4 volgers · 94778x bekeken
| Betreft: | stad: Harderwijk |
Vond zeewolde 's middags wel grappig, maar toen ik 's avond om half 11 daar weer kwam stond er een drumstel op 't podium..
En een zangeres met een soepjurk aan! haha
Maar ja, zal je altijd zien.. Ga je weg, wordt de muziek gelijk een stuk beter! Bijna ruzie met en of ander kereltje die schaamteloos in m'n kont kneep.. Achterlijke
Maar ja, zal je altijd zien.. Ga je weg, wordt de muziek gelijk een stuk beter! Bijna ruzie met en of ander kereltje die schaamteloos in m'n kont kneep.. Achterlijke
Die weermannen van tegenwoordig... Volgens mij zijn het gewoon een stelletje amateurs die bij elkaar komen, en dan de handen in elkaar wrijfen en zeggen: "Zo wat wordt het vandaag".....
Hier en daar weer... temperaturen tussen de -12 en 33 graden. Kans op regen..............hagel, sneeuw en af en toe breekt de zon door...
Wind vanuit alle richtingen...
Dus net als vandaag, wordt t morgen weer afwachten
Hier en daar weer... temperaturen tussen de -12 en 33 graden. Kans op regen..............hagel, sneeuw en af en toe breekt de zon door...
Wind vanuit alle richtingen...
Dus net als vandaag, wordt t morgen weer afwachten
Men kan veel over AZo-tje beweren, maar ik zeg altijd wat ik denk. En als Renata een lekkere kont heeft, dan zal ik de laatste zijn die het tegendeel beweerd!
(mijn opmerkingen zijn volgens mijn moedertje 'lomp', ik noem het liever 'duidelijk')
2 RENATA .... je bent helemaal een lekker wijf hoor, niet alleen je kont(je)!!!
(mijn opmerkingen zijn volgens mijn moedertje 'lomp', ik noem het liever 'duidelijk')
2 RENATA .... je bent helemaal een lekker wijf hoor, niet alleen je kont(je)!!!
Ach de schoonmaakers van het bedrijf hier komen ook straks alweer (ook een gare tijd)
maarjah die nachtdiensten heb ik maar 5 keer in de maand dus valt mee heb alleen weinig slaap gehad van t weekend en ben aardig gaar nu...
Ik denk vanmiddag maar ff lekker in t zonnetje in slaap vallen.
Nou AAltjesdag word gedraaid op de boulevard net als vorig jaar maar dit jaar beter hoorde ik, beter apparatuur. was je daar vorig jaar ook bij?
maarjah die nachtdiensten heb ik maar 5 keer in de maand dus valt mee heb alleen weinig slaap gehad van t weekend en ben aardig gaar nu...
Ik denk vanmiddag maar ff lekker in t zonnetje in slaap vallen.
Nou AAltjesdag word gedraaid op de boulevard net als vorig jaar maar dit jaar beter hoorde ik, beter apparatuur. was je daar vorig jaar ook bij?
Je hebt er toch wel wat extra besteld he?
Geloof het of niet, maar op een x-tra shirtje voor jou en Colin had ik al gerekend!
En wat betreft Aaltjesdag ... dan loop ik ook zeker op de boulevard!
Maare Maarten .... dat draaiende maatje van je, die Vincent .... draait die dit jaar ook een beetje van MIJN muziek???
ken dan niet wegblijven hè
Kijk eens één regeltje terug ..... dat ken dus wel, want VORIG JAAR was je dus in Almere.
laatste aanpassing
Maar me maatje, Vincent, moet dan dus draaien. Ja ken dan niet wegblijven hè 
Jah klopt vincent moet ook weer draaien.. Vriend van mij heeft allles geregeld als het goed is. Frank. die ook vorig jaar draaide. En was Defqon zo erg dan vorig jaar.... K ga er namelijk heen....
En azo ik neem aan Hardcore?
dat draait frank op het eind...
laatste aanpassing
Erg goed bezig Alex
Hou je btw dat DVD-spelertje nog apart... 
Moet je helaas teleurstellen, Vin draaid progressive, trance en heel af en toe 's een plaatje techno
Maar ik lees dat Franky B. meer in jou richting zal draaien. Moet je alleen wel ff geduld hebben tot het einde van de dag... Weet niet wat Martijn Reuvers gaat draaien. Van alles wat geloof ik.
