die hond, er genoeg belangrijkere berichten niet eens de krant halen?

Dit bericht is niet alleen voor het nieuws geplaatst..
In eerdere berichten werd er ook een oproep gedaan om de eigenaar cq dader te vinden..
Daar is landelijk media toch een heel goed medium voor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Claudjuh! op vrijdag 4 juli 2008 om 17:59:
vind het geen vergelijking

Ik ook niet.

(was sarcastisch bedoeld...)

Waarschuw beheerder

:jaja:

het ging mij ook om deze opmerking;

Wat boeit mij het wat een ander met zn hond doet, dat beinvloedt mijn leven niet

vind het zeer triest als je zo denkt.

waarom komt er dan elke dag op het nieuws bomaanslag in irak ditdat. gebeurt ook elke dag en beinvloed ons leven ook niet. dus waarom moet die shit dan wel op t nieuws komen ?

Waarschuw beheerder
Anders is het wanneer bijv. ergens een hond 's nachts vergiftigd wordt, dan is het relevant want weten mensen dat ze op moeten passen voor hun hond en hem niet in de tuin moeten laten lopen 's nachts.

ow oke :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 4 juli 2008 om 18:13:
vind het zeer triest als je zo denkt.

waarom komt er dan elke dag op het nieuws bomaanslag in irak ditdat. gebeurt ook elke dag en beinvloed ons leven ook niet. dus waarom moet die shit dan wel op t nieuws komen ?

Beinvloeden onze levens wel, want terrorisme houdt niet op bij landsgrenzen.

Dierenmishandeling in 1 individueel geval als het het baasje zelf was is volstrekt nutteloos om als buitenstaander iets van mee te krijgen en dat soort berichten hebben geen voordeel om in de krant te komen maar alleen maar nadelen.

Want elke keer dat zo'n bericht in de krant komt wordt mensen hun humeur en hun vertrouwen in de mensheid beschadigd zonder dat dat verder nut heeft.

Als het om mishandeling gaat moeten ze dat bestraffen, maar ik vind dat het niet echt nieuws is. Of het moet al heel erg komkommertijd zijn. Dierenmishandeling is van alle tijden en het is VOLSTREKT ZINLOOS om elk individueel geval in de krant te vermelden want het is nutteloze kennis om hiervan af te weten en het maakt mensen alleen maar pessimistisch zonder dat ze hier iets aan hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 18:17:
Beinvloeden onze levens wel, want terrorisme houdt niet op bij landsgrenzen.

blabla.. je snapt toch wat ik bedoel. en is hier ooit een terrorischtische aanslag gepleegd of wat dan ook? de k* overheid doet wel of er dreiging is maar er is geen fucking dreiging man!

Dierenmishandeling in 1 individueel geval als het het baasje zelf was is volstrekt nutteloos om als buitenstaander iets van mee te krijgen en dat soort berichten hebben geen voordeel om in de krant te komen maar alleen maar nadelen.

Want elke keer dat zo'n bericht in de krant komt wordt mensen hun humeur en hun vertrouwen in de mensheid beschadigd zonder dat dat verder nut heeft.

Als het om mishandeling gaat moeten ze dat bestraffen, maar ik vind dat het niet echt nieuws is. Of het moet al heel erg komkommertijd zijn. Dierenmishandeling is van alle tijden en het is VOLSTREKT ZINLOOS om elk individueel geval in de krant te vermelden want het is nutteloze kennis om hiervan af te weten en het maakt mensen alleen maar pessimistisch zonder dat ze hier iets aan hebben.

misschien zouden ze er beter tegen op gaan treden als het vaker in de krant komt(Y)

en van die dooie moslims op tv word je wel vrolijk zeker?
Waarschuw beheerder
donateur

Zoals ik in een eerder post ook al zei:
Er werd in het nieuwsbericht om meer informatie gevraagd over de eigenaar cq dader..
Daarvoor is landelijk nieuws een heel goed medium..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, maar dat is wel nuttig om te weten omdat er een duidelijke oorzaak is.

Namelijk de Amerikanen hun bemoeizuchtige buitenlandpolitiek en arrogantie.

