Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 58990x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..
Waarschuw beheerder
:lol: het was even zoeken, maar zeker waard!!

Alleen nu nog die trail nog even wegpoetsen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
pfff, veel moeite dus
Waarschuw beheerder
Ja ein-de-lijk heb ik hem dan! lang leven het octaangetalletje :D

Bluestorm, nogmaals BEDANKT :Respect:
Waarschuw beheerder
donateur
@ Flock'r

heb je niet een linkje oid waar alles precies in staat voor ida nav?
Waarschuw beheerder
Wat gebruik je om te downloaden? O:) nieuwsgroepen of torrents? anders upload ik wel even een goede bron :) Screenshots alles erbij!
Kan niet mis gaan..

Zometeen nog even een carkitje halen, en dan zijn we (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op zondag 14 juni 2009 om 10:54:
32Gb 1082 euro :rot:

dan ben je eigenlijk best wel ziek als je hem koopt
daar heb je een macbook voor :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 12 juni 2009 om 23:39:
Bluestorm, nogmaals BEDANKT

Graag gedaan! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op zondag 14 juni 2009 om 12:35:
Die site hanteerd wel hele bizarre prijzen.

Lijkt me stug dat dit de echte prijzen zullen worden. Sowieso biedt die webshop Iphone's aan met andere providers dan T-mobil (simlock vrij).

En hoe gaaf die iphone ook is, als ik meer dan 200 euro ervoor moet gaan uitgeven ga ik voor een ander goedkoper alternatief die ook in de buurt van de iphone komt qua specs en gebruiksgemak.
Waarschuw beheerder
donateur
3GS bij AT&T al uitverkocht :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op zaterdag 13 juni 2009 om 11:10:
Wat gebruik je om te downloaden? O:) nieuwsgroepen of torrents? anders upload ik wel even een goede bron :) Screenshots alles erbij!
Kan niet mis gaan..

ik heb hem via icy, of werkt dat niet

anders gebruik ik torrents
Waarschuw beheerder
donateur
Laat die 3.0 update maar snel komen :honger:
Waarschuw beheerder
Haha, mn eerste post via de iphone :d

Kon vanaf vandaag pas gebruik maken van het internet!
Maar vandaag OS 3!!!! Laat maar komen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wacht wel tot er een jailbreak voor is, want word nog afgeraden
Waarschuw beheerder
Dat sowieso! Maar zal ook niet lang meer duren toch? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nope, Ultrasn0w is volgens mij ook uit, opvolger voor yellowsn0w. Unlock voor 3.0 :)
Waarschuw beheerder
hoe laat komt die update dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 17 juni 2009 om 11:38:
Unlock voor 3.0

Begin is er dus al (Y), alleen die simlock stoort me niet echt..heb toch maar 1 simkaart :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shockproof op woensdag 17 juni 2009 om 11:55:
hoe laat komt die update dan?

Waarschijnlijk pas vanmiddag ivm tijdverschil Amerika...staat ook op t mobile site gewoon btw
Waarschuw beheerder
Hej luitjes.

Ik heb een 3G

Heb ooit een keer app gehad dat je met smsen je scherm kunt kantelen. Wie weet hoe die heet?

Groeten
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
SciPhone i68+ 2GB te koop 100 eypo! B)
Waarschuw beheerder
You can refresh all you want but that won't make the 3.0 update for your iPhone appear any faster. In fact, you might want to give your trigger finger a rest for a few hours -- Engadget bud, Richard Lai, noted in a tweet that Apple's Singapore site says that the iPhone OS 3.0 update will release on the 18th while Apple India says the 17th, the date announced by Apple -- the difference presumably accounting for the 2.5-hour timezone offset between the two countries. That would peg an OS 3.0 release anytime between 1700 and 1930 in London or between noon and 2:30pm in New York. But don't let a little knowledge ruin your obsessive behavior, where's the fun in that?

Update: The theory is supported by reports that carrier 3 in Hong Kong sent a network-wide SMS notifying iPhone owners that OS 3.0 will be available on June 18th, 01:00 local time. That's 1pm on the 17th in New York, 6pm in London, and 1900 in central Europe.

Bron: Engadget.com
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chillybilly op woensdag 17 juni 2009 om 12:38:
Heb ooit een keer app gehad dat je met smsen je scherm kunt kantelen. Wie weet hoe die heet?

