Partyflock

Forumonderwerp · 1006827
Het m-nus label van Richie Hawtin bestaat alweer 10 jaar en dat vieren ze onder anderen (er is namelijk ook een m-nus stage op Extrema, en m-nus is ook aanwezig op SMS) met 10 Contakt events die zullen worden gehouden in 10 verschillende steden in 10 verschillende landen, waaronder ook in Nederland (tijdens Amsterdam Dance Event) en Belgie (tijdens 10 days off).

Contakt World Tour
#1 24-05-2008 DETROIT, USA st. andrew’s hall
#2 20-06-2008 BARCELONA, SPAIN sonar festival
#3 22-07-2008 GENT, BELGIUM 10 days off @ vooruit
#4 29-08-2008 MONTREAL, CANADA venue tbc
#5 11-10-2008 BERLIN, GERMANY columbia halle
#6 18-10-2008 LONDON, UK s.e.one
#7 25-10-2008 AMSTERDAM, HOLLAND the sand
#8 31-10-2008 ROME, ITALY palazzo dei congressi
#9 06-12-2008 TOKYO, JAPAN club phazon
#10 13-12-2008 BUENOS AIRES, ARGENTINA venue tbc

Line-up
starring RICHIE HAWTIN - featuring MAGDA & TROY PIERCE - introducing THE CUBE live support MARC HOULE, HEARTTHROB, & GAISER - selected dates support by LOCO DICE, JPLS, TRACTILE, AMBIVALENT, BAREM & NIEDERFLUR
visual lighting by ALI DEMIREL

Meer info op http://www.contakt-events.com/
laatste aanpassing door een beheerder
Naast Extrema Outdoor komt er geloof ik nog een feest van M_nus
Uitspraak van Joeperdepoep op zaterdag 19 april 2008 om 13:51:
extrema outdoor dus

nope, zie: http://contakt-events.com/

ik zal dit topic later vandaag nog updaten met alle nieuwe info

25-10 Contakt: 10 Years M-nus
Feat. Richie Hawtin e.a.
22.00 - 06.00 uur
The Sand, Amsterdam

:yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Hahaha ben ik de enige die dit nieuwe concept met The Cube heel belachelijk vind?
Uitspraak van Job Jobse op donderdag 8 mei 2008 om 12:27:
Hahaha ben ik de enige die dit nieuwe concept met The Cube heel belachelijk vind?

nee hoor :) moest ook wel lachen om die foto waar ze allemaal opstaan :P maar toch ben ik wel benieuwd naar wat deze evenementen brengen gaan... :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
24 & 25 Oktober Cocoon+M_nus weekender @ The Sand, Amsterdam
laatste aanpassing
Is hawtin zelf op al die feesten ook de headliner?
starring RICHIE HAWTIN featuring MAGDA & TROY PIERCE live support by MARC HOULE, HEATTHROB & GAISER selected dates supported by LOCO DICE, JPLS, TRACTILE, AMBIVALENT, BAREM & NIEDERFLUR

Dus ik neem aan dat op alle data Richie, Magda, Troy, Marc, Heatthrob en Gaiser aanwezig zijn en soms dus ook die andere.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:39:
Feat. Richie Hawtin e.a.
22.00 - 06.00 uur
The Sand, Amsterdam

Beter een M-nus avond in de HMH, ook een sfeerloze hal maar dan iig DIK geluid.... anyway dit is ook vet !! :D
laatste aanpassing
De show gaat echt gruwelijk worden!
Organiseren jullie het weer? :)

Werkzaam bij Vier
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 10:39:
Feat. Richie Hawtin e.a.
22.00 - 06.00 uur
The Sand, Amsterdam

Uitspraak van Job Jobse op donderdag 8 mei 2008 om 15:46:
starring RICHIE HAWTIN featuring MAGDA & TROY PIERCE live support by MARC HOULE, HEATTHROB & GAISER selected dates supported by LOCO DICE, JPLS, TRACTILE, AMBIVALENT, BAREM & NIEDERFLUR

cool:)
haha wtf is dat echt met die cube onzin... ze nemen zichzelf soms net wat te serieus. maargoed wordt uiteraard een heel bruut feestje :). hopelijk nemen ze tractile mee.
laatste aanpassing
WHAHAHA "Richie Hawtin, guardian of the Cube". Wel allemaal naar dit feestje gaan he, dan mogen alle mede-intellectuelen contact maken met "THE CUBE".

