Partyflock

Forumonderwerp · 1009196
Waarschuw beheerder
De laatste tijd ben ik geintreseerd geraakt in dingen die ik hier en daar las over de NWO 'De Nieuwe Wereld orde'. Wanneer men dit allemaal leest begin je toch erg te twijfelen aan alles wat wij nu doen en laten en wat er zich afspeeld in de westerse wereld om ons heen.

Enige informatie hierover vind men hier:

http://www.need2know.eu/?p=605

http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=1560

[img width=480 height=665 cacheid=000f663b002b58f0ea5c88c31a023b3b56]http://www.whynotnews.eu/images/need2know/605/GeorgiaGuidestones10.gif[/img]

Hebben meer mensen hier weet van, is dit betrouwbaar nieuws, en is er meer informatie hierover te vinden?

Lees eerst even de bijgevoegde links, voordat men domme dingen neer kalkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Weiß in die Nase?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 4 mei 2008 om 01:40:
Lees eerst even de bijgevoegde links, voordat men domme dingen neer kalkt.

Waarschuw beheerder
In ZOG you thrust.
Waarschuw beheerder
Nee in nationalisme, ik wil alleen wat meer weten hierover, en of ik me hier ook echt serieus zorgen over moet maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 4 mei 2008 om 02:11:
Nee in nationalisme

Doen moet je niet bij de NWO zijn die zijn daar niet zo van gedient.
Waarschuw beheerder
Joh dat snap ik, maar na het lezen hiervan krijg ik een steeds grotere hekel aan de gevestigde orde. En ik wil weten of partyflockers op de hoogte zijn van dit soort ontwikkelingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 4 mei 2008 om 02:15:
Joh dat snap ik, maar na het lezen hiervan krijg ik een steeds grotere hekel aan de gevestigde orde. En ik wil weten of partyflockers op de hoogte zijn van dit soort ontwikkelingen.laatste aanpassing 4 mei 2008 02:15

Haha nee de gemiddelde Partyfucker kijkt door een roze bril.
Moet je op andere sites zijn voor NWO praat niet op PF.
Waarschuw beheerder
Ach misschien helpt een topic als dit om mensen is wat meer verstand bij te brengen over de huidige ontwikkelingen in de wereld die niet in de gratis ochtend krantjes staan.
Waarschuw beheerder
eyz wie heb die 3 extra nullen erbij gephotoshopped??
ik weet zeker dat ik 500.000 heb gezegd.
Waarschuw beheerder
is dit betrouwbaar nieuws

Ik hou me al een tijdje bezig met dit onderwerp. De eerste "officiële" aankondiging van een nieuwe wereldorde was in 1990 door George Bush Sr.:

Dus ja, de plannen zijn er wel degelijk. Maar wie orchestreert dit nou allemaal? Wat zijn de ultieme doelen?

Deze historicus heeft het zeer goed en gedocumenteerd onderzocht:

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=6539070767845271397&q=eric+phelps&ei=v1MdSK-_LInAigKMo7zJAQ}

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 02:17:
Haha nee de gemiddelde Partyfucker kijkt door een roze bril.
Moet je op andere sites zijn voor NWO praat niet op PF

Hij heeft gelijk, de meeste mensen hier kunnen niet verder dan goudkust kijken..
Helaas zijn er op de wereld een meerderheid aan mensen van dit kaliber waardoor Hitler uberhaupt het zo ver heeft kunnen schoppen en waardoor we op korte termijn in een wereldstaat als slaven zullen leven. Mensen die zo kortzichtig zijn als hier op PF maken het mogelijk dat de machthebbers zo ver kunnen komen.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op zondag 4 mei 2008 om 08:18:
Wat zijn de ultieme doelen?

Wanneer de bevolking van de aarde beperkt moet worden tot 500 miljoen, betekent dit dat er vijfenhalf miljard mensen moeten verdwijnen.

:cheer:

Waarschuw beheerder
op korte termijn in een wereldstaat als slaven zullen leven.

Joehoeeeee dat doen we al.
Chipjes hier en camera's daar BIG BROTHER IS WATCHING U.
We leven in een kapitalistische wereld mensen worden afhankelijk van het hebben van dingen iets wat de grote multinationals (onderdeel van NWO/ZOG) graag zien.
Het ware geluk vindt je alleen nog terug bij de mensen die in onze ogen niks hebben (neger stammen in afrika bijvoorbeeld)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 10:04:
Joehoeeeee dat doen we al

Zeker maar we hebben nog wel onze vrijheid van meningsuiting en we mogen nog gaan en staan waar we willen. Protesteren tegen de nieuwe wereldstaat zal resulteren in het uitzetten van je dan geimplanteerde chip waardoor je geen plek meer hebt in de samenleving. Voor het eerst in de geschiedenis van de mensheid maakt de technologie het mogelijk dat er geen kans is voor de mensheid om terug te vechten tegen het totalitaire systeem. Dus het is nu handelen/actievoeren of accepteren dat je straks letterlijk van smorgens tot savonds door de staat geprogrammeerd wordt hoe je dag eruit ziet.
Waarschuw beheerder
Ik hou me al een tijdje bezig met dit onderwerp. De eerste "officiële" aankondiging van een nieuwe wereldorde was in 1990 door George Bush Sr.:

het eerst? nee hoor....

woodrow wilson, rockefeller, carnegie...in die tijd hadden ze het er ook al over...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zondag 4 mei 2008 om 10:44:
het eerst? nee hoor....

woodrow wilson, rockefeller, carnegie...in die tijd hadden ze het er ook al over...

I know maar toen meer achter de schermen en niet zo openlijk naar de natie toe, of was er begin jaren 1900 ook een new world order speech?

Waarschuw beheerder
Hebben meer mensen hier weet van, is dit betrouwbaar nieuws, en is er meer informatie hierover te vinden?

Uitspraak van Tumult op zondag 4 mei 2008 om 02:15:
En ik wil weten of partyflockers op de hoogte zijn van dit soort ontwikkelingen

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 02:17:
Moet je op andere sites zijn voor NWO praat niet op PF.

De Tin Foil Hatters Flock is een actieve flock waar veel informatie hierover valt te vinden en waar veel gediscussieerd wordt over dit soort onderwerpen (y)
Waarschuw beheerder
Flocks
:COKE: Chill Out
Baco's Place
Car's flockieeeeej
Combinator - 27 Juni - H.I. Ambacht
Feesten flock:D
Feyenoord Rotterdam
Het "grote" zwijndrecht voetbal ouwehoer flock!
Nederland wordt komende jaren geterroriseerd door zware Terror muziek
Nighttown
Tornado-Events
TW Magazine talent contest
TW-Magazine
Veel gekker dan pogo...!

Met deze flocks kom je niet echt veel verder. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op zondag 4 mei 2008 om 10:57:
know maar toen meer achter de schermen en niet zo openlijk naar de natie toe, of was er begin jaren 1900 ook een new world order speech

wel eens van de "league of nations" gehoord?

Waarschuw beheerder
Doet me denken aan The Chronicles of Riddick (H)

Waarschuw beheerder
Voor de rest, een leuk conspiracy verhaaltje, misschien met wat waarheden, maar volgens mij toch in het leven geroepen na games als Deus EX.

Daarnaast heb je nog de Illuminatie en Bilderberg Groep en de gevestigde orde der wetenschappers en het de gevestigde orde van de Christenen.
De laatste jaren zijn er ook de tal van dubieuze Islamitische organisaties die de wereldheerschappij willen claimen.

Wilt er een NWO opstaan is er nog heel wat werk te verrichten om andere organisaties de mond te snoeren, aangezien de grenswetenschappers van de kwantummechanica en spiritualisme ook steeds meer kennis en macht krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon een zooi mensen uitroeieng :[
Waarschuw beheerder
dank je , doopensnees...

je bijdrage is weer eens waardeloos
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg 1 ding..Alle wegen leiden naar Rome..;)(y)

ff ter informatie van dope-sneeuw...al die organisaties hebben 1 doel, alleen de beheersers van de organistaies verwisselen nog wel eens van plek..de ene keer steunt de een de ander en wanneer het ze uitkomt beginne ze leuk een oorlog tegen degenen wie ze eerst steunden..money talks, bullshit walks...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uitroeieng uitroeieng uitroeieng begin in rome :D
Waarschuw beheerder
donateur
begin bij het vaticaan..bom d'r op!
Waarschuw beheerder
ja doen we... en daarna mekka ,dan ruimt het al aardig op 8)
Waarschuw beheerder
met een paar duizend goed gemikte .50's uit n m107 barrett kom je al een heel eind denk ik...

liever t vaticaan plat dan mekka

vaticaan heeft hier nl 1000x zo veel (slechte) invloed
Waarschuw beheerder
donateur
liever een cheytac .408 dan :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 5 mei 2008 om 18:28:
liever een cheytac .408

niet zo bekend mee als de barrett...

met de m107 is een dodelijk schot geregistreerd van 2450 meter..door een of ander canadees

kan een cheytac dat ook? ;)

t zal met allebei wel lukken trouwens.....;)

met dit soort wapens hoef je niet eens headshots te maken
Waarschuw beheerder
hhmmmz laatste tijd beginnen steeds meer mensen zich hiermee bezig te houden.

Eindelijk gaan mensen beseffen dat niet alles is zoals het is

Waarschuw beheerder
Heb net youtube filmpje gezien over die stenen in Georgia. Hangt tog wel een raar sfeertje omheen...
Waarschuw beheerder
donateur
met de m107 is een dodelijk schot geregistreerd van 2450 meter..door een of ander canadees

cheytac tot verder dan 2500 m
Waarschuw beheerder
pff is dat alles :gaaP: ,...ik heb iemand met mijn balletjes pistool neergehaald op 5000 MTR O:)

stoereng mang ben ik he B)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 5 mei 2008 om 19:37:
hhmmmz laatste tijd beginnen steeds meer mensen zich hiermee bezig te houden.

Eindelijk gaan mensen beseffen dat niet alles is zoals het is

Op zich niet raar als we opeens een ID plicht door ons strot geduwt krijgen. Dan opeens wordt je reis gedrag inkaart gebracht door de overheid, zowel vlieg als OV (met de aankomende chipkaart).

Ik heb het al eerder gezegd binnen 5 to 7 jaar gaat de ID kaart vervangen worden door RFID en zo worden we langzaam allemaal in kaart gebracht. 1984 was een opzet V for Vengange liet ons een nog engere toekomst zien, maar de realiteit kan nog wel eens veel enger gaan worden.

Dan om ontopic te blijven de genootschappen en organisaties als de New World Order, Skull and Bones, Aluminatie(hoe je het ook schrijft), De kerk en de Bilderberg groep een eigen geheime agenda hebben.

Het blijft markent dat er steeds meer gesneden wordt in onze vrijheden en rechten, en de meerderheid (schapen volk, wat altijd roep maar ik heb niks te verbergen) stemt maar toe, gelukkig beginnen steeds meer mensen (ook hier op PF) hun ogen open te gaan en te realiseren dat er toch wel eens wat aan de hand kan wezen.

Maar goed mocht ik de aankomenden dagen/weken opeens een 'ongeluk' krijgen of 'zelfmoord' plegen, wees vrij dit te onderzoeken ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 5 mei 2008 om 17:00:
je bijdrage is weer eens waardeloos

:lol: doe ik speciaal voor u en ook voor u verwijderd ;)

effe serieus, altijd wel leuk die mysterieuze verhalen rondom een vermeede NWO, Illuminatie en de vrijmetselarij.

De Illuminatie is schijnbaar een verzamelnaam voor verschillende geheime genootschappen (geheime genootschappen onder geleerden, wetenschappers en kunstenaars bestaan zowiezo 100% :) )

Zoals eerder gezegd NWO komt uit verschillende hoeken, zoals het Zionisme, Islamitische organisaties (christendom tegenwoordig niet, vele organisaties uit deze hoek staan tegenwoordig juist open voor meer esoterische kwesties), grote kartels en ordes der verscheidene wetenschappers (zogenaamde vrijmetselaars)

Velen denken dat de Illuminatie ook veel met het Vaticaan te maken heeft, het enigste wat deze genootschappen ermee te maken heeft is dat ze er grote tegenstand van krijgen, omdat de genootschappen meestal bestaat uit groepen wetenschappers die ook juist door de eeuwen heen een bestaan van een God bewust en onbewust hebben weerlegt door hun wetenschappelijke visies (vandaar ook dat vele kerkelijke instellingen zelf wetenschappelijk onderzoek zijn begonnen in de middeleeuwen).

Hedendaags zijn er waarschijnlijk ook nog genoeg genootschappen die overal macht uit proberen te krijgen.
De top van de VS, de Farmaceutische industrie, de wapenindustrie, verscheidene Voedselcoöperaties, Microsoft.
Geneen hiervan denk ik dat met een orde van Illuminatie te maken heeft, wel met een keiharde wereldwijde monopoly op hun handelsgebied
(denk aan Professoren die bewezen therapieen alleen in Mexico en Spanje mogen uitvoeren)
Aan orde's denk ik meer aan groepen wetenschappers hetzij wel of niet in dienst van zo'n organisatie, die proberen alles aan te doen dat iedereen over de gehele wereld dezelfde paradigma krijgt (iets wat het vaticaan in de vroege middeleeuwen ook trachtte te bereiken) eerst bonden ze een strijd aan tegen het gevestigd geloof, welke ze op grote schaal tot op heden gewonnen heeft, velen denken in de theorieen van de wetenschap. Alles kan bepaald worden aan natuurkundige wetten, maar sinds enige tijd geloven mensen dat ook allemaal niet meer.
Er komen steeds meer mensen die denken dat er iets meer is, esoterie en theorien over kwantumwetenschappen winnen terrein, iets wat de gevestigde orde tegen de borst stuit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 6 mei 2008 om 03:06:
Maar goed mocht ik de aankomenden dagen/weken opeens een 'ongeluk' krijgen of 'zelfmoord' plegen, wees vrij dit te onderzoeken

denk het niet hoor :no: dit is 1 keer voorgekomen met een Duitse hacker, die dus het keiharde bewijs in handen kreeg (lees het Koekoeksei)
Jij hebt net theorien waar ze waarschijnlijk alleen maar hard om lachen, omdat er zoveel meer achter zit en omdat je er toch geen bewijs voor hebt.

Wij in het Westen jij en ik(en tegenwoordig ook steeds meer ver daarbuiten), iedereen wordt toch al sterk gecontroleerd, ook al denk je als kraker, feestganger, relschopper e.d. nog zo vrij te zijn, iedereen hier bewandelt dezelfde weg met,(het in hun ogen op wat verschillen kleine na) bijna hetzelfde wereldbeeld en werkelijkheid.

Waar ik van sta te kijken is dat Esoterie wel een steeds groter rek krijgt in de boekhandel, theorien dat het gevestigde wereldbeeld sterk kunnen veranderen.
Waarschijnlijk omdat men weet dat de meeste mensen dit onderwerp zogenaamd toch niet serieus neemt (helaas).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 08:15:
Er komen steeds meer mensen die denken dat er iets meer is, esoterie en theorien over kwantumwetenschappen winnen terrein, iets wat de gevestigde orde tegen de borst stuit.

