Partyflock

Forumonderwerp · 1018408

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jacht op blanke Nederlanders geopend.

WILLEMSTAD - Een betoging op Curaçao is eergisteren uitgemond in een jacht op blanke Nederlanders. Daarbij raakten verschillende Nederlanders gewond. Een werd het ziekenhuis in geslagen.

Doelwit waren vooral Nederlandse stagiairs die werken in de hotels op het vakantie-eiland. Zij waren in de lokale uitgaansgelegenheid De Nachtwacht bijeen. Tientallen eilandbewoners drongen het café binnen om de blanken een lesje te leren en richtten een ravage aan. Ook werden auto's beschadigd en omgegooid.

"Hollanders werden uitgescholden, in elkaar geslagen en moesten vluchten", vertelt een van hen. Een andere Nederlander spreekt van 'Zuid-Afrikaanse toestanden'.

De haat ontstond na een politieke demonstratie tegen Nederlandse bemoeienis met de eilanden. De Antillen kwamen donderdag financieel onder curatele van Nederland te staan. Een kleine groep besloot daarop de aanval te openen op Nederlanders in de Nieuwstraat. "Ze moeten oprotten naar hun eigen land", schreeuwden de betogers. "Wij mogen daar niet zijn, dus jullie hier ook niet!"

Afschuw
De gezaghebber op Curaçao, Lisa Dindial, richtte zich op televisie rechtstreeks tot de bevolking en riep Nederlanders en Antillianen nadrukkelijk op 'om voorzichtig te zijn'. Minister van Justitie David Dick sprak gisteren zijn 'diepe afschuw' uit over de jacht. "Het is een heel slechte zaak wat hier is gebeurd", zegt hij. "Het was een grote groep demostranten die misbruik heeft gemaakt van de toestemming om te demonstreren."

Over de aanval is overleg tussen minister, politie en het OM.

www.telegraaf.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 19:51:
Gewoon alle blanken weg daar, en dan alle zwarten hier weg en op dat eiland flikkereng

amen en dan daarna ook geen cent meer die kant op

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gewoon alle blanken weg daar, en dan alle zwarten hier weg en op dat eiland flikkereng

Misschien hebben die mensen wel gewoon een andere cultuur. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze geen zin hebben bouwvakker te worden of toeristen de reedt te gaan likken. En "wij" hebben bedacht dat drugs niet mogen, maar ik waag het me af te vragen waar dat op slaat.
Als die mensen geen zin hebben in onze welvaart en een land 'normaal' op te bouwen, laat ze dan lekker, zou ik zeggen. Maar dan ook geen schepen met geld meer die kant op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 19:56:
Wil wel even tegenover de admins verklaren dat deze post niets te maken heeft met racistisme, maar is puur gebaseerd op huidskleur. :)

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
En wij laten ons het land afnemen en het enige wat we doen is toekijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juni 2008 om 19:56:
Misschien hebben die mensen wel gewoon een andere cultuur. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze geen zin hebben bouwvakker te worden of toeristen de reedt te gaan likken. En "wij" hebben bedacht dat drugs niet mogen, maar ik waag het me af te vragen waar dat op slaat.
Als die mensen geen zin hebben in onze welvaart en een land 'normaal' op te bouwen, laat ze dan lekker, zou ik zeggen. Maar dan ook geen schepen met geld meer die kant op!

jaar maar als je het bericht leest dan zijn ze juist boos geworden omdat we geen geld meer die kant opsturen?
dus ze willen wel onafhankelijk zijn maar wel onze poen.. die is gek

nou ja. jullie poen dan want ik woon in spanje :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben nog steeds een groot voorstander van grondruil.
De eilandbewoners krijgen Friesland en Limburg, wij de Antillen:cheer:. Kunnen zij lekker de hele dag thee drinken, hebben wij kantoren met zeezicht.
Win-Win :D.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juni 2008 om 20:03:
De eilandbewoners krijgen Friesland en Limburg, wij de Antillen

Hier kan ik me wel in vinden :cheer:
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat je daar nog heengaat is mij een raadsel, aangezien het algemeen bekend is dat de inwoners van Curaçao "het niet zo op Nederlanders hebben". Maar ja, het is blijkbaar zo mooi dat dit niet erg is.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juni 2008 om 19:48:
tegen Nederlandse bemoeienis met de eilanden.

hiermee bedoelen ze dan vast niet de sommetjes geld die er heen zijn gebracht, daar is geloof ik nooit nee tegen gezegd. :p
Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze geen zin hebben bouwvakker te worden of toeristen de reedt te gaan likken.

geef ze zelfs GROOT GELIJK!!! Leuk al die "rijkdom" hier, maar wel tot je 65ste de tering werken, 1 en al stress. Missen ze niks aan...
"Ze moeten oprotten naar hun eigen land"

toch een "geruststelling" dat deze kortzichtigheid in elk land opduikt als het even slecht gaat...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Audionysos op zondag 29 juni 2008 om 20:09:
Tja dat je daar nog heengaat is mij een raadsel, aangezien het algemeen bekend is dat de inwoners van Curaçao "het niet zo op Nederlanders hebben". Maar ja, het is blijkbaar zo mooi dat dit niet erg is.

Misschien zitten ze daar helemaal niet zo te wachten op blanke toeristen. Wel jammer:cry:.
De Nederlanders met geld teveel zitten op die eilanden in eigen enclaves, en leveren over het algemeen geen bijdrage aan de locale economie:/.
Verder zou ik ook niet zo zitten wachten op de "Nederlandse cultuur" als ik een eilandbewoner was, eerlijk gezegd:D
Waarschuw beheerder
De eilandbewoners krijgen Friesland en Limburg, wij de Antillen. Kunnen zij lekker de hele dag thee drinken, hebben wij kantoren met zeezicht.
Win-Win

Uitspraak van bonaparte op zondag 29 juni 2008 om 20:06:
Hier kan ik me wel in vinden

:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De eilandbewoners krijgen Friesland en Limburg,

Laat Limburg maar lekker naar Duitsland gaan. Als je het ruilt met de Antillen dan moet ik zoveel munitie voor mn shotgun in slaan dat ik bankroet ga :(
Waarschuw beheerder
in zekere zin wel terecht.

als je zo bekijkt is het eigenlijk het zelfde als ons met die moslims.
wij hebben daar niets te zoeken en de moslims in feite niets hier.

klinkt hard, maar op die manier kan er wel een boel gedonder voorkomen kunnen worden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 19:55:

perfect plan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juni 2008 om 20:15:
Misschien zitten ze daar helemaal niet zo te wachten op blanke toeristen. Wel jammer:cry:.

heel veel landen zitten niet te wachten op westerlingen. Een land als Egypte bv verwelkomt je alleen voor je geld...had verder niet het idee dat ze ons zo gezellig vinden, ook om historische redenen (vroegere roofreizen van ons :s). En natuurlijk vaak (misplaatste) jaloezie.
Uitspraak van D-T-C op zondag 29 juni 2008 om 20:29:
klinkt hard

tja mengen van culturen zou leuk zijn, als we ontwikkeld genoeg waren om elkaar niet bij voorbaat al te haten, alleen omdat iemand anders is.
We zijn nog altijd een stel holbewoners die toevallig snappen dat een wiel rond moet zijn, maar verder....:x Gaat effe gaar met de economie, hup buitenlanders worden uitgemoord, nou ja gelukkig gaat het in NL meestal wat beschaafder.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 20:02:
ik woon in spanje :lol:

hehehe dit hoop ik ook ooit te kunen zeggen. 8)

Waarschuw beheerder
"Ze moeten oprotten naar hun eigen land", schreeuwden de betogers. "

Ja okay :s
"Wij mogen daar niet zijn, dus jullie hier ook niet!"

Wat zegt hij daar???
"Wij mogen daar niet zijn,

Ze mogen hier in NL niet zijn???
Okay dan mogen ze al die antillianen die hier op het vaste land wonen van mij gelijk een enkeltje curacau geven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 21:05:
Okay dan mogen ze al die antillianen die hier op het vaste land wonen van mij gelijk een enkeltje curacau geven ;)

plus gratis een tsunami

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Audionysos op zondag 29 juni 2008 om 20:58:
Een land als Egypte bv verwelkomt je alleen voor je geld...had verder niet het idee dat ze ons zo gezellig vinden, ook om historische redenen (vroegere roofreizen van ons ). En natuurlijk vaak (misplaatste) jaloezie.

