| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Vorig jaar kreeg ik ze ook een week van tevoren, zou me niet zo druk maken .
Wanneer worden de kaarten van Defqon1 thuisgestuurd?
we hebben ze al enige tijd besteld via ticketbox.. maar wanneer komen ze nou binnen?
En toch ga ik vanmiddag eens even er achteraan waar ze blijven.... Weet zeker dat ze er vorig jaar veel eerder waren!
dat de layout nog niet klaar was
Uitspraak van Geartsje-Sietske op zaterdag 10 mei 2008 om 00:23:
we hebben ze al enige tijd besteld via ticketbox.
je bent de enigste
Mjah bij ticketonline zwetsen ze dus iig ook uit hun nek die hoef je iig niet te bellen
Ze zijn gewoon blauw met wit anders net als voorgaande jaren.
Graag willen je erop wijzen dat er een mogelijkheid bestaat om kopie-tickets aan te vragen. Dezekun je ook per email ontvangen. Hiervoor vragen wij een emailadres,waarop je de ticket wiltontvangen Wanneer je hiervan gebruik wilt maken, verzoeken we je om te controleren of je voldoende ruimte inje inbox hebt en je SPAM filter laag staat. De eerder verstuurde ticket wordt dan ongeldig gemaakt en biedt geen toegang meer tot het evenement. Je kunt tot uiterlijk 3 dagen voor het evenement de kopie-ticket telefonisch aanvragen via 0900-300 6000 (45 ct. p/m). Dagelijks te bereiken van 10.00 uur tot 22.00 uur of via e-mailadres:faqmailticketonline@ticketonline.nl
Dat is mooi naai werk..
Kaartje verkopen en daarna ticketonline bellen dat je ze niet ontvangen hebt..
Heb je zowel geld als toegang van het feestje.
Beetje lullig voor de gene die jouw kaartjes hebben gekocht, maar dat is dikke pech voor hun..
Kaartjes decibel binnen maar Defqon nog niet
beetje corrupte postbode had gezien dat t kaartjes waren en ze mee gejat
kep ff mooi geluk gehad zeg sjezus.
stopt vandaag een auto voor de deur met een vrouw erin met der zoontje, die belde aan en gaf het aan mijn moeder. was verkeerd bezorgt bij haar. dus kwam het netjes bij mij brengen.
ben blij dat ze niet wist wat voor waarde er in die envelop zat. 4 kaartjes dus
ben blij dat er nog eerlijke mensen zijn
Toen om half5 nog besteld en gisteren me kaartjen gekregen
Als ze de verkoop volgend jaar weer op dezelfde manier gaan organisen is dit het laatste jaar Defqon ben ik bang