Omdat het niet de bedoeling is dat "het klootjesvolk" zich er ook mee bezig houd...
Knowledge is power...als die knowledge ook bij het gewone volk komt te liggen dan maakt ze dat absoluut niet blij aangezien dat power van hun wegneemt...
Waar ze een hekel aan hebben is volk wat aan zelfeducatie doet...
Degenen die hun uiterste best hebben gedaan om esotherie te promoten staan overigens ook vrijwel allemaal met minimaal 1 been in "het conspiracy hoekje"...
Dat is 1 van de redenen (iig de meest belangrijke) waarom het uberhaupt gepromoot wordt door die mensen...aangezien dat het beste verweer is wat je tegen ze hebt...
Hun macht bestaat namelijk bij gratie van het domme volk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 6 mei 2008 om 03:06:
Ik heb het al eerder gezegd binnen 5 to 7 jaar gaat de ID kaart vervangen worden door RFID en zo worden we langzaam allemaal in kaart gebracht

die krijgen ze misschien in mn dode lijf geplaatst....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 08:15:
Zoals eerder gezegd NWO komt uit verschillende hoeken, zoals het Zionisme, Islamitische organisaties (christendom tegenwoordig niet

christendom is de grootste globale cover-up die er is man
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 09:13:
Maar goed mocht ik de aankomenden dagen/weken opeens een 'ongeluk' krijgen of 'zelfmoord' plegen, wees vrij dit te onderzoeken

denk het niet hoor dit is 1 keer voorgekomen met een Duitse hacker, die dus het keiharde bewijs in handen kreeg

hier staat een interessante opsomming van mensen in de VS die "zelfmoord" pleegden, en die toevallig wel heel veel wisten:

http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=show_topic&forum=389&topic_id=3232050
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 09:13:
dit is 1 keer voorgekomen met een Duitse hacker

Heb je het nu over Karl Koch aka Hagbard (Celine) trouwens?
Die hield zich ermee bezig iig en is op een vreemde manier (levend verbrand gevonden) om het leven gekomen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 09:31:
christendom is de grootste globale cover-up die er is man

Ben ik niet 100% mee eens, net zowel je dit miss. zou zeggen over andere religies zoals boedisme, Joden en Islam.
Bepaalde takken misschien wel, maar denk zeker dat het Christendom hun grip al in de Middeleeuwen is kwijtgeraakt, het Christendom zelf is ook de grootste tegenstander van de Illuminatie zeker omdat deze bestaan uit wetenschappers die het begrip "god" de wereld uit willen ruimen en mensen alleen zien als een biologische zielloze machine.

Natuurlijk zal het Vaticaan hun grip op het paradigma terug willen hebben, maar deze krijgt intern steeds minder steun omdat groepen en kloosters er steeds meer hun eigen (spirituele) visie erop nahouden.
Wist je al dat er steeds meer kloosters komen die afstand doen van het Vaticaan om hun eigen niet indoctrinerende geloofsvisie te verspreiden, die ook mensen vrijlaat in hun manier van geloof.

Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 09:31:
hier staat een interessante opsomming van mensen in de VS die "zelfmoord" pleegden, en die toevallig wel heel veel wisten:

http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=show_topic&forum=389&topic_id=3232050

Aha mensen die keihard bewijs hebben gezien, niet mensen zoals hier met alleen theoriën. dat is waar ik op doelde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 09:51:
Ben ik niet 100% mee eens, net zowel je dit miss. zou zeggen over andere religies zoals boedisme, Joden en Islam

joden, christenen, moslims....bijna 1 pot nat....vergelijk de profeten bijvoorbeeld
Bepaalde takken misschien wel, maar denk zeker dat het Christendom hun grip al in de Middeleeuwen is kwijtgeraakt

de middeleeuwen zijn gecreeerd door de christelijke kerk...er is in die jaren zoveel "krijtgeraakt" en gesloopt....
de wereld stond bijna 1000 jaar nagenoeg stil...
het Christendom zelf is ook de grootste tegenstander van de Illuminatie zeker omdat deze bestaan uit wetenschappers die het begrip "god" de wereld uit willen ruimen en mensen alleen zien als een biologische zielloze machine

dan moet jij je misschien eens inlezen over de Tempeliers, de Jezuiten, de Rozenkruizers enz enz
Aha mensen die keihard bewijs hebben gezien, niet mensen zoals hier met alleen theoriën. dat is waar ik op doelde

staat er ook 1 tussen die zichzelf 2x in het hoofd heeft geschoten.....das best knap...
Waarschuw beheerder
Scientology heeft een esoterische alswel een exoterische kant...
Het esoterische is dat het gaat over de menselijke geest en het onderzoeken daarvan...en specifiek gericht op trauma's...
De technieken die daarvoor gebruikt worden zijn al weer exoterisch van aard...maar gaan wel hand in hand met het esoterische deel ervan...
Het is een compleet systeem wat je zou kunnen helpen met zelfverbetering...en daar is opzich niks mis mee...
Dat is ook geheel aan jezelf om te bepalen of die techniek voor je werkt of niet...
Dan heb je verder nog de scientology kerk (dat is heel wat anders ja)...hoe die het verder allemaal uitdragen kan je wel ziekelijk noemen...
Die denken ook het alleenrecht te hebben op die leer...plus ze hebben Hubbard als 1 of andere messias neergezet... :s
Sowieso lijkt het meer een soort van modeverschijnsel onder voornamelijk Hollywood figuren...
Hubbard was iig een serieus man...ik betwijfel of dat allemaal wel zijn bedoeling was...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 6 mei 2008 om 10:09:
Dan heb je verder nog de scientology kerk (dat is heel wat anders ja)...

Juist :respect: de kerkl en de theorie moet je juist bij deze (en bijvelen) apart houden.
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 6 mei 2008 om 10:09:
Die denken ook het alleenrecht te hebben op die leer

wat vele wetenschappers en kerkelijke instanties ook denken te hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 09:59:
Tempeliers, de Jezuiten, de Rozenkruizers enz enz

welke juist door de Inquisitie zijn omgebracht, omdat het vaticaan en inquisitie tegen de illuminatie was. (zij hadden zoganaamd zelf het alleenrecht op de waarheid kwaad tegen kwaad)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 09:59:
staat er ook 1 tussen die zichzelf 2x in het hoofd heeft geschoten.....das best knap...

Nee nee ik geloof jouw ook, ik bedoel juist dat dit mensen met bewijzen zijn over de NWO, niet alleen mensen met loze theorien. Een theorie kunnen ze makkelijk weerleggen een feit niet daarom zijn deze mensen vermoord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:17:
Nee nee ik geloof jouw ook, ik bedoel juist dat dit mensen met bewijzen zijn over de NWO, niet alleen mensen met loze theorien. Een theorie kunnen ze makkelijk weerleggen een feit niet daarom zijn deze mensen vermoord

een theorie is niet pas een feit als er bewijs voor is, maar gewoon als het daadwerkelijk heeft plaatsgevonden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 10:19:
een theorie is niet pas een feit als er bewijs voor is, maar gewoon als het daadwerkelijk heeft plaatsgevonden

Nu ik jouw even niet snap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:15:
welke juist door de Inquisitie zijn omgebracht, omdat het vaticaan en inquisitie tegen de illuminatie was.

Ze waren na verloop van tijd tegen...omdat ze vonden dat ze (tempeliers) op een gegeven moment teveel wisten...
De tempeliers waren achter bepaalde dingen gekomen waarmee ze het Vaticaan probeerden af te persen...
Daarom moest ze het zwijgen opgelegd worden...dat mochten de mensen niet weten wat zij (inmiddels) wisten want dat was een direct gevaar voor hun machtspositie...en betalen hadden ze ook niet zoveel zin in... ;p
Maargoed...het ging de tempeliers dus ook niet echt om de kennis te verspreiden maar gewoon om het geld en de macht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:35:
Nu ik jouw even niet snap

een feit hoeft niet bewezen te worden als het heeft plaats gevonden...dat is menselijk denken, door de jaren heen gevormd

onder absolutie kun je niet uit, ook al staat het niet op camera ;)

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 6 mei 2008 om 10:50:
Ze waren na verloop van tijd tegen...omdat ze vonden dat ze (tempeliers) op een gegeven moment teveel wisten...

+ te veel middelen (geld) hadden
De tempeliers waren achter bepaalde dingen gekomen waarmee ze het Vaticaan probeerden af te persen...
Daarom moest ze het zwijgen opgelegd worden...dat mochten de mensen niet weten wat zij (inmiddels) wisten want dat was een direct gevaar voor hun machtspositie...en betalen hadden ze ook niet zoveel zin in...

de zogenaamde "tempelvondsten"

Waarschuw beheerder
Maargoed...het ging de tempeliers dus ook niet echt om de kennis te verspreiden maar gewoon om het geld en de macht...

kwaad tegen kwaad dus, ach het vaticaan is al een groot deel van hun macht kwijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:55:
kwaad tegen kwaad dus, ach het vaticaan is al een groot deel van hun macht kwijt

in mijn ogen (en ik denk altijd van mezelf dat ik mezelf ietsje beter geinformeerd heb dan de gemiddelde kaaskop ;) ) is het toch nog steeds het machtigste orgaan ter wereld, incl alle afsplitsingen

spreekwoorden vind ik ook altijd mooi..ze zijn vaak over langere tijd in de taal terecht gekomen, en er zit altijd een kern van waarheid in...

alle wegen leiden naar.......?????

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 10:55:
ach het vaticaan is al een groot deel van hun macht kwijt

Daar kan je je toch nog weleens heel erg sterk in vergissen... ;)
Dat men hun versie van het geloof niet meer zo serieus neemt doet er niet toe...daar hebben ze zelf ook nog nooit in geloofd... 8)
Dat mensen dat toendertijd wel geloofden maakte het enkel makkelijker voor ze om hun macht te behouden...maar ze hebben hun geld (letterlijk) niet op 1 ding ingezet... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 11:02:
alle wegen leiden naar.......?????

In Nederland is dat Utrecht en Maastricht.

Maar het Vaticaan is zijn grip op de waarheid toch kwijtgeraakt aan de wetenschappers (vrijmetselaars) welke zich in de loop van de laatste eeuwen zich voordoen als de Illuminatie?

Steeds meer en meer mensen denken dat we van de apen afstammen(Darwin) dan van Adam en Eva.
Waarschuw beheerder
Het ligt er denk ik maar net aan wat je verstaat onder het Vaticaan ook...
Als je het Vaticaan puur alszijnde religieus centrum (van het christendom ziet) dan zijn ze flink wat macht kwijt idd...
Maar als je het Vaticaan (ook) als financieel centrum (van de wereld) ziet dan wordt het een ander verhaal... :p
Dat religieuze is maar een maskertje waarachter ze zich verschuilen in principe...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 6 mei 2008 om 11:20:
Maar als je het Vaticaan (ook) als financieel centrum (van de wereld) ziet dan wordt het een ander verhaal...

daar heb ik me nooit in verdipet en ook geen weet van :no:

vertel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 11:23:
daar heb ik me nooit in verdipet en ook geen weet van

vertel

zoek zelf ...daar leer je het meest van

als je het zo vraagt blijf je afhankelijk van andermans geest

ik zal je wat termen geven:

Roberto Calvi, Opus Dei, Banco Ambrosiano, P2, Licio Gelli..

http://www.indybay.org/uploads/pope_mafia_millions.rm

docu'tje
Waarschuw beheerder
Iedereen maar denken dat de zwitserse garde (taak: bescherming) die figuren in die gekke pakjes zijn... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 6 mei 2008 om 11:46:
Iedereen maar denken dat de zwitserse garde (taak: bescherming) die figuren in die gekke pakjes zijn...

en niemand zich afvragen waarom de Zwitsers altijd "neutraal" zijn in grote conflicten....
Waarschuw beheerder
en dan natuurlijk het banksysteem erbij.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 11:18:
Maar het Vaticaan is zijn grip op de waarheid toch kwijtgeraakt aan de wetenschappers (vrijmetselaars) welke zich in de loop van de laatste eeuwen zich voordoen als de Illuminatie

Het is een historisch feit dat sinds 1540 de jezuïten aan de absolute top staan van alle geheime genootschappen. Zo hebben ze vrijmetselarij dat uit de tempeliers is ontstaan geinfiltreerd en de illuminati is bijv. opgericht door Jezuït Adam Weishaupt (http://en.wikipedia.org/wiki/Weishaupt)
De paus gehoorzaamt aan de overste generaal van de jezuïten, de machtigste man op aarde.

De jezuïten waren oorspronkelijk opgericht om de hervorming tegen te gaan. Protestanten, orthodoxe joden, moslims en bijbellezers waren een vijand van het vaticaan. Voorbeelden van recente kruistochten zijn de holocaust onder Hitler, die met het vaticaan een concordat had. 6 Miljoen joden kwamen om.

[img width=408 height=447 cacheid=000f6810002b5d3d8bdc22961a023b96ab]http://www.remnantofgod.org/hitlerrccfriend.gif[/img]
[img width=452 height=297 cacheid=0001f7e8002b5d573cdbe1f31a023b96ab]http://www.memoryhole.net/kyle/archives/images/hitler_cardinal4.jpg[/img]

En heden voert de militie beweging van het vaticaan achter de schermen een kruistocht in irak en afghanistan tegen moslims.

Zoals gezegd richten ze andere geheime genootschappen waarachter ze zich kunnen schermen.
Hun enorme rijkdom hebben ze uitbesteed aan de orthodoxe joodse familie Rothschild. Want wie zou de enorme rijkdom van een orthodoxe jood ooit aan het vaticaan linken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op dinsdag 6 mei 2008 om 12:31:
De paus gehoorzaamt aan de overste generaal van de jezuïten, de machtigste man op aarde.

een tijdje terug nog een Nederlander.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 12:40:
een tijdje terug nog een Nederlander.....

Idd onze lieve pater peter-hans Kolvenbach

Waarschuw beheerder

De Jezuieten probeerden ook de macht over de wetenschap te krijgen heb ik vernomen, iets waar wer andere christelijke instanties fel tegen waren.

En de Nazi's wederom van hun kant beweren dat ze juist tegen de NWO en Illuminatie waren, omdat het Zionistische organisaties waren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 12:51:
En de Nazi's wederom van hun kant beweren dat ze juist tegen de NWO en Illuminatie waren, omdat het Zionistische organisaties waren.

De NWO staat simpelweg voor een totalitaire facsistische wereldstaat en volgens mij was dat toch wel Hitler's droom..?
En wat betreft zionisme, dat heeft niks met "joden" te maken.
De protocollen van sion zijn een hoax
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Protocollen_van_de_wijzen_van_Sion)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doet me denken aan wat ik laatst op een muur zag staan:
Hitler

come back, you forgot the muslims and the black 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En de Nazi's wederom van hun kant beweren dat ze juist tegen de NWO en Illuminatie waren, omdat het Zionistische organisaties waren

de Nazi's waren
NWO en Illuminatie

of iig een verlengstuk ervan

zie oa Thule, Deutsche Bank (Fritz Thijssen, Prescott BUSH, Harriman)

Waarschuw beheerder
ze zijn wel kenners in het ingewikkeld maken van dingen.

Juist openlijk beweren dat ze er de vijand van zijn terwijl ze zelf de leiders ervan zijn.
Uitspraak van Evolutie op dinsdag 6 mei 2008 om 12:55:
De NWO staat simpelweg voor een totalitaire facsistische wereldstaat en volgens mij was dat toch wel Hitler's droom..?
En wat betreft zionisme, dat heeft niks met "joden" te maken.
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Protocollen_van_de_wijzen_van_Sion)

En om ze direct na de 2e wereldoorlog nog verdachter te maken schonk de westerse wereld, de Joden het beloofde land Israel.
Waarschuw beheerder
En wat betreft zionisme, dat heeft niks met "joden" te maken

zionisme wel

de protocollen zijn wel nep

theodor herzl was volgens mij de eerste die de term zionisme gebruikt..jaren voor de protocollen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 12:55:
of iig een verlengstuk ervan

Of een toendertijdse Grrotmacht aan het worden waarvan de NWO en Illuminatie gretig gebruik van wouden maken.

Hebben ze het goed gefixed om in ruim 50 jaar tijd weer het gehele vertrouwen bij de Amerikaanse top te vinden die de toenmalige NWO (nazi's dus) hebben verdreven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 13:04:
Hebben ze het goed gefixed om in ruim 50 jaar tijd weer het gehele vertrouwen bij de Amerikaanse top te vinden die de toenmalige NWO (nazi's dus) hebben verdreven.

hahaha

ze ZIJN de amerikaanse top, freund

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 13:07:
ze ZIJN de amerikaanse top, freund

JA maar waarom hebben ze Hitler en de Nazi's dan weggevaagd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 13:10:
JA maar waarom hebben ze Hitler en de Nazi's dan weggevaagd

VN
Waarschuw beheerder
dingen gebeuren niet zomaar....

elk gevolg heeft eerst een oorzaak, er moet iets gebeuren, verandering komt nooit uit het niets

mensen onderling willen zelden tot nooit oorlog, of ze moeten echt ziekelijk gehersenspoeld zijn, zie nazi-deutschland

oorlogen worden begonnen door de elite, en uitgevochten door het volk

we are cattle

voor de oorlog in Vietnam hadden ze ook een reden nodig, dus die hebben ze gefabriceerd...

denk je nu echt dat in werkelijkheid ging om de vietnamezen te "brvijden" van het communisme, of om Rusland en China iets duidelijk te maken ( en bakken met geld verdienen, uiteraard)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 13:10:
JA maar waarom hebben ze Hitler en de Nazi's dan weggevaagd?

