Partyflock

Forumonderwerp · 1007299
2 volgers · 17468x bekeken
Betreft: evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
Net thuis en heb een vet feest gehad. Zeker beter als 1 en 2. Geluid was vet en armin was naar mijn mening redelijk op dreef.
Totdat het doek viel, eerste drie uur waren te soft vond ik. Heb veel mensen daarover gehoord. Mix technisch vond ik hem vanavond niet sterk :no:. Hij draaide lekker maar heb een hoop fouten gehoord.
Muntjes echt mega duur gaat echt nergens over voor een BLIKJE bacardi 6 euro :no:. 3 euro voor een watertje :no:.

Maar overall zeker een lekker feestje :yeS:. Vooral de sfeer was :kwijl: en allemaal leuke mensen gezien en gesproken.
Het publiek en vrienden/kennissen hebben voor mij de avond zeker gemaakt :respect: TO YOU ALL!!!!

Hoe was jou armin only......?

Groeten (Y) en weltrusten :z :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft er iemand te veel Armin Only videootjes geupload naar Youtube.....!!!!

Youtube ligt op z'n gat :yes: B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<SILENCE OUT LOUD>> op maandag 21 april 2008 om 19:39:
Volgens mij heeft er iemand te veel Armin Only videootjes geupload naar Youtube.....!!!!

Youtube ligt op z'n gat

Youtube Only :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<SILENCE OUT LOUD>> op maandag 21 april 2008 om 19:39:

Youtube ligt op z'n gat

Zal die ouwe dwaas wel weer zijn. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Mn opmerking over Orange Theme heeft wel wat teweeg gebracht :D

Echt inderdaad een SuperTrack :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op maandag 21 april 2008 om 19:45:
Zal die ouwe dwaas wel weer zijn.

kan haast niet anders :p :p b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op maandag 21 april 2008 om 18:24:
49. Santiago & Bushido - Head Trick

is dit nr al uit? Nergens te vinden namelijk. :(

We hadden zaterdag niks te klagen over de lasers, maar deze mogen er ook zijn :kwijl:
https://partyflock.nl/photo/415194
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
straks weer Aly and Fila - Future Sound of Egypt 028 -2008.04.21 online stream
22:00 – 23:00 CET / 09:00 pm – 10:00 pm UK / 4:00 pm - 5:00 pm US Eastern time

Tune-In at:------------------
WinAmp -------> http://www.di.fm/mp3/trance.pls
Mediaplayer --> http://www.di.fm/wma/trance.asx
AAC-Plus ------> http://www.di.fm/aacplus/trance.pls
Waarschuw beheerder
was audrey gallagher nou aan t playbacken met "hold on to me"? leek er verdacht veel op..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 20:05:
Aly and Fila

het betere werk ;)

:respect:

zal ff kijken of m'n ogen nog open kunnen blijven...
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op maandag 21 april 2008 om 19:58:
Uitspraak van Quick op maandag 21 april 2008 om 19:45:
Zal die ouwe dwaas wel weer zijn.

kan haast niet anders

euh nee :P
ik moet mn 26 vids nog uppen. ik moet eerst nog tig videos uploaden van dag 2 van Ultra Music Festival in Miami en een paar van Menno de Jong in MIami met de Winter Music Conference en daarna Armin Only :P

Nee ik ga mn video's uiteraard stoppen in een Magik Movie Maker video. dat moeten jullie 2-en inmiddels al wel weten en verwachten van mij :P

Waarschuw beheerder
donateur
heerlijke bassline tog met the fall :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 21:28:
the fall

sssttttt, baal er zo van, dat ik die klanken bij de wc moest horen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk!!!
Eindelijk tijd om de pc aan te zetten en te lezen hoe iedereen het vond en om na te genieten van alle foto's.
Dat ga ik nu dus eerst doen.

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freezel op maandag 21 april 2008 om 17:12:
Voor de rest veel mensen die stilstonden (zelfs redelijk vooraan),

Das toch altijd wel jammer ja.....Beetje van die überhippe mensen die dan ook kunnen zeggen dat ze er geweest zijn....Wat nog veel erger is, is dat die mensen ook continue met hun mobieltje staan te filmen op een dusdanige manier dat ik niet meer kan losgaan...Op een gegeven moment sloeg ik per ongeluk :lol: z'n telefoon uit z'n handen....Toen gingen ze maar ergens anders staan....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 21:38:
Dat ga ik nu dus eerst doen.

have fun :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op maandag 21 april 2008 om 14:48:
Dat doet maar. :p

Gewoon een dagje weg terwijl er nog belangrijk werk gedaan moet worden. :lol:

:yes:
maar ik ben er met bezig 8)
Ik zal dat maar eerst doen, voordat ik alles ga terug lezen O:)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 21 april 2008 om 20:25:
was audrey gallagher nou aan t playbacken met "hold on to me"? leek er verdacht veel op..

