Partyflock

Forumonderwerp · 1006827
Betreft: evenement: Contakt, zaterdag 25 oktober 2008 om 22:00
Waarschuw beheerder
Het m-nus label van Richie Hawtin bestaat alweer 10 jaar en dat vieren ze onder anderen (er is namelijk ook een m-nus stage op Extrema, en m-nus is ook aanwezig op SMS) met 10 Contakt events die zullen worden gehouden in 10 verschillende steden in 10 verschillende landen, waaronder ook in Nederland (tijdens Amsterdam Dance Event) en Belgie (tijdens 10 days off).

Contakt World Tour
#1 24-05-2008 DETROIT, USA st. andrew’s hall
#2 20-06-2008 BARCELONA, SPAIN sonar festival
#3 22-07-2008 GENT, BELGIUM 10 days off @ vooruit
#4 29-08-2008 MONTREAL, CANADA venue tbc
#5 11-10-2008 BERLIN, GERMANY columbia halle
#6 18-10-2008 LONDON, UK s.e.one
#7 25-10-2008 AMSTERDAM, HOLLAND the sand
#8 31-10-2008 ROME, ITALY palazzo dei congressi
#9 06-12-2008 TOKYO, JAPAN club phazon
#10 13-12-2008 BUENOS AIRES, ARGENTINA venue tbc

Line-up
starring RICHIE HAWTIN - featuring MAGDA & TROY PIERCE - introducing THE CUBE live support MARC HOULE, HEARTTHROB, & GAISER - selected dates support by LOCO DICE, JPLS, TRACTILE, AMBIVALENT, BAREM & NIEDERFLUR
visual lighting by ALI DEMIREL

Meer info op http://www.contakt-events.com/
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Naast Extrema Outdoor komt er geloof ik nog een feest van M_nus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeperdepoep op zaterdag 19 april 2008 om 13:51:
extrema outdoor dus

nope, zie: http://contakt-events.com/

ik zal dit topic later vandaag nog updaten met alle nieuwe info

Waarschuw beheerder
25-10 Contakt: 10 Years M-nus
Feat. Richie Hawtin e.a.
22.00 - 06.00 uur
The Sand, Amsterdam

:yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder
Hahaha ben ik de enige die dit nieuwe concept met The Cube heel belachelijk vind?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Job Jobse op donderdag 8 mei 2008 om 12:27:
Hahaha ben ik de enige die dit nieuwe concept met The Cube heel belachelijk vind?

nee hoor :) moest ook wel lachen om die foto waar ze allemaal opstaan :P maar toch ben ik wel benieuwd naar wat deze evenementen brengen gaan... :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Waarschuw beheerder
24 & 25 Oktober Cocoon+M_nus weekender @ The Sand, Amsterdam
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is hawtin zelf op al die feesten ook de headliner?
Waarschuw beheerder
starring RICHIE HAWTIN featuring MAGDA & TROY PIERCE live support by MARC HOULE, HEATTHROB & GAISER selected dates supported by LOCO DICE, JPLS, TRACTILE, AMBIVALENT, BAREM & NIEDERFLUR

Dus ik neem aan dat op alle data Richie, Magda, Troy, Marc, Heatthrob en Gaiser aanwezig zijn en soms dus ook die andere.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:39:
Feat. Richie Hawtin e.a.
22.00 - 06.00 uur
The Sand, Amsterdam

Beter een M-nus avond in de HMH, ook een sfeerloze hal maar dan iig DIK geluid.... anyway dit is ook vet !! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De show gaat echt gruwelijk worden!
Waarschuw beheerder
Organiseren jullie het weer? :)

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:39:
Feat. Richie Hawtin e.a.
22.00 - 06.00 uur
The Sand, Amsterdam

Uitspraak van Job Jobse op donderdag 8 mei 2008 om 15:46:
starring RICHIE HAWTIN featuring MAGDA & TROY PIERCE live support by MARC HOULE, HEATTHROB & GAISER selected dates supported by LOCO DICE, JPLS, TRACTILE, AMBIVALENT, BAREM & NIEDERFLUR

cool:)
Waarschuw beheerder
haha wtf is dat echt met die cube onzin... ze nemen zichzelf soms net wat te serieus. maargoed wordt uiteraard een heel bruut feestje :). hopelijk nemen ze tractile mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WHAHAHA "Richie Hawtin, guardian of the Cube". Wel allemaal naar dit feestje gaan he, dan mogen alle mede-intellectuelen contact maken met "THE CUBE".

Die Hawtin en zijn crew weten wel hoe ze moeten verkopen. Als we hem mogen geloven op zijn quasi-intelligente praatjes in interviews dan is hij wel even de man (God) die ons op het juiste pad houdt.
Hij loopt alleen een beetje naast zijn schoenen vind ik. In zijn Plastikman tijd maakte hij idd vooruitstrevende muziek, maar dat is er al lang af, en De9: Transitions heeft hij leuk geknipt en geplakt, maar verder is het allemaal niet zo bijzonder meer wat hij doet. Leg al die Minus releases naast elkaar, stuk voor stuk ongeinspireerde pruttelvla.
Als hij eens wat minder aandacht zou besteden aan zijn uiterlijk en het verzinnen van overdreven theorien. En in plaats daarvan weer die rauwe bassen, perfecte hi-hats en duistere soundscapes probeert terug te vinden die hij vroeger wel uit zijn apparaatjes wist te toveren....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 12 mei 2008 om 19:14:
Leg al die Minus releases naast elkaar, stuk voor stuk ongeinspireerde pruttelvla.

dat is onzin, hun ouwe releases daar zitten echt vette platen tussen. tegenwoordig is het alleen heel matig. net als de sets van hawtin trouwens.
Waarschuw beheerder
Lijken wel een stel space cowboys bij elkaar. Met goede oude Heartthrob op zn knietjes. Nee, Minus gaat nu echt de commerciele richting op. €30 voor zo'n Contact membership card, belachelijk! Aan de andere kant laat al die minimalpozers maar lekker die richting op gaan.. Luister ik wel de echte shit..
Werkzaam bij Nine Events
Artiest {SHOWLIST artist 45785, 36905}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StAt op maandag 12 mei 2008 om 21:45:
Lijken wel een stel space cowboys bij elkaar. Met goede oude Heartthrob op zn knietjes. Nee, Minus gaat nu echt de commerciele richting op. €30 voor zo'n Contact membership card, belachelijk! Aan de andere kant laat al die minimalpozers maar lekker die richting op gaan.. Luister ik wel de echte shit..

Sluit ik me bij aan.

de dag daarvoor zit cocoon in the sand.

Allemaal tijdens ade.

Ik sta lekker in een club dan en niet op deze massa prducties er is dan toch genoeg te doen.
Waarschuw beheerder
1 woord, marketing
Waarschuw beheerder
idd, kutwereld. Waar is de tijd van heel de dag aan de LSD en mega-orgies gebleven?
Waarschuw beheerder
1 woord, 2 lettergrepen, klinkt als; 'Tosti'
Waarschuw beheerder
1 woord en een uitroepteken: thuisblijven!

+ een toevoeging: ... als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Mensen van wie Hawtin alleen in een oude afgeragde kelder mag draaien omdat hij anders 'commercieel' is hebben er sowieso niet zoveel van begrepen.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 03:04:
Mensen van wie Hawtin alleen in een oude afgeragde kelder mag draaien omdat hij anders 'commercieel' is

Toch zie ik hem daar een heel stuk liever als in de Sand :flower:
Waarschuw beheerder
Daar past de kubus niet... O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 03:04:
1 woord en een uitroepteken: thuisblijven!

+ een toevoeging: ... als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Mensen van wie Hawtin alleen in een oude afgeragde kelder mag draaien omdat hij anders 'commercieel' is hebben er sowieso niet zoveel van begrepen.