Het gaat uiteindelijk alleen maar om de centen:/

Een betoging op Curaçao is eergisteren uitgemond in een jacht op blanke Nederlanders. Daarbij raakten verschillende Nederlanders gewond. Een werd het ziekenhuis in geslagen.

Zit "Poesj" daar niet toevallig????

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehehe dit hoop ik ook ooit te kunen zeggen.

haha tijd om massaal nederland te verlaten zeg ik
Waarschuw beheerder
hehe lekker boeiend, wij moeten daar ook niet heengaan
Waarschuw beheerder
"Ze moeten oprotten naar hun eigen land", schreeuwden de betogers.

Antillianen hebben dus wel degelijk Nederlandse eigenschappen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 29 juni 2008 om 21:41:
Antillianen hebben dus wel degelijk Nederlandse eigenschappen ;)

hehehe 8)

Waarschuw beheerder
wij weg uit hun land, hun weg uit ons land (Y)
(eerlijke deal toch?)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juni 2008 om 21:22:
Het gaat uiteindelijk alleen maar om de centen:/

tuurlijk, en zo zijn we zelf ook dus ja, je kunt er weiig kwaads over zeggen. :x
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 21:24:
haha tijd om massaal nederland te verlaten zeg ik

als ze maar niet allemaal naar dezelfde plek gaan als ik. ;p
Waarschuw beheerder
vroegere roofreizen van ons

Spreek voor jezelf ik ben nog nooit in egypte geweest,

Wel mooi dat sommige mensen vinden dat wij ons excusses moeten maken voor de slavernij maar we mogen geen duiters haten omdat "dat verleden tijd is"

(hiermee doel ik niet op audiosos)
Waarschuw beheerder
ik woon in spanje :lol:

hehehe dit hoop ik ook ooit te kunen zeggen. 8)

Lafaard!;) als er hier problemen zijn dan moeten we ze hier ook maar oplossen daar zijn we Nederlander voor geworden alleen vergeten ze dat steeds vaker.

Trouwens alsof spanje het nou zo goed voor elkaar heeftO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sonny B. Good op zondag 29 juni 2008 om 22:55:
Wel mooi dat sommige mensen vinden dat wij ons excusses moeten maken voor de slavernij maar we mogen geen duiters haten omdat "dat verleden tijd is"

excuses maken en haten zijn twee hele andere dingen he:)

Waarschuw beheerder
Een betoging op Curaçao is eergisteren uitgemond in een jacht op blanke Nederlanders

Per direkt die eilanden op MARKTPLAATS flikkeren en ALLE miljardenhulp aan dat boevennest graag terug naar hardwerkende Nederlanders die elke maand kromliggen voor de belastingplannen van dit graf kabinet!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
En zo ist maar net!!

Waar blijven trouwens al die linkse moraalridders met hun Groen "s"linkse brilletje op?

Pure racisme tegen het blanke ras en dan zijn ze stil.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker voor die tata's toch!

Zij doen het ook echt, neonazi jochies als Bofbips zouden het willen in Nederland
en hebben een grote bek maar doen der niks aan!

Waarschuw beheerder
[img width=200 height=134 cacheid=000fa2e1002bd7f98aafe96e1a02464cae]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00328/curacao98098_jpg_328851d.jpg[/img]

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1386895/__Nederlanders_gebeten_hond__.html?p=10,1

klik hier voor vergroting op telegraaf website
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zal je 13 september der maar met een maaje op vakantie na toe gaan . hopelijk is het daar dan wat rustiger geworden !
Waarschuw beheerder
Beelden er van kan je [url=http://www.youtube.com/watch?v=EFtCi_-2eHA]hier[/url] zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 30 juni 2008 om 00:37:
Beelden er van kan je hier zien.

jodenjacht?
wat een focking laf kut filmpie is dat...

echt een "topfirm" hoor..

stakker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wellicht kan die ex-delinquent Nelson M. die in deze draad hierop PartyFuck

https://partyflock.nl/topic/1018263:Verjaardag_Mandela_groots_gevierd

centraal staat eventjes op Curacoa een corrigerende toespraak of zoiets houden...!!!

Dat zou hem een stuk geloofwaardiger maken, zover hem dat ooit nog zal lukken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 00:23:
neonazi jochies als Bofbips zouden het willen in Nederland
en hebben een grote bek maar doen der niks aan!

Ga maar lekker huilen bij je moeder, PANNEKOEK..!

Gebeurt wel degelijk!

Zo is er in Papendrecht ook al eens zo'n (KK-*****) neergetrapt door 5 neo-nazi's om niets, werd toen breed uitgemeten in de media, alsof dat zo bijzonder is.
Gebeurt inderdaad ook weer niet constant overal, maar om nu te zeggen dat het nooit en nergens gebeurt in Nederland is ook wel erg kort door de bocht.

Regelmatig lezen we nieuwsberichten, en zien we reportage's van dergelijke indcidenten in de wat kleinere plaatsen in de provincie.
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 01:02:
Dat zou hem een stuk geloofwaardiger maken, zover hem dat ooit nog zal lukken

slaat helemaal kant noch wal om hier mandela bij te betrekken, die gast is 80 en heeft respect verdiend...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Double T :yes: op maandag 30 juni 2008 om 01:31:
die gast is 80

90
en heeft respect verdiend

:nee: stuk touw had beter geweest.
Waarschuw beheerder
slaat helemaal kant noch wal om hier mandela bij te betrekken, die gast is 80 en heeft respect verdiend...

Respect...hmm hij heeft weet ik niet hoelang gezeten en onder zijn ANC bewind zijn er duizenden mensen de dood in gejaagd. ANC was niks meer en minder dan een verkapte terroristische organisatie. Zijn vrouw heeft bijvoorbeeld met andere ANC leden een jongetje van een voetbal team doodgemarteld. En laten we eerlijk wezen Afrika is nou niet het land van welvaart te noemen sinds Mandela de macht overnam, veel van zijn beloftes zijn niet eens na gekomen (zoals bij elke politicus).

Maar goed deze discussie gaat niet over Mandela. maar over los geslagen idioten (kleine groep) die op 'blanken jacht' waren. Snappen ze nou niet dat Nederlanders veel geld brengen als touristen, en door dit incident zullen veel mensen nu hun vakantie ergens anders gaan houden. Als alle mensen nu eens normaal konden denken hadden we een fooking mooie wereld, maar helaas.......
Waarschuw beheerder
WILLEMSTAD - Een betoging op Curaçao is eergisteren uitgemond in een jacht op blanke Nederlanders. Daarbij raakten verschillende Nederlanders gewond. Een werd het ziekenhuis in geslagen.

Doelwit waren vooral Nederlandse stagiairs die werken in de hotels op het vakantie-eiland. Zij waren in de lokale uitgaansgelegenheid De Nachtwacht bijeen. Tientallen eilandbewoners drongen het café binnen om de blanken een lesje te leren en richtten een ravage aan. Ook werden auto's beschadigd en omgegooid.

"Hollanders werden uitgescholden, in elkaar geslagen en moesten vluchten", vertelt een van hen. Een andere Nederlander spreekt van 'Zuid-Afrikaanse toestanden'.

De haat ontstond na een politieke demonstratie tegen Nederlandse bemoeienis met de eilanden. De Antillen kwamen donderdag financieel onder curatele van Nederland te staan. Een kleine groep besloot daarop de aanval te openen op Nederlanders in de Nieuwstraat. "Ze moeten oprotten naar hun eigen land", schreeuwden de betogers. "Wij mogen daar niet zijn, dus jullie hier ook niet!"

Afschuw
De gezaghebber op Curaçao, Lisa Dindial, richtte zich op televisie rechtstreeks tot de bevolking en riep Nederlanders en Antillianen nadrukkelijk op 'om voorzichtig te zijn'. Minister van Justitie David Dick sprak gisteren zijn 'diepe afschuw' uit over de jacht. "Het is een heel slechte zaak wat hier is gebeurd", zegt hij. "Het was een grote groep demostranten die misbruik heeft gemaakt van de toestemming om te demonstreren."