Die Hawtin en zijn crew weten wel hoe ze moeten verkopen. Als we hem mogen geloven op zijn quasi-intelligente praatjes in interviews dan is hij wel even de man (God) die ons op het juiste pad houdt.
Hij loopt alleen een beetje naast zijn schoenen vind ik. In zijn Plastikman tijd maakte hij idd vooruitstrevende muziek, maar dat is er al lang af, en De9: Transitions heeft hij leuk geknipt en geplakt, maar verder is het allemaal niet zo bijzonder meer wat hij doet. Leg al die Minus releases naast elkaar, stuk voor stuk ongeinspireerde pruttelvla.
Als hij eens wat minder aandacht zou besteden aan zijn uiterlijk en het verzinnen van overdreven theorien. En in plaats daarvan weer die rauwe bassen, perfecte hi-hats en duistere soundscapes probeert terug te vinden die hij vroeger wel uit zijn apparaatjes wist te toveren....
laatste aanpassing
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 12 mei 2008 om 19:14:
Leg al die Minus releases naast elkaar, stuk voor stuk ongeinspireerde pruttelvla.

dat is onzin, hun ouwe releases daar zitten echt vette platen tussen. tegenwoordig is het alleen heel matig. net als de sets van hawtin trouwens.
Lijken wel een stel space cowboys bij elkaar. Met goede oude Heartthrob op zn knietjes. Nee, Minus gaat nu echt de commerciele richting op. €30 voor zo'n Contact membership card, belachelijk! Aan de andere kant laat al die minimalpozers maar lekker die richting op gaan.. Luister ik wel de echte shit..
Werkzaam bij Nine Events
Artiest {SHOWLIST artist 45785, 36905}
Uitspraak van StAt op maandag 12 mei 2008 om 21:45:
Lijken wel een stel space cowboys bij elkaar. Met goede oude Heartthrob op zn knietjes. Nee, Minus gaat nu echt de commerciele richting op. €30 voor zo'n Contact membership card, belachelijk! Aan de andere kant laat al die minimalpozers maar lekker die richting op gaan.. Luister ik wel de echte shit..

Sluit ik me bij aan.

de dag daarvoor zit cocoon in the sand.

Allemaal tijdens ade.

Ik sta lekker in een club dan en niet op deze massa prducties er is dan toch genoeg te doen.
1 woord, marketing
idd, kutwereld. Waar is de tijd van heel de dag aan de LSD en mega-orgies gebleven?
1 woord, 2 lettergrepen, klinkt als; 'Tosti'
1 woord en een uitroepteken: thuisblijven!

+ een toevoeging: ... als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Mensen van wie Hawtin alleen in een oude afgeragde kelder mag draaien omdat hij anders 'commercieel' is hebben er sowieso niet zoveel van begrepen.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 03:04:
Mensen van wie Hawtin alleen in een oude afgeragde kelder mag draaien omdat hij anders 'commercieel' is

Toch zie ik hem daar een heel stuk liever als in de Sand :flower:
Daar past de kubus niet... O:)
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 03:04:
1 woord en een uitroepteken: thuisblijven!

+ een toevoeging: ... als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Mensen van wie Hawtin alleen in een oude afgeragde kelder mag draaien omdat hij anders 'commercieel' is hebben er sowieso niet zoveel van begrepen.

Doe ik ook! Ik kan Hawtin zeer waarderen als dj, dit is gewoon commerciele rotzooi.
laatste aanpassing

whahaha, t lijkt wel zo'n q-dance site
'commerciele'

Moet altijd zo lachen om die term... :D

Anyway, ieder zijn ding. We gaan het uiteraard vastleggen op video. Kan je er naderhand nog eens naar kijken en je afvragen of je niet heel stom bent geweest door je quasi-principieel op te stellen en daardoor een uniek feest te hebben gemist...
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 15:21:
'commerciele'

Moet altijd zo lachen om die term...

Anyway, ieder zijn ding. We gaan het uiteraard vastleggen op video. Kan je er naderhand nog eens naar kijken en je afvragen of je niet heel stom bent geweest door je quasi-principieel op te stellen en daardoor een uniek feest te hebben gemist...

