Partyflock

Forumonderwerp · 1008266
Waarschuw beheerder
Wat is verreweg de lelijkste of saaiste stad van Nederland en in welke plaats wonen verreweg de minst leuke mensen?8)

Ik persoonlijk vind Lelystad een saaie plaats met zijn ellenlange rijen identieke vinexwoningen. En qua volksmentaliteit vind ik dat Amsterdam nog aan de weg moet timmeren.O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 08:28:
Keer op keer meegemaakt daar, en ben daar best een aantal keren geweest.

Kom er elke week minstens 3 keer en nog nooit meegemaakt.
Maar jah doet er verder ook niet toe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 07:49:
overal zwervers, junks, en gare negers die je zogenaamt iets aanbieden als je ff met ze meeloopt in een steegje.

Gelukkig lopen die alleen in Rotterdam he :Z

Waarschuw beheerder
op 1 stilburg!
op 2 Rdam1!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op vrijdag 25 april 2008 om 17:57:
elke plaats met van die vergrauwde vieze schotelflatjes en pinguins die overal met aldi tasjes heen en weer waggelen

Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje..ehm ik zeg Schubkutteveen :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 april 2008 om 07:51:
en dat zegt iemand uit Uden :rot:

Dus wat is de logica hier achter? als je goed nadenkt dan kan je zo wel raden waarom ik Uden veel gezelliger vind dan lelystad. Omdat Uden een echte kern heeft. Het is dan wel een dorp met stadse trekjes (of een stad met dorpse trekjes), het heeft een gezellig centrum met veel winkels en uitgaansgelegenheden en is alles behalve saai.(Y)

Verder valt me op dat mensen Rotterdam zo verschrikkelijk vinden. :|Belachelijk. Ben het er niet mee eens. Rotterdam is in mijn ogen de enige echte metropool in Nederland. Een stad met heel veel pech in het verleden. Het kon zijn oude kern niet behouden met dank aan adolf hitler. Toch weten ze de zaak weer op te bouwen en dat doen ze aardig. Het zal wel nog wat jaren duren voordat rotetrdam echt een bruisend centrum heeft. en als dat centrum eenmaal bruist dan is rotterdam echt een unieke stad in Nederland. de enige stad die echt anders is. de enige stad waar zo veel historische en nieuwe gebouwen door elkaar staan. en of je het nou lelijk of mooi vindt, één ding staat vast en dat is dat men in deze tijd in rotterdam nadenkt over het uiterlijk van de gebouwen, wat men na de oorlog dus niet deed.
Waarschuw beheerder
donateur
weert(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 28 april 2008 om 23:29:
Rotterdam is in mijn ogen de enige echte metropool in Nederland. Een stad met heel veel pech in het verleden. Het kon zijn oude kern niet behouden met dank aan adolf hitler. Toch weten ze de zaak weer op te bouwen en dat doen ze aardig. Het zal wel nog wat jaren duren voordat rotterdam echt een bruisend centrum heeft. en als dat centrum eenmaal bruist dan is rotterdam echt een unieke stad in Nederland. de enige stad die echt anders is. de enige stad waar zo veel historische en nieuwe gebouwen door elkaar staan. en of je het nou lelijk of mooi vindt, één ding staat vast en dat is dat men in deze tijd in rotterdam nadenkt over het uiterlijk van de gebouwen, wat men na de oorlog dus niet deed.

010 :respect:
ROTTERDAM FOREVER

http://www.youtube.com/watch?v=sSVLIKOjQsk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 29 april 2008 om 14:41:
Leusden..

idd

Mijn volgende woning is toch echt ergens anders mag ook wel na 24 jaar..........! Het is geen lelijk dorp maar er gebeurd nooit wat en is het meestal doodstil op straat. Verder weinig activiteiten in de buurt zodat je ver moet reizen voor wat vermaak.

mijn lijstje:
1. Rotterdam
2. Almere(KLOTEDREMPELS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
3. Alle plaatsen in Friesland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 16:29:
Gelukkig lopen die alleen in Rotterdam he :Z

Dat hoor je mij niet zeggen, maar het viel me wel op. Ben er vrij vaak geweest. Verder snap ik dat rdam pech had ivm nazis enzo. Maar ik vind het gewoon geen prettige plaats om te zijn. Niet mooi, en de "sfeer" bevalt me niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 07:49:
niet prettig om van het station naar de nighttown te lopen

Dat is dan ook precies het gevaarlijkste gedeelte van Rotterdam (samen met wat stukjes op zuid)

Verder hartstikke gezellig hier :) je kan hier je fiets nog es open op het station laten staan zonder dat ie gejat is, hangt 's avonds heel je sleutelbos er nog aan :)
Waarschuw beheerder
De hele randstad :9

Waarschuw beheerder
donateur
Vlaardingen, Almere, Amsterdam.. En mn eigen woonplaats verdient nu ook niet echt bepaald een schoonheidsprijs: Roosendaal (N)

Waarschuw beheerder
Kon je beter pol aanmaken, rotterdam! Roosendaal is ook bagger
Waarschuw beheerder
Almere, Lelystad, afvoerputjes van nederland.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zegt iemand uit dronten hehe, dat is minstens net zo lelijk als de plaatsen die jij net noemt!

OT

Rotterdam en alle vinexdorpen/steden in nl!
Waarschuw beheerder
lelystad en almere en op derde plek den helder.

(sorry afwazig ;-) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 19:17:
Rotterdam

Uitspraak van stardust (k) op zaterdag 10 mei 2008 om 21:53:
den helder.

Logisch daar wonen alleen maar lelijke mensen :/

O:)
Waarschuw beheerder
Ik blijf het belachelijk vinden dat men rotterdam noemt. sorrie hoor maar het is verreweg de indrukwekkenste stad van Nederland. Het uitzicht vanaf de bruggen, kades en de gebouwen is gigantisch. en let maar op, de toekomst gaat veel beloven.
Waarschuw beheerder
donateur
schilderswijk , of was dat nou in het buitenlangd? :/

Waarschuw beheerder
Roggel gekozen tot lelijkste naam voor een dorp/stad in Nederland

Weet je dat ook weer !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe dichter bij dot hoe rotter het word :P rotterdam dordrecht en die plaatsen allemaal :S
en amsterdam hoort er ook zeker bij!!