Partyflock

Forumonderwerp · 1006509
Seizoen 2 van Dames In De Dop gaat beginnen.
Maandag 21 april 08 21.30 rtl 5

Nog meer kijkers!?:D
laatste aanpassing
pfff die nancy.... die wil je toch een nekschot geven om maar in de woorden van gordon te spreken!

Uitspraak van YOURI*teaser* op maandag 28 april 2008 om 22:32:
pfff die nancy.... die wil je toch een nekschot geven om maar in de woorden van gordon te spreken!

nou idd.. en dan nog zeggen dat ze er trots op is dat ze zo'n goeie moeder is... sorry hoor maar een normaal mens slaat toch niet zulke taal uit op tv... dat zal ze ook vast wel thuis doen waar dr kind bij is :S

die sandy moet ik wel om lachen hoor :D
Wat kan die Nancy weer veel janken zeg! :|
Echt jammer dat Susanne eruit is, ik had haar wel hoog ingeschat en ze was mijn favoriet!(Y)
Nu is het Michella:)
Nancy moet echt opletten met haar woorden.. Ze heeft net een evaluatie van de jury gehad en dan gaat ze in de ruimte ernaast weer kei hard zitten schreeuwen en janken.. Natuurlijk zal het zwaar zijn als je jezelf zo tegen komt, dat zal ik niet ontkennen, maar dit gaat echt ver af en toe :O

Ik vind dat José het best wel goed doet, maar de jury denkt daar anders over.. Of ze zeggen het express om haar onder druk te zetten zodat ze beter haar best gaat doen..

Zou Sharon er ook al uitgaan of juist niet? (Dat ze het express zo brengen met het voorstukje)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 21:45:
naniem? Nooit van gehoord

Dat vond ik niet eens zo schrikbarend. Je doet nou net of dat woord ontzettend veel voorkomt in de Nederlandse spreektaal.. Ja misschien in de gouden kooi!

Het feit dat ze Balkenende niet kennen, dat is lachwekkend.
laatste aanpassing
Uitspraak van Annelies(L) op maandag 28 april 2008 om 23:04:
Nancy moet echt opletten met haar woorden..

Wanneer ze boos wordt en haar stem gaat verheffen...wat een agressieve/arrogante kop zeg. Vreselijk.
ik heb me weer ziek gelachen , die ene is zo ranzig dik en trekt zulke strakke dingen aan :roflol: met die dildo van der
wie gaat er winnen denken jullie ;)

michella lekkah mokkel
laatste aanpassing

Uitspraak van YOURI*teaser* op maandag 28 april 2008 om 21:43:
dat kan toch helemaaal niet, iedereen heeft toch rood bloed
en dat vond ze niet dom

:roflol: Wat een trut ook he!

Uitspraak van britainnnn! op maandag 28 april 2008 om 23:27:
Nancy moet echt opletten met haar woorden..

Wanneer ze boos wordt en haar stem gaat verheffen...wat een agressieve/arrogante kop zeg. Vreselijk.

Sjooooo idd :| Hoezo Haags :lol:

Ik denk dat die Michelle nog wel het meest wil veranderen... En volgens mij voelt zij zich heel onzeker, want ze vind alles een beetje "eng" ofzo , en is volgens mij eigenlijk best verlegen.

Uitspraak van Esmeeboot op maandag 28 april 2008 om 22:54:
Wat kan die Nancy weer veel janken zeg!

Ja idd :| Maar zo zie je maar, ze hebben allemaal zo'n grote bek , maar echt een klein hartje en zijn mega snel op hun tenen getrapt..

Denk toch dat die Nancy het verst gaat komen :)

Uitspraak van Esmeeboot op maandag 28 april 2008 om 22:54:
Echt jammer dat Susanne eruit is, ik had haar wel hoog ingeschat en ze was mijn favoriet!

Ja maar waarom ging zij nou naar huis ? (had het ff gemist namelijk :$)

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 21:35:
"Wat is een deken, dit?"

:roflol: Sandy is toch wel de domste hahaha!

Die José valt volgens mij ook wel mee.. maar das gewoon meer een boerin :d
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 11:20:
Ja maar waarom ging zij nou naar huis ? (had het ff gemist namelijk )

Ze zat niet lekker in haar vel en miste haar ouders en vrienden zij ze...
Eenmaal thuis werd het er geloof ik niet beter op :o...