Uiteraard, ieder zijn ding. En hoezo quasi-principieel? Ik heb tot nu toe alle M_nus showcases aan mij voorbij laten gaan, omdat ik vind dat muziek op nr 1 moet staan. Dat is gewoon niet het geval, aangezien de releases van afgelopen tijd op het M_nus label ver beneden pijl zijn. Fabrizio Maurizio een aanfluiting en de nieuwe Plus 8 gaat ook helemaal nergens over. En nu komen ze met een box vol "exclusieve" tracks. Die box uniek? Dat zeker. Maar ik wil graag kwaliteit geen kwantiteit. Geen slappe marketing stunt, om zieltjes te winnen en slechte muziek over de toonbalk te krijgen.
laatste aanpassing
ik kijk ernaar en denk in mijn achterhoofd: goh die speedy j pakt het toch een stuk beter aan met zijn nieuwe ontwikkelingen
Uitspraak van StAt op zaterdag 17 mei 2008 om 16:47:
aangezien de releases van afgelopen tijd op het M_nus label ver beneden pijl zijn. Fabrizio Maurizio een aanfluiting en de nieuwe Plus 8 gaat ook helemaal nergens over

idd zware crap, toch wil ik dit feestje niet missen. Eerst zien dan oordelen over het feest.
Uitspraak van StAt op zaterdag 17 mei 2008 om 16:47:
Uiteraard, ieder zijn ding. En hoezo quasi-principieel? Ik heb tot nu toe alle M_nus showcases aan mij voorbij laten gaan, omdat ik vind dat muziek op nr 1 moet staan. Dat is gewoon niet het geval, aangezien de releases van afgelopen tijd op het M_nus label ver beneden pijl zijn. Fabrizio Maurizio een aanfluiting en de nieuwe Plus 8 gaat ook helemaal nergens over. En nu komen ze met een box vol "exclusieve" tracks. Die box uniek? Dat zeker. Maar ik wil graag kwaliteit geen kwantiteit. Geen slappe marketing stunt, om zieltjes te winnen en slechte muziek over de toonbalk te krijgen.laatste aanpassing 17 mei 2008 16:48

Dus de muziek die op M-nus uitkomt vind je de laatste tijd teleurstellend. Dat is eigenlijk de rode draad in je verhaal. Dat staat dan toch verder los van het feit dat er rondom het 10-jarig bestaan een speciaal idee is bedacht?

Als je de muziek op het label en de DJ's die komen draaien niet los van elkaar kunt zien snap ik je beweegreden, maar het lijkt mij dan wel lastig om nog plezier te kunnen vinden in het uitgaansleven. Het zou mij in elk geval enorm beperken.

Ik ga ervan uit dat iedereen die op de line-up staat op deze avond meer dan zijn best gaat doen om er een knalfeest van te maken. Dat zou ik niet willen missen omdat het 10-jarig bestaan in een bepaald concept is verpakt of omdat ik de laatste releases niet denderend vind.

Maar goed - zoals eerder gezegd, ieder zijn ding! ;-)
Te vet:) Hopen dat ze idd ook veel oud spul draaien, wordt een dikke nacht dit!
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 17:24:
Dat staat dan toch verder los van het feit dat er rondom het 10-jarig bestaan een speciaal idee is bedacht?

Ja, er is een speciaal idee bedacht. En dat is een lachwekkend kut idee...
Noem jij eens een voorbeeld van een supergoed idee?

Want het is makkelijk om dingen af te breken, kun je het ook andersom?
Liever helemaal geen idee.
vind het wel heel negatief allemaal. juist vet dat dit soort dingen mogelijk zijn. en tsja als je het zo bekijkt is elk feestje wel commercieel, of er moet helemaal geen reclame worden gemaakt en ergens in een tunnel worden gegeven.

Hedendaags zijn ong. alle feesten commercieel, daar ontkomen we niet aan. De markt is instabiel en verplaatst zich van hype tot hype.

Verder top, kijk er naar uit.
Hoop dat ze als supportact Barem meenemen, daar ben ik heel benieuwd naar!

en nog iets.. het irriteert mij soms zo erg.. dat er zoveel kritiek word geuit naar alle nieuwe ideeen in initiatieven. we zijn veels te verwend
laatste aanpassing
De muziek is juist de beweegreden om naar een feest te gaan.. Als ik de muziek niet support waarom zou ik dan uberhaupt gaan? En idd, dat is een enorme beperking.

Maar ik neem aan dat jij een vinger in de pap hebt Tjeerd? Zorg jij er dan voor dat Heartthrob een liveset van zijn nieuwe album komt geven. Dan ben ik aanwezig!
laatste aanpassing
Uitspraak van StAt op zaterdag 17 mei 2008 om 21:02:
De muziek is juist de beweegreden om naar een feest te gaan.. Als ik de muziek niet support waarom zou ik dan uberhaupt gaan? En idd, dat is een enorme beperking.

Maar ik neem aan dat jij een vinger in de pap hebt Tjeerd? Zorg jij er dan voor dat Heartthrob een liveset van zijn nieuwe album komt geven. Dan ben ik aanwezig!

