Partyflock

Forumonderwerp · 1004815
Betreft: evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Sprak net Jeroen-Theo en had zich kostelijk vermaakt, staan net buiten met de heerlijke muziek nog op de achtergrond... Spijt dat ik niet ben gegaan? JA! Maar ja je moet keuze's maken he :D

Wat vonden de andere TW gangers ervan? Wie was voor jou de held van het feest?

:lief: Techno :lief:

Waarschuw beheerder
Nou krijg net een telefoontje van een groep die nog 11 uur moet wachten voor ze verder mogen rijden, 1 gast had nog 3 snoepies in zijn zak en dat koste 250 euro :o

Hij zegt "Het ergste is nog dat ze alle rook en snoepwaar hebben afgepakt en nu staan we hier nog 11 uur!"

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
niet geweest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 12:42:
250 euro :o

dure hobby :s

Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd hoe Laurent Garnier draaide, dus vertel op straks!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 13:27:
Laurent Garnier draaide, dus vertel op straks!

Idd, érg beniewd naar :D.

Waarschuw beheerder
garnier was de baas. De rest mocht de schoenveters van Garnier niet strikken. Verder Karotte gezien, Digitalism, Sanhaji, Cox en Tiefschwarz....was allemaal geen Garnier. Vond de sfeer goed. Erg gezellig en goed gelachen weer om dat volk wat daar rond liep. Zal straks effe een filmpie droppen van the man with the red face.
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Ok.. hoe was hawtin dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op zondag 6 april 2008 om 16:33:
stiekum baal ik wel een beetje dat ik niet ben gegaan.

Geen Spijt!!!!

Je nek is tenminste nog heel! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .::Caribou::. op zondag 6 april 2008 om 16:57:

wel omdat Laurent Garnier er 8 uur gestaan heeft. ppffff anders echt niet! :D Hopelijk komt hij ook naar SMS ofzo!!

Waarschuw beheerder
Net terug. Wat een topfeest. (Y)

Pet Duo!! :cheer:
Waarschuw beheerder
250 euro :o

Valt nog mee, heb nog wel hogere bedragen gehoord met andere evenementen.
Het ergste is nog dat ze alle rook

Dat is echt straf :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frinzy op zondag 6 april 2008 om 17:43:
Valt nog mee, heb nog wel hogere bedragen gehoord met andere evenementen.

als je er 5 bij je hebt ga je volgens mij een weekkie mee...
Uitspraak van Frinzy op zondag 6 april 2008 om 17:43:
Dat is echt straf :o

:yes: :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zondag 6 april 2008 om 16:39:
Geen Spijt!!!!

blijf jezelf dat maar voorhouden, haha

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 17:47:
als je er 5 bij je hebt ga je volgens mij een weekkie mee...

ken iemand die vorig jaar gepakt was met 85 pillen op Mannheim Bahnhof. Die had een boete te pakken maar was daarna gewoon nog naar het feest gegaan hoor dus dat valt allemaal best wel mee. Het gaat onze "groene vrienden" alleen maar om hoge boetes te vangen. Als je achter het stuur gepakt wordt met drugs op zijn ze wel heel wat strenger (en terecht!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 17:53:

Kippahvel
Waarschuw beheerder
leuk, maar heb daar niks mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 12:20:
Wie was voor jou de held van het feest?

Zonder twijfel Brian Sanhaji, wat een dikke liveact.... boeide me van de eerste tot de laatste minuut :D
Waarschuw beheerder
Chris Liebing
{argument 'id' ontbreekt}

Sven Väth

Richie Hawtin
Waarschuw beheerder
Wat een tering vette licht shows weer! toch wel een beetje spijt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 6 april 2008 om 18:20:

TTOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Waarschuw beheerder

ahhhhhhh te vet!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Waarschuw beheerder
Laurent Garnier 10/10(L)
Rest niet van belang.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff. teveel om om te noemen, maar mijn held is toch echt Hawtin!!! Wilde echt al 2 uur naar huis, en dan ging ie weer een ubervette plaat inzetten, jas maar weer uit.. dansen... weer een uur verder.. hahaa.. echt vette platen gehoord. Sfeer top, wc´s beter dan vorig jaar, en aankleding in zaal 2 wat ook vet. Nu lekker chillen en internetten (internet café-tje) broodjes scoren en dan lekker pitten.. morgen naar huis/NL varen!!! Echt fijn trouwens, dat als je het mega naar je zin hebt, en het duurt dan nog even.. hahahaa...
En boetes? Pak toch een hotel mensen als je wat hebt gedaan, of los wilt gaan...geen kans op die scheiße (vet! ze hebben hier de ßßßß op het toestenbord :)) controles hoor maandag middag... anyway.. topfeestje!
Waarschuw beheerder
boes, stond redshape er nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 6 april 2008 om 18:20:

waarmee? een zaal die ontploft? een van de vetste platen ooit gebrouwen? de meester zelf die m oplegt?
Waarschuw beheerder
stomme opmerking martijn. sfeertje spat vant beeldscherm man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zondag 6 april 2008 om 19:55:
boes, stond redshape er nog?

nee man. Anders had ik er wel effe gekeken. Ging eigenlijk alleen voor Garnier, die was heel dope. Iedere keer als we ergens anders heen gingen hadden we na een kwartier zoiets van, mwah, toch maar weer terug. Cox was ook wel te doen vond ik trouwens en Sanhaji ook. De rest vond ik niet goed. Maar Garnier sloeg echt alles. Heb ook nog een filmpje dat ie die nieuwe Rachmad oplegt. Te vet. Knight of the Jaguar kwam nog voorbij. Verder alleen maar onbekende diepe shit.

Waarschuw beheerder
hmmm dus tog wat gemist :(!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 20:03:
Knight of the Jaguar kwam nog voorbij.

Pfoe...Was een heerlijk moment, zonnetje door de ramen, zaal vol schreeuwende mensen, wegdromen en genieten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 6 april 2008 om 19:14:
TTOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

ja iedereen vind hem helemaal te gek, want anders ben je toy... Ik heb gewoon niks met die clip, met dat nummer...
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 19:57:
waarmee? een zaal die ontploft? een van de vetste platen ooit gebrouwen? de meester zelf die m oplegt?

Ja dat eerste wel, maar dat 2e en 3e dus niet. Garnier was in Nijmegen, 5 min lopen en ik ben er niet heen gegaan. Had het wel leuk gevonden om hem te zien OMDAT het Garnier is, maar het was echt geen MUST SEE...
Uitspraak van anders op zondag 6 april 2008 om 20:03:
stomme opmerking martijn. sfeertje spat vant beeldscherm man.

heb het dus ook niet over het sfeertje...dat moet helemaal te leip zijn ja..

Ow...bedoel dus meer de INHOUD van het filmpje van Boes...tuurlijk vet zo´n sfeer...maar moet ik maar om tof te zijn dan zeggen dat ik wel wat met dat nummer heb???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sfeertje spat vant beeldscherm man.

heb jij wat met die clip van Vath dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 6 april 2008 om 20:17:
a iedereen vind hem helemaal te gek, want anders ben je toy... Ik heb gewoon niks met die clip, met dat nummer...

ban voor deze TTTTOOOOOYYYYYYYY!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee man !! :P
Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gna gna gna !! als ik zou zijn gegaan zou ik voor floor 1 gaan en garnier vind ik ook nog wel leuk maar rond 120 bpm vind ik het niet leuk meer :)

Waarschuw beheerder
donateur
martijn,bende met t verkeerde been uit bed gestapt vanmiddag?
Waarschuw beheerder
Hahaha...

Poll...

Chiquito moet gebanned worden?

A) Jazeker
B ) Nee
C) Ja, plus lijfstraffen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
B
Waarschuw beheerder
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik die filmpjes van Liebing, Vath en Hawtin aardig zaaddodend vind.
Waarschuw beheerder
Timewarp 2008 Mannheim Germany Live sets beschikbaar, zie het forum van onlyminimal.com

http://www.onlyminimal.com/community/forum.php?band_id=0&t=1207506930
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe waren Raresh, Cox, Liebing, Alter Ego, Turntablerocker en Luciano??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 6 april 2008 om 20:43:
hoe waren Raresh, Cox, Liebing, Alter Ego, Turntablerocker en Luciano??

Cox was verrassend, veel vette snoeiharde platen gehoord. Luciano maar een klein stukje van meegekregen. Loco Dice kreeg het voor elkaar om de stampvol en afgeladen zaal met bijna iedere plaat helemaal los te krijgen :respect:
Ook Karotte overigens: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op zondag 6 april 2008 om 20:48:
Cox was verrassend, veel vette snoeiharde platen gehoord. Luciano maar een klein stukje van meegekregen. Loco Dice kreeg het voor elkaar om de stampvol en afgeladen zaal met bijna iedere plaat helemaal los te krijgen

:(

van zoiets denk ik wel:
Uitspraak van tiesniewies op zondag 6 april 2008 om 16:33:

Waarschuw beheerder
luciano de held

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zondag 6 april 2008 om 20:51:

Waarschuw beheerder
Te vet die filmpies :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Vette filmpjes inderdaad! Probeer nu al een hele tijd die setjes binnen te trekken alleen is die server gewoon helemaal overbelast! :/
Waarschuw beheerder
Wat een feest!! idd cox was een aangename verrassing(y) en wat kunnen die lelijke duitsers toch goed los gaan!!:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zondag 6 april 2008 om 19:22:
ahhhhhhh te vet!

ja moooi. Ik was met Dan, Wub en Tibeer. Precies op het moment dat Dan en Wub aan het pissen zijn gebeurt dit. Dierlijkheid.

Waarschuw beheerder
oh wat ben ik ontzettend blij dat ik gegaan ben!!! Nog ff zeer lastminute busreis & kaartje kunnen regelen...

Laurent Garnier voor mij de grote held!! heerlijk eindeloos lange set met de vetste platen, en dan afsluiten met outer space en nog een heerlijk drum&bass toegift....dan ben je echt koning!
Tussendoor nog een paar pogingen gedaan om onder andere Loco Dice en Carl Cox mee te pikken maar de grote hallen waren zo ongeloofelijk druk dat je amper een zaal in kon komen, dus uiteindelijk bij Laurent gebleven...
Daarna vooral in de chillruimte gezeten om de housepijntjes tegen te gaan, ons helemaal kapot gelachen om de lelijke en volkomen walgelijk geklede duitsers, OMG wat zien die eruit zeg!
Daarna Raresh nog eventjes gezien die ook behoorlijk goed bezig was, maar helaas was ik helemaal op (mijn voeten en rug wilden echt niet meer) dus maar terug richting de bussen gegaan....

kleine minpuntjes: rugpijntjes en een ehbo die je niet kan verstaan als je een pijnstiller wil, waardoor je 20 min op een ibuprofen moet wachten. En verder was het heel erg waanzinnig druk waardoor het vrijwel onmogelijk was de zalen in te komen...

Ik wil ook nog eventjes Tish en Eliel bedanken voor het regelen van een busplekje en toch ook nog een kaartje!! Jullie zijn schatten:lief:
En ook thnx aan degene die helaas niet mee kon komen, anders had ik geen kaartje gehad!!!! (sinds wanneer zijn zulke feesten volledig uitverkocht???)
Verder nog een bedankje aan alle gezellige mensen die dit weer tot een toptimewarp hebben gemaakt!!!! Ik heb echt een supertijd gehad!
Maar nu ga ik even lekker de housepijntjes eruit slapen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldige avond gehad! Garnier, Luciano en Raresh hebben op mij de meeste indruk gemaakt.
Richie ook van genoten, maar ik vond m erg voorspelbaar in wat ie ging doen en daar ging k me op een gegeven moment wel aan storen.

Ohja, en zware minpunten voor het statiegeldsysteem (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op zondag 6 april 2008 om 22:56:
Ohja, en zware minpunten voor het statiegeldsysteem

maar het werkt wel :D
Waarschuw beheerder
sfeertje spat vant beeldscherm man.

Noem je dat sfeer? :P
Waarschuw beheerder
wat was het vet! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op zondag 6 april 2008 om 22:56:
Ohja, en zware minpunten voor het statiegeldsysteem

Dat vond ik vorig jaar dus echt niet erg... Gratis zuipen!

Mooi filmpje! Zeker weten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op maandag 7 april 2008 om 00:06:
tim, jij hebt ook spijt!

Geen spijt...!!