Omdat hun volgende stap het communisme was. Kijk deze jongens denken 50 jaar, al dan niet 100 jaar vooruit met planning...
Joseph Stalin was een jezuït. Waarom denk je dat ze Fidel Castro in Cuba hebben laten zitten? Cuba is toch wel een hele goede aanvalsbasis voor een invasie in Amerika...hmm.
Ik denk dat ze moslims onder leiding van wahhabi moslims, die weer onder leiding van de jezuïten staan, binnen niet afzienbare tijd Amerika laten binnenvallen. En dan wel bij long island, waar veel joden wonen. Twee "ketters" in één klap voor het vaticaan.
Kort daarna zal uit de chaos de nieuwe wereld orde toch wel ontstaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op dinsdag 6 mei 2008 om 13:19:
Ik denk dat ze moslims

Dat hele guantanamo bay...dat is puur om moslims woest te maken, go figure...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 13:18:
oorlogen worden begonnen door de elite, en uitgevochten door het volk

gewoon de elite uitroeieng dan,en het geld verdelen over de burgers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 6 mei 2008 om 13:22:
gewoon de elite uitroeieng en het geld verdelen over de burgers

zeker, gewoon iedereen 1/6.000.000.000 van de totale voorraad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 6 mei 2008 om 13:22:
het geld verdelen over de burgers

Ik geloof dat het kapitaal van de familie Rothschild op grofweg 500 trillioen euro wordt geschat..! Dat is net iets meer dan de helft van AL het geld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op dinsdag 6 mei 2008 om 13:25:
Ik geloof dat het kapitaal van de familie Rothschild op grofweg 500 trillioen euro wordt geschat..! Dat is net iets meer dan de helft van AL het geld.

ow is dat zo??? ... laat dat nou net familie van me zijn B)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze moslims onder leiding van wahhabi moslims, die weer onder leiding van de jezuïten staan, binnen niet afzienbare tijd Amerika laten binnenvallen. En dan wel bij long island, waar veel joden wonen

als ze dat al zouden doen, dan iig niet via mexico of canada, ivm nafta en amero

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 13:14:
VN

is pas na de 2e wereldoorlog opgericht

Omdat hun volgende stap het communisme was. Kijk deze jongens denken 50 jaar, al dan niet 100 jaar vooruit met planning...

wacht effe, NWO = amerikaanse top ten tijde van 2e wereldoorlog, maar ook Nazi duitsland 2e wereldoorlog, maar Amerikaanse top vaagt Nazi Duitsland weg, oftewel NWO Roeit een deel van zichzelf uit? om zodoende grip te krijgen op de Communistische tegenhangers (die zelf ook niet zo proper zijn)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 13:03:
zionisme wel

Ook niet echt hoor...wanneer het ze uitkomt... 8)
De zionisten zoals we ze vandaag de dag kennen hebben bar weinig op met het jodendom...wanneer het ze uitkomt beroepen ze zich op dat soort dingen...zoals recht op dat land en de positie van niet-joden...

Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 13:03:
theodor herzl was volgens mij de eerste die de term zionisme gebruikt

Herzl is degene die dat huidige zionisme heeft gevormt tot wat het is...
Daar tegenover stond Martin Buber...zijn zionisme is veel meer geinspireerd door religie...alhoewel hij niet vond dat religie een rol moest spelen in het zionisme...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 13:36:
NWO =

...De jezuïten, onder leiding van generaal overste "zwarte paus" die aan geen natie verbonden zijn maar machtsposities vergaren in bestaande naties, alle oorlogen en revoluties orchestreren met als ultieme doel een totalitaire rooms-katholieke wereldstaat met de troon in jeruzalem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen troon in jaruzalem :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 6 mei 2008 om 13:42:
geen troon in jaruzalem

Leer je katholieke geschiedenis...

http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,795047,00.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op dinsdag 6 mei 2008 om 13:40:
De jezuïten, onder leiding van generaal overste "zwarte paus" die aan geen natie verbonden zijn maar machtsposities vergaren in bestaande naties, alle oorlogen en revoluties orchestreren met als ultieme doel een totalitaire rooms-katholieke wereldstaat met de troon in jeruzalem

jaja dan valt er og veel werk te verrichtten aangezien deze taak volgens mij heden ten dage moeilijker is dan tig eeuwen geleden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 13:49:
jaja dan valt er og veel werk te verrichtten aangezien deze taak volgens mij heden ten dage moeilijker is dan tig eeuwen geleden.

Juist nu is het met de huidige RFID- in combinatie met nanotechnologie juist makkelijker om iedereen te onderwerpen, slaaf te maken...
Waarschuw beheerder

idd!

oorzaal--> gevolg??
wacht effe, NWO = amerikaanse top ten tijde van 2e wereldoorlog, maar ook Nazi duitsland 2e wereldoorlog, maar Amerikaanse top vaagt Nazi Duitsland weg, oftewel NWO Roeit een deel van zichzelf uit? om zodoende grip te krijgen op de Communistische tegenhangers (die zelf ook niet zo proper zijn

zie rat-lines, project paperclip enz enz

degenen die bij de neurenberg-processen veroordeeld waren, waren of uit de gratie gevallen, of niet aanwezig, of onschuldig, of kleinere jongens of zijn vrijgesproken omdat ze er toch nog iets aan hadden

Martin Bormann - nooit gevonden

Karl Dönitz - niet echt een oorlogsmisdadiger, wel een hele grote naam--10 jaar

Hans Frank - leverde 14 (!) ontslagverzoeken in bij Hitler, moest blijven --doodstraf

Wilhelm Frick - al in 1936 van de meeste macht ontdaan -- doodstraf

Hans Fritzsche - propaganda-radio, die ze maar namen als excuus voor Goebbels -- vrijspraak

Walther Funk - dwangarbeidleider -- levenslang

Hermann Göring - commandant vd Luftwaffe, oorlogsheld WO1, zijn populariteit bij Hitler was al lang dalende, roofde treinladingen vol goederen --zelfmoord

Rudolf Hess - partijknecht Hitler vloog al in 1941 naar Schotland met vredesvoorstel -- levenslang

Alfred Jodl - Militair commandant, later postuum vrijgesproken -- doodstraf

Ernst Kaltenbrunner - hoogst overlevende SS-er -- doodstraf

Wilhelm Keitel - hoofd Wehrmacht, tekende de overgave -- doodstraf

Gustav Krupp - van Krupps idd...slavenarbeid dus -- vrijgesproken

Robert Ley - ook dwangarbeid -- zelfmoord

Joachim von Ribbentrop - diplomaat, van het pact met de russen - doodstraf

Dr. Hjalmar Schacht - bankier, minister van economie - vrijspraak

er ontbreken er een paar, maar het moge duidelijk zijn dat de grootste boeven niet zijn berecht, of er mild vanaf gekomen zijn

daarnaast lijken bekende namen slachtoffer te zijn geworden van hun grote naam

een citaat van Hermann Göring wil ik jullie niet onthouden:

"Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. ...Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country."
Waarschuw beheerder
pff wat een wijsheden zeg :D

(Y) ,zoek je dat met google of weet je dat echt allemaal zo te vertellen ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 6 mei 2008 om 14:07:
,zoek je dat met google of weet je dat echt allemaal zo te vertellen ....

combo'tje ;)

ff checken onder het schrijven, de feitjes (en precieze spelling natuurlijk ;) )

Waarschuw beheerder
hmm met het oog op een Utopia creeren ze alleen maar een Distopia, zie het boek in mijn forumplaatje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 14:14:
hmm met het oog op een Utopia creeren ze alleen maar een Distopia, zie het boek in mijn forumplaatje

best een aardig boek...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:12:
combo'tje ;)

ff checken onder het schrijven, de feitjes (en precieze spelling natuurlijk ;) )

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 6 mei 2008 om 14:16:
combo'tje

ff checken onder het schrijven, de feitjes (en precieze spelling natuurlijk )

btw; Bernhard...sjawel, prins Bernhard was bedrijfs-spion bij IG-Farben

google dat bedrijf eens ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:15:
best een aardig boek...

in 1 contex bijna profetisch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 14:21:

daar zijn er meer van..

Orwell, Huxley, Reymont

Waarschuw beheerder
Bayer de grootset fabrikant op farmaceutisch gebied in Europa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 14:21:
best een aardig boek...

de ironie van de verfilmning ook.....

the governator in de hoofdrol
(arnie zit ook in de club)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:20:
google dat bedrijf eens

IG Farben (een acroniem voor Interessen-Gemeinschaft Farbenindustrie AG) was een Duits bedrijf en had een groot aantal chemische bedrijven onder zich. IG Farben was ontstaan tijdens de Eerste Wereldoorlog en had gedurende de nazistische tijd in Duitsland bijna een volledig monopolie op de chemische industrie in Duitsland.

Het Duitse woord Farben staat voor kleur of verfstof. Voordat de Eerste Wereldoorlog begon, had de Duitse verfindustrie bijna de gehele wereldmarkt in handen. Met het samenvoegen van de vele bedrijven trachtte de Duitse industrie weer greep op de markt te krijgen[bewerk]

Nationaal-socialistische tijd

In het begin produceerden de samengevoegde bedrijven inderdaad verfstoffen. Maar al snel deden meer en meer bedrijven aan de geavanceerde chemie. Tijdens het nationaal-socialistische regime in Duitsland werkte IG Farben nauw samen met de NSDAP, Hitlers politieke partij. Zo werd bijvoorbeeld het gif Zyklon B geproduceerd, dat de nazi's gebruikten om op grote schaal Joden en politieke tegenstanders uit de weg te ruimen. IG Farben hield het patent op Zyklon B, maar het werd geproduceerd door Degesch (Deutsche Gesellschaft für Schädlingsbekämpfung), waar IG Farben een belang van 42.2% in had. Ook zaten er managers van IG Farben in het bestuur van Degesch.

IG Farben maakte op grote schaal gebruik van dwangarbeid, op het hoogtepunt werkten er zo'n 83,000 mensen onder dwang bij een fabriek nabij Auschwitz, waar onder meer synthetische olie en rubber werd geproduceerd.

==============
ik weet wel, dat er ook fotos zijn van bernard met wazi's erop en rechterhandjes in de lucht

vieze stink....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 6 mei 2008 om 14:27:
ik weet wel, dat er ook fotos zijn van bernard met wazi's erop en rechterhandjes in de lucht

vieze stink....

zelf op het huwelijk...

lekker het horst wessel-lied uit volle borst....echte oud-hollandse gezelligheid zeg maar

;)
Waarschuw beheerder
http://members.chello.nl/m.elfers/images/huwjb005.gif

foto van het huwelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:25:
de ironie van de verfilmning ook.....

the governator in de hoofdrol
(arnie zit ook in de club)

:lol: jammer dat de verfilming erg afwijkt van het boek
Waarschuw beheerder
en dan een goede move:

brieven naar Adolf zelf

http://www.trouw.nl/deverdieping/dossiers/article7006.ece/Bernhards_brieven_aan_Hitler
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:30:
zelf op het huwelijk...

lekker het horst wessel-lied uit volle borst....echte oud-hollandse gezelligheid zeg maar

:X
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:31:
http://members.chello.nl/m.elfers/images/huwjb005.gif

foto van het huwelijk

ja idd ,ag hij is nu toch dood,vieze mof
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick op dinsdag 6 mei 2008 om 14:34:
ja idd ,ag hij is nu toch dood,vieze mof

zn kinderen zijn er nog....en de macht ook

...."watermanagement".....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 14:31:
jammer dat de verfilming erg afwijkt van het boek

de grote filmstudioos.......;)

get the picture?

Waarschuw beheerder
wat een schijtluis die bernhard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:37:
...."watermanagement".....

ze kennen beter onderwater manegement bedrijven O:) zonder lucht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:37:
watermanagement".....

het witte goud

Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:38:
de grote filmstudioos.......

get the picture?

Toendertijds was het onderwerp waar het plaatje om ging nog niet actueel, maar je weet waar ik op doel in dat boek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 14:45:
Toendertijds was het onderwerp waar het plaatje om ging nog niet actueel, maar je weet waar ik op doel in dat boek?

denk het wel ja

technologie om ons in te sluiten ipv vooruit te helpen

(weer de matrix ;) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:49:
technologie om ons in te sluiten ipv vooruit te helpen

Machtige media waar iedereen verslaafd aan raakt/is en als het slecht met een economie gaat zelfs de grens van waarden en normen mag overschreiden, maar het einde is toch profetisch of iet dan (denk 9/11)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 14:54:
Machtige media waar iedereen verslaafd aan raakt/is en als het slecht met een economie gaat zelfs de grens van waarden en normen mag overschreiden, maar het einde is toch profetisch of iet dan

tijdje terug dat ik m gelezen heb...ga t einde nog ff lezen en dan geef ik je over een tijdje wel gelijk of ongelijk, ok? ;)

en er zijn vele denkbeelden over 9/11....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 6 mei 2008 om 14:57:
en er zijn vele denkbeelden over 9/11....

Ja ik weet dat jouw visie verschilt van anderen, het einde gaat van dat ze in dat vliegtuig zitten op weg naar het televisie imperium en dat het door de media en overheid in de hoek gedrukte hoofdpersonage zich een weg weet te boren door het monument van macht van de media (de toren waar de smakeloze tv-programma's worden gemaakt en waar de grootste leider zit)

Ondanks alles vind ik de Marathon toch nognet iets brillianter :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 15:04:
Ondanks alles vind ik de Marathon toch nognet iets brillianter

Arlington Road....
Waarschuw beheerder
donateur
ig farben was toch de ontwikkelaar van het gifgas zyklon -B? en bernhard de oprichter van bedrijven-en elite clubje 'de Bilderbergers'....okay ik val in herhaling :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 6 mei 2008 om 16:10:
ig farben was toch de ontwikkelaar van het gifgas zyklon -B? en bernhard de oprichter van bedrijven-en elite clubje 'de Bilderbergers'....okay ik val in herhaling

vergeet Bernhard's Afrika-Korps niet....

beter bekend als het WNF

Waarschuw beheerder
Zolang de media zich hier niet over uitlaat zal er geen reet veranderen.
De wereld is afhankelijk geworden van media en wetenschap. Vanuit die hoek moeten veranderingen komen. Andere manieren zijn zinloos, hebben geen effect op de mensheid in z'n geheel. Enkel naïeve idealisten geloven dat ze het zonder hen kennen. De dagelijkse realiteit laat daarvan overduidelijk het tegendeel van zien. Punt.

Dus doe jezelf een plezier en verspil je tijd niet aan deze shit. Er gaat niks veranderen. Probeer je eigen leven maar gewoon in goede banen te leiden en ontwaak gewoon voor jezelf. Andere proberen overtuigen... nee, je krijgt niemand mee. Velen zijn je voorgegaan...

Er moet iets komen dat de mensheid in z'n geheel kan toespreken... iemand die in staat is het grote publiek voor zich te winnen en te vertrouwen is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan veel zeggen over dit onderwerp. Met Illuminati en de hele mikmak d'r bij. Maar daar heb ik nu geen zin in. Over de NWO?

It's coming.

De bewijzen zijn niet te negeren. &Als je 't wel doet, your choice. Maar ga niet lopen janken als 't gebeurt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als we op de media en politiek moeten w8en dan kan je w8en tot je ons weegt ben ik bang, we hebben veel te lang ons van alles laten voorschotelen door deze lui, en wat is dat nou voor een afw8ende houding? net of er iemand opstaat die het wel even voor ons regelt, het is tijd voor revolutie!..en het gewone volk moet daarvoor zorgen dit keer...
viva la revolucion
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens. Maar er zijn te weinig mensen. Check hoeveel procent van de mensen die van 't bestaan van de Illuminati e.d. afweten allemaal zoiets hebben van:

Jullie met je paranoïa. Of, samenzweringlovers enzo.