Nou ja, tenzij ze live gaan draaien de DJ's toch veel meer platen dan alleen de recente M-nus tracks? Hoe goed een DJ is staat meestal los van zijn eigen producties. :-)

Inzake Heartthrob, ik weet de line-up zelf nog niet eens, Richie bepaalt deze. Maar ik kan natuurlijk wel aangeven dat we Heartthrob graag erbij zien. Vind ik zelf ook een frisse naam! :P
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 21:25:
Nou ja, tenzij ze live gaan draaien de DJ's toch veel meer platen dan alleen de recente M-nus tracks? Hoe goed een DJ is staat meestal los van zijn eigen producties.

Inzake Heartthrob, ik weet de line-up zelf nog niet eens, Richie bepaalt deze. Maar ik kan natuurlijk wel aangeven dat we Heartthrob graag erbij zien. Vind ik zelf ook een frisse naam!

Daar heb je een punt.

Regel dan gelijk ff een marathonsetje van Hawtin en je bent een held! ;)

Dan zal ik die Cube rotzooi eromheen lekker achter me laten.
laatste aanpassing

Uitspraak van anders op zaterdag 17 mei 2008 om 17:00:
ik kijk ernaar en denk in mijn achterhoofd: goh die speedy j pakt het toch een stuk beter aan met zijn nieuwe ontwikkelingen

Ik vond er op koninginnenacht echt geen hol aan in de melkweg..
64 maten bassje laten lopen, bass eruit, distortion aan en bassje er weer in.. Minutenlang..
laatste aanpassing
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 17 mei 2008 om 17:49:
Noem jij eens een voorbeeld van een supergoed idee?

Ach man, houd toch op met je "idee". Als ik pracht en praal zou willen dan ga ik wel naar het circus.

Gewoon Techno, en niet al dat nichterige gedoe.

Uitspraak van PINK FLOW op zondag 18 mei 2008 om 19:22:

gewoon die street ap gengsta sjit, net als vroegah in die tunnels
Precies Boesie! Houd het straat aight. De street credits van die Hawtins nemen ook steeds verder af na al die science-fiction Cube bullshit.
Het doet me een beetje denken aan die keer dat jij in je 'Darth Father'-pak naar die Starwars-conventie in Urk ging...

no offence...

Uitspraak van PINK FLOW op zondag 18 mei 2008 om 20:24:
Het doet me een beetje denken aan die keer dat jij in je 'Darth Father'-pak naar die Starwars-conventie in Urk ging...

whahaha, je doet gekke dingen van een cocktail van mescaline en LSD...

...Urk...goeie tijden... toen was t ook nog underground. Weet nog dat Alex a.k.a. gladde aal toen m'n lichtzwaard had gejat en dat idee voor miljoenen had verkocht aan de "de lichtfabriek" nu beter bekend als de eerste fabrikant van die glowsticks...
Uitspraak van PINK FLOW op zondag 18 mei 2008 om 19:22:
Ach man, houd toch op met je "idee". Als ik pracht en praal zou willen dan ga ik wel naar het circus.

:D

Dat dacht ik al, heel creatief in het afzeiken maar voor de rest zit er niet zoveel in die bovenkamer van je. Ja, een beetje in het verleden blijven hangen, daar ben je erg goed in! Met je 'gewone techno'... :)

Gelukkig gaat het er helemaal niet om of Pink Flow pracht en praal wil. Sterker nog, in deze ben je niet meer of minder dan een vervelend tussendoortje, op de weg naar een dikke vette avond! O:)

Organiseer jij gewoon je eigen gewone techno avond van de straat :joehoe: en val ons verder niet lastig met je onzinnige gezemel over dat je dingen 'gewoon' wil hebben...

no offence...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 mei 2008 om 20:46:
Weet nog dat Alex a.k.a. gladde aal toen m'n lichtzwaard had gejat en dat idee voor miljoenen had verkocht aan de "de lichtfabriek" nu beter bekend als de eerste fabrikant van die glowsticks...

Ja tuurlijk weet ik dat nog. Die vieze snitch mag nu dan wel multi-miljonair zijn dankzij dat (gejatte) idee. Maar hij kan zich nergens in Urk meer vertonen. Als hij in de Palingfabriek komt dan wordt hij door iedereen schuin aangekeken!

JWZ

Uitspraak van Tjeerdo op zondag 18 mei 2008 om 20:51:
techno

Tjeerdo; Kussie Kussie Kussie (k) (k) schattebout!
:D

Ja hallo, zo kan ik toch niet boos blijven... :(