Het is al geweest.. wist al maanden lang dat ik niet zou en KON gaan.. heb het al lang naast me gezet en ga lekker 22 juni naar BS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lepidus op zondag 6 april 2008 om 19:46:
Pfff. teveel om om te noemen, maar mijn held is toch echt Hawtin!!! Wilde echt al 2 uur naar huis, en dan ging ie weer een ubervette plaat inzetten, jas maar weer uit.. dansen... weer een uur verder..

huuhhh, het duurde toch tot 2 uur....
Waarschuw beheerder
wat een geluid zeg, nog steeds last van me oor :p

magda lekker setje, luciano hele dikke platen. villaleeeuhsbul vol met fouten. Richie elk nummer.. keiharde bass, dus genieten. Op naar volgend jaar.
Artiest {SHOWLIST artist 42150, 46944}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zondag 6 april 2008 om 20:55:
luciano de held

Zeker!! de rest kon me niet zo heel veel boeien eignelijk. Villalobos en Karotte waren ook wel vet, maar niet zo speciaal als Luciano
Waarschuw beheerder
ik vond magda zwaar kut trouwens. Bijna elke mix had wel zn offbeats... de ene fout na de andere.. totaal geen opbouw. Meer minimal voor de simple minded
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sigward op maandag 7 april 2008 om 01:16:
Villalobos en Karotte waren ook wel vet

Gast, deze twee blonken uit in fouten..
Waarschuw beheerder
De Tering. Kan Garnier ooit nog van dit enorme voetstuk waar die momenteel op staat afvallen? Wat een set! Gewoon 8 uur lang de ene dikke plaat na de andere, het bleef maar doorgaan.. Als je binnen 30 seconden als de hele zaal uit zn dak hebt gaan en dit vervolgens elke minuut alleen maar erger maakt, elke keer een nog genialere plaat erop gooit.. Who the fuck is Hawtin?

*pinkt weer een traantje weg*

Waarschuw beheerder
donateur
Dankzij Garnier was timewarp beter dan ik had verwacht, wat een brute set, niet normaal meer! Bijna 8uur lang in zaal 5 gestaan en genoten. De rest kom mij daarna vrij weinig boeien:p Zaal 5 vond ik vorige jaar ook al de beste zaal, wat een sfeer, zeker waneer de zon opkomt.

Verder veel lelijke duitsers, wat een freakshow! en er zijn veel dingen dat de organisatie beter had moeten regelen zoals garderobe en ehbo.

En nu ben ik helaas alweer wakker:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh en trouwens die Gerd Janson die voor Garnier draaide was ook uitermate fijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op maandag 7 april 2008 om 03:30:

Ja een goede beatmatch is toch ook niet alles wat je als dj hoeft te kunnen.. Hun platen waren gewoon vet
Waarschuw beheerder
Laatste halfuur van Villalobos nog mogen meemaken. Prima opwarmer voor Raresh leek me zo. Nog even luchtviool spelen :lief:
Waarschuw beheerder
Jij bent gewoon een beetje jaloers omdat je niet bij Garnier was!
Waarschuw beheerder
Ach ja, heb em al 4 uur in roosje gezien, dat was koning. Als ik nu naar garnier was gegaan had ik liebing/magda/carola(ook erg goed trouwens) en luciano niet kunnen checken, dus vind het wel best ik weet niet wat ik heb gemist dus:)
Waarschuw beheerder
Heb je ook een punt! Vond het ook oprecht jammer dat ik Luciano niet optimaal heb mogen meemaken, die gast was zo lekker bezig toen wij binnenkwamen :lief: Maar volgens mij hebben we het daar al over gehad in de bus.. denk ik.
Waarschuw beheerder
Oe wat ben ik blij dat ik tickets heb voor de 12 uur set van Laurent Garnier die hij op 31.05.08 in de Rex Club te Parijs gaat doen.
Waarschuw beheerder
Wat een ongelovelijk vett feest. Slechte controles (haha zie je wel!),Knallend geluid, mooie lichtshows (zie 2000&one live) vage duitsers en een beestachtige line-up. Heb onder andere gezien: Manon (8+), Tiefschwartz (9), Turntable Rocker (7), 2000 & One liveset (9, vooral door de visuals) Magda (8, supervette nummers maar had problemen met apparatuur dus veel fouten), Loco Dice (9,5), Garnier (10+), Hawtin (9,5).

Hier nog even mijn video-impressie:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=1B05DEB2CF10C9CF

Geluid en bass waren 2 hard 2 handle voor mijn nokiaatje :)
Waarschuw beheerder
Timewarp te vet gewoon !!!!

Richie Hawtin :D
Waarschuw beheerder
ja, controles bij TW zijn prima, loop je zo door, maar de controles op de weg, daar moet je voor uitkijken. Qua drukte vond ik echt 100% meevallen hoor!! Met uitzondering van zaal 2 en 3, maar als je daar gewoon weg bllef, was er niks aan de hand. Zaal 2 en 3 wel het meeste geweest denk.. hahhaa.. Hawtins last track.. ow my god! Echt supervet!! Allen ben ik op zoek naar beeld/geluid/info over ook 1 van.. Hawtins laatste platen.. met die kreundende chick erin.. WOW!!!

Waarschuw beheerder
Echt super feest nummoro 1.
+Richie Hawtin super vet en natuurlijk de andere dj's ook (ff geen zin om iedereen uit te lichten).
+ Laurant Garnier afsluiting (ik heb dat nog nooit mee gemaakt, iedereen helemaal los)
+ Chillout, beste chillout ooit, fijne muziek, lekker een uurtje wezen opladen daar.
+ Goed geluid, dat maakt het feest ook meteen veel beter (elke keer dat Hawtin de bas er in gooide kon je niet meer stilstaan)
+ Lachen om gekke duitsers (na afloop van Hawtin liep ik de zaal uit, kom ik daar een duitser tegen. Die als oordoppen wc-papier in de oren had gedaan :lol:.

- Drukte en warmte in zaal 3 (maar dat had ook wel iets)
- Vandaag tentamen...
Waarschuw beheerder
Mijn eerste TW en ook zeker niet mijn laatste!
Echt goed vermaakt!
Beste set: Hawtin
Met stip gestegen in mijn lijstje is Sven Vath.
Die vond ik eerst maar matig maar na gister prima te doen.
kortom een dikke Party.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op maandag 7 april 2008 om 00:50:
Ivo natuurlijk :P jwt

Schuum! :P

Ik vond het weer een erg fijn feestje. Lekker volume en toch erg zuiver. Op een gegeven moment naar zaal 3 gegaan (Magda) maar daar was het gewoon niet te doen. Té druk, té warm. Toen dus naar zaal 5 gegaan en daar een hele tijd gebleven. Garnier draaide erg lekker.
Uiteindelijk tijdens de set van Alter Ego in zaal 2 naar huis gegaan. datw as iets voor zeven uur. Vriendin zat aan de antibiotica dus voor mij was het uit solidariteit alleen bier i.p.v. andere hulpmiddelen. We waren ook al voor 9 uur binnen dus ik was gewoon op.

Maargoed, volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Ook dan weer een hotelletje pakken van vrijdag tot maandag. Paar gasten in ons hotel waren zaterdagmiddag van de snelweg geplukt door de polizei. Dikke boete. heb je op vrijdag geen last van. :)

Waarschuw beheerder
donateur
ech waar vet feest! :yes:

met name lichteffecten waren super!
Waarschuw beheerder
Timewarp komt met stip binnen op nummer 1.mooie feestjes:cheer:

Chris Liebing als binnenkomer en Ritchie als afsluiter, Raresh, Magda, Garnier...Prachtig, prachtig:D:D
Wel veel leipe Duitsers, kon me er overigens niet echt aan storen, op N1 is het veel erger:rot: Wel raar vond ik de dopecontrole om 11:00 buiten door de Polizei, beetje zielig om mensen halverwege een feest ineens te gaan fouilleren en oppakkken terwijl binnen iedereen en plein public liep te gebruiken:(
Busreis is me 100% meegevallen,lang maar errrrug gezellig, met dank aan Bas voor het entertainment;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 7 april 2008 om 12:45:
the pressure cooker

is net uit. is een repress met 3 remixen erop. de originele is zo focking heerlijk. altijd gekkenhuis
Waarschuw beheerder
einde was zeker leip met the pressure cooker en "i'll be that bitch with a gun"

En dan dat extreme geluidsysteem daar, richie die de bass omhoog schroeft... Heeft niks meer met minimal te maken
Werkzaam bij WIT
Waarschuw beheerder
Super vermaakt! Eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Ingedanst @ Laurent Garnier, zeker een top set, maar mijn helden waren toch echt Rush en Pet Duo! Wat een dikke sets hebben die neergezet! Props ook voor het scratch werk van Murphy... Maar mijn benen trokken toen echt niks meer... Moest toch echt aftaaien om 8.30...

+ sfeer, (die voorin zaal 1 toch weer het meest werd gebouwd door de Hollandse delegatie)
+ controle!
+ jagermeister-redbull!!

- geluid, veel gaten in de zalen en mag echt harder als Rush draait!
- teveel openbaar dope gebruikende italianen die ondanks dat toch niet hun voeten van de vloer krijgen maar drukker zijn of hun haar nog in de juiste plooi zit
- mannheim is echt te saai om in rond te slenteren na TW!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aldo op maandag 7 april 2008 om 13:09:
- teveel openbaar dope gebruikende italianen die ondanks dat toch niet hun voeten van de vloer krijgen maar drukker zijn of hun haar nog in de juiste plooi zit

Vervelende mannetjes zijn dat ja.....
Artiest Powel
Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn had ik het feest een stuk groter verwacht. Maar was heerlijk feestje.
Flinke tijd bij Moonbotica in zaal 4 gestaan en dat was ook echt vet. Nog nooit gehoord maar vette set. Erg lekker sfeertje hing er ook en die warmte maakte het juist gezellig.
Het was goed druk maar sfeertje was prima.
Alleen wat zijn die Duitsers LELIJK! Mijn god.

Lekker van 8 tot 12 in de auto liggen pitten en toen met een heerlijk zonnetje opgestaan en door de tieves sneeuw met je brakke hoofd naar huis gereden :P

Een mooie foto van een apart tafereel op de jongetjes wc moet nog in het album geplakt worden maar dat komt er aan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twansparant op maandag 7 april 2008 om 13:11:
Vervelende mannetjes zijn dat ja.....

indd... allemaal klein en arrogant
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Powel op maandag 7 april 2008 om 13:13:
Moonbotica

grandioos ja, helaas heb ik ze niet op timewarp gezien dit keer, maar op sonne mond sterne vorig jaar stalen ze de show
- geluid

dit ga je niet menen hoop ik? Misschien dat t in zaal 1 bij de shranz een stuk zachter stond dan, maar ik kan me geen enkel ander feest bedenken waarbij het geluid zo goed is als bij timewarp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 13:18:
dit ga je niet menen hoop ik? Misschien dat t in zaal 1 bij de shranz een stuk zachter stond dan, maar ik kan me geen enkel ander feest bedenken waarbij het geluid zo goed is als bij timewarp

mee eens, zelfs de schranz/hardtechno was loepzuiver(idd wel iets zachter), heb nog nooit zo'n goed geluid gehoord:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 13:18:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 7 april 2008 om 12:45:
the pressure cooker

Knetterharde flashback van 5 days off krijg ik nu!
Whaaaaa wat was dat gruwelijk, wat een plaat
Waarschuw beheerder

Whahaha.. vorig jaar hebben zij me echt bang gemaakt.. Die gasten zien er echt smerig uit... Lelijker dan Duitsers moet ik zeggen...
Ze krijgen van die vieze kringen rondom hun ogen.. en aangezien ze allemaal al zo dun zijn, lijken het al helemaal op van die vercrackte gasten..... En gewoon doorslikken!
Waarschuw beheerder
Timewarp = gruwelijk!

Richie and ricardo deden het wel. jammer dat ricardo weer zo naar de klote was dat hij niet wist dat hij af en toe scheef draaide.
heerlijke latin sound erdoorheen geknald en ja wat moet er van richie gezegd worden??
Waarschuw beheerder
Algemeen feit:

Duitsers zijn uber ranzig
zelfs friet kunnen ze te zout maken.

bah,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®µD! op maandag 7 april 2008 om 13:48:
jammer dat ricardo weer zo naar de klote was dat hij niet wist dat hij af en toe scheef draaide

:gaap:
Waarschuw beheerder
zaal 3 was idd knus en heet.

het mooiste was dat ik 2 vitaminepillen aan een italiaan voor 20 euros heb gegeven, wel met citroensmaak :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op maandag 7 april 2008 om 13:25:
mee eens, zelfs de schranz/hardtechno was loepzuiver(idd wel iets zachter), heb nog nooit zo'n goed geluid gehoord

toegegeven, geluid was inderdaad erg zuiver, daar is niks op af te dingen.... Maar mijn punt was meer op het volume niveau... als ik discussies over het geluid kan voeren op een afstand van minder dan 4 meter van de boxen staat het gewoon te zacht ;)

Waarschuw beheerder
Na een hele boel goede verhalen over timewarp ben ik dit jaar voor het eerst zelf maar een kijkje gaan nemen.

En ik moet zeggen, het was een puik feestje! Waren rond een uurtje of 20 binnen en tot ongeveer 12uur gebleven.