Dus kan ik actie ondernemen -> stemmen op partijen die tegen het sturen van troepen zijn om de Yanks hun kastanjes uit t vuur te plukken :)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het juist goed is om het in het nieuws te laten komen
ik denk dat de kans dan kleiner is dat dit nog een keer gebeurd.. vooral omdat dan bekend is wie het is. (meestal)
en zo'n nieuwsbericht doet mij meer zeer dan een moord (hoe krom het ook klinkt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isor op vrijdag 4 juli 2008 om 18:10:
(was sarcastisch bedoeld...)

ok, dan begreep ik je verkeerd :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op vrijdag 4 juli 2008 om 18:29:
Ik denk dat het juist goed is om het in het nieuws te laten komen
ik denk dat de kans dan kleiner is dat dit nog een keer gebeurd.. vooral omdat dan bekend is wie het is. (meestal)
en zo'n nieuwsbericht doet mij meer zeer dan een moord (hoe krom het ook klinkt)

hmm....
ja dat van dat informatie vragen tsja heb ik niet echt bij stilgestaan, maar daarmee hadden ze ook een lynchpartij kunnen veroorzaken doordat mensen TE snel conclusies gaan trekken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 18:27:
Nee, maar dat is wel nuttig om te weten omdat er een duidelijke oorzaak is.

Dus kan ik actie ondernemen -> stemmen op partijen die tegen het sturen van troepen zijn om de Yanks hun kastanjes uit t vuur te plukken

wat heb jij dan met die amerikanen en die afghanen of irakezen te maken;) is eigenlijk hetzelfde als wat jij zegt over die hond (Y)
Waarschuw beheerder
Kortgezegd: vind t lullig maar gewoon niet belangrijk genoeg om de krant te halen.

Maar wat de fuck doet jouw simpele domme faker mening er toe? Ik vind het bv. juist wel een enorme hoge nieuwswaarde en dan? Moet je eens kijken....hier deze pup, in Groningen die Mechelaar, laatst in Leeuwarden een Staff kapot gesneden in een vuilniszak gevonden in een vuilnisbak, in Heemskerk gooide die debiel zijn hond van het balkon, enz...enz..... geen nieuwswaarde?

Jij had zo'n vette bek over generaliseren toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van .org op vrijdag 4 juli 2008 om 19:59:
Moet je eens kijken....hier deze pup, in Groningen die Mechelaar, laatst in Leeuwarden een Staff kapot gesneden in een vuilniszak gevonden in een vuilnisbak, in Heemskerk gooide die debiel zijn hond van het balkon, enz...enz..... geen nieuwswaarde?

Nee. En ze verzwijgen het beter want anders krijg je van die idioten die het na gaan doen.

Uitspraak van .org op vrijdag 4 juli 2008 om 19:59:
Jij had zo'n vette bek over generaliseren toch?

Dat zijn jouw woorden. Bovendien doet dat er niet toe, want er is een causaal verband tussen de buitenlandpolitiek van de VS en de oorlogen in Irak en Afghanistan.

Vergelijk dit maar eens:

in 1914 werd een terroristische aanslag gepleegd op de kroonprins van Oostenrijk. Dit land verklaarde het broeinest van de terroristen (Servië) de oorlog en wordt gezien als de bad guy. De VS vallen Afghanistan binnen omdat er ook een terroristische aanslag werd gepleegd.

En Irak werd op valse voorwendselen binnen gevallen en de overwinning werd uitgeroepen na n paar weken. Dat laatste is een FEIT dat het door arrogantie kwam, want ze hebben de vijand schromelijk onderschat.

Bovendien is anoniem zijn en fake zijn heel wat anders, en is generaliseren (en het echt MENEN) en retoriek/sarcasme gebruiken ook héél wat anders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En zelfs al zijn er veel Amerikanen die oké zijn, het merendeel is dat niet.

Dat land is een schijndemocratie en iedereen die dat spelletje mee speelt (die niet op de Reform Party of de Green Party stemt met presidentsverkiezingen) is een vuile huichelachtige hypocriete hond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo iemand moeten ze martelen, jarenlang!!!! Ik help wel mee

ik ook graag zelfs smerige vieze klootzakken
martelen die klootzakken en via bloed transfuzie in leven houden zodat je langer kan martelen

Waarschuw beheerder
In een lokale krant misschien, maar toch niet in de landelijke media? Wat boeit mij het wat een ander met zn hond doet, dat beinvloedt mijn leven niet en dat van mijn hond (als ik die zou hebben) ook niet

jij bent dus net zo'n eikel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 4 juli 2008 om 17:26:
Ze zouden dierenmishandeling veel zwaarder moeten aanpakken!

ja net zoals in america
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dood schoppen dat soort lui langzaam maar zeker
Waarschuw beheerder
Dus ik ben een mongool

Waarom???
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 20:08:
het merendeel is dat niet

nee.....en jij kan het weten, want je kent
er veel

en verder
het merendeel

ook nog natuurlijk, want anders kan je niet oordelen........