Nouja, als mensen zo blijven denken, moeten ze maar voelen toch? Ze zien vanzelf wel hoe ongelijk ze hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 mei 2008 om 01:31:
als we op de media en politiek moeten w8en dan kan je w8en tot je ons weegt ben ik bang, we hebben veel te lang ons van alles laten voorschotelen door deze lui, en wat is dat nou voor een afw8ende houding? net of er iemand opstaat die het wel even voor ons regelt, het is tijd voor revolutie!..en het gewone volk moet daarvoor zorgen dit keer...
viva la revolucion

Ja maar dat gaat dus niet gebeuren. Internet is niet de dagelijkse realiteit. Internet is een plaats waarop iedereen z'n impulsieve, enthousiaste gedachtes neertypt en waar de ander die het leest 'm dan gelijk of ongelijk geeft, maar zodra degene wegloopt van z'n computer het alweer vergeten is. Daarnaast zijn de mensen die je om je heen hebt op internet, zoals de flock's bijvoorbeeld, mensen die je om je heen gezocht hebt op basis van gelijkenissen in gedachtengoed. Dan lijkt het al snel alsof het steeds meer aanhangers krijgt en je het wel gaat redden met z'n allen, maar op straat weet de overgrote meerderheid (die amper op fora rondhangt) er helemaal niks over. Of men weet erover, maar houdt het voor zichzelf. Het gaat dat menselijke netwerk gewoon zeer moeizaam in als je het mij vraagt. En als het dat al wel gaat dan heb je het probleem van het ontbreken van sociale cohesie. De sociale cohesie is steeds zwakker geworden de afgelopen decennia. In tijden van revoluties had je sterke collectieve samenlevingen. Men was er voor elkaar en vormden een geheel. Nu is dit niet meer zo. Mensen zijn juist eerder sterk verdeeld. Mensen leven voor zichzelf weet je... dus hoe zie je een volk dat in opstand komt voor je? Welk volk? Er is geen volk meer. De westerse wereld bestaat uit een geïndividualiseerde kudde. ;) En dat wordt met de jaren alleen nog maar erger.

En trouwens, kijk ook hier op PF alleen al eens. Mensen worden schijtziek van dat gezeik over de NWO en dergelijken. Waar wil je dan nog komen, als mensen, wanneer ze er tevaak over horen, het zelfs helemaal zat worden? We leven in een tijd waarin mensen velen prikkels te verwerken krijgen; overgedoseerd worden ze. Denk je dat te lang dezelfde prikkel de aandacht nog vasthoudt of zelfs sterker maakt? Nee, dat brengt het zelfs nog verder van het doel. Men is nog enkel te paaien door mediahypes. En de grote heren moeten het bevestigen als waarheid. Anders krijg je de massa nooit achter je, en wordt je enkel gecatagoriseerd alszijnde complotfreak. Je wordt gewoon in een hokje geduwd en er is geen haan die nog naar je kraait.

Ik klink ontzettend negatief, ik weet het... ook helemaal niet leuk om te horen wanneer je voor dit ideaal bent gaan leven. Maar ik ken de mens zo onderhand nu wel een beetje...

Ik zie een revolutie niet zomaar gebeuren. Of er zouden wonderen moeten gebeuren die we rationeel niet voor mogelijk houden. Ik hoop het...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: als het nou werkelijk waar zo triest was als jullie schetsten dan had ik idd hetzelfde gedacht, maar ik heb het niet over een internet-revolutie an sich, want die is er al sinds internet (arpanet)bestaat..het gaat erom dat ik in het dagelijks leven wel degelijk merk dat steeds meer mensen kritisch zijn geworden over bepaalde standpunten..Dat het grootse deel van de massa nog slaapt is duidelijk, maar als ik de situatie bekijk zelfs hier op pf beginnen steeds meer mensen zich openlijk erover uit te spreken dat is al heel wat vind ik..een jaar geleden was het veel erger met debiele opmerkingen die geplaatst werden als er weer eens iemand een topic opende over de NWO enzo...
Bij de pakken neer gaan zitten en denken dat het allemaal wel goed komt omdat we machteloos staan ben ik het echt niet mee eens..we geven de laatse 80 jaar constant onze macht uit handen en kijk wat ervan
gekomen is...De NWO spint garen bij mensen die w8en op iemand die ze wel even komt redden dat betekent dat zij des te langer hebben om hun agenda klaar te stomen en zich in de tussentijd ook nog als redders kunnen presenteren.....
Die passieve houding is precies wat ze verwachten van ons, schaapjesgedrag en conformisme..

Er is allang al een revolutie gaande, ik snap niet dat mensen nu al de moed gaan verliezen eerlijk gezegd...maarja zal wel aan mij liggen..

btw wonderen gebeuren iedere dag, hoe klein en insignificant dan ook, u just need to open ur eyes to see them....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hey maar mp3, ik snap niet hoe je ineens kunt veranderen van mening dat wij machteloos staan tegenover de NWO want in een ander topic(and shoot if i'm wrong, want kan me vergissen) ben je van mening dat ons niets in de weg gelegd word om bv; te zijn wie we willen zijn en wij onze ontwikkeling zelf in de hand hebben. Dus zou waarom zou een revolutie niet mogelijk zou moeten zijn dan...;) never give up...!(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 mei 2008 om 06:00:
jaar geleden was het veel erger met debiele opmerkingen die geplaatst werden als er weer eens iemand een topic opende over de NWO

B) hey daar is pf toch voor B)
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 mei 2008 om 06:00:
..we geven de laatse 80 jaar constant onze macht uit handen en kijk wat ervan

Hmm volgens mij heeft "het volk" nog nooit wat te zeggen gehad in de wereld.

Net bij sommige revolututies zoals de Franse gekweekt uit onvrede, maar dan komt er gelijk daarna weer onder het mom "de redder" een dictator aan het hoofd die wederom hetzelfde doet: "niks voor het volk".
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 mei 2008 om 06:33:
machteloos staan tegenover de NWO

jezelf zowiezo niet laten chippen maar ja, ik krijg om de 5 jaar een tetanus prik :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 23:06:
Andere proberen overtuigen... nee, je krijgt niemand mee.

The only triumph for evil is when good people do nothing.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 mei 2008 om 23:06:
Zolang de media zich hier niet over uitlaat zal er geen reet veranderen.

In the US of A, juist daar waar het op dit moment het meest nodig is om een revolutie te krijgen, IS om de mainstream media heen weldegelijk een grote revolutie gaande, genaamd de Ron Paul revolutie. Onthoudt dat die man de grootste campaign contributie heeft gekregen aller tijden. Hij is tegen de federal reserve, wil de IRS afschaffen, wil uit Irak (en is republikein), wil van de patriot act af. Zijn faam heeft hij via INTERNET verkregen. En ja hij wordt genegeerd door de mainstream media en nee hij zal nooit winnen want of er zal worden gefraudeerd met stemmen (hetgeen al is gebeurd) of hij zal geliquideerd worden. Maar punt is: hij heeft een (grote) revolutie (via internet) op gang gezet en die gaat niet weg.
En wat betreft samenzweringsgelovers, in 2004 al toonde een poll van CNN dat 89% van de Amerikaanse bevolking in een 9/11 cover-up geloven. http://www.911truth.org/article.php?story=20041111195501242. En waar werden rond 2004 nog de samenzweringstheoriën gevoed? Juist, het internet, hetgeen weldegelijk een enorme impact heeft als nieuw medium in onze wereld.

In Nederland hebben we een hele andere mentaliteit dan daar. Nederlanders zijn veel nuchterder dan zo'n beetje de rest van de wereld. Wij houden ons niet snel bezig met samenzweringen. Maar een ware revolutie is op dit moment ook eerder nodig in Amerika, omdat daar toch wel het militaire centrum zit van de NWO. En een revolutie is daar zeker gaande...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op woensdag 7 mei 2008 om 08:48:
Maar een ware revolutie is op dit moment ook eerder nodig in Amerika, omdat daar toch wel het militaire centrum zit van de NWO. En een revolutie is daar zeker gaande...

en dan vraag ik me af onder welk deel van de bevolking daar.
Een groot deel valt onder de armoedegrens en zal zich echt niet bekommeren om een eventuele NWO, maar meer hoe hij zijn gezinnetje onder de hoge inflatie dagelijks als autobandenverkoper moet voeden.

Of als lid van een gang iedere dag zien te overleven op straat.

De rijkere buitenwijk bewoners bekommeren zich alleen om hun siliconentieten en anabolenlichamen en hoe groot hun cabrio moet zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 09:10:
Een groot deel valt onder de armoedegrens en zal zich echt niet bekommeren om een eventuele NWO, maar meer hoe hij zijn gezinnetje onder de hoge inflatie dagelijks als autobandenverkoper moet voeden.

Of als lid van een gang iedere dag zien te overleven op straat.

De rijkere buitenwijk bewoners bekommeren zich alleen om hun siliconentieten en anabolenlichamen en hoe groot hun cabrio moet zijn

5% is nog steeds bijna 15 miljoen zielen...

die mogen dan wel uitkijken dat ze uit die detentie-kampen blijven...

Waarschuw beheerder
Ik denk als er iets zou veranderen, dat er een 3e wereldoorlog zou komen, of we zouden niets merken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 09:40:
Ik denk als er iets zou veranderen, dat er een 3e wereldoorlog zou komen, of we zouden niets merken

of iedereen eindigt op zo'n plek...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op woensdag 7 mei 2008 om 09:46:
iedereen eindigt op zo'n plek...

heb ze veel van die plekken nodig ;)

Waarschuw beheerder
donateur

al tijdens eigenlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 09:59:
heb ze veel van die plekken nodig

ze hebben er richting de 600 meen ik...zou dat volstaan? ;)
Waarschuw beheerder
http://www.alternet.org/rights/42458/

Waarschuw beheerder
En krijgen ze daar dan een stijve van om iedereen op te sluiten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 7 mei 2008 om 06:33:
hey maar mp3, ik snap niet hoe je ineens kunt veranderen van mening dat wij machteloos staan tegenover de NWO want in een ander topic(and shoot if i'm wrong, want kan me vergissen) ben je van mening dat ons niets in de weg gelegd word om bv; te zijn wie we willen zijn en wij onze ontwikkeling zelf in de hand hebben. Dus zou waarom zou een revolutie niet mogelijk zou moeten zijn dan...;) never give up...!(y)

Nee, dat heb ik niet gezegd. Al ben ik wel van mening dat ons in principe weinig in de weg wordt gelegd inderdaad hoor. Om die reden ben ik ook bijster erg gemotiveerd er zeer fanatiek mee bezig te zijn ofzo.
Maar om die elite uit te schakelen zal je iets groots teweeg moeten brengen onder de bevolking. Ik zie dat met de groep mensen die het meerendeel vormt niet gebeuren.

Uitspraak van Evolutie op woensdag 7 mei 2008 om 08:48:
n the US of A, juist daar waar het op dit moment het meest nodig is om een revolutie te krijgen, IS om de mainstream media heen weldegelijk een grote revolutie gaande, genaamd de Ron Paul revolutie. Onthoudt dat die man de grootste campaign contributie heeft gekregen aller tijden. Hij is tegen de federal reserve, wil de IRS afschaffen, wil uit Irak (en is republikein), wil van de patriot act af. Zijn faam heeft hij via INTERNET verkregen. En ja hij wordt genegeerd door de mainstream media en nee hij zal nooit winnen want of er zal worden gefraudeerd met stemmen (hetgeen al is gebeurd) of hij zal geliquideerd worden. Maar punt is: hij heeft een (grote) revolutie (via internet) op gang gezet en die gaat niet weg.
En wat betreft samenzweringsgelovers, in 2004 al toonde een poll van CNN dat 89% van de Amerikaanse bevolking in een 9/11 cover-up geloven. http://www.911truth.org/article.php?story=20041111195501242. En waar werden rond 2004 nog de samenzweringstheoriën gevoed? Juist, het internet, hetgeen weldegelijk een enorme impact heeft als nieuw medium in onze wereld.

In Nederland hebben we een hele andere mentaliteit dan daar. Nederlanders zijn veel nuchterder dan zo'n beetje de rest van de wereld. Wij houden ons niet snel bezig met samenzweringen. Maar een ware revolutie is op dit moment ook eerder nodig in Amerika, omdat daar toch wel het militaire centrum zit van de NWO. En een revolutie is daar zeker gaande...

Absoluut is het juist daar het hardst nodig! En klinkt positief wat je daarover zegt. Maar toch wel een beetje jammer dat als dat in 2004 al zo'n big item was er nu nog steeds geen reet veranderd is in principe. Hoelang denken we hier voor nodig te hebben dan? Als je het mij vraagt tikt de tijd en zal het binnen een aantal jaar toch echt afgerond moeten zijn dan...
Verder zal ik ook weer niet zeggen dat internet nutteloos is, integendeel zelfs, maar ik vraag me alleen wel af wanneer het zich eens naarbuiten gaat verplaatsen dan. Want op internet alleen zal het geen zoden aan de dijk zetten lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 11:54:
Maar toch wel een beetje jammer dat als dat in 2004 al zo'n big item was er nu nog steeds geen reet veranderd is in principe

Nou ja de "ron paul" movement is toch wel een verandering in bewustzijnsniveau binnen de bevolking. Concrete verandering is er idd nog niet. Maar dat moet komen en daar moeten zoveel mogelijk mensen aan meehelpen.

maar ik vraag me alleen wel af wanneer het zich eens naarbuiten gaat verplaatsen dan

De mainstream media laat de nieuwe "gedachte" ook geleidelijk aan meer toe.
Zie hier Jesse Ventura te gast bij Larry King:

En hier 9/11 questioned @ european parliament:

Zeitgeist day was 15 maart jl. De film werd in Nederland in Amsterdam getoond en na afloop was er een debat met D66 kamerlid Boris van der Ham en politicologen Daniel Mügge en Gilliam de Valk

http://www.kriterion.nl/news/166/15/

Kijk het is nog niet veel maar het is zeker veel meer dan bijv. 2004...laten wij, die weten hoe het zit, iig zoveel mogelijk positief blijven en actief handelen!! :)

Als je het mij vraagt tikt de tijd en zal het binnen een aantal jaar toch echt afgerond moeten zijn dan...

Heb je zekers gelijk in...ik denk dat we nog zo'n 5 jaar hebben en ik zie het ook niet rooskleurig in maar dat weerhoudt mij er niet van om hiermee actief bezig te zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op woensdag 7 mei 2008 om 12:34:
De mainstream media laat de nieuwe "gedachte" ook geleidelijk aan meer toe.
Zie hier Jesse Ventura te gast bij Larry King:

Hij zegt hele goeie dingen ja!

Dat andere filmpje zal ik later vanmiddag wel ff kijken. Ik ga even een boek lezen in de tuin. Zonde om de hele middag achter de pc te zitten met dit lekker weer. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 09:10:

Zoals een groot deel van de afro-amerikanen...de black power movement heeft er iig alles mee te maken... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 7 mei 2008 om 13:29:
Zoals een groot deel van de afro-amerikanen...de black power movement heeft er iig alles mee te maken...

Wat bedoel je precies?
Waarschuw beheerder
Dat de black power movement het weldegelijk heeft over de NWO/Illuminati en zich er druk over maakt... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 7 mei 2008 om 14:10:
Dat de black power movement het weldegelijk heeft over de NWO/Illuminati en zich er druk over maakt...

Ah ok, ik dacht ff dat je miss bedoelde dat onder de leiding van de Generaal overste van de Jezuïeten na een volgende false flag 9/11 o.a. via het racistische zwarte leger "nation of islam" in Amerika een burgeroorlog zou worden geprovoceerd (en daarmee de NWO zou helpen) en dat je daarmee ook het subliem gedocumenteerde werk "vatican assassins" van Eric Jon Phelps had gelezen :)
Waarschuw beheerder
Niet gelezen nee...
Maar dat er in de NOI figuren zitten die hoogstwaarschijnlijk werken voor de NWO agenda was iets wat Malcolm X zelf al had aangegeven...
Hij is ook niet voor niks uit de NOI gestapt...en vlak daarna vermoord...
Waarschuw beheerder
Absoluut is het juist daar het hardst nodig! En klinkt positief wat je daarover zegt. Maar toch wel een beetje jammer dat als dat in 2004 al zo'n big item was er nu nog steeds geen reet veranderd is in principe. Hoelang denken we hier voor nodig te hebben dan? Als je het mij vraagt tikt de tijd en zal het binnen een aantal jaar toch echt afgerond moeten zijn dan...
Verder zal ik ook weer niet zeggen dat internet nutteloos is, integendeel zelfs, maar ik vraag me alleen wel af wanneer het zich eens naarbuiten gaat verplaatsen dan. Want op internet alleen zal het geen zoden aan de dijk zetten lijkt me.

