Partyflock

Forumonderwerp · 1017502

Waarschuw beheerder
Van schorpioenen wordt vaak gezegd dat hun(zowel vrouw als man) het meerst erotische en sexueel ingestelde sterrebeeld zijn van alle sterrebeelden!
Wat is jullie mening hierover?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:27:
Van schorpioenen wordt vaak gezegd dat hun(zowel vrouw als man) het meerst erotische en sexueel ingestelde sterrebeeld zijn van alle sterrebeelden!

bron?

dat het dikke onzin is
Waarschuw beheerder
ik denk alleen ... blij dat ik een schorpioen ben :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 23 juni 2008 om 09:30:
ik denk alleen ... blij dat ik een schorpioen ben

je bent toch een schaap?
Waarschuw beheerder
donateur
bijna al mn exen zijn schorpioen; de 1 was beter dan de ander...... Sorry man (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brinksie op maandag 23 juni 2008 om 09:29:
bron?

wat boeit dat ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:31:
je bent toch een schaap?

alleen wanneer het mij uitkomt ...
Waarschuw beheerder
ik ben een boogschutter :/

Waarschuw beheerder
Ik ram het liefst maagden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:35:
Ik ram het liefst maagden

jij ook al ?

Tweelingen <3
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben een tweeling.. scoor ik nu slecht qua palen volgens de sterren?

Waarschuw beheerder
donateur
sterrebeelden!
Ik zelf denk absoluut van wel!

hoe moet ik dat weten joh, ik heb nog nooit met een schorpioen in bed gelegen, en ik ben zelf een steenbok :s
Waarschuw beheerder
donateur
hou het kingping
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:37:

ik ben ook tweeling...

maar k bedoelde niet echt kwa horoscoop zeg maar :$

en ik bedoelde vrouwen :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 23 juni 2008 om 09:30:
ik denk alleen ... blij dat ik een schorpioen ben

hihihi, je bent in ieder geval de koningin van de rel hoor jet :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Calimer0 :beer: op maandag 23 juni 2008 om 09:36:
Tweelingen <3

als een boogschutter je pijl naar binnen schieten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:28:
k denk dat je nu wel kan uitademen op die foto (Y)

haha :D

ot: ik neuk liever een vent dan een sterrenbeeld :9

Waarschuw beheerder
donateur

nee hoor geef je een dikke 9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:45:
nee hoor geef je een dikke 9

over me gedroomd dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:47:
over me gedroomd dan?

stiekum :$ vind je ut erg :$ je hebt in ieder geval een goed cijfer nu ;) van mij dan :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
maar mark, come on, ga je nu een heel topic openen voor alleen de schorpioen, ben je nu niet zwaar in een ego trip beland :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 09:49:
stiekum vind je ut erg je hebt in ieder geval een goed cijfer nu van mij dan

nee hoor.. sluit je maar aan bij de massa´s vrouwen hier op PF die regelmatig met een KLOKJE wakker worden opmdat ze weer eens van me gedroomd hebben
Waarschuw beheerder

Dat het onzin is :yes:
Ik zelf denk absoluut van wel!

Graag een onderbouwing daar van dan :p
Waarschuw beheerder
donateur

Tweeling

Tweelingen zijn voortdurend op zoek naar de perfecte minnaar en de perfecte seksuele ervaring. Eens ze die gevonden hebben, zullen ze àl hun zintuigen in de strijd werpen. Vooral kijken, horen en voelen zijn dan belangrijk.
Tweelingen zijn niet voor één gat te vangen, en ze zijn altijd wel te vinden voor iets nieuws. Ze houden vooral van partners met originele ideetjes. Ze staan dus voor alles open, zolang ook dat "voor alles open staan" op zich niet al te vanzelfsprekend wordt.

Voor Tweelingen is seks ook eerder een denksport. Seks begint dus tussen de oren, en zakt dan af naar de rest van het lichaam.
Samengevat: Tweelingen versier je dus met super originele, vernieuwende invalshoeken én met "complete" ervaringen. Moet wel lukken, denk je niet?
De meest erogene zones voor Tweelingen zijn de schouders, armen en handen. En ze zijn gek op kleine hi tech gadgets als cadeautje.