Dat land is een schijndemocratie

ik zou van allerlei scheldwoorden los willen laten op je, maar laat dat maar achterwege, daar ben je te sneu voor....maar kijk nou eens even naar deze gehypte zin van je ....jij praat over schijndemocratie?

Wat te denken van uuuh.....Nederland?

Dit land is vaandeldrager van schijndemocratie. In wezen is dit land zo communistich als de ziekte. Dit land heeft helemaal geen ruk te vertellen, een stel wannabe mega super kneusen vertellen ons allemaal wat we moeten doen. De Nederlandse bevolking heeft he-le-maal niets meer te vertellen. Wat is het? Laat ik schatten ...5.000.000 (???) rokers laten zich door 10 politicie vertellen dat ze voortaan als kleine kindertjes buiten moeten roken, belastingen die per dag stijgen, rentes, BTW, alles wordt tot in het schandalige verhoogd, ze bemoeien zich met ons rook gedrag, drink gedrag, eet gedrag, uitgaansgedrag, rijgedrag, de regering wil godverdomme al dat we meer kinderen gaan 'produceren' we mogen niet op staart plassen, niet meer parkeren, niet meer wild kamperen, geen spontane feestjes meer geven, verpakkingsbelasting, verwijderingsbijdrage, rijtuigen belasting, we mogen niet zelf weten wat voor kleur we ons huis geven, of we een hokje bij willen bouwen, etc..etc....

Jij zelf bent waarschijnlijk een maatschappelijke loser gezien al jouw reacties, maar ik en vele anderen met mij zijn keihard werkende ondernemers die door deze hele mother fucking regering aan werkelijk alle kanten leeg gezogen worden, en we worden gezien als melkkoeien om die vieze lamlendige steuntrekkers te onderhouden etc.........

Democratie :lol: laat me niet lachen.........dus doe aub niet zo superieur stakker......want dit land is nét zo erg zo niet erger dan Amerika op het gebied van schijndemocratie.

NIETS heeft de bevolking hier meer te vertellen....kijk eens naar de stelling over "één Europa" de partijstandpunten van die smerige PvdA voor én na de verkiezingen..... één grote smerige huigelarij en zakkenvullersbende is de politiek.....hou aub op man over schijndemocratie.

Jij past wel in de PvdA.....

Zelf waarschijnlijk wel je dikke muil open als er een Amerikaan een beestje vermoord, maar als het hier in Nederland gebeurd dan "heeft het geen nieuws waarde"?

arrogantie.

??? Een beetje zo van: jij vind iets geen nieuws waarde hebben dus slaat het nergens op dat het nieuws is..........ik vind dat behoorlijk arrogant. Wie heeft jou de bepalende factor gemaakt van nieuwswaarde dan joh?

Ik zeg dit is héél goed dat het in het nieuws komt..........en
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 20:06:
En ze verzwijgen het beter want anders krijg je van die idioten die het na gaan doen.

helaas is dit misschien wel een beetje waar, maar hoe komt dat? Omdat de regering net zo vol zit met slappe lullen zoals jij....

Als de straffen veel harder waren tegen dit soort criminelen, en er een échte politie tak voor opgezet werd om dit soort debielen op te sporen dan zou dit soort dierenmishandeling zeker minder worden.

Maar ja...........we doen veel liever parkeerboetes schrijven, dat is makkelijker en levert meer geld op in de kas.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 20:06:
En ze verzwijgen het beter want anders krijg je van die idioten die het na gaan doen.

klopt man...dus?
Oorlogen ook maar niet meer uitzenden als nieuws waarde? Ze zouden het eens na kunnen gaan doen!
Verkrachtingen ook maar niet meer uitzenden als nieuws waarde? Ze zouden het eens na kunnen gaan doen!
Moord ook maar niet meer uitzenden als nieuws waarde? Ze zouden het eens na kunnen gaan doen!
Brandstichting ook maar niet meer uitzenden als nieuws waarde? Ze zouden het eens na kunnen gaan doen!
Vechtpartijen ook maar niet meer uitzenden als nieuws waarde? Ze zouden het eens na kunnen gaan doen!
Terroristische aanslagen ook maar niet meer uitzenden als nieuws waarde? Ze zouden het eens na kunnen gaan doen!