Pluspunt:
*) het geluid! Echt loepzuiver en precies hard genoeg.
*) De muziek. Tiefschwarz zette echt een dijk van een set neer. Echte partytechno. Moonbootica was ook lekker. 2000 and one, hollands glorie wat een dikke set (althans het stuk wat ik gehoord heb) Sven vath begon ook erg lekker, daarna ff gechilled. Rush knalde als vanouds. Wilde daarna weg gaan maar ja pet duo was ook wel chill. Staan springen en hakken als een dolle nog! Fftjes naar richie geweest, maar dat was op dat moment te soft. Terwijl ik normaal wel fan ben.
*) Eten en drinken ging allemaal lekker snel. Alhoewel ik geen fan ben van die statiegeldbonnen.

Minpunten:
*) duitsers kennen hun grens niet en worden zwaar irritant.

Almetal een 9+
Waarschuw beheerder
Tering wat ben ik verrot:/

hoe ik me nu voel wil ik er nooit meer heen!!!
Waarschuw beheerder
250 euro

valt mee, heb moeilijkere prijzen gehoord.
Waarschuw beheerder
zo fit als een hoentje:)
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
fuck fuck fuck baal er van dat ik hier niet was :(

maja heb me wel zwaar goed geamuseert in Utrecht Tresor night (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 14:29:
Minpunten:
*) duitsers kennen hun grens niet en worden zwaar irritant.

genoeg nederlanders op de grond zien liggen, ook op sms dus dat valt wel mee, ze zuipen alleen als een gek een liter Jägger op ;)

Garnier lukte me niet op erin te komen, het pakte me niet(schit happens) kwam waarschijnlijk ook door het geweld wat Ome Sven uit die speakers gooide ook nog genoeg platen gehoord van Sven tijdperk 90 96, potverdikkie.
Waarschuw beheerder
Was weer een mooi feestje. :)

Met name genoten van Tiefschwarz, Carola, Garnier en uiteraard Hawtin.

Die intro van Hawtin alleen al, ai ai ai... Eerste 3 uur vond ik echt gruwelijk. Vrij stevig ook, zou mooi zijn alstie deze stijl zou aanhouden. Waar hij al die gruwelijke platen vandaan haalt blijft me een raadsel, voor mij waren ze vrijwel allemaal nieuw. Billie Jean erin knallen was niet echt gepast, maar vond het wel grappig toen. Na 3 uur begon hij net ff iets teveel breaks erin te gooien. Werd het op een gegeven moment beu en ben tegen half 1 naar de bus gegaan, na nog ff bij Raresh te hebben gekeken die ook erg lekker bezig was.

Pff, had kippenvel over mijn hele lijf toen hij die erin knalde. Zo ontzettend gaaf! (L)
Uitspraak van chiquito op zondag 6 april 2008 om 18:40:
filmpje van Boes

Mafkees :p

Over het geluid: ik heb nog nooit zo'n loepzuiver geluid gehoord op een feest. Vraag me af waarom het op NLse feesten nooit zo'n goed geluidssysteem hebben staan. Niet dat ik er last van heb, maar op Timewarp valt het echt op hoe ontzettend goed het geluid is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 7 april 2008 om 14:46:
Over het geluid: ik heb nog nooit zo'n loepzuiver geluid gehoord op een feest. Vraag me af waarom het op NLse feesten nooit zo'n goed geluidssysteem hebben staan. Niet dat ik er last van heb, maar op Timewarp valt het echt op hoe ontzettend goed het geluid is.

nieuwste van het nieuwste:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 7 april 2008 om 14:50:
Uitspraak van Gustav op maandag 7 april 2008 om 14:46:

nieuwste van het nieuwste

Duitse organisaties hebben meer geld denk ik te besteden voor geluid en DJ's. Nederlandse zijn kneiter veel geld kwijt aan de lokaties/vergunningen, helaas!!

Vond overigens dat timewarp wel wat betere lichtshow mag organiseren. Dat was een beetje goedkoop. Maar ach wat boeit het als je daarentegen wel loepzuiver geluid en de beste dj's in huis haalt :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 7 april 2008 om 14:50:
nieuwste van het nieuwste

Ja, maar vorig jaar was het geluid net zo goed. Je zou toch wel verwachten dat dit soort systemn inmiddels ook NL bereikt hebben. :)
Waarschuw beheerder
Een van de vele hoogtepuntjes:

:lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Magda, Luciano, Alter Ego en Richie! Ik vond begin villalobos heel vet weet niet hoe die verder gedraaid heeft...?
Die laatste plaat van richie(L): Beat that Bitch with a Bat van Farley Jackmaster Funk

2 Uur voor het einde trouwens het vipdekje opgeklommen aan de zijkant(totaal geen security meer te vinden) doorgelopen naar de dj booth..en jawel gewoon een kwartier schuin achter richie gestaan, totdat een andere domme italiaan ook de booth inliep en van dichtbij fotos begon te maken. Een of andere chick sprintte meteen naar die gast en zag meteen dat ik daar ook absoluut niet hoorde...maja wel f lekker geluld met magda und karotte..

En wat zijn die italianen debielen, zeg je dat je uit amsterdam komt, zei meteen vragen of je je nummer kan geven om drugs voor ze te regelen. OJa gast is goed, schrijf je adres op dan kom ik het wel xtje met de auto brengen:S:S:S

nu gelukkig weer btje gevoel in mn lichaam :P

op naaar TW 2009
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 13:09:
"i'll be that bitch with a gun"

i'll be that bitch with a hit??

klote tentamens elk jaar:@

Waarschuw beheerder
en nog even een vraagje:

weet iemand welke plaat Laurent Garnier draaide als toegift? dat drum&bass plaatje....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 14:34:
zo fit als een hoentje

+1 wel een beetje in een bubbel van liefde :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®µD! op maandag 7 april 2008 om 13:48:
jammer dat ricardo weer zo naar de klote was dat hij niet wist dat hij af en toe scheef draaide.

Vond het meer een kwestie dat ie weer in een ander/apart ritme draaide. Vond het eigenlijk wel ontzettend aangenaam en grappig om te zien hoe iedereen de mist inging met z'n dansje wat opeens niet meer klopte :lol:

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest.. met een geweldige Richie & Carola.. (L)

Begin Richie

Richie goes MJ
Artiest {SHOWLIST artist 62742, 43595}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op maandag 7 april 2008 om 03:30:

dat waren volgens mij technische problemen.. iig die fouten van karotte en magda..
want als zelfs carola zulke fouten gaat maken moet het wel aan het apparatuur liggen.
Waarschuw beheerder
Turntablerocker

Chris Liebing

Carl Cox

Marco Carola

Garnier's laatste plaat: Out Of Space :lief:

Richie Hawtin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 15:29:
Richie goes MJ

zelfs in dit nummer een breakje :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heerlijk genoten.. Echt een grensverleggende ervaring!
Verder ook een hele chille busreis gehad met veel mooie mensen..
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twansparant op maandag 7 april 2008 om 15:56:
Garnier's laatste plaat: Out Of Space

helemaal los daar! wat sloot hij 'm heerlijk af!

Karotte, Chris Liebing en Carl Cox stonden nog bij 'm op t podium. Echt te vette shit gewoon!
Waarschuw beheerder
dit jaar gemist,wel weer hele dikke filmpjes,maybe volgend jaar weer!:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 15:18:
wel een beetje in een bubbel van liefde

ook wel een beetje overdreven..jij bent kennelijk niet nuchter gebleven:p

Waarschuw beheerder
vette setjes :D dams :(
Waarschuw beheerder
Damn, weet iemand hoe de plaat heet die Sven als 2e draait in zijn set, na Two Of Us?
http://rapidshare.com/files/105305069/01-time_warp_2008_-_sven_vaeth_live-sat-04-06-2008-talion.mp3
Waarschuw beheerder
Mijn eerste echte technominded party.

Zeer goed bevallen :) Wel een lange reis met de bus, maar dat was het zeker waard :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Grootje op maandag 7 april 2008 om 18:31:
Mijn eerste echte technominded party

goed uitgekozen :lol:

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou krijg net een telefoontje van een groep die nog 11 uur moet wachten voor ze verder mogen rijden, 1 gast had nog 3 snoepies in zijn zak en dat koste 250 euro

Hij zegt "Het ergste is nog dat ze alle rook en snoepwaar hebben afgepakt en nu staan we hier nog 11 uur!"

NOU dan kunne die nog van geluk sprekke ik ben 500 euro lichter en mijn rijbewijs kwijt tot 12 ur in de avond was pas om 4 uur thuis vannacht en vandaag gewoon weer lekker gewerkt
maar toch een MAXIMAAL feest volgend jaar weer alleen dan niet met de auto
Waarschuw beheerder
dat is het risico wat je neemt. beter laat je de volgende keer je vrienden de troep bij zich houden als jij je opoffert om te rijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 18:48:
Het was wel druk bij de dames geloof ik

waha, zij zat bij ons in de bus :D
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
die maffe duitse wijven

Waarschuw beheerder
jah dat zekerzzz !!

Waarschuw beheerder
donateur

whahaa renske en kyra :roflol:

duitse wijven? :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die gast ernaast staat ook rustig mee te kijken 8)
Waarschuw beheerder
Het was wel druk bij de dames geloof ik.

Zij met dat donkere haar is een mooi grietje :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus wat een bende was t weer,maar na 5 keer geweest te zijn gaat t bijzondere er toch er wel weer een beetje vanaf.
Vooral die tering drukte vond ik op sommige momenten echt wel een minpunt,was dan ook blij toen het tegen een uurtje of 6 ff iets rustiger werd.

Muzikaal gezien ook niet echt uitschieters gehoord,Luciano en Rush vond ik heeeeel dik,1e uurtje Cox was ook erg vet maar kakte daarna toch ook wel weer in.
Hawtin was de 1e uurtjes ook lekker bezig maar vond hem daarna maar als een pannekoek verder gaan,t enige wat ie deed was steeds de bass er in gooien en klaar,erg makkelijk allemaal.
Kan aan mij gelegen hebben of omdat ik de mnml iets minder trek de laatste tijd,joost mag t weten.

Baal wel dat ik Garnier weer totaal gemist heb,snap ook niet waarom maar heb deze held nu nog steeds niet gezien :/

Over het hele feest bekeken was t wel erg gezellig allemaal,bijna tot geen lastige duitsers die kwamen bedellen,qua wausheid vond ik t ook nog wel meevallen allemaal.
Alles bij elkaar toch een top weekend gehad maar of ik volgend jaar terug ga is nog maar de vraag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was karotte ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
same same denk?
Waarschuw beheerder
is op TW toch iets harder? Set van vorig jaar is heeeel erg vet
Waarschuw beheerder
Pffff alsjeblieft.... LAURENT GARNIER (L)(L)(L)(L)... Echt in 8/9 uur tijd dat hij heeft staan draaien gewoon geen één slechte of mindere plaat gehoord, heerlijk gewoon, wat een held (L)

Na Laurent Garnier een tijd op de grond gezeten en zitten uithuilen (en toen nog de toegift gemist :@ ) en toen het koud begon te worden toch maar even Richie Hawtin en Villalobos checken, maar wat was dat dramatisch zeg. Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat) en daarna weer een hoogtepuntje van ongeveer een minuutje. Kwam zo totaal niet in de set en had ook geen zin om daar mijn laatste restjes energie aan te verspillen. Dus toen maar tot 2 uur zitten wachten tot de bus openging en lopen nagenieten.
O ja, hoe durft Hawtin er Billy Jean op te gooien... Moet wel eerlijk toegeven dat dat het enige moment is geweest dat ik nog ene beetje wat met de muziek kon, maar vond het niet echt toepasselijk:(

Verder moet TimeWarp volgend jaar wel weer met zo'n grote naam komen om er weer heen te gaan. Boys Noize vond ik ook heel vet op dat moment en Carl Cox was ook wel eventjes lekker maar verder snap ik niet waarom mensen TimeWarp (of andere Duitse feesten) zoveel beter vinden dan de grote Nederlandse feesten. Irritante Duitsers, opgepompte gastjes, te wause beukende mensen, heeeeeel veel mensen die stilstaan (ja nog veel meer dan in NL) en mensen die om van alles en nog wat zeuren (zelfs 2 meisjes die gingen graaien toen er 2 euro kleingeld uit mijn zakken viel :/ ). Maar ja, waarschijnlijk sta ik er volgend jaar toch wel weer :$

Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 07:36:
De Tering. Kan Garnier ooit nog van dit enorme voetstuk waar die momenteel op staat afvallen? Wat een set! Gewoon 8 uur lang de ene dikke plaat na de andere, het bleef maar doorgaan.. Als je binnen 30 seconden als de hele zaal uit zn dak hebt gaan en dit vervolgens elke minuut alleen maar erger maakt, elke keer een nog genialere plaat erop gooit.. Who the fuck is Hawtin?

