Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en nog heel ver weg
heb er alweer zin in, weer 'proberen' te winnen
weer 'proberen' te winnen
Doet pijn het dat zeggen
Van horen zeggen
Doet pijn het dat zeggen
dat is de instelling
rot op joh !
gewoon van winst uit gaan
dan ben ik met een gelijkspel alweer heel tevreden..
dat is de instelling
met een gelijkspel ken je toch niet tevreden zijn man
winst
1-4
ja vast
Weinig gebeurd he laatste jaren
daar hoop ik wel op ja , alleen als je de afgelopen jaren ziet dan
Uitspraak van bolkut ™ op vrijdag 27 juni 2008 om 23:13:
dan ben ik met een gelijkspel alweer heel tevreden..
veeeeeeeeeeeeeeel beter
Is dat zo
Hehe dacht al
zondag 31-aug Heracles Almelo - Feyenoord
zaterdag 13-sep Feyenoord - FC Volendam
zondag 21-sep Feyenoord - Ajax
zondag 28-sep De Graafschap - Feyenoord
zondag 5-okt Feyenoord - sc Heerenveen
zondag 19-okt Roda JC - Feyenoord
zondag 26-okt Feyenoord - N.E.C.
woensdag 29-okt AZ - Feyenoord
zondag 2-nov Sparta - Feyenoord
zondag 9-okt Feyenoord - FC Twente
zondag 16-okt Vitesse - Feyenoord
zondag 23-okt Feyenoord - FC Groningen
zaterdag 29-okt Feyenoord - Willem 2
zondag 7-dec ADO Den Haag - Feyenoord
zaterdag 16-dec Feyenoord - FC Utrecht
zondag 21-dec PSV - Feyenoord
zondag 28-dec Feyenoord - NAC
zondag 18-jan NEC - Feyenoord
zaterdag 24-jan Feyenoord - Sparta
zondag 1-feb FC Twente - Feyenoord
woensdag4-feb Feyenoord - AZ
zondag 8-feb Feyenoord - Vitesse
vrijdag 13-feb SC Heerenven - Feyenoord
zondag 22-feb FC Groningen - Feyenoord
zaterdag 28-feb Feyenoord - Graafschap
zondag 8-mrt Ajax - Feyenoord
zondag 15-mrt Feyenoord - Roda JC
zondag 22-mrt NAC - Feyenoord
zondag 5-apr Voldendam - Feyenoord
zondag 12-apr Feyenoord - Heracles
zondag 19-apr Feyenoord - PSV
zondag 26-apr Willem 2 - Feyenoord
zondag 3-mei Feyenoord - ADO
zondag 10-apr FC Utrecht - Feyenoord
ESPN zend vaak wedstrijden van Tele 2 uit, een beetje hotel heeft dat op de kamer
Gewoon ff doorhalen mang...
Oh dus jij was met die 2-2 afgelopen keer ook tevreden, toen we in de 1e helft veeeeeeeeeeeeeeel beter waren en uiteindelijk maar een puntje hadden gehaald
dat Ajax toen 8 geblesseerden had
de 2e helft waren jullie nergens
en had Huntelaar die kans gemaakt
en was de wedstrijd beslist
een shwalbe
denk daar maar eens aan
Als als als als als
26 april, Tilburg away, gezellig.
Waarom AZ uit en thuis op woensdag
Blabla en als Slory die 2 dikke 100% kansen in de slotfase erin had geknald hadden wij gewonnen...
Omdat het weekendpersoneel geen zin meer in ons heeft?
Waar ken je die shit eigenlijk allemaal terug vinden is soms best makkelijkweet geeneens meer wat het vorig seizoen was
Vergeet niet dat Ajax toen 8 geblesseerden had. En oja de 2e helft waren jullie nergens en had Huntelaar die kans gemaakt was het gewoon 1-3 en was de wedstrijd beslist. Daarna kwamen jullie mazzelig via een onterechte penalty op 2-2. Dus zelfs tegen een gehandicapt Ajax konden jullie alleen maar 1 puntje pakken door een shwalbe, denk daar maar eens aan!
Volgend seizoen gewoon weer winst voor Ajax in de kuip 0-3
Je hoeft echt niet te doen alsof Ajax zoveel beter is kom op nu toch,
Denk dat Ajax een hoop Feyenoord spelers zo in de basis kon zetten geloof dat maar.