Over de aanval is overleg tussen minister, politie en het OM.

nou en :/ racisme is altijd toegestaan als donkere mensen de daders zijn. toch?
Waarschuw beheerder
Misschien hebben die mensen wel gewoon een andere cultuu

zo van "we timmeren gewoon alle hollanders in elkaar wan t dat heeft wél nut?"

Triest hoor. Net alsof die lui daar er wat aan kunnen doen verder.

Waarschuw beheerder
Weet je ook eens hoe het voelt om in het verdomhoekje te zitten :[ :lol:

Erg kansloze actie waar je niets mee bereikt :looser:
Waarschuw beheerder
De haat ontstond na een politieke demonstratie tegen Nederlandse bemoeienis met de eilanden. De Antillen kwamen donderdag financieel onder curatele van Nederland te staan.

Dan laten onze handen toch los van die eilanden?
Binnen twee jaar is het zo'n puinhoop dat er een paar bulldozers door kunnen en we daar ons eigen vakantielandje van kunnen maken (Y)
Waarschuw beheerder
Juist goed bezig die gasten daar. Nederland heeft daar niks te zoeken en andersom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 30 juni 2008 om 08:57:
Nederland heeft daar niks te zoeken en andersom

Had je moeten zeggen tegen je voorouders :lol:

Waarschuw beheerder
De haat ontstond na een politieke demonstratie tegen Nederlandse bemoeienis met de eilanden

:yawn:

Maar niet zeiken als Nederland 40 miljoen in de nieuwe luchthaven van Bonaire pompt (y)
Waarschuw beheerder
Tijdsgeest (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 09:06:
Maar ik lig niet te zeiken als pixxuew 40 miljoen zaadcellen my pompt

ik ook niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 30 juni 2008 om 08:57:
Nederland heeft daar niks te zoeken en andersom.

Laat ik nou denken dat de NEDERLANDSE Antillen wel degelijk iets met Nederland te maken hebben :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 30 juni 2008 om 10:38:
Laat ik nou denken dat de NEDERLANDSE Antillen wel degelijk iets met Nederland te maken hebben

Ik kan me ergens wel indenken dat het nog een restantje slavernij-gedachte is.
Zeker met het oog op 1 juli....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 10:40:
Ik kan me ergens wel indenken dat het nog een restantje slavernij-gedachte is.
Zeker met het oog op 1 juli....

moeten we dat nou nog steeds aanhoren.. dat hele eiland is gvd gebouwd met poen vanuit nederland.
hun zeiken over slavernij, breken wij de boel daar wel weer af..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op zondag 29 juni 2008 om 20:48:

Waarschuw beheerder
Kijk in Curacao is aardig wat armoede en voor de lokale bevolking is het daar lastig om aan een baan te komen. Vandaar dat ze Nederlandse stagiaires liever zien komen dan gaan. Ze er kunnen niet tegen dat de weinige baantjes die er zijn, ook nog ingevuld worden door veel goedkopere stagiaires.
Die spanningen spelen al heel lang daar... en had toen het gevoel daat het al een keer uit de hand ging lopen. Heb al diverse opstootjes gezien, bedreigingen meegemaakt in 2005 toen ik er stage liep.

De nachtwacht is btw een cafe waar ik ook 3 dagen per week kwam:O
Ben Btw benieuwd hoe het met de cafe eigenaar Joep gaat, goeie vent was dat. Hop voor em da ze kroeg nog een beetje heel is

en ik woonde ook hier-->
Een kleine groep besloot daarop de aanval te openen op Nederlanders in de Nieuwstraat

Waarschuw beheerder
prima "wij" daar weg! zij hier weg!;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 10:56:
Kijk in Curacao is aardig wat armoede en voor de lokale bevolking is het daar lastig om aan een baan te komen. Vandaar dat ze Nederlandse stagiaires liever zien komen dan gaan.

ja denk ik ook :/ :lol:

ik zeg terugtrekkuh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 10:50:
moeten we dat nou nog steeds aanhoren.. dat hele eiland is gvd gebouwd met poen vanuit nederland.
hun zeiken over slavernij, breken wij de boel daar wel weer af..

I know.. dat zei ik al, Nederland pompt ook weer ff 40 miljoen in de nieuwe luchthaven op Bonaire.
Hypocriet is het.

Waarschuw beheerder
Ik ga daar stage lopen voor 5 maanden in het najaar! (y) Gezellig! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 11:49:
dat zei ik al, Nederland pompt ook weer ff 40 miljoen in de nieuwe luchthaven op Bonaire.
Hypocriet is het.

ja daar had ik ook al wat op`gezegd :lol:

Waarschuw beheerder
Kijk in Curacao is aardig wat armoede en voor de lokale bevolking is het daar lastig om aan een baan te komen. Vandaar dat ze Nederlandse stagiaires liever zien komen dan gaan. Ze er kunnen niet tegen dat de weinige baantjes die er zijn, ook nog ingevuld worden door veel goedkopere stagiaires.

Als het zo moeilijk is om aan een baan te komen, willen ze vast zelf ook wel voor een lager loon werken. Beter iets dan niets. Dus het lijkt me niet dat dat de oorzaak is.

Waarschuw beheerder
plus hoeveel mensen hebben daar wel niet een baan in het toerisme.

moet je vooral je voornaamste bron van inkomen gaan lynchen..

ik zeg. prima testgebied voor nederlands nucleaire programma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 11:59:
prima testgebied voor nederlands nucleaire programma

Zonde van dat mooie eiland, gewoon de bewoners de zee in pleuren en één groot vakantie-eiland creëren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 30 juni 2008 om 10:38:
Laat ik nou denken dat de NEDERLANDSE Antillen wel degelijk iets met Nederland te maken hebben

Met deze uitspraak bewijs je maar weer is dat het totaal geen zin heeft om met jou in discussie te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 02:46:
90

kleinigheidje hou je altijd O:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 02:46:
stuk touw had beter geweest.

om jouw nek zekers, :D

zijn wijf was wel ziek..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 11:59:
moet je vooral je voornaamste bron van inkomen gaan lynchen..

Het blijven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 30 juni 2008 om 12:11:
Met deze uitspraak bewijs je maar weer is dat het totaal geen zin heeft om met jou in discussie te gaan.

Omdat ik aangeef dat de Nederlandse Antillen in feite stukjes Nederland zijn? Ik dacht dat jou dat als nationalist wel zou moeten aanspreken...

Waarschuw beheerder
Leipe Shit Ouwe: Wat ben jij een stemmingmakertje zeg! :X

Quote:
Minister van Justitie David Dick sprak gisteren zijn 'diepe afschuw' uit over de jacht. "Het is een heel slechte zaak wat hier is gebeurd", zegt hij. "Het was een grote groep demostranten die misbruik heeft gemaakt van de toestemming om te demonstreren."

Werkelijke zin in de Telegraaf:

"Minister van Justitie David Dick sprak gisteren tegenover De Telegraaf zijn 'diepe afschuw' uit over de jacht. Het is een heel slechte zaak wat hier is gebeurd", zegt hij. "Het was een groep van minder dan 50 personen, die misbruik heeft gemaakt van de toestemming om te demonstreren."

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 29 juni 2008 om 21:41:
Uitspraak van Leipe Shit Ouwe! op zondag 29 juni 2008 om 19:48:
"Ze moeten oprotten naar hun eigen land", schreeuwden de betogers.

Antillianen hebben dus wel degelijk Nederlandse eigenschappen

?

Daarom leven er zoveel allochtonen in Nederland :rot:

Omdat wij dat massaal zeggen :vaag:

Rare kijk heb jij op ons landje, ik denk dat Nederland wel 1 van de landen is die tolerant staat tegenover de allochtonen!

Te tolerant!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 13:05:
Rare kijk heb jij op ons landje, ik denk dat Nederland wel 1 van de landen is die tolerant staat tegenover de allochtonen!