Heheh jij bent ook een held hoor :D Alles en iedereen die tussen jouw en Garnier instond gewoon weghalen (irritante vlaggen:P) en daar ook gewoon 8 uur lang staan :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanD46 op maandag 7 april 2008 om 17:46:
jij bent kennelijk niet nuchter gebleven

Op feest zelfs eigenlijk best wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 09:08:
Dankzij Garnier was timewarp beter dan ik had verwacht, wat een brute set, niet normaal meer! Bijna 8uur lang in zaal 5 gestaan en genoten.

hoe ik jou dan weer kan mis lopen. Gewoon in Mannheim 6 uur lang op maximaal 50 meter van elkaar af staan, haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op maandag 7 april 2008 om 19:56:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat)

http://www.youtube.com/watch?v=IUCQU9b66Gw

Bij dit soort zieke platen wist ik nochtans niet waar ik het zoeken moest gisterochtend.
Later werd de set inderdaad minder, maar eerste paar uur waren echt heel dik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 7 april 2008 om 20:56:
Bij dit soort zieke platen wist ik nochtans niet waar ik het zoeken moest gisterochtend. Later werd de set indrdaad stukken minder, maar eerste paar uur waren echt heel dik.

Tjah dit klinkt al een stuk beter, misschien ben ik elke keer op de verkeerde momenten geweest ( al heb ik het drie keer geprobeerd en vond k het vorig jaar ook al niks :P ), maar ja, de meeste minimal is ook niet helemaal mijn ding.
Waarschuw beheerder
Na Laurent Garnier een tijd op de grond gezeten en zitten uithuilen

Precies. Allemaal compleet nagenieten, traantje wegpinken en elkaar maar knuffelen :lief:

irritante vlaggen

pff! Wat een opluchting was dat zeg. Nog erger dan stilstaande mensen voor je neus. Toen ik ze weer zag ergens anders was het helemaal genoeg8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op maandag 7 april 2008 om 20:27:
Uitspraak van jessesins op maandag 7 april 2008 om 15:00:
Magda op timewarp.. wat een vette track!
http://www.youtube.com/watch?v=QZH_FAmFfBc

Iemand een idee welke dit is?

Vette plaat zeg!! die moet ik ook weten...

Click Box - Fun K Mouth d8 ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 20:45:
hoe ik jou dan weer kan mis lopen. Gewoon in Mannheim 6 uur lang op maximaal 50 meter van elkaar af staan, haha.

hoe krijgen wij het inderdaad voor elkaar:p ik stond de hele tijd links vooraan te knallen, relaxed security daar trouwens, niks intereseerde dat wijf:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 21:26:
hoe krijgen wij het inderdaad voor elkaar:p ik stond de hele tijd links vooraan te knallen, relaxed security daar trouwens, niks intereseerde dat wijf:)

Hehehe idd, ze moest lachen toen ik voor d'r neus een snackie innam :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 21:25:
Click Box - Fun K Mouth d8 ik

dat nummertje wil ik ook wel.. kan mooi bij de rest van men collectie(L)

Waarschuw beheerder
LAURENT GARNIER (L)

dat was gwn Time Warp 2008!!

Sjonge jonge zeg, wat een baas! wat een master!!
8 uur lang zooo boeien!!

En ook geweldig om te zien dat toen k om half twee binnenkwam daar t gwn jaa halfvol was en goeie sfeer en dat t steeds uitbundiger werd, steeds legendarischer!
Want bijna iedereen die daar binnenkwam KON gwn niet meer weg:)

Eerst gwn van half 2 tot half 6 ofzo heerlijke diepe melodieen met lekker ritmes achter elkaar, gwn bijna niet 1 nummer zonder intense melodie! En dan Garnier die ook zwaar geniet vd sfeer en zijn eigen melodieen(l)
daarna nog stukje ouwe house & progressive, afsluiten met Out of Space.. onder luid gejuich afgevoerd worden naar buiten nadat ie moest stoppen om 9.15 , mensen bonkend en joelend op de ramen tikken van kom terug.. man, man wat een extase!!
en daarna komt ie gwn iets voor 9.30 nog terugsneaken om er nog even 3 drum&bass platen op te leggen:)
wat was dat heerlijk!!!!

Daarna Hawtin.. tja, dat was er echt niks bij. Bass in, bass uit, volume hard, volume zacht (x 100). veel dezelfde platen. Een lachertje bij Garnier (sorry hawtin-fans). Vond m echt niet in vorm. uiteraard wel gwn lekker op gehoused nog ff, maar verlangde terug naar de garniermelodieen.

Magoed t feest was al lang en breed zwaar geslaagd! En oww ja de opening van Tiefschwarz & Karotte in zaal 3 was ook top en klein stukje Alter Ego ff Why Not meegepakt, ook zeer lekker :)

En Tessa bedankt voor de relaxete bus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 23:00:
Een lachertje bij Garnier

Zo kan je het inderdaad prima verwoorden!

Geniaal was gewoon dat ie me vanaf de eerste 10 seconden van z'n set echt had. Heb echt 8,5 uur in zijn set gezeten. Journey through sound!
Waarschuw beheerder
Waar zijn de buspaarkeerplaatsravefimpjes?
Waarschuw beheerder
hoe durft Hawtin er Billy Jean op te gooien...

deed ie vorig jaar ook!

Uitspraak van Fcukmme op maandag 7 april 2008 om 23:40:

Sprak renee en ruben om 2 uur en die zeiden dat het
regende en dat ze in de bus zaten hahahaha :D
Waarschuw beheerder
buspaarkeerplaatsravefimpjes?

Heb er nog een stuk of 3 van de heenweg! 8)
Waarschuw beheerder
Ik zit met smacht te wachten op alle filmpjes van de parkingrave! :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 23:51:
Heb er nog een stuk of 3 van de heenweg!

uploaden die hap dan!

Reden jullie achter alexander aan of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 23:00:
LAURENT GARNIER -post

Perfect verwoord... HALLELUJA!! Hij was zonder twijfel Timewarp 2008...

Ik zoek naar een filmpje waar iedereen tegen de glazen wand gedrukt Garnier uitzwaaide, waarna hij gewoon weer terug kwam...held!

OMGGGGGGGG, geniaal....woorden schieten voor dat moment tekort.

(L)(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Na Laurent Garnier een tijd op de grond gezeten en zitten uithuilen (en toen nog de toegift gemist )

Join the club! Klote dat je toegift hebt gemist.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 23:23:
Zo kan je het inderdaad prima verwoorden!

Geniaal was gewoon dat ie me vanaf de eerste 10 seconden van z'n set echt had. Heb echt 8,5 uur in zijn set gezeten. Journey through sound!

jaaa echt. Ben zielsblij dat ik om half 2 floor 5 binnenstapte.. anders was t een hele andere Time Warp geweest;)

zat/stond/danste jij trouwens niet op dat hek bij Garnier? haha. ik zie t echt nog helemaal voor me al die hoofdjes linksvoor bij Garnier :) 20 man uit de Tessa-bus + nog een paar haha. prachtig (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op dinsdag 8 april 2008 om 00:37:
Uitspraak van Frank-k-k op maandag 7 april 2008 om 23:00:
LAURENT GARNIER -post

Perfect verwoord... HALLELUJA!! Hij was zonder twijfel Timewarp 2008...

Ik zoek naar een filmpje waar iedereen tegen de glazen wand gedrukt Garnier uitzwaaide, waarna hij gewoon weer terug kwam...held!

OMGGGGGGGG, geniaal....woorden schieten voor dat moment tekort.

jaaa ik heb dat gwn echt nog nooit meegemaakt. Dat iedereen gwn joelend tegen de ramen aan staat te knallen van kom ajb terug om deze legendarische set te verlengen (l)

vlgns mij heb k jou ook nog gesproken haha, jij was toch die met dat mutsje op? jij doet me altijd denken aan Nathan Fake haha:p
ik heb echt gwn als soort van foto heel die linksvoor nog voor me geloof ik. ik hoop dat dat nog even in mn hoofd blijft :)
Waarschuw beheerder
Op een gegeven moment draaide rush een gruwelijke plaat met een soort filmtheme ofzo erdoor heen, een soort romantisch pianomuziekje... dat was echt zo gaaf. een onwijs bekend melodietje maar we wisten niet waarvan het was... iemand een idee?!

voor de rest was Time Warp in een woord GEWELDIG, in tijden niet zo goed feest gehad, en wat vloog de tijd voorbij!

Heb letterlijk mn voeten kapot gedanst! maar t was t waard!
Waarschuw beheerder
Ondanks dat ik er meer van verwacht had, vond ik het een super leuk feest!
Karotte viel erg tegen, maar daarna maakte Magda weer veel goed! Väth verbaasde mij meerdere keren, Laurent Garnier was geweldig én wat een tent! Daarna de eerste uurtjes van Hawtin ook heerlijk genoten, de laatste platen van Ricardo waren ook erg blij en Raresh knalde daarna flink door... De laatste platen van Richie maakten het feest tot een mooie afsluiter...8)

Toch had ik meer verwacht van de aankleding (mediafestival??) en vond ik het Duitsepubliek een typisch N1 publiek (geen compliment)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 01:09:
zat/stond/danste jij trouwens niet op dat hek bij Garnier?

Hahaha ja dat was ik. Kon niet meer op m'n benen staan en was zo bang dat mn spier zou scheuren (blessure) dat ik maar besloot om gewoon daar te gaan zitten. Heeeerlijke plek trouwens8)

Waarschuw beheerder
Pffff alsjeblieft.... LAURENT GARNIER ... Echt in 8/9 uur tijd dat hij heeft staan draaien gewoon geen één slechte of mindere plaat gehoord, heerlijk gewoon, wat een held

en toen het koud begon te worden toch maar even Richie Hawtin checken, maar wat was dat dramatisch zeg. Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat) en daarna weer een hoogtepuntje van ongeveer een minuutje. Kwam zo totaal niet in de set

jaaa kan me helemaal vinden ook in dit verhaal!
kan iemand die Hawtin dit jaar helemaal het einde vond uitleggen wat er zo subliem was? :)
100x die bass een halve minuut eruit, dan weer 15 sec. erin. volume zacht, volume hard. eventjes.. ok.. maar urenlang..
en af en toe een spacende melodie eronder kan ook geen kwaad :)

smaken verschillen gwn, maar dit was gwn heel makkelijk vond ik:p

filmpje, filmpje, filmpje:D
Waarschuw beheerder
donateur
ai,ai,ai als ik het dus weer allemaal hoor baal ik met de dag meer dat ik Garnier weer gemist heb :frusty:

Iemand trouwens ook nog last van zijn oren? Mijn rechteroor voelt alsof ie aardig is opgeblazen of zoiets :/
Waarschuw beheerder
Ik heb zondag op maandag amper kunnen slapen omdat er echt een keiharde Ruis in mn oren zit. Is nu wel een beetje minder geworden maar heb nog steeds ontzettend moeite met mensen verstaan i.c.m. achtergrondgeluiden. Hoor ook de hele tijd electronische muziek die er niet is:P (maar dat ligt misschien niet aan de oren maar wil ik het gewoon graag horen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 8 april 2008 om 10:46:
Iemand trouwens ook nog last van zijn oren? Mijn rechteroor voelt alsof ie aardig is opgeblazen of zoiets

hmm toen k heel even naar Alter Ego ging stond k helemaal rechtsvoor en toen kraakten ze wel ff, maar daarna geen last meer gehad verder..

mss wordt je oud:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op dinsdag 8 april 2008 om 10:48:
Hoor ook de hele tijd electronische muziek die er niet is (maar dat ligt misschien niet aan de oren maar wil ik het gewoon graag horen)

Ik probeer ook zoveel mogelijk foutmeldingen te krijgen op de computer8)

bliepjes(l)

en dan nog btje fluiten erbij en jaa dan klinkt t kut maar tis iig iets:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:51:
Ik probeer ook zoveel mogelijk foutmeldingen te krijgen op de computer

De schoolbel is normaal verschrikkelijk monotoon maar het klonk net zo vaag, dikke galm erin heel warm geluid :lief:
Gehoorbeschadiging misschien toch nog ergens goed voor, maar binnenkort toch echt even aan de filters!

Waarschuw beheerder
donateur
mijn oren waren er ook best slecht aan toe na de set van Garnier, maar dat was opzich te verwachten na zo lang dicht in de buurt van de box te hebben gestaan, ik moet echt aan denken om mijn doppen mee te nemen, dat vergeet ik steeds de laatste tijd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:49:
mss wordt je oud

mijn oren misschien ja,waarschijnlijk ietwat te veel toegetakeld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die set van rush is ook niet mis :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 11:22:
die set van rush is ook niet mis

helaas staat er maar 15 minuten online :nocheer:

Voor mij toch man van de avond (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:lief:
Waarschuw beheerder
voor mij luciano
Waarschuw beheerder
Was ook heeeeeeel blij dat ik nog naar Luciano ben gaan kijken ookal had ik echt nergens meer behoefte aan. Wat was die vent bezig zeg :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 8 april 2008 om 11:26:
helaas staat er maar 15 minuten online

jammer ijg nu ik dit allemaal zie best zin in mayday :D
Waarschuw beheerder

Ja i.d.d. ...mij camera was helemaal vol met fotos en videos.

