Partyflock

Forumonderwerp · 1016669

Waarschuw beheerder
Poll, geopend op dinsdag 17 juni 2008, looptijd van 6409.5 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

zwaar ernstig help mee!!!

6155%
dit zouden we eens bij de mensen zelf moeten doen die dit hebben aangericht
2624%
ziek
1312%
wat vind je hier nou van!!!
87%
normaal
22%
gek

Verder informatie gevonden dode Stafford...Help Mee!

Bij het Tankstation Q8 op de weg Leeuwarden-Drachten is in een grijze vuilniszak een Stafford gevonden bij het vuil. Het gaat hierbij om een reu van ongeveer 5 jaar oud. De hond neigt naar het zwarte toe en is lichtelijk met een bruine gloed erover.

De hond is gevonden met zijn oren eraf gesneden. Dit mogelijk om herkenning te voorkomen.

Bijzonder kenmerk van de hond is dat de staart gecoupeerd is.

Het is een tenger gebouwde Stafford die in goede voedingstoestand verkeerde. Zag er niet onverzorgd uit.

Wij zijn dringend op zoek naar de voormalige eigenaar van deze hond. Dit kan ook iemand zijn die die de hond heeft doorverkocht aan iemand anders. Hier de schokkende foto's van dit arme dier!!!!

[img width=500 height=404 cacheid=000f94fe002bbbab9615e3f71a0243abfd]http://www.hyves.nl/showImage.php/252399201_500_500_B6P2.jpeg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000f94ff002bbbb0c99bc9061a0243abfd]http://www.hyves.nl/showImage.php/252392900_500_500_Kcga.jpeg[/img]
[img width=500 height=373 cacheid=000f9501002bbbb2457665891a0243abfd]http://www.hyves.nl/showImage.php/252392103_500_500_gHTt.jpeg[/img]

Wie tips heeft kan dit mailen amstafftegenjustitie@home.nl

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Beheerders
Amstaff Tegen Justitie
Le Joie De Vivre

www.amstafftegenjustitie.hyves.nl
www.lejoiedevivre.org
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "dit zouden we eens bij de mensen zelf moeten doen die dit hebben aangericht"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 12:26:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "wat vind je hier nou van!!!"

Waarschuw beheerder
dit zouden we eens bij de mensen zelf moeten doen die dit hebben aangericht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op dinsdag 17 juni 2008 om 12:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "zalig dat er nog zo'n mensen bestaan:respect:"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 18 juni 2008 om 08:06:
het zou je eigen hond eens moeten zij als je die hebt dan piep je wel anders!!!

gelukkig heb ik geen honden :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "dit zouden we eens bij de mensen zelf moeten doen die dit hebben aangericht"

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

+Ziek!!!
Naja geen woorden verder ook voor joh, kan wel zoveel gaan zeggen nu erover :@:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChannA op woensdag 2 juli 2008 om 18:05:
kan wel zoveel gaan zeggen nu erover :@:@

vertel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek. Degene die 't gedaan heeft moet gewoon heerlijk gecastreerd worden en in 'n vuilnisbak gepropt worden. :)

&Ik las hier ergens, misschien heeft deze hond wel 'n kind gebeten. Dat kan wel wezen, maar hoevaak word 'n hond niet afgemaakt omdat hij 'n kind gebeten heeft, terwijl deze allemaal nietjes in z'n oor heeft. Of dat het beest verstikt werd onder 'n deken. Altijd zo makkelijk oordelen, 't beest bijt iemand, dus moet 't dood. 'n Dier kan zich eenmaal niet verbaal verdedigen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Misschien is de hond ingezet in een hondengevecht?

Iemand die zoiets op zijn geweten heeft zouden ze moeten onthoofden en het hoofd op een schandpaal moeten plaatsen op de markt in Amsterdam waar iedereen tegenaan kan spugen. Als ik zo'n verhaal lees of hoor, komt een heel slecht persoon in mij naarboven. Mensenleed (hierbij heb ik het over volwassenen) boeit me niks, daar kan ik makkelijk tegen. Maar zodra er iets met een dier of kind gebeurt, begint mn bloed te koken en zou er het liefst dingen mee (laten) uithalen die het daglicht niet kunnen verdragen :@

Dieren en kinderen zijn niet opgewassen tegen brute mensen. Als iemand opgepakt wordt, omdat hij of zij een mens vermoord heeft, staat Amnesty International op hoge poten dat de gevangene (lees moordenaar) goed behandeld wordt tijdens gevangenschap (vraag niet waarom). Maar als een dier op brute wijze gedood wordt of een kind verkracht wordt, staat er een gevangenisstraf van hooguit een paar maanden tegenover als er al überhaupt een gevangenisstraf uitgesproken wordt en niet een boete van misschien € 100,- En naar de mensen en organisaties die hier iets tegen willen doen, wordt niet geluisterd! Ze moeten de "Karm-straf" maar eens gaan invoeren, "wat iets of iemand aangedaan wordt, wordt de dader 3x zo hard aangedaan". Ongeacht of het om een dier of mens gaat.

Waarschuw beheerder
Zonde van die mooie Stafford. Snap niet dat mensen dit een dier aan kunnen doen..
Maarja dat vraag ik me af bij elke vorm van dierenleed...

Waarschuw beheerder

Echt niet normaal!! :@ :[ :cry:
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Vuile %^34$#$%$% kk kill ik vermoord je als ik weet wie je bent!

Waarschuw beheerder

Ziek ziek ziek...
Artiest {SHOWLIST artist 64884, 86156}
Waarschuw beheerder
de soort mense moete 1 voor 1 afgemaakt worden zieke shit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ziek"

Teringlijers!!!
Moeten zelf fijn de oren af gekapt worden en bij het grofvuil gezet worden :@

Waarschuw beheerder
Arme hong :(
Waarschuw beheerder
wel duidelijk aan de littekens wat voor hond dat is geweest,
mag je 1x raden of de eigenaar zich nog meld.