Zo versier je vrouwelijke Tweelingen:

Ga voor haar staan en kijk haar strak in de ogen. Laat je vingertoppen zachtjes en verleidelijk over de binnenkant van haar armen glijden, van de oksels tot de handpalmen en dan weer terug.
Verras haar af en toe met een galante handkus.
Leuk voor één keer (daarna zijn ze het weer beu): geile praat in haar oor fluisteren, of inspreken in haar voice mail.

Zo versier je mannelijke Tweelingen

Raak "toevallig" af en toe zijn handen en armen aan
Masseer zijn schouders, eventueel met wat warme geurende olie
Geile praat verkopen (zie hierboven: leuk voor één keer)

Tweelingen bezitten een grote innerlijke onrust, de behoefte aan communicatie vraagt altijd om beweging. Ook seks is voor een Tweelingen in principe een intellectuele bezigheid, er wordt eerder over gevoelens gepraat dan ze werkelijk te ervaren. Een van de grootste problemen voor dit teken is het kunnen invoelen, het echt kunnen begrijpen hoe een ander zich voelt. Tweelingen hecht ook meer waarde aan vriendschap dan aan een liefdesrelatie, voor sommige Tweelingen kan het ook heel moeilijk zijn hierin onderscheid te maken. Ondanks de grote verbale intimiteit van Tweelingen missen intieme relaties heel vaak de intensiteit en diepgang die gedeelde lichamelijke sensaties en gevoelens met zich mee kunnen brengen. Een Tweelingen houdt van flirten, het is een uitlaatklep die prettige gevoelens oplevert, maar echt verliefd wordt een Tweelingen alleen op iemand die zich op dezelfde golflengte bevindt. En zelfs in dat laatste geval blijft het voor een Tweelingen erg moeilijk zich te binden. Veel Tweelingen hebben gedurende hun leven dan ook meerdere belangrijke relaties.

Bij een Tweelingen zit de meest erogene zone tussen de oren. Wat Tweelingen echt opwindt is vooral het fantaseren en praten over seks, dit teken raakt opgewonden door woorden en ideeën. In feite is het hele Tweelingenhoofd een erogene zone en het daar gestreeld worden, bij de haargrens of onderaan bij de nek, kan als zeer plezierig worden ervaren. Ook het met een onderzoekende tong verkennen van de oren kan voor Tweelingen heel erotisch zijn. Wat de opwinding van een Tweelingen eveneens kan verhogen is wanneer er gevreeën wordt op een ongebruikelijke plaats, een vleugje exhibitionisme is dit teken niet vreemd.

Het is moeilijk te zeggen waarvan een Tweelingen precies houdt omdat juist dit teken erg veranderlijk is. Ze houden in ieder geval niet van voorspelbaarheid. Tweelingen houdt eigenlijk voornamelijk van spelletjes, van seksuele spelletjes en woordspelletjes. Wil je een Tweelingen verleiden, begin dan maar een gesprek over seks, en ook met intellectuele vleierij kun je veel bereiken. De meeste Tweelingen zullen vooral de meer subtielere strelingen kunnen waarderen. Wat veel Tweelingen erg vervelend kunnen vinden is wanneer anderen hun handen vasthouden.

De Boogschutter, het oppositieteken van Tweelingen, heeft een vergelijkbare manier van omgaan met relaties. Beide tekens zijn gesteld op hun vrijheid, maken graag plezier en zijn sociaal. Maar de Boogschutter bezit tevens de diepgang die een Tweelingen zo vaak mist. Boogschutter wil ook weten wat alles te betekenen heeft. Wat is 'liefde'? Wat is de verbinding tussen liefde en seks? Het kan de relaties van een Tweelingen verdiepen wanneer hij of zij zich ook met dit soort vragen bezig gaat houden.

Waarschuw beheerder
donateur
schorpioen B)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/5950231.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SpringDing op maandag 23 juni 2008 om 10:05:
Ook seks is voor een Tweelingen in principe een intellectuele bezigheid,

Whahahaha nou pixx ik hoor het al weer je hebt het verstand in je lul zitten :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op maandag 23 juni 2008 om 10:05:
Tweeling

Tweelingen zijn voortdurend op zoek naar de perfecte minnaar en de perfecte seksuele ervaring. Eens ze die gevonden hebben, zullen ze àl hun zintuigen in de strijd werpen. Vooral kijken, horen en voelen zijn dan belangrijk.
Tweelingen zijn niet voor één gat te va......

das ook weer overkil dat lange verhaal.. zeg dan gewoon dat ik goed kan palen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 10:09:
Whahahaha nou pixx ik hoor het al weer je hebt het verstand in je lul zitten

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 10:10:

OMG :roflol: we begrijpen elkaar wel aardig geloof ik Whahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 10:09:
Whahahaha nou pixx ik hoor het al weer je hebt het verstand in je lul zitten

maar alleen als ik geen stropdas om heb

Waarschuw beheerder
Ik ben een kreeft...dat ding heeft ook scharen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Astrologie is bullshit.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan een stier ook niks aan doen.