ASSEN - Haar deelname aan het RTL5-programma Dames in de dop is een hel geworden voor de Assense Susanne (18). Sinds de eerste uitzending maandag, waarin Susanne liet weten 'zwarten niet te mogen', wordt de Assense per e-mail bedreigd. Ze durft de deur niet meer uit en duikt komend weekeinde onder in een andere plaats.

Volgens Susanne is zij door RTL5 compleet verkeerd neergezet. "Ze hebben mij doelbewust in een hokje geplaatst waarin ik niet thuis hoor. Uitspraken die ik niet zo bedoelde en zelfs gecorrigeerd heb, zijn toch uitgezonden”, zegt de Assense. "Ik ben niet racistisch. Ik heb nota bene een Turks vriendinnetje, met wie ik onwijs kan lachen. En als ik uitga, praat ik gewoon met donkere mensen en speel pool met ze.”

Susannes ouders hebben de omroep via hun advocaat verzocht de beelden niet uit te zenden. Nu dit wel is gebeurd, overweegt het gezin letselschade te claimen. "Mijn dochter is depressief en angstig geworden. Ik neem het RTL5 zeer kwalijk dat het mijn dochter op deze manier in gevaar brengt”, aldus Susannes vader.

RTL-woordvoerster Karin Bouwknegt ontkent dat de programmamakers Susanne doelbewust in een hokje hebben geplaatst. “Het komt bij dit soort programma's helaas voor dat de impact voor de deelnemers soms niet is te voorzien. Maar echt, iedereen is neergezet zoals hij is. Wij kunnen er niet aan beginnen om de deelnemers achteraf, na de opnames, zelf te laten bepalen wat er wel en niet in mag.”

laatste aanpassing
Hmm das wel echt balen voor Susanne.. :(

Uitspraak van Annelies(L) op maandag 28 april 2008 om 23:04:
Nancy moet echt opletten met haar woorden.. Ze heeft net een evaluatie van de jury gehad en dan gaat ze in de ruimte ernaast weer kei hard zitten schreeuwen en janken..

Ohh, dat bekkie van haar gister toen ze de discussie had.. Jeeettjeee!! .

Ook na haar evaluatie hoe ze reageerde (flink janken), dat ze niet wist wie ze was en alleen maar op de bank thuis zit etc. Sorry hoor, maar als je je niet lekker in je vel voelt en geen normaal leventje hebt zorg dan dat je het eerst op de rails hebt voordat je aan kids begint.

Ik denk dat die Michelle nog wel het meest wil veranderen... En volgens mij voelt zij zich heel onzeker, want ze vind alles een beetje "eng" ofzo , en is volgens mij eigenlijk best verlegen.

Volgens mij heeft die vast onder de zonnebank gezeten :x .
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 12:07:
Volgens mij heeft die vast onder de zonnebank vast gezeten

:lol:
Uitspraak van Annelies(L) op dinsdag 29 april 2008 om 11:58:
Hmm das wel echt balen voor Susanne..

Best wel eigenschuld ensjow.
Uitspraak van Lissolfrissol op dinsdag 29 april 2008 om 12:30:
Best wel eigenschuld ensjow

? wrom... ze mag toch zeker een eigen mening hebben. ze zat daar toch niet voor niks in dat programma? Moet je dan meteen bedreigd worden? Onzin zeg.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 12:07:
Volgens mij heeft die vast onder de zonnebank gezeten

Ja echt te nep bruin (N)

Whahaha met die dildo :rofloL:
Uitspraak van Lissolfrissol op dinsdag 29 april 2008 om 12:30:
Best wel eigenschuld ensjow.

?
de mensen die haar bedreigen zijn net zo kortzichtig, of moet ik zeggen kortzichtiger?

Ze heeft haar verhaal toch uitgelegd, en je merkt aan haar dat ze niet de intelligentste is, beinvloedbaar door praatjes van haar vrienden. ZE heeft in dat prgramma wel laten zien dat ze best een aardig meisje is in mijn ogen. Reden nu des te meer dat ze idd. een hekel aan allochtonen krijgt, komt niet direct door haar nu, maar door de mensen die het bij haar nu kweken.

