Partyflock

Forumonderwerp · 1007299
2 volgers · 17468x bekeken
Betreft: evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
Net thuis en heb een vet feest gehad. Zeker beter als 1 en 2. Geluid was vet en armin was naar mijn mening redelijk op dreef.
Totdat het doek viel, eerste drie uur waren te soft vond ik. Heb veel mensen daarover gehoord. Mix technisch vond ik hem vanavond niet sterk :no:. Hij draaide lekker maar heb een hoop fouten gehoord.
Muntjes echt mega duur gaat echt nergens over voor een BLIKJE bacardi 6 euro :no:. 3 euro voor een watertje :no:.

Maar overall zeker een lekker feestje :yeS:. Vooral de sfeer was :kwijl: en allemaal leuke mensen gezien en gesproken.
Het publiek en vrienden/kennissen hebben voor mij de avond zeker gemaakt :respect: TO YOU ALL!!!!

Hoe was jou armin only......?

Groeten (Y) en weltrusten :z :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 21 april 2008 om 00:08:
het is niet voorbij: gewoon de video downloaden en elke dag afspelen, de set luisteren, dan is het niet voorbij.....voor het gevoel dan he :)

Dat vind ik juist jammer, voorals als 't echt moooi feest was.. Dan vind ik 't klote om terug te zien, want dan baal ik dat ik er niet meer ben.. :'(
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 00:11:
Dat vind ik juist jammer, voorals als 't echt moooi feest was.. Dan vind ik 't klote om terug te zien, want dan baal ik dat ik er niet meer ben

ja dat is ook wel zo :(
misschien de video ergens in een grote hal afspelen op een megascherm en er een Armin Only Relive Party van maken? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 21 april 2008 om 00:16:
misschien de video ergens in een grote hal afspelen op een megascherm en er een Armin Only Relive Party van maken? :P

Haha, wij hebben nog wel een stal leegstaan :D Dus bij deze is iedereen uitgenodigd! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 00:17:
Haha, wij hebben nog wel een stal leegstaan Dus bij deze is iedereen uitgenodigd!

mooi :D
wanneer? :P

moet wel zsm want we zitten allemaal nog na te genieten, dus dat moet niet te lang duren :P
Waarschuw beheerder
Haha zeg maar een datum :9 Mischien dat ik 't binnekort wel echt kan riegelen B) Iets met PF matti's enzo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 21 april 2008 om 00:16:
misschien de video ergens in een grote hal afspelen op een megascherm en er een Armin Only Relive Party van maken?

Only whitout Armin Party :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 00:22:
Haha zeg maar een datum Mischien dat ik 't binnekort wel echt kan riegelen Iets met PF matti's enzo

cool b)

Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 00:23:
Only whitout Armin Party

of we nodigen Armin uit :D
hoeft ie zelf niet te draaien, maar gewoon lekker met ons mee feesten en uit zn dakkie gaan b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Only whitout Armin Party outdoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 00:30:
Haha dat gaat niet lukken ben ik bang Maar wie weet ergens in de zomer ofzo

dan pas? :(
in de zomer zijn er al zoveel feesten, moet je dat heel goed gaan plannen kerel :P

nee het moet zsm :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 00:53:
Waar we 't een maand geleden ofzo over hadden @ chat topic

oja dat feestje :P
ja dat moet ook nog gebeuren. nu eb ik zeeeeen van tijd, ga ik wel ff regelen :D

komt goed b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben het stukje van Big Sky aan het kijken, krijg er ECHT kippe vel van, lig in een warm bed, maar de koude ringelingen schieten over m'n hele lichaam..

Nu weet ik niet of dat komt omdat ze tering vals zingt dat zelf IK dat beter had gekunt, of omdat 't gewoon tering mooi nummer is en 't een mooi moment op de avond was.. :lief:

FTW :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief:

En dan nog Hold on to Me erachteraan wat toch wel een beetje mijn momentje van de avond was :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief: :lief:
Waarschuw beheerder
Wat ook echt een MAGISCH stuk was dat van O YES, YOU'RE ROCKIN' WITH BEST, O YES!!! :D :Cheer: :D :D :D :D Heb ;t alleen nog niet gevonden op de filmpjes, dat stukkie :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe heet dat nummer met dat stukje "And i'll be ok..And i'll be ok..And i'll be ok..And i'll be ok"? :o
Waarschuw beheerder
Erg jammer dat ik er niet bij was als ik alles zo hoor! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Ik ben benieuwd naar de setjes!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2008 om 22:15:
denk dat hij veel rust wilt ff :)

Zo'n vermoedde had ik ook al ;-)

Uitspraak van *** O:) Miss Guardian Angel O:) *** op zondag 20 april 2008 om 22:25:
Beetje fout bezig, maargoed.... heeft hij die ervaring ook ;) En ik zweer je dat hij dit niet echt chill vond!