Waarschuw beheerder

En daaruit kan ik afleiden dat de Nederlandse taal van deze mensen onder de maat is? :[

Waarschuw beheerder

Het klopt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 10:10:

Dat vind ik ook weer een beetje overdreven o:)

ow ja en het is overkill;)

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder

ik wist het B)
Waarschuw beheerder

:/

Niet mee eens O:)

Waarschuw beheerder
Teken van diepte en extremen

Schorpioen is het teken van diepte en extremen. Als er iets is waar een Schorpioen niets van moet hebben is het wel oppervlakkigheid en middelmatigheid. De wereld van de Schorpioen is de wereld achter de dingen, en hij voelt zich onweerstaanbaar aangetrokken tot alles wat verborgen, geheim en verdrongen is. Een Schorpioen zal nooit compromissen sluiten uit gemakzucht en kan voor anderen een voorbeeld of een leider zijn. Zijn gevoel kent extremen zoals liefde en haat en een Schorpioen bezit grote psychische krachten die ze voor het welzijn van anderen in kunnen zetten, maar waarmee ze anderen evengoed van zich afhankelijk kunnen maken. Daarmee is het verantwoordelijk omgaan met macht het overheersende thema van dit dierenriemteken. Een Schorpioen is taai, volhardend, wilskrachtig en vaak niet zo makkelijk in de omgang.

Jij kan broodnuchter zijn,
maar ook één brok passie en hartstocht.
Je bent lief en super aantrekkelijk.
Die eigenschappen zet je allemaal in om iemand te versieren.
Meestal met succes !
Sommigen beweren dat Schorpioenen beesten zijn in bed.
Waar of niet: sex is heel belangrijk voor jou.
Je houdt van experimenteren.
Of het nu op de keukentafel,
in het openbare toilet van een 5-sterrenhotel
of in het bos is:
hoe spannender, hoe leuker.

De seksuele aantrekkingskracht van een Schorpioen is bijna legendarisch. Schorpioenen lijken zonder enige zichtbare moeite anderen tot seks te kunnen verleiden. Zij hebben een groot libido en houden van hartstochtelijke, ongeremde seksuele contacten, maar een potentiële minnaar of minnares moet wel geduld hebben, want de Schorpioen is bijzonder gesloten en schermt de eigen intense gevoelens erg af. Schorpioenen zijn zeer emotioneel maar houden graag zelf alles onder controle. Pluto, de heerser van het teken Schorpioen, houdt van macht en kan soms erg wreed zijn. Sommige Schorpioenen kunnen je letterlijk laten smeken om hun gunsten, of ze zijn in staat je zo te manipuleren dat je dingen doet die je helemaal niet van plan was.
Een Schorpioen wordt niet zo snel verliefd, maar àls het gebeurt is het ook echt raak. Dit teken zoekt niet zomaar een partner, maar wil een zielsverwant, iemand die weet om te gaan met de duistere kantjes van de Schorpioen en daar niet door wordt afgeschrikt. Iemand die obsessies en dwangmatige handelingen weet te hanteren en die kan genieten van gepassioneerde, intense seksualiteit.
Een Schorpioen doet niet alleen aan seks voor het plezier, maar ook om de macht. Wanneer de Schorpioen de macht uit handen geeft (met andere woorden: als hij of zij verliefd is) is er geen loyaler en toegewijder minnaar of minnares denkbaar. De meeste Schorpioenen kunnen niet lang zonder seks, hoe minder dat aanwezig is, hoe meer het hen zal obsederen. Sommige Schorpioenen voelen zich bijzonder aangetrokken tot de Taoïstische of Tantrische wijze van omgaan met seksuele energie.
Schorpioenen hebben een diepgaand en gecompliceerd seksleven, en hun fantasieën kunnen zowel onschuldig als duister zijn. Schorpioenen zijn op zoek naar het verband tussen genot en pijn en dit kan soms -bewust of onbewust- tot uiting komen in de emotionele spelletjes die met de partner worden gespeeld.
De Schorpioen is erg sensueel en ervaart een massage dan ook als heel erotisch.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb het topic aangeveegd. Zullen we het hier gezellig houden? (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 11:49:
Schorpi

:gaap:

i was going to read the whole story but then i got high..