Zoveel meer hebben ze niet gepresteerd
maar die 2-2 wedstrijd van toen had zeker 4-2 moeten zijn dus.
Feyenoord moet de CL in
die 3-0 maattieee as we jullie maar ieder jaar nakennn.
zo hoef je niet te doen nee... dat is al lang duidelijk.
Je hoeft echt niet te doen alsof Ajax zoveel beter is kom op nu toch, heb je de selectie van Ajax wel eens goed nagekeken, bijna allemaal 2e rangs spelers. Denk dat Ajax een hoop Feyenoord spelers zo in de basis kon zetten geloof dat maar. Draait uiteindelijk toch alleen maar om geld en Ajax is een rijkere club dan Feyenoord de laatste jaren? Zoveel meer hebben ze niet gepresteerd, sterker nog Ajax heeft niks gepresteerd. Niet dat Feyenoord dat wel heeft maar die 2-2 wedstrijd van toen had zeker 4-2 moeten zijn dus. Ik hoop iig dat PSV nu ook eens gaat afhaken want het wordt wat eentonig zo. Feyenoord moet de CL in
Dat jullie topverdediger Maduro langzamer is dan een versleten Mols en met zijn kromme poten hem aantikt
grapig
as we jullie maar ieder jaar nakennn.
as dat hat
hooge cijfers
Als je die lap tekst laat zien kom je zonder problemen door de voorronde van knoop in je zakdoek
Mols ? dat was toch een jood volgens 020 !
volgens mij was het een versleten mols die over zijn eigen kromme poten flikkerde en nog een pingel kreeg ook
Die boi is zeker wel 25 jaar
Ik dacht dat winnen van jullie, een prijs voor ons was,
maar tegenwoordig ook al voor jullie,
gaat goed dus
Hij kan tenminste normaal quoten, dat is vaak nog te moeilijk voor jou.
je hebt wel een klein beetje gelijk denk ik
Ik kan anders best goed voetballen
thuis 3 verschillende en op mijn werk nog 1, dus 4
maar waar het over ging is dat er tussen de orginele post en de quote precies 30 dagen tussen zit
zie je wel dat je niet alles begrijpt
je blijft happen he!
ieand uit de regio 013
robinjoo ga eens weg man
wij zijn niet zo luidruchtig als jullie op een boot door de grachten vandaag, iwz
Maar kom nou lekker gezellig langs, kakkies ook, zijn gewoon welkom hierzo, maar ja beter stoer praten op PF, dan ben je pas gek
Waarom ben jij eigelijk niet mee robinjo?
denk dat ie bedoelt dat er niemand is omdat iedereen naar cardiff is
FF serieus, pag 11 AD Sportwereld, staat er dat de confrontatie in Cardiff tussen Ajax, Feyenoord en Den Haag niet plaats vond Ik wist niet dat er een groep van ons naar Cardiff was afgereist
O maar hij heeft tog een afca vest dus hoort daar tog ook te zijn want dat zijn tog echte..
Whe, je bedoelt ik mag Brabant niet uit van me moeder?
mag de UK niet in
want anders zit'ie weken op tmf chat
Mols 3x
Van horen zeggen
50 doden, 406 gewonden en 89990 aanhoudingen!!!
vind je dat nou echt leuk ?
Anti Ajax
Dit gaat te ver
Rij je met de combi mee Kobus? Net zo makkelijk toch, of ga je stiekem niet en heb je alleen maar altijd een kk grote bek?
Met je gele knuffel
Hij is zaterdag wel bij SHZ
Puur toeval
Was vroegah ook altijd zo met die feestjes in de Energiehal....
Toen toch maar keertje niet gewerkt daar
Met je gele knuffel
werk je daar normaal
Ja toch...
Van horen zeggen
wij winnen met 0-3.
Tis een leugen. Ik weet het zeker, denk ik
misschien
als niemand 't ziet
alleen wat een ruktijd
voor
ajakes
om alvast in de stemming to komen..
werkt niet als je verkleind venster hebt
Wat een prutsers die feyenoorders! Whahaha!!! 0-1 verliezen!! Als je het niet eens red in de voorronde van de groepsfase van de Uefa cup ben je nog lomper dan wat ajax de afgelopen 2 jaar heeft gedaan met de CL...
Huntelaar begint ook weer warm te draaien...