Doe ik ook! Ik kan Hawtin zeer waarderen als dj, dit is gewoon commerciele rotzooi.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahaha, t lijkt wel zo'n q-dance site
Waarschuw beheerder
'commerciele'

Moet altijd zo lachen om die term... :D

Anyway, ieder zijn ding. We gaan het uiteraard vastleggen op video. Kan je er naderhand nog eens naar kijken en je afvragen of je niet heel stom bent geweest door je quasi-principieel op te stellen en daardoor een uniek feest te hebben gemist...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 15:21:
'commerciele'

Moet altijd zo lachen om die term...

Anyway, ieder zijn ding. We gaan het uiteraard vastleggen op video. Kan je er naderhand nog eens naar kijken en je afvragen of je niet heel stom bent geweest door je quasi-principieel op te stellen en daardoor een uniek feest te hebben gemist...

Uiteraard, ieder zijn ding. En hoezo quasi-principieel? Ik heb tot nu toe alle M_nus showcases aan mij voorbij laten gaan, omdat ik vind dat muziek op nr 1 moet staan. Dat is gewoon niet het geval, aangezien de releases van afgelopen tijd op het M_nus label ver beneden pijl zijn. Fabrizio Maurizio een aanfluiting en de nieuwe Plus 8 gaat ook helemaal nergens over. En nu komen ze met een box vol "exclusieve" tracks. Die box uniek? Dat zeker. Maar ik wil graag kwaliteit geen kwantiteit. Geen slappe marketing stunt, om zieltjes te winnen en slechte muziek over de toonbalk te krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kijk ernaar en denk in mijn achterhoofd: goh die speedy j pakt het toch een stuk beter aan met zijn nieuwe ontwikkelingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StAt op zaterdag 17 mei 2008 om 16:47:
aangezien de releases van afgelopen tijd op het M_nus label ver beneden pijl zijn. Fabrizio Maurizio een aanfluiting en de nieuwe Plus 8 gaat ook helemaal nergens over

idd zware crap, toch wil ik dit feestje niet missen. Eerst zien dan oordelen over het feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StAt op zaterdag 17 mei 2008 om 16:47:
Uiteraard, ieder zijn ding. En hoezo quasi-principieel? Ik heb tot nu toe alle M_nus showcases aan mij voorbij laten gaan, omdat ik vind dat muziek op nr 1 moet staan. Dat is gewoon niet het geval, aangezien de releases van afgelopen tijd op het M_nus label ver beneden pijl zijn. Fabrizio Maurizio een aanfluiting en de nieuwe Plus 8 gaat ook helemaal nergens over. En nu komen ze met een box vol "exclusieve" tracks. Die box uniek? Dat zeker. Maar ik wil graag kwaliteit geen kwantiteit. Geen slappe marketing stunt, om zieltjes te winnen en slechte muziek over de toonbalk te krijgen.laatste aanpassing 17 mei 2008 16:48

Dus de muziek die op M-nus uitkomt vind je de laatste tijd teleurstellend. Dat is eigenlijk de rode draad in je verhaal. Dat staat dan toch verder los van het feit dat er rondom het 10-jarig bestaan een speciaal idee is bedacht?

Als je de muziek op het label en de DJ's die komen draaien niet los van elkaar kunt zien snap ik je beweegreden, maar het lijkt mij dan wel lastig om nog plezier te kunnen vinden in het uitgaansleven. Het zou mij in elk geval enorm beperken.

Ik ga ervan uit dat iedereen die op de line-up staat op deze avond meer dan zijn best gaat doen om er een knalfeest van te maken. Dat zou ik niet willen missen omdat het 10-jarig bestaan in een bepaald concept is verpakt of omdat ik de laatste releases niet denderend vind.

Maar goed - zoals eerder gezegd, ieder zijn ding! ;-)
Waarschuw beheerder
Te vet:) Hopen dat ze idd ook veel oud spul draaien, wordt een dikke nacht dit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 17:24:
Dat staat dan toch verder los van het feit dat er rondom het 10-jarig bestaan een speciaal idee is bedacht?

Ja, er is een speciaal idee bedacht. En dat is een lachwekkend kut idee...
Waarschuw beheerder
Noem jij eens een voorbeeld van een supergoed idee?

Want het is makkelijk om dingen af te breken, kun je het ook andersom?
Waarschuw beheerder
Liever helemaal geen idee.
Waarschuw beheerder
vind het wel heel negatief allemaal. juist vet dat dit soort dingen mogelijk zijn. en tsja als je het zo bekijkt is elk feestje wel commercieel, of er moet helemaal geen reclame worden gemaakt en ergens in een tunnel worden gegeven.

Hedendaags zijn ong. alle feesten commercieel, daar ontkomen we niet aan. De markt is instabiel en verplaatst zich van hype tot hype.

Verder top, kijk er naar uit.
Hoop dat ze als supportact Barem meenemen, daar ben ik heel benieuwd naar!

en nog iets.. het irriteert mij soms zo erg.. dat er zoveel kritiek word geuit naar alle nieuwe ideeen in initiatieven. we zijn veels te verwend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De muziek is juist de beweegreden om naar een feest te gaan.. Als ik de muziek niet support waarom zou ik dan uberhaupt gaan? En idd, dat is een enorme beperking.

Maar ik neem aan dat jij een vinger in de pap hebt Tjeerd? Zorg jij er dan voor dat Heartthrob een liveset van zijn nieuwe album komt geven. Dan ben ik aanwezig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StAt op zaterdag 17 mei 2008 om 21:02:
De muziek is juist de beweegreden om naar een feest te gaan.. Als ik de muziek niet support waarom zou ik dan uberhaupt gaan? En idd, dat is een enorme beperking.

Maar ik neem aan dat jij een vinger in de pap hebt Tjeerd? Zorg jij er dan voor dat Heartthrob een liveset van zijn nieuwe album komt geven. Dan ben ik aanwezig!

Nou ja, tenzij ze live gaan draaien de DJ's toch veel meer platen dan alleen de recente M-nus tracks? Hoe goed een DJ is staat meestal los van zijn eigen producties. :-)

Inzake Heartthrob, ik weet de line-up zelf nog niet eens, Richie bepaalt deze. Maar ik kan natuurlijk wel aangeven dat we Heartthrob graag erbij zien. Vind ik zelf ook een frisse naam! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 21:25:
Nou ja, tenzij ze live gaan draaien de DJ's toch veel meer platen dan alleen de recente M-nus tracks? Hoe goed een DJ is staat meestal los van zijn eigen producties.

Inzake Heartthrob, ik weet de line-up zelf nog niet eens, Richie bepaalt deze. Maar ik kan natuurlijk wel aangeven dat we Heartthrob graag erbij zien. Vind ik zelf ook een frisse naam!

Daar heb je een punt.

Regel dan gelijk ff een marathonsetje van Hawtin en je bent een held! ;)

Dan zal ik die Cube rotzooi eromheen lekker achter me laten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zaterdag 17 mei 2008 om 17:00:
ik kijk ernaar en denk in mijn achterhoofd: goh die speedy j pakt het toch een stuk beter aan met zijn nieuwe ontwikkelingen

Ik vond er op koninginnenacht echt geen hol aan in de melkweg..
64 maten bassje laten lopen, bass eruit, distortion aan en bassje er weer in.. Minutenlang..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 17:49:
Noem jij eens een voorbeeld van een supergoed idee?

Ach man, houd toch op met je "idee". Als ik pracht en praal zou willen dan ga ik wel naar het circus.

Gewoon Techno, en niet al dat nichterige gedoe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 18 mei 2008 om 19:22:

gewoon die street ap gengsta sjit, net als vroegah in die tunnels
Waarschuw beheerder
Precies Boesie! Houd het straat aight. De street credits van die Hawtins nemen ook steeds verder af na al die science-fiction Cube bullshit.
Het doet me een beetje denken aan die keer dat jij in je 'Darth Father'-pak naar die Starwars-conventie in Urk ging...

no offence...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 18 mei 2008 om 20:24:
Het doet me een beetje denken aan die keer dat jij in je 'Darth Father'-pak naar die Starwars-conventie in Urk ging...

whahaha, je doet gekke dingen van een cocktail van mescaline en LSD...