Waarschuw beheerder
OK wie heeft er over mij gevlopt????? Wie wie ie????? :[ :devil:
Waarschuw beheerder
beschrijving van leeuw :/ .. snap niet wat daar onnetjes aan is :/

Waarschuw beheerder
We moeten het ook gezellig houden!
Daar is Partyflock immers voor bedoeld!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 11:52:
We moeten het ook gezellig houden!
Daar is Partyflock immers voor bedoeld!

:yes: inderdaad dus deze kansloze topics mogen dus ook tot op de grond afgebrand worden :[ :lol:

P.S. Bianca thnx!!! (y)

Waarschuw beheerder
Vind je aandacht en opgewondenheid wel leuk ondanks dat je het een kansloze topic vind!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 11:58:
Vind je aandacht en opgewondenheid wel leuk ondanks dat je het een kansloze topic vind!

Zorgt voor een goed vermakelijkheidsgehalte he?? o:) :P

Waarschuw beheerder
Zeker alleen zijn mijn bedoelingen en opmerkingen goed bedoeld!
Ik hoop van jou ook want met modder gooien is niet leuk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 12:02:
Zeker alleen zijn mijn bedoelingen en opmerkingen goed bedoeld!
Ik hoop van jou ook want met modder gooien is niet leuk!

Hey het blijft PF he? Lekker elkaar ongenuanceerd virtueel beledigen en uitschelden maar ondertussen... o:) :lol:
Waarschuw beheerder
Ik ben ook Schorpioen ... ;-)

Lees me tekst maar in me profiel zegt genoeg over Schorpioenen
Waarschuw beheerder
mijn ex is een schorpioen... tjah... :nocheer:

zelf ben ik leeuw :yes:

Waarschuw beheerder
Dank voor je bijval Marcello!
Vond mezelf een tijd op een eiland staan hier!
Waarschuw beheerder
De sexuele aantrekkingskracht van een schorpioen is bijna legendarisch. Schorpioenen lijken zonder enige zichtbare moeite anderen tot sex te laten verleiden en houden van hartstochtelijke ongeremde ,seksuele contacten.
Schorpioenen zijn zeer emotioneel en houden alles graag zelf onder controle. Pluto is de heerser van het teken, houd van macht en kan soms heel wreed zijn. Sommige schorpioenen kunnen je letterlijk laten smeken om hun gunsten, of zijn in staat je zo te manipuleren dat je dingen doet die je helemaal niet van plan was. Een Schorpioen word niet snel verliefd, maar als het gebeurd is het ook echt raak. Dit teken zoekt niet zomaar een partner maar iemand die weet om te gaan met de duistere kantjes van dit teken. Schorpioen doet niet alleen aan seks voor het plezier maar ook om de macht. Wanneer de schorpioen de macht uit handen geeft is er geen loyaler en toegewijder minaar of minnares denkbaar.

Waarschuw beheerder
Leeuw :D
Waarschuw beheerder

true B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mc.M op maandag 23 juni 2008 om 12:33:
De sexuele aantrekkingskracht van een schorpioen is bijna legendarisch. Schorpioenen lijken zonder enige zichtbare moeite anderen tot sex te laten verleiden en houden van hartstochtelijke ongeremde ,seksuele contacten.
Schorpioenen zijn zeer emotioneel en houden alles graag zelf onder controle. Pluto is de heerser van het teken, houd van macht en kan soms heel wreed zijn. Sommige schorpioenen kunnen je letterlijk laten smeken om hun gunsten, of zijn in staat je zo te manipuleren dat je dingen doet die je helemaal niet van plan was. Een Schorpioen word niet snel verliefd, maar als het gebeurd is het ook echt raak. Dit teken zoekt niet zomaar een partner maar iemand die weet om te gaan met de duistere kantjes van dit teken. Schorpioen doet niet alleen aan seks voor het plezier maar ook om de macht. Wanneer de schorpioen de macht uit handen geeft is er geen loyaler en toegewijder minaar of minnares denkbaar.