NOu dat heel veel mensen inzien dat er nergens wat klopt omtrend 9/11, daar ben ik blij om, sinds 2004 probeer ik het een en ander aan de man te brengen, wellicht kleinschalig her en der op fora's maar duizenden mensen praten hierover en zo word het steeds verder uitgebreid en dat is goed.
Mooiste van ik nog laatst over Syrie en mogelijke kernreactoren, het wordt gewoon totaal niet meer serieus genomen, de VS is nu net als de woordvoerder van saddam hoessein in 2002, die altijd zei dat ik niks aan de hand was.

Wat mij betreft is de wake up call goed gelukt ,maar kan het effectiever.

Wel moeten we ten alle tijden alerd zijn, bijv met de ID plicht enz.
berichten als; alle auto's registeren rond zwolle en toch doorgaan met de OV chipkaart, krijg ik het toch weer benauwd.

Dat is nieuw voor me dat Black Power, kan je me daar meer over vertellen of bronnen geven.

De rassenkwestie komt weer meer in beeld, en vrees daar wel een beetje voor, ID plicht en verplicht ingeven van de nationaliteiten van de ouders, kan op termijn sproblemen geven voor veel mensen als men die data gaat gebruiken

Waarschuw beheerder
Tja, nouja... Nederland is ook gelukkig niet het podium waarop het allemaal plaats moet gaan vinden. Vooral Amerikanen moeten met z'n allen opstaan. En hopelijk volgt de rest van de wereld dan.

Maar zie je het voor je joh... de hele wereldebevolking die even z'n leiders van de troon zet waarna we een vrije (anarchistische) wereld tegemoet zullen gaan. Niet iets té utopisch allemaal eigenlijk? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 8 mei 2008 om 02:27:
Dat is nieuw voor me dat Black Power, kan je me daar meer over vertellen of bronnen geven.

Wat er sowieso moet worden begrepen is dat de jezuïeten aan de absolute top staan van de "NWO" hierarchy.

Ik raad je aan "vatican assassins" te lezen van Eric Jon Phelps.
Hier torrent: http://thepiratebay.org/tor/3367968/Eric_Jon_Phelps_-_Vatican_Assassins

Verder zijn de boeken van Avro Manhatten over het vaticaan zeer aan te raden.

http://arcticbeacon.com/books/Avro_Manhatten-The_Vaticans_Holocaust,2007.pdf
http://arcticbeacon.com/books/Avro_Manhatten_-_Vietnam_Why_Did_We_Go.pdf

Puntsgewijs zijn dit de doelen n.a.v. 9/11 van de Jezuïeten de komende jaren (ik copy paste ff in engels):

1. Worldwide anti-Jewish fury on a grand scale, especially in America, as a result of the Black Popes openly agitating, secretly CFR-controlled, Masonic Jewish Zionists and thus, the beloved Jewish People of Israel being blamed for the Papal Caesars international Jesuit Crusade;

2. The destruction of both the Dome of the Rock and the Al Aqsa Mosque blamed on American Military forces thereby enabling the Popes Shriner Freemasons to rebuild Solomons Temple, while simultaneously unifying Islamic fury, coordinated and directed by the Black Popes Masonic Moslem Intelligence Agencies in conjunction with his Masonic North American Intelligence Agencies, against the heretic and liberal American and Canadian Peoples of North America, we having been paganized through the Jesuit Orders Bible-rejecting and deceptive educational systems, controlled Press and demoralizing theater movies;

3. The killing of millions of fanatical Moslems who would otherwise attack Israel when the Dome of the Rock and the Al Aqsa Mosque are destroyed in Jerusalem, not to mention the possible destruction of Mecca and Medina, further securing the peace of the Papal Caesars Zionist government of Israel. That false peace will be maintained by the united European nations, their unity brought about by the Club of Rome in the person of the Spanish Knight of Malta and Commander of NATO forces during the bombing mass-murder of Orthodox Serbs in Yugoslavia, JAVIER SOLANA. These united, predominantly Roman Catholic, European nations will compose the Popes revived Holy Roman Empire, the new Sword of the Church. At this time the Black Pope will have no more need for the drugged, exhausted, bankrupt, amalgamated and demoralized American People of his Holy Roman Fourteenth Amendment American Empire;

4. The tyranny of a White American fascist military dictator having arisen out of the New Right Republican Party due to anarchy giving way to a race war as a result of Negro and Hispanic rioting in our major cities coordinated by the Black Popes Masonically-led and racist Black army of the Nation of Islam. He will use Americas existing concentration camp system to kill millions of Jews, heretics and liberals pursuant to the Jesuits evil Council of Trent just as Hitler the Austrian and homosexual drug addict destroyed apostate Protestant Germany with the help of FDR's USAF and Churchill's RAF - further justifying our nation's destruction;

5. The betrayal and defeat of our armies fighting a two-front war which we cannot win, one in the Middle East and the other possibly in the Far East against China, just as Napoleon betrayed his army in Russia in 1812, and just like Hitler betrayed his army in Russia one hundred and thirty years later, both treasonous dictators having been under orders from the advisors of the Black Pope;

6. Massive invasion and attack into North America, China and Russia storming the West Coast while China and a united Moslem host march into the Southeast Coast, known as the Bible belt, using the Bahamas and Cuba as staging bases. Our Jesuit-controlled leaders carrying out the nations immigration policies, in establishing a huge resident fifth column of Chinese, Moslem, Hindu and Hispanic aliens within our borders, have betrayed us Americans. The heart-breaking result will be the subjugation of the last apostate bastion of the Protestant Reformation and will compel Europe to unite reviving the old Holy Roman Empire under the Papal Caesar.

Bron:
-Vaticanassassins.org

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 02:54:
Maar zie je het voor je joh... de hele wereldebevolking die even z'n leiders van de troon zet waarna we een vrije (anarchistische) wereld tegemoet zullen gaan. Niet iets té utopisch allemaal eigenlijk?

Als de jaren der onderdrukking, vervolging en repressie aanbreken, oftewel de zichtbare manifestatie van de NWO in haar beestachtige vorm acht ik die wereldwijde opstanden zeker mogelijk.

de geschiedenis wijst uit dat de volkeren die onderdrukt werden altijd in opstand kwamen tegen de gevestigde orde. Hoewel gezamelijke opstanden in deze tijd wel moéilijker zijn doch niet onmogelijk. Men is tegenwoordig te verdeeld van elkaar geraakt en zeker in het westen te individualistisch wat gezamelijke organisaties van protesten bemoeilijkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 13:20:
Men is tegenwoordig te verdeeld van elkaar geraakt en zeker in het westen te individualistisch wat gezamelijke organisaties van protesten bemoeilijkt.

het begint bij bewustwording, dat is nu in volle gang, over een aantal jaren als onze machthebbers plaats gaan maken voor de nwe lichting dan zitten daar ongetwijfeld individuen tussen die wel competent zijn en zich niet laten omkopen en in een keurslijf gieten door de elite want iedereen weet van de valse spelletjes die ze in het verleden hebben gespeeld..Boy cried wolf a lil' bit too much..en niemand die daar meer naar luisteren gaat...;)(sprookje over een herdersjongen die een heel dorp voor de gek houd door te roepen dat er een wolf tussen de schapen liep wat telkens niet zo bleek te zijn, de dorpelingen boos natuurlijk omdat ze voor niets met man en macht waren uitgerukt om de wolf te verjagen, enfin toen kwam er op een nacht wel echt een wolf, dus de herder roept weer; Wolf tussen de schapen! maar niemand die kwam helpen en zo werden een aantal schapen opgegeten de herder ook geloof ik..;))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 13:20:
Men is tegenwoordig te verdeeld van elkaar geraakt en zeker in het westen te individualistisch wat gezamelijke organisaties van protesten bemoeilijkt.

Dat bedoel ik ja.

Als dat het werk van hen is, hebben ze hun werk dus goed gedaan.

Ik vrees dan ook dat dat effect van de kikker in de pan met warm water gaat werken en we pas actie willen ondernemen als het te laat is. Maarja, we zullen zien.
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=420 cacheid=000f6ad8002b62f8f76287df1a023c1353]http://i45.photobucket.com/albums/f83/zimzallabim07/MatrixThe-FreeYourMind.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 16:05:
Als dat het werk van hen is, hebben ze hun werk dus goed gedaan.

Dat is het "divide and conquer" principe he? ;)
Mensen tegen elkaar opzetten waardoor de aandacht in eerste instantie al op elkaar gefocussed is en niet op hun...

Malcolm X had wel een mooie metafoor om het uit te leggen...
Door zijn hand te laten zien en te zeggen dat een klap met een vlakke hand waarbij de vingers gespreid zijn niet zo hard aankomt...maar als je die vingers bij elkaar brengt door een vuist te maken dan wordt het een ander verhaal... 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op donderdag 8 mei 2008 om 18:13:
Dat is het "divide and conquer" principe he? ;)
Mensen tegen elkaar opzetten waardoor de aandacht in eerste instantie al op elkaar gefocussed is en niet op hun...

Verdeel en heers? Ja idd.
Waarschuw beheerder
donateur
Georgia guidestones

[img width=574 height=383 cacheid=000f6b56002b63d9153768dc1a023c2cb7]http://www.radioliberty.com/gg3.gif[/img]

On one of the highest hilltops in Elbert County, Georgia stands a huge granite monument. Engraved in eight different languages on the four giant stones that support the common capstone are 10 Guides, or commandments. That monument is alternately referred to as The Georgia Guidestones, or the American Stonehenge. Though relatively unknown to most people, it is an important link to the Occult Hierarchy that dominates the world in which we live.

The origin of that strange monument is shrouded in mystery because no one knows the true identity of the man, or men, who commissioned its construction. All that is known for certain is that in June 1979, a well-dressed, articulate stranger visited the office of the Elberton Granite Finishing Company and announced that he wanted to build an edifice to transmit a message to mankind. He identified himself as R. C. Christian, but it soon became apparent that was not his real name. He said that he represented a group of men who wanted to offer direction to humanity, but to date, almost two decades later, no one knows who R. C. Christian really was, or the names of those he represented. Several things are apparent. The messages engraved on the Georgia Guidestones deal with four major fields: (1) Governance and the establishment of a world government, (2) Population and reproduction control, (3) The environment and man's relationship to nature, and (4) Spirituality.

In the public library in Elberton, I found a book written by the man who called himself R.C. Christian. I discovered that the monument he commissioned had been erected in recognition of Thomas Paine and the occult philosophy he espoused. Indeed, the Georgia Guidestones are used for occult ceremonies and mystic celebrations to this very day. Tragically, only one religious leader in the area had the courage to speak out against the American Stonehenge, and he has recently relocated his ministry.

THE MESSAGE OF THE GEORGIA GUIDESTONES

1. Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
2. Guide reproduction wisely - improving fitness and diversity.
3. Unite humanity with a living new language.
4. Rule passion - faith - tradition - and all things with tempered reason.
5. Protect people and nations with fair laws and just courts.
6. Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
7. Avoid petty laws and useless officials.
8. Balance personal rights with social duties.
9. Prize truth - beauty - love - seeking harmony with the infinite.
10.Be not a cancer on the earth - Leave room for nature - Leave room for nature.

Limiting the population of the earth to 500 million will require the extermination of nine-tenths of the world's people. The American Stonehenge's reference to establishing a world court foreshadows the current move to create an International Criminal Court and a world government. The Guidestones' emphasis on preserving nature anticipates the environmental movement of the 1990s, and the reference to "seeking harmony with the infinite" reflects the current effort to replace Judeo-Christian beliefs with a new spirituality.

The message of the American Stonehenge also foreshadowed the current drive for Sustainable Development. Any time you hear the phrase "Sustainable Development" used, you should substitute the term "socialism" to be able to understand what is intended. Later in this syllabus you will read the full text of the Earth Charter which was compiled under the direction of Mikhail Gorbachev and Maurice Strong. In that document you will find an emphasis on the same basic issues: control of reproduction, world governance, the importance of nature and the environment, and a new spirituality. The similarity between the ideas engraved on the Georgia Guidestones and those espoused in the Earth Charter reflect the common origins of both.

Yoko Ono, the widow of John Lennon, was recently quoted as referring to the American Stonehenge, saying:

"I want people to know about the stones ... We're headed toward a world where we might blow ourselves up and maybe the globe will not exist ... it's a nice time to reaffirm ourselves, knowing all the beautiful things that are in this country and the Georgia Stones symbolize that. " (1)

What is the true significance of the American Stonehenge, and why is its covert message important? Because it confirms the fact that there was a covert group intent on

(1) Dramatically reducing the population of the world.
(2) Promoting environmentalism.
(3) Establishing a world government.
(4) Promoting a new spirituality.

Certainly the group that commissioned the Georgia Guidestones is one of many similar groups working together toward a New World Order, a new world economic system, and a new world spirituality. Behind those groups, however, are dark spiritual forces. Without understanding the nature of those dark forces it is impossible to understand the unfolding of world events.

The fact that most Americans have never heard of the Georgia Guidestones or their message to humanity reflects the degree of control that exists today over what the American people think. We ignore that message at our peril.

[img width=575 height=367 cacheid=000f6b5e002b63fc6ff73bbc1a023c2cb7]http://www.radioliberty.com/gg1.gif[/img]

The Age of Reason was a book written by Thomas Paine. Its intent was to destroy the Judeo-Christian beliefs upon which our Republic was founded.

[img width=575 height=367 cacheid=000f6b64002b640f2857416c1a023c2cb7]http://www.radioliberty.com/gg2.gif[/img]

The hole that you see in the stone was drilled in the Center Stone so that the North Star(polaris, waarom geen sirius aangezien de illuminatie gek zijn van sirius, beta ursa minor is trouwens wel de plek waar de maan vandaan is gekomen dus misschien is dat een andere connectie met RC Christian) could be visualized through it at any moment. This was one of several requirements stipulated by R.C.Christian for the building of the American Stonehenge and reflects his obsession with the alignment of the stars, the sun, and the moon. Occultists often worship the alignment and movement of heavenly bodies as part of their religious ceremonies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het crime syndicaat 'BUSH'

[img width=499 height=616]https://album.partyflock.nl/39915617.jpg[/img]

[img width=120 height=161]https://album.partyflock.nl/39915615t.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het crime syndicaat 'BUSH'

[img width=499 height=616]https://album.partyflock.nl/39915617.jpg[/img]

[img width=120 height=161]https://album.partyflock.nl/39915615t.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JFK 2:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
wow heb net al die stukjes gezien.. in het begin dacht ik... dit weet ik allemaal al over de moord over jfk, maar later dacht ik van... wtf dit is veel groter en dat bush ermee te maken zou hebben (de opa van hem dan)? dit was een zeer interessant stukje! ik raad iedereen aan om dit te zien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakkes op zaterdag 10 mei 2008 om 19:25:
(de opa van hem dan)

George Bush Sr = zijn vader... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 10 mei 2008 om 22:23:
George Bush Sr = zijn vader... ;)

zijn vader zelfs? :O hehe dan heb ik niet goed opgelet :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakkes op zaterdag 10 mei 2008 om 23:41:
zijn vader zelfs? hehe dan heb ik niet goed opgelet

niet dat opa Prescott schoon was...
Waarschuw beheerder
Niet bepaald nee...
Die hele familie niet...

The father...the son...and the holy Bush... :lol:
Waarschuw beheerder
Bush Family Aided Hitler

Waarschuw beheerder
WTF liggen al die YOutube filmpjes eruit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op dinsdag 13 mei 2008 om 16:37:
volgens mij niet...

nee mijn pc spaced m een beetje

Ik ben er al jaren mee bezig met dit alles, met sommige ben ik nog de discussie aagegaan hier op PF.

Wat mij nog rest is het verhaal met de annunaki en ons bestaan enz.

Waarom aanbid de NWO de occulte en "lucifer" wat is de toegevoegde waarde dan voor hun?

