Partyflock

Forumonderwerp · 1018233

Waarschuw beheerder
Net op Ned.2 bij Zembla, gaat over hardcore/gabbers en over drugsgebruikers. Is echt de moeite waard om te kijken, ff kijken op www.uitzendinggemist.nl. Ze interviewen wel weer echt de eencelligen. Het gaat ook over die Pascal uit Hoogkarspel die neergestoken en overreden is bij de ripdeal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 16:58:
maar wat ik probeer te zeggen is,
na aanleiding van het kijken naar de uitzending,
dat dit heus niet alleen bij speed en coke zo is,
ik denk dat het bij elk soort van dealer/verkoper zo is.
alleen omdat dit harddrugs is,
en dit binnen de uitzending past,
denk ik dat dit verteld wordt.

ik denk bij coke het ergste want je gaat opzoek naar klanten snap je..

en bij pillen,ghb enzo komen de klanten naar je toe:)

maar het is overal anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RockieE op maandag 30 juni 2008 om 17:06:
ik denk bij coke het ergste want je gaat opzoek naar klanten snap je..

en bij pillen,ghb enzo komen de klanten naar je toe

maar het is overal anders

dat ligt eraan volgens mij,
ik ken genoeg coke gebruikers die via via horen dat die en die dealt,
natuurlijk wat nodig zijn, en diegene bellen.
maar goed. maakt op zich ook niet zo uit,
ik vond de uitzending weer nederland op zn kortst.:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 28 juni 2008 om 19:16:
Heb m nog niet helemaal afgekeken, maar tering, wat een domme lui.. je gaat toch niet voor de camera vertellen dat je zooi kan regelen

dat je het kan regelen is niet zo erg,
als je maar niet namen gaat noemen:)

Waarschuw beheerder
"Ik kom wat later, ik moest omrijden want ik zag overal olifanten en tijgers"

"Wij als ouders hadden niet de link gelegt dat hij aan het hallucineren was"

:lol:
Je moet ook niet gaan dealen he :[

Wat een domme mensen :lol:

10 euro voor grammetje pep (N) :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 17:22:
Heb m nog niet helemaal afgekeken, maar tering, wat een domme lui.. je gaat toch niet voor de camera vertellen dat je zooi kan regelen

dat je het kan regelen is niet zo erg,
als je maar niet namen gaat noemen

iedereen kan wel wat regelen , je ziet zelfs kindjes van 11 tegenwoordig aan wiet , speed alles:S dus ja....
Waarschuw beheerder
donateur
als ik die link opent start ie bij mij het filmpje niet..? ideeën??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DL :| op maandag 30 juni 2008 om 18:29:

ga niet op het ijs, het dooit (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DL :| op maandag 30 juni 2008 om 18:29:

spaarlampen kopen.. beter voor het milieu.
Waarschuw beheerder
donateur
Danku danku :D zo kom k er wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RockieE op maandag 30 juni 2008 om 17:06:
ik denk bij coke het ergste

:yes: gaat om meer geld....hardere business dan als je alleen een beetje pep verkoopt :/
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 30 juni 2008 om 13:37:
Hij heeft een half jaar in de jeugdgevangenis gezeten en liep 2 maanden nadat hij er uit was weer te dealen. Dus daar leerde hij duidelijk niet van.

Vaak moet je een paar keer goed op je bek gaan wil je leren....sommigen leren het nooit ;)
Maar als je papa en mama je ook nog de hand boven het hoofd blijft houden :no: dan komt het helemaal niet goed :/
Waarschuw beheerder
Erg voor die jongen die is omgekomen maar zijn vrienden lijken me niet al te slim en lijken me zeker niet in staat om dit te hebben kunnen voorkomen...
Ik hoor vanalles over aanslagen en ripdeals alsof het hier over doorgewinterde criminelen gaat..

Bijna elke persoon die in dit filmpje aan bod kwam is ruim 50% van zijn/haar hersencapacitiet verloren jammer want waren ze vrienden wat slimmer dan was het misschien niet uit de klauwen gelopen.

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA/serie/VARA_101163309/VARA_101163314/bb.20080627.asf

Hier de link.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 16:41:
Je hebt hardcore en hardcore, en deze jongeren waren echt hardcore. De manier van kleden, drugsgebruik, het is een groepering binnnen een groepering, en zoals deze jongeren, zijn er nog 1000’en.

