Partyflock

Forumonderwerp · 1007299
2 volgers · 17493x bekeken
Betreft: evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
Net thuis en heb een vet feest gehad. Zeker beter als 1 en 2. Geluid was vet en armin was naar mijn mening redelijk op dreef.
Totdat het doek viel, eerste drie uur waren te soft vond ik. Heb veel mensen daarover gehoord. Mix technisch vond ik hem vanavond niet sterk :no:. Hij draaide lekker maar heb een hoop fouten gehoord.
Muntjes echt mega duur gaat echt nergens over voor een BLIKJE bacardi 6 euro :no:. 3 euro voor een watertje :no:.

Maar overall zeker een lekker feestje :yeS:. Vooral de sfeer was :kwijl: en allemaal leuke mensen gezien en gesproken.
Het publiek en vrienden/kennissen hebben voor mij de avond zeker gemaakt :respect: TO YOU ALL!!!!

Hoe was jou armin only......?

Groeten (Y) en weltrusten :z :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
leuk feestje! wel een drama met de lockers en veel te druk vooraan, waardoor een hele hoop mensen stilstonden..
helaas maar de helft van het feest meegekregen, maar was supergezellig! :D
Waarschuw beheerder
Kaat waar blijven jouw foto's? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op maandag 21 april 2008 om 11:49:
Goedemorgen allemaal
Iemand al iets gelezen in de krant hoe het verlopen is bij Armin?
Wel de kranten volschrijven met grote controles enz,maar niet even een bericht dat het ws allemaal is meegevallen?
De vangst zal we weer te klein zijn om te vermelden
Jammer,zou zo leuk zijn als er eens een positief bericht geplaatst werd

Heb de Spits en Metro anmorgen even door gespit, maar kon niks vinden. Zeker de Metro schrijft altijd wel recensies over de wat grotere feesten en artikelen met betrekking tot aanhoudingen. Ik geloof dat de aandacht meer naar InQontrol uitging, waar in tegenstelling tot Armin Only veel meer aanhoudingen waren en met het 'verdachte pakketje' :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op zondag 20 april 2008 om 20:51:
om na te genieten:

http://www.trancef.com/dl?f=Armin_Van_Buuren_-_Live_at_Armin_Only_Imagine_(Jaarbeurs_Utrecht)-CABLE-04-19-2008-TALiON--TRANCEF.COM--.rar

Is langer dan de rest geplaatste sets. Daar mis ik een aantal stukken uit de set.

Thanx. Deze heeft een behoorlijk goede kwaliteit. Weet iemand vanaf welk nr deze set is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op maandag 21 april 2008 om 13:53:
Ik vrees dat je daar nog even op moet wachten,ze is een dagje uit

:o

Dat doet maar. :p

Gewoon een dagje weg terwijl er nog belangrijk werk gedaan moet worden. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op zondag 20 april 2008 om 20:04:
Video is ook te downloaden via de links hieronder.
Ik zelf ben op dit moment over de helft van de download via de torrent http://thepiratebay.org/tor/4144905.

VIDEO
SIZE: 2.11 GB
TIME: 6 HOURS:27 MIN

Mis alleen bij t laatste filmpje beeld na 1 min 25... :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MrBosch op maandag 21 april 2008 om 14:45:
Heb de Spits en Metro anmorgen even door gespit, maar kon niks vinden. Zeker de Metro schrijft altijd wel recensies over de wat grotere feesten en artikelen met betrekking tot aanhoudingen. Ik geloof dat de aandacht meer naar InQontrol uitging, waar in tegenstelling tot Armin Only veel meer aanhoudingen waren en met het 'verdachte pakketje'

Ok,bedankt;-)

Uitspraak van Quick op maandag 21 april 2008 om 14:48:
Dat doet maar. :p

Gewoon een dagje weg terwijl er nog belangrijk werk gedaan moet worden.

Wheheheh ja wachten duurt lang he ;p
Waarschuw beheerder
donateur
torrent loopt nu binnen.. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op maandag 21 april 2008 om 16:03:
Mis alleen bij t laatste filmpje beeld na 1 min 25...

vreemd, waarschijnlijk is je torrent niet goed compleet ondanks dat hij de 100% aangeeft, mogelijk mis je dan toch nog een paar bits

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 16:07:
Raar, hier niet

bij mij ook niet :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op maandag 21 april 2008 om 14:47:
Weet iemand vanaf welk nr deze set is?

vanaf het begin, alleen je mist wel het laatste uur waarschijnlijk
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: ben nog aan het nagenieten!!