:nocheer: ik moet zeggen dat ik als "eigenaar" van het Ram-teken weinig heb met Schorpioenen

Waarschuw beheerder
Schorpioen hier :cheer:

Uitspraak van inactief op maandag 23 juni 2008 om 13:15:
ik moet zeggen dat ik als "eigenaar" van het Ram-teken weinig heb met Schorpioenen

Helaas voor jou hebben de meeste schorpioenen ook helemaal nix met rammen :no: :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik idd ook al een eer eerder gehoord ;) p.s ik ben geen schorpioen wil er wel graag over mee praten :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 13:51:
Helaas voor jou hebben de meeste schorpioenen ook helemaal nix met rammen

:yes: I NO :flower: :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op maandag 23 juni 2008 om 13:56:
en daarbij komt:
Who cares

heey niet zo katten he :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:00:
heey niet zo katten he

woef!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op maandag 23 juni 2008 om 14:02:
woef!

:lol:
Uitspraak van techno chrissy op maandag 23 juni 2008 om 14:05:
ikke ook !!!

kijk aan mark, er komen toch nog een hoop serieuze schorpioenen op af :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja, serieus ben ik wel maar geen schorpioen
ben 3 dagen te vroeg daarvoor, had eiglijk wel schorpioen moeten zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op maandag 23 juni 2008 om 14:09:
tja, serieus ben ik wel maar geen schorpioen
ben 3 dagen te vroeg daarvoor, had eiglijk wel schorpioen moeten zijn

oooooooooh daar komt de aap uit de mouw ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:11:
oooooooooh daar komt de aap uit de mouw

hoezo?

Waarschuw beheerder
Jij kan broodnuchter zijn,
maar ook één brok passie en hartstocht.
Je bent lief en super aantrekkelijk.
Die eigenschappen zet je allemaal in om iemand te versieren.
Meestal met succes !
Sommigen beweren dat Schorpioenen beesten zijn in bed.
Waar of niet: sex is heel belangrijk voor jou.
Je houdt van experimenteren.
Of het nu op de keukentafel,
in het openbare toilet van een 5-sterrenhotel
of in het bos is:
hoe spannender, hoe leuker.

:bloos: :jaja:

Een Schorpioen is taai, volhardend, wilskrachtig en vaak niet zo makkelijk in de omgang

8) klopt als een bus :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op maandag 23 juni 2008 om 14:14:
hoezo?

je bent gewoon een beetje jaloers, dat je toch niet een schorpioen geworden bent ;) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:18:
je bent gewoon een beetje jaloers, dat je toch niet een schorpioen geworden bent

weegschaal of schorpioen.. hmm ik zou t niet weten
zou ik daar jaloers op moeten zijn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:18:
je bent gewoon een beetje jaloers, dat je toch niet een schorpioen geworden bent

mee eens !!!
en ook als een schorpioen steekt steken ze genadeloos hard ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op maandag 23 juni 2008 om 14:20:
weegschaal of schorpioen.. hmm ik zou t niet weten
zou ik daar jaloers op moeten zijn??

och kerel wat kun je toch weer lekker serieus reageren, vind de weegschaal vanaf nu te serieus :yes:
Uitspraak van techno chrissy op maandag 23 juni 2008 om 14:21:
mee eens !!!
en ook als een schorpioen steekt steken ze genadeloos hard ...

wow ik begin jullie schorpioenen steeds leuker volk te vinden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:23:
och kerel wat kun je toch weer lekker serieus reageren, vind de weegschaal vanaf nu te serieus

klets niet waus :P
ik doe ook es serieus.. ben even niet in lollige bui..:@
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 14:23:
wow ik begin jullie schorpioenen steeds leuker volk te vinden

daar hoef je geen schorpieon voor de zijn :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op maandag 23 juni 2008 om 14:29:
klets niet waus
ik doe ook es serieus.. ben even niet in lollige bui..

nou nou op de tenen getrapt :p
Waarschuw beheerder
Is dat zo ja? Bedoel je niet de Weegschaal?