Makkie zondag 6-0
Wat een prutsers die feyenoorders! Whahaha!!! 0-1 verliezen!! Als je het niet eens red in de voorronde van de groepsfase van de Uefa cup ben je nog lomper dan wat ajax de afgelopen 2 jaar heeft gedaan met de CL...
probeer je nu je clubje goed te praten ofzo
hey kontwol, Ajax zit je wel dwars he
ook bij de jongens van fons
dan is het goed
Wat anders?
dan was het niet goed
Oh
zeker voor een goeie in het oootje genomen
Ze winnen nooit van de joden ...
Uitspraak van FENOMENON op vrijdag 19 september 2008 om 00:10:
probeer je nu je clubje goed te praten ofzo
Nee hoor! Ajax had gewoon de CL moeten spelen de afgelopen 3 jaar.. Het trieste is dat Feyernoord het gewoon niet eens kan redden op Uefacup niveau...
Mij gaat het erom dat iedereen ajax uitlacht met het niet halen van de CL, maar volgens mij is dit nog triester..
Ze winnen nooit van de joden ...
Feyenoord – Ajax 3-2
vernederen 0-5
Van horen zeggen
zelf vorig jaar in de zelfde ronde uitgeschakeld
bwuwuwuwuwuwuwu
Vet triest die ajaxcieden,zijn zelf vorig jaar in de zelfde ronde uitgeschakeld.maar ja zo dom is de gemiddelde ajacied,dat hun geheugen niet eens een jaar terug kan rekenen,erg hor!En ik lees dat ajax gewoon CL had moeten spelen afgelopen 3jr?het is de schuld van die prutsers dat wij gezakt zijn op de europese lijst(coefficientelijst)ajax kon het niet eens winnen van Kopenhagen,Slavia Praag,Dinamo Zagreb,...
Feyenoord heeft nog een reden met 8 blessures,spelen met 3,4 basisspelers,Ajax redden het niet eens met hun volle elftal met Huntelaar,Suarez,(sneijder nog),hoe dom is dat dan van de club met het meeste geld in Nederland,en dan nog niet eens van willem2 winnen.hahahaha wat een sneu zelfingenomen hypocriet zooitje zeg.(ik ben voor ajax want die wonnen vroeger de meeste prijzen,..wat een meelopers mentaliteit zeg)
Vet triest die ajaxcieden,zijn zelf vorig jaar in de zelfde ronde uitgeschakeld.maar ja zo dom is de gemiddelde ajacied,dat hun geheugen niet eens een jaar terug kan rekenen,erg hor!En ik lees dat ajax gewoon CL had moeten spelen afgelopen 3jr?het is de schuld van die prutsers dat wij gezakt zijn op de europese lijst(coefficientelijst)ajax kon het niet eens winnen van Kopenhagen,Slavia Praag,Dinamo Zagreb,...
Feyenoord heeft nog een reden met 8 blessures,spelen met 3,4 basisspelers,Ajax redden het niet eens met hun volle elftal met Huntelaar,Suarez,(sneijder nog),hoe dom is dat dan van de club met het meeste geld in Nederland,en dan nog niet eens van willem2 winnen.hahahaha wat een sneu zelfingenomen hypocriet zooitje zeg.(ik ben voor ajax want die wonnen vroeger de meeste prijzen,..wat een meelopers mentaliteit zeg)
Hoi Jood, gne gne
weet tie internetheld dat nou
jawel hoor alleen niet meer voor plek 2,3en 4 voor de rest wel dus 010 speelt zowiezo play-offs danwel nacompetitie geheten.
weet tie internetheld dat nou
kan hij wel ff opzoeken dan
jawel hoor alleen niet meer voor plek 2,3en 4 voor de rest wel dus 010 speelt zowiezo play-offs danwel nacompetitie geheten.
en jij je kaak
Vorig jaar..... TOEN DEED 010 niet eens met de UEFAcup mee. Kan je nagaan! En het jaar ervoor.... Was het niet Dinamo Boekarest???
Willem II hebben we van verloren. Kan gebeuren. Aan het eind van de rit staan wij weer gewoon in de top 3. En 010 waarschijnlijk weer nummer 6. Daar hebben jullie toch een abbonement op??
nou van dat voetbal wordt je nie vrolijk.
nou van dat voetbal wordt je nie vrolijk.