Echt een wereldnacht gehad :yes:

Orange Theme :respect:

Armin en alle leuke feestgangers bedankt :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MrBosch op maandag 21 april 2008 om 14:45:
Heb de Spits en Metro anmorgen even door gespit, maar kon niks vinden. Zeker de Metro schrijft altijd wel recensies over de wat grotere feesten en artikelen met betrekking tot aanhoudingen. Ik geloof dat de aandacht meer naar InQontrol uitging, waar in tegenstelling tot Armin Only veel meer aanhoudingen waren en met het 'verdachte pakketje'

In De Volkskrant stond wel een recensie.

Ik had alleen het gevoel dat de recensent, Sasja Kooistra, een techno liefhebber is.

Dat kwam door zinnen als:

"De technisch perfecte show bewees ook de weinig innovatieve reputatie van trance"

en

"Het is makkelijk verteerbare muziek, met een hoog handjes-in-de-lucht gehalte, toegankelijker dan het vaak gecompliceerdere techno".
Waarschuw beheerder
donateur
heb toch wel ff flink kippevel met Sharon den Adel en Jacqueline Govaert :P wat mij betreft moet hij hun ook meenemen op tournee;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 april 2008 om 16:44:
Ik had alleen het gevoel dat de recensent, Sasja Kooistra, een techno liefhebber is.

Ja, zoiets had ik ook inderdaad :/
Waarschuw beheerder
Toch nog drugs-nieuws:

Armin Only in Jaarbeurs rustig verlopen

Utrecht - Vertegenwoordigers van het Openbaar Ministerie, werkzaam in het Veiligheidshuis Utrecht, hebben tijdens het Armin Only evenement in de Jaarbeurs zaterdagnacht € 480 aan boetes opgelegd voor drugsbezit. Bij het optreden van de internationaal bekende DJ werd een zero tolerance beleid gevoerd waar het drugsbezit betrof.

In totaal zijn twintig verdachten aangehouden voor opium- en geweldsdelicten. Twee verdachten zijn ingesloten en brachten de nacht door in de cel. Eén verdachte kreeg ter plekke een financiële transactie opgelegd. De overige verdachten werden niet vervolgd. De drugs die zij bij zich hadden zijn in beslag genomen. Daarnaast zijn in de zogenaamde ‘dropboxen’ voor de ingang van de Jaarbeurs kleine hoeveelheden drugs gedeponeerd.

Tijdens het Armin Only evenement was het OM aanwezig om zaken ter plekke te behandelen en zo nodig op zitting te laten komen. Zo konden verdachten nog in de Jaarbeurs een geldboete of taakstraf opgelegd krijgen. Normaal gesproken ontvangt het Veiligheidshuis na afloop van dergelijke evenementen de processen-verbaal. Verdachten krijgen vervolgens een oproep om op het parket te komen. Daar wordt hen dan een boete en/of taakstraf opgelegd. Deze stappen werden tijdens Armin Only op locatie doorlopen.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/74044

480 euro, lachertje toch? :D Heeft het OM/De overheid iig geen winst gemaakt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 16:48:

Echt.. wordt er ook nog wat gezegd over het feest zelf :s altijd die randverschijnselen die overbelicht worden, heb er zelf vrij weinig van gemerkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op maandag 21 april 2008 om 16:32:
Echt een wereldnacht gehad

Orange Theme :respect:

Ja ik dacht ook de Orange Theme gehoord te hebben in een remix...
(gigantisch vette track!) :) :bounce: :respect:

Maar ik zie hem nergens terug in de tracklist...?
iemand een idee.... waar/wanneer?
En welke remix?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 16:48:
480 euro, lachertje toch? Heeft het OM/De overheid iig geen winst gemaakt

met die mensen die hiervoor op de been zijn moet er alleen maar geld bij :o
Waarschuw beheerder
Toch nog drugs-nieuws:

Armin Only in Jaarbeurs rustig verlopen

Utrecht - Vertegenwoordigers van het Openbaar Ministerie, werkzaam in het Veiligheidshuis Utrecht, hebben tijdens het Armin Only evenement in de Jaarbeurs zaterdagnacht € 480 aan boetes opgelegd voor drugsbezit. Bij het optreden van de internationaal bekende DJ werd een zero tolerance beleid gevoerd waar het drugsbezit betrof.

In totaal zijn twintig verdachten aangehouden voor opium- en geweldsdelicten. Twee verdachten zijn ingesloten en brachten de nacht door in de cel. Eén verdachte kreeg ter plekke een financiële transactie opgelegd. De overige verdachten werden niet vervolgd. De drugs die zij bij zich hadden zijn in beslag genomen. Daarnaast zijn in de zogenaamde ‘dropboxen’ voor de ingang van de Jaarbeurs kleine hoeveelheden drugs gedeponeerd.