Waarschuw beheerder
Voor de beste geile sex worden schorpioenen geadviseerd het met iemand van het sterrenbeeld Leeuw of Tweeling te doen :kwijl:

Waarschuw beheerder
Nou ik blij dat ik schorpioen ben! Helaas wel een late... (21 november) en dat blijken juist weer de krengen van de schorpioenen te zijn. Merk er alleen zelf niet zo veel van o:)

Waarschuw beheerder
Wij zijn alleen krengen als ze op ons hart trappen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 17:38:
Voor de beste geile sex worden schorpioenen geadviseerd het met iemand van het sterrenbeeld Leeuw te doen

:yes: :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 19:55:

So true :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Klopt... Heb nog steeds een wraakactie staan....

Waarschuw beheerder

Ja klopt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 19:01:
Nou ik blij dat ik schorpioen ben! Helaas wel een late... (21 november) en dat blijken juist weer de krengen van de schorpioenen te zijn. Merk er alleen zelf niet zo veel van

IK van de 20ste :)
Maar ben lief hoor :D

Waarschuw beheerder
Zo te horen zijn jullie beiden echte schorpioenen dames!
We hebben bootladingen liefde en warmte voor de mensen om ons heen maar o wee als ze ons bewust op ons hart trappen of pijn doen!
Dan is het prik met mijn stekel en ik achtervolg degene met een gigantisch wraakgevoel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 20:29:
We hebben bootladingen liefde en warmte voor de mensen om ons heen maar o wee als ze ons bewust op ons hart trappen of pijn doen!
Dan is het prik met mijn stekel en ik achtervolg degene met een gigantisch wraakgevoel!

:lol: klinkt oh zo bekend :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op maandag 23 juni 2008 om 20:51:

en wat een geduld :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 20:29:
We hebben bootladingen liefde en warmte voor de mensen om ons heen

Wordt ook weleens misbruik van gemaakt :(
Maargoed dan is het dus
Uitspraak van Laris82 op maandag 23 juni 2008 om 20:51:
achtervolg degene met een gigantisch wraakgevoel!

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 20:28:
IK van de 20ste
Maar ben lief hoor

als het je uitkomt :roflol: ;)
nee je bent ook wel lief :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 21:15:
Wordt ook weleens misbruik van gemaakt

en daar hoef je geen schorpioen voor te zijn :(:cry:
Waarschuw beheerder
Van schorpioenen wordt vaak gezegd

dat ze steken
Uitspraak van inactief op maandag 23 juni 2008 om 13:15:
ik moet zeggen dat ik als "eigenaar" van het Ram-teken weinig heb met Schorpioenen

ik ben waterman en heb er in het algemeen ook niet zo veel mee
uitzonderingen daar

dan is iedereen een kreng
heeft niets met schorpioen te maken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BMelloW op dinsdag 24 juni 2008 om 09:59:
dan is iedereen een kreng
heeft niets met schorpioen te maken

das waar ik prik ook gemeen als je mij op het hart trapt :yes:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb het topic aangeveegd. Zullen we het hier gezellig houden? Prive vetes vechten jullie maar via de PB uit. (F)

Waarschuw beheerder

laat me raden: je bent schorpioen en je zoekt bij deze een bevestiging :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 22:42:
at me raden: je bent schorpioen en je zoekt bij deze een bevestiging

Hij krijgt ook die bevestiging want hij heeft gelijk :yes: :cheer:

Waarschuw beheerder
ben er helemaal mee eens. (H)

Waarschuw beheerder
Vriendelijk bedankt!

XXXX

Waarschuw beheerder

boring. :P
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Laatste waarschuwing. Als jullie willen weten waarom iets verwijderd wordt kunnen jullie gebruik maken van de envelopjes. (F)

Waarschuw beheerder

Klopt B)

Waarschuw beheerder

(Y) ben zelf schorpioen. Ben het er denk ik wel mee eens ja:P

Waarschuw beheerder
is zoooooooooo!
Waarschuw beheerder
wie gelooft er nou in sterrenbeelden

Waarschuw beheerder
Schorpioenen zijn gewoon de leukste mensen B)

Waarschuw beheerder
boogschutter schiet gwn in de roos:P HAHAHAHAH ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 25 juni 2008 om 16:50:

Schorpioenen zijn jaloers, wraakzuchtig, fanatiek, gesloten en te observerend

Tweeling dat is een sterrenbeeld om trotst op te zijn. Vrolijk, contactgericht, aanpassend, flexibel en intelligent :D

en tja we kunnen wel goed liegen, maar hey dat is kut voor jullie maar makkelijk voor ons ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeej ik ben schorpioen :banana:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 12:18:
Schorpioenen zijn jaloers, wraakzuchtig, fanatiek, gesloten en te observerend

ik zie mezelf als geen van de bovenstaande dingen..
ok alleen wraakzuchtig, maarja dan moet niemand me ook maar wat ergs aan te doen, dan hoef ik ook niet wraakzuchtig te zijn :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 12:18:
Tweeling dat is een sterrenbeeld om trotst op te zijn. Vrolijk, contactgericht, aanpassend, flexibel en intelligent :D

en tja we kunnen wel goed liegen, maar hey dat is kut voor jullie maar makkelijk voor ons ;)

Als jij het stereotype 'tweeling' bent, dan vind ik tweelingen maar irritante gevallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 19:01:
Nou ik blij dat ik schorpioen ben! Helaas wel een late... (21 november) en dat blijken juist weer de krengen van de schorpioenen te zijn. Merk er alleen zelf niet zo veel van

:lol:

is dat zo? :devil:

Waarschuw beheerder
Je zou denken geen Vis, maar aangezien ik wel vis ben ga ik voor Vis en geen schorpioen...

Waarschuw beheerder
Vissen is het assedant van een schorpioen dus voor een deel gelijk heb je zeer zeker!
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
leeuwen zijn de leukste. sorry mark (F)

Waarschuw beheerder
Mijn moeder is ook een zeer warme,leuke en sociale vrouw!
Waarschuw beheerder
Schorpioenen zijn gewoon de leukste mensen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 28 juni 2008 om 20:23:
Als jij het stereotype 'tweeling' bent, dan vind ik tweelingen maar irritante gevallen.

Ik denk persoonlijk dat ik apart in het algemeen ben, maar ik laat anderen daar maar over beslissen.

Schorpioenen en tweelingen gaan ook niet echt goed samen dus dat kan dan wel goed kloppen.
Wat is het, wat jij zo irritant vind aan tweeling dan?

Ik persoonlijk heb nooit echt leuke schorpioenen ontmoet (geef mij maar een weegschaal)
Maarja waar lullen we eigenlijk over het gaat over Horoscopen, ok ik denk wel dat het klimaat waarin jij op dat moment geboren word wel degelijk invloed kan hebben op je karakter,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben ik ff blij dat ik maagd ben :lief:

Waarschuw beheerder
Ben anders erg tevreden met mijn kreeft.:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 20:54:
Nou ik blij dat ik schorpioen ben! Helaas wel een late... (21 november) en dat blijken juist weer de krengen van de schorpioenen te zijn.

Oh dat verklaart dan gelijk een heleboel hahahaha. Ik ben een rand-schorpioen (22e)!
Met alle beschreven schorpioen trekjes van dien...

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
kreeft ook zeker wel

Waarschuw beheerder
Dat wordt inderdaad gezegd en soms hebben ze ook wel wat! :kwijl:
Soms denken ze ook wat te hebben omdat dat gezegd wordt.. :rot:
Waarschuw beheerder
Ben ook schorpioen.. een echte :P van midden in november..
Alles wat bij schorpioen staat past ook echt bij me dat is zoooo raar.

Schorpioen zyn de beste!! :D

Waarschuw beheerder
donateur

:lol: (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 07:49:
Schorpioenen en tweelingen gaan ook niet echt goed samen

Hmmzz...Ik ben een midden-schorpioen en heb al 2 jaar een relatie met een tweelingen en dat is idd een vrij moeizame maar uitdagende relatie. We hebben weinig gemeen en leven allebei in 2 aparte werelden (zij: een familie en vriendenmens ik: meer een einzelganger, zij: een contactjunk ik: niet te veel zij: kwekt heel wat af ik: zeg alleen iets als ik echt iets te zeggen heb enzovoort)

Nogal wat verschillen dus, maar ik heb een x gelezen dat een relatie tussen schorpioen en tweelingen de soort relaties zijn die het meeste ruimte bieden voor ontwikkeling en lange termijn geluk, MITS je bereid bent om van beide kanten aan te passen :D En dat lijkt vooralsnog te kloppen :yes:

Op de een of andere manier trek ik ook altijd tweelingen aan (vorige scharrels waren 9 op de 10x ook tweelingen)