Wat ik bedoel met hardcore en hardcore is dat de ene groep alleen een hardcore is op een feestje, de andere groepering, zoals deze groep jongeren, zijn de hele week hardcore. Dit zijn, wat je noemt, gabbers.

Daar zijn we wel goed mee dan :no:
reportages gaan dus alleen maar over hardcore/gabber . Dus iedereen die regelmatig een hardcore feestje bezoekt = slecht .
Vorig jaar was er hier zo'n reportages over jump . Hoor je dj da rick zeggen . EIGENLIJK WORD ER HIER MAAR WEINIG DRUGS GEBRUIK . WE HEBBEN GEWOON EEN BRAVERE GENERATIE ALS VROEGER . Ging ik dus in 2006 met een vriendin eens mee naar zo'n klote jump feest . Gelijk nog nooit zoveel drugs gezien op 1 avond als toen . En het waren allemaal tieners velen (durf ik wedden ) nog geen 16 . Dealen slikken snuiven . Maar daar over drugs gebruiken praten nee hoor .

Ze nemen altijd die kansloze hardcore junks eruit , en maken dan een knallende reportages .
Waarom niet eens keertje kansloze jump junks gaan filmen .Inplaats van alle hardcore liefhebbers over dezelfde kam te scheren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk naa die feeste vn tiesto dan
allemaal pillebikkers die gaste..

en r&b feeste word ook gedealt en gebruikt als de motherfucker:S

mjah kwil nie zegge dat er op hardcorefeeste nix word gebruikt maar iedereen denkt meteen dat zijn die gabbers en nazis weer?
Waarschuw beheerder
Inderdaad, en probeer door dit soort (kut)programma's nog maar eens met droge ogen te vertellen
dat je niets gebruikt hebt op de afgelopen party waar je bent geweest..
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel met hardcore en hardcore is dat de ene groep alleen een hardcore is op een feestje, de andere groepering, zoals deze groep jongeren, zijn de hele week hardcore. Dit zijn, wat je noemt, gabbers.

Ok bedankt voor deze haarscherpe analyse:no:
Je mag jezelf dus alleen gabber noemen als je vanaf de basisschool verslaafd ben aan harddrugs
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Je hebt hardcore en hardcore, en deze jongeren waren echt hardcore. De manier van kleden, drugsgebruik, het is een groepering binnnen een groepering, en zoals deze jongeren, zijn er nog 1000’en.

Bulllllshit!
Gabbers zijn liefhebbers van muziek! Heeft niks ermee te maken of je de hele week dit dat bent... Heeft er ook niks mee te maken of je gebruikt of niet..

Waarschuw beheerder
Ach man, maak gabber toch niet mooier dan het is. Gabber is gewoon een chemische subcultuur. Daar kan je lang of kort over lullen.

Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 04:05:
Ach man, maak gabber toch niet mooier dan het is. Gabber is gewoon een chemische subcultuur. Daar kan je lang of kort over lullen.

b)
Waarschuw beheerder

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [020]Spoetnik[020]. op maandag 30 juni 2008 om 22:49:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA/serie/VARA_101163309/VARA_101163314/bb.20080627.asf

Hier de link.laatste aanpassing 30 juni 2008 22:59

Bedankt, als ik vanavond thuis ben zal ik het is bekijken. Lijkt me een leuk stukje docu
Waarschuw beheerder

In gelijk welke andere scene word er net zoveel drugs gebuikt . Waar er ook van die hersenloze pubers zijn .
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op dinsdag 1 juli 2008 om 01:13:
Ok bedankt voor deze haarscherpe analyse
Je mag jezelf dus alleen gabber noemen als je vanaf de basisschool verslaafd ben aan harddrugs

Dit is nu echt wat ik bedoel . Je moet echt niet kaal zijn drugs gebruiken en ga zo maar verder..... om gabber te zijn toch .
Het is enkel een muziekstroming waar mensen SAMEN compleet uit hun dak gaan .
Waar de sfeer optimaal is . Je kan gerust alleen naar een feest gaan , een uurtje later zoveel vrienden hebben om er een geweldig feest van te maken .
Uitspraak van Jœy [Blames] op dinsdag 1 juli 2008 om 03:43:
Gabbers zijn liefhebbers van muziek! Heeft niks ermee te maken of je de hele week dit dat bent... Heeft er ook niks mee te maken of je gebruikt of niet..