Mattie waar in God`s naam was jij???

De afteparty was tot 3:15 denk ik. Was hard aan te regen en Dimzen draait geniaal. Maar wenig mensen uit andere bussen waren bij onze bus :(

Ik heb een paar Nederlanders gezien maar niemand bekent van Mattie`s bussen. :no:

Geen pim, geen floor, geen Mattie, geen niemand uit Utrecht of Nijmegen :no: :(

Maar mag niet uit..Volgende jaar ik zal de afterpary helemaal regelen voor hele Nederland. Een Griek.....en zijn 300 Nederlanders :yes: Dat zal de motto zijn vor volgende jaar.

Trouwens de videos zijn al op Youtube te vinden van de bus.

Historical moments :respect:

Alexandros Starros is fully in love with Techno and Minimal :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 8 april 2008 om 12:10:
Mattie waar in God`s naam was jij???

Ik weet het nu nog steeds niet.. :D

Ja ik liep daar toch echt ergens rond.. Heenreis was een vette parkingrave!

Nadat de meesten op parkeerplaats waren was er niet meer zoveel belangstelling om door te raven en later begon het ook te regenen..

Volgend jaar pakken we het grootser aan dan alle voorgaande jaren!

Of niet Alex? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op dinsdag 8 april 2008 om 12:30:
Volgend jaar pakken we het grootser aan dan alle voorgaande jaren!

Of niet Alex?

Volgende jaar Mattie.. Ik wil de grootse dopest afterparty dat Nederland heb ooit gezien regelen :yes:

Ik wil dat mij naam en jouw naam in de geschedenis boeken van afterparty`s in gouden letters worden geshrijeven :D

Dat de namen Alexandros en Mattie wordt gezien als de voorvaders van de afterpartys :yes:

Dus wij hebt nog 362 dagen om dit te regelen :P

Trowuens.....Dimzen :respect: http://www.youtube.com/watch?v=MEXnuujmBRw

Part 1, 2, 3 en 4 staat online de andre kom straks ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 8 april 2008 om 12:36:
Dat de namen Alexandros en Mattie wordt gezien als de voorvaders van de afterpartys

:x
Waarschuw beheerder
:D wat een gast ben je ook!

Laten we er iig maar wat moois van proberen te maken..

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op dinsdag 8 april 2008 om 10:48:
Hoor ook de hele tijd electronische muziek die er niet is

dat heb ik dus ook.. hoor overal een melodie in!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:53:
ik moet echt aan denken om mijn doppen mee te nemen, dat vergeet ik steeds de laatste tijd

zooo volgens mij is mijn evenwichtsorgaan naar de klote ofzo....vet duizelig de hele tijd....oordoppen indd geen slecht idee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op dinsdag 8 april 2008 om 12:36:
Dat de namen Alexandros en Mattie wordt gezien als de voorvaders van de afterpartys

dat kan al niet meer hoor:p

hoe kan je nou voorvader vd afterparty worden als die al tientallen jaren bestaan :nocheer:
Waarschuw beheerder
Dat antirookbeleid was ook een lachertje trouwens. Iedereen pafte er gewoon lustig op los... :lol:
Waarschuw beheerder
haha jointjes draaien voor de security met je wauze kop t mag allemaal daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 13:56:
hoe kan je nou voorvader vd afterparty worden als die al tientallen jaren bestaan

Ik wil gewoon de grootse dikkste afterparty in de geschedenis doen volgende jaar. Dat alle details klopt gewoon :yes:

Komt goed.....mark my words...Komt zeker goed :yes:

Trowens....waar zijn de films van de parkeerplaats rave????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Security sloeg inderdaad nergens om. Die mensen stonden het allemaal met een glimlach te aanschouwen.. Iemand eigenlijk nog last gehad van polizei in het publiek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 13:56:
hoe kan je nou voorvader vd afterparty worden als die al tientallen jaren bestaan

Anders ga je dr ff serieus op in... ;)

Uitspraak van Pietjepotlood op dinsdag 8 april 2008 om 14:19:
Die mensen stonden het allemaal met een glimlach te aanschouwen..

Geweldig toch! Puur formaliteit die security.. Evenals het rookverbod..

Zo zie je maar dat regels er zijn om verbroken te worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op dinsdag 8 april 2008 om 14:19:
Iemand eigenlijk nog last gehad van polizei in het publiek?

iemand die om pillen vroeg en volgens een vriendin van me iets van een oortje in had... verder niks gemerkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op dinsdag 8 april 2008 om 14:23:
Geweldig toch!

Hoor je mij zeggen dat ik het erg vond o:)

Evenals het rookverbod..

Haha een keer moest er een sigaret worden uitgemaakt..
Waarschuw beheerder
donateur
Zo zie je maar dat regels er zijn om verroken te worden..

:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op dinsdag 8 april 2008 om 12:30:
Heenreis was een vette parkingrave!

:/ sorry hoor, maar volgens mij was het drama dat de muziek al na 5 minuten ophield. Verder moet op zo'n 'parkeerplaatsrave' gewoon dikke, bekende klappers gedraait worden en niet één of ander achterlijk minimal setje (sorry Bassie Stroik, maar binnen een half uur kan je echt geen setje neerzetten :P)... vond dat vorig jaaar toch veeeeeheeeeeel vetter.

Maar ja gelukkig maakte Laurent alles goed (L) ;)

Behalve me oren, die zijn stuk :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 8 april 2008 om 13:58:
haha jointjes draaien voor de security met je wauze kop t mag allemaal daar

:lol: bij boys noize stond ook een gast een joint te bouwen voor de neus van een security, die gast mocht er toch mooi uit en hij had pas na 1 min door dat het door die Joint kwam :P Gewoon door bouwen en maar nadenken wat je fout doet dan..

Uitspraak van Carnagast op dinsdag 8 april 2008 om 14:39:
parkeerplaatsrave

Ik heb in totaal 8 bliepjes gehoord toen viel dat ding uit :P

Laurent alles goed (L)

:respect:
Waarschuw beheerder
Voor de mensen op de partybus........ Al de filmjes zijn online van Mo, Remco, en mijzelf :yes:

Type...Time Warp 2008 bus en kan je al de videos zien :yes:
Waarschuw beheerder
sorry hoor, maar volgens mij was het drama dat de muziek al na 5 minuten ophield. Verder moet op zo'n 'parkeerplaatsrave' gewoon dikke, bekende klappers gedraait worden en niet één of ander achterlijk minimal setje (sorry Bassie Stroik, maar binnen een half uur kan je echt geen setje neerzetten )... vond dat vorig jaaar toch veeeeeheeeeeel vetter.

Ik denk dat je er dan niet alle tijd bij bent geweest. We hebben zeker 3 kwartier staan draaien.. Wat bas draaide waren geen hitjes naar mijn idee.. Ik vond het heerlijke vieze plaatjes.. Die je tot op de wc in het restaurant kon horen.. :D

Vorig jaar was ook leuk, alleen toen hadden we een klein boxje en een mp 3 speler.. Dit jaar hebben we veel meer moeite gedaan om er wat van te maken.. Tot het laatste moment zijn we in de weer geweest en uiteindelijk hebben we zelfs de strijkplank meegenomen.. :D

Ik baalde ontzettend dat de aggegraat het begaf maar het was al meer dan waar ik op durfde te hopen als je de weersverwachting had gezien..

Waarschuw beheerder
sorry hoor, maar volgens mij was het drama dat de muziek al na 5 minuten ophield. Verder moet op zo'n 'parkeerplaatsrave' gewoon dikke, bekende klappers gedraait worden en niet één of ander achterlijk minimal setje (sorry Bassie Stroik, maar binnen een half uur kan je echt geen setje neerzetten )... vond dat vorig jaaar toch veeeeeheeeeeel vetter.

mee eens, laatste 2 of 3 nummers voor t geluid uitvielen waren vet, maar die eerste paar veel te minimaal en opbouwend.

idd prima voor overal, behalve juist voor dat half uurtje los op een parkeerplaats :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op dinsdag 8 april 2008 om 15:04:
Ik denk dat je er dan niet alle tijd bij bent geweest. We hebben zeker 3 kwartier staan draaien.. Wat bas draaide waren geen hitjes naar mijn idee.. Ik vond het heerlijke vieze plaatjes.. Die je tot op de wc in het restaurant kon horen.. :D

kon horen jah, maar op losgaan zeker niet.

Vorig jaar was ook leuk, alleen toen hadden we een klein boxje en een mp 3 speler.. Dit jaar hebben we veel meer moeite gedaan om er wat van te maken.. Tot het laatste moment zijn we in de weer geweest en uiteindelijk hebben we zelfs de strijkplank meegenomen.. :D

Mmmm vorig jaar was toch echt iets groter dan dit met Occie's busje :)

Ik baalde ontzettend dat de aggegraat het begaf maar het was al meer dan waar ik op durfde te hopen als je de weersverwachting had gezien..

Tjah, volgend jaar beter uitzoeken hoeveel zo'n ding aankan. Als je twee dikke boxen voluit zet dan is de kans groot dat dat ding er mee ophoudt ja ;)

Waarschuw beheerder
Vorig jaar was ook leuk, alleen toen hadden we een klein boxje en een mp 3 speler.. Dit jaar hebben we veel meer moeite gedaan om er wat van te maken.. Tot het laatste moment zijn we in de weer geweest en uiteindelijk hebben we zelfs de strijkplank meegenomen..

het idee was idd zeer goed, alleen zou volgende x toch wat meer klappertjes draaien (who cares about diepte en opbouw voor dat half uurtje) en mss rookmachinetje ofzo.
Waarschuw beheerder
De aggregaat zou volgens het verhuur bedrijf nog wel 6 boxen meer aankunnen..

Maarja.. al met al.. of het nou wel of geen klappers waren.. Ik heb echt genoten van die 3 kwartier en samen met mij veel anderen..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 15:12:
het idee was idd zeer goed

Vinden wij ook en het is ook iets wat we serieus gaan aanpakken.. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 13:19:
ik moet echt aan denken om mijn doppen mee te nemen, dat vergeet ik steeds de laatste tijd

was oprecht blij dat ik ze had, in het begin nog niet ,maar moest ze toch maar ff in doen.:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op dinsdag 8 april 2008 om 15:25:
was oprecht blij dat ik ze had, in het begin nog niet ,maar moest ze toch maar ff in doen.:)

ja helemaal gelijk, in veel zalen kon je de bass meer voelen dan horen, mijn trommelvliezen stonden echt te trillen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik dan ook maar eens m'n verhaal komen doen 8)

Garnier!!!!!!!!! :lief:

dat was het O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op dinsdag 8 april 2008 om 15:21:
Ik heb echt genoten van die 3 kwartier en samen met mij veel anderen..

