Partyflock
 
Forumonderwerp · 10050
­ Nederland
 
Hey dit is aan alle Harderwijkers op PF wie gaat er aanstaande zaterdag naar Impulz Outdoor heb geen zin om alles na te kijken vandaar!

En hoelaat gaan jullie die kant op kunnen we misschien even een groepje vormen?

Mzzl ik hoor het wel!
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
hoezo alleen hardewijk :P:P??? hehe
 
HaRdErWiJk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kutzooi, ik ga niet naar impulz want ik moet werken....
whaha dark... alweeer?! :S

maargoed, waarom groepjes vormen, tis veel leuker met iedereen...
en ik weet nog nie hoelaat ik ga, wil vaak wel alles vanaf het begin tot et eind zien :P
 
ja ik ga ook !!!!!!1 maar groepsvorming mag niet van de politie :D
 
Hebben jullie de vluchtroute al uitgestippeld? hehehe, moest ik gewoon ff kwijt!

;)
 
jeroen, jos wil er vanaf t begin zijn.!!! en Lach mij godverdomme niet uit, ik kaN dr ook nix aan doen dat ik geen vrij kan krijgen!
 
2 jordees hahaha best bijdehand en aan mark damn gozer hou je ff in (6) moet je maar dat zieke mannetje ff terug naar je werk schoppen :bounce:
haha, ja, ik ga lekekr niet

(maar ik voel me dan ook geen ahrderwijker meer)
 
je bent nooit harderwijker geweest(6)
Neej, dat zie je ook :)

Ik ben de enige met toekomst :devil:
ik ga ook

partytime hoe gaan jullie????? trein?
Ow, ik ga misschien toch ook wel

Aangezien iedereen kaarten wint :)
 
Werkzaam bij Underground Alert
Ik vertrek waarschijnlijk vanuit Deventer om dan via Impulz in Bloemendaal te eindigen! De rest verzameld denk ik bij de Texaco!
ik ga misschien werken in harderwijk!!! maarja dat heeft hier niks mee te maken.. maar wilde het toch ff melden.. bij dolfinarium overigens!!
Wij vertrekken uit Ermelo en Putten... ;-)
 
jij toekomst rowan no just kitting maar uh kom je vanavond ook zuipen onee je deed alleen maar drugs he:D
 
Hoor net dat Chris en William ook mee gaan! Dus waarschijnlijk toch de Texaco!
Mag ik ook mee william??? please?? :P
ik mag niet mee van me moeder........ik stap namelijk om 7 uur op het vliegtuig, dus het heb niet zo heel veel zin om naar impulz te gaan.

2 chica: waarom wil je in godsnaam bij het dolfinarium werken?? ik heb daar 4 jaar gezeten, en echt heel spannend was het niet, maar wel gezellig........
2 kaarten gewonnen via de site van Impulz dus ik ga zeker ook (anders had ik ookwel gegaan). Moet alleen nog ff kijken hoe ik er ga komen, lopen is ook zo ver!! Gaan er trouwens ook nog mensen naar Sensastion Black en White?
 
Harderwijk de gekste op Impulz??? Haha altijd weer lachen hoeveel er uit dit kleine plaatsje aanwazig zijn op feestjes. HARDERWIJK GAAT HARD is ook niet voor niks ons motto whehehe.

Wij vertrekken btw rond een uur of 10...

HARDERWIJK DRUGSTOWN
Helaas moet ik deze overslaan :( Maar er zullen er dus weer genoeg zijn van HARDERWIJK DE GEKSTE!!!

ENJOY!! :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
 
ja reinier jij mag ook mee van ons Harderwijkers.

En voor diegene die drugs meenemen als je meer als vier p'tjes meeneemt en je wordt gepaktt dan krijg je terplekke een proces verbaal aan je reet door de mobiele rechter die daar aanwezig is, dus wees voorzichtig.

Mzzl de gekste
maarjah dat doet toch niemand!! .....
 
Niemand!!!
echt helemaal niemand ???? ;)
Neej niemand :)

Zelfs ik niet
2 kees en jos: moet ff een keer afspreken in begin augustus want dan ben ik klaar met werken en kunnen we mooi naar een feesie als er dan een is!!!!!!!!!???
 
nee, dat weet ik ook wel dat niemand dat doet maar ja ik dacht laat ik het er toch maar even op zetten!
 
izz goed manke nelis fast forward dan maar he of uh thunderdome :D
Dat vind ik tof h, dat ik mee mag!!
enne....p'tjes?? wat zijn dat? ken je dat eten??
Zo jah: call me!!

Latorsz....
Keep on stamping!
 
P'tjes? Waar hebben jullie het over :S:S:S

HARDERWIJK GAAT HARD, moet je eigenlijk een spandoek van maken en mee nemen naar een feest. Zou je 't mee naar binnen krijgen?
 
HARDER-WIJk!!!
 
Dolfinarium gasten !!


Je zou er maar wonen.
tsssss kon je nix beters verzinnen salmiakie!!
IM-PILLS! Here We Come!

Ik heb er zin in! Don diablo :)!


Adioskie!
En waar Gaan de harderwijkers dit weekend naartoe??????????
 
Dit weekend ga ik op vrijdag naar HardBall en op zaterdag eerst de verjaardag van Manon en dan (weer) naar Starlight! Tenminste dat is de planning tot nu toe.
Sensation White.
laatste aanpassing
 
Zaterdag gaan wij naar de Matrixx in Nijmegen.
Daar draaien Dana, Pavo & Francois

Dat wordt weer beuken!!!!!!!!!!!1

Zie jullie wel!
awakenings en h4l
Matrixxx nijmegen1!! daar ga ik ook heen!! (y)
Ohja Met wie rij je mee dan?
Damien... mond houden, jij hoort niet bij de harderwijk clan hehe ;) ;) :P
 
AWAKENINGS!!! :XtC::VAAG::BOUNCE:
laatste aanpassing
 
Salmiakkie had ik jouw wat gevraagt neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Hou je mond dan ook!
Maarten met wie ga je naar Awakenings?????????
 
Colin.... Ook Harderwijker
Veel plezier morgen!!!!!!
Harderwijk partypeople! Waar gaan we naar toe dit weekend?? Sensation?? of Love Parade??

Let us know......

Latorszzz....