Tijdens het Armin Only evenement was het OM aanwezig om zaken ter plekke te behandelen en zo nodig op zitting te laten komen. Zo konden verdachten nog in de Jaarbeurs een geldboete of taakstraf opgelegd krijgen. Normaal gesproken ontvangt het Veiligheidshuis na afloop van dergelijke evenementen de processen-verbaal. Verdachten krijgen vervolgens een oproep om op het parket te komen. Daar wordt hen dan een boete en/of taakstraf opgelegd. Deze stappen werden tijdens Armin Only op locatie doorlopen.

480 euro, lachertje toch? Heeft het OM/De overheid iig geen winst gemaakt laatste aanpassing 21 april 2008 16:49

Dr stonden voor mn neus een zestal agenten te ''niksen'' dus ik zeg zo heej jullie hebben het wel druk he?
Kreeg ik echt zo n sneu antwoord ''gelukkig niet nee''. Dus ik zeg en hoeveel pillen hebben jullie al in beslag genomen? Toen gingen ze maar meteen met 3 man aan mij vragen of ik dan wel niet wat bij me had! Stumperds (N)
Waarschuw beheerder
heeft iemand een filmpje van het moment dat die papiersnippers uit de lucht kwamen. was vet links vooraan iig :D bvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 21 april 2008 om 17:00:
heeft iemand een filmpje van het moment dat die papiersnippers uit de lucht kwamen. was vet links vooraan iig :D bvd!

Zal 'm zo even zoeken, knippen & Youtube'en :9 Eest even dit stukje van DVD van extrema Outdoor 2007 afkijken :9 I'm walking down the street with my nikies on :banana: B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 21 april 2008 om 16:58:
Dr stonden voor mn neus een zestal agenten te ''niksen'' dus ik zeg zo heej jullie hebben het wel druk he?
Kreeg ik echt zo n sneu antwoord ''gelukkig niet nee''. Dus ik zeg en hoeveel pillen hebben jullie al in beslag genomen? Toen gingen ze maar meteen met 3 man aan mij vragen of ik dan wel niet wat bij me had! Stumperds (N)

Ze zijn nou eenmaal snel aangebrand als ze bij niemand iets kunnen vinden :p :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha, grappig dat tijdens burned with desire "but you left me in the rain" iedereen te vroeg zong. Was dus niet de enige :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 21 april 2008 om 16:58:
Dus ik zeg en hoeveel pillen hebben jullie al in beslag genomen?

Op een willekeurige avond in 1 van de vier grote steden kunnen ze meer aan cocaine oppakken dan op zo'n feest, maarja.. Zij doen ook maar wat ze wordt opgedragen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<SILENCE OUT LOUD>> op maandag 21 april 2008 om 16:54:
Ja ik dacht ook de Orange Theme gehoord te hebben in een remix...
(gigantisch vette track!)

Maar ik zie hem nergens terug in de tracklist...?
iemand een idee.... waar/wanneer?
En welke remix?laatste aanpassing 21 april 2008 16:57

Ik zie net op een andere site dat het nummer 25 is:
25. Cygnus X - The Orange Theme (InPetto Remix):) B)
Waarschuw beheerder
Vond het echt zwaar tegenvallen ...

Op de eerte 3 uur na echt amper goede tracks van 2008 gehoord, veel werk uit 2007 en ik miste echt de pure uplifting euforische tranceplaten. Zijn eigen kopie van Tiesto (The Sound Of AvB) vond ik echt het begin van een drama avond. Ik snap wel dat hij er een aantal moest draaien, maar om nou alles achtelkaar te doen? Op AO 2005 en 2006 hoorden we de meesten ook al.

Die classics die hij draaide waren zeker goed, maar voor mij te laat om er toch nog iets goeds van te maken. Voor de rest veel mensen die stilstonden (zelfs redelijk vooraan), drankprijzen die belachelijk waren, geen flesjes water, kluisjes, aparte ingangen voor bepaalde tickets ...

Hoogtepunten:
- Nieuwe oordopjes die perfect werkten. Geen piep of dof geluid meer.
- Armin totdat hij zijn eigen promoshow begon

Dieptepunten:
- Armin's promo uurtje
- Armin na zijn promo uurtje
- Mensen die stilstaan
- Organisatorisch een puinhoop
- MC Stretch, die mogen ze echt afschieten van mij. Die kerel blijft hetzelfde roepen (blame it on the dj, the roof is on fire). Afvoeren en weg ermee.

Hopelijk beter aanstaande zaterdag in Godskitchen en hopelijk zeker beter in Australie ...

3/10
Waarschuw beheerder
donateur
net de DVD gekeken (althans ff vluchtig), iemand enig idee hoe ik daar een stuk voor de show kan afknippen?

enne, 480 euro boete totaal? laat me niet lachen!! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freezel op maandag 21 april 2008 om 17:12:
Dieptepunten:
- Armin's promo uurtje
- Armin na zijn promo uurtje
- Mensen die stilstaan
- Organisatorisch een puinhoop
- MC Stretch, die mogen ze echt afschieten van mij. Die kerel blijft hetzelfde roepen (blame it on the dj, the roof is on fire). Afvoeren en weg ermee.