De politiek misschien. Na alle ellende ben ik wel benieuwd wat alle burgers er eigenlijk van vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 13:13:
Na alle ellende ben ik wel benieuwd wat alle burgers er eigenlijk van vinden.

pff, die miljoenen gristelijken hebben nog steeds het motto "samen zullen we alles delen" :rot:

cda stemmers :looser:

De meeste Nederlanders zijn nog steeds mongolen die alleen doen wat de buurman ook doet, en alleen stemt wat de buurman ook stemt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 13:04:
Quote:

Uitspraak van Leipe Shit Ouwe! op zondag 29 juni 2008 om 19:48:
Minister van Justitie David Dick sprak gisteren zijn 'diepe afschuw' uit over de jacht. "Het is een heel slechte zaak wat hier is gebeurd", zegt hij. "Het was een grote groep demostranten die misbruik heeft gemaakt van de toestemming om te demonstreren."

"Minister van Justitie David Dick sprak gisteren tegenover De Telegraaf zijn 'diepe afschuw' uit over de jacht. Het is een heel slechte zaak wat hier is gebeurd", zegt hij. "Het was een groep van minder dan 50 personen, die misbruik heeft gemaakt van de toestemming om te demonstreren."

Heel scherp :respect:

Daarom leven er zoveel allochtonen in Nederland

Leuk toch al die verschillende afkomsten bij elkaar in de super (y) :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 13:13:
De politiek misschien. Na alle ellende ben ik wel benieuwd wat alle burgers er eigenlijk van vinden

Ga je wel merken over twee jaar als er weer verkiezingen zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 13:19:
Leuk toch al die verschillende afkomsten bij elkaar in de super

idd, eieren van de legbatterij
eieren van de boer
eieren van de scharrelkip
eieren van de gans
eieren van de eend

Super (y)
Waarschuw beheerder
Rare kijk heb jij op ons landje

en dat terwijl jij in Nederland nog
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 13:18:
miljoenen gristelijken

kan tellen??

En jij ziet Nederlanders als
mongolen die alleen doen wat de buurman ook doet, en alleen stemt wat de buurman ook stemt.

Positieve kijk heb jij op je landgenoten (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leipe Shit Ouwe: Wat ben jij een stemmingmakertje zeg!

Hoezo??? :/

:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 13:56:
Hoezo???

:)

Waarom dacht je, ik verander de zin eens even? (incl. spellingsfoutje) (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:00:
Waarom dacht je, ik verander de zin eens even? (incl. spellingsfoutje

Fakerdjes zijn absoluut NIET te vertrouwen :devil :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Belachelijk..per direkt alle betrekkingen en betalingen stopzetten dan ligt er over 20 jr een kaal eiland met alleen maar skeletjes in de zee, gasten kunnen zelf niets alleen alle verknallen en dna ook nog "the hand that feeds them" bijten..

Waarschuw beheerder
Leuk toch al die verschillende afkomsten bij elkaar in de super

spreek voor jezelf

Waarschuw beheerder
De meeste Nederlanders zijn nog steeds mongolen die alleen doen wat de buurman ook doet, en alleen stemt wat de buurman ook stemt.

Daarom.

Ga je wel merken over twee jaar als er weer verkiezingen zijn

Nee daar is lekker veel uit af te leiden.
Zie boven.

Uitspraak van Roel63 op maandag 30 juni 2008 om 13:40:
Positieve kijk heb jij op je landgenoten

Er zit wel een kern van waarheid in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:23:
Nee daar is lekker veel uit af te leiden.
Zie boven.

Tsja je kan ook openbare forums organiseren maar mensen moeten eerst wel de moeite nemen om zelf na te gaan waar ze voor staan ipv oeverloos meelullen met de massa en dan nog naar het stemhokje gaan :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:13:
spreek voor jezelf

Doet iedereen toch hier?

Waarschuw beheerder
Wat denk je dat er gebeurd als wij onze handen van de Antillen afhouden??

Denk dat Venezuela met die gekke president Chávez gelijk het eiland komen kapen..
Hoe denk je dat Amerika daar over denkt als Venezuela de ABCtjes over neemt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:23:
De meeste Nederlanders zijn nog steeds mongolen die alleen doen wat de buurman ook doet, en alleen stemt wat de buurman ook stemt

erg waar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 15:14:
Uitspraak van Cee op maandag 30 juni 2008 om 14:23:
De meeste Nederlanders zijn nog steeds mongolen die alleen doen wat de buurman ook doet, en alleen stemt wat de buurman ook stemt

erg waar..

Ik heb het probleem dat ik geen buurman heb. Ik moet dus zelf gaan nadenken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 30 juni 2008 om 15:21:
Ik heb het probleem dat ik geen buurman heb. Ik moet dus zelf gaan nadenken

Je zal Johan Vlemincx of een andere clown als buurman hebben :roflol: :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 30 juni 2008 om 13:40:
Positieve kijk heb jij op je landgenoten

:lol: (y)

Nee ik heb geen positieve kijk op de meeste Nederlanders nee :no:

en dan voornamelijk deze:

miljoenen gristelijken

en

Je moet maar eens aan een willekeurig cda-stemmer vragen waarom hij op cda stemt (y)

Waarschuw beheerder
Ik moet dus zelf gaan nadenken

Zwaar leven heb jij volgens mij. :yes:
Waarschuw beheerder
Ze er kunnen niet tegen dat de weinige baantjes die er zijn, ook nog ingevuld worden door veel goedkopere stagiaires.

hier nog een filmpje van hoe het er daar nou aan toe gaat

{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 15:27:
Zwaar leven heb jij volgens mij.

Toch geniet ik elke dag :D
Waarschuw beheerder
zonder onze financiele steun liepen ze daar nog in berenvellen, vooral serieus nemen die eilandbewoners daar haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 30 juni 2008 om 16:06:
zonder onze financiele steun liepen ze daar nog in berenvellen, vooral serieus nemen die eilandbewoners daar

Berenvellen in een tropisch klimaat :roflol:

Ik denk dat jij jezelf vooral serieus moet nemen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 16:59:
een nederlander=blank

Naar welk elftal heb ik dan 2 weken geleden zitten kijken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 16:59:
beetje dubbelop niet?
das hetzelfde als : criminele neger etc...
een nederlander=blank

En jij bent echt 30 joh?
Ik mag hopen dat dat nep is.

Waarschuw beheerder
geen nederlandse in ieder geval, als je uit het buitenland naar nederlands voetbal kijkt, denken ze dat nederland in de bushbush ligt:/
daarom steun ik ze ook niet, alleen als er echte nederlanders in zaten, dan was ik voor nederland he;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 17:41:
En jij bent echt 30 joh?
Ik mag hopen dat dat nep is.

Kan niet anders lijkt me.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg!

kapen..
de hele boel weer overnemen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jacht op blanke Nederlanders geopend.

gelukkig geen last van broeders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 30 juni 2008 om 17:44:
Kan niet anders lijkt me.

sorry ben van 1977 tel maar na :)
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 01:08:
Zo is er in Papendrecht ook al eens zo'n (KK-*****) neergetrapt door 5 neo-nazi's om niets, werd toen breed uitgemeten in de media, alsof dat zo bijzonder is.

hahaha dat was bij mij op school. En die waardeloze kaalkoppies hebben naderhand klappen gehad tot ze het lekker vonden hahahahah. Laat die malloten elkaar maar meppen. Heb ik iig geen last van ze.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 15:14:

erg waar..

Dit valt ook wel weer mee.

en voor piXXure in spanje is ook niet alles hozanna tussen de verschillende bevolkingsgroepen. helaas is dit overal ter wereld zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yosti op maandag 30 juni 2008 om 18:30:
En die waardeloze kaalkoppies hebben naderhand klappen gehad tot ze het lekker vonden hahahahah.

Heb je niet de goede info vriend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 30 juni 2008 om 18:56:

Dan zijn we benieuwd naar de juiste info (y)
Waarschuw beheerder
Ik zeg...afstoten die handel!

Kijken hoe ze het dan vol gaan houden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 30 juni 2008 om 18:56:

stond er pal naast toen het gebeurde. Maar het zal misschien om een ander geval gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yosti op maandag 30 juni 2008 om 19:42:
stond er pal naast toen het gebeurde. Maar het zal misschien om een ander geval gaan

Gebeurt het dan dagelijks in Papendrecht??
Waarschuw beheerder
Nou is al weer een tijdje geleden hoor. Maar toendertijd gebeurde het regelmatig. Je had groepen, 'zwarten' en 'blanken'.
En die lagen regelmatig overhoop.
Hoe het nu is zou ik niet weten. Ben al een tijdje weg uit Papendrecht, en ben ook wel een beetje te oud me met dat soort zaken bezig te houden.
Maar schobbejakkert, ik ben nu ook wel benieuwd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 30 juni 2008 om 16:40:
Berenvellen in een tropisch klimaat

Ik denk dat jij jezelf vooral serieus moet nemen

Je snapt wat ik bedoel... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op maandag 30 juni 2008 om 19:05:
Ik zeg...afstoten die handel!