Daar gaat het toch helemaal niet om? Ik haal me pleziertjes wel uit andere zaken. Feyenoord is alsof je al 80 jaar getrouwd ben met een 100 jarig lijk. Maar het is wel MIJN 100 jarig lijk en jij hebt daar met je jauden klauwen af te blijven. En als je wat over mijn Feyenoord durft te zeggen schop ik je lelijke jaudenkop helemaal aan gort, domme mongool.
Feyenoord is alsof je al 80 jaar getrouwd ben met een 100 jarig lijk. Maar het is wel MIJN 100 jarig lijk en jij hebt daar met je jauden klauwen af te blijven. En als je wat over mijn Feyenoord durft te zeggen schop ik je lelijke jaudenkop helemaal aan gort, domme mongool.
hamas
hamas
jodeng aan het gas
Daar gaat het toch helemaal niet om? Ik haal me pleziertjes wel uit andere zaken. Feyenoord is alsof je al 80 jaar getrouwd ben met een 100 jarig lijk. Maar het is wel MIJN 100 jarig lijk en jij hebt daar met je jauden klauwen af te blijven. En als je wat over mijn Feyenoord durft te zeggen schop ik je lelijke jaudenkop helemaal aan gort, domme mongool.
waarom dringen komt die 2e trein te laat ofzo?
kijk daar zit het verschil met 020, wij zijn niet van die verwende, arrogante kl##tvegertjes, dus maak ik me niet druk om die wedstrijd
tnt
wat een misselijk voetbal heeft dat feynooit toch, niet om aan te zien , ben klaar voor je grootbek ,pb me maar krijg je mijn adres,mag je het proberen,of je het lukt om mijn jaudenkop kapot te trappen betwijfel ik.maar toch,even pb-enlaatste aanpassing 20 september 2008 19:43
Whe weer zo'n beveiligingsboy. Steward in het echte leven, zusje van Gijsdevries soms? Lekker heel de zaterdag bij de Freerecordshop gestaan zaadje?
ik geef je de kans
op naar de tyfus in 1x door succes jongens!
ik ga straks de kroeg in, me scheel zuipen zodat die wedstrijd morgen langs me heen gaatKom gerust langs en neem gerust wat vriendjes mee
. Ik begin in de Paddy's op het Rode zand, Rdam centrum. Hebbie een Tomtom of moet ik je ff een routebeschrijving naar Rdam mailen?
nou als je dat al weet, ken je net zo goed de a4 opdraaien en naar Rdam komen
we wachten al 10 jaar
die kut kakkies
Na een half uur staan jullie toch weer buiten 0-6
Support your locals
we zijn geen joodjes die t stadion uit lopen als t even tegen zit met hun cluppie!
0-1 alweer. tering je zal maar een kakkie zijn. dan ben je goed ziek nu hoor
kakkies kennen niet winnen, gaan ze maar braamhaar uitschelden
psv wordt makkelijk kampioen als ik dit voetbal zie
heeft er iemand een stream om te kijkeng ?
Eindelijk weer is strijd gezien
doe het zelf
alleen van Feyenoordkant overigens... waarom waren die joden zo stil joh
waarom waren die joden zo stil joh
waarom waren die joden zo stil joh was er iemand dood?
kakkiegeluk.
We zijn wederom genaaid!
Die kakkerlakken hebben weer mazzel gehad!
We zijn wederom genaaid!
En inderdaad wat een stomme maar dan echt stomme actie om gewoon dat kakkerlakken spandoek binnenste buiten hahah wij gingen stuk!
We zijn wederom genaaid!
En inderdaad wat een stomme maar dan echt stomme actie om gewoon dat kakkerlakken spandoek binnenste buiten hahah wij gingen stuk!
Ik zeg 100 jaar kut 100 jaar kut 100 jaar kut in rotterdam!
Ze winnen nooit van de Joden!
3 keer een pingel niet gekregen!
Kijk maar is goed na studio sport vanavond.
Kun je het nog een keer goed terug zien!
Jij wou zeggen dat wij niet genaait zijn?
de kakkies gaan liggen janken en krijgen hem wel!
Zelfde dubbele gevoelens als vorig jaar maar wel trots.
wel trots.
Feyenoord
Dat snap ik nou niet he, je heb thuis niet kunnen winnen van je aartsrivaal.
Uitspraak van David Connolly op zondag 21 september 2008 om 18:05:
Zelfde dubbele gevoelens als vorig jaar maar wel trots.
Dat snap ik nou niet he, je heb thuis niet kunnen winnen van je aartsrivaal.
