van mij was da 26 en een keer 23 maar da was op een feest
da 26 en een keer 23
leeftijt zegt nix
Net of jij geen lekker jong kutje zou willen ?
nee di verzin ik![]()
hahahaaha ben je egt zo dom of wacker nooit van sarkastimisme gehoord natuurlijk verzin ik da nie
n0u dan
zit nou alweer op 7
BTW, dude, zoek je een oudere vriendin man. Gaat echt te ver man.
leeftijt zegt nix
sarkastimisme
oooooow, jullie zitten in dezelfde klas bij Nederlandse spelling?
Ja, cker weten in dezelfde klas
Ik heb er wel is heel veel op in 2 dagen tijd, maar dat was gewoon lomp en dom. Hoeveel wil ik niet eens zeggen het was van de zotte, het kwam er op neer dat ik nog jong was en nog dacht dat hoe meer pillen je nam hoe wauzer je werd, wat natuurlijk niet zo is. Na een paar uur is het gewoon voorbij maar ik wou waus worden, je kent het gevoel wss wel en gaat verder en verder. Nooit en nooit meer.
En al die mensen die opscheppen over dat ze wel 20 tot 30 pillen op een avond wegslikken hebben of gewoon kut pillen of ze hebebn echt geen leuke avond gehad !
Precies. En al die mensen die opscheppen over dat ze wel 20 tot 30 pillen op een avond wegslikken hebben of gewoon kut pillen of ze hebebn echt geen leuke avond gehad !
Ik heb er wel is heel veel op in 2 dagen tijd, maar dat was gewoon lomp en dom. Hoeveel wil ik niet eens zeggen het was van de zotte, het kwam er op neer dat ik nog jong was en nog dacht dat hoe meer pillen je nam hoe wauzer je werd, wat natuurlijk niet zo is. Na een paar uur is het gewoon voorbij maar ik wou waus worden, je kent het gevoel wss wel en gaat verder en verder. Nooit en nooit meer.
23 maar da was op een feest
meeste was 4,5 roze mercedes op een nacht, geloof mij... dan ben je goed van het padje
van mij was da 26
alleen maar halfjes
4 blauwe driehoekies met MOH februari 2007, allemaal in halfjes genomen
was da nu weer?.. krijg je hele nie in een keer weg?
Haar kat is vorige week overleden.
bij multigroove.... was de tel een btje kwijtgeraakt... ik bleef ze maar door tikke... toen k thuis kwam de volgende dag had k ff geteld... ware der 9,5 weggesnoept... maar k voelde me ook niet zo lkkr die nacht op een gegeve moment... ik voelde egt dat k een btje tege ut randje an liep van te ver gaan.... vette verotte maag... leek wel een chemisch toilet en gwn egt voele dat je te veel op had
... eens en nooit meer
kijk ook wat een beunhaas ut is... met ze 26 pille.... stoer man... en dan is ie zelf 26... en hij heb gwn een relatie met een vaag kind van 13 WAT BEN JIJ EEN VETTE LOSER
Als je een hele neemt ga je ineens kk hard en is het zo weer voorbij, halfjes komen rustiger en gaan ook rustiger weg. Is relaxter
26 lol wat waren het paracetamol
maar ben er nie echt trots op
als je 26 parcetamolletjes waren had je nu onder de grond gelegen.. paracetamol tast je lever aan en dan stop je gegarandeerd met leven
Maar miss slechte smoes maar die dag was er een maatje van me overleden smiddags..
Afgelopen zaterdag: 25 stuks
Ik ben zo MDMA resistent als de nete
wtf 23, jesus, ken gewoon niet veel soeps zijn dan, waren het geen aspro's??.
meeste van mij is 5 en was goed wappie, maarja moet ook nog beetje leuk blijven.!!
wat heb het voor nut om er 20 in je muil te proppen en leg te stuiteren op de vloer
Als je meer dan 8 pillen slikt op een avond heb je gewoon KUT-pillen !!
zo`n oude salmie,maar daar betaalde je in gulden tussen de 25 en 30 gulden
Uitspraak van [YE] Deurdonderen met dat spul@[ZL] op dinsdag 29 juli 2008 om 03:08:
zo`n oude salmie,maar daar betaalde je in gulden tussen de 25 en 30 gulden
OMG betaalde je daar toen zó veel voor???
Is niet iets waar je trots op kunt zijn, I know maar de stelling : "Als je meer dan 8 pillen slikt op een avond heb je gewoon KUT-pillen !!" is echt grote onzin.
26 kan makkelijk en heeft niks te maken met zooi, tis maar net in hoeveel uur je het doet.