...Urk...goeie tijden... toen was t ook nog underground. Weet nog dat Alex a.k.a. gladde aal toen m'n lichtzwaard had gejat en dat idee voor miljoenen had verkocht aan de "de lichtfabriek" nu beter bekend als de eerste fabrikant van die glowsticks...
Waarschuw beheerder
Ach man, houd toch op met je "idee". Als ik pracht en praal zou willen dan ga ik wel naar het circus.

:D

Dat dacht ik al, heel creatief in het afzeiken maar voor de rest zit er niet zoveel in die bovenkamer van je. Ja, een beetje in het verleden blijven hangen, daar ben je erg goed in! Met je 'gewone techno'... :)

Gelukkig gaat het er helemaal niet om of Pink Flow pracht en praal wil. Sterker nog, in deze ben je niet meer of minder dan een vervelend tussendoortje, op de weg naar een dikke vette avond! O:)

Organiseer jij gewoon je eigen gewone techno avond van de straat :joehoe: en val ons verder niet lastig met je onzinnige gezemel over dat je dingen 'gewoon' wil hebben...

no offence...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 20:46:
Weet nog dat Alex a.k.a. gladde aal toen m'n lichtzwaard had gejat en dat idee voor miljoenen had verkocht aan de "de lichtfabriek" nu beter bekend als de eerste fabrikant van die glowsticks...

Ja tuurlijk weet ik dat nog. Die vieze snitch mag nu dan wel multi-miljonair zijn dankzij dat (gejatte) idee. Maar hij kan zich nergens in Urk meer vertonen. Als hij in de Palingfabriek komt dan wordt hij door iedereen schuin aangekeken!

JWZ

Uitspraak van Tjeerdo op zondag 18 mei 2008 om 20:51:
techno

Tjeerdo; Kussie Kussie Kussie (k) (k) schattebout!
Waarschuw beheerder

Ja hallo, zo kan ik toch niet boos blijven... :(
Waarschuw beheerder
Ik houd er juist van als je boos bent Tjeerd.... :WINK: :WINK: :WINK:
Waarschuw beheerder
IK BID VOOR EEN LIVESET VAN LOUDERBACH!

AMEN

Want dan is zijn nieuwe album als het goed is uit, maar dan wel in een klein bijzaaltje, want dat hoort niet in een hal.
Waarschuw beheerder
heerlijk topic dit (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op zondag 18 mei 2008 om 20:51:
Met je 'gewone techno'

nix mis met gewone techno hoor :[

Waarschuw beheerder
Wat een gelul over commcercie...3 a 4x per jaar staan we allemaal te stuiteren in the sand tijdens een cocoon en dit vinden we opeens commercieel en te duur...Wordt hoe dan ook knallen! Lijkt wel of hier de meeste mensen een andere weg willen inslaan wat betreft minimal/techno en hawtin niet meer cool vinden, waar juist in andere landen richies populariteit juist alleen maar lijkt te stijgen. Zie hier namelijk een crowdsurfende richie: http://www.youtube.com/watch?v=DBrsLMNUOEU en we weten allemaal dit richie dit niet zomaar zou doen als het publiek niet helemaaal gek zou worden...in de melkweg was richie ondergeschikt aan speedy j, maar denk dat grotendeels komt door een afspraak tussen de 2...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op zondag 18 mei 2008 om 22:09:
maar dan wel in een klein bijzaaltje

Gelukkig heeft de Sand nog een kleine zaal, zou wel erg mooi zijn..

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 23:03:
Zie hier namelijk een crowdsurfende richie:

Sven Wannabee 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3 a 4x per jaar staan we allemaal te stuiteren in the sand tijdens een cocoon

niet dus

Waarschuw beheerder
donateur
in de melkweg was richie ondergeschikt aan speedy j, maar denk dat grotendeels komt door een afspraak tussen de 2...

:/ wat een bullshit, waar zou dat voor nodig zijn? Lijkt mij eerder dat als wat ze zouden afspreken dat het zou zijn dat Speedy J zich in zou houden, wat hij terecht niet heeft gedaan zo te horen. Jochem is net zo een held als Richie!

Waarschuw beheerder

Waar je hoort domme aap dat je er rondloopt:) Altijd zie ik maar die Pinky zonder Flow commentaar geven met zijn echt veeeeeeeel grote mond..en jouw verhalen over de palingfabriek in Urk is ook helemaaaaaaaal niet grappig, ik ervaar jou als een vervelend naar stukje uitgespuugde kauwgom..Pinky...waar zijn je Brains! Kom uit die virituele muizenkooi van je en ga de wereld veroveren man:)

Je zult ongetwijfeld een goede jongen zijn Pinky..maar je forum chit chat brabbel brubbel brom brom moet je maar lekker thuis tegen je moeder doen! Wij kunnen er ook niks aan doen dat je geen zakgeld krijgt waar je een lekker zakje snoep voor kan kopen..

Peuzel het lekker op in die palingfabriek van je:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 mei 2008 om 11:22:
.Pinky...waar zijn je Brains! Kom uit die virituele muizenkooi van je en ga de wereld veroveren man:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 mei 2008 om 11:22:
moet je maar lekker thuis tegen je moeder doen! Wij kunnen er ook niks aan doen dat je geen zakgeld krijgt waar je een lekker zakje snoep voor kan kopen..

vond de palingfabriek toch grappiger:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 19 mei 2008 om 11:02:
de Sand nog een kleine zaal

die NOG zeg je goed. het gaat namelijk niet zo goed met het bedrijf "the sand b.v.".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 19 mei 2008 om 12:42:
die NOG zeg je goed. het gaat namelijk niet zo goed met het bedrijf "the sand b.v.".

En waar baseer je dit dan op? :s

The Sand zit enorm in de lift, vrijwel alle zaterdag in het najaar zitten al vol... :)
Waarschuw beheerder
pm :)

dat ze vol zitten hoeft niet te betekenen dat alles rendabel is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sander moet er voor zijn werk ff langs? met een knokploeg? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 19 mei 2008 om 12:58:
En waar baseer je dit dan op

afgunst tjeerd, afgunst!! zulke mensen blijf je altijd houden.

best wel sneu eigenlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 mei 2008 om 13:32:

Blijkbaar weet hij meer over de financiele situatie, heeft weinig met afgunst te maken lijkt me.

Waarschuw beheerder
cyndium is goed bezig :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 21:25:
Inzake Heartthrob, ik weet de line-up zelf nog niet eens, Richie bepaalt deze. Maar ik kan natuurlijk wel aangeven dat we Heartthrob graag erbij zien. Vind ik zelf ook een frisse naam!

En Barem!!!!! Heb zoveel goede verhalen over deze gast gehoord!!

Lekker bezig hoor Tjeerd (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 mei 2008 om 13:32:

best wel sneu eigenlijk

wat lul je nou man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van demanmetdemuts op zaterdag 17 mei 2008 om 19:50:
ergens in een tunnel worden gegeven.

En feestjes binnen 2 uur zijn afgelopen omdat de politzei langskomt, wat helaas te vaak het geval is! Daar rij je dan zeker een uur voor... Nee doe mij maar gewoon een club :)
Waarschuw beheerder
waar juist in andere landen richies populariteit juist alleen maar lijkt te stijgen. Zie hier namelijk een crowdsurfende richie: http://www.youtube.com/watch?v=DBrsLMNUOEU en we weten allemaal dit richie dit niet zomaar zou doen als het publiek niet helemaaal gek zou worden...in de melkweg was richie ondergeschikt aan speedy j, maar denk dat grotendeels komt door een afspraak tussen de 2...