Haha ga jij ff doen of jullie vooraf voor een punt hebben getekend. Weet niet wat jij afgelopen weken van Feyenoord heb gezien, maar van een pak rammel had ik niet raar opgekeken. Nu dus gelijk en je had kunnen winnen, is toch iets meer dan verwacht, en gezien de treurnis in jullie uitvak iets minder dan wat jullie verwacht hadden...
wat zijn de kakkies blij met een punt
1 punt = puntverlies, kk Braamhaar, heel de wedstrijd gemold. Geeft ie Cler geel omdat die wat tegen de grens zei en dan laat ie Huntelaar ff 3 minuten etteren rond die pingel. inconsequente hond is Braamhaar. Type van Basten zeg maar. Ook zo'n inconsequente jaud.
Ja lange ed waar was die eigenlijk?
Punt is dat al die jaudjes weer een te grote kanker jankmuil hadden voor deze wedstrijd.. Ga maar lekker huilen om de scheids en giegelen om een spandoek.. Wij zijn nou eenmaal geen echte tifosi zoals curva sud 410
Zielig volk zeg gadverdamme!
Dat giegelen doen wij zeker om dat spandoek!
Zielig volk zeg gadverdamme!
Wat die joden in de kuip deden is mij nog steeds een groot raadsel.. heb ze niet gehoord.
giegelen
als wijven van 12
Whe, was jij er vorig jaar niet bij met die 2-2?
Weer??
Vorig seizoen alweer vergeten, toen hij over zn eigen poten struikelde en een pingel kado kreeg??laatste aanpassing 21 september 2008 18:37
whe je zit uit je nek te lullen
Makaai een penalty?
Ga toch weg mens!
En Timmer had ROOD moeten krijgen!
whahahahaha wat een zieltjes, allemaal roepen we gaan winnen die 3 punten zijn in de pocket (joodse arrogantie alom) en nu het toch een stuk moeilijker bleek ligt het ineens weer aan de scheids enzo
En ik denk als je gewoon naar Mols kijkt en die penal ziet...mwaaah tog errug zwaar gegeven
En Suarez word vastgepakt aan de andere kant.
Onderzoek naar laffe mishandeling
Tijdens de wedstrijd werd een doelpunt gescoord door Ajax. Een 12-jarige jongen begon daarop de juichen. Een volwassen man die naast hem stond, kon dit blijkbaar niet verkroppen, en gaf de jongen een stomp in het gezicht. Hierop ontstond een vechtpartij. Kordaat optreden van de stadionstewards kon voorkomen dat meerdere mensen zich ermee bemoeiden. Van de verdachte zijn camerabeelden gemaakt en door het Openbaar Ministerie is de aanhouding bevolen. De recherche onderzoekt de toedracht.
Makaai een penalty?
Ga toch weg mens!
En Timmer had ROOD moeten krijgen!
Ze lieten de helft niet zien man.....
Altijd leuk als er een jood los zit en ook nog gaat juigen bij een doelpunt, goede klappen gehad
Altijd leuk als er een jood los zit en ook nog gaat juigen bij een doelpunt, goede klappen gehad
ja man, was echt een jochie van twaalf. Media berichtte ook dat er pornofoto's van hem op jou pc staan
ja man, was echt een jochie van twaalf. Media berichtte ook dat er pornofoto's van hem op jou pc staan
jankneusjes
pokke j##d
Domme kankerjoden
jewtrecht
wat een hoop geblablabla
als je echt beter bent win je gewoon
punt...
denhaag liet ons renne in eigen stadion maar we durfen niks terug te doen
Doen ze expres zodat wij elkaar niet kunnen pesten op flock jweet
leer mij eens waar je je haar zo ken laten blonderen
wat een blitskikkert ben jij
bij die hoer van je moeder, die wou me daarna nog ff pijpen maar ze had de tanden niet gepoetst
dus ik zei tegen haar dat ze niet met een vieze bek aan me schone lul mocht zitten
laatste aanpassing 21 september 2008 21:51
Waar is jouw foto dan?
ahhh kevin toch moest je het opnemen voor je joodse vriendje hahahah
Jij ziet echt spoken
Blij met een punt
wat zou je zelf zijn, als 020 zoveel geblesserde zou hebben, ga toch weg
Feyenoord miste Landzaat De Guzman Van Bronckhorst Vlaar Slory el amhadi
en feyenoord wou biseswar nog verkopen begin van het seizoen
Maar ze WEER NIET van de joden..
wat niet zo raar is als iemand zelfs bij heracles nog op de bank beland natuurlijk he. hij had eerder ook al 2 kansen gehad.
maar dat zat hem vooral in mentaliteit. hij mocht dus weg maar krijgt nog 1 kans door blessures. en tot nu toe doet hij dat wel redelijk
hoeveel geluk heeft feyenoord weer heej in de 85e minuut een onterechte penalty krijgen! vieze thuisfluiter!