Kijken hoe ze het dan vol gaan houden...

idd laat ze hun eigen problemen maar oplossen.
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
De eilandbewoners krijgen Friesland en Limburg, wij de Antillen:cheer:. Kunnen zij lekker de hele dag thee drinken, hebben wij kantoren met zeezicht.
Win-Win :D.

Ik heb een beter voorstel. We geven jou aan hun! Ze martelen jou, neuken je 950x per dag in je kringspier, en dan laten ze ons met rust.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@Joey uit------> Maastricht <------ :lol: :roflol:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51520, 55382, 41778}
Waarschuw beheerder
blanke Nederlanders

Gelukkig zijn er die niet zoveel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonny B. Good op zondag 29 juni 2008 om 22:55:
Spreek voor jezelf ik ben nog nooit in egypte geweest,

ik spreek voor onze voorouders maar men denkt liever niet zover terug. En ik doel niet alleen op Nederland maar ook andere Europese landen. Alleen in Rome alleen staan al meer obelisken dan in heel Egypte en zo zijn er miljoenen/miljarden aan schatten hierheen gesleept. Niet vreemd dat Egyptenaren ons niet zo lief vinden.

Maar dit is nogal off topic. :P
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 29 juni 2008 om 23:36:
Lafaard!;)

ik wilde al weg toen ik niks van politieke en maatschappelijke problemen wist....
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 29 juni 2008 om 23:36:
alsof spanje het nou zo goed voor elkaar heeftO:)

over 20 jaar is dat 1 grote woestijn. :p
laatste aanpassing
De eilandbewoners krijgen Friesland en Limburg, wij de Antillen. Kunnen zij lekker de hele dag thee drinken, hebben wij kantoren met zeezicht.
Win-Win .

Jij mag dan ook wel terug naar Curaçao.
Waarschuw beheerder
@Leipe Shit Ouwe! uit------> Almere <------ :lol: :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jœy [Blames] op maandag 30 juni 2008 om 22:10:

:yes:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 23:24:
@Joey uit------> Maastricht <------

:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 00:25:
[img width=200 height=134 cacheid=000fa2e1002bd7f98aafe96e1a02469bec]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00328/curacao98098_jpg_328851d.jpg[/img]

Dat is mn huisgenootje..

De telegraaf is echt een pauper krant maken het allemaal weer lomper dan het is.

Ten eerst er is maar 1 iemand gewond geraakt.. Een Antilliaan die hier geboren en getogen is.
Die gasten die kwamen rellen zijn niet eens in de buurt geweest van de Nachtwacht nouja wel op de straat er voor maar ze zijn niet binnen geweest dus dat slaat ook nergens op niemand is de Nachtwacht binnen gedrongen..

Er is ook niemand neer geslagen. Er is met stenen en vuurwerk gegooit al werd er eerst gedacht dat er geschoten werd (mijn huisgenootje heeft mensen met gun's gezien waarschijnlijk om mensen bang te maken en mss is er wel mee geschoten maar niet gericht op de Nederlanders) De Antilliaan die is "neergeslagen" heeft dus een steen tegen zn hoofd aangehad en heeft hersenletsel opgelopen.

Verder zijn er auto's om gegooit en heel veel vernielingen. Alle tenten zijn na de rellen dicht gegooit. De schrik zat/zit er hier aardig in. Nu maar afwachten hoe het verder gaat verlopen gister was het sfeertje weer goed maar time will tell.

Sommige mensen hier overdrijven helemaal door te zeggen dat de burgeroorlog is uitgebroken en dat je hier de stad niet meer inkomt zonder dat je je paspoort laat zien of nog erger dat als je Nederlander bent dat je je beter op kan sluiten in je huis de komende maanden :looser: yeah right zo erg is het nou ook weer niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker rukken
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik ben benieuwd als ik er de 2e week van november een week ben. :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 01:08:
Zo is er in Papendrecht ook al eens zo'n (KK-*****) neergetrapt door 5 neo-nazi's om niets,

stelletje helden :looser:
Uitspraak van M. :') op dinsdag 1 juli 2008 om 07:16:
yeah right zo erg is het nou ook weer niet.

wat moet je daar ook ?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 23:24:
@Joey uit------> Maastricht <------

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 juli 2008 om 07:06:

wat een mongool die leipe shit hehe.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 1 juli 2008 om 16:22:
Maar ik zit er nu al in m'n gedachten :D

Nou dan is alles wel weer zoals het hoort te gaan. En zo niet dan krijg je vast een negatief reisadvies maar zover zal het niet gaan komen.
Waarschuw beheerder
een jacht op blanke Nederlanders.

Wat een uitdaging :gaap:

"Ze moeten oprotten naar hun eigen land", schreeuwden de betogers. "Wij mogen daar niet zijn, dus jullie hier ook niet!"

Daar hebben ze een punt.. Wanneer komt NL hier eens in opstand?

Waarschuw beheerder
Het valt allemaal reuze mee volgens mij.

Ik moest gister weer zo enorm lachen om die gasten van de PVV. Volgens de PVV is de enige oplossing de Nederlandse mariniers de orde laten herstellen op het eiland:lol.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arnoud B. Stem op mijn nieuwe poll!!!!!! op dinsdag 1 juli 2008 om 13:15:
Linkse rat .

Ik ken niemand die én rechts is én de Telegraaf geen pauperkrant vindt. (Op zwakbegaafde racisten en wildersstemmers na, maar dat noem ik niet rechts)

Dat jij het voor zo'n pauperkrant opneemt door iemand voor "linkse rat" uit te maken zegt genoeg over jou. Scheld je mensen ook uit wanneer ze zeggen dat shownieuws een kutprogramma is?

Uitspraak van sjarel043 op dinsdag 1 juli 2008 om 13:38:
wat moet je daar ook ?

Er zijn ook mensen die wél studeren en dus de kans krijgen in verre delen van Nederland te studeren of werken.

Waarschuw beheerder
Die gasten die kwamen rellen zijn niet eens in de buurt geweest van de Nachtwacht

Nachtwacht nouja wel op de straat er voor

:loser: je hebt je qua IQ wel aardig aangepast aan de lokale bevolking daar lees ik (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 2 juli 2008 om 13:51:
Er zijn ook mensen die wél studeren en dus de kans krijgen in verre delen van Nederland te studeren of werken.

De meeste Nederlanders die daar zitten zijn gewoon soldaat hoor, en hun aanhang. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 15:10:
je hebt je qua IQ wel aardig aangepast aan de lokale bevolking daar lees ik

Hee hier is iemand in staat het IQ van een compleet eiland te meten (y)
Waarschuw beheerder
donateur
De telegraaf is echt een pauper krant maken het allemaal weer lomper dan het is.

Ten eerst er is maar 1 iemand gewond geraakt.. Een Antilliaan die hier geboren en getogen is.
Die gasten die kwamen rellen zijn niet eens in de buurt geweest van de Nachtwacht nouja wel op de straat er voor maar ze zijn niet binnen geweest dus dat slaat ook nergens op niemand is de Nachtwacht binnen gedrongen..

Er is ook niemand neer geslagen. Er is met stenen en vuurwerk gegooit al werd er eerst gedacht dat er geschoten werd (mijn huisgenootje heeft mensen met gun's gezien waarschijnlijk om mensen bang te maken en mss is er wel mee geschoten maar niet gericht op de Nederlanders) De Antilliaan die is "neergeslagen" heeft dus een steen tegen zn hoofd aangehad en heeft hersenletsel opgelopen.

Verder zijn er auto's om gegooit en heel veel vernielingen. Alle tenten zijn na de rellen dicht gegooit. De schrik zat/zit er hier aardig in. Nu maar afwachten hoe het verder gaat verlopen gister was het sfeertje weer goed maar time will tell.