2 die groene: Ja Defqon was echt zwaar beneden peil. Vechtpartijen (iemand neergestoken zien worden), technotent fuck geplaatst (midden in een doorgang), alleen maar zand en nergens waar je je af kan spoelen, zelfs je handen niet wassen. En tja... vind q-dance heel beroerd altijd. Dit jaar zit er sowieso geen één dj bij die me ook maar iets aanspreekt. Alleen maar van die fuck ragtechno, tja daar houd ik niet van. Maar das persoonlijk natuurlijk. Go find out
Moet je helaas teleurstellen, Vin draaid progressive, trance en heel af en toe 's een plaatje techno
Maar ik lees dat Franky B. meer in jou richting zal draaien. Moet je alleen wel ff geduld hebben tot het einde van de dag... Weet niet wat Martijn Reuvers gaat draaien. Van alles wat geloof ik.
2 die groene: Ja Defqon was echt zwaar beneden peil. Vechtpartijen (iemand neergestoken zien worden), technotent fuck geplaatst (midden in een doorgang), alleen maar zand en nergens waar je je af kan spoelen, zelfs je handen niet wassen. En tja... vind q-dance heel beroerd altijd. Dit jaar zit er sowieso geen één dj bij die me ook maar iets aanspreekt. Alleen maar van die fuck ragtechno, tja daar houd ik niet van. Maar das persoonlijk natuurlijk. Go find out
Ach jah we zullen zien
heb me kaartje al...
Iemand zien neergestoken worden???? Damn lekker dan..Ook niet waar je op zit te wachten nee
En vince draaid trance enzo jah klopt ik weet niet wie er meer gaat draaien maar frank sluit het af en dat word hardcore elk geval...
was vorig jaar ieder geval kut geluid kraakte heel erg enzo maar is dit jaar verholpen als het goed is dus we zullen zien..
Ach lekker hangen op de boulevard met een biertje in de zon (hopelijk) en ik vermaak me wel ongeacht wat voor muziek
Iemand zien neergestoken worden???? Damn lekker dan..Ook niet waar je op zit te wachten nee
En vince draaid trance enzo jah klopt ik weet niet wie er meer gaat draaien maar frank sluit het af en dat word hardcore elk geval...
was vorig jaar ieder geval kut geluid kraakte heel erg enzo maar is dit jaar verholpen als het goed is dus we zullen zien..
Ach lekker hangen op de boulevard met een biertje in de zon (hopelijk) en ik vermaak me wel ongeacht wat voor muziek
laatste aanpassing
Wat houd jouw eigenlijk wakker...
Vandaag vrij?
Vandaag vrij?
Nee, helaas niet vrij! Ben voor de verandering eens ALWEER wakker om deze tijd!
Hou je btw dat DVD-spelertje nog apart
Zekers had ik toch beloofd!
Go find out
Dat ga ik ook zeker doen! Heb DefQon vorig jaar gemist. Weet niet of je het je nog herinnerd, maar toen was ik de week ervoor op Bloemendaal IETSWAT verbrand!
Iemand zien neergestoken worden
Daar kan je je dan over 'opwinden', maar ik denk dan altijd maar ..... je word niet neergestoken omdat je bv. zweetvoeten hebt
laatste aanpassing
Just checking 
Ja hoe kan ik dat rooie verbrande lichaam nou vergeten Alex
Zeer pijnlijk zag het er uit 
2 Greeny: Hoop dat ze wel een andere dj-booth hebben dit jaar. Foto's van afgelopen keer zagen er echt niet uit...
Ja hoe kan ik dat rooie verbrande lichaam nou vergeten Alex
Daar kan je je dan over 'opwinden', maar ik denk dan altijd maar ..... je word niet neergestoken omdat je bv. zweetvoeten hebt
Nee is welzo, maar ik hou er absoluut niet van. Ben erg huiverig met zulke dingen...2 Greeny: Hoop dat ze wel een andere dj-booth hebben dit jaar. Foto's van afgelopen keer zagen er echt niet uit...
dan ben je niet de enige die dat overkomt
Neem maar van mij aan dat ik één van de weinige ben die zo verbrand is geweest door de zon!
Vrijdag nacht -> FEESTJE (en dus wakker)
Zaterdag nacht -> FEESTJE (en dus ..... wakker)
Zondag morgen naar Bloemendaal, de hele dag in de zon en alles consumeren (wat verboden is).
En dan maandagmorgen door een collega worden meegesleept naar de huisarts en die zegt dan:
'Allemachtig, je bent 2e graads verbrand' (mijn hele rug onder de blaren) 'Ik heb in mijn 16 jaar als huisarts nog NOOIT zoiets gezien'
2 Greeny: Hoop dat ze wel een andere dj-booth hebben dit jaar. Foto's van afgelopen keer zagen er echt niet uit...
Tja laten we het maar op "LOWBUDGET" houden..
'Allemachtig, je bent 2e graads verbrand' (mijn hele rug onder de blaren) 'Ik heb in mijn 16 jaar als huisarts nog NOOIT zoiets gezien'
Tering wat zal jij slecht hebben geslapen