Word, vet filmpje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zaterdag 24 mei 2008 om 10:07:
wat lul je nou man

Sander...die Uwe is dezelfde knakker als van de Rockit line up...lekker laten blaten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op zaterdag 24 mei 2008 om 12:30:
Word, vet filmpje!

...de sprong andere hoek:P
Waarschuw beheerder
Waar zijn kaarten te regelen voor de 25ste in The Sand???

Waarschuw beheerder
swiss didn't had and won't have m-nus showcase..here's nobody interested into that shjit hihi..me neither,i prefer some other labels :)

but,on the 2nd mai 2008 i've been on the event Grenzenbereich with Troy Pierce & JPLS...the music was more then amazing (L)

JPLS - Fuckshuffle

great :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroen-Theo (l) Techno op zaterdag 24 mei 2008 om 07:02:
En Barem!!!!! Heb zoveel goede verhalen over deze gast gehoord!!

Laat hem dan aub wel een live-set doen zeg. Was speciaal voor hem naar België gereden waar hij een dj-set deed.
Ik kan je vertellen dat de teleurstelling groot was. Misschien kwam het omdat hij moest openen en daardoor
voor wat rustigere platen koos, maar mixen kan hij in ieder geval niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van william köster op maandag 18 augustus 2008 om 08:10:
Laat hem dan aub wel een live-set doen zeg.

zo staat ie niet in de line-up helaas, dat is wel jammer.

Waarschuw beheerder
Kijk gewoon allemaal even Slices over het leven van Richie Hawtin en dan zie je wat een verschrikkelijke sufkees het is geworden. Je zal dan zien hoe de kleine Richie even aan Derrick May kwam vertellen dat hij het wel ging maken. Hoe hij de platen van Jeff Mills terug deed in de koffer. Hoe hij in vuige oude fabrieken voor een DJ de warm-up mocht verzorgen en hoe hij ietwat later zelf mocht draaien. Hoe de Plastikman hype grote vormen aannam en ook hoe alle zwarten hem haten omdat hij "the white guy" was die internationaal doorbrak.

Tot zover allemaal super.

Maar toen kwam Richie Hawtin de US niet meer binnen wegens liegen tegen de douane, ging hij naar New York zijn vriendinnetje achterna en verhuisde vervolgens naar Berlijn om te gaan kontebonken met Sven Vath. En Richie Hawtin was toen geen nerd meer maar superster. Dankzij Sven Vath durft hij nu te stagediven en is hij losgekomen en geen nerd meer. Stoer zeg! Het gevolg is dat hij geen fatsoenlijke sets meer kan draaien, zijn producties slaapverwekkend zijn en er bij elk optreden meer mensen in zijn DJ booth staan als er buiten. Go Richie!

De ondergang van het meesterbrein. De genie. Het wonderkind.

Geef mij maar de ubernerd hawtin met zijn kaalgeschoren kop die kei hard staat te beuken, raggen en knallen met een combinatie van acid, techno, old school en heerlijke minimale klanken. Niks mis mee met minimale klanken (denk Robert Hood) maar minimal (de zogenaamde Sven Vath/Cocoon sound) daar kan ik helemaal niks mee. Inpakken en wegwezen.

Gelukkig zijn er blijkbaar nog genoeg mensen die het wel helemaal geweldig vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 14:05:
maar minimal (de zogenaamde Sven Vath/Cocoon sound)

dat draait ie gelukkig ook niet..
Waarschuw beheerder

en hem dan toch in je agenda zetten! mooie vorm van zelfkastijding!
Waarschuw beheerder
Ben het redelijk met Sohus eens
Waarschuw beheerder
ja geef mij die oude nerd hawtin ook maar! toen maakte ie nog dikke muziek. nu is het janken met de pet op
Waarschuw beheerder
Geef mij maar de ubernerd hawtin met zijn kaalgeschoren kop die kei hard staat te beuken, raggen en knallen met een combinatie van acid, techno, old school en heerlijke minimale klanken. Niks mis mee met minimale klanken (denk Robert Hood) maar minimal (de zogenaamde Sven Vath/Cocoon sound) daar kan ik helemaal niks mee. Inpakken en wegwezen.

Los van het feit of je het goed vind of niet... maar de de sound van Hawtin is echt totaal anders dan die van Vath, deze vergelijking raakt dus nog kant nog wal. Ik ben het verder met je eens dat de laatste jaren zijn sets te soft zijn geworden. Al waren zijn sets op ILT 2004 en 2005 nog wel erg vet en redelijk beukend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joren! op maandag 18 augustus 2008 om 17:00:

Ik vind het allebei niks. En twee keer niks is ook hetzelfde. Ik denk dat mijn punt duidelijk is.

Alleen Magda kan me in deze line-up bekoren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joren! op maandag 18 augustus 2008 om 17:00:
redelijk beukend

hoe klinkt dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 17:10:
Ik vind het allebei niks. En twee keer niks is ook hetzelfde. Ik denk dat mijn punt duidelijk is.

Ik snap je punt, ik geef alleen aan dat je een vergelijking maakt die nergens op slaat.

"En twee keer niks is het hetzelfde" slaat al helemaal nergens op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joren! op maandag 18 augustus 2008 om 17:14:
slaat al helemaal nergens op

en redelijk beukend dan?
Waarschuw beheerder
Daar bedoel ik mee dat hij toen minimal draaide maar wel op zo'n manier dat er een goede drive in zat en dat het lekker dansbaar was.

Waarschuw beheerder
En vertel jij mij eens wat het verschil tussen het geluid van Hawtin en Vath is. Hun huidige geluid. Ik ben benieuwd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joren! op maandag 18 augustus 2008 om 17:29:
Daar bedoel ik mee dat hij toen minimal draaide maar wel op zo'n manier dat er een goede drive in zat en dat het lekker dansbaar was.

ahaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 17:36:
En vertel jij mij eens wat het verschil tussen het geluid van Hawtin en Vath is. Hun huidige geluid. Ik ben benieuwd.

:lol: als iemand je dat moet vertellen dan moet je iets aan je oren laten doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim Woestenenk op zaterdag 24 mei 2008 om 10:46:
En feestjes binnen 2 uur zijn afgelopen omdat de politzei langskomt, wat helaas te vaak het geval is! Daar rij je dan zeker een uur voor... Nee doe mij maar gewoon een club

beetje weinig respect toon je voor de mensen die dat nog durven te organiseren.

mmaarre hawtin...ziet er leuk uit...misschien moet ik toch een keer naar de sand gaan.(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op maandag 18 augustus 2008 om 18:14:
als iemand je dat moet vertellen dan moet je iets aan je oren laten doen.

idd! Ik vind cocoon echt verschrikkelijk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 17:11:
hoe klinkt dat?

Dat je 1,5 uur staat te wachten tot "het" komt..
Waarschuw beheerder
Cocoon...Minus...1 pot nat. Als je goed luistert is de sound van deze 2 labels zeker te vergelijken (en met sound bedoel ik dus echt de klank) De releases van Cocoon zijn doorgaans melodieuzer en clubgerichter dan die van Minus, maar net doen of de vergelijking van Sohus nergens op slaat vind ik onzin.

Feit is dat Hawtin sinds hij lid is van de hippe "i love Berlin" ballenclub niet meer weet wat een snerpende hi-hat of rauwe bass is....en dat is jammer.

Verder is deze discussie vrij nutteloos natuurlijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 19:42:
tot "het" komt..

ja maar dat ken ik wel!! maar niet bij muziek gheghe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 18 augustus 2008 om 20:03:
Verder is deze discussie vrij nutteloos natuurlijk...

Blij dat je het zelf zegt ;)

Discussie gesloten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op maandag 18 augustus 2008 om 20:09:
Discussie gesloten.

Nee, dat ook weer niet! Lekker minimal en Hawtin bashen! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 18 augustus 2008 om 20:03:
Cocoon...Minus...1 pot nat. Als je goed luistert is de sound van deze 2 labels zeker te vergelijken (en met sound bedoel ik dus echt de klank) De releases van Cocoon zijn doorgaans melodieuzer en clubgerichter dan die van Minus, maar net doen of de vergelijking van Sohus nergens op slaat vind ik onzin.