:jaja:, zag die busreis helemaal niet meer zitten voordat we gingen stoppen, na deze mini-parkingrave was ik er weer helemaal klaar voor:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
trowuens, heb wel nog wat :D

iedereen ontzettend bedankt voor de leuke busreis, muziekquiz was echt leuk, waren een beetje bang dat ie te moeilijk zou zijn, of juist te makkelijk, maar hij kwam goed uit de verf :D

jammer van alle tegenslagen op de terugweg waardoor alles zo lang duurde, maar eind goed al goed en waren we allemaal binnen :D

garnier helemaal geweldig, eigenlijk alleen maar daar gestaan 8)
carl cox nog een stuk gezien, ook heel gaaf, en ff boyz noise, ook cool, en verder alleen maar garnier, garnier, garnier.. pure euforie :lief:

kon na out of space wel janken zo mooi was dat *zucht*

enige nadeel was dat de garderobe m'n tas was kwijtgeraakt, ondanks dat ik nog netjes het bonnetje had.. dus dat was errug fijn :rot:
paspoort, rijbewijs, vest, trui, jas, sleutels etc etc etc

morgen 10.00 afspraak bij de politie voor de aangifte.. hopen dat ik nog ergens iets van terugkrijg.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op dinsdag 8 april 2008 om 18:01:
enige nadeel was dat de garderobe m'n tas was kwijtgeraakt, ondanks dat ik nog netjes het bonnetje had.. dus dat was errug fijn
paspoort, rijbewijs, vest, trui, jas, sleutels etc etc etc

ai dat is wel heel zuur (n)
Gaat weer een duit kosten dan dat grapje :/
Waarschuw beheerder
morgen 10.00 afspraak bij de politie voor de aangifte.. hopen dat ik nog ergens iets van terugkrijg..

lekker verhaal:rot:
kon na out of space wel janken zo mooi was dat *zucht*

hm..heb alleen het laatste uur meegekregen, vond wel dat hij erg veel hetzelfde deed als een paar weken geleden in Doornroosje...Maargoed, ondanks dat ging het dak er in Floor 5 helemaal af:bounce:
Waarschuw beheerder
tish heb je rechtbijstand? zo ja even vragen of je advocaat een briefje stuurt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 8 april 2008 om 18:30:
tish heb je rechtbijstand? zo ja even vragen of je advocaat een briefje stuurt

wel doorlopende reisverzekering.. en alles wat via een advocaat moet regel ik altijd via m'n ouders..

wat zou ik hem dan moeten laten sturen..?

heb wel een briefje van timewarp zelf meegekregen, dus ze weten wel dat ze zelf fout zaten.. dus hoop dat het goedkomt.. :(

Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op dinsdag 8 april 2008 om 18:07:
hm..heb alleen het laatste uur meegekregen, vond wel dat hij erg veel hetzelfde deed als een paar weken geleden in Doornroosje...Maargoed, ondanks dat ging het dak er in Floor 5 helemaal af:bounce:

was er niet in doornroosje.. dus voor mij was het nog nieuw 8)
Waarschuw beheerder
als je geen reisverzekering had had je hun de schade kunnen laten dokken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 8 april 2008 om 19:09:
als je geen reisverzekering had had je hun de schade kunnen laten dokken

nah, hoorde net dat er nog een hele berg gevonden voorwerpen is, dus heb weer een klein beetje hoop ;)

en geloof dat er daar een briefje hing dat als je niet je nummertje was kwijtgeraakt en ze hem 10 april nog niet hadden gevonden dat je 120 euro terug kon krijgen, dus op zich is dat allemaal wel heel netjes..

en verder, ja, ben zo vaak in het buitenland, die reisverzekering heb ik gewoon lekker doorlopend.. 8)

ik wacht even af of ze hem hebben gevonden nog, en dan zien we wel verder.. me er nu gigantisch druk overmaken heeft toch geen zin :D

en belde net een vriendinnetje waarvan de jassen kwijt waren geraakt, maar die hadden al bericht terug gekregen dat ze waren gevonden en terug worden gestuurd, dus dat scheelt ook alweer! nu de mijne nog en dan ben ik ook weer blij ;)
laatste aanpassing
wat een heerlijk weekend, wat een fucking sfeer in het hotel enzo

en timewarp zelf was natuurlijk te vet voor woorden, mijn held was carola
Waarschuw beheerder
Luciano met zn Nina Simone - Sinnerman remix:

openingsplaat van Villalobos:

meer Villalobos:

Hawtin:
Waarschuw beheerder
Garnier mijn nieuwe held hoor!

ook vet dat Ome Cox en Ome Karotte erbij stonden!

Waarschuw beheerder
Garnier ownde heel Timewarp bij elkaar!
Knight of the jaguar(L)(L)(L)
Waarschuw beheerder
Inderdaad heel vet die filmpjes bij Garnier. Jammer genoeg maar een half uurtje mee gepikt.
Zaal 3 was te druk, veel irritante agressieve Duitsers daar. Zaal 4 was top met Boys Noise en Moonbootica!Hawtin ook een heerljke afsluiter, maar de ghotel de botel afterparty was het toppunt van de reis....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Knight ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds zooooo verlieeeehiefd :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op dinsdag 8 april 2008 om 21:12:
Night ;)

zon smiley met plakband op zn mond...
Uitspraak van Tish op dinsdag 8 april 2008 om 17:44:
Zal ik dan ook maar eens m'n verhaal komen doen 8)

Garnier!!!!!!!!! :lief:

dat was het O:)

das ook wel een beetje mijn verhaal :D
Waarschuw beheerder
Ik begin nu toch langzaam een beetje jaloers te worden :(
Waarschuw beheerder
Waarom was je nou niet gegaan dan uiteindelijk?
Waarschuw beheerder
Omdat mijn compagnon pas de avond ervoor mededeelde dat hij niet ging omdat zijn toybaas hem geen vrij wilde geven. Hij was tevens mijn chaffeur :(
Ik had daarna niet meer "de kracht" om last minute nog even snel wat te regelen.

Maar nu ik die filmpjes zie van garnier, en jullie verhalen hoor. Ik weet zeker dat ik 8 uur lang als een idioot los gegaan zou zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op dinsdag 8 april 2008 om 20:58:
maar de ghotel de botel afterparty was het toppunt van de reis....

Uitspraak van Markiez op dinsdag 8 april 2008 om 20:29:
Garnier mijn nieuwe held hoor!

Vlgd jaar zelfde hotel als Garnier fixen.. Hoeven wij niet meer te kloten met die iPod tijdens de hotelafter.. Blijft moeilijk die kleine lettertjes op zo'n schermpje.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 8 april 2008 om 21:51:
Ik had daarna niet meer "de kracht" om last minute nog even snel wat te regelen.

Zonde want je had echt zo bij ons de bus in kunnen springen volgens mij..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pietjepotlood op dinsdag 8 april 2008 om 22:08:
Zonde want je had echt zo bij ons de bus in kunnen springen volgens mij..

ik had hem ook al gepb't dat ie mattie of alex moest bellen omdat die nog plek hadden.. dus hij moet niet piepen ;) O:) eigen schuld, dikke bult.. je had mooi naast ons bij garnier kunnen staan 8) :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 8 april 2008 om 22:11:
je had mooi naast ons bij garnier kunnen staan

Denk dat ie er prima had bijgepast. Heeeeerlijk aantal mensen :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 8 april 2008 om 22:11:
dus hij moet niet piepen

Auw...maar je hebt wel een beetje gelijk. Maar op dat moment was ik niet gemotiveerd genoeg. Ik had het de avond ervoor ook vrij laat gemaakt omdat ik de hoop toch al opgegeven had.

Uitspraak van Pietjepotlood op dinsdag 8 april 2008 om 22:13:
Denk dat ie er prima had bijgepast.

Ik denk dat ik mijn plekje wel gevonden zou hebben ja :)
Waarschuw beheerder
Vage duitse politie, die om 12 uur 's middags nog mensen ging fouilleren op drugs... :| toen was er bij mij iig niets meer te vinden...

Ook wel geinig de opmerking van de caissière in de AH to go toen ik met 3 vrienden nog ff wat te drinken en peuken ging halen: 'Hebben jullie soms stiekem allemaal dezelfde muziek opstaan?'

Euh ja zoiets... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het minder dan afgelopen 2 jaar, maar nog veel beter dan wat in Nederland te krijgen is..

De minpuntjes waren dan ook klein:

- timetable vergeten uit te printen dus niet echt gericht kunnen plannen (en eigenlijk dus gewoon "vergeten" dat ik juist Garnier moest gaan zien/meemaken
- zweetgeur vanwege rookverbod
- iets te overdreven pfand

Behalve dat eerste kan ik best mee leven O:)
Waarschuw beheerder

Sorry voor dit filmpje Tishje ;) (afgezien dat hij verkeerd is geupload)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 22:05:
Vlgd jaar zelfde hotel als Garnier fixen

haha goed plan :)
weet iemand of hij binnenkort nog in Nederland/Duitsland draait?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op woensdag 9 april 2008 om 09:29:
weet iemand of hij binnenkort nog in Nederland/Duitsland draait?

wel 31-5 in parijs..

hij heeft een residency in club rex en ze bestaan 20 jaar.. hij moet geloof ik een 12 uurs set draaien :9

Uitspraak van ALmightyRixxi op dinsdag 8 april 2008 om 23:41:
Sorry voor dit filmpje Tishje ;)

wat..? sta ik er weer eens kut op..? 8)

zo erg kan het niet zijn.. was gewoon nuchter.. alleen m'n haar zit echt heel kut heb ik al op verschillende foto's gezien 8) zal blij zijn als het weer lang is 8)

Waarschuw beheerder
edereen ontzettend bedankt voor de leuke busreis, muziekquiz was echt leuk, waren een beetje bang dat ie te moeilijk zou zijn, of juist te makkelijk, maar hij kwam goed uit de verf

werd ik 2e :nocheer:

daar gingen mn vrijkaartjes voor free your mind:(

maar was leuk idee ja (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 9 april 2008 om 09:34:
hij moet geloof ik een 12 uurs set draaien

oei oei :kwijl:

misschien maar een weekendje Parijs er van maken dan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plons de Kicker op dinsdag 8 april 2008 om 23:17:
timetable vergeten uit te printen dus niet echt gericht kunnen plannen (en eigenlijk dus gewoon "vergeten" dat ik juist Garnier moest gaan zien/meemaken

je had ook timetables bij de ingang;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 8 april 2008 om 22:49:
Ik denk dat ik mijn plekje wel gevonden zou hebben ja :)

ja jammer dat je en niet bij was, het was weer springen vooraan zoals op awake detroit:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 8 april 2008 om 14:48:
bij boys noize stond ook een gast een joint te bouwen voor de neus van een security, die gast mocht er toch mooi uit en hij had pas na 1 min door dat het door die Joint kwam Gewoon door bouwen en maar nadenken wat je fout doet dan

:lol: ja daar hebben wij nog even naar staan kijken he, die 2 gasten snapten er echt nix van, ik wilde nog naar ze toe van: hey, da's illegaal in duitsland he...maar ja O:)

Uitspraak van Carnagast op dinsdag 8 april 2008 om 21:12:
Knight of the jaguar

Night

die discussie heb ik ook gevoerd, schijnt dus wel knight te zijn...vage poep...

TimeWarp was leuk, maar dit was wel ECHT de laatste keer, na 9 uur (na KONING Laurent Garnier ) trok ik het vrij slecht...kreeg geen paracetamol van de EHBO want "de dokter was bezig" (ik zei al: ik wil een paracetamol hoor, geen inwendig onderzoek!) dus het ruggetje deed naar....

wel heeel gezellig in de chill! en Richie vond ik maar bout (maar dat kan ook aan mij hebben gelegen...de bus was weer gezellig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 12:44:
het was weer springen vooraan zoals op awake detroit

:banana:
Waarschuw beheerder
mocht je nou binnen ook niet roken? en hoe werd ermee omgegaan door bezoekers/security?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 9 april 2008 om 13:12:
mocht je nou binnen ook niet roken? en hoe werd ermee omgegaan door bezoekers/security?

wel roken, heb gewoon pakje op en ook hasj was geen probleem.
Waarschuw beheerder
ah ok, hier in NL 1 juli toch?
Waarschuw beheerder
donateur

In t begin was iedereen een beetje afwachtend omdat men nog wat twijfels had,maar zodra iedereen door had dat ze er toch nix aan deden werd er gewoon volop gerookt.
Heb ook niet gezien dat er iemand op geattendeert werd ofzo.
Waarschuw beheerder
mocht je nou binnen ook niet roken?

kan toch onmogelijk tegen worden gehouden? Hoeveel man komt er wel niet op TW?
Uitspraak van anders op woensdag 9 april 2008 om 13:16:
ah ok, hier in NL 1 juli toch?

denk dat ik tegen die tijd dan maar eens een nieuwe stoppoging ga wagen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op woensdag 9 april 2008 om 13:24:
denk dat ik tegen die tijd dan maar eens een nieuwe stoppoging ga wagen

Ik ben eigenlijk ook gestopt. Ik merk alleen weer steeds vaker dat ik tijdens het stappen opeens weer een pakje sigaretten in mijn zak heb....vreemd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op woensdag 9 april 2008 om 11:56:
misschien maar een weekendje Parijs er van maken dan!

Wil met een bus gaan als er interesse is o:)

Gewoon vroeg aankomen in Parijs, en na een avond woest feesten pas 's avonds weer weg. Heb je toch je weekend Parijs 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 9 april 2008 om 13:28:
Ik ben eigenlijk ook gestopt

ik was echt 2.5e maand helemaal van het roken af :( dacht ik.... was ook pas mijn eerste echte stoppoging...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op woensdag 9 april 2008 om 13:32:

Gewoon vroeg aankomen in Parijs, en na een avond woest feesten pas 's avonds weer weg. Heb je toch je weekend Parijs

we kunnen ook een potje maken en hem hier heen halen :o

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
interesse

maybe...

Uitspraak van chiquito op woensdag 9 april 2008 om 13:33:
helemaal van het roken af

Gebeurt niet jongen. Ik ben weleens een jaar gestopt. Er komt altijd weer een moment dat je een keertje een sigaret opsteekt.
Moet wel zeggen dat ik echt alleen met het stappen rook.
Waarschuw beheerder
donateur

ik iig niet.. ga daar lekker bij een vriendinnetje slapen, dag ervoor lekker shoppen en uit eten, nog paar dagen erna lekker hangen daar, terrasjes doen :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 13:35:
we kunnen ook een potje maken en hem hier heen halen

Ja en dan in mijn achtertuin.. :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus.. zie net dat je dan vrijdagnacht Jeff Mills all night long hebt, en zaterdag garnier all night long..

en ben die vrijdag klaar met m'n tentamens..