Jij en je praatjes?
[img width=500 height=388]http://album.zoom.nl/public_images/11342/ub6z2b.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 20:19:
martelen die klootzakken en via bloed transfuzie in leven houden zodat je langer kan martelen

Strak plan! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 10:36:
Strak plan!

en dan ben ik nog mild
Artiest {SHOWLIST artist 32866, 53568}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isor op vrijdag 4 juli 2008 om 17:22:
als je de mens leert kennen ga je van dieren houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B van Bart op zaterdag 5 juli 2008 om 11:59:
als je de mens leert kennen ga je van dieren houden

dat soort mensen wel ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van .org op zaterdag 5 juli 2008 om 01:44:
ik en vele anderen met mij zijn keihard werkende ondernemers die door deze hele mother fucking regering aan werkelijk alle kanten leeg gezogen worden

Uitspraak van .org op zaterdag 5 juli 2008 om 01:44:
één grote smerige huigelarij en zakkenvullersbende is de politiek

Wat doe je hier nog dan in Nederland? :bye:

Waarschuw beheerder
echt te ziek voor woorden. Misselijkmakend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 20:03:
echt te ziek voor woorden. Misselijkmakend

ja en dat is nog zacht uitgedrukt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 juli 2008 om 19:30:
Wat doe je hier nog dan in Nederland

Man je moest eens weten hoevaak ik me dat afvraag, maar ja...ik heb een zaak hier hé...wat moelijk om zomaar even te vertrekken. Maar boy wat zou ik dat graag willen.
Wat doe je hier nog dan in Nederland?

mannetjes als Frituurvet en Rafa onderhouden waarschijnlijk.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vreselijk dit soort berichten ! Kan er boos om worden

Afgelopen donderdag waren een rottweiler en amerikaanse stafford aan vechten. Rottweiler vloeg stafford aan. Rottweiler had zijn muilkorf op dat moment niet om. De stafford was zo toegetakeld dat ik deze laat in de avond naar dierenkliniek heb gebracht. He het was niet mijn hond maar hond van de overbuurman. Maar ik hou van dieren dus ik breng zo'n beessie naar dokter. Stafford moest geopereerd worden en we hebben gewacht tot de narcose werkte. En nu maar hopen dat hersteld.

Als die vrouw van die bordeaux dog zegt dat ongeluk was dan bracht ze hem ook naar dokter en je begraaf het op ze minst en dumpt het niet in veld ! Walgelijk zo eigenaar.

Waarschuw beheerder
Wat doe je hier nog dan in Nederland?

Dommer als jouw komen ze ook niet he Cutierudie..
Uitspraak van .org op zondag 6 juli 2008 om 01:17:
wat moelijk om zomaar even te vertrekken. Maar boy wat zou ik dat graag willen.

realiteit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 01:48:
Dommer als jouw komen ze ook niet he Cutierudie..

Jawel hoor...gasten zoals jij die serieus ingaan op dit soort opmerkingen van mij :loser: :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 juli 2008 om 02:07:
Jawel hoor...gasten zoals jij die serieus ingaan op dit soort opmerkingen van mij

Tuurlijk :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 02:09:
Tuurlijk

Uitgeluld dus, lullig gevoel he? :bye:
Ik ken die hele Org. niet, man...als jij echt denkt dat ik serieus was met mijn opmerking, ben je echt een beetje zwakzinnig, hoor... :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 juli 2008 om 02:11:
lullig gevoel he?

Niet bepaald:)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 juli 2008 om 02:11:
Ik ken die hele Org. niet, man

Ohja hu meen je niet hihi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 02:23:
Ohja hu meen je niet hihi

Ja, lul er maar lekker omheen, eikeltje :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 juli 2008 om 02:26:
Ja, lul er maar lekker omheen, eikeltje

Ja goed he! eikeltje zo stoere woorden dat lelijke bekkie van je.
Waarschuw beheerder
Zullen we hier geen ruzie gaan maken, en vooral niet meer reageren op fret mijn zin frituurvet? Ik hoop dat ie erin gaar kookt.

RIP lief bordauxdog dametje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 02:33:
Ja goed he! eikeltje zo stoere woorden dat lelijke bekkie van je

:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 02:33:
dat lelijke bekkie

[img width=720 height=480 cacheid=000fa7d0002be1c6aeed3a261a02479727]https://photo.partyflock.nl/images/110749/main/434102.jpg[/img]
:roflol:
Waarschuw beheerder
De hond werd op een heel stil stukje gevonden door iemand die reeën aan het spotten was.

Die spotter was het! Erg verdacht allemaal.