Misschien heb jij ook wel niet van die getrainde oren, en als je die wel had zou je minimal misschien wel meer kunnen waarderen. ;p

Ik vind een release van Jpls, Gaiser, Troy ofzo toch echt totaal niet lijken op releases van.. ja van wie eigenlijk, de meeste belangrijke namen van Cocoon kunnen niet eens produceren
Waarschuw beheerder
kun je niet beter je mond houden marloutje, met je getrainde oren %-)

en dan zelf niet eens 1 cocoon naam kunnen opnoemen, maar dan wel zogenaamd een mening hebben...

djeeeezzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 18 augustus 2008 om 20:10:
Nee, dat ook weer niet! Lekker minimal en Hawtin bashen! :P

en dat is dan je leven

:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op maandag 18 augustus 2008 om 20:59:
Misschien heb jij ook wel niet van die getrainde oren, en als je die wel had zou je minimal misschien wel meer kunnen waarderen.

Yeah......right ;)

Ik houd ook van minimal hoor;

{argument 'id' ontbreekt}

{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
De echte minimal TECHNO sound:

(Embedding disabled, linkt naar http://www.youtube.com/watch?v=HuGRvISMfpA)

Dit swingt en funked tenminste nog en heeft een drive.

Al die bagger is minimal HOUSE en de noemer TECHNO onwaardig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 23:30:

das allemaal best maar deze bovenstaande plaatjes zou ik stuk voor stuk echt niet thuis opzetten...ik kan dr gewoon niks mee...opzichzelf staand veeeuls te eentonig... dan liever rollende techno met snerpende highats en af en toe een kleine melodie (maargoed...das smaakgebonden natuurlijk)

daarentegen hawtin op AWFS afgelopen zomer .....abnormaal..keihard losgaan...boeide me weer van het begin tot het einde...goed uptempo...rollende bassen..heerlijk! maar waarschijnlijk zou ik de meeste platen afzonderlijk thuis over mn toyspeakertjes voor geen meter trekken.:)
Waarschuw beheerder

kvind het nu niet echt swingende nrs hoor. the tunnel al helemaal niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het zijn ook altijd die Detroit nerdjes die zich weer beter voelen dan de rest, alsof die negertjes allemaal rocket scientists zijn en de wereldproblematiek aanpakken met hun muziek, alsof die mensen die dat checken conservatorium hebben moeten studeren om het te 'begrijpen', wat een kknerdjes gezeik zeg, "ja mijn smaak is beter dan de jouwe, blablabla, ik snap muziek beter dan jou, want ik luister naar Detroit", ga met je tollie spelen kind, je moeder roept je, doei!!!
Waarschuw beheerder
muziek is maar muziek, daar luister je naar omdat je het mooi vind, of niet, niet om interessant mee te gaan doen op flock...
Waarschuw beheerder
Al die bagger is minimal HOUSE en de noemer TECHNO onwaardig.

Er is ook maar zeer weinig minimalhouse dat ik vet vind, maar dat 2de en 3de youtubefilpmje is mij ook te house hoor..

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 23:55:
maar waarschijnlijk zou ik de meeste platen afzonderlijk thuis over mn toyspeakertjes voor geen meter trekken.:)

had dan ook fatsoenlijke speakers voor je verjaardag gevraagd!

Geef mij maar liever zo iets (gelijk weer ontopic):

btw Pink Flow! Sleeparchive remix :bah:
Waarschuw beheerder
Ambivalent en Tractile aan de line-up toegevoegd! Konrad Black blijft (helaas) thuis.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op dinsdag 19 augustus 2008 om 00:34:
muziek is maar muziek, daar luister je naar omdat je het mooi vind, of niet, niet om interessant mee te gaan doen op flock...

Aan jouw forumfoto te zien ben jij degene die graag interessant doet op feesten. In de jaren 50 liepen ze ook al zo rond.

Je moet ook wel een heel saai leven hebben als je in het weekend jezelf als Powerpuff girl gaat verkleden?

Het ging toch allemaal om de muziek?

[img width=500 height=495]http://www.worth1000.com/entries/22500/22786_w.jpg[/img]

Minimal is een hype die zelfs de mode heeft beinvloedt. De muziek is ondergeschikt aan alles er omheen. Jij bewijst dat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 08:58:
Aan jouw forumfoto te zien ben jij degene die graag interessant doet op feesten. In de jaren 50 liepen ze ook al zo rond.

Gast....... :)

Hoop dat je door hebt dat de foto geshopped is en een grapje is met een paar mensen hier onderling..

:bah: :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 08:58:
Aan jouw forumfoto te zien ben jij degene die graag interessant doet op feesten

nee die op mijn propic is dj randoman

en kom es met iets inhoudelijks terug, iemand aanspreken op zn pic is lame...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op dinsdag 19 augustus 2008 om 00:32:
het zijn ook altijd die Detroit nerdjes die zich weer beter voelen dan de rest, alsof die negertjes allemaal rocket scientists zijn en de wereldproblematiek aanpakken met hun muziek, alsof die mensen die dat checken conservatorium hebben moeten studeren om het te 'begrijpen', wat een kknerdjes gezeik zeg, "ja mijn smaak is beter dan de jouwe, blablabla, ik snap muziek beter dan jou, want ik luister naar Detroit", ga met je tollie spelen kind, je moeder roept je, doei!!!

Wat dit wel een inhoudelijke reactie dan?

Hawtin is begonnen als een Detroit nerd. Alleen weet hij dat zelf niet meer geloof ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus moet ie zich daar de rest van ze leven mee bezig houden?

%-)

sommige mensen gaan verder met hun leven, is hun eigen keuze, dat jij het er niet mee eens ben zal Hawtin ze reet roesten...
Waarschuw beheerder

:lol:
(Y)
Waarschuw beheerder
ik ben het er ook wel mee eens

en dat minimal een hype is? nou en
als je je daar druk om maakt, ben je zelf zoveel meer met je image bezig dan de gemiddelde minimalliefhebber. (die vragen zich waarschijnlijk af: ben ik wel underground genoeg)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op dinsdag 19 augustus 2008 om 00:51:
btw Pink Flow! Sleeparchive remix

Zijn we het toch nog ergens over eens :flower:

alsof die negertjes allemaal rocket scientists zijn en de wereldproblematiek aanpakken met hun muziek, alsof die mensen die dat checken conservatorium hebben moeten studeren om het te 'begrijpen',

Weleens een intervieuwtje gelezen met een willekeurig lid van de Minus stal? :lol:
Waarschuw beheerder
hehehe, nee ik zit niet zo in die minus muziek...

Waarschuw beheerder
grootheidswaanzin is the key word voor al deze discussies.

Waarschuw beheerder
aah, hier komt al dat geouwehoer in t detroit topic dus vandaan. Goed...dus...
Waarschuw beheerder
hehehe leuke discussie weer! ook al 1000x gevoerd..

die hele minimhype is tog over aantal jaartjes voorbij en ik zal dat geen moment erg vinden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 19 augustus 2008 om 20:35:
hehehe leuke discussie weer! ook al 1000x gevoerd..

die hele minimhype is tog over aantal jaartjes voorbij en ik zal dat geen moment erg vinden

minimal een hype noemen is al 2 jaar lang niet leuk meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 20 augustus 2008 om 09:13:
minimal een hype noemen is al 2 jaar lang niet leuk meer.

En minimale plaatjes draaien is al een paar jaar niet leuk meer :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op woensdag 20 augustus 2008 om 11:20:
En minimale plaatjes draaien is al een paar jaar niet leuk meer :).

dat blijkt...

