Partyflock
 
Forumonderwerp · 1012281
 
:bye:

Greetings earthling
Doei
Uitspraak van AQ op zaterdag 24 mei 2008 om 04:41:
Doei


ook niet vriendelijk =(
Ben altijd heel vriendelijk! 8)
Uitspraak van AQ op zaterdag 24 mei 2008 om 04:43:
Ben altijd heel vriendelijk!


Hm ok..
Kan jij ook niks aan doen, aard van het beestje he.. :nocheer:

Maar ok.. doei ! 8)
Uitspraak van Spoookje op zaterdag 24 mei 2008 om 04:46:
aard van het beestje he


Me hond is toevallig heel lief :rot:
Hmm .. mijn katten eten hem zo op !
Dan heb jij wel hele grooootee katten!
Nee maar wel hele sexy katten !
Ik doe niet aan animalsex
Uitspraak van AQ op zaterdag 24 mei 2008 om 05:01:
Ik doe niet aan animalsex


Ik ook niet, maar daarom kunnen ze nog wel sexy zijn 8)
 
Uitspraak van AQ op zaterdag 24 mei 2008 om 05:01:
Ik doe niet aan animalsex


nee maar zo te zien je vader wel
zozo nounou poepoe tis allemaal wat
zou het komen door die 22 baco.??
Uitspraak van Zxql op zaterdag 24 mei 2008 om 11:06:
zou het komen door die 22 baco.??


tsssss lange frans:O
:O
:O:O
:O:O:O
:O:O:O:O
:O:O:O:O:O
:O:O:O:O
:O:O:O
:O:O
:O