Dat denk ik ook niet en vooral niet voor iemand die pas begonnen is ;-)
Maar hij heeft gelukkig 2 dagen vrij 8)

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 00:06:
M'n dinsdagdip komt nu al :/

:aai:
Je bent gewoon moe 8)

Goedemorgen zonnestraaltjes :lol:
En nu allemaal uit jullie luie nest en ga genieten van de zon B)
Tenminste, dat was wel mijn bedoeling :cheer:

(k)
Waarschuw beheerder
Heel leuk feesje beleefd, maar dan vooral door de mensen met wie ik was.

Op het feest zelf is wel een hele hoop aan te merken. Wij hadden gelukkig kaartjes van ticketbox, wat ellende met die e-tickets. De muntprijzen gaan ook nergens over, en daar krijg je dan smerig bavaria voor. Geluid was ook een tegenvaller. Aan de zijkanten hoorde je amper wat. Dan kunnen mensen kritiek hebben op ID&T maar die hebben het met TE toch wel 10000x beter voor mekaar in de Jaarbeurs.
Artiest Yuri
Waarschuw beheerder
Na het zien van de DVD van vorig jaar was dit feest helaas BENEDEN mijn verwachting!

+ PUNTEN
Spacey Muziek af en toe ( zie ook - )
Lasers

- PUNTEN
Kluisjes ( wat een drama!!!! )
Muntjes, 3 euro p/s wat een afzetter
Zangeres in de gele jurk was aan het playbacken ( misschien wel meer )
Muziek opbouw, hardtrance rond 2 uur en om 3 uur vrolijk pitch naar beneden bijstellen en overgaan naar vocal Trance.
Armin achter het doek ( vorig jaar ook, creatief hoor.... NOT )
Eens in het half uur een AMATEUR OVERGANG tussen 2 platen
Mensen die alleen staan en kijken ( dat zie ik overigens steeds vaker bij feesten )
Thematisering, sloeg als een tang op een varken. Wat hadden de zintuigen te maken met dit feest.....
Geluid was slecht

Mij zul je niet meer zien bij de editie van volgend jaar...

PS: Wanneer gaat Armada kijken hoe ID&T hun feesten regelt, zie TE.

Cijfer: 6,5 / 10
Waarschuw beheerder
Okay heren, het is over en uit. doe geen moeite meer,
je wordt toch wel ge-owned door dit jochie. Kijk hem scoren bij de vrouwtjes dan!

Planet Funk - Chase The Sun

Hij maakt zelfs op 1:35 een Armin Only pose...zonder de headset weliswaar, maar toch.:lol:

[img width=335 height=150 cacheid=001424db002b3c451e8b282e1a023911fb]http://supra.armadamusic.nl/uploads/images/news_images/armin_only_08_335.jpg[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zondag 20 april 2008 om 22:58:
ik wist niet of ik het poeder uit de capsule moest halen of de capsule moest inslikken

Haha als het in een capsule zit altijd met capsule en al inslikken die lost vanzelf op.

Volgens mij is het trouwens beter om 2 dagen voor en 2 dagen het feest paar van die capsules te slikken. Maar ik geloof er niet zo in moet ik eerlijk zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 02:50:
Hoe heet dat nummer met dat stukje "And i'll be ok..And i'll be ok..And i'll be ok..And i'll be ok"?

Hey hey, gonna be ok, it will be ok, it will be ok?

Dat is Peter Martijn Wijnia - Not the end Vs. Who will find me (acapella):)

Video op dit moment van nieuwsgroepen aan binnen halen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 09:50:

wat een mega cool filmpje haha

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 20 april 2008 om 23:01:
Owww oke,kan je volgens mij ook bij een smartshop kopen

Ook gewoon bij de Tuinen hoor ;)

Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 21 april 2008 om 00:57:
oja dat feestje
ja dat moet ook nog gebeuren. nu eb ik zeeeeen van tijd, ga ik wel ff regelen

komt goed

???????

Ik heb de set ff vlug teruggeluisterd, maar hij zat er echt flink naast een aantal keer. Hoe later het wordt, hoe schever zijn overgangen waren :S

Waarschuw beheerder
iemand video van die oasos - champagne supernova remix tijdens Armin Only?

was dit nummer:

stond echt zwaar te genieten toen
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 09:50:
Okay heren, het is over en uit. doe geen moeite meer,
je wordt toch wel ge-owned door dit jochie. Kijk hem scoren bij de vrouwtjes dan!