Waarschuw beheerder
muziek is gewoon niet leuk meer. Ik vind t gewoon niet meer leuk :(

Ik denk dat ik boos in een hoekje ga roepen dat al jullie stijlen kut zijn. (pas op, ik deins nergens voor terug, ben zelfs bereid dubstep erbij te halen!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 14:10:
muziek is gewoon niet leuk meer. Ik vind t gewoon niet meer leuk

Ik denk dat ik boos in een hoekje ga roepen dat al jullie stijlen kut zijn. (pas op, ik deins nergens voor terug, ben zelfs bereid dubstep erbij te halen!)

dubstep is ook kut ja

:ja:
Waarschuw beheerder
de enige style die nu telt is skweee
Waarschuw beheerder
Domme nutteloze discussies worden hier uitgevoerd zeg....
Wie is nou het minimalst...Lekker oprotten allemaal en gewoon lekker je eigen ding doen en naar je eigen favo dj's, muziek luisteren en de rest in hun waarde laten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op woensdag 20 augustus 2008 om 16:18:
Lekker oprotten allemaal

de rest in hun waarde laten.

Je spreekt je zelf tegen gast (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Domme nutteloze discussies worden hier uitgevoerd zeg....
Wie is nou het minimalst...Lekker oprotten allemaal en gewoon lekker je eigen ding doen en naar je eigen favo dj's, muziek luisteren en de rest in hun waarde laten.

wat ik ook zo kut vinden is mensen die zeiken over mensen die aan het zeiken zijn over mensen die zeiken over muziekstijlen

Waarschuw beheerder
ik vinnet een goed topic dit, btw! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 14:10:
Ik denk dat ik boos in een hoekje ga roepen dat al jullie stijlen kut zijn

moet je wel in de foetushouding gaan liggen en er een beetje bij huilen, anders komt het niet over..
(haha, ik heb beeld :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, Berlijn kost het ietsje goedkoperder (duurt alleen maar tot 14:00) ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plons de Kicker op dinsdag 26 augustus 2008 om 18:12:
Hmm, Berlijn kost het ietsje goedkoperder

ja 5 euro heb ik er toen voor betaald!
Waarschuw beheerder
gewoon lekker je eigen ding doen

sommige mensen weten dus niet wat hun eigen ding is
Waarschuw beheerder
even tussendoor: op http://www.contakt-events.com/ staat I Love Techno er nu ook bij (als vervanging voor de gecancelde Belgische Contakt tijdens 10daysoff)
Waarschuw beheerder
Het wordt lowlands-revival van vorig jaar!!! Toen waren Magda, Pierce en Hawtin er ook. Helemaal blij. Kaarten al in de pocket. Alleen nog nooit in Sand geweest. Ligt daar echt Zand op de grond??
Waarschuw beheerder
so hey, ik check dit topic ff voor de eerste keer....kga zelf naar cocoon, maar was benieuwd wat er over dit feest gezegd wordt.

Wat onwijs kansloos en zielig dat het weeeeeeeeeer over zo'n eindeloze minimal discussie moet uitdraaien zeg....waste of time people!

Artiest WB
Waarschuw beheerder
barcelona, berlijn, amsterdam aanwezig (L)
contakt barcelona was goed en Row 14 & sms de overtreffende trap :P
hawtin doet het hem weer helemaal voor mij dit jaar :D afgelopen jaren was ik hem een beetje kwijt (teveel lekker om in de huiskamer te luisteren muziek) maar hij is weer terug voor mij. meneer pierce en mevrouw magda waren nooit weg geweest :P

Waarschuw beheerder
kaartje binnen :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sven Vaag op zaterdag 6 september 2008 om 10:55:
Ligt daar echt Zand op de grond??

Zou idd maar op je slippers gaan......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deNIELSon op zaterdag 20 september 2008 om 18:18:
Zou idd maar op je slippers gaan......

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 09:05:
hawtin doet het hem weer helemaal voor mij dit jaar

Helemaal mee eens! Op AWFS briljante set, de week erna op LFP compleet andere set maar gewoon weer tering vet!
Op SMS was de hele M_nus special ook erg dope! (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 09:05:
meneer pierce en mevrouw magda waren nooit weg geweest

Idd! :yes:
Heb zin in de 25e (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarijN op vrijdag 18 april 2008 om 18:47:
#7 25-10-2008 AMSTERDAM, HOLLAND the sand

gaat top worden:)
Waarschuw beheerder
Gruwelijk veel zin!!
Waarschuw beheerder
Ik heb toch vooral zin in Troy Pierce. Voor mij echt de uberheld
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Joepie we hebben er zin in! Eerste feestje na mijn tentamens! Nu flink in de boeken..:S
Waarschuw beheerder
Nog 300 kaarten beschikbaar. Wacht voor de zekerheid nu niet meer tot vrijdag, dat kan echt wel eens te laat zijn... :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 7 oktober 2008 om 22:16:
Eerste feestje na mijn tentamens! Nu flink in de boeken..:S

Stom! jij wel! Ik heb de week hierna tentamenweek, maandag gelijk 2. Gaat het dus niet worden, echt VERSCHRIKKELIJK!

Ik wil ook 2de jaars zijn :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op woensdag 8 oktober 2008 om 00:53:
Stom! jij wel! Ik heb de week hierna tentamenweek, maandag gelijk 2. Gaat het dus niet worden, echt VERSCHRIKKELIJK!

Ik heb volgens mij nog wel de uittreksels van marketing voor je ;)! BE had ik vrijstelling voor en Nederlands is te makkelijk voor woorden! Echt als je dat niet haalt? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zondag 5 oktober 2008 om 00:33:
zin in Troy Pierce

Via audiobeats is de set van Troy op Minitek te downloaden. (Y)
Heeel erg vette set als je het mij vraagt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op woensdag 8 oktober 2008 om 00:53:
Ik heb de week hierna tentamenweek,

ich auch :'( maandag en dinsdag spaans.. kan al zo goed spaans.. laat staan brak :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrsk op woensdag 8 oktober 2008 om 17:00:
ich auch maandag en dinsdag spaans

Maar je gaat wel toch?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHNO SUCKS ;) op woensdag 8 oktober 2008 om 18:49:
Maar je gaat wel toch?!

Tuurlijk!! Dit wil ik echt niet missen :D RAVE!
Waarschuw beheerder
Nog 123...

Morgen is het wel klaar met Contakt... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrsk op woensdag 8 oktober 2008 om 17:00:
ich auch :'( maandag en dinsdag spaans.. kan al zo goed spaans.. laat staan brak :no:

Rot riskie... Maar goed... je moet gewoon je studententijd even verlengen! Je wilt toch nog lang niet werken! :D

Ik ben nu ook bezig met schoolwerk! Glaasje rode wijn erbij! :D heerlijk zo studeren :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze zijn er ook in belgie met i love techno 15 november
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rick Weiss op donderdag 9 oktober 2008 om 00:59:
Als minimal echt een hype was dan zou de flyer er zo hebben uitgezien:

ik begrijp je creatie niet... samson en erik e zijn toch house pussies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op donderdag 9 oktober 2008 om 00:50:
je moet gewoon je studententijd even verlengen! Je wilt toch nog lang niet werken!

brrr het idee alleen al WERKEN!! Damn.. :lol: stel je voor dit jaar al afstuderen dat kan echt niet!! O:)

Uitspraak van Fcukmme op donderdag 9 oktober 2008 om 00:50:
Glaasje rode wijn erbij!

Preuuust!!

Uitspraak van Fcukmme op donderdag 9 oktober 2008 om 08:59:
zijn toch house pussies

wel een beestenboel dan met samson er bij..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zondag 5 oktober 2008 om 00:33:
Ik heb toch vooral zin in Troy Pierce. Voor mij echt de uberheld

Ik heb zin in Gaiser & Barem!
Waarschuw beheerder
waar kun je roken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op donderdag 9 oktober 2008 om 23:36:
waar kun je roken?

Buiten... :-)

Er is een soort buitenplaatsje aan de zijkant van het gebouw...