Promo uurtje vond ik juist goed, kwam ook duidelijk ten goede aan de sfeer.
Mensen die stilstaan, tja dat heb je altijd op zo'n groot feest, kan ik me niet echt aan storen, liever dan mensen die tegen je aan beuken:\
Organisatorisch heb ik ook niks ergs meegemaakt, misschien ook wel omdat ik er al om 22h00 was. Eten moest ik 1 minuut wachten, en de wc's helemaal voorin (bij podium dus) links was ook amper een wachtrij. Water kon je zelf bijvullen meteen links daar.
MC Stretch viel me dit keer mee, timing was juist goed vond ik.

Ach ja, gelukkig kunnen smaken verschillen :p
Denk overigens niet dat AvB Tiesto imiteert met the sound of Armin. Het was meer in de lijn van het thema imagine waarbij het goed uitkwam (vision, scent, touch, sound, emotion).
Waarschuw beheerder
dit is denk ik een andere video dan die via http://thepiratebay.org/tor/4144905. omdat deze 2,43gb is.

VIDEO DOWNLOAD !!!

Format: asf
Length: 06:47:40
Total Size: 2,09 GB

Archiv Password: www.qsound.eu (thanks for qsound.eu)

http://www.qsound.eu/download/m/arminonly08/armin_van_buuren_IMAGINE_part_01.part1.rar
http://www.qsound.eu/download/m/arminonly08/armin_van_buuren_IMAGINE_part_01.part2.rar
http://www.qsound.eu/download/m/arminonly08/armin_van_buuren_IMAGINE_part_02.part1.rar
http://www.qsound.eu/download/m/arminonly08/armin_van_buuren_IMAGINE_part_02.part2.rar

maar voor die deze willen downloaden heb ik hem toch maar ff geplaatst
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 21 april 2008 om 17:22:
net de DVD gekeken (althans ff vluchtig), iemand enig idee hoe ik daar een stuk voor de show kan afknippen?

Ben nu met de snippers bezig voor **djdemik**, daar doe ik het met deze:
http://www.downloadfreeware.nl/download-software/Naturpic+Video+Cutter+1.20.html

Hij is trouwens 95% met knippen DJDemik

Nog even aan kijken naar dat stuk van Jennifer Rene, maar denk dat ik het toch had moeten doen ipv zij :x Had niet veel erger kunnen zijn :x

Uitspraak van Cicatrix op maandag 21 april 2008 om 17:22:
enne, 480 euro boete totaal? laat me niet lachen!! :lol:

Hahahaha jatoch :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

toegankelijker dan het vaak gecompliceerdere techno

Die zelfingenomen techno-nerds ook altijd... :kotssmiley:

€ 480 aan boetes opgelegd voor drugsbezit

:lol:

Uitspraak van Freezel op maandag 21 april 2008 om 17:12:
MC Stretch, die mogen ze echt afschieten van mij.

Ik vond 'm wel vet, kwam aardig in de buurt van Marxman de vorige twee edities. Zo zie je maar, het kan verkeren. Al krijg ik niet de indruk dat je echt op een positieve manier naar het feest gekeken hebt... Zo kun je je wel aan alles irriteren...
Dat er teveel Armin-nummers op ARMIN ONLY worden gedraaid... :/

Vond het hele feest top! :respect: voor AvB
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 17:25:
http://www.downloadfreeware.nl/download-software/N­aturpic+Video+Cutter+1.20.html

het zijn VOB-bestanden, en er moet een kwartier af voordat de uitzending begon..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 21 april 2008 om 17:28:
het zijn VOB-bestanden, en er moet een kwartier af voordat de uitzending begon..

http://www.brothersoft.com/downloads/vob-cutter.html :flower: :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 17:14:
Uitspraak van ' Deadmau5 Groupie B) op maandag 21 april 2008 om 16:57:

25. ID

Uitspraak van <<SILENCE OUT LOUD>> op maandag 21 april 2008 om 17:08:

25. Cygnus X - The Orange Theme (InPetto Remix)

Had ik iig gelijk Ook al waren er 9 opties die ik gaf

Het blijkt toch: DEADMAU5 met Clockwork te zijn...!! (nr.22) (zou jij toch moeten weten Groupie...??? ;) B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 17:24:
maar voor die deze willen downloaden heb ik hem toch maar ff geplaatst

Graag :P
Hopelijk zie ik dan toch nog t einde ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op maandag 21 april 2008 om 17:31:
Hopelijk zie ik dan toch nog t einde

Ik heb geen idee hoe deze video is, maar die van http://thepiratebay.org/tor/4144905. is vanaf track 14 tot aan het einde