Gewoon updaten naar 3.0, kan 't ook (Y)
Anders is 't Bite SMS..
Waarschuw beheerder
volgens de geruchten wel ja

als je nu naar itunes gaat dan doet ie er telkens langer over om te antwoorden dat 2.2.1 nog steeds de laatste versie is
Amerika wordt langzaam wakker denk ik en de rest van de wereld wordt ongeduldiger
Waarschuw beheerder
donateur
Knal hem er meteen op :D :D
Waarschuw beheerder
Dus als ik het goed begrijp gaan om klokslag 19:30 uur, miljoenen mensen over de hele wereld proberen een programma te downloaden. Hopelijk hebben ze bij apple een beetje goeie servers staan :lol:

Waarschuw beheerder
Denk het wel, maar ik doe het vanavond wel lekker ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op woensdag 17 juni 2009 om 14:26:
Knal hem er meteen op

:no: eerst de jailbreak!

Uitspraak van Richard op woensdag 17 juni 2009 om 13:04:
Gewoon updaten naar 3.0, kan 't ook
Anders is 't Bite SMS..

Of anders Irealsms (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op woensdag 17 juni 2009 om 15:59:
:no: eerst de jailbreak!

:jaja:

Ook mooi, op iphoneclub staat al over ultrasn0w, de unlock tool voor 3.0. Dan staat er ultrasn0w is via Cydia te verkrijgen. Maar ja, moet je 'em wel eerst jailbreaken en dat kan nog niet :lol:
Waarschuw beheerder
19.03 en nog niks:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en? is het wat?

kun je gewoon updaten als je al een jailbreak hebt op 2.2.1 of is dit niet aan te raden?

*edit*

je kan ook via cydia updaten volgens mij, iemand al getest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd om meteen te updaten? Niet zo snel! Mensen die een jailbreak of unlock willen uitvoeren, moeten nog even wachten tot vrijdag als ultrasn0w beschikbaar komt.

http://live.iphoneclub.nl/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo even geupdate voor mij vriendinnetje. Aangezien mijn 3G nog steeds bij de verzekering ligt.

Leuk allemaal, vooral Copy/Paste, Tethering, Push applications en Spotlight is relaxt.

Maakt de iPhone alleen maar beter dan dat hij al was. (Y)

Volgende week de 3Gs. B)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op woensdag 17 juni 2009 om 20:00:
Mensen die een jailbreak of unlock willen uitvoeren, moeten nog even wachten tot vrijdag als ultrasn0w beschikbaar komt.

Uitspraak van Nexus.. op woensdag 17 juni 2009 om 15:59:
eerst de jailbreak!

Waarschuw beheerder
donateur
vreemde zaak nu na mijn update..

alles is gedownload en geïnstalleerd, maar wanneer de iphone weer aangaat moet die weer verbonden worden met iTunes. Hier geeft hij aan dat hij geen verbinding met iTunes Store kan maken.. nu kan ik nix anders als emergency call :(
Waarschuw beheerder
donateur
haha hetzelfde hier haha maar pfen kan wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
iTunes Store overbelast met dezelfde aanvraag maybe?
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet wel klote, telefoon niet werkend is sucks
Waarschuw beheerder
donateur
blijven proberen dan in één keer komt er op je iphone te staan dat die geactiveerd is.. later kreeg ik wel weer een melding in itunes met hetzelfde probleem maar het toestel doet het gewoon weer!
Waarschuw beheerder
donateur
bij jou is het dus gelukt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 20:19:
Tethering

Word vooralsnog niet ondersteunt door T-Mobile.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op woensdag 17 juni 2009 om 21:16:
bij jou is het dus gelukt?

na veel geduld (en geluk denk ik) wel ..

op iphoneclub.nl staat nu ook het volgende:
Let op! Op dit moment zijn er door de grote drukte problemen met de activatieserver(s) van Apple. Je iPhone zal daardoor na een update niet meteen werken (want kan niet geactiveerd worden). Als je kunt wachten met de update, doe het dan s.v.p. op een later moment als de activatieserver(s) weer bereikbaar is/zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
maja jij hebt geen weg terug meer, dus ik zou net zoals mij blijven proberen.. wanneer hij de foutmelding weer geeft, gewoon weer in iTunes op de iphone klikken en weer opnieuw laten proberen!
Waarschuw beheerder
donateur
is gelukt, zie alleen nergens me foto's :S maarja ff proberen