Waarschuw beheerder
zo net terug van onze 2de contant show.. Op de thuisbasis van m-nus berlin. Vrijdag een mooie avond in de watergate gehad met mike shanon & m. Jonson,maar de verrassende eerste was konrad black. Met dat in het geheugen stonden we zaterdag nacht voor een concert hal van voor of net na de oorlog tegenover vliegveld tegel. De avond begon wat duf en het koste iedereen wat tijd om op gang te komen. Rond 4en ging het gas erop en werd er gedanst alsof onze levens er vanaf hingen. Alles leek ook soepeler te verlopen dan toen in Barcelona.de kube stond er en we werden netjes via Sms op de hoogte gehouden van wat ze aan het uitspoken waren. Groote verassing was dat het een ander optreden was dan de keer in barca. Dit gaf me een goed gevoel over dat het niet een van te voren ingestudeert stukje was. Ik ben zeer benieuwd wat ze gaan doen over 2 weken in a'dam. Er zitten hier maar twee weken tussen ipv 3 maanden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 oktober 2008 om 11:45:
contant

geen pin of chip? ;)
Waarschuw beheerder
nog 1,5 week, kan niet wachten gek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op maandag 13 oktober 2008 om 00:46:
Uitspraak van deejay doubleyoubéé op zondag 12 oktober 2008 om 11:45:
contant

geen pin of chip? ;)

ja sorry vreemde T9 op m'n ipod ;)

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 9 oktober 2008 om 23:57:
buitenplaatsje

Tis koud buiten!

Waarschuw beheerder
donateur
gaat vet worden zaterdag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 08:49:
Tis koud buiten!

Goede reden om te stoppen... :P
Waarschuw beheerder
Laatste mogelijkheid om Contakt te bezoeken

Wie nog naar het uitverkochte Contakt wil zonder hiervoor veel te dure kaarten te moeten kopen van derden heeft nog een last minute mogelijkheid. Er waren namelijk 50 passepartout kaarten gereserveerd voor een bus uit Duitsland maar deze bus is vandaag afgezegd. Het spreekt voor zich dat we deze kaarten enkel willen aanbieden aan de bezoekers die naar beide avonden willen gaan.

Passepartoutkaarten voor Cocoon/Contakt kunnen nu nog voor 60 euro worden gekocht via http://www.evotions.nl/paylogic.html
Waarschuw beheerder
passepartout binnen.. beter laat dan nooit.. Zin in guys.. Ben benieuwd wat richie met zijn rubiks gaat uitspoken!
Waarschuw beheerder
LET OP!

De Contakt show begint om 02.00 uur en duurt tot einde (oude tijd 07.00) op uitdrukkelijk verzoek van Richie Hawtin zelf zodat iedereen op tijd binnen kan zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 24 oktober 2008 om 15:43:
De Contakt show begint om 02.00 uur en duurt tot einde (oude tijd 07.00) op uitdrukkelijk verzoek van Richie Hawtin zelf zodat iedereen op tijd binnen kan zijn...

wat is het toch een top gozer, hij houdt er zelfs rekening mee dat ik nog moet optreden in scheveningen :cheer:
Waarschuw beheerder
Wie draait er dan de eerste 4 uur? Alleen Barem? Hoop wel dat het niet te plat gaat klinken na al dat orgastische geweld in de Melkweg vannacht...;)
Waarschuw beheerder
Barem krijgt een mooie settijd van 4 uur... :P

En dat gaat hij meer dan waarmaken! :)
Waarschuw beheerder
YES YES YES YES !!! Was nog gaar van de flexbar... ben nu weer een beetje opgeknapt! Borrel borrel borrel! Ja heb er goed zin in!!!!

Dit wil je toch zien!
Waarschuw beheerder
heb er zin in!!!

Waarschuw beheerder
Vol verbazing deze topic even doorlopen. Het is voor de meeste ook meer een gewenning om alles af te kraken, wat niet underground is. Wat een kuddegedrag. Het verbaasd dat mensen die net de 20 zijn gepasseerd, even vertellen hoe goed Hawtin vroeger was terwijl ze nog met lego speelde rond die periode.

Oja feest was trouwens tof, dikke sound, lekkere sfeer. The Sand is alleen niet zo'n geweldige lokatie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 13:19:
Oja feest was trouwens tof, dikke sound, lekkere sfeer.

:jaja:
Waarschuw beheerder
Heel leuk feest!

Eerste pix alvast op Beatfreax:

http://www.beatfreax.com/event/12185/Contakt-10_year_Minus/#gallery

Waarschuw beheerder
donateur
dik feest!:respect:
Waarschuw beheerder
heeeeeeel geslaagd ja:respect:
Werkzaam bij Freeware
Artiest Jade
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 13:19:
Vol verbazing deze topic even doorlopen. Het is voor de meeste ook meer een gewenning om alles af te kraken, wat niet underground is. Wat een kuddegedrag. Het verbaasd dat mensen die net de 20 zijn gepasseerd, even vertellen hoe goed Hawtin vroeger was terwijl ze nog met lego speelde rond die periode.

hahaha ;)

Contakt was zeker geslaagd! (in de zaal boven was het trouwens ook heel erg vet) Wat ook wel fijn dat je zo nu en dan gerust een sigaretje kon opsteken:)
Waarschuw beheerder
Subliem!

Gaat er niemand naar Rome?

Ik heb de planning klaar liggen. 450e max totaal :D
Waarschuw beheerder
Zijn er nog mensen bezig geweest met die magic cube nonsense?

Heb wat youtube filmpjes gekeken, klonk lekker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op zondag 26 oktober 2008 om 21:49:

toen ik pasta aan het ontbijten was heb ik een nummertje gedownload ja hahaha
Waarschuw beheerder
Hoe waren de goocheltrucs van gekke Richie?! :P

Waarschuw beheerder
Nog mensen Nummertje gedownload van The Cube?

Waarschuw beheerder
Het was echt een mega vet feest :respect:

(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 oktober 2008 om 17:10:

Uitspraak van Phons op zondag 26 oktober 2008 om 23:10:

oh en ik had t reuze naar mn zin. super feestje (Y)
Waarschuw beheerder
de volgende contakt show op i love techno zal zo te zien niet sold out zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'lectronique op maandag 27 oktober 2008 om 17:39:
Uitspraak van Drambo op maandag 27 oktober 2008 om 17:10:

Uitspraak van Phons op zondag 26 oktober 2008 om 23:10:

Had et nmmrtje al van hem gekregen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 27 oktober 2008 om 17:09:
Hoe waren de goocheltrucs van gekke Richie?!

alles behalve slappe zooi! Dat was bijna geen minimal meer te noemen, als daarna magda of iemand anders achter de knoppen ging werd het tempo terug geschroefd. Heeft met echt aangenaam verrast dat hij goed gebruik maakte van de loop functie (niet continue platen vast laten lopen) en dat er een goede drive en tempo in zat.. Echt goed uit mijn dak gegaan toen hij aan het draaien een uurtje voor het einde ofzo..
Waarschuw beheerder
Ik vond het muzikaal ook errug lekker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op vrijdag 18 april 2008 om 18:47:
#3 22-07-2008 GENT, BELGIUM 10 days off @ vooruit

deze is vervangen:
15-11-2008 Gent, Belgium I Love Techno @ Flanders Expo

En deze lijkt duidelijk niet uit te verkopen zaols zaterdag in Amsterdam @ The Sand wel het geval was.

Waarschuw beheerder
ga die show wel ff checken op ILT

vrees alleen dat de muziek mij weinig doet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op maandag 27 oktober 2008 om 18:40:
alles behalve slappe zooi! Dat was bijna geen minimal meer te noemen, als daarna magda of iemand anders achter de knoppen ging werd het tempo terug geschroefd. Heeft met echt aangenaam verrast dat hij goed gebruik maakte van de loop functie (niet continue platen vast laten lopen) en dat er een goede drive en tempo in zat.. Echt goed uit mijn dak gegaan toen hij aan het draaien een uurtje voor het einde ofzo..