Die bedreigers (waarschijnlijk allochtonen) zijn nog erger dan de eventuele rascistische mensen waarmee ze omgaat, niet de zogenaamde lonsdalers kweken rascisme, maar juist die mensen die dat meisje bedreigen, zodat hun kunnen zeggen, zie je wel dat er geen goede hond tussenzit ;)

Allochtonen moeten juist laten zien dat ze "goede" mensen zijn tegenover zulk soort mensen, en anders moeten ze niet zeiken dat ze dan (in mijn ogen terecht) gediscrimineerd worden ;)
Hahaa echt een geweldig programma :D
Uitspraak van Miesje :) op dinsdag 29 april 2008 om 13:11:
Hahaa echt een geweldig programma

hoi miesje:bye:
Uitspraak van Brinksie op dinsdag 29 april 2008 om 14:40:
hehe die er gister is uitgegaan

haha jaa klopt! :D

echt een heerlijk programma :D

jaa goed met jou ook? :)
Uitspraak van Miesje :) op dinsdag 29 april 2008 om 14:47:
haha jaa klopt!

ze heeft wel DTC in dr naam.. zal wel geen Doetinchem zijn:p

echt een heerlijk programma

yes.. beetje domme mokkels die schelden:D

jaa goed met jou ook?

ja zekers
Uitspraak van Brinksie op dinsdag 29 april 2008 om 14:51:
yes.. beetje domme mokkels die schelden

Het begint al erg standaard te worden ja :/

http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5965#comment-2838
Uitspraak van C aroline op dinsdag 29 april 2008 om 14:51:
Het begint al erg standaard te worden ja

ach het blijft wel grappig!
Uitspraak van Brinksie op dinsdag 29 april 2008 om 14:54:
ach het blijft wel grappig!

Al die domme opmerkingen :rot:
Uitspraak van C aroline op dinsdag 29 april 2008 om 14:56:
Al die domme opmerkingen

ja die zijn niet op 1 hand te tellen
Uitspraak van Brinksie op dinsdag 29 april 2008 om 14:59:
ja die zijn niet op 1 hand te tellen

Precies :p

"Wat is een deken?"
"Dit?" :rot:

Uitspraak van Brinksie op dinsdag 29 april 2008 om 15:00:
trouwens de groeten aan daantje
https://partyflock.nl/photo/415192
die ons in de steek heeft gelateng

Heb haar net op hyves gesmeekt, of ze weer terug wil komen op PF.
Mis haar zo :(
Uitspraak van actief op dinsdag 29 april 2008 om 11:27:
ASSEN - Haar deelname aan het RTL5-programma Dames in de dop is een hel geworden voor de Assense Susanne (18). Sinds de eerste uitzending maandag, waarin Susanne liet weten 'zwarten niet te mogen', wordt de Assense per e-mail bedreigd. Ze durft de deur niet meer uit en duikt komend weekeinde onder in een andere plaats.

Volgens Susanne is zij door RTL5 compleet verkeerd neergezet. "Ze hebben mij doelbewust in een hokje geplaatst waarin ik niet thuis hoor. Uitspraken die ik niet zo bedoelde en zelfs gecorrigeerd heb, zijn toch uitgezonden”, zegt de Assense. "Ik ben niet racistisch. Ik heb nota bene een Turks vriendinnetje, met wie ik onwijs kan lachen. En als ik uitga, praat ik gewoon met donkere mensen en speel pool met ze.”

Susannes ouders hebben de omroep via hun advocaat verzocht de beelden niet uit te zenden. Nu dit wel is gebeurd, overweegt het gezin letselschade te claimen. "Mijn dochter is depressief en angstig geworden. Ik neem het RTL5 zeer kwalijk dat het mijn dochter op deze manier in gevaar brengt”, aldus Susannes vader.

RTL-woordvoerster Karin Bouwknegt ontkent dat de programmamakers Susanne doelbewust in een hokje hebben geplaatst. “Het komt bij dit soort programma's helaas voor dat de impact voor de deelnemers soms niet is te voorzien. Maar echt, iedereen is neergezet zoals hij is. Wij kunnen er niet aan beginnen om de deelnemers achteraf, na de opnames, zelf te laten bepalen wat er wel en niet in mag.”

Hmm, lekker dan :S
Wel zielig want je kon goed zien dat ze het helemaal niet zo bedoeld had. Nog een hartstikke jong, naief en beinvloedbaar meisje!
Uitspraak van C aroline op dinsdag 29 april 2008 om 15:34:
Heb haar net op hyves gesmeekt, of ze weer terug wil komen op PF.

wat is haar hyves dan:D?
Uitspraak van Goudenkimmetje op dinsdag 29 april 2008 om 15:48:
Hmm, lekker dan
Wel zielig want je kon goed zien dat ze het helemaal niet zo bedoeld had. Nog een hartstikke jong, naief en beinvloedbaar meisje!