:lief: :cheer: :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 9 april 2008 om 13:47:
zie net dat je dan vrijdagnacht Jeff Mills all night long hebt, en zaterdag garnier all night long..

!!!!!! Nou dan pak ik misschien ook maar een hotel..
Waarschuw beheerder
Ik slaap wel onder de eifeltoren, whoei!
Waarschuw beheerder
En die donderdag Luciono en Dubfire!
Niet te geloven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 8 april 2008 om 21:51:

had je wel moeten doen....ik heb zaterdagmiddag 12 uur besloten om toch nog mee te gaan en echt geen seconde spijt van gehad...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 9 april 2008 om 13:16:

ik wel :lol: stonden bij Boize Noize 2 nederlandse gasten een blowtje te draaien tegen het hek vooraan, security stond ernaar te kijken (heel streng) en schudde elke keer zijn hoofd.
Die 2 gasten tegen hem praten en verder kruimelen/draaien...security heeft nog 3x streng gekeken en toen die jongens het nog niet snapten moesten ze meekomen...:roflol:

Ik wilde nog naar ze toe gaan: hey, uh, da's illegaal hier he...maar ja...O:)
Waarschuw beheerder
Hey Tish!

Jij was er dus ook :p Ja, maar met je nieuwe coupe herken ik je ook niet natuurlijk.. gheghe.. Maar goed, anders had ik je ook niet gezien, want ik ben echt maar 3 min. bij Garnier binnen geweest.. gheghe.. schandalig hè.. maar ja, was zoveel anders leuks..

X
Waarschuw beheerder
www.danceconnection.tv video online, blijft toch een magisch feest :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 9 april 2008 om 15:15:
ik wel stonden bij Boize Noize 2 nederlandse gasten een blowtje te draaien tegen het hek vooraan, security stond ernaar te kijken (heel streng) en schudde elke keer zijn hoofd.

nou, ik heb heel wat mensen in het openbaar zien gebruiken en geen security of polizei gezien...behalve dan die polizei om 12:00 's middags buiten:rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 11:57:
je had ook timetables bij de ingang;)

Daar ging het een en ander fout met de gastenlijst waardoor ik/wij er niet aan hebben gedacht. Zag zo'n ding pas rond 12 uur 's middags ;)

Uitspraak van technowaus op woensdag 9 april 2008 om 13:16:

Een keer bij inlopen van die voorste zaal links moest ik hem weggooien :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plons de Kicker op woensdag 9 april 2008 om 18:57:
Zag zo'n ding pas rond 12 uur 's middags

Ik had een heel mooie geplastificeerde timetable + plattegrond bij me o:)

Waarschuw beheerder
tijd voor mayday!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 19:12:
tijd voor mayday!!

seekahs:jaja:

Waarschuw beheerder
setje van liebing is erg vet :)
Waarschuw beheerder

Hoe vet is dit!! :D

*zwijmel* (L)

Waarschuw beheerder
hou op :( ik baal nog steeds dat ik niet ben geweest!! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha sorry..!

Maarre misschien ben ik scheel.. Maar waar kan ik de livesets vinden?? Want op dat minimalforumding staan ze niet allemaal..?:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 23:22:
hou op ik baal nog steeds dat ik niet ben geweest!! laatste aanpassing 9 april 2008 23:24

ik baal ook als een stekker niet normaal zou gaan maar niet doorgegaan zooo kut!!!!als ik die filmpjes zie krijg ik tranen in me ogen naja was te verwachten met zoooooo'n ziekelijke line-up
Waarschuw beheerder
Volgende jaar wil ik samen ziteen met all de bus organizators een weel voor de feest en samen plannen de pre en after party.

Dussss Tish, Mattie, etc. Volgende jaar we unite our powers :yes: En maakt de grootse outdoor afterparty in de geschedenis van NL :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paola op woensdag 9 april 2008 om 23:37:
Maarre misschien ben ik scheel.. Maar waar kan ik de livesets vinden?? Want op dat minimalforumding staan ze niet allemaal..?

wat je kan vinden is het enige wat er te krijgen is.
Verder zijn er alleen nog de filmpjes op youtube..

De sets die je kan vinden zijn geripte stukken uit een aaneengesloten radio uitzending van radio sunshine live. Een aantal djs zijn besloten om niet uit te zenden door radio sunshine. Maar het is ook mogelijk dat djs niet willen dat hun set uitgezonden wordt. Dit is dan met het idee van: je had maar een kaart moeten kopen.. zoals bart :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach ja.. Laurent Garnier blijft toch wel in mn geheugen gegrifd :)

Al zou zo'n 8uurs setje op een 8urige werkdag ook niet misstaan 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op donderdag 10 april 2008 om 00:15:
Uitspraak van Paola op woensdag 9 april 2008 om 23:37:
Maarre misschien ben ik scheel.. Maar waar kan ik de livesets vinden?? Want op dat minimalforumding staan ze niet allemaal..?

De sets die je kan vinden zijn geripte stukken uit een aaneengesloten radio uitzending van radio sunshine live. Een aantal djs zijn besloten om niet uit te zenden door radio sunshine. Maar het is ook mogelijk dat djs niet willen dat hun set uitgezonden wordt. Dit is dan met het idee van: je had maar een kaart moeten kopen.. zoals bart :P

Time Warp 05-04-2008

Stefano Libelle & Nekes live @ Time Warp 5.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=9d2b00b6b4daba1f5320de0a248f3f52
http://rapidshare.com/files/105145219/01-time_warp_2008_-_stefano_libelle_and_nekes_live-sat-04-05-2008-talion.mp3

Chris_Liebing__live__Time_Warp_5.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=f998f8ed8e219cf37d749b74c5413483
http://rapidshare.com/files/105193528/01-time_warp_2008_-_chris_liebing_live-sat-04-06-2008-talion.mp3

Lovarro & Styles - live @ Time Warp 5.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=bbf102e305eec69b972fdb5899219a39
http://rapidshare.com/files/105173313/01-time_warp_2008_-_lovarro_and_styles_live-sat-04-05-2008-talion.mp3

Nick Curly - live @ Time Warp 5.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=3a85dd4910950335402fba284d738f21
http://rapidshare.com/files/105160287/01-time_warp_2008_-_nick_curly_live-sat-04-05-2008-talion.mp3

Sasch live @ Time Warp 5.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=2977d5573e6c35344a5df59190afa28d
http://rapidshare.com/files/105148145/01-tdk_time_warp-sasch_bbc_live-04-05-2008-ptc.mp3

The Disco Boys - live @ Time Warp 5.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=e356498d231c9d31621a6238c98b82a9
http://rapidshare.com/files/105190652/01-time_warp_2008_-_the_disco_boys_live-sat-04-06-2008-talion.mp3

Carl Cox live @ Time Warp 5.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=a2437b13350e7612c8415ba5848bcf8d
http://rapidshare.com/files/105202011/01-time_warp_2008_-_carl_cox_live-sat-04-06-2008-talion.mp3

Sven_Vaeth_live__Time_Warp_6.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=0f31df3882b5616988bded74e8ea5778
http://rapidshare.com/files/105305069/01-time_warp_2008_-_sven_vaeth_live-sat-04-06-2008-talion.mp3

Moonbootica_live__Time_Warp_6.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=4ffb862cc7ba736ddf62148afe667b46
http://rapidshare.com/files/105209852/01-time_warp_2008_-_moonbootica_live-sat-04-06-2008-talion.mp3

DJ_Rush_live__Time_Warp_6.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=596f1c63d80d751783f00c3640005e7c
http://rapidshare.com/files/105305729/01-time_warp_2008-dj_rush_live-04-06-2008-ptc.mp3

Boys_Noize_live__Time_Warp_6.4.2008
http://www.fast-load.net//index.php?pid=6ac34d033741825ed2bb992c721689f3
http://rapidshare.com/files/105307097/01-time_warp_2008_-_boys_noize_live-sat-04-06-2008-talion.mp

Techno- en house livesets forum (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 00:43:
Time Warp 05-04-2008

wat behulpzaam zijn we toch samen..
Dat geluid van Rush kwam trouwens toch erg bekent voor.. Je hoorde het als Sven even een rust momentje had aanstaan haha.. Die gordijntjes stellen ook helemaal niets voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d0nloves2vlam op donderdag 10 april 2008 om 00:11:
ik baal ook als een stekker niet normaal zou gaan maar niet doorgegaan zooo kut!!!!als ik die filmpjes zie krijg ik tranen in me ogen naja was te verwachten met zoooooo'n ziekelijke line-up

volgende keer ga ik niet meer wousen op ghosttown maar ga ik fijn hier heen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 08:47:
volgende keer ga ik niet meer wousen op ghosttown maar ga ik fijn hier heen

oow ghosttown en time warp, lijkt wel op elkaar:p

Waarschuw beheerder
nee i know :) maar heb een brede muziek smaak :P maar dacht van op timewarp ga ik veel harder loszz maar op ghosttown ging het net zo hard loszz dus maakt geen bal uit alleen 7 uur extra party vreugde :P naja op naar mayday en nature one :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paola op woensdag 9 april 2008 om 23:13:
Hoe vet is dit!!

Ik zou het zeer op prijs stellen....ALS IEDEREEN IS EVEN KAPTE MET DIE KLOTE FILMPJES VAN GARNIER!!

Ik trek het niet langer ok?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op donderdag 10 april 2008 om 09:46:
Ik trek het niet langer ok?

Ik ook :( snik snik :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op donderdag 10 april 2008 om 00:15:

Haha ok tnx! Ik was namelijk nog op zoek naar Tiefschwarz en uiteraard Garnier... Maar dat wordt dus niks.. :'(

Waarschuw beheerder
nopes zode :(
Waarschuw beheerder
3005 iedereen naar Tomorrow 8 uur Chris Liebing @ Poema met Funktion 1
Rusten,slapen,vitamientjes(van de legale drogist) en dan richting-->
3105 de 12 uur Garnier set @ Rex club paris (L)(L)(L)

ZIN!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie je daar !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ALmightyRixxi op donderdag 10 april 2008 om 12:06:
3005 iedereen naar Tomorrow 8 uur Chris Liebing @ Poema met Funktion 1

dan staat Jeff Mills de hele nacht in de Rex Club:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 12:38:
dan staat Jeff Mills de hele nacht in de Rex Club

Ja I know, en dag ervoor Luciano...maar we organiseren Tomorrow dus dan moet je eigenlijk wel aanwezig zijn op de avond ;)

Veel plezier als je gaat!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ALmightyRixxi op donderdag 10 april 2008 om 12:42:
maar we organiseren Tomorrow dus dan moet je eigenlijk wel aanwezig zijn op de avond ;)

de poema blijft een mooi alternatief ja;)
Waarschuw beheerder

idd, beter ga je de 30e al naar rex
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op donderdag 10 april 2008 om 09:46:
ALS IEDEREEN IS EVEN KAPTE MET DIE KLOTE FILMPJES VAN GARNIER

ik krijg er ook tranen van in me ogen....:p maar meer omdat dat ZO FOKKIN vet was!
Vond het een zeer waardige afsluiter waar nix of niemand meer tegenop kon :D Jammer dat het toen pas 9 uur was....O:)

Waarschuw beheerder

een dag later staat tie in Berlijn, Tresor, lijkt me nóg vetter
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 13:06:
een dag later staat tie in Berlijn, Tresor, lijkt me nóg vetter

ook de hele nacht? maar dan is de 12 uur set van Garnier, zo een weekend kan de Tresor denk ik niet tegenop;)
Waarschuw beheerder
Vind de nieuwe tresor niet heel veel aan....
De keer dat ik er was iig.
Waarschuw beheerder
ik vond het ook tegenvallen. het was ook rustig en vroeg al leeg. de batterieraum is het minste, zaal beneden is wel lekker industrieel en donker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op donderdag 10 april 2008 om 12:06:
3105 de 12 uur Garnier set @ Rex club paris

Als jij nou nog eens belt naar die verschrikkelijke bus met die beige stoelen 8)!

Waarschuw beheerder
donateur

wilde ik toen in januari ook heen met jeff mills in rex club, tijdens het 10 jarig bestaan van iets daro..nondejus en dat heb ik geweten, een rij van meer dan 2.5 uur..na een uur maar eruit gestapt en erges anders gaan chillen in een jazz/loungeclubje in de buurt ervan..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arly de Parly op donderdag 10 april 2008 om 12:58:
Vond het een zeer waardige afsluiter waar nix of niemand meer tegenop kon Jammer dat het toen pas 9 uur was....

