De sexuele aantrekkingskracht van een schorpioen is bijna legendarisch. Schorpioenen lijken zonder enige zichtbare moeite anderen tot sex te laten verleiden en houden van hartstochtelijke ongeremde ,seksuele contacten.
Schorpioenen zijn zeer emotioneel en houden alles graag zelf onder controle. Pluto is de heerser van het teken, houd van macht en kan soms heel wreed zijn. Sommige schorpioenen kunnen je letterlijk laten smeken om hun gunsten, of zijn in staat je zo te manipuleren dat je dingen doet die je helemaal niet van plan was. Een Schorpioen word niet snel verliefd, maar als het gebeurd is het ook echt raak. Dit teken zoekt niet zomaar een partner maar iemand die weet om te gaan met de duistere kantjes van dit teken. Schorpioen doet niet alleen aan seks voor het plezier maar ook om de macht. Wanneer de schorpioen de macht uit handen geeft is er geen loyaler en toegewijder minaar of minnares denkbaar.
en daarbij komt:
Who cares
woef!
ikke ook !!!
tja, serieus ben ik wel maar geen schorpioen
ben 3 dagen te vroeg daarvoor, had eiglijk wel schorpioen moeten zijn
Jij kan broodnuchter zijn,
maar ook één brok passie en hartstocht.
Je bent lief en super aantrekkelijk.
Die eigenschappen zet je allemaal in om iemand te versieren.
Meestal met succes !
Sommigen beweren dat Schorpioenen beesten zijn in bed.
Waar of niet: sex is heel belangrijk voor jou.
Je houdt van experimenteren.
Of het nu op de keukentafel,
in het openbare toilet van een 5-sterrenhotel
of in het bos is:
hoe spannender, hoe leuker.
Een Schorpioen is taai, volhardend, wilskrachtig en vaak niet zo makkelijk in de omgang
hoezo?
weegschaal of schorpioen.. hmm ik zou t niet weten
zou ik daar jaloers op moeten zijn??
mee eens !!!
en ook als een schorpioen steekt steken ze genadeloos hard ...
och kerel wat kun je toch weer lekker serieus reageren, vind de weegschaal vanaf nu te serieus
wow ik begin jullie schorpioenen steeds leuker volk te vinden
klets niet waus
ik doe ook es serieus.. ben even niet in lollige bui..
Voor de beste geile sex worden schorpioenen geadviseerd het met iemand van het sterrenbeeld Leeuw te doen
Wij zijn alleen krengen als ze op ons hart trappen!