Wie o wie heeft hier ook tussen zitten twijfelen?? Mij lijkt WO dan weer wat meer lezen enz, maar HBO lijkt me dan weer te schools....
Nee hoor, dat kan je ook aantonen op basis van ervaring. Ik was op m'n 17e klaar met 't MBO en op m'n 20e had ik een HBO functie. Dat was dus sneller dan wanneer ik nog HBO er achteraan had gevolgd.
Nu nog steeds een HBO functie maar weer een treetje of 3 hoger. Gaat prima zo, krijg ook evenveel of in sommige gevallen meer betaald dan HBO'ers.
Nee hoor, dat kan je ook aantonen op basis van ervaring. Ik was op m'n 17e klaar met 't MBO en op m'n 20e had ik een HBO functie. Dat was dus sneller dan wanneer ik nog HBO er achteraan had gevolgd.
Nu nog steeds een HBO functie maar weer een treetje of 3 hoger. Gaat prima zo, krijg ook evenveel of in sommige gevallen meer betaald dan HBO'ers.
Wie o wie heeft hier ook tussen zitten twijfelen?? Mij lijkt WO dan weer wat meer lezen enz, maar HBO lijkt me dan weer te schools....
Je komt alleen jezelf tegen op een gegeven moment als je omgeving meer van je verwacht wegens je vooropleiding.
Ja haha dat zal bij mij ook wel gebeuren, maar het duurt ook zolang voor die fucking infoboekjes er zijn!! En ik ben er ook nog helemaal niet uit of het wo of hbo wordt
mensen die meer genieten van hun studie dan leven dus
Wie o wie heeft hier ook tussen zitten twijfelen?
Heb je dan ook nog bijscholing/cursusen gedaan?
Ze moet wel de kont van haar baas hebben gekust...want zonder maximale inspanning kom je er echt niet!!
jah oke, maar toch een diploma geeft gewoon veel meer zekerheid...
Kwestie van hard werken om zoveel mogelijk (in de praktijk) bij te leren. En dan doorgroeien en zorgen dat je een C.V. hebt.
dat ik al 4 jaar HBO functies
Al dat opgehemel en opgewaardeer van functies en opleidingen gaat alleen maar ten koste van het werkelijke niveau