Sommige mensen hier overdrijven helemaal door te zeggen dat de burgeroorlog is uitgebroken en dat je hier de stad niet meer inkomt zonder dat je je paspoort laat zien of nog erger dat als je Nederlander bent dat je je beter op kan sluiten in je huis de komende maanden yeah right zo erg is het nou ook weer niet.

Tnx Poes (Y)

De telegraaf is echt een pauper krant

Waarschuw beheerder
Het lijkt wel alsof we er een talent voor hebben b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op woensdag 2 juli 2008 om 15:27:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op woensdag 2 juli 2008 om 15:20:
Hee hier is iemand in staat het IQ van een compleet eiland te meten

het halve eiland he.. de rest zit hier..

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 16:52:

aah :aai: en toen ?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 16:48:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=423 cacheid=000907d300197dee3bcc7ae21a0246ecaf]http://www.doodspraak.nl/pers/telegraaf28okt2004.jpg[/img]
Foto: De telegraaf
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken niemand die én rechts is én de Telegraaf geen pauperkrant vindt. (Op zwakbegaafde racisten en wildersstemmers na, maar dat noem ik niet rechts)

Dat jij het voor zo'n pauperkrant opneemt door iemand voor "linkse rat" uit te maken zegt genoeg over jou. Scheld je mensen ook uit wanneer ze zeggen dat shownieuws een kutprogramma is?

Yep :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 15:10:
:loser: je hebt je qua IQ wel aardig aangepast aan de lokale bevolking daar lees ik (Y)

Oehhh dit doet pijn hoor :gaap:

Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 2 juli 2008 om 15:15:
De meeste Nederlanders die daar zitten zijn gewoon soldaat hoor, en hun aanhang. ;)

Er zitten hier idd heel veel van het korps en de marine.

Uitspraak van Roel63 op woensdag 2 juli 2008 om 15:20:
Hee hier is iemand in staat het IQ van een compleet eiland te meten (y)

Wel vet als je zo'n gave hebt 8) ;)

Tnx Poes (Y)

Yw Kimmie :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 16:52:

Wat ben jij een jankzak zeg pppffff..

Je woont niet eens in Nederland dus stel je niet zo aan wil je, eigelijk heb jij niet eens meer recht van spreken dus :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 17:37:
Foto: De telegraaf

:roflol::respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 juli 2008 om 18:05:
Wat ben jij een jankzak zeg pppffff..

Je woont niet eens in Nederland dus stel je niet zo aan wil je, eigelijk heb jij niet eens meer recht van spreken dus

pff hoor daar dan.. dat jij nou het weekendvermaak bent voor het korps mariniers dat daar zit..
ik heb nog altijd een nederlands paspoort dus ik heb zat recht van spreken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 19:26:
pff hoor daar dan.. dat jij nou het weekendvermaak bent voor het korps mariniers dat daar zit..
ik heb nog altijd een nederlands paspoort dus ik heb zat recht van spreken.

Whahaha wat weet je dat goed zeg :roflol:

:z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 juli 2008 om 19:39:
Whahaha wat weet je dat goed zeg

ja zelf ook in het leger gezeten dus ik weet alles over domme blondjes als jij (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 19:47:
ja zelf ook in het leger gezeten dus ik weet alles over domme blondjes als jij (Y)

Ahhhh nou ben ik nog een dom blondje ook :( Boewhoe :'(

Maar vet zeg dat je in het leger hebt gezeten. Gelukkig weet je ook hoe het er hier aan toe gaat he ;) Leger en korps is idd precies het zelfde. :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 juli 2008 om 19:52:
Maar vet zeg dat je in het leger hebt gezeten. Gelukkig weet je ook hoe het er hier aan toe gaat he Leger en korps is idd precies het zelfde. :')

schatje het leger is een verzamelnaam voor de diverse onderdelen he. zelf heb ik in het franse vreemdelingenlegioen gezeten. daar kunnen ze bij de mariniers nog een puntje aan zuigen.

maar geeft niet dat je dat niet weet want jij bent een
dom blondje

Boewhoe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 19:55:
schatje het leger is een verzamelnaam voor de diverse onderdelen he. zelf heb ik in het franse vreemdelingenlegioen gezeten. daar kunnen ze bij de mariniers nog een puntje aan zuigen.

maar geeft niet dat je dat niet weet want jij bent een

Wat ben jij slim zeg (Y)

Ben je soms jaloers op de mannen van het korps? :')
Klein kind :gaap: Gedraag je eens naar je leeftijd.

En nu is het leuk geweest ga jij maar verder met je kinderachtige "discussie" ik ga weer ontopic :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 juli 2008 om 20:06:
Klein kind Gedraag je eens naar je leeftijd.

:lol: vraag de mannen van het korps maar eens naar het vreemdelingenlegioen . http://www.legion-recrute.com
ik snap dat jij het hoog op het van de mariniers want daar lig je natuurlijk elk weekend onder.

maar ga jij je maar volwassen gedragen dan.. dan ga ik gewoon ff door met mezelf zijn (Y)

:loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 20:11:
:lol: vraag de mannen van het korps maar eens naar het vreemdelingenlegioen .
ik snap dat jij het hoog op het van de mariniers want daar lig je natuurlijk elk weekend onder.

Elk weekend? Elke dag een ander joh als ik dan toch bezig ben.

maar ga jij je maar volwassen gedragen dan.. dan ga ik gewoon ff door met mezelf zijn (Y)

Doe dat. :bye:

Waarschuw beheerder
Kansloze discussie :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 19:55:
zelf heb ik in het franse vreemdelingenlegioen gezeten. daar kunnen ze bij de mariniers nog een puntje aan zuigen.

legion d´etranger
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 juli 2008 om 20:06:

waarom? de gemiddelde marinier is dommer dan knoalster en het enige wat die gasten hebben is kapsones
ik snap dat jij het hoog op het van de mariniers want daar lig je natuurlijk elk weekend onder

de helft heeft gewoon aids
Waarschuw beheerder
"criminelen" zijn nederlanders, dumbass
Antillen zijn onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 juli 2008 om 20:15:
Elk weekend? Elke dag een ander joh als ik dan toch bezig ben.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 10:30:
de helft heeft gewoon aids

Advies @ Poesj [img width=67 height=100]http://i295.photobucket.com/albums/mm136/albobal09/condomm.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 10:40:
Advies @ Poesj [img width=67 height=100 cacheid=0000cc910001a30649a3012a1a02471cb2]http://i295.photobucket.com/albums/mm136/albobal09/condomm.gif[/img]

Applaus voor jou.. het is je weer gelukt om een mega intelligente opmerking te plaatsen (Y)

Waarschuw beheerder
Ach dan weten ze ook hoe het voelt (y)

Waarschuw beheerder
"Ze moeten oprotten naar hun eigen land", schreeuwden de betogers. "Wij mogen daar niet zijn, dus jullie hier ook niet!"

Applaus voor Wilders!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 11:09:
Applaus voor Wilders!

Wilders mag van mij een steen tegen zn kop aan krijgen (Y) Nekschot zou ook niet verkeerd zijn :nee:

Was gister in het ziekenhuis op bezoek bij Carlos en gelukkig gaat het alweer een stuk beter met hem.

En die lui die dit gedaan hebben is maar een kleine groep net als dat wij kleine groepen met stakkertje in NL hebben rond lopen. *kuch* Ben *kuch*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 4 juli 2008 om 20:36:
*kuch* Ben *kuch*

:roflol: zou het???? :devil: denk dat Ben alleen maar ordinair schreeuwt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 20:39:
:roflol: zou het???? :devil: denk dat Ben alleen maar ordinair schreeuwt :P

Whehe zo laf is hij wel ja 8)
Waarschuw beheerder
OMFG hoe dom en blont moet je zijn als je de gasten loopt te verdedigen die een vriend van je net een gebroken schedel hebben bezorgd ???!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Disobedience op vrijdag 4 juli 2008 om 23:12:
OMFG hoe dom en blont moet je zijn als je de gasten loopt te verdedigen die een vriend van je net een gebroken schedel hebben bezorgd ???!!