Hij maakt zelfs op 1:35 een Armin Only pose...zonder de headset weliswaar, maar toch.:lol:

:respect:
Geweldig, hij was zelfs in TRANCE :9
't zal je kind maar zijn :knuffel:

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op maandag 21 april 2008 om 10:38:
't zal je kind maar zijn

hij zal zijn ouders wel nadoen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cyberjoi op maandag 21 april 2008 om 09:41:
Thematisering, sloeg als een tang op een varken. Wat hadden de zintuigen te maken met dit feest.....

Het grappigste vond ik nog dat er een mega fout in zit..
Naar mijn weten hebben wij 5 zintuigen (horen, ruiken, zien, voelen en proeven) en zijn emoties geen zintuig.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tazzzje op maandag 21 april 2008 om 10:50:
Het grappigste vond ik nog dat er een mega fout in zit..
Naar mijn weten hebben wij 5 zintuigen (horen, ruiken, zien, voelen en proeven) en zijn emoties geen zintuig..

Klopt, en het enigste wat ik geroken heb waren die stink wc's, het enige wat ik geproeft heb was bacardi cola uit een blikje en bavaria bier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 10:50:
hij zal zijn ouders wel nadoen :)

:lol:
Maar mijn zoon gaat mij echt niet nadoen :no:
Jammer....;-)

(k)
Waarschuw beheerder
De geluids kwaliteit van de http://thepiratebay.org/tor/4144905/ movie is uitstekend :), Die is het zelfde als ik gezien heb tijdens de live videobroadcast, Ik zou graag de volledige mp3 in dezelfde kwaliteit willen hebben.
Kan iemand dit van de movie rippen in de zelfde kwaliteit.
Want dan hebben we de volledige set in de zelfde kwaliteit op mp3 :D
Nou ja volledig door een technisch probleem begint de video vanaf track 14.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flenk op maandag 21 april 2008 om 10:04:
Hey hey, gonna be ok, it will be ok, it will be ok?

Dat is Peter Martijn Wijnia - Not the end Vs. Who will find me (acapella):)

Video op dit moment van nieuwsgroepen aan binnen halen:D

:yes: Thnx ! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 11:09:
Kan iemand dit van de movie rippen in de zelfde kwaliteit.

Mankeer je wat aan je handen? :[

Toen ik mijn ticket uit liet printen noemde ze me een luie donder :9 Dan val jij in de categorie grote luiedonder :9 B)

;geevboeksie;
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 21 april 2008 om 11:12:
Mankeer je wat aan je handen?

Als ik wist hoe ik dit het beste kon doen dan had ik dat alang gedaan en dan had ik het ook al met jullie gedeeld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op maandag 21 april 2008 om 11:16:
Als ik wist hoe ik dit het beste kon doen dan had ik dat alang gedaan en dan had ik het ook al met jullie gedeeld ;)

Was ook maar grapje btw he ;-) :9 Voor 't verkeerd overkomt straks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 10:15:
???????

Ik heb de set ff vlug teruggeluisterd, maar hij zat er echt flink naast een aantal keer. Hoe later het wordt, hoe schever zijn overgangen waren :S

En dat voor iemand die op NR 1 staat...

Jammer hoor
Waarschuw beheerder
Goedemorgen allemaal
Iemand al iets gelezen in de krant hoe het verlopen is bij Armin?
Wel de kranten volschrijven met grote controles enz,maar niet even een bericht dat het ws allemaal is meegevallen?
De vangst zal we weer te klein zijn om te vermelden :lol:
Jammer,zou zo leuk zijn als er eens een positief bericht geplaatst werd ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op zondag 20 april 2008 om 20:04:
Video is ook te downloaden via de links hieronder.
Ik zelf ben op dit moment over de helft van de download via de torrent http://thepiratebay.org/tor/4144905.

VIDEO
SIZE: 2.11 GB
TIME: 6 HOURS:27 MIN

In de video mist: Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody Van Eyden Remix) (voor DJ shah en Chris Jones) ?????

Jammer was 1 van de topnummertjes van de avond!!!

Verder helemaal goed! goede kwaliteit!

THANKS!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
leuk feest, maar de organisatie liet te wensen over..
kluisjes vol, decoratie mager. voor de prijs die je betaald mag je wel wat verwachten vind ik.
De muziek was top, en heb zwaar genoten met lieve mensen. al was ik wel wat in de war toen hij van dikke hardtrance ineens weer een standje lager ging. opbouw??

maar al met al een memorabele avond :)
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Waarschuw beheerder
donateur
Armin Van Buuren @ Armin Only - Jaarbeurs - Utrecht 19-4-2008 + tracklist + 4 download locaties

Link
Waarschuw beheerder
Jeej video op de helft :cheer:
mp3tjes al aan :D
Zo wordt werken toch nog leuk :)