Volgens mij wel.............het klonk namelijk ineens een heel stuk zuiverder dan Big Sky
Waarschuw beheerder
Mensen wat kunnen jullie zeuren!!

Kaartje te duur, ga eens een avondje stappen ben je hetzelfde of zelfs meer kwijt.

Consumpties te duur, ja ach wat prijzig maar dat weten we inmiddels toch.

Opening niet goed, jammer dan daar kom je toch eigenlijk niet voor?

Gezeik bij de kluisjes, munten etc, dat gaat vaak niet helemaal goed (maar mag de pret toch niet drukken?)

Wat ik erg fijn vond was dat het niet te warm was want dat is vaak het grote probleem, er was genoeg ruimte om te bewegen en te lopen, de wc waren perfect, Armin was gaaf en had misschien wel wat dipjes (maar ja dat heeft iedere artiest tijdens een optreden).

Maar mensen willen altijd voor een dubbeltje eerste rang zitten en dat kan nu eenmaal niet, blijf dan lekker thuis met je flesje drank, kapstokje en cdspeler kan je alles lekker zelf regelen!!

Ik heb me prima vermaakt en het was het geld allemaal meer dan waard!
Waarschuw beheerder
Whaaa!! heb net Deadmau5 - Clockwork (Wat natuurlijk gewoon Cygnux - The Orange Theme (Deadmau5 remix) had moet zijn) even opgezet...

kon niet stil blijven staan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Wat een superplaat inderdaad (kippevel!) :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freezel op maandag 21 april 2008 om 17:12:
MC Stretch, die mogen ze echt afschieten van mij. Die kerel blijft hetzelfde roepen (blame it on the dj, the roof is on fire). Afvoeren en weg ermee.

Op een gegeven moment hoorde ik hem bleren "magic music..." en nog wat. Dacht even dat ik op TIC was !!! Wat een tenenkrommende verspreking...
Waarschuw beheerder
donateur
Er staan al 'n paar foto's op, de rest komt morgen 8)
See Ya :bye:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
hij noemde dat vrouwtje van Within Temptation ook Susanna.. :X om maar te zwijgen over die kansloze knakker van URBNN die het over Jean ipv Shah had! (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The red lady op maandag 21 april 2008 om 22:13:
Ik heb me prima vermaakt en het was het geld allemaal meer dan waard!

Helemaal mee eens, maar ja bij een forum heb je vaak geklaag maar ook veel positieve dingen, denk dat het meerendeel een top avond heeft gehad (zie de beoordeling van AO).
Gelukkig dat kluisjesprobleem niet meegekregen. En niks gedronken, alleen water uit de kraan :D, drink sowieso altijd weinig op grote feesten, vind het sowieso beetje geldverspilling als je water gratis kan drinken. Drink gewoon vooraf en op het feest water. Als je door de drankprijs een feest minder leuk vindt, kun je beter naar de kroeg gaan vind ik..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 21 april 2008 om 22:29:
om maar te zwijgen over die kansloze knakker van URBNN die het over Jean ipv Shah had!

Rotjoch op je beeldscherm?

Werd er op tv er tussen door gepresenteert bij BNN toen het live uitgezonden werd?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van robbie1 op maandag 21 april 2008 om 22:01:
Volgens mij wel.............het klonk namelijk ineens een heel stuk zuiverder dan Big Sky

ik weet het wel zeker hehe ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Snoey op maandag 21 april 2008 om 23:04:
Werd er op tv er tussen door gepresenteert bij BNN toen het live uitgezonden werd?

nee, was voordat 't doek naar beneden ging..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn foto's geplaatst. Have fun !!
https://vip.partyflock.nl/album/592116/3475322
Nu heb ik de tijd om de foto's van alle anderen te bekijken :jaja:

We hebben een super avond gehad :kwijl: helemaal tot het eind gebleven. Heerlijke zweefmomenten gehad, maar ook lekker gebeukt :woop: De prijs voor de munten was ff schrikken:O maar heeft onze avond niet bedorven. Armin en het gordijn ?? Tja, had gehoopt dat het de vorige keer éénmalig was, maar dat viel ff tegen (N) De muziek was er echter niet minder om vonden wij. Wat ik wel heel erg tegen vond vallen, waren de vocals. Vanaf de plek waar wij stonden (bij de andere PF-ers) leek het geluid van de muziek hun stemmen totaal te overdonderen :S moesten echt goed luisteren om ze te horen. Jammer, jammer.