Is het de macht? de kracht die zij daaruit op ontvangen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 13 mei 2008 om 18:04:
Is het de macht? de kracht die zij daaruit op ontvangen?

met hun rituelen halen ze bepaalde (cosmische) krachten naar de aarde...dus idd het gaat om macht en kracht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 13 mei 2008 om 18:04:
Waarom aanbid de NWO de occulte en "lucifer" wat is de toegevoegde waarde dan voor hun

Over het waarom denk ik dat ik het eens ben met Funk-RA-um.
Je ziet iig dat ze de luciferische filosofie al eeuwen indoctrineren bij het gewone volk.
Lucifer wordt ook wel de "licht drager" genoemd. Lucifer aanbidders aanbidden daarom de
zon. Onwetend aanbidden christenen jaarlijks met feestdagen ook lucifer:

-Kerstmis wordt de geboorte van Jezus gevierd maar eigenlijk wordt de geboorte van de zon gevierd, want op 25 december, nadat de zon
3 dagen "stil" heeft gestaan op het meest zuidelijke punt, gaat de zon weer omhoog, daarmee warmere dagen en lente voorspellend.
-Pasen wordt gevierd in ere van het levend worden van jezus na zijn kruising. Maar met pasen is het zo dat de zon voor het eerst voor een langere dag
dan nacht zorgt in de luciferische filosofie.

enz.

Veel mensen zijn dus al geindoctrineerd in de komende wereldwijde religie van de NWO, de luciferische religie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op dinsdag 13 mei 2008 om 19:53:
Over het waarom denk ik dat ik het eens ben met Funk-RA-um.
Je ziet iig dat ze de luciferische filosofie al eeuwen indoctrineren bij het gewone volk.
Lucifer wordt ook wel de "licht drager" genoemd. Lucifer aanbidders aanbidden daarom de

-Kerstmis wordt de geboorte van Jezus gevierd maar eigenlijk wordt de geboorte van de zon gevierd, want op 25 december, nadat de zon
3 dagen "stil" heeft gestaan op het meest zuidelijke punt, gaat de zon weer omhoog, daarmee warmere dagen en lente voorspellend.
-Pasen wordt gevierd in ere van het levend worden van jezus na zijn kruising. Maar met pasen is het zo dat de zon voor het eerst voor een langere dag
dan nacht zorgt in de luciferische filosofie.

"enz.

Veel mensen zijn dus al geindoctrineerd in de komende wereldwijde religie van de NWO, de luciferische religie.

in mijn ogen een hierbij passende quote van iemand op een of ander forum:

"Jesus is in a book written and kept by the same people that killed millions during the crusades. Jesus christ can blow me."

Waarschuw beheerder

Kerel, ga nou niet zelf je eigen conclusies trekken uit verbanden die je zelf hebt gelegd. Doe eerst onderzoek voordat je zulke dingen gaat roepen. Anyway lucifer verbinden met kerstmis omdat lucifer lichtdrager betekent, is lachwekkend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 20:47:
Kerel, ga nou niet zelf je eigen conclusies trekken uit verbanden die je zelf hebt gelegd. Doe eerst onderzoek voordat je zulke dingen gaat roepen. Anyway lucifer verbinden met kerstmis omdat lucifer lichtdrager betekent, is lachwekkend.

Inderdaad. De intentie waarmee gebeden wordt is volgens mij ook duizend keer belangrijker.
Waarschuw beheerder
donateur

ik denk dat je astrolgie-kenis bijgeschaafd moet worden, + je kennis van occulte zaken want dan zou je weten dat wel degelijk de zon aanbeden word...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 20:52:
Inderdaad. De intentie waarmee gebeden wordt is volgens mij ook duizend keer belangrijker.

intentie is idd ook belangrijk, maar wat evolutie verteld is wel waar. Het is alleen geen compleet antwoord.
Het gaat erom dat ze onze binding met de aarde en de natuur vernietigen(invoering gregoriaanse kalender die niet de aarde en maan als belangrijkste punt heeft als orientatie maar Saturnus, Saturday is the day of the Planet SATURN known as the ancient God EL!, Venus en de Zon

SATURNALIAN BROTHERHOOD
Remember folks the ELite follow the Planet Saturn, Venus and the SUN. Remember the Moon was always seen as an enemy of the SUN. Who do we hear of having a Moon (net zoals de maya´s) God as their Prophet wether true or not? ISLAM!)
en zo ook met onszelf...Ik zou de cosmologie van de maya´s eens gaan bestuderen, in mijn ogen is dat een van de weinige ware astrolgien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kerel, ga nou niet zelf je eigen conclusies trekken uit verbanden die je zelf hebt gelegd

Niet mijn conclusies, conslusies van andere onderzoekers die ik, na feitelijk onderzoek kon beamen.

Anyway lucifer verbinden met kerstmis omdat lucifer lichtdrager betekent, is lachwekkend.

Zoals je hieronder leest verbind ik kerstmis met de jaarlijkse geboorte van de zon. Dit is simpelweg een feit. Daarna trek ik mijn conclusies
gebaseerd op andere feiten inzake de luciferische filosofie/religie.

Verder heeft Funk-RA-um goede argumenten, ik nodig je uit om, zoals je zelf zegt, onderzoek te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 13 mei 2008 om 21:35:
ik denk dat je astrolgie-kenis bijgeschaafd moet worden, + je kennis van occulte zaken want dan zou je weten dat wel degelijk de zon aanbeden word...

Maybe, maar daar ging het dus niet om en dat weet je dondersgoed. Je stelt dat christenen met kerstmis eigenlijk de duivel aanbidden en daar ga ik juist op in omdat het complete nonsens is gebaseerd op een natuurverschijnsel dat je even voor het gemak symbolisch koppelt aan een "historische gebeurtenis".

Uitspraak van Evolutie op woensdag 14 mei 2008 om 21:42:
Niet mijn conclusies, conslusies van andere onderzoekers die ik, na feitelijk onderzoek kon beamen.

Mensen die zichzelf wetenschappers noemen maar het niet zijn :lol:

Zoals je hieronder leest verbind ik kerstmis met de jaarlijkse geboorte van de zon. Dit is simpelweg een feit.

Dat de zon herboren wordt op het tijdstip dat kerstmis gevierd wordt wil ik best van je aannemen maar dat betekent NIET dat er een verband tussen die twee is.

Verder heeft Funk-RA-um goede argumenten, ik nodig je uit om, zoals je zelf zegt, onderzoek te doen

Ik ken Funkraum langer dan vandaag en ik vind dat funkraum soms teveel doorschiet met zijn theorieen doordat hij dikwijls geen goed onderscheid kan maken tussen echte wetenschappelijke bronnen en verzinsels van mensen die claimen wetenschapper te zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 00:06:
Mensen die zichzelf wetenschappers noemen maar het niet zijn

Dat de zon herboren wordt op het tijdstip dat kerstmis gevierd wordt wil ik best van je aannemen maar dat betekent NIET dat er een verband tussen die twee is.

Oké laten we het woord wetenschapper met onderzoeker vervangen. Onderzoekers van feiten. Ik nodig je wederom uit om dit te onderzoeken en graag, kom met TEGENargumenten, daar sta ik echt wel voor open.

Zie hieronder feiten uit geschreven mythes, encyclopedien, de bijbel.

EASTER is named from a pagan Saxon goddess of spring. Many ancient heathen nations revere the egg as the symbol of the beginning of life: it is from Teutonic mythology that rabbit-laid eggs appear among Easter superstitions. Dressing up in new clothes for Easter goes back to Constantine's time. The Encyclopedia Britannica says--

"The name Easter is a survival from the old Teutonic mythology. It is derived from Eostre or Ostara, the Anglo-Saxon goddess of spring... There is no indication of the observance of the Easter festival in the New Testament, or in the writings of the apostolic Fathers. The sanctity of special times was an idea absent from the minds of the first Christians."

HALLOWEEN: Of this, the Encyclopedia Britannica says--

"Halloween long antedates Christianity. History shows that the main celebrations of Halloween were purely Druidical [ancient Britain]. The Druids believed in the calling together of certain wicked souls on Halloween by Saman, lord of death. Upon the Druidic ceremonies were grafted some of the characteristics of the Roman festival in honor of Pomona [pagan Italian goddess of fruits and gardens] held about November 1st, in which nuts and apples, representing the winter store of fruits, played an important part."

And this became the Roman Catholic "All Hallows", or "Festival of All Saints," and was so passed on to a besotted world. The Encyclopedia Americana says--

"Halloween is associated in the popular imagination with the prevalence of supernatural influences, and is clearly a RELIC OF PAGAN TIMES."

CHRIST-MASS, too, we find is fundamentally of "religious" origin (if superstitious paganism can be called "religion"), but it is FAR from exclusively, or even principally, "Christian." Most of its innumerable customs, traditions, and superstitions are of pagan origin. But the mystery-working of the Catholic Church has greatly complicated them by the addition of priests and madonnas and holy waters, and signs of the cross.

We must recognize the whole corrupt Babylonian system as a total unit, all equally part of the same Apostasy. The better we perceive, the less we will desire to have any part in heathen customs. When, by study, we come to perceive fully, we shall be shocked and revolted at the idea of having anything to do with it. We shall find it repulsive. We shall want to get as far away from it as we possibly can. Anyone who GROWS in the Truth must inevitably come to this conviction. The tragedy is that many never grow.

We find, above all things, that "Christ-Mass" has come to us in its present form as basically and primarily a Roman Catholic institution. To this great system of iniquity it owes its consolidation, establishment, permanence and popularity.

bron: http://www.acts1711.com/xmas2.htm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 13 mei 2008 om 21:35:
intentie is idd ook belangrijk, maar wat evolutie verteld is wel waar. Het is alleen geen compleet antwoord.
Het gaat erom dat ze onze binding met de aarde en de natuur vernietigen(invoering gregoriaanse kalender die niet de aarde en maan als belangrijkste punt heeft als orientatie maar Saturnus, Saturday is the day of the Planet SATURN known as the ancient God EL!, Venus en de Zon

Hmmmm, ja ik heb niet zoveel met dat hele diepe complotdenkerij. Ten eerste kan ik dat niet controleren. En ten tweede vind ik het allemaal veel te ver gezocht en komt dat totaal niet overeen moet hoe ik mensen zie. En uiteindelijk zijn de mensen binnen de elitie ook maar mensen die zichzelf tot zo hoog hebben weten op te werken. Maar buiten dat om geloof ik al helemaal niet dat iets sterker dan de intentie is waarmee gebeden wordt. Bidden is gebruik maken van gedachtenkracht en niks anders.
Al dat gedoe altijd met dat er dan weer een grote paradox aanwezig zal zijn binnen het conventionele gebeuren. Om moe van te worden...
Lijkt wel alsof men doelbewust alle conventionele gebruiken van de mensheid op z´n kop probeert te zetten om te shockeren. `Het is al die tijd niet geweest wat jullie dachten, het zit namelijk zo!`.

Ik weet niet, misschien heb ik wel ongelijk hoor... maar ik krijg altijd een beetje allergische reacties van dat complotgedoe op een gegeven moment als men er te ver in doorslaat.

Mijn reactie gaat trouwens even puur over de duivel aanbidden met kerstmis. Dat over die kalender kan zomaar zo zijn. In ieder geval is die gebaseerd op iets anders dan de cycli van de natuur. Maargoed, daar had ik het dus niet over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op donderdag 15 mei 2008 om 00:52:
Oké laten we het woord wetenschapper met onderzoeker vervangen. Onderzoekers van feiten. Ik nodig je wederom uit om dit te onderzoeken en graag, kom met TEGENargumenten, daar sta ik echt wel voor open.

Zie hieronder feiten uit geschreven mythes, encyclopedien, de bijbel.

Ten eerste je bron. Wanneer ik naar de website surf dan weet ik al genoeg. Maar dat terzijden, wie is de auteur van deze teksten? Kun je me dat vertellen? Ook wat zijn achtergrond is?

En ten tweede geeft je gepaste stukje niets aan wat erop duid dat christenen met kerstmis de duivel aanbidden.

Waarschuw beheerder
Word de nieuwe wereldorde niet De Illuminati genoemd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 11:44:
En ten tweede geeft je gepaste stukje niets aan wat erop duid dat christenen met kerstmis de duivel aanbidden.

Zegt hij toch ook niet? Hij zegt zonaanbidding dus aanbidding van lucifer... 8)
Atonisme dekt de lading eigenlijk beter overigens...
Je gaat er eigenlijk al vanuit dat lucifer en de duivel sowieso hetzelfde zijn...misschien is dat helemaal wel niet zo... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ten eerste je bron. Wanneer ik naar de website surf dan weet ik al genoeg. Maar dat terzijden, wie is de auteur van deze teksten? Kun je me dat vertellen?

Gast serieus, dit bedoel ik, volgens mij lees je gewoon niet (goed). Zijn tekst is gebaseerd op feiten die in gerenommeerde encyclopediën staan.
Het staat er iedere keer bij welke encyclopedie, heel duidelijk.

Ten eerste doen christenen dit natuurlijk niet bewust. Maar dit is hen wel opgelegd door de orde (vaticaan e.d.) En het stukje duid er wel op dat
kerstmis e.d. een heidense viering is en zon aanbidding is. Paganisme, zoals tijdens de egyptenaren komt overeen met een luciferische filosofie.
Ik heb ook nooit gezegd dat ze de duivel aanbidden. Lucifer = GEEN satan. Ik ging ervan uit dat je dit wel wist...

Daarnaast is het aanbidden van hemellichamen of plaatjes strikt verboden door GOD (bron: bijbel). Dus paganisme is verboden volgens het oude
testament.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op donderdag 15 mei 2008 om 14:44:
Paganistische religie, zoals tijdens de egyptenaren komt overeen met een luciferische filosofie.

Nou ja...atonisme eigenlijk...zoals onder Akhnaton...
Die dan ook opgehemeld wordt door christelijke theologen enzo...de link met atonisme geven ze iig toe...
Dat is hun grote voorbeeld...dat is hun religie...
Maar dat is afgeleid van de egyptische naam...luciferianisme van de latijnse...dus hetzelfde in principe...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 15 mei 2008 om 13:41:
=concept van enge mensen

= een logisch gevolg van allerlei ontwikkelingen in de geschiedenis en hedendaagse maatschappelijke ontwikkelingen. De behoefte aan controle, centralisatie, sturing. Hedendaagse technologieeen maken het echter mogelijk dat beheersing en controle vanuit 1 centraal punt georganiseerd kan worden (denk aan rfid, technologie, gps, telecommunicatie enzovoort)

Eens was er een Perzisch rijk met meerdere wereldheersers. Het Romeinse en Ottomaanse rijk met één of een groep selecten die de wereld leiden. Tegenwoordig hebben we een zeer machtige elite als runners van de wereld. Het probleem in deze tijd is echter dat de NWO heel makkelijk te verbloemen is achter allerlei vergankelijke zaken als materieel, enternainment, consumentisme, schijndemocratie enz. Men merkt wel de geleidelijke centralisatie der machten maar kan het niet feitelijk aantonen omdat het gaat om een sluipend proces.

Het goede nieuws is dat, tot nu toe, wereldrijken, totalitaire systemen, (democratische) dictaturen en de daaruit volgende opstanden onder de volkeren uiteindelijk tot de val van deze systemen heeft geleid. aldus zal de NWO enkele jaren heersen maar uiteindelijk bezwijken aan haar eigen ellende wat het voortbrengt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op donderdag 15 mei 2008 om 15:02:
Nou ja...atonisme eigenlijk...zoals onder Akhnaton...

Da wist ik niet, ik dacht paganisme :) Ga ik es ff onderzoek naar doen dan, thx

Waarschuw beheerder
Zo, jullie zijn vet intelleweel! :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 16:23:
Zo, jullie zijn vet intelleweel!

Doorgedraaid bedoel je na het niet kunnen onderscheiden van feiten en fictie en daardoor hun eigen waarheid hebben gecreeerd :lol:

P.s
Uitspraak van Evolutie op donderdag 15 mei 2008 om 14:44:
Lucifer = GEEN satan

Is iets waar nog steeds over gedebatteerd wordt en is daardoor GEEN feit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder
Er zijn weinig wetenschapper die zichzelf of hun vak, religie kunnen of willen noemen maar het gaat wel erg die richting op.

Ten eerste je bron. Wanneer ik naar de website surf dan weet ik al genoeg.

Met cynisme kom je nergens...wie de wereld niet vanuit ander perspectieven wil en kan zien, heeft het zoals altijd geen zin om met mensen zoals jou in discussie te gaan, maar ook dat terzijde...en nog steeds met alle respect.