Net of Feyenoord nooit is benadeeld tegen 020 in t verleden
hoeveel geluk heeft feyenoord weer heej in de 85e minuut een onterechte penalty krijgen! vieze thuisfluiter!
feyenoord doet nu alleen nog aankopen waar ze wat aan hebben geen miskopen meer onder dit nieuwe bestuur en kijk hoe makkelijk wij gisteren overend bleven met Dit Gehavende elftal Tegen Die verwende Amsterdammertjes met die jochies wijnaldum Fer en Biseswar
Wij Roepen Niet Dat we de BESTE Zijn ik liet je ff zien In Wat voor Staat Ajax Momenteel verkeerd als ze nog Niet eens Van Dit Feyenoord gister konden Winnen Heb Jij mij Horen Zeggen dat Feyenoord De beste is? Kun je niet Lezen?
Wij Roepen Niet Dat we de BESTE Zijn ik liet je ff zien In Wat voor Staat Ajax Momenteel verkeerd als ze nog Niet eens Van Dit Feyenoord gister konden Winnen Heb Jij mij Horen Zeggen dat Feyenoord De beste is? Kun je niet Lezen?
2-2 gewoon een terechte uitslag vond ik, al was die penalty gewoon compleet debiel.
Maar beide teams een hoop strijd en dat was leuk om te zien, al speelde Ajax gewoon
zeer matig.
WHOEHAHAHA
wou jij zeggen dat het bestuur en beleid van ajax goed is dan?? ik kan me nog heugen dat jullie allemaal voor de arena Bij De ingang Kkerbestuur roepen Omdat Jullie Na een nederlaag Weer eens Niet Tegen jullie verlies konden Toen Had Jaakke Het ineens Gedaan
toen stuurde ze maarten fontein weg terwijl ie voor miljoenen Binnen had Gehaald bij Ajax En Van geel Mocht Blijven. Terwijl Hij Juist Miskoop na miskoop Haalt
gelukkig waren jullie heel content met van de Heerik toch
daarom is hij ook weg jackass moet jij eens opletten als feyenoord straks compleet is
feyenoord doet nu alleen nog aankopen waar ze wat aan hebben geen miskopen meer onder dit nieuwe bestuur en kijk hoe makkelijk wij gisteren overend bleven met Dit Gehavende elftal Tegen Die verwende Amsterdammertjes met die jochies wijnaldum Fer en Biseswar
En ook Zonder aanvoerder Van Bronckhorst Ajax Is Na die 2 Flipperkastgoals Van PINGPONG en Klaas Jan Kuttelaar totaal Niet in de wedstrijd geweest
heb ik het wel eens over joden arrogantie. Beetje realistisch blijven ken ook wel. Zal wel aan de streek liggen.
beter hou je clubs voor de gek als je er van wint ipv tegen gelijkspeelt
Waarom Wonnen Jullie Gister Dan zelf Niet?? waarom stonden jullie vorigjaar dan zelf met lege handen??
ajax doet het gewoon niks beter dan feyenoord.
Uitspraak van NIG op maandag 22 september 2008 om 12:49:
2-2 gewoon een terechte uitslag vond ik, al was die penalty gewoon compleet debiel.
Maar beide teams een hoop strijd en dat was leuk om te zien, al speelde Ajax gewoon
zeer matig.
Hij floot gewoon over de hele wedstrijd gezien zwaar kut, maar niet specifiek 1 team benadeeld vind ik. Verder mooie wedstrijd met af en toe redelijk goed voetbal, veel stevige duels en een hoop strijd terwijl het normaal af en toe net wijvenvoetbal is, plus een lekker sfeertje, was mooie middag
Schaamhaar Floot ook Slecht Maar Hoevaak was Het Niet Lucky Ajax die de scheids meehad? Niet Zeuren dus
Feyenoord heeft Geen Miljoenen Nodig Om een elftal neer te zetten Wat heb je daar op te zeggen?