Maar wat een feest met alle bekende (en onbekende) PF-ers. Thxxxx allemaal (K)(K) jullie hebben er een waar feestje van gemaakt.
@ Kaat--> het was inderdaad heerlijk zweven, de volgende keer ga ik op dezelfde manier met je mee (L)
@ Gübb --> eindelijk samen op de foto :knuffel: (weet alleen nog niet welke :roflol: )
@ Ron --> Jammer dat ik niet in de buurt was toen 'Hold on to me' begon ;) Ik had je wel willen zien springen (Y)
@ Oude Dwaas --> heerlijk je weer gezien te hebben, en thxx alvast voor de foto's en filmpjes (ook al heb ik nog geen tijd gehad om ze te bekijken)komt goed (Y)
@ Bloesem en Miss Guardian Angel --> toppie om jullie ontmoet te hebben :flower:

Ik ga morgen verder met de foto's van alle andere peopletjes te bekijken, deze dame gaat slapen :z:z Dus tot morgen allemaal !!!

:bye::bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 23:09:
@ Gübb --> eindelijk samen op de foto (weet alleen nog niet welke )

[albumelement=38599911]{element is niet toegankelijk}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 21 april 2008 om 21:50:
Das toch altijd wel jammer ja.....Beetje van die überhippe mensen die dan ook kunnen zeggen dat ze er geweest zijn....Wat nog veel erger is, is dat die mensen ook continue met hun mobieltje staan te filmen op een dusdanige manier dat ik niet meer kan losgaan...Op een gegeven moment sloeg ik per ongeluk z'n telefoon uit z'n handen....Toen gingen ze maar ergens anders staan....

:respect: Dat irriteerd mij ook altijd verschrikkelijk :rot:

zijn denk ik ook deze personen die er zo over jammeren dat hij 3 uur achter een doek staat:[ Nou én!! ga dansen en sodemieter op met die dingen, je had al uren eerder kunnen beginnen met feesten, of beter nog kom gewoon wat later :o nee dat gaat natuurlijk niet want dan is er geen plaats meer voorin :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur

Leuke foto's!!

@ Bloesem -> toppie om jullie ontmoet te hebben

;) insgelijks!!

En deze dame gaat ook slapen nu :Z
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen :bye:
Ik ga zo ff verder met m'n foto's plaatsen 8)

Ik wil de live-sets beluisteren en wat hoor ik: Slecht geluid :S
Hebben jullie dat ook???
En m'n video krijg ik niet uitgepakt, omdat ie te lang is :cry:
Wie kan me helpen met 'n andere optie, want Torrent is voor mij onbegonnen werk, ik snap er de ballen van :/
Dus ik kan op dit moment alleen nog maar nagenieten van de foto's...

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<SILENCE OUT LOUD>> op maandag 21 april 2008 om 22:14:
Deadmau5 - Clockwork

indd, wat een opbouw in die plaat zeg meesterlijk :respect:

heb mijn fotos ook online staan:

https://partyflock.nl/album/350262/3467541
of
http://jackdaniels.mijnalbum.nl

en nog maar 1 filmpje geupload gekregen helaas:
Armin plays - Marco V - Simulated

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=5150802906689377738&hl=nl}

Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op dinsdag 22 april 2008 om 08:28:
Hebben jullie dat ook???

je merkt t wel jah, ook met de hele dvd trouwens, geluid staat ene keer harder dan ander moment...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 09:02:
heb mijn fotos ook online staan:

Wow er zitten een paar hele mooie foto's tussen!
Gisteren even de video (ouderwets he) gekeken, ik kreeg spontaan heimwee :D

Uitspraak van Cicatrix op maandag 21 april 2008 om 22:29:
hij noemde dat vrouwtje van Within Temptation ook Susanna.. om maar te zwijgen over die kansloze knakker van URBNN die het over Jean ipv Shah had!

Echt erg, die twee hebben hun huiswerk niet goed gedaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 17:33:
Ik heb geen idee hoe deze video is, maar die van http://thepiratebay.org/tor/4144905. is vanaf track 14 tot aan het einde

Die had ik ook gedownload :S

Maar heb nog hoop...
Heb er nog een die aan t laden is en misschien ligt t wel aan m'n mac..
Waarschuw beheerder
HAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

Justitie vangt bot bij concert Armin van Buuren

UTRECHT - Niet meer dan één pillenslikker heeft het Openbaar Ministerie zaterdagnacht opgepakt bij het concert van de wereldberoemde dj Armin van Buuren in de Utrechtse Jaarbeurs.
afbeelding vergroten Armin van Buuren. FOTO ANP
De met tien pillen betrapte partyganger kreeg een boete van 480 euro.

Het Openbaar Ministerie had van te voren aangekondigd tijdens het concert Armin Only de 20.000 bezoekers streng te controleren op drugs. Wie werd betrapt zou direct een boete of een taakstraf opgelegd krijgen door een parketsecretaris, de rechterhand van de officier van justitie.

