Partyflock

129x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga een kennel starten en ik heb al een aantal hondjes gevonden hier op partyflock...
nomineer jezelf... of nomineer anderen als mijn hondje :)
Waarschuw beheerder
Aan welke eisen moet je voldoen om als hondje beschouwd te worden dan meissie?

Waarschuw beheerder
IKKE IKKE IKKE IKKE !!!!!!!!!!!!!!!

en vergeet mij niet , bitch.

:):)

Waarschuw beheerder
hihi nou met jou looks zeg ik YOU ARE aangenomen gekke vos :) LIEF LIEF LIEF LIEF KWIJL
Waarschuw beheerder
Lief hondje? hihi *bloos*

Waarschuw beheerder
lief mannetje gewoon!
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha, ik ben je zeehond, ;-) maar ik hoef niet in de kennel heh,, ik krijg wel een plaatsje naast me zeepaardje heh..;-)

Waarschuw beheerder
GekkeVOs is mijn nieuwe hond en draagt de naam FOXY...

hardhouser en diehard zijn ook al mijn honden... waar blijft de rest!

Waarschuw beheerder
donateur
miauw?

Waarschuw beheerder
een poes is ook welcome en alsheimer jij staat ingechekt... *kus*

Waarschuw beheerder
ik ga liever door als kat :)
Waarschuw beheerder
donateur
wauw, wat ben je toch lief, *waddenzeese-blaf*
;-)

Waarschuw beheerder
tegen dieren zijn we geen bitch he alsheimer... ze zijn so lieV
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Woef!

Waarschuw beheerder
we have a new dog!

Waarschuw beheerder
whehehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben gek op dieren, serieus, en op zeepaardjes, ze zijn zo lief,.............en.......;-)

Waarschuw beheerder
zeehondjes zijn immer geil met hun kale hoofdjes!
Waarschuw beheerder
donateur
eeeh *blaf*

*hijg* hijg*

ik wil wel hondje zijn! Ga ik de hele avond voor de openhaard aan mijn eigen ballen liggen likken! :D

Waarschuw beheerder
oeh lekker! jij bent erbij!
Waarschuw beheerder
donateur
yesssssssssssssssssssssss!

Waarschuw beheerder
lick it!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben schoothondje
Waarschuw beheerder
donateur
zeepaardje, je msn is uit :-(*
Waarschuw beheerder
donateur
Joepie ik ben erbij :)
Hoeveel zijn er nu Heidemeisje?

Waarschuw beheerder
word r ook gefokt.
zo ja dan wil k jou wel bespringen op doggystyle want jij bent het engelse woord voor teef. :)

Waarschuw beheerder
Ik wil liever een varken zijn. Varkens zijn slim en dat wil ik ook wel eens voor de verandering zijn :)
En oh ja, ze schijnen een hele rare leuter te hebben een soort kurkentrekker?!?

Waarschuw beheerder
nah ik moet alles een keer hebben geprobeert tt dus je bent van hartje welcome...
en dat ik een teef ben wil nog niet zeggen dat je hem erin mag leggen of wel dan!

Artiest Jakuza
Waarschuw beheerder
Hah! Ikke nie in een kennel ;D. Doe k nie aan. Daarentegen ben je wel weer welkom in mn dierentuin..... :D
Waarschuw beheerder
ik hou ook niet zo van hekken :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een kuthond...mag ik ook komen???
Waarschuw beheerder
donateur
zeehonden en zeepaardjes hebben allebij iets gemeens. Ze leven allebij in het water, Dus......Zeepaardje, we kunnen lekker in bad elkaar besnuffellen en likken,..Overal,....Zelfs tussen de benen ;-), gnegne

Waarschuw beheerder
uhm degene die niet van hekken houden net als fabian mogen ook een vlinder worden!
oh jah zeehondje... kus voor jou je bent lief!
Waarschuw beheerder
Ik kan niet zo goed tegen gezag en wil ook niet gecommandeerd worden. Ben dus niet echt een goed hondje ben ik bang.

Wil wel lief geknuffeld worden :-)

Waarschuw beheerder
jah maar ik heb ook al scharrelhonden aangezien ik niemand ga becommanderen...alhoewel dat wel goed zou zijn voor mijn bitchie look :)
Waarschuw beheerder
ok ok ik ben je vlinder
Waarschuw beheerder
ik ga je heel hard bijten als ik nu niet genomineerd word !

Waarschuw beheerder
tuurlijk mag jij meedoen hond!
jij bent mijn hondje :)

volgends hardhouser waren hier niet veel aanmeldingen kortom JOEHOE troopers... werk eens door!
Waarschuw beheerder
Nouja je hebt nu een aantal honden, maar je blijft nog altijd me bitch !
Waarschuw beheerder
ik = a DOGGYBITCH teminste so heette ik eerst weleens op tmf eigelijk wel grappig he hahahaahahaha mahja ik hou ABSOLUUT N I E T van D O G G Y S T Y L E dat lyk me so IEWGGG! hehehe mahja ik ben waakdogg 4 je als die vervelende MANNELIJKE hondjez myn baasje lastig valle byt ik se wel van je af :D ik = ook een lieve hond hahahahaha only a BITCH ;D
Waarschuw beheerder
ik ook hondje, WAF
Waarschuw beheerder
hahaha - yes indeed
Waarschuw beheerder
Doggystyle roeleert !!!!

Je weet niet wat je mist ;)
Waarschuw beheerder
Ben aan het hoesten.
Is dat ook een soort Blaf???????

Waarschuw beheerder
Ik houd ook nie van hekken, maar ik twijfel of die tere vlindervleugeltjes mij zouden houden. Kan ik nie een badeendje wezen ? En dan maken al die hekken me nix uit, wil k gwoon een badkuip of teiltje om in te dobberen.