Jaja, maar wtf was dat nou met die kubus onzin?
Waarschuw beheerder
hahaha ja dat moet je niet zo serieus nemen.. Dat apparaat zag ik pas toen ik weg ging. De cubus stond in een hoekje naast de kledingstand en was helemaal niet zo aanwezig zoals aangekondigd stond. Wel prima, want het is maar een beetje vreemd idee.. Je kon er dus verbinding maken en het herkende alle mensen die een membershipcard hebben gekocht van minus. De namen van die mensen verschenen ook op het grote scherm achter de minus crew..
Waarschuw beheerder
waarom zou je in godsnaam een membershipcard kopen...

Waarschuw beheerder
ik ben best blij met mijn pas :flower:
30 euro kost hij
en ik heb al 2 gastenlijst plekken ter waarde van 25 euro kado gehad :)

best een redelijke deal ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 28 oktober 2008 om 10:39:
waarom zou je in godsnaam een membershipcard kopen...

http://m-nus.com/media/Contakt_Instruktions.pdf
Waarschuw beheerder
ik hoorde dat interactie met pulbliek wat minder was.. zit ik te tuben kom ik dit tegen..een gauwe auwe met een bijna piep jonge hawtin als een schreeuwende maloot DAS PAS INTERACTIE

http://www.youtube.com/watch?v=t9B9tjAaMs8
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
speedy j op de 909 ;)
Waarschuw beheerder
haha die pas. wat een heerlijk marketinginstrument is het toch. lijkt de bonuskaart wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 29 oktober 2008 om 18:00:
haha die pas. wat een heerlijk marketinginstrument is het toch. lijkt de bonuskaart wel

spaart u ook nog zegeltjes?

bonuskaart of minus pas?
Waarschuw beheerder
werd de contakt show niet uitgezonden op 538 en heeft niemand daar een linkje van? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van william köster op donderdag 30 oktober 2008 om 09:34:
werd de contakt show niet uitgezonden op 538

tot en met 12 uur alleen, en daar is geen linkje van.. Er is wel een stukje gaiser opgenomen maar dat is niet van de show, maar speciaal voor 538
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op donderdag 30 oktober 2008 om 10:48:
tot en met 12 uur alleen,

Heb een stukje terug geluisterd via de site van 538 en dat zou vanaf 2 uur zijn, maar
dat is duidelijk niet de M_nus show.
Waarschuw beheerder
Jeuzus, hoe gestoord moet je zijn om zo'n membershipcard aan te schaffen voor 30 euro?! Hahaha
Bedenk even hoeveel ze scoren met al die idioten die lid worden tijdens hun tour over de wereld.
Hebben we het nou nog over feesten of wat haha?

En dan nog blij zijn met een gastenlijstplekje voor een Minus feestje wat je kado krijgt waar je vervolgens weer flink gaat consumeren.
Hahahaha, hoe diep kun je jezelf in de kont neuken met een ferme Minus-dildo met Richie Hawtin kop erop.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 1 november 2008 om 10:10:
Jeuzus, hoe gestoord moet je zijn om zo'n membershipcard aan te schaffen voor 30 euro?! Hahaha
Bedenk even hoeveel ze scoren met al die idioten die lid worden tijdens hun tour over de wereld.
Hebben we het nou nog over feesten of wat haha?

En dan nog blij zijn met een gastenlijstplekje voor een Minus feestje wat je kado krijgt waar je vervolgens weer flink gaat consumeren.
Hahahaha, hoe diep kun je jezelf in de kont neuken met een ferme Minus-dildo met Richie Hawtin kop erop.

Ach laat die mensen toch, ieder z'n ding! Om je daar nou zo druk over te maken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op zaterdag 1 november 2008 om 17:10:
Om je daar nou zo druk over te maken...

idd ja :)

om zo'n membershipcard aan te schaffen voor 30 euro?!

En dan nog blij zijn met een gastenlijstplekje voor een Minus feestje wat je kado krijgt

kaartjes voor de minus-avonden kosten ongeveer 40 uro. membership 30, plus je kan onbeperkt nrs downloaden en een gastenlijst.
Waarschuw beheerder
mijn verslag van Contakt Amsterdam (engelstalig) staat online op www.365mag.com

http://www.365mag.com/index.php?pg=evrw&recnum=867&Title=Contakt%3A+Richie+Hawtin+Presents+10+Years+Of+Minus+on+365Mag+International+Music+Magazine

Waarschuw beheerder
zat net nog weer ff filmpjes van dit hemelse feest te bekijken.... pfff (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op woensdag 12 november 2008 om 00:07:
mijn verslag van Contakt Amsterdam (engelstalig) staat online op www.365mag.com

relaxt verslag!
Waarschuw beheerder
Ik wilde nog even dikke duim geven aan Contakt/Minus voor het filmpje wat op hun site staat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wakker Dier op woensdag 24 december 2008 om 16:35:
Ik wilde nog even dikke duim geven aan Contakt voor het filmpje wat op hun site staat.

Zeker een mooi filmpje,

RIP Anne..
Waarschuw beheerder
hier kun je hun laatste show terug luisteren:
http://rapidshare. com/files/175333943/Richie_ Hawtin___ Gaiser___ Heartthrob___ M_ Nus_ Contakt_ Tour_ Tokyo__ 20. 12. 2008_ 1. mp3
http://rapidshare. com/files/175337892/Richie_ Hawtin___ Gaiser___ Heartthrob___ M_ Nus_ Contakt_ Tour_ Tokyo__ 20. 12. 2008_ 2. mp3
http://rapidshare. com/files/175339456/Richie_ Hawtin___ Gaiser___ Heartthrob___ M_ Nus_ Contakt_ Tour_ Tokyo__ 20. 12. 2008_ 3. mp3
het zijn de enige opnames die zijn vrijgegeven van de contakt optredens.

Waarschuw beheerder
ze zijn niet vrij gegeven. ze zijn opgenomen van de show die uitgezonden werd op contakt-events

vooral deel 2 is gaaf met in het begin mario :D
Waarschuw beheerder
Ik ben eigenlijk op zoek naar de set van Hawtin op Awakenings festival 2008.....Wie o wie ? :):)
Waarschuw beheerder
niet opgenomen

Waarschuw beheerder
het verhaal gaat dat tie wel is opgenomen maar vervolgens direct weer is vernietigd :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 14:30:
ze zijn niet vrij gegeven. ze zijn opgenomen van de show die uitgezonden werd op contakt-events

wat is het verschil? De show is opgenomen en daarna vrijgegeven om te downloaden.
Zijn er nog mensen naar andere shows van Minus geweest dan die van amsterdam? Hoe waren die?

Waarschuw beheerder
Tijdens I Love techno, die was vrij mat. Amsterdam was veel sterker!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op donderdag 8 januari 2009 om 16:22:
Uitspraak van deejay doubleyoubéé op donderdag 8 januari 2009 om 14:30:

wat is het verschil? De show is opgenomen en daarna vrijgegeven om te downloaden.
Zijn er nog mensen naar andere shows van Minus geweest dan die van amsterdam? Hoe waren die?

nou het verschil zit hem vooral in toestemming.
normaal wordt er opgenomen en de artiest geeft toestemming of niet om het te laten downloaden. (de 3voor12 way)
nu hebben ze de live cast ter beschikking gesteld en die is opgenomen door een handige harry.

verder weinig verschil behalve dat de kwaliteit ruk is :P

ik ben bij de contakt shows Barcelona, Berlijn & amsterdam geweest. elke show was verschillend en dat vond ik vrij sterk van de show :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 16:20:
wel is opgenomen maar vervolgens direct weer is vernietigd

Jammer....degene die daar verantwoordelijk voor is zouden ze op moeten knopen :D
laatste aanpassing