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 27 juni 2008 om 21:47:
Pascal uit Hoogkarspel

tja maar daar in die contreien is ook echt geen flikker te doen volgens mij...
dus wat doe je dan als jongere? dan maar spacen :rot:
is nie zo gek natuurlijk dat ze daar allemaal aan de drugs gaan :|
Waarschuw beheerder
Tuurlijk is gabber een cultuur met een behoorlijk chemisch bijsmaakje
Maar die gevallen uit de documentaire zijn vrij kansloze junkies met net een strikdiploma, extreme gevallen mag ik toch hopen! Snuiven vanaf je twaalfde, op je 16e coke dealen:/
Waarschuw beheerder
Net bij het laatste stukje loopt tie vast :/

Maar die mannen van 40 zijn echt triest om zoiets te doen. Sowieso is een ripdeal al triest genoeg!
Waarschuw beheerder

Er wordt zeker wel gebruikt, maar die jongens die je hier ziet vertegenwoordigen misschien 5% van de hele scene. De meesten gaan in 't weekend naar een feestje en voor de rest blijven ze zo goed als nuchter. Deze jongens hier snuiven iedere dag 2 gram pep erdoorheen. En in 't weekend gooien ze er nog een grammetje of 2 op per dag.

En alsof bij andere culturen minder gebruikt word :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHAZE heeft er zin in :D op zondag 29 juni 2008 om 21:21:
Kijk 'es ff om je heen op het gemiddelde hardcorefeest :S wat nou generaliseren...

Niet dat ik er ooit geweest ben maar volgens mij lopen er op trance feesten of whatever genoeg mensen rond met flink wat GHB in hun zakke. Niemand ontkent er dat er op hardcore feesten veel drugs wordt gebruikt, maar in deze docu wordt iedereen die naar hardcore luistert afgeschildert als een dealer/junk die vanaf zn 12e al snuift. En ik denk toch dat het merendeel van de feestbezoekers het met wat meer verstand gebruikt..

En voor die jongen zijn familie heb ik medelijden, maar voor z'n vrienden niet. Ze vinden zichzelf toch zo zielig maar ze hebben er zelf om gevraagd en gaan er nog steeds mee door.. Moeten niet raar opkijken als ze over een paar maanden weer een vriend kwijt zijn :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jœy [Blames] op dinsdag 1 juli 2008 om 15:40:
die jongens die je hier ziet vertegenwoordigen misschien 5% van de hele scene

zeg maar gerust 60 a 70 ;p. hoeveel gabbertjes als op dat filmpje zijn er wel niet als je ff eerlijk bent? loopt er tog vol mee -.-

niet verkeerd bedoelt hoor (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heftige documantaire dit! Vooral als je kijkt naar de leeftijd van de knaapjes en de manier waarop ze met de drugs omgaan.. Beetje jammer :/
Snap ook niet waarom je het als ouder zover laat komen.. er zijn tekenen genoeg, laat ze bijv. in de eerste plaats eens naar de vrienden van hun zoon/dochter kijken.

Anyway.. het heeft toch geen zin, ze moeten het maar gewoon ondervinden.. (hoe spijtig dat mischien ook is)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RockieE op maandag 30 juni 2008 om 16:54:
stel jij begint met dealen van coke .. je gaat op zoek naar klanten en je vind er wat maar jij pakt dan die klanten af van de andere dealer en die vind dat niet erg leuk en loopt nu zijn klanten en geld mis door jou

dus wat krijg je dan : juist , een confrontatie tussen de 2 dealers.
en dat zijn meestal ook geen lievertjes....

je weet waar je aan begint. die wereld is nu eenmaal erg hard. wanneer die bedreigd word, gaat die stoer lopen doen met "ik pak hun wel". dan vraag je om problemen als je het mij vraagt. begrijp me niet verkeerd, ik vind erg spijtig dat hij is overleden.

Uitspraak van Desolator :[ op maandag 30 juni 2008 om 18:18:
owhjah van 1gram maak je dan gewoon 6gram tok.

wat een oplichter :/

Waarschuw beheerder
Bij mij kan het filmpje niet worden afgespeeld :S
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahahahaha omg die gast die opbiecht wat hij gebruikt en ze moeder weet van niks:roflol:

nee hij doet het echt niet

ik gooi hem eruit als ik het weet:lol:

Waarschuw beheerder
alle gabbers zijn junks!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markkkkk op dinsdag 1 juli 2008 om 16:03:
bijv. in de eerste plaats eens naar de vrienden van hun zoon/dochter kijken.