Dat ze arm zijn
Zijn de kakkerlakken nog steeds zo blij als een klein kind van 12 met hun puntje?
Wordt vanavond feest vieren zeker in die stinkstad?
puntje
geniet maar van je puntje hoor Kakkerlak!
En ga maar jongetjes van 12 in elkaar meppen!
Remy is de nieuwe legend.
Remy was legend
A legend is het zeker niet
En had ff aan de noodrem getrokken in Gouda als je in de eerste trein terug zat,
had je kunnen lachen..!!
Weees jij nou maar blij met je laffe counter ploeg
psv boeit niet, nee die doen we na
En had ff aan de noodrem getrokken in Gouda als je in de eerste trein terug zat,
had je kunnen lachen..!!
spelen wij slecht wint feijenoord niet thuis, spelen we laf counter voetbal winnen ze niet thuis...en speelt je club top voetbal winnen ze ook niet te frustrerent of niet
Punt is gewoon dat jullie van te voren een grote kenkermuil hadden.. dat jullie ons wel even zouden vernederen. Dat is in de verste verte niet gebeurd.. dan kan je wel met praatjes als dit komen:
Nou he, en dan maar blij zijn alsof je gewonnen hebt, poepoe
Maar feit is dat jullie je grote praatjes niet waar hebben kunnen maken..
Ga maar fijn huilen om Braamhaar boehoehoehoeeeee
Dat weet ik wel zeker, je moet wat he
feyenoord verdiende het om te winnen
Klopt inplaats van 70 is nu 80% buitenlander
Denk dat wij meer tevreden zijn met een punt dan ajax.!
dan had jij vooraan gestaan zeker
dat zegt heel wat ja.....
maar wappie wessel
dan had jij vooraan gestaan zeker
?
Kaas halen?
ahhh geloel, Gouda is mocro hoofdstad van NL
Moet jij eens opletten
dat de meeste in roffa woonden
Jodenjacht..!
had jij vooraan gestaan?
Zeker nog nooit in Marakech of Tanger geweest
Gouda.
na Amsterdam en Utrecht het hoogste percentage in Nederland.
ik zal duidelijker articuleren omdat jij het niet snapt
ik zal duidelijker articuleren omdat jij het niet snapt
had jij vooraan gestaan wanneer de treindeurtjes open gegaan waren
je zit tegen je pc aan te lullen?
maar jij was er vast niet bij.!
Ik zal niet weglopen zoals jullie..!
Altijdweeroverhetpaardgetildelauwtoffegodgloeiendepestpokkevolautomatischeteringtouwtyfusblafkankerkolerekutamsterdam.
Maat van mij de volgende dag door dezelfde pliessie aangehouden en 400 dirham moeten betalen om verder te mogen. hehehe.
17 Jaar niet echt slim dan he!!
Eigen schuld dikke bult
dat was hij zondag ook al eigenlijk, maar de media hebben er weer een 12 jarige van gemaakt
ken je zien dat jullie al met een zak zout tevreden zijn:
Feyenoord wel weer is een x ouderwets strijd erin
Jij ervaring kil
met een middenveld van gemiddeld 20.....
En nog niet van stront kunnen winnen toch kakkies.......... al met al terechte uitslag
jullie hebben ook gouden shirts man.
Had nog geen eens gedacht dat we een punt zouden halen, maar toen ik na 5 minuten zag dat jullie op de counter speelde was dat weer weg....
2 punten verspeeld tegen een zielig psv wannabee cluppie..
Zielig psv wannabee clubje hahahahaha ga toch weg man
Ooooo jaren erbij halen, ja sorry was ff vergeten hoe grandioos jullie laatste jaren waren, sorry ben ook maar een mens...
Ik ga eten nu, maar jullie zijn niks meer dan een ordinaire counterploeg..
Is tog triest dat er een speler die net 2 dagen uit kameroen is, gewoon speelt, volgens mij is de beste van basten niet zo zeker van ze zaak, en niet zo tevreden over z,n spelers van de voorbereiding...
kijken hoe jullie in de Arena gaan spelen in ieder geval niet voor de aanval want dat doen jullie al jaren niet meer.
Jodeng op hun best!
Kom op Remy de laatste jaren we grandioos ten opzichte van jullie.
hun verliezen ook een keer niet hoor, gelijk praatjes voor tien
denk jezelf...?
Remy
kijk ze blij zijn met een 2-2, dat zegt alles over ze