Idd :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Disobedience op vrijdag 4 juli 2008 om 23:12:

Sorry? Waar zie jij mij die idioten verdedigen? :looser:

Ben jij niet goed bij je hoofd ofzo? Ik zeg alleen maar die losers een kleine groep was dus niet dat heel Curaçao er achter staat wat ze gedaan hebben. Dus jacht op blanke is zooo overdreven.

Waarschuw beheerder
:roflol:
Waarschuw beheerder
vraag de mannen van het korps maar eens naar het vreemdelingenlegioen

Grote kans dat je dan te horen krijgt dat dit die lui zijn die altijd en overal de witte vlag mee naar toe sjouwen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 5 juli 2008 om 00:09:
Ben jij niet goed bij je hoofd ofzo?

Ben jij toch ook niet hoer :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 5 juli 2008 om 00:09:
Ben jij niet goed bij je hoofd ofzo? Ik zeg alleen maar die losers een kleine groep was dus niet dat heel Curaçao er achter staat wat ze gedaan hebben. Dus jacht op blanke is zooo overdreven.

Je bent zelf niet lekker joh, en van mij mag jij zelf een baksteen tegne je harses, het hele verhaal met ooggetuigen staat in de krant of beweer je dat dat gelogen is soms?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1431862/__Blankenjacht_Curacao__.html?p=7,1
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 21:32:
Ben jij toch ook niet hoer :roflol:

Oeh scherp die opmerking :gaap:

Uitspraak van Disobedience op zondag 6 juli 2008 om 00:06:
Je bent zelf niet lekker joh, en van mij mag jij zelf een baksteen tegne je harses, het hele verhaal met ooggetuigen staat in de krant of beweer je dat dat gelogen is soms?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1431862/__Blankenjacht_Curacao__.html?p=7,1

Whaha de telegraaf.. sensatiekrant :gaap:

Mijn huisgenootjes waren er bij dus ik zeg helemaal niet dat er iets gelogen is maar wel overdreven. :aai:
Waarschuw beheerder
de neefjes van mijn vrienden van mijn vrienden waren erbij dus ik zeg niet dat er iets gelogen is maar wel overdreven.
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha om nog even op die link terug te komen :')

Ik heb net de Caribische editie van de Telegraaf gelezen :')

en probeerden weg te komen. Buiten werden toen de eerste mensen mishandeld.

Whahah wat een bullshit :lol: er is helemaal niemand mishandeld behalve dan Carlos die een steen tegen zn hoofd heeft gehad.

En de bijna doodgeslagen Marco M.? Hij mag vermoedelijk over enkele weken weer naar huis, zegt zijn vader Ivan. Zijn blanke zoon, een Antilliaan nota bene, werd gered door een onbekende Nederlandse stagiaire, die met haar T-shirt zijn bloedende hoofd wist af te schermen. "Het is erg, maar het heeft toch ook nog een goede kant", zegt hij. "We zijn overstelpt met reacties: zó gaan we op Curaçao niet met elkaar om, en dat is nu duidelijk. Dat is hartverwarmend."

Wat nou Marco :roflol: Hij heet Carlos M. En hij werd niet gered door een Nederlandse stagaire maar gewoon een Nederlandse die hier woont en werkt.

De telegraaf moet niet zulke onzin schrijven... beter checken ze eerst dingen voor ze het in de krant gaan zetten. Mijn huisgenootje was de gene die Carlos geholpen heeft en ik denk dat zij toch wel beter weet dan wie dan ook hier in dit topic hoe het echt gegaan is.

En dat geldt ook voor de mensen die NIET op Curaçao wonen zolang jullie hier niet zitten weten jullie nix. En denk je het toch beter te weten? Kom dan maar even langs hier dan zie je wel dat het allemaal vet overdreven is en sinds vorige week vrijdag alles weer heel rustig en relax is. :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 6 juli 2008 om 02:18:
Kom dan maar even langs hier dan zie je wel dat het allemaal vet overdreven is en sinds vorige week vrijdag alles weer heel rustig en relax is.

Doen we! Tot over een paar weekjes! :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 12:32:
Doen we! Tot over een paar weekjes! :bye:

Tot over een paar weekjes dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Oja en Carlos is 33 en geen 23 :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 6 juli 2008 om 16:13:
dus dan is het waar

Whehe idd.. wat een onzin :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 6 juli 2008 om 16:12:
Oja en Carlos is 33 en geen 23

wat jij hier ook loopt te blaten als een domme geit, FEIT blijft dat de meeste Nederlanders die Antillen en omstreken inmiddles strontbeu zijn en de miljarden die ze zonodig moeten hebben omdat ze te LUI zijn om zelf te werken.

Dus hoog tijd om afscheid te nemen van die eilanden en ook de holbewoners die hierheen getrokken zijn op zoek naar een uitkering die kunnen mooi hup terug, zakt de criminaliteit ook weer met 80% dacht ik zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 19:00:
wat jij hier ook loopt te blaten als een domme geit

Boewhoe..

Ik heb het nu over het topic en over de zogenaamde jacht op de blanken en alle bullshit wat de telegraaf loopt te verkondigen.

Als jij lekker tegen iemand anders gaat mekkeren over dat je al die Antillianen hier beu bent moet je lekker doen. Mij interesseert het namelijk geen aars.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 6 juli 2008 om 02:18:
Wat nou Marco Hij heet Carlos M. En hij werd niet gered door een Nederlandse stagaire maar gewoon een Nederlandse die hier woont en werkt.

De telegraaf moet niet zulke onzin schrijven... beter checken ze eerst dingen voor ze het in de krant gaan zetten. Mijn huisgenootje was de gene die Carlos geholpen heeft en ik denk dat zij toch wel beter weet dan wie dan ook hier in dit topic hoe het echt gegaan is.

En dat geldt ook voor de mensen die NIET op Curaçao wonen zolang jullie hier niet zitten weten jullie nix. En denk je het toch beter te weten? Kom dan maar even langs hier dan zie je wel dat het allemaal vet overdreven is en sinds vorige week vrijdag alles weer heel rustig en relax is.

wat een in en in trieste droeftoeter ben jij zeg.. je kan jezelf maar al te geweldig vinden is het niet..

Waarschuw beheerder
Kom net terug uit curacao

op vlaggendag vrij weinig van gemerkt

wat het natuurlijk niet minder erg maakt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 19:50:
je kan jezelf maar al te geweldig vinden is het niet..

ik heb na het lezen van dit topic bij jou hetzelfde idee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 19:50:
wat een in en in trieste droeftoeter ben jij zeg.. je kan jezelf maar al te geweldig vinden is het niet..

Nou he.. had je geen beter antw? :gaap: Zeg dan niets :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet je als blanke maar niet daar gaan wonen!!!
Waarschuw beheerder
Jij word steeds rotter he poesj tering lijkt wel 50

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sahin[HkW] op zondag 6 juli 2008 om 20:41:
Jij word steeds rotter he poesj tering lijkt wel 50

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 20:16:
ik heb na het lezen van dit topic bij jou hetzelfde idee

dat mag jij (Y)
Uitspraak van M. :') op zondag 6 juli 2008 om 20:30:
Nou he.. had je geen beter antw? Zeg dan niets laatste aanpassing 6 juli 2008 20:30

dat zeg je bij elke opmerking die hier over jou geplaatst wordt.. wie kan er nou niks beters zeggen?

ben blij dat je daar zit want hier moeten we je niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 14:50:

Jij zit toch ook niet in NL??? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 14:54:
Jij zit toch ook niet in NL???

nee klopt, ik heb het dan ook over barcelona. met die arrogante houding van haar zou ze hier door iedereen in 2 dagen uitgekotst worden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 14:50:
dat zeg je bij elke opmerking die hier over jou geplaatst wordt.. wie kan er nou niks beters zeggen?

Het enige wat jij kan is schelden en zeggen dat iemand een dom blondje is..

Scherpe opmerkingen (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 14:54:
nee klopt, ik heb het dan ook over barcelona. met die arrogante houding van haar zou ze hier door iedereen in 2 dagen uitgekotst worden

Over arrogant gesproken.. :lol: moet je nou eens zien hoe je zelf doet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 7 juli 2008 om 15:53:
Het enige wat jij kan is schelden en zeggen dat iemand een dom blondje is..