:lol: ook een van de redenen dat ik meeste van me vrienden niet bij me over de vloer heb
Waarschuw beheerder
Net bekeken en vind het een beetje eenkennig stuk, maar van die pa wel aangrijpend. Ik vind ook wel goed dat ze alleen de slechte kant laten zien, want vind dat kinderen tot 18 gewoon eraf moeten blijven. Daarna is je eigen keus en ben je slim genoeg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 18:34:
alle gabbers zijn junks!

haha als ik zo bekijk heb je ook nog heel wat hardcore feessies in je agenda staan .
Dus jij noemt jezelf een junk ???????????
Nu ja goed dat je het van jezelf beseft dan :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stelletje debielen die daar geinterviewd worden zeg.

"Ja iedereen gebruikt drugs"

Stereotypering ten top.

Waarschuw beheerder
in ieder geval niemand mag zo aan zijn eind komen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 18:34:
alle gabbers zijn junks!

Ieder rechthoek is een vierkant, maar niet ieder vierkant is een rechthoek... :/

Zie maar wat je er van maakt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blondjee074 op dinsdag 1 juli 2008 om 14:57:
Net bij het laatste stukje loopt tie vast

Maar die mannen van 40 zijn echt triest om zoiets te doen. Sowieso is een ripdeal al triest genoeg!

mmmm kom ik je weer tegen in een toppa!

zou graag keer afromen op jou heerlijke tits!

Waarschuw beheerder
donateur
Houdt je in gerrit :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 15:51:
zeg maar gerust 60 a 70 ;p. hoeveel gabbertjes als op dat filmpje zijn er wel niet als je ff eerlijk bent? loopt er tog vol mee -.-

niet verkeerd bedoelt hoor (K)

Gebruiken misschien wel ja, maar echt niet met dat dealen. Ik denk dat iedereen die gebruikt wel een gekke zomer heeft gehad, en daarna is het (bijna) alleen voor de feestjes. Op uitzonderingen na uiteraard! :)
Waarschuw beheerder
En net weer in deze documentaire worden de grootste kneuzen van de streek gebruikt :lol:
Die perry wat een kneus.. gaat ie het open en bloot vertellen :S en dan die moeder :lol: wat een mens... nog te vertellen dat hij echt niet gebruikt en als ie het verteld dat ze hem niet als gezegd het huis uit rot

en dan nog die wendy.. die van een gothic-alto ego probeerd nieuwe vrienden te maken in het hardcore imago echt dom dom dom
[img width=400 height=300]https://album.partyflock.nl/30411061.jpg[/img]
Zie hier.. rechts*

Volgens de cameraman was het de bedoeling dat het over DE VRIENDEN enzo van pascal ging en niet over een paar gasten die pascal niet eens konden en maar mee lopen te ouwehoeren.
WEL HEEL ERG JAMMER. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die uitzending is echt een voorbeeld van hoe de media 'hardcore' en 'drugs' proberen in een hoekje te plaatsen. Alles word supernegatief neergezet, en de enige die er aan het woord komen zijn een stel hersenloze snuifduiven :lijn:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op dinsdag 1 juli 2008 om 19:18:
ook een van de redenen dat ik meeste van me vrienden niet bij me over de vloer heb

Idd doordeweeks kan het wel,
maar op zondagochtend middag etc. moet me moeder ze niet tegenkomen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jœy [Blames] op dinsdag 1 juli 2008 om 03:43:

:nee:

Gabbers houden niet alleen van hardcore, die ZIJN hardcore, die leven ervoor :)
ken er genoeg die zo zijn! En dat zijn wel de échte gabbers :D en daar hoort drugs nou eenmaal bij...

Wat mij betreft zijn al die anti-drugs mensen geen echte gabbers, hardcore was nooit zo groot geworden zonder drugs en die feesten nooit zo populair, en iedereen die écht anti is (en daar versta ik niet onder; zelf niet gebruiken, maar er ook op tegen zijn dat anderen gebruiken cq. mensen die wel gebruiken dom vinden) is in mijn ogen nooit een echte gabber!

En gabber heeft toch ook te maken met 'elkaars vriend' zijn omdat je allemaal van hardcore houdt? En daar scheelt het op dit forum nogal aan! Jammerjammer :)
Simpel of niet simpel, drugsgebuiker of niet, we zijn elkaars gabber want we delen dezelfde muziek!

Maar ik zal wel een bejaarde hippie zijn of zo :P