Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 21:58:Je hoeft echt niet te doen alsof Ajax zoveel beter is kom op nu toch, heb je de selectie van Ajax wel eens goed nagekeken, bijna allemaal 2e rangs spelers. Denk dat Ajax een hoop Feyenoord spelers zo in de basis kon zetten geloof dat maar. Draait uiteindelijk toch alleen maar om geld en Ajax is een rijkere club dan Feyenoord de laatste jaren? Zoveel meer hebben ze niet gepresteerd, sterker nog Ajax heeft niks gepresteerd. Niet dat Feyenoord dat wel heeft maar die 2-2 wedstrijd van toen had zeker 4-2 moeten zijn dus. Ik hoop iig dat PSV nu ook eens gaat afhaken want het wordt wat eentonig zo. Feyenoord moet de CL in
pfff
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 18:37:Dat jullie topverdediger Maduro langzamer is dan een versleten Mols en met zijn kromme poten hem aantikt
volgens mij was het een versleten mols die over zijn eigen kromme poten flikkerde en nog een pingel kreeg ook
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 11:08:grapig
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 11:08:as we jullie maar ieder jaar nakennn.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 11:08:as dat hat
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 13:32:hooge cijfers
Als je die lap tekst laat zien kom je zonder problemen door de voorronde van knoop in je zakdoek
Uitspraak van actief op maandag 30 juni 2008 om 13:45:volgens mij was het een versleten mols die over zijn eigen kromme poten flikkerde en nog een pingel kreeg ook
Mols ? dat was toch een jood volgens 020 !
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 17:49:Mols ? dat was toch een jood volgens 020 !
volgens jullie ook toch...?
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 17:51:volgens jullie ook toch...?
is het een joekkie dan ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 17:59:is het een joekkie dan ?
ook een beetje een hoppie
en een beetje tukker en een beetje fries door zijn tijd bij cambuur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 17:51:volgens jullie ook toch...?
hehehe is vaker bij feyenoord tot dat ze keertje scoren
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 17:49:Mols ? dat was toch een jood volgens 020 !
en wat heeft dat hier mee te maken?
Uitspraak van actief op maandag 30 juni 2008 om 13:45:volgens mij was het een versleten mols die over zijn eigen kromme poten flikkerde en nog een pingel kreeg ook
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:08:In principe de belangrijkste dag van het jaar, dat is het enige zekerheidje die dag..
en dat ajax 9 van d 10 wint is ook een ckerhijtje
wat wil je zege bolle??
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 20:42:wat wil je zege bolle??
Ga je hier ook weer van die gerse grappen maken? Heeft de toppa nodig, jwz!
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 20:54:Ga je hier ook weer van die gerse grappen maken? Heeft de toppa nodig, jwz!
eyzz as je het me lief vraagt
Uitspraak van Sahin[HkW] op maandag 30 juni 2008 om 21:04:Die boi is zeker wel 25 jaar
voledig fake mijn vriend
tien tien tien tien
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 20:42:wat wil je zege
dat er door die ander nu ineens gescholden wordt op Mols, beetje hypocriet niet !
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juni 2008 om 11:08:die 3-0 maattieee as we jullie maar ieder jaar nakennn
Ik dacht dat winnen van jullie, een prijs voor ons was, maar tegenwoordig ook al voor jullie, gaat goed dus
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 juli 2008 om 14:59:Ik dacht dat winnen van jullie, een prijs voor ons was,
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 juli 2008 om 14:59:maar tegenwoordig ook al voor jullie,
nee geen prijs.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 juli 2008 om 14:59:gaat goed dus
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 juli 2008 om 17:17:Hij kan tenminste normaal quoten, dat is vaak nog te moeilijk voor jou.
tuurlijk, voor mij is alles moeilijk
vrouwen en voetbal gaan niet samen, uitzondering hierop is als het om drinken en broodjes unox halen is, verder mondje dicht !
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 18:10:vrouwen en voetbal gaan niet samen
Ik kan anders best goed voetballen
je hebt wel een klein beetje gelijk denk ik
moeilijk he, mij eens gelijk geven
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 juli 2008 om 18:18:Ik kan anders best goed voetballen
dat zal best, ik geloof je meteen, maar praten over voetbal en voetbal kijken in stadions is alleen voor echte mannen !
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 18:28:alleen voor echte mannen !
Zie je, ik wist het dus wel. Rox is een man
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 16:49:doe je daar 30 dagen over om een quotje te plaatsen ?
nee man
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op vrijdag 1 augustus 2008 om 07:43:weet niet wat voor computer jij hebt
thuis 3 verschillende en op mijn werk nog 1, dus 4 , maar waar het over ging is dat er tussen de orginele post en de quote precies 30 dagen tussen zit, zie je wel dat je niet alles begrijpt !
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 15:05:thuis 3 verschillende en op mijn werk nog 1, dus 4
leipe shit..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 15:05:maar waar het over ging is dat er tussen de orginele post en de quote precies 30 dagen tussen zit
nee volgens jou deed ik 30 dagen over om een quote te plaatsen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 15:05:zie je wel dat je niet alles begrijpt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2008 om 15:09:Rotterdam
Kom gezellig een keer langs met je M23K
wij zijn tog joden, waarschijnlijk jagen jullie ons door heel Rotterdam heen tog...
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 augustus 2008 om 17:41:wij zijn tog joden, waarschijnlijk jagen jullie ons door heel Rotterdam heen tog
"t zijn geen echte"

![Sahin[HkW]](/images/user/237187_910349.jpg)