Maar ook wel dom dat ze dat zegt op TV. Kom op zeg. Ook op je 18e kan je verwachten dat je reacties gaat krijgen als je dit soort uitspraken doet.
Vind sandy echt geweldig :roflol: gewoon schijt met der dildo :D

Die Nancy met der schetterbek mag er van mij gelijk uit volgende week.
laatste aanpassing

Uitspraak van Goudenkimmetje op dinsdag 29 april 2008 om 15:48:

Dat vind ik niet echt een excuus. Als ze het niet zo bedoeld had, had ze het niet met haar domme kop op tv moeten zeggen, is ze toch zelf bij, ze is 18 jaar, dat had ze heus wel kunnen bedenken..

Dat ze nou bedreigd wordt en alles kan natuurlijk niet, maar ik vind toch wel dat ze dat zelf over zich uitgeroepen heeft hoor. Een béétje normaal mens gaat toch niet van die idiote uitspraken doen op tv, net als in de baja "echt veel zwarten man, lijkt wel of ik in uhhh, hoe heet het ook alweer, marokko zit". Sorry maar dan ben je gewoon een stomme doos en heb ik geen medelijden met je hoor.
laatste aanpassing

Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op dinsdag 29 april 2008 om 17:43:
Die Nancy met der schetterbek mag er van mij gelijk uit volgende week

nou idd wat een walgelijk figuur, zou me doodschamen als dat me moeder was.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 17:54:
dat vind ik niet echt een excuus. als ze het niet zo bedoeld had, had ze het niet met haar domme kop op tv moeten zeggen, is ze toch zelf bij, ze is 18 jaar, dat had ze heus wel kunnen bedenken.. dat ze nou bedreigd wordt en alles kan natuurlijk niet, maar ik vind toch wel dat ze dat zelf over zich uitgeroepen heeft hoor. een béétje normaal mens gaat toch niet van die idiote uitspraken doen op tv, net als in de baja "echt veel zwarten man, lijkt wel of ik in uhhh, hoe heet het ook alweer, marokko zit". sorry maar dan ben je gewoon een stomme doos en heb ik geen medelijden met je hoor.

Ik ben het met je eens dat je op je 18e wel een beetje behoort te weten wat je wel en niet kan zeggen.. Maar ik denk dat er op tv wel een hoop uit zijn verband wordt getrokken en verdraaid. En tsja, ik denk dat iedereen wel eens domme uitspraken doet. Alleen heeft zij het een beetje over een gevoelig onderwerp gedaan.
Ik vond die uitspraak over blauw bloed toch echt het lachwekkendste! :lol: Hehehe

Vooral Sharon

Wat een doos :roflol:

Beetje der tieten op tv laten zien, dan spoor je niet :X

Uitspraak van Mirz op dinsdag 29 april 2008 om 18:08:
Ik vond die uitspraak over blauw bloed toch echt het lachwekkendste! Hehehe

Hier nog een!! :roflol:
Ik denk dat die Michelle nog wel het meest wil veranderen... En volgens mij voelt zij zich heel onzeker, want ze vind alles een beetje "eng" ofzo , en is volgens mij eigenlijk best verlegen

vind haar maar een trut.. ze wilde gewoon perse die laptop zelf, hoe dan ook en anders maar blokkeren en ook LEEEEKKKER lullig om op tv te gaan zeggen dat die andere gast (die ze 5 min kent) veel leuker is dan haar eigen vriendje...

Uitspraak van Mirz op dinsdag 29 april 2008 om 18:08:
Ik vond die uitspraak over blauw bloed toch echt het lachwekkendste! Hehehe

mijn bek veel even open, zoo ontzettend blond kan je toch niet zijn...

suzanne jammer dat ze der uit is, denk dat zij best wel te veranderen is.. enne dat ze nu bedreigd word zegt al wel weer genoeg.. lekker dom allemaal

Nancy mag er van mij volgende keer wel uit :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 10:32:
Nancy mag er van mij volgende keer wel uit

:no: laat haar maar blijven! Veel mensen vergeten dat die mensen in het programma zijn om te veranderen! En Nancy durft teminste ook toe te geven dat ze een viswijf is ! :) En volgens mij heeft ze gewoon het 1 en ander meegemaakt en een agressie probleem.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 10:40:
En volgens mij heeft ze gewoon het 1 en ander meegemaakt en een agressie probleem.

Ja inderdaad ik gun het haar eigenlijk wel (y)