Even een voorbeeld in dezer dagen begint Stephen Hawking in te zien dat we wellicht moeten overwegen dat het universum leeft en intelligentie bevat.
Stephen Hawking is btw degene die de theorie omtrend donkere materie bedacht heb en de oerknal.
Stephen Hawking begint te zien dat de filosofen het wellicht wel bij het recht eind kan hebben, en dat is toch wel een man met een behoorlijke reputatie

En daar is nu de tweestrijd gaande tussen de "wetenschappers" en de filosofen die echt wel over hun werk nagedacht hebben.
En 4 jaar geleden kwamen voorzichtig de kwantumfysici ook met afwijkende gedachts tov de wetenschappers. Over een aantal behoorlijke vraagstukken.
Wie "what the bleep do we know" heeft gezien, weet hoever de gedachten gang afwijkt tov de convetionele wetenschap...en dat onder het mom kwantumfysica.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 15 mei 2008 om 17:17:
Met cynisme kom je nergens...wie de wereld niet vanuit ander perspectieven wil en kan zien, heeft het zoals altijd geen zin om met mensen zoals jou in discussie te gaan, maar ook dat terzijde...en nog steeds met alle respect.

Ik heb een academische opleiding genoten vandaar dat ik nogal sceptisch ben, maar ook alle mogelijke perspectieven probeer in te zien. Plus het feit dat een academische opleiding je leert wat een echte bron is en wat niet en het verschil tussen feit en fictie. Daarnaast denk ik dat mijn lidmaatschap van de tin-foil-hatters flock al genoeg zegt over mij, nietwaar? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 17:41:
k heb een academische opleiding genoten vandaar dat ik nogal sceptisch ben, maar ook alle mogelijke perspectieven probeer in te zien. Plus het feit dat een academische opleiding je leert wat een echte bron is en wat niet en het verschil tussen feit en fictie. Daarnaast denk ik dat mijn lidmaatschap van de tin-foil-hatters flock al genoeg zegt over mij, nietwaar?

ik denk het wel :flower:

Ik ken er meer in mijn omgeving met een acedemische opleiding, en allen reageren precies zoals jij nu doet, dat zegt voor mij ook weer genoeg.

frapant genoeg zijn de mensen die vroeger "rare" mensen uitmaakten voor hekserij omdat zij "aparte dingen" deden, vandaag de dag zijn de dingen nu "wetenschappelijk" erkent...
Wellicht staan wij hier nu precies voor hetzelfde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 17:41:
k heb een academische opleiding genoten vandaar dat ik nogal sceptisch ben, maar ook alle mogelijke perspectieven probeer in te zien. Plus het feit dat een academische opleiding je leert wat een echte bron is en wat niet en het verschil tussen feit en fictie. Daarnaast denk ik dat mijn lidmaatschap van de tin-foil-hatters flock al genoeg zegt over mij, nietwaar?

Wil er ook aan toevoegen dat ik de discussies top vind, respect. We gaan ze allen niet uit de weg. Btw, ik heb elektrotechniek aan de TU Delft genoten met tevens een aantal kwantum mechanica courses die mij ertoe leidden om soms "buiten" wetenschap te kijken.
Wat nu nog fictie is, kan daarnaast in de toekomst (door betere/nieuwe wetenschap) feit worden...
Altijd blijven doorvragen in het leven :) Vervelende van wiskunde bijv. is dat als er iets nieuws wordt ontdekt, dat er een exponentieel groeiend nieuw aantal vragen bijkomen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 16:53:
Is iets waar nog steeds over gedebatteerd wordt en is daardoor GEEN feit.

Dus waarom ging jij er dan vanuit dat lucifer en de duivel hetzelfde zijn terwijl dat dus helemaal niet zo hoeft te zijn? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken Funkraum langer dan vandaag en ik vind dat funkraum soms teveel doorschiet met zijn theorieen doordat hij dikwijls geen goed onderscheid kan maken tussen echte wetenschappelijke bronnen en verzinsels van mensen die claimen wetenschapper te zijn.

allemaal leuk en aardig hoor, maar de zgn 'wetenschap' hobbelt al jaren achter de feiten aan...

Als je iets niet snapt over occultisme of oude gebruiken, hoe kan je dan zoiets direct als onwaar bestempelen? Wie bepaalt jou waarheid dan? volg je strikt de zgn 'wetenschap' die claimt dat zij wel over alle feiten beschikken?

Ik probeer abstract te denken en voor mezelf te denken en daardoor kom ik idd met theorien op de proppen die voor iemand, die strikt in de wetenschap gelooft als ketterig kunnen overkomen..nah ja so be it...

Uitspraak van Evolutie op donderdag 15 mei 2008 om 18:47:
Wat nu nog fictie is, kan daarnaast in de toekomst (door betere/nieuwe wetenschap) feit worden...

:lol: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op donderdag 15 mei 2008 om 15:50:
Da wist ik niet, ik dacht paganisme

De egyptenaren deden sowieso wel aan sun-worship hoor...zo ook de kelten en dergelijke...maar die was toch van een andere aard dan het Atonisme van Akhnaton... :)
Het systeem voor (en na) Akhnaton was veel meer dan sun-worship...ook andere planeten en dergelijke namen een belangrijke plaats in...
De zon was wel belangrijk...daarom was Ra ook belangrijk...of Amon (gecombineerd Amon-Ra)... :)
Maar wat Akhnaton heeft gedaan is alles behalve aanbidding van Aton afschaffen en zelfs verbieden...
Daarmee werden ook de dingen waar ze symbolisch voor stonden verketterd...
In feite bleef enkel "ego" over...het is een overmatige fixatie op ego...
Geen wonder dus dat het zo ongezond is...zo gewelddadig van aard... :/
Waarschuw beheerder
Ik wil de "heidenen" die moesten bekeren tot het christendom iig absoluut niet onder dezelfde categorie plaatsen als de "heidense" religie die het christendom in feite is... :no:
Daarom wilden ze niet bekeren...had niks met Jezus te maken...
Ze zagen er gewoon het nut niet van in om hun eigen religieuze systeem...inclusief zonnegod...te vervangen door een religie waar je enkel de zon moest aanbidden...
Ik ook niet... :lol:

Waarschuw beheerder
Maar waarom maakt de Nederlandse overheid zich dan grote zorgen over het feit dat mensen tegenwoordig veel minder snel een kind nemen?

In Spanje krijg je van de overheid 2500 euro beloning voor elk kind dat je verwekt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 07:39:
Maar waarom maakt de Nederlandse overheid zich dan grote zorgen over het feit dat mensen tegenwoordig veel minder snel een kind nemen?

vergrijzing...gejank om geld natuurlijk...waar het altijd om gaat...net of er al niet genoeg debielen op de aardkloot rondlopen..neem nog ff lekker n kind zou k zeggen...;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 07:39:
n Spanje krijg je van de overheid 2500 euro beloning voor elk kind dat je verwekt!

idioten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op donderdag 15 mei 2008 om 18:47:
Wil er ook aan toevoegen dat ik de discussies top vind, respect. We gaan ze allen niet uit de weg. Btw, ik heb elektrotechniek aan de TU Delft genoten met tevens een aantal kwantum mechanica courses die mij ertoe leidden om soms "buiten" wetenschap te kijken.
Altijd blijven doorvragen in het leven :) Vervelende van wiskunde bijv. is dat als er iets nieuws wordt ontdekt, dat er een exponentieel groeiend nieuw aantal vragen bijkomen

,
Juist en bedankt, en daar wil ik nogmaals op benadrukken aangezien de term kwantum steeds meer ter sprake komt en meer deel gaat uitmaken van wetenschap.

En dat is ook waar ik op wil duiden. Een eenduidige blik van veel wetenschappers en wetenschapaanhangers en dat alles van bewoordingen bevindingen die vaak al zijn achterhaald...maar het heeft ook te maken met de wijze hoe dingen worden opgelegd aan de zijne studenten.

Klein voorbeeld...op de basisschool leer je al dat er eerst de aapmens was en toen werd tie slimmer en na verloop van tijd werd het de mens...maar we weten allemaal dat het laatse woord over dit issue nog niet gesproken is. maar het word zo goed als een feit gezien en onderwezen aan kinderen die dus foutieve informatie naar mijn mening ingelicht/opgelegt krijgen.

hierdoor krijgen andere benaderingen en en inzichten tov huidige kennis geen belangstelling of word er met een sceptische blik naar gekeken...eindstand zijn wetenschappers die alleen maar naar boeken en het kort naar het verleden kijken.

En het frapante is dat zij die naar het verleden kijken niet verder terug kijken tot 2 eeuwen terug en al het andere dus ook oude geschriften van duizenden jaren gelden ter discussie stellen.
Maar waarom? Iedereen gedurende historie heeft zijn eigen geschiedenis vastgesteld zoals die heeft plaatsgevonden.

Dus waarom is het aannemelijker Dat Columbus als eerste voet aan wal zette terwijl als zijnde feit!
En gebeurtenissen duizenden jaren geleden waar men sprak over buitenaardsen en reuzen we dan maar moeten zien als fictie?!

Wie en waarom moet een onderscheid gemaakt worden in geschiedenis, terwijl die zo beschreven is.
Komt het door de informatie die er in staat?! zeer waarschijnlijk wel want welke wetenschapper wil nou dat al zijn jaren in het bestuderen en uitpluizen van diverse vraagstukken ineens in heroverweging moet nemen, en in sommige gevallen zelfs volledig verworpen moet worden.
Dat wil geen enkele wetenschapper, en de macht van alle wetenschapper om hun of zijn eigen bevindingen staande wil houden zorgt ervoor dat de mens geen vorderingen maakt in de leer over zichzelf en zijn historie om vervolgens zijn eigen evolutie te laten stagneren.

En daarom spreekt FUNK en Tyharo en ik over dat wetenschap een religie is.

En dat ten koste van de vorderingen van de mens...we herontdekken wat diverse etnische groeperingen duizenden jaren eerder al wisten en deden.

PS. Gisteren komt het Vaticaan voor het eerst naar buiten dat er wellicht kans is op buitenaards (intelligent) leven.

Was het niet zo de de bijbel spreekt over; "de engelen die uit de hemel neerdaalden".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 16 mei 2008 om 02:33:
daarom was Ra ook belangrijk...of Amon (gecombineerd Amon-Ra)

O ja dat is ook zoiets...christenen worden "getrickt" onbewust aan het einde van elk gebed
De egyptische zonnegod te aanbidden. Amon werd op meerdere manieren gespeld vroeger;
Amon, omon, Amen....

Ook het woord testament is gebaseerd op de Egyptische zonnegod.

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 16 mei 2008 om 08:51:
het word zo goed als een feit gezien en onderwezen aan kinderen die dus foutieve informatie naar mijn mening ingelicht/opgelegt krijgen

dat krijgen ze op wel meer onderwerpen hoor....;)
Dus waarom is het aannemelijker Dat Columbus als eerste voet aan wal zette terwijl als zijnde feit!

Columbus was op een Vaticaan-missie, en daarvan zitten wij ook in de invloedssfeer..
Wie en waarom moet een onderscheid gemaakt worden in geschiedenis, terwijl die zo beschreven is

geschiedenis wordt geschreven door de winnaars, over de verliezers....
En dat ten koste van de vorderingen van de mens...we herontdekken wat diverse etnische groeperingen duizenden jaren eerder al wisten en deden

met name het Christendom heeft zich de pleuris in gewerkt om alle informatie te vernietigen cq kwijt te maken, zodat wij, de kudde, lekker dom en beinvloedbaar blijven
Gisteren komt het Vaticaan voor het eerst naar buiten dat er wellicht kans is op buitenaards (intelligent) leven

uit de mond van een jezuiet ook nog....;)

Was het niet zo de de bijbel spreekt over; "de engelen die uit de hemel neerdaalden

heel de bijbel staat vol mt dit soort vage suggesties, zie oa Ezechiel (is meer dan het stukje dat Jules citeert voor hij mensen popped...;) )
zie bijv von Daniken

in andere oude geschriften van over de hele wereld staan btw nog veel duidelijkere beschrijvingen ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op vrijdag 16 mei 2008 om 08:10:
vergrijzing...gejank om geld natuurlijk...waar het altijd om gaat

achja economische stabiliteit kan ook door andere middelen bereikt worden ipv fokken te promoten.

Mooi om te lezen dat TYHARO en Evolutie mij nog wat nieuwe kennis kunnen verwerven over religies. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 13:03:
Mooi om te lezen dat TYHARO en Evolutie mij nog wat nieuwe kennis kunnen verwerven over religies

zelf ff checken kan nooit kwaad, al klinkt het nog zo logisch...

(waarmee ik niet wil zeggen dat TYHARO en Evolutie onzin lullen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 16 mei 2008 om 13:07:
zelf ff checken kan nooit kwaad, al klinkt het nog zo logisch

:D Natuurlijk, wilde gewoon aanduiden dat hun zich er in ieder geval al verder in hebben verdiept en dat mijn interesse wekt.
Waarschuw beheerder
Dank u SOul Survivour voor de toevoeging op mijn betoog :flower:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 13:03:
Mooi om te lezen dat TYHARO en Evolutie mij nog wat nieuwe kennis kunnen verwerven over religies.

Och man das maar het topje van de ijsberg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op vrijdag 16 mei 2008 om 10:40:
O ja dat is ook zoiets...christenen worden "getrickt" onbewust aan het einde van elk gebed
De egyptische zonnegod te aanbidden. Amon werd op meerdere manieren gespeld vroeger;
Amon, omon, Amen....

Ook het woord testament is gebaseerd op de Egyptische zonnegod

Nou, enlighten me please. Omdat Amon op Amen lijkt, bidden christenen dus eigenlijk tot de zonnegod? Zoals je het nu stelt klinkt het als klinkklare nonsens natuurlijk, maar ik ben altijd bereid om iets nieuws te leren dus vertel mij eens wat het verband tussen amon en amen nou precies is afgezien van het feit dat amon en amen qua woorden op elkaar lijken. En waarom worden christenen getrickt? Door wie? En wie heeft dat verband tussen amon en amen vastgesteld? Welke wetenschapper?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een eenduidige blik van veel wetenschappers en wetenschapaanhangers en dat alles van bewoordingen bevindingen die vaak al zijn achterhaald...maar het heeft ook te maken met de wijze hoe dingen worden opgelegd aan de zijne studenten

Maar waarom? Iedereen gedurende historie heeft zijn eigen geschiedenis vastgesteld zoals die heeft plaatsgevonden.

Vind ik ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 00:27:
dus vertel mij eens wat het verband tussen amon en amen nou precies is afgezien van het feit dat amon en amen qua woorden op elkaar lijken.

Ook Aum/Om hoort er nog bij...
Staan voor hetgeen wat de schepping voortbracht...
Het is "het woord"... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, enlighten me please.

enlighten yourself..plz...

maar ik ben altijd bereid om iets nieuws te leren

en toch klinkt iets als?

klinkklare nonsens natuurlijk,

is dat de instelling waarmee je iets wilt leren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 17 mei 2008 om 02:29:
Het is "het woord"..

alles is voortgekomen uit het 'woord'= frequentie = sound = energie = is materie...8)
Waarschuw beheerder
En waarom worden christenen getrickt? Door wie?

Door het Vaticaan natuurlijk...wie anders?
Waarom getrickt? Zodat "christenen" hun slaafse religie volgen en niet de religie van Jezus? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 17 mei 2008 om 03:41:
Waarom getrickt? Zodat "christenen" hun slaafse religie volgen en niet de religie van Jezus? :)

Klinkt als een zeer groots opgezette leugen. Vanaf wanneer is dat een beetje begonnen allemaal volgens jou?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 05:08:
Klinkt als een zeer groots opgezette leugen. Vanaf wanneer is dat een beetje begonnen allemaal volgens jou?

beetje bij beetje is het christendom vervormd/hervormd en verworden tot een zonnecultus...kan geen begintijd noemen er worden nl constant sinds het begin ervan dingen aangepast... kalender-aanpassingen oa!heel belangrijk want het centrum van een beschaving draait om: de kalender...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zaterdag 17 mei 2008 om 08:34:
Uitspraak van Mp3 op zaterdag 17 mei 2008 om 05:08:

Kom op denk ook een beetje zelf na...Door de eeuwen heen hebben keizers en kardinalen en koningen door priesters aanpassingen laten uitvoeren.

Om de mens/volk te onderdrukken...en waarom?! opdat zij dan doen wat jij (Koningen enz.) van ze vraagt. Angst inboezemen. Creatie van de hel en Satan om angst in te boezemen, om vrij denkende mensen om te vormen tot schapen.