Vier medewerkers van het Openbaar Ministerie zijn samen met medewerkers van een veiligheidsbedrijf de hele nacht tot zes uur in de ochtend bezig geweest de bezoekers van het concert te controleren. Dat dit uiteindelijk slechts tot één veroordeling heeft geleid, valt ook woordvoerster Mary Hallebeek van het Openbaar Ministerie tegen. ,,Misschien zijn de feestgangers door de publiciteit vooraf gewaarschuwd.’’

Een andere verklaring is volgens Hallebeek dat de bezoekers van het concert de pillen goed verstopt hadden. ,,Vooral vrouwen kunnen pilletjes makkelijk meenemen in hun bh of in een condoom in de vagina, want daar mogen de beveiligingsmensen niet fouilleren.’’

De politie hield twintig mensen aan wegens drugsbezit. Twee mensen zijn opgepakt en brachten de nacht door de in cel en één persoon is dus ter plekke beboet.

Ook zijn tijdens het concert niet opvallend veel mensen onwel geworden. In tegenstelling tot wat de krant gisteren meldde, is de ambulancedienst niet 39 keer uitgerukt. Charlotte Braun van de Jaarbeurs: ,,De EHBO op het terrein heeft 39 mensen geholpen. Dat valt reuze mee in vergelijking met andere feesten.’’ Ook bij de eerste hulp van het Diakonessenhuis zijn geen bijzonderheden gemeld zaterdagnacht.

http://www.ad.nl/utrecht/2240255/Justitie_vangt_bot_bij_concert_Armin_van_Buuren.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/album/592116/3475322

hele leuke foto's zeg :D
heb er al een paar gepikt van je :P

@ Oude Dwaas --> heerlijk je weer gezien te hebben, en thxx alvast voor de foto's en filmpjes (ook al heb ik nog geen tijd gehad om ze te bekijken)komt goed

dat was wederzijds lieverd :lief:
de foto's staan in mn album ja :)
en mijn filmpjes worden verwerkt in een Magik Movie Maker video :D
Heb weer fantastische ideeen voor een beetje vernieuwende video, vooral qua intro :D
Ga ik deze week hard aan werken en iedereen wederom te laten genieten :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 22 april 2008 om 10:13:
HAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

Justitie vangt bot bij concert Armin van Buuren

hahaha geweldig :P
ik heb nog helemaal in de scheur gelegen bij het naar buitenlopen, waren 2 van die aspirant agentjes bezig om die deuren open te maken waar die politiewagentjes stonden en dat lukte ze niet hahaha, wat heb ik hard gelachen toen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 22 april 2008 om 10:13:
Dat dit uiteindelijk slechts tot één veroordeling heeft geleid, valt ook woordvoerster Mary Hallebeek van het Openbaar Ministerie tegen.

Sjonge jonge, net of iedereen een pilletje nodig heeft :s Hoezo valt het 'tegen'. Hier wordt maar eens duidelijk dat het alleen maar om de $$$ ging en niet om de schadelijkheid van een pilletje.

Een andere verklaring is volgens Hallebeek dat de bezoekers van het concert de pillen goed verstopt hadden. ,,Vooral vrouwen kunnen pilletjes makkelijk meenemen in hun bh of in een condoom in de vagina,

:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op dinsdag 22 april 2008 om 11:06:
Hier wordt maar eens duidelijk dat het alleen maar om de $$$ ging en niet om de schadelijkheid van een pilletje.

Had niet anders verwacht :x

Uitspraak van bloesem op dinsdag 22 april 2008 om 10:35:
Mooi berichtje (y)

Uitspraak van *Miss C* op dinsdag 22 april 2008 om 11:05:
Idd! :yes:

:yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 10:30:
hahaha geweldig :P
ik heb nog helemaal in de scheur gelegen bij het naar buitenlopen, waren 2 van die aspirant agentjes bezig om die deuren open te maken waar die politiewagentjes stonden en dat lukte ze niet hahaha, wat heb ik hard gelachen toen :lol:

:roflol:
Uitspraak van **djdemik** op dinsdag 22 april 2008 om 11:06:
:o

:$ Dat stukje had ik erbij verzonnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op dinsdag 22 april 2008 om 11:53:
Foei
Nu heb je ze allemaal op ideeen gebracht :P

Eigenlijk wel dom inderdaad dat politie/justitie zoiets toevoegd aan een artikel :roflol:
Uitspraak van Tazzzje op dinsdag 22 april 2008 om 11:53:
Nu hebben ze iedereen op ideeen gebracht :P

Waarschuw beheerder
speciaal voor jou heb ik t aangepast