Scherpe opmerkingen

zie daar ga je weer.. en niet alleen tegen mij..
Over arrogant gesproken.. moet je nou eens zien hoe je zelf doet

tis gewoon een feit.. mensen als jij passen hier niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 16:01:
zie daar ga je weer.. en niet alleen tegen mij..

:roflol: wou je het nu gaan ontkennen dan?

Uhuh.
Waarschuw beheerder
donateur
zeggen dat iemand een dom blondje is..

Dat ben je toch ook Poesjie :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 7 juli 2008 om 16:08:
wou je het nu gaan ontkennen dan?

jij leest het alleen maar zoals jij het zien wil.. leef jij lekker verder in je eigen kleine wereldje :bye:
Waarschuw beheerder

en het is gebleken dat je dat niet makkelijk afgaat toch?

Dat is mn huisgenootje

mmmmmmmm....tuurlijk...jij wel weer...

Uitspraak van M. :') op woensdag 2 juli 2008 om 18:05:
vet

you would know.....!

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 10:30:
dommer dan knoalster

:lol: KAN NIET!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zat Gerard Joling ook niet op Curacao nu? :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .org op maandag 7 juli 2008 om 16:27:
mmmmmmmm....tuurlijk...jij wel weer...

Dan niet :d jij weet het vast beter :')

you would know.....!

Idd.. dus wat wil je er nou mee zeggen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 7 juli 2008 om 16:31:
jij weet het vast beter

Nou het probleem is dat jij juist altijd denkt alles beter te weten..........

Uitspraak van M. :') op maandag 7 juli 2008 om 16:31:
Idd.. dus wat wil je er nou mee zeggen?

you would know.....!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .org op maandag 7 juli 2008 om 16:33:

Whahahha ik weet er iig meer vanaf dan jullie :bye:
Waarschuw beheerder
en het is gebleken dat je dat niet makkelijk afgaat toch?

Hoezo, heeft iemand erover geklaagd dan? :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

inderdaad.
Uitspraak van M. :') op maandag 7 juli 2008 om 16:35:
Whahahha ik weet er iig meer vanaf dan jullie

aandachtshoertje

Waarschuw beheerder
:roflol: nazi negerssss :LOL:
Waarschuw beheerder
donateur

Waar is hier?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 6 juli 2008 om 16:19:
de telegraaf spreekt altijd de waarheid :yes:

Nog altijd meer als sommigen hier :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 7 juli 2008 om 16:51:
Waar is hier?

niet daar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 16:55:
niet daar..

In je moeders 8terwerk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 16:57:
In je moeders 8terwerk

ik weet niet of de daar zou passen.. laten we het eens proberen zeg ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 16:55:
niet daar..

Hi-La-Rich :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 16:57:
ik weet niet of de daar zou passen.. laten we het eens proberen zeg ik

jou ster is rijzende

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heeft iemand mijn kluissleuteltje gevonden? :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 juli 2008 om 17:08:
Heeft iemand mijn kluissleuteltje gevonden?

Ja, die ligt naast 't onthoofde beeld van Hitler, bij Madame Tussauds

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 7 juli 2008 om 17:14:

nee die zit vestopt in zn aars
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 17:03:
jou ster is rijzende

[img width=200 height=194]http://woordenboek.writersblock.net/wp-content/uploads/2007/03/aars.voorbeeld.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
[img width=340 height=466]http://www.rondehoeken.nl/afbeeldingen/sexy/travo.jpg[/img]

is dit je ma?
Waarschuw beheerder
Ja. ik mail zo haar nummer naar je door, ze zag je foto en het vocht gutste langs haar benen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Scrappy Coco - op maandag 7 juli 2008 om 17:47:
Ja. ik mail zo haar nummer naar je door, ze zag je foto en het vocht gutste langs haar benen!!

is goeddd, beterss zulle we je ma sandwitche?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op maandag 7 juli 2008 om 17:14:

Verrek, dat zou best 's kunnen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 7 juli 2008 om 16:35:
Whahahha ik weet er iig meer vanaf dan jullie

Ja joh, je woont er al een week :gaap: (als dat al echt waar is.....)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .org op maandag 7 juli 2008 om 19:13:

Tel daar maar 15 weken bij op :aai:
Waarschuw beheerder
donateur

Ben jij dé Fedde?
Waarschuw beheerder
als dat al echt waar is.....)

nee, die foto`s in haar album zijn in een studio in aalsmeer gemaakt

net zoals de maanlanding in londen is opgenomen

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 7 juli 2008 om 19:15:
Tel daar maar 15 weken bij op

zo nou dan ben je al wel helemaal op de hoogte van alle ins en out van het leven daar... :gaap:
Waarschuw beheerder

Wie zou het beter weten. Jij en je pauperkrant of iemand die op Curacao woont en het verhaal en de slachtoffers kent?

Ga janken omdat je krant het wéér verkeerd heeft en die stoute negers toch niet zo stout blijken te zijn. Waarom ben je niet gewoon blij dat ze verteld wat er gebeurd is en de "jacht op blanken" bullshit blijkt te zijn? Kun je het niet hebben? :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 8 juli 2008 om 14:21:
Wie zou het beter weten. Jij en je pauperkrant of iemand die op Curacao woont en het verhaal en de slachtoffers kent?

Ga janken omdat je krant het wéér verkeerd heeft en die stoute negers toch niet zo stout blijken te zijn. Waarom ben je niet gewoon blij dat ze verteld wat er gebeurd is en de "jacht op blanken" bullshit blijkt te zijn? Kun je het niet hebben?

Ik had eerst me bedenkingen bij je uitspraken maar ik ga je echt steeds sympathieker vinden mang. :loL:

Waarschuw beheerder
Wel erg dat daar rascisme tegen de blanken heerst :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op dinsdag 8 juli 2008 om 12:13:
nee, die foto`s in haar album zijn in een studio in aalsmeer gemaakt

net zoals de maanlanding in londen is opgenomen

Whehe stiekem wel ja :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 12:18:
zo nou dan ben je al wel helemaal op de hoogte van alle ins en out van het leven daar... :gaap:

Ach hou toch op kerel. Doe eens niet zo zielig ofzo.

Als het niet mijn huisgenootje was geweest die er bij had gestaan en Carlos had geholpen en als ik niet bij Carlos zelf in het ziekenhuis was geweest, met zn vader had gepraat en met hem zelf dan had ik er idd vrij weinig van af geweten.

En idd ik ben aardig op de hoogte van hoe het hier gaat het is een blijft een klein eiland. :bye:
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 8 juli 2008 om 14:21:

Ga janken omdat je krant het wéér verkeerd heeft en die stoute negers toch niet zo stout blijken te zijn. Waarom ben je niet gewoon blij dat ze verteld wat er gebeurd is en de "jacht op blanken" bullshit blijkt te zijn? Kun je het niet hebben? :'(

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 8 juli 2008 om 15:16:
En idd ik ben aardig op de hoogte van hoe het hier gaat het is een blijft een klein eiland

Ik wens je veel sterkte en succes daar op dat eiland in deze zware tijden waar rascisme hoogtij viert.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 12:18:
zo nou dan ben je al wel helemaal op de hoogte van alle ins en out van het leven daar...

zo groot is het niet hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 15:21:
Ik wens je veel sterkte en succes daar op dat eiland in deze zware tijden waar rascisme hoogtij viert.

:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 14:56:
Wel erg dat daar rascisme tegen de blanken heerst

altijd al geweest

ook toen ik er woonde

een kleine groep is nog steeds boos omdat ze 200 jaar geleden als slaven gebruikt zijn

waarop ik een keer antwoorde "toen werkte jullie tenminste, kan ik nu van de meeste van jullie niet zeggen"

ik maakte er geen vrienden mee :nocheer:

Waarschuw beheerder
niet normaal meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op dinsdag 8 juli 2008 om 15:47:
waarop ik een keer antwoorde "toen werkte jullie tenminste, kan ik nu van de meeste van jullie niet zeggen"

Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op dinsdag 8 juli 2008 om 15:47:
ik maakte er geen vrienden mee

Of juist wel :roflol:

Bennnieeeee! :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 14:56:
Wel erg dat daar rascisme tegen de blanken heerst

nounnou dat valt wel mee hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 9 juli 2008 om 12:05:
zijn er kluisjes aanwezig?