Tevens hetgeen ook vandaag de dag gebeurd. We zijn al zover dat we het weten dat we onderdrukt en onze vrijheden verliezen maar het kan ons niet meer schelen.
Gisteren op BNR radio was er iemand van een politieke partij ben ff zijn naam kwijt, maar hij zei, Als je iemand aantikt op straat en je verteld dat onze vrijheden langzamerhand wordt ontnomen, dan zal de persoon in kwestie je gelijk geven en vervolgens vragen om te stoppen met aantikken.
Waarschuw beheerder
Nou, enlighten me please. Omdat Amon op Amen lijkt, bidden christenen dus eigenlijk tot de zonnegod? Zoals je het nu stelt klinkt het als klinkklare nonsens natuurlijk, maar ik ben altijd bereid om iets nieuws te leren dus vertel mij eens wat het verband tussen amon en amen nou precies is afgezien van het feit dat amon en amen qua woorden op elkaar lijken. En waarom worden christenen getrickt? Door wie? En wie heeft dat verband tussen amon en amen vastgesteld? Welke wetenschapper?

Ok tijd voor een analyse:

laten we het woord "amen" op de volgende niveau's overwegen:
- De Paganistische connotaties
- Het gebruik en de betekenis in het hebreeuws
- Het gebruik in het christendom en het jodendom
- Moeten we het wel of niet gebruiken bij het bidden?

'Amen' was één van de hoofd godheden in Egyptische mythologie, waarvan de aanbidding verspreidde naar griekenland, Syrië en buurlanden.

Volgens 'The Concise Columbia Encyclopedia', Columbia University Press. Copyright © 1991 by Columbia University Press:

Amon (â´men, ä´-) or Ammon (à´men) or Amen (ä´mèn), ancient Egyptian deity. Originally the chief god of Thebes, Amon grew increasingly important in Egypt, and eventually, as Amon Ra, he was identified with RA as the supreme deity. He was also identified with the Greek ZEUS (the Roman JUPITER). (Ed.: Jupiter or 'Zues-Pater' - 'Zeus our father').

De officiële site (http://www.touregypt.net/amen.htm) van het Egyptisch ministerie van toerisme
heeft de volgende webpagina's met informatie over Amen, het oer idool:
Amen (Amon) and Amen-Ra, King of the Gods, and the Triad of Thebes (http://touregypt.net/amen.htm)
Amen worship (http://touregypt.net/amenwors.htm)
Amen of Thebes (http://touregypt.net/amentheb.htm)
Forms of Amen-Ra (http://touregypt.net/amenra.htm)
Hier zijn wat passages van deze informatieve pagina's.

"Amen was the personification of the hidden and unknown creative power which was associated with the primeval abyss, gods in the creation of the world, and all that is in it. The word or root amen, certainly means "what is hidden," "what is not seen," "what cannot be seen," and the like, and this fact is proved by scores of examples which may be collected from texts of all periods. In hymns to Amen we often read that he is "hidden to his children, "and "hidden to gods and men" ... Now, not only is the god himself said to be "hidden," but his name also is "hidden," and his form, or similitude, is said to be "unknown;" these statements show that "hidden," when applied to Amen, the great god, has reference to something more than the "sun which has disappeared below the horizon," and that it indicates the god who cannot be seen with the mortal eyes, and who is invisible, as well as inscrutable, to gods as well as men."

Amen, zijn vrouw, Mut, and hun zoon, Khonsu, vertegenwoordigden de Thebaanse Triade, de heilige familie of Thebe. Amen was de "Koning van de goden" tijdens de periode van het nieuwe koninkrijk in Egypte 1550-1070 V.C. toen Thebe de hoofdstad van Egypte was. (verwijzing http://www.wsu.edu/~dee/EGYPT/NEW.HTM
http://www.civilisations.ca/membrs/civiliz/egypt/egcrga2e.html)

Tijdens deze periode waren de Israëlieten slaven in Egypte en bouwden ze de forten en de weelderige beelden en tempels van Egypte. Tijdens hun 400 jaar van slavernij verloren de Israëlieten hun patriarchale Yahwistische religie toen ze vielen voor de Egyptische Paganistische ideeën. Hun epische uittocht ging gepaard met een 40 jarige 'schoning' periode in de "Wilderness" , voordat ze het 'Beloofde Land van Israel' konden intrekken.

Als ze tijdens deze uittocht een gouden kalf konden bouwen, zou het dan vergezocht zijn om te vermoeden dat ze tevens de vlekken van Amen-aanbidding met zich meebrachten in de toekomst - een zaad dat verspreid zou kunnen zijn tot op de dag van vandaag?

Hetgeen ons brengt tot het tweede punt van overweging: Het woord 'amen' is in populair gebruik in Hebreeuwse liturgie en Joodse aanbidding.

Ja, de letters a-m-n hebben de volgende connotaties in modern Hebreeuws:
scholing, training, waar, betrouwbaar, bevestigend, vertrouwen, trouw, verdrag.

Op de derde plek, het gebruik in hedendaags Jodendom en Christendom:

De betekenis van het woord 'amen' is gegeven als: "het zij zo", "betrouwbaar" .

De paganistische aanbiddingsconnotaties van dit woord in het achterhoofd houdend geven aanleiding tot bezorgdheid wanneer men die passages hoort, die zo populair zijn in Christelijke gebeden:
"Wij vragen dit in Uw naam, Amen".
"Wij loven Uw naam, Amen."
"Wij vragen dit in de Naam die boven elke Naam verhevent, Amen".
"Loof de HEER" - met het samenhangende antwoord: "Amen".
Bovenstaande passages kunnen zeker staan voor het aanspreken van iemand genaamd 'Amen'. Dit zou zeker opvallend moeten zijn voor de alerte aanbidder van de ware God van Isreal.

Vergelijkbaar gebruik is ook gewoon in Joodse aanbiddingsliturgie.

Moeten we het wel of niet gebruiken bij het bidden?

De positie in alle Herstelrechte waarheden afgekondigd door BIJBEL OPENBARINGEN, is om extremisme te vermijden. Deze positie is tevens gehandhaafd in onze studie van het gebruik van 'God of Elohim' en het gebruik van verscheidene vormen van de heilige naam.

Aan de andere kant, zoals met alle andere overwegingen bij het rectificeren van het originele ware Hebreeuwse geloof, blijft de vraag: "Wat verwacht de almachtige van ons?"
Onze intenties mogen dan wel oprecht zijn maar waarom zouden we gewoontes en tradities die verdachte oorsprong en connotaties hebben aanhouden? Hebben we dit woord echt nodig om onze veroordelingen en prijzingen te uiten?

Het is ook eigenaardig, dat dit bijna mystieke woord in de oudheid verwijst naar de "veborgen god" - en het is zeker niet vergezocht te vermoeden dat wellicht Satan zichzelf heeft kunnen verbergen zijnde het object van aanbidding voor de nietsvermoedende gelover tot op de dag van vandaaag.

Kan deze bewustwording en vermijding van zulke verdachte termen ons verder van de waarheid lijden of juist dichterbij?

Is dit uiteindelijk niet het doel van ware en pure aanbidding, dat we bewust worden van de eigenschappen en methoden van de bedrieger en onze aanbidding
te verfijnen en te zuiveren voor zover dat überhaupt mogelijk is? Wat verdedigen we door ons af te dekken tegen dubieuze praktijken? Er zijn immers 'pure' woorden zoals "HalleluYAH", of, indien nodig, de Heilige Naam zelf, die de plaats kunnen innemen van dit twijfelachtige lofwoord "Amen",

Ex. 23:13:"...and make no mention of the name of other gods, neither let it be heard out of your mouth."

Hosea 2:17,19 "I (YHVH) will take the names of the Baals (lords) off her (His Bride's) lips".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 mei 2008 om 05:08:
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 17 mei 2008 om 03:41:

dit is van alle dagen!
Waarschuw beheerder
1) Het eerste ‘gebod’ is volledig in overstemming met het depopulatieplan van de Elite. Wanneer de bevolking van de aarde beperkt moet worden tot 500 miljoen, betekent dit dat er vijfenhalf miljard mensen moeten verdwijnen.

ik roep ook al jaren dat er belachelijke overbevolking is, en dat dat moet stoppen
88 % van de mensen moet gewoon bij de geboorte preventief gestereliseerd worden :d
anders gaat de wereld naar de klote

Het zoeken van harmonie met het oneindige vindt zijn weerklank in de huidige inspanningen om het joods-christelijke geloof te vervangen door een nieuwe spiritualiteit. :d

op 11-11-11 is er (hoop ik) een toren vol woofers die op zondag om 11:11 staat te dreunen, waar mensen bij elkaar komen om van elkaar te leren, nuttige boeken lezen en/of gewoon herrie en kunst willen maken
waar iedereen in zichzelf en elkaar geloofd,
met een vette afterparty erbij tot 23:23
dat gaat zeker t oude geloof overtreffen :d
duurt nog maar een paar jaar :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stichting AltijdHerrie op woensdag 4 juni 2008 om 10:23:
Het eerste ‘gebod’ is volledig in overstemming met het depopulatieplan van de Elite. Wanneer de bevolking van de aarde beperkt moet worden tot 500 miljoen, betekent dit dat er vijfenhalf miljard mensen moeten verdwijnen

Ik ben de HEERE uw God, Die u uit Egypteland, uit het diensthuis, uitgeleid heb. Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben

???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op dinsdag 3 juni 2008 om 13:50:
zou het dan vergezocht zijn om te vermoeden

:lol:

Vooralsnog wil ik wetenschappelijk bewijs hiervan zien (we hebben immers theologie op de universiteiten die er vast wel ondezoek naar gedaan hebben) en niet deze zweverige zelfgemaakte verbindingen die men vanzelf gaat geloven des te vaker hij of zij het hoort. Denk dat een perfect voorbeeld het topic op het actueel forum is van hang loose over de Amero waar pijnlijk duidelijk is geworden dat hij is gaan geloven in een leugen.

Bovenstaande passages kunnen zeker staan voor het aanspreken van iemand genaamd 'Amen'.

Leuk he tekstuele communicatie. Hier wordt duidelijk gemaakt dat teksten niet alles goed kunnen weergeven. In dit geval de pauze tussen het 1 na laatste woord en het woordje amen. Daarnaast is Amen er voor het gemak aan toegevoegd maar het woordje amen wordt meestal niet gebruikt na het uitspreken van 1 zin.

Geloof wat je zelf wilt geloven, maar onderzoek eerst datgene wat je wilt gaan geloven zodat je niet in een leugen gaat geloven (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1) Het eerste ‘gebod’ is volledig in overstemming met het depopulatieplan van de Elite. Wanneer de bevolking van de aarde beperkt moet worden tot 500 miljoen, betekent dit dat er vijfenhalf miljard mensen moeten verdwijnen.

zijn ze mee bezig.

ik roep ook al jaren dat er belachelijke overbevolking is, en dat dat moet stoppen
88 % van de mensen moet gewoon bij de geboorte preventief gestereliseerd worden
anders gaat de wereld naar de klote

maar niet op die manier :no:. Steriliseren komt geeneens aan de orde, veel te moeilijk.
Wat dacht je van een supervirus, waar ze het preventief werkende medicijn al voor hebben uitgevonden.
En alleen hoogopgeleiden uit vooraanstaande families krijgen deze remedies en een stel werklui (slaven) om voor hun de wereld opnieuw op te bouwen en een stel militairen om de orde te handhaven.

Overbevolking is er al, dus het virus kan zich razendsnel verspreiden, nu nog alleen de benodigde hoeveelheden anistoffen.

Denk dat 2012 de geschikte datum zal zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 11:00:
Denk dat een perfect voorbeeld het topic op het actueel forum is van hang loose over de Amero

wat is er mee jongen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 juni 2008 om 11:33:
Het eerste ‘gebod’ is volledig in overstemming met het depopulatieplan van de Elite. Wanneer de bevolking van de aarde beperkt moet worden tot 500 miljoen, betekent dit dat er vijfenhalf miljard mensen moeten verdwijnen.

Daar hoor ik niet bij
Waarschuw beheerder
Vooralsnog wil ik wetenschappelijk bewijs hiervan zien (we hebben immers theologie op de universiteiten die er vast wel ondezoek naar gedaan hebben) en niet deze zweverige zelfgemaakte verbindingen die men vanzelf gaat geloven des te vaker hij of zij het hoort. Denk dat een perfect voorbeeld het topic op het actueel forum is van hang loose over de Amero waar pijnlijk duidelijk is geworden dat hij is gaan geloven in een leugen.

Ik denk dat ik op dit gebied (het geloof) toch eerder mijn eigen intuïtie volg dan wetenschappelijke theologen. Want als dit op de waarheid zou zijn gebaseerd dan zouden onderwijsinstellingen deze informatie doelbewust drukken. Tevens, nog terugkomend op een eerdere opmerking van je:

Omdat Amon op Amen lijkt, bidden christenen dus eigenlijk tot de zonnegod

Amen was dus de officiële naam van de Egyptische zonnegod dus het woord is identiek aan het woord dat in de bijbel wordt gebruikt. Dit volgens deze officiële Egyptische site http://www.touregypt.net/amen.htm

Geloof wat je zelf wilt geloven, maar onderzoek eerst datgene wat je wilt gaan geloven zodat je niet in een leugen gaat geloven

Zoals ik idd ook aangeef:

Is dit uiteindelijk niet het doel van ware en pure aanbidding, dat we bewust worden van de eigenschappen en methoden van de bedrieger en onze aanbidding
te verfijnen en te zuiveren voor zover dat überhaupt mogelijk is? Wat verdedigen we door ons af te dekken tegen dubieuze praktijken? Er zijn immers 'pure' woorden zoals "HalleluYAH", of, indien nodig, de Heilige Naam zelf, die de plaats kunnen innemen van dit twijfelachtige lofwoord "Amen"

Ik houd me graag aan deze mindset, immers er zijn veel aanwijzingen en voorkomen is beter dan genezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op woensdag 4 juni 2008 om 14:19:
Amen was dus de officiële naam van de Egyptische zonnegod

Hij is juist geen zonnegod... ;)
Amon is "de onzichtbare"...
Dat is wat ze zorgen baart...want dat moet wel Satan zijn volgens ze... :p

Het is ook eigenaardig, dat dit bijna mystieke woord in de oudheid verwijst naar de "veborgen god" - en het is zeker niet vergezocht te vermoeden dat wellicht Satan zichzelf heeft kunnen verbergen zijnde het object van aanbidding voor de nietsvermoedende gelover tot op de dag van vandaaag.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 4 juni 2008 om 11:59:
wat is er mee jongen?

Dat er duidelijk is geworden dat er tegenwoordig veel onzin over het internet wordt verkondigd zodat mensen, die niet weten hoe ze de waarheid van dergelijke informatie moeten onderzoeken, het als zoete koek slikken en er uiteindelijk in gaan geloven. Ik denk dat jouw topic dat nogal duidelijk heeft gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 17:45:
Dat er duidelijk is geworden dat er tegenwoordig veel onzin over het internet wordt verkondigd zodat mensen, die niet weten hoe ze de waarheid van dergelijke informatie moeten onderzoeken, het als zoete koek slikken en er uiteindelijk in gaan geloven. Ik denk dat jouw topic dat nogal duidelijk heeft gemaakt.

ik denk nog niet dat het laatste woord daarover gesproken is maar goed dat tot daaraan tot.

je moet met me eens zijn dat dit niet alleen op gaat voor de verhalen op het internet maar ook de verhalen op het nieuws

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 4 juni 2008 om 17:53:
ik denk nog niet dat het laatste woord daarover gesproken is maar goed dat tot daaraan tot.

Ik zal het topic in de gaten houden.

Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 4 juni 2008 om 17:53:
je moet met me eens zijn dat dit niet alleen op gaat voor de verhalen op het internet maar ook de verhalen op het nieuws

Ja dat ben ik met je eens. De Telegraaf open slaan is al genoeg ;)

Of de mythe dat mensen de straat opliepen na het horen van Orwell's hoorspel "The War of the Worlds" wordt ook nog steeds aangehaald als zijnde feit maar dat is oo allang weerlegd. Of dat UFO's een ronde vorm zouden hebben stamt af van de eerste oogetuige verklaring die het had over vleermuisachtige vleugels en ter verduidelijking de metafoor van een taart aanhaalde waaruit een stuk was gesneden waardoor men alleen de metafoor van een taart bleven herinneren en dat leverde talloze vliegende schotels in de media op. Ik kan wel even doorgaan ;)