Kwek! :D

Waarschuw beheerder
oke onze eerste vrouwelijk hond erbij geloof ik: welcome! en natuurlijk mag taq ook erbij :)
confuzer je hebt gelijk doggystyle is THE BEST style... vergelijk het met Qstyle (ook het einde :))... en uhm een badeendje OEH is goed ik ga wel meteen bert en ernie ook proberen hier te krijgen als aanmelding en asd... jij blaft dus u r in tha kennel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Waf

Waarschuw beheerder
Kwek
Waarschuw beheerder
donateur
Blaf
Waarschuw beheerder
voel me vereerd
Waarschuw beheerder
donateur
blub. Ik ben een vis
Waarschuw beheerder
Castreren die zooi ....

Waarschuw beheerder
Eendjes kun je nie castreren. Denk ik tenminste. Niet veel opgelet tijdens biologie en ook nooit onder mijn verenpak gecheqt. Misschien toch maar een keer doen.

Kwek.

Waarschuw beheerder
elk mannetje is te castreren! maar goed ik castreer niemand tenzij die persoon/ dier dit wil!

Waarschuw beheerder
Kwek

Waarschuw beheerder
is dat een bevestiging dat je het wilt?

Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen: Figure it out. Weet wel dat ik bijt als je te dicht bij komt. En dan ga ik ook heel erg hard flapperen met mn vleugeltjes. Wonna risk it ? ;D

Waarschuw beheerder
dus dat wordt dan niet knuffelen! ik knuffel niet met bijtende eenden!

Waarschuw beheerder
jij heet zwijnendingus met je achternaam jij bent mijn zwijntje :)
Waarschuw beheerder
hah, iz goed. kwou eigelijk een snoop doggy dogg zijn, maar voor jou wil ik beest een snoop wijntje zwijn zijn (Rijmen Rulez)
Waarschuw beheerder
an daz btw niet me achternaam, meer een schuilnaam, straatnaam, bijnaam, scheldnaam

Waarschuw beheerder
wat jij wilt :) wil je een hangbuikzwijntje zijn of een regular?

Waarschuw beheerder
je hoeft ook niet dik te zijn! net als de kertman een kussen en een riem!
maar goed... ik ben ff een riempje voor je kopen dan kan je mee gaan wandelen dadelijk...

come here piggy piggy!

Waarschuw beheerder
Ik ben een lyrisch strijder, verbalisante vermijder en in alle vormen een beleider, van het enige echte ware geloof, n terwijl ik je van je woorden beroof, is het een simpel feit, dat de enige echte waarheid, verduisterd door jouw stommiteit, uiteindelijk weer boven komt drijven, zoals oude verdronken lijven, alles keert uiteindelijk terug, en met een enkele zucht, beoordeelt het leven je op je daden, nu heb je jezelf verraden, geen mens kan zonder geweten leven, je vingers beginnen al te beven, je DJ probeert nog steeds beats te droppen, maar ik ben niet meer te stoppen, alles begint te floppen, je spastische bewegingen, zijn als teruggekeerde levensbelevingen, een vorm van verzet tegen een visie, een verblind zicht, dat zich niet weet te vormen, of aan te passen aan geldende normen, alleen weet af te breken, en geen genade kent voor zij die smeken, maar een ieder zal worden beoordeeld, en zoals je jury allen veroordeeld, zal de lyrische bijl naar beneden dalen, het hakblok veroordeeld elk falen, zonder enige vorm van discriminatie, geen verschil naar afkomst of natie, het enige verschil ligt in geloof, maar niet in de religie met haar verblindende visie, juist in de economische belofte, de financiele gelofte, van een ieder aan de macht, een perverse vorm van kracht, zij verantwoordelijk voor de creatie, van een fenomeen als inflatie, de kapitalisten en legaliteits-terroristen, zullen eenzame doden sterven, zoals zij ook voor anderen het leven bederven, geld vormt de bron van alle kwaad, maar voor veranderen is het nu al te laat....

*Zucht* Whoa. Ging lekker. Niet helemaal geweldig, maar in een ademteug neergezet, duzz nie slecht vinnik. Ging lekker. :D

Waarschuw beheerder
Dat was mijn reactie op een rijmpje van de heer Zwijnen. Beej meerijmen. ;D

Waarschuw beheerder
hahahahahaha KICK ASS!
Waarschuw beheerder
tok
Waarschuw beheerder
donateur
where my bitches at? ;D
Waarschuw beheerder
Laatst noemde iemand mij een asociale hond. Snap het ook niet zo goed ben het er zelf niet mee eens maar voldoet dit ook?

Waarschuw beheerder
Als je een hond bent moet je jezelf bij Heid aanmelden.
Waarschuw beheerder
donateur
*meld zich aan*

naam: KiKKeR
geboren: PF
te: 6-3-02

Waarschuw beheerder
WaF WaF

*geeft dancegirl2001 pootje*
*trouw kijk*

WaF WaF

*is leif en trouw*
*likje over gezicht geef*

WaF WaF

Waarschuw beheerder
scanner is in!
Waarschuw beheerder
Wil je ook schildpadden???
Het lijkt me namelijk echt leuk om een schildpad te zijn, en dan wil ik wel de jouwe zijn!!! :D:D:D
Wel een roodwangschildpad hoor!!! Of een doosschildpad, die zijn ook tof!!

Anders wil ik ook wel je rupsje zijn, als ik maar wel mag winkelen!!!

Zeg maar wat je het liefste wilt!!!

:bounce: ik sta te springen om erbij te mogen :bounce:

(K)