Vond ik ook. Op Timewarp alleen Laurent Garnier meegemaakt. Pas na zijn set in andere zalen gaan kijken. Maar was drama (N)

Daarna maar keihard gechilld en gaar rondgelopen t/m 14.00.

Van mij had Garnier zn genialiteit nog wel ff door mogen zetten tot het eind (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op donderdag 10 april 2008 om 20:47:
Van mij had Garnier zn genialiteit nog wel ff door mogen zetten tot het eind

Ja dat zou nou echt gewoon brilliant zijn geweest. Hadden we allemaal gewoon onze portemonnee geleegd of gewoon nog harder gejuigd zodat ie even gratis nog 5 uur door zou gaan o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 18:15:
wilde ik toen in januari ook heen met jeff mills in rex club, tijdens het 10 jarig bestaan van iets daro..nondejus en dat heb ik geweten, een rij van meer dan 2.5 uur..na een uur maar eruit gestapt en erges anders gaan chillen in een jazz/loungeclubje in de buurt ervan..

ook als je al kaartjes in de vvk haalt..? die zijn nl gewoon te bestellen op de site..
Waarschuw beheerder
ik hoorde in de wandelgangen dat er niks aan was....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op donderdag 10 april 2008 om 21:11:
ik hoorde in de wandelgangen dat er niks aan was....

waaraan..?

timewarp of rex club..?
Waarschuw beheerder
Buh, Garnier :lief:
Gewoon met megagroep leuke mensen daar gaan staan, wordt het vanzelf leuk
Waarschuw beheerder
nee joh! hijs kut
Waarschuw beheerder
ik heb geen kut!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond rex club wel vet hoor.. donker hol, te gekke sfeer, alleen drank was redelijk duur naar wat ik me herrinner..

Uitspraak van Lennart! op donderdag 10 april 2008 om 21:15:
allebei

zeiken om het zeiken toch ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op donderdag 10 april 2008 om 21:27:
zeiken om het zeiken toch

hehehehehe zoals altijd! met rum heb ik altijd nog meer zin in..
nee hoor. k vind het wel jammer dat ik niet bij garnier was...
al moet ik zeggen dat het er bij die filmpjes wel een beetje sfeerloos uitziet. t lijkt awakenings wel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op donderdag 10 april 2008 om 21:31:
al moet ik zeggen dat het er bij die filmpjes wel een beetje sfeerloos uitziet. t lijkt awakenings wel!

huh..? welk filmpje dan..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op donderdag 10 april 2008 om 21:34:
welk filmpje dan..?

Dit misschien?????

Waarschuw beheerder
Pff.. dat ik daar zo lang ben blijven hangen. Kutsfeer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ReyZaMa op donderdag 10 april 2008 om 21:43:
Dit misschien?????

Pff hou op....echt dikke heimwee naar die koepel (L)
Waarschuw beheerder
echt kutsfeer! raresh dat jaar daarvoor was ook al zoooo kut!
Waarschuw beheerder
donateur
oh, laat maar.. dacht dat ie het serieus bedoelde.. snap niet waarom ik daar in blijf trappen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op donderdag 10 april 2008 om 21:57:
raresh dat jaar daarvoor was ook al zoooo kut!

Raresh dit jaar ook.. iedereen beetje stilstaan. BAH

Waarschuw beheerder
wat zou Karotte denken als ie zichzelf hier terugziet 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 10 april 2008 om 22:05:
Raresh dit jaar ook.. iedereen beetje stilstaan

Vind je het gek, baggermuziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 22:08:
wat zou Karotte denken als ie zichzelf hier terugziet

"Huh ben ik dat?" 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Dit misschien?????

oh wat klonk dit lekker over die systeem daaro:9
ik was toen echt verliefd op de linkerbox:D
de koepel is de shit!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op donderdag 10 april 2008 om 21:06:
ook als je al kaartjes in de vvk haalt..? die zijn nl gewoon te bestellen op de site..

je had 2 rijen...links voor zonder kaartjes en rechts voor met kaartjes..maar die met kaartjes ging ook zo traag als wat..maarja dat zal wel gekomen zijn door dat 10 jarig bestaan van "de" avond daro..hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 10 april 2008 om 22:30:
Uitspraak van Frank-k-k op donderdag 10 april 2008 om 22:08:
wat zou Karotte denken als ie zichzelf hier terugziet

"Huh ben ik dat?"

ik vind trouwens dat Karotte zn haar weer lang moet laten groeien:p
waarom weet ik niet, maar dat vind ik gwn:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tsjah Karotte. Vind zijn muziek niet bijster boeiend, maar het lijkt me wel een fijne vent. Echt een die-hard. Je ziet hem ook bij al die filmpjes van garnier en Hawtin erbij staan om te supporten. En zo gaat dat elk jaar haha.
Waarschuw beheerder
dat mixen van hem was wel echt dramatisch.
er was dan wel iets met een van de draaitafels maar de anderen hadden daar duidelijk minder last van...
Waarschuw beheerder
hoe meer filmpjes ik van richie hawtin zie hoe blijer ik ben dat ik daar t grootste gedeelte van heb gemist (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 11 april 2008 om 12:18:
hoe meer filmpjes ik van richie hawtin zie hoe blijer ik ben dat ik daar t grootste gedeelte van heb gemist

Ik heb pcies het tegenovergestelde met Garnier. Wat een man, hoop hem snel weer te zien. Ik hoop dat een van de organisaties het lef heeft om hem op een festival te programmeren :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op vrijdag 11 april 2008 om 12:41:
Ik heb pcies het tegenovergestelde met Garnier. Wat een man, hoop hem snel weer te zien. Ik hoop dat een van de organisaties het lef heeft om hem op een festival te programmeren :).

Ja reza, je hebt echt wat gemist:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op vrijdag 11 april 2008 om 12:48:
Ja reza, je hebt echt wat gemist

:(, dat is niet echt bepaald pijnverzachtend Floor :(
Waarschuw beheerder
(citaat)Tsjah Karotte. Vind zijn muziek niet bijster boeiend

(citaat)dat mixen van hem was wel echt dramatisch

haha, karotte zijn mixen is zooo vaak dramatisch! En produceren doetie ook al niet...en TOCH is het een held!

Heeftie mooi voor elkaar die gekke gay (Y)

En om maar weer even over Garnier te praten: I'm in love....wat een koning!!!(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 11 april 2008 om 12:18:
hoe meer filmpjes ik van richie hawtin zie hoe blijer ik ben dat ik daar t grootste gedeelte van heb gemist (N)

maar jij bent dan ook een nerdje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sinesie op vrijdag 11 april 2008 om 15:05:

die billie jean en yeke yeke zijn fokking zuur
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat een van de organisaties het lef heeft om hem op een festival te programmeren

31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 11 april 2008 om 15:29:
Uitspraak van sinesie op vrijdag 11 april 2008 om 15:05:

die billie jean en yeke yeke zijn fokking zuur

billie jim, ff dimmen he. je bent niet thuis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op vrijdag 11 april 2008 om 16:04:
31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx31MeiClubRexxxxx

Hehehehe, ja klopt Rik dat is ook hier vlak om de hoek Jeeej :p
Waarschuw beheerder
Ja, die set in Rex gaat weer vet worden...Kan helaas niet ;( Maar ga wel ff een makker erheen sturen om te "scouten", hehehehehe :P
Waarschuw beheerder
Present in de Rex op de 31e. Tickets in de pocket!
Artiest {SHOWLIST artist 48485, 45607}
Waarschuw beheerder
Dit misschien?????

I was in xtc!!! Wat een nummer en wat een treffende uitspraak voor wat dat op dat moment iedereen voelde, nuchter of doped up, maakte niet uit
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat een van de organisaties het lef heeft om hem op een festival te programmeren

Wie weet, zal leuk zijn! O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkfreakaaah op vrijdag 11 april 2008 om 21:18:
en wat een treffende uitspraak voor wat dat op dat moment iedereen voelde,

:yes: Voor mij absoluut hét moment in zijn set. Hoogtepunt van de hoogtepunten..
Waarschuw beheerder
Het was eeeecht een geweldig feestje :D
Jammer dat ik maar een uurtje bij Garnier heb gestaan, bij nader inzien toch niet zo slim geweest (ook na het checken van youtube). Wel super vermaakt gelukkig, ook met de leuke mensjes van de bus :)

Beeldmateriaal:

Pittstop in Arnhem

In de bus:

In de bus II

In de bus III

Binnenkomen bij Chris Liebing

200 and one - Tropical Melons

Boys Noize

Heeeel vaag filmpje in Floor III

[img width=700 height=525]http://85.17.151.139/223300001-223350000/223321901-223322000/223321980_6_XQiG.jpeg[/img]
Die vlek in me shirt had ik dus zegmaar sinds ik een half uurtje op dat feest was,
en die zonnebril werd 2 uur nadat ik hem gekocht had gejat door een duitser :P
[img width=467 height=700]http://85.17.151.139/223300001-223350000/223321901-223322000/223321979_6_3TIl.jpeg[/img]

[img width=525 height=700]http://85.17.225.62/223300001-223350000/223320301-223320400/223320308_6_J-1t.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.62/223300001-223350000/223320301-223320400/223320307_6_SeE0.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.62/223300001-223350000/223320301-223320400/223320306_6_Qs4O.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.62/223300001-223350000/223320301-223320400/223320305_6_lbD-.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.113/223300001-223350000/223308401-223308500/223308448_6_ED9u.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.74/223300001-223350000/223307101-223307200/223307176_6_a7Qs.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.74/223300001-223350000/223307101-223307200/223307172_6_zJJK.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.151/223300001-223350000/223306401-223306500/223306500_6_jN0K.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.151/223300001-223350000/223306401-223306500/223306499_6_frtL.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.151/223300001-223350000/223306401-223306500/223306497_6_WZX4.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.151/223300001-223350000/223306401-223306500/223306496_6_DtVk.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.151.151/223300001-223350000/223306401-223306500/223306495_6_KwOz.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.49/223300001-223350000/223306001-223306100/223306004_6_o0aZ.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.28/223300001-223350000/223305201-223305300/223305282_6_mVqJ.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.28/223300001-223350000/223305201-223305300/223305279_6_FBnR.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.28/223300001-223350000/223305201-223305300/223305281_6_tCea.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://85.17.225.28/223300001-223350000/223305201-223305300/223305280_6_bDX9.jpeg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/37508477.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/37630456.jpg[/img]

Als ik die filmpjes zo terugzie realiseer ik me alleen wel dat ik echt een schreeuwlelijk ben :P
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die bus (L) vorig jaar ook mee geweest, was zelfs nog bijna leuker dan het feest zelf :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HoofdletterP op zaterdag 12 april 2008 om 21:45:
Als ik die filmpjes zo terugzie realiseer ik me alleen wel dat ik echt een schreeuwlelijk ben laatste aanpassing 12 april 2008 21:54

Jesus Paul :D

Als ik dit terugzie wordt ik helemaal in the mood voor a trip tooooo Lalaland.

De busreis was legendary :respect:
The party was super :respect:

The people that came with me and made this possible zal ik tot ik dood gaat (nog 70 jaren ofzo) niet vergeten :no: Super :respect: nog een keer :respect:
Waarschuw beheerder
Heel fout om dj jean te horen in die bus!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zondag 13 april 2008 om 16:23:
Heel fout om dj jean te horen in die bus!!

Tsjaaaaa maar wij hebt 4 verschilende Dj`s. En de was de house DJ...kan gebeuren :yes:

We all learn from our mistakes ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op zondag 13 april 2008 om 18:41:
house DJ...

No offence naar je DJ.. maar hele foute keuze ;)
Ach ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op zaterdag 12 april 2008 om 19:31:
Uitspraak van FunkFreakaaah op vrijdag 11 april 2008 om 21:18:

I was in xtc!!!

Pfff ook dat was geniaal inderdaad

Yeah:D

Dat nummer heet Laurent Garnier - Coloured City .. voor de liefhebbers;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 00:42:
voor de liefhebbers

zijn hier niet joh...;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 15 april 2008 om 11:50:
zijn hier niet joh

nja dan gaan ze toch lekker niet genieten van dat nummertje :nocheer:

:p
Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers

Die bassline is zo fucking heerlijk he.
Waarschuw beheerder
Laurent Garnier - Coloured City

ik heb de dubbelaar laten staan een lijd terug
Waarschuw beheerder
weet iemand hoe dat nummer heet in de set van boys noize, rond de laatste 6 minuten?
Waarschuw beheerder
donateur
net de time warp compilation van Rush binnen gehaald,die rockt als een malle :banana:
Waarschuw beheerder
Enige kans dat je mijn PM-box kunt verblijden met iets Wausie? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
kein probleem mein freund (y)
Waarschuw beheerder
Ok thnx mate :) Ik zal met smart wachten ;) (y)
Waarschuw beheerder
donateur
upload